Ja is goed. Ik mail zodra ik het bedrag kan missen. Heb net een aantal aankopen gedaan dus moet het even rustig aan doen. Dus het word volgende maand.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:38 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Kan je me ook ff mailenNooit een PM gehad
Is goed hij ligt niet in de wegquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:46 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ja is goed. Ik mail zodra ik het bedrag kan missen. Heb net een aantal aankopen gedaan dus moet het even rustig aan doen. Dus het word volgende maand.![]()
Yup heb zelf ook pal ps2quote:Op woensdag 21 maart 2007 18:59 schreef mini-lellan het volgende:
Het is toch trouwens wel een originele PAL-versie? Buitenom dat het een promo is.![]()
Lees mijn posts even naquote:Op donderdag 22 maart 2007 07:48 schreef Bellerophon het volgende:
Ik zoek nog Kingdom Hearts 1 en 2
hehe als iemand anders hem eerder wil kopen primaquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:32 schreef Hakkert het volgende:
[..]
hehe als iemand anders hem eerder wil kopen prima
Yups en tis een promo editie (iets wat je wint bij een prijsvraagquote:Op donderdag 22 maart 2007 17:05 schreef Bellerophon het volgende:
@Hakkert, dat ging toch alleen om KH 2?
Lol, nee mijn PS2 met CD is gestolen en ik was pas in Land of Dragons..quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:13 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Yups en tis een promo editie (iets wat je wint bij een prijsvraag) dus die moet je maar net willen hebben. Mini lellan wil um omdat hij alleen doosje/boekje nog heeft... Zeg kan ik van jou het doosje/boekje niet overnemen
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:19 schreef Bellerophon het volgende:
Ik wil best 20 inc. bieden ervoor
Mail trug gestuurd..quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:19 schreef Bellerophon het volgende:
Ik wil best 20 inc. bieden ervoor
Ik heb Resident Evil 4 te ruil.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 22:52 schreef marcek het volgende:
in de aanbieding te ruil :
guitar hero 2 in seal (pal engelse versie)
heb hem dubbel door een foutje , een niet geleverde bestelling kwam na een maand alsnog op de deurmat
vallen, helaas had ik hem alweer opnieuw geleverd gekregen.
roep maar het ruilmateriaal , check signature voor dingen die ik al heb.
laat hem een paar dagen staan in afwachting van reacties.
![]()
ik onthoud hem en laat hem nog een paar dagen staan ,res4 staat nog steeds op mijn verlanglijstje iigquote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 04:25 schreef marcek het volgende:
[..]
ik onthoud hem en laat hem nog een paar dagen staan ,res4 staat nog steeds op mijn verlanglijstje iig
In perfecte staat binnen gekregen, top!quote:
quote:Op maandag 26 maart 2007 20:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
In perfecte staat binnen gekregen, top!
Ja zeker! Alleen... mijn sociale levenquote:
Ben je eruit?quote:Op zondag 25 maart 2007 04:25 schreef marcek het volgende:
[..]
ik onthoud hem en laat hem nog een paar dagen staan ,res4 staat nog steeds op mijn verlanglijstje iig
als er donderdag niemand gereageerd heeft is hij voor jou, kom je wel is op utrecht cs?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:21 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ben je eruit?
GH2 zal wel slecht zijn voor mn productiviteit, vrees ik![]()
Niet dagelijks..quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:30 schreef marcek het volgende:
[..]
als er donderdag niemand gereageerd heeft is hij voor jou, kom je wel is op utrecht cs?
De vraag nog maar eens stellen..quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:37 schreef ChickenSpikey het volgende:
Niemand Mafia ruilen?
Nog eens..?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:00 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
De vraag nog maar eens stellen..
Extreem-late reactie alertquote:Op donderdag 4 januari 2007 10:00 schreef ethiraseth het volgende:
aangeboden
Final Fantasy IX (platinum) (PSX)
koop heeft voorkeur, ruilen kan eventueel ook, ben vooral op zoek naar:
Mensen zijn nu eenmaal niet altijd op zoek naar games o.i.d.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:36 schreef ChickenSpikey het volgende:
niet veel activiteit hier..
quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:15 schreef Bellerophon het volgende:
Zoek ook nog steeds Kingdom Hearts 2
PM verzonden!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:33 schreef m.verhoeven het volgende:
Te Koop:
2 controllers, allebei nog echt goed! (1 origineel dualshock, 1 logitech)
2 memorycards (allebei sony 1 rood, 1 zwart)
Aangezien ik er niets mee doe, mogen ze voor weinig weg. Pm me maar bij intresse!
Voorlopig even niet, ik hou hem in mijn achterhoofd ( je post, niet het spelquote:Op woensdag 4 april 2007 14:07 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Wil je er niet het spel Mafia bij?
Vanmiddag een PS2 kopen? Krijg je geen spijt van!quote:Op woensdag 4 april 2007 15:04 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
[..]
Voorlopig even niet, ik hou hem in mijn achterhoofd ( je post, niet het spel). Ik ga namelijk vanmiddag een PS2 kopen en ga eerst expirimenteren ed.
Laat wel weten
't gaat mijn 1e console ooit worden... ben dus een beetje kinderachtig-enthousiast en zenuwachtig...quote:Op woensdag 4 april 2007 15:10 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Vanmiddag een PS2 kopen? Krijg je geen spijt van!![]()
Veel plezier ermee!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |