quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:10 schreef Damzkieee het volgende:
Pff die dikke, wie is dat?
quote:Op zondag 31 december 2006 15:37 schreef TheVulture het volgende:
Grootste irritatiefactor op voorhand: Eva van der Gucht
Ik heb altijd gelijkquote:
Ehm. Nee.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Alex was dus eerlijk. Maar de rest geloofde hem niet.
Wel opletten hequote:Op donderdag 4 januari 2007 21:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Alex was dus eerlijk. Maar de rest geloofde hem niet.
Dick moet erin blijvenquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Nou, het is dus of Menno, Nadja, Sander, Paul, Eva, Liesbeth of Dick exit... de andere 3 zijn safe door jokers en vrijstellingen
Dan hoop ik dat Eva eruit gaat, de rest vind ik allemaal leuk!quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Nou, het is dus of Menno, Nadja, Sander, Paul, Eva, Liesbeth of Dick exit... de andere 3 zijn safe door jokers en vrijstellingen
Jup.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:15 schreef TheVulture het volgende:
Zet Inge nu al 4 jokers in?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:16 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Eva eruit gaat, de rest vind ik allemaal leuk!
Inderdaad.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:15 schreef TheVulture het volgende:
Voor Alex een win-win situatie... en hij is verdacht en hij heeft een vrijstelling.... hij is de mol niet omdat die altijd onopvallend te werk gaat
quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:16 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Eva eruit gaat, de rest vind ik allemaal leuk!
Ik zat al op wikipedia te kijken, maar daar kon ik niks vinden. Maar hij heet waarschijnlijk ook anders dan 'japanse meter' natuurlijk. Google vindt de 'shaku', maar die is wel best oud.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:16 schreef jmac het volgende:
Japanse meters? Bestaat dat wel?
Mollenstreek door het juist wel opzichtig te doenquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:15 schreef TheVulture het volgende:
Voor Alex een win-win situatie... en hij is verdacht en hij heeft een vrijstelling.... hij is de mol niet omdat die altijd onopvallend te werk gaat
quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:20 schreef Damzkieee het volgende:
Sneller eruit dan uit t glazen huis
quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:03 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Sander is de mol gok ik zo.
?quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:18 schreef jmac het volgende:
Weet iemand wanneer alles is opgenomen?
Zou ie echt helemaal alleen wegmoeten vraagt iemand hier netquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:24 schreef golfer het volgende:
"Dag Sander, daar is het vliegveld"
En dan lopend uit beeld laten verdwijnen.
Ik ook nog steedsquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:24 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik zit op Menno.
Ik had het al op voorhand ingeschatquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:26 schreef Miss_S het volgende:
zo te zien ben ik niet de enige die Eva niet erg leuk vind
Yep, hij heeft een rood boekje gekregen, hij zit het bed te "mollen"quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:24 schreef LuQas het volgende:
Ik ga voor Dik als mol.
En de Beatles hebben ooit een geheim nummer gemaakt dat " we are the moles" heetquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:27 schreef Votz het volgende:
[..]
Yep, hij heeft een rood boekje gekregen, hij zit het bed te "mollen"en dat Beatles t-shirt vind ik behoorlijk misleidend als je weet dat Sander de fan is....
dat rode boekje zegt helemaal nix, want er was ook maar 1 iemand met een blauw boekjequote:Op donderdag 4 januari 2007 21:27 schreef Votz het volgende:
[..]
Yep, hij heeft een rood boekje gekregen, hij zit het bed te "mollen"en dat Beatles t-shirt vind ik behoorlijk misleidend als je weet dat Sander de fan is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |