Ik wil niet lullig doen, maar GTA: SA heb ik vorige week bij MediaMarkt gekocht voor ¤ 17,99quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:55 schreef ceetjeboy het volgende:
Aangeboden:(PS2)
GTA San Andreas ¤25
FIFA 05 ¤20 PLATINUMM
knockoutkings (boksing) ¤15
evil twin ¤15
of dit hele zooitje voor ¤45!!
geintereseerd in 1 of meerdere games??
stuur een mailtje naar ceetjemalfait@hotmail.com
Kweet.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:55 schreef addie het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar GTA: SA heb ik vorige week bij MediaMarkt gekocht voor ¤ 17,99
zit hier iets voor je tussen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:37 schreef bug_me_not2 het volgende:
Hoi,
Ik heb de volgende PS2 spellen te ruil:Yakuza Fury (new in seal) Dave Mirra Freestyle BMX 2 (mist omslag van spel. Wel met handleiding en in orig. doosje)
Modern Groove: Ministry of Sound edition (gebruikt, maar compleet en in goede staat)
Wil graag ruilen tegen andere spellen. Welke maakt me niet zo veel uit, mits compleet en origineel. Iemand interesse?
Ja hoor, deze spellen heb ik wel interesse in.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:16 schreef Parkinson_XTC het volgende:
zit hier iets voor je tussen?
Ik heb hem nu al weer te ruilquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:01 schreef JimmyJames het volgende:
Iemand "Black" te over?
Ik heb er DMC 3 SE of geld voor over.
Wil je Disgaea 2 evt. ook voor iets anders (spellen/consoles/cash) kwijt?quote:Op zondag 2 september 2007 18:50 schreef JimmyJames het volgende:
UP
Ik zoek Yakuza en de Sega Megadrive collection heb er heel wat titels voor te ruil o.a. Disgaea 2, DMC 3 SE, RE4 en BLack.
Dude, Yakuza 19,99 met origineel hoesje bij FRS.quote:Op zondag 2 september 2007 18:50 schreef JimmyJames het volgende:
UP
Ik zoek Yakuza en de Sega Megadrive collection heb er heel wat titels voor te ruil o.a. Disgaea 2, DMC 3 SE, RE4 en BLack.
Wat bied je?quote:Op zondag 2 september 2007 19:49 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Wil je Disgaea 2 evt. ook voor iets anders (spellen/consoles/cash) kwijt?
Mail me anders even op y o k 5 1 1 2 (at) h o t m e e l. e n zquote:Op zondag 2 september 2007 23:09 schreef JimmyJames het volgende:
Wat bied je?
Interesse.. hoeveel wil je er voor hebben?quote:Op maandag 3 september 2007 16:54 schreef mini-lellan het volgende:
Te koop/ruil: Dark Cloud, PAL.
Eigenlijk wil ik hem liever ruilen maar euro's zijn ook goed.quote:Op maandag 3 september 2007 22:37 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Interesse.. hoeveel wil je er voor hebben?
Laat me raden tegen KH2quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:16 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik hem liever ruilen maar euro's zijn ook goed.![]()
Haha bijvoorbeeld maar DMC 3: SE zal ook een goede kandidaat zijn.quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:53 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Laat me raden tegen KH2En hoeveel euro wil je er voor hebben?
Zeg maar gewoon op 't topic, dan weet ik gelijk of er enige kans is dat we eruit komen.quote:Op maandag 3 september 2007 13:57 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Mail me anders even op y o k 5 1 1 2 (at) h o t m e e l. e n z
'k lees het topic niet zo vaak, dus vandaar mijn voorkeur voor communicatie per mail. Maar goed, aangezien een nieuwe ong. 20-25 euro kost lijkt me 15,- een redelijk bod (mits compleet, goede staat, etc.etc)quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:08 schreef JimmyJames het volgende:
Zeg maar gewoon op 't topic, dan weet ik gelijk of er enige kans is dat we eruit komen.
Kun we ergens afspreken want mijn rekening checken/opsturen is me teveel gedoe voor 15 bucks?quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:03 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
'k lees het topic niet zo vaak, dus vandaar mijn voorkeur voor communicatie per mail. Maar goed, aangezien een nieuwe ong. 20-25 euro kost lijkt me 15,- een redelijk bod (mits compleet, goede staat, etc.etc)
Te ruil heb ik nog Knight Rider en Yakuza Fury voor de PS2 en nog een hele zooi retro spullen zoals spellen en hardware van: Atari 2600, colecovision, vectrex, videopac, sega game gear, ps1 etc.etc maar dat is allemaal te veel om hier op te noemen.![]()
In principe wel (mochten we niet te ver uit elkaar wonen). Stuur me iig maar even een mailtje want ik ga mijn persoonlijke informatie niet in een openbaar forum postenquote:Op zondag 16 september 2007 00:16 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Kun we ergens afspreken want mijn rekening checken/opsturen is me teveel gedoe voor 15 bucks?
Je maakt een grapje?quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:00 schreef Nudie het volgende:
Ik zoek nog God of War 2 voor 20eur incl.
Maak je inbox eens bechikbaar.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:28 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
In principe wel (mochten we niet te ver uit elkaar wonen). Stuur me iig maar even een mailtje want ik ga mijn persoonlijke informatie niet in een openbaar forum posten![]()
quote:Op zondag 30 september 2007 23:03 schreef Nudie het volgende:
Ik ben op zoek naar:
Guitar Hero
Guitar Hero: Rock the 80's
Guitar Hero II
Voor de PS2. Zonder gitaar, maar wel voor een leuke prijs
Als je iets hebt liggen, let me know!
Ja zeker. Maar hij is ook te ruil!quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:16 schreef Kingside het volgende:
Heeft iemand nog toevallig Dark Chronicle of Kingdom Hearts 2 in de aanbieding?
Ik heb ook wel belang bij KHII.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:41 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar hij is ook te ruil!
Wil je deze twee niet ruilen voor spellen uit dit lijstje:quote:Op zaterdag 17 november 2007 10:27 schreef Kingside het volgende:
- Ratchet and Clank 3
- TimeSplitters 3: Future Perfect
Voor Dark Cloud?quote:Op zondag 18 november 2007 14:17 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik heb ook wel belang bij KHII.
Ik heb DMC3 SE en Black te over.
Ik zoek ook nog Soul Calibur III.
Dark Chronicle heb ik niet (d8 dat het DC was maar is dus deel 2 van DC maaar andere naam.), KH2 verkoop ik niet en als ik er DMC3: SE kan voor vangen dan neem ik die zowiezo.quote:Op maandag 19 november 2007 23:32 schreef Kingside het volgende:
@ Mini-lellan, heb je geen intresse in mijn games voor Dark Cloud, Dark Chronicle of Kingdom Hearts 2?
Hoeveel wil je er anders voor hebben?
Ik speel hem toch niet meer (DMC 3 : SE) dus indien het een uit de winkel-versie betreft (dus geen pers-dingens) dat wil ik hem wel ruilen tegen KH2 (de pal versie is wel 60hz he?).quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:05 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Dark Chronicle heb ik niet (d8 dat het DC was maar is dus deel 2 van DC maaar andere naam.), KH2 verkoop ik niet en als ik er DMC3: SE kan voor vangen dan neem ik die zowiezo.
Sorry ruil KH2 niet alleen Dark Cloud.quote:Op zondag 25 november 2007 15:26 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik speel hem toch niet meer (DMC 3 : SE) dus indien het een uit de winkel-versie betreft (dus geen pers-dingens) dat wil ik hem wel ruilen tegen KH2 (de pal versie is wel 60hz he?).
---------
Ik zoek nog de laatste Ace Combat, Bully, Yakuza. Ik heb FFXII ntsc of Black te ruil.
Maar ik wil KH2quote:Op zondag 25 november 2007 19:15 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Sorry ruil KH2 niet alleen Dark Cloud.
Nee die heb ik hier nog steeds ongespeeld liggen.quote:Op woensdag 28 november 2007 17:09 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Maar ik wil KH2
Kan ik je anders verblijen met black?
Deze heb ik nog wel te ruil. Compleet en origineel. Geef echter de voorkeur aan ruilen tegen een ander PS2 spelquote:
SC3 wil ik wel. Tegen Black ofzo?quote:Op vrijdag 21 december 2007 23:15 schreef il-patino het volgende:
Antigrav Eyetoy
Lord of the Rings : The Two Towers
Pro Evolution Soccer 5 (Platinum versie)
Soul Calibur 3
Gaan alleen met z'n 4tjes weg, doe een leuk bod ze mogen voor weinig weg
Ja, is compleet en in werkende staat.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:35 schreef kipknots het volgende:
Edit: Bug_me_not_2: Is die twisted metal black die je hebt in goede staat en met doosje/boekje? Zo ja dan heb ik er wel interesse in.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 24 december 2007 19:29 schreef esther1209 het volgende:
Bij deze even (mijn allereerste!) TVP op Fok!
Daar post ik dan wel om de eer van de familie op te houden (heb een 360 gekocht namelijkquote:Op maandag 24 december 2007 21:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
Alleen jammer dat het niet in het 360 topic is
Kick/Updatequote:Op maandag 24 december 2007 19:14 schreef MrManiak het volgende:
Hey mensen! Ik heb de volgende spellen te ruil omdat ik er wel een beetje op uitgekeken ben. Het gaat om de volgende games:
The Lord of the Rings: The Two Towers
Soulcalibur II
Soulcalibur III
Medal Of Honor Frontline
Smackdown vs RAW 2007
24: The Game
Mijn zusje is op zoek naar de volgende games:
SSX (maakt ook niet uit welk deel, het liefst zo nieuw mogelijk)
De Sims
Tony Hawk (maakt ook niet uit welk deel, het liefst zo nieuw mogelijk)
Singstar (Original, Party, Rock Ballads, Anthem, Legends)
Rayman (maakt niet uit welk deel)
Of iets anders leuks in dat sfeertje.
Kom dan ook naar het centraal 360 topic in GAMquote:Op maandag 24 december 2007 23:27 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Daar post ik dan wel om de eer van de familie op te houden (heb een 360 gekocht namelijk)!
Zijn er meerdere versies van dan? Geen idee dus, maar het is diegene met de witte voorkant (mocht dat wat zeggenquote:Op zondag 30 december 2007 20:23 schreef JimmyJames het volgende:
Welke versie?
Ik bedoelde eigk de normale of de substence versie? Die laatste heb ik nam. niet.quote:Op zondag 30 december 2007 23:45 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Zijn er meerdere versies van dan? Geen idee dus, maar het is diegene met de witte voorkant (mocht dat wat zeggen)
Ik heb nog een We Love Katamari (nieuw in seal) in de aanbiedingquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:19 schreef MrManiak het volgende:
Iemand nog leuke PS2-games in de aanbieding/te ruil? (Tony Hawk, een rijspel o.i.d.?)
Dat is toch die bol waar je allemaal crap op kan rollen?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:30 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Ik heb nog een We Love Katamari (nieuw in seal) in de aanbieding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |