Sorry ruil KH2 niet alleen Dark Cloud.quote:Op zondag 25 november 2007 15:26 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik speel hem toch niet meer (DMC 3 : SE) dus indien het een uit de winkel-versie betreft (dus geen pers-dingens) dat wil ik hem wel ruilen tegen KH2 (de pal versie is wel 60hz he?).
---------
Ik zoek nog de laatste Ace Combat, Bully, Yakuza. Ik heb FFXII ntsc of Black te ruil.
Maar ik wil KH2quote:Op zondag 25 november 2007 19:15 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Sorry ruil KH2 niet alleen Dark Cloud.
Nee die heb ik hier nog steeds ongespeeld liggen.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:09 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Maar ik wil KH2
Kan ik je anders verblijen met black?
Deze heb ik nog wel te ruil. Compleet en origineel. Geef echter de voorkeur aan ruilen tegen een ander PS2 spelquote:
SC3 wil ik wel. Tegen Black ofzo?quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:15 schreef il-patino het volgende:
Antigrav Eyetoy
Lord of the Rings : The Two Towers
Pro Evolution Soccer 5 (Platinum versie)
Soul Calibur 3
Gaan alleen met z'n 4tjes weg, doe een leuk bod ze mogen voor weinig weg
Ja, is compleet en in werkende staat.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:35 schreef kipknots het volgende:
Edit: Bug_me_not_2: Is die twisted metal black die je hebt in goede staat en met doosje/boekje? Zo ja dan heb ik er wel interesse in.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 24 december 2007 19:29 schreef esther1209 het volgende:
Bij deze even (mijn allereerste!) TVP op Fok!
Daar post ik dan wel om de eer van de familie op te houden (heb een 360 gekocht namelijkquote:Op maandag 24 december 2007 21:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
Alleen jammer dat het niet in het 360 topic is
Kick/Updatequote:Op maandag 24 december 2007 19:14 schreef MrManiak het volgende:
Hey mensen! Ik heb de volgende spellen te ruil omdat ik er wel een beetje op uitgekeken ben. Het gaat om de volgende games:
The Lord of the Rings: The Two Towers
Soulcalibur II
Soulcalibur III
Medal Of Honor Frontline
Smackdown vs RAW 2007
24: The Game
Mijn zusje is op zoek naar de volgende games:
SSX (maakt ook niet uit welk deel, het liefst zo nieuw mogelijk)
De Sims
Tony Hawk (maakt ook niet uit welk deel, het liefst zo nieuw mogelijk)
Singstar (Original, Party, Rock Ballads, Anthem, Legends)
Rayman (maakt niet uit welk deel)
Of iets anders leuks in dat sfeertje.
Kom dan ook naar het centraal 360 topic in GAMquote:Op maandag 24 december 2007 23:27 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Daar post ik dan wel om de eer van de familie op te houden (heb een 360 gekocht namelijk)!
Zijn er meerdere versies van dan? Geen idee dus, maar het is diegene met de witte voorkant (mocht dat wat zeggenquote:Op zondag 30 december 2007 20:23 schreef JimmyJames het volgende:
Welke versie?
Ik bedoelde eigk de normale of de substence versie? Die laatste heb ik nam. niet.quote:Op zondag 30 december 2007 23:45 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Zijn er meerdere versies van dan? Geen idee dus, maar het is diegene met de witte voorkant (mocht dat wat zeggen)
Ik heb nog een We Love Katamari (nieuw in seal) in de aanbiedingquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:19 schreef MrManiak het volgende:
Iemand nog leuke PS2-games in de aanbieding/te ruil? (Tony Hawk, een rijspel o.i.d.?)
Dat is toch die bol waar je allemaal crap op kan rollen?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:30 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Ik heb nog een We Love Katamari (nieuw in seal) in de aanbieding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |