abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44968012
Wissel hier je ervaringen met Clinique producten uit!
pi_44968095
Ik gebruik het 3 stappen plan:

liquid soap nr 2
lotion nr 2
dram.different moist gel (vetvrij)

Bevalt supergoed! Mijn voorhoofd glimt niet meer, maar is ook niet uitgedroogd, omdat de reinigingspullen lekker mild zijn. En toch reinigen ze goed!

Verder heb ik van Clinqiue Anti-Blemish Night treatment gel
je hoort hem iedere avond te gerbuiken, maar dan droogt mijn huid uit, dus ik smeer het alleen op in 'crisistijden'. Hij helpt wel ietsje, maar ik had er meer van verwacht/gehoopt.

Ik heb ook een blusher (GWPsize) van Clinique
fijn spul, fijn kwastje. aanrader
pi_44970305
Ik gebruik ook het 3 stappen-plan, werkt perfect.... Mijn huid ziet er echt een stuk beter uit...
(ook allemaal nr2)

Ik ging laatst naar de douglas voor een nieuw poeder en ik vroeg even advies voor de kleur..
Die vrouw ging mijn huid bekijken en zei "goh jij verzorgd je huid volgens mij wel goed" Dat was wel even leuk om te horen.

Ik heb verder nog foundation en poeder van clinqiue, die bevalt me ook erg goed...
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_44973876
Clinique
pi_44975601
Ik heb gisteren trouwens van Clinique anti-blemish de post-blemish stick gekocht. Dat moet je aanstippen op puistjes die al weer bijna weg zijn, dat voorkomt dan rode vlekken/lettekens (volgens Clinique). Ik vind 18 euro voor zo;n kleine stick belachelijk duur, maar hij was nu halve prijs en ik had nog een ICI PARIS bon van 10 euro, dus maar even proberen....
pi_44975650
owja en ik vergeet skin smoother Pore minimizer make up. Echt perfect spul! Mooie natuurlijke foundation die porien inderdaad ptisch kleiner maakt, en een egalere teint geeft
pi_44980139
Ik heb alleen een moisture sheer lipstick van Clinique in Red Honey. Supermooie kleur, maar hij blijft niet superlang zitten. Toch ben ik er erg tevreden mee. Als deze tube op is ga ik hem opnieuw kopen.
pi_44987653
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:31 schreef Spijgbak het volgende:
Ik heb alleen een moisture sheer lipstick van Clinique in Red Honey. Supermooie kleur, maar hij blijft niet superlang zitten. Toch ben ik er erg tevreden mee. Als deze tube op is ga ik hem opnieuw kopen.
tube?
pi_45030865
De superdefense creme (dag en nacht in 1) is ook echte en aanrader!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 09:42:53 #10
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_45031058
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:09 schreef snowqueen911 het volgende:

dram.different moist gel (vetvrij)
Die is inderdaad geweldig...
  vrijdag 5 januari 2007 @ 10:03:53 #11
111260 Charmian
a little joy
pi_45031383
Laten we de geurlijnen van Clinique niet vergeten, Happy bijvoorbeeld

Verder heb ik de Clinique Touch Stick. Als je eenpukkeltje op voelt komen en je stipt het aan dan istie binnen no time verdwenen zonder rode vlekken of littekens.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_45031845
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 10:03 schreef Charmian het volgende:

Verder heb ik de Clinique Touch Stick. Als je eenpukkeltje op voelt komen en je stipt het aan dan istie binnen no time verdwenen zonder rode vlekken of littekens.
nou die moet ik dan ook maar eens gaan proberen
pi_45033220
Ik kan tegen niets anders en ben dus erg blij dat ik Clinique ontdekt heb (gelukkig alweer een tijd geleden) Ik gebruik de Liquid Facial Soap extra mild, Claryfying Lotion Mild, de DDML (niet de gel, die vind ik niet fijn) en dan de Superdefense Triple Action Moisturiser voor Very Dry Skin (de Moisture On-Call is ook een aanrader!). Af en toe smeer ik ook nog een lekker masker dat ik van mijn drogist een hele nacht mag laten intrekken. Daar knapt mijn huid echt van op!

edit: typo
pi_45033370
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:49 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

tube?
Nee, het is niet echt een tube. Het is gewoon een lipstick, maar met zo'n tube achtige vorm. Ik wist even niet hoe ik het anders moest omschrijven. Zo ziet het er uit.
pi_45033393
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 10:03 schreef Charmian het volgende:

welke is dat precies, dan? deze:

die heb ik nog nooit in nl gezien, alleen nog maar deze:

beiden nog nooit geprobeerd, want ik geloofde er niet zo in.
maar die touch stick werkt dus super?

btw: ik vind de geuren trouwens echt vreselijk vies van clinique. vooral simply
pi_45033477
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 11:27 schreef sannie_m het volgende:
Ik kan tegen niets anders en ben dus erg blij dat ik Clinique ontdekt heb (gelukkig alweer een tijd geleden) Ik gebruik de Liquid Facial Soap extra mild, Claryfying Lotion Mild, de DDML (niet de gel, die vind ik niet fijn) en dan de Superdefense Triple Action Moisturiser voor Very Dry Skin (de Moisture On-Call is ook een aanrader!). Af en toe smeer ik ook nog een lekker masker dat ik van mijn drogist een hele nacht mag laten intrekken. Daar knapt mijn huid echt van op!

edit: typo
hey!
ik heb nog een DDML 50 ml liggen, nieuw in het doosje. Maar ik gebruik voor mijn (wat vettere) huid dus de gel. iemand die hem voor een zacht prijsje wil overnemen?
  vrijdag 5 januari 2007 @ 11:37:47 #17
111260 Charmian
a little joy
pi_45033539
Het is die eerste. Een aantal maanden geleden gewoon bij ICI Paris gekocht. Wel iets van ¤19 maar je doet er ontzettend lang mee. Ik geloofde er trouwens ook niet in, maar ik zag de werking bij een collegaatje.
Je moet het trouwens wel regelmatig aanstippen maar je ziet er niets van want het is een soort lotion.
pi_45033701
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 11:37 schreef Charmian het volgende:
Het is die eerste. Een aantal maanden geleden gewoon bij ICI Paris gekocht. Wel iets van ¤19 maar je doet er ontzettend lang mee. Ik geloofde er trouwens ook niet in, maar ik zag de werking bij een collegaatje.
Je moet het trouwens wel regelmatig aanstippen maar je ziet er niets van want het is een soort lotion.
ik heb wel eens eerder zo'n aanstip dinges gehad van Clearasil. Maar dat droogde dus erg uit, waardoor de plek van het puistje rood werd (en puistje ging niet weg ) dat was dus troep.

Heb even op ebay gekeken maar daarkon ik m ook niet vinden. Dan toch maar ff naar de winkel

Die post-blemish formule die ik heb is opzich wel fijn, maar ik denk niet dat ik het nog een keer koop. Zelf met 50% korting is ie nog 9 euro, en er zit maar 2 ml in
pi_45033869
Ik gebruik van Clinique spulletje dat je op je wallen kunt smeren en dat het dan niet meer zo blauw is Ideaal!
pi_45047706
nog meer mensen die ervaring hebben met die touch stick?
pi_45069493
up
pi_45069692
ik heb bij mijn abonnement op de glamour een clinique simply geurtje en bodyspray gekregen...vind het merk echt super en ik vind de flesjes zo mooi maar het geurtje vind ik eerlijk gezegd 10 keer niks
pi_45071052
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 12:34 schreef Sabinee het volgende:
ik heb bij mijn abonnement op de glamour een clinique simply geurtje en bodyspray gekregen...vind het merk echt super en ik vind de flesjes zo mooi maar het geurtje vind ik eerlijk gezegd 10 keer niks
ja he? die had ik dus ook bij de glamour. maar na 2 keer spuiten vond het het zo'n vies luchtje! Gelukkig kon ik hem voor 15 euro verkopen. had ik toch nog een soort van welkomstcadeau.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 13:38:16 #24
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_45071434
Ik heb laatst mijn allereerste Clinique product gekocht De Colour Surge Impossible Glossy.

De kleur is Azalea
Erg mooi, transparant met toch een beetje kleur. En ik heb het idee dat ie minder plakkerig is dan de Juicy Tubes van Lancôme.

Ik hoor trouwens van een aantal mensen dat de High Impact mascara zo fijn is. Iemand hier ervaring mee? Geeft ie veel volume?
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_45081276
ow, ik hoor net weer van iemand dat die touch stick bij haar helemaaaal niet werkt

jammer...
pi_45085397
Deze heb ik ook:

oei wat ben ik een clinique junk

opzich fijn masker, en zeer zuinig in hetgebruik, maar alsnog had ik meer verwacht voor een potje van bijna 40 euro

(gelukkig heb ik er minder voor betaald, maar bepaald gratis was het nog niet)
pi_45085646
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 20:06 schreef snowqueen911 het volgende:
Deze heb ik ook:

[afbeelding]

oei wat ben ik een clinique junk

opzich fijn masker, en zeer zuinig in hetgebruik, maar alsnog had ik meer verwacht voor een potje van bijna 40 euro

(gelukkig heb ik er minder voor betaald, maar bepaald gratis was het nog niet)
Dat spul is helemaal geweldig, ik kreeg het gratis bij een of ander Clinique actie..

Maar je moet wel weten hoe je het moet gebruiken, als die vrouw in de winkel dat mij niet verteld had, had ik het zo van mijn gezicht afgewassen

Je moet het er dus afwrijven... (je bent er wel ff zoet mee) mijn huid is erna zoooo heerlijk zacht
En het glinstert ook een beetje
pi_45086814
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 20:11 schreef progje het volgende:

[..]

Dat spul is helemaal geweldig, ik kreeg het gratis bij een of ander Clinique actie..

Maar je moet wel weten hoe je het moet gebruiken, als die vrouw in de winkel dat mij niet verteld had, had ik het zo van mijn gezicht afgewassen

Je moet het er dus afwrijven... (je bent er wel ff zoet mee) mijn huid is erna zoooo heerlijk zacht
En het glinstert ook een beetje
ja dat staat idd op het potje 'scrub off', maar bij mij spoelt het er zo af, valt niets te scrubben
Of moet je het er droog af wrijven? Want meestal als ik een masker neme doe ik dat voor het douchen, zodat ik het er onder de douche af spoel (geen veegjes masker die achter je oor blijven plakke ofzo)
doe ik het dan verkeerd ofzo?
pi_45087235
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 11:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik gebruik van Clinique spulletje dat je op je wallen kunt smeren en dat het dan niet meer zo blauw is Ideaal!
OEI! Wat is dat voor spul dan?
pi_45087354
Trouwens, Clinique heeft ook make-up? Ik heb een erg lichte huid en doe eigenlijk nooit foundation oid op omdat je dat ALTIJD ziet. Ik weet niet wat het is maar wat ik ook opsmeer, altijd zie je dat er iets op zit! Kunnen jullie mij iets aanraden? Ik wil absoluut niet dat zichtbaar is dat ik make-up op heb.. ik ben erg van de naturel look.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2007 20:51:18 ]
pi_45091793
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 20:50 schreef heaven7 het volgende:
Trouwens, Clinique heeft ook make-up? Ik heb een erg lichte huid en doe eigenlijk nooit foundation oid op omdat je dat ALTIJD ziet. Ik weet niet wat het is maar wat ik ook opsmeer, altijd zie je dat er iets op zit! Kunnen jullie mij iets aanraden? Ik wil absoluut niet dat zichtbaar is dat ik make-up op heb.. ik ben erg van de naturel look.
ik dus ook! (van de naturel look) ik gebruik clinique skin smoother pore minimizing make-up. dat is dus bedoeld voor een huid met zichtbare porien (wat ik dus heb) en die zie je dan inderdaad niet meer. het is een soort mousse foundation die niet echt dekt (dus geen opgemaakt effect) maar wel egaal maakt en heeeeeel zacht maakt. echt super goed spul! Ik smeer het trouwens alleen op neus en wangen, dat geeft al genoeg egaliteit, vind ik.
pi_45096046
Dat klinkt goed! Dus als je dan bijvoorbeeld een jas en een sjaal aanhebt hoef je niet bang te zijn dat je hele sjaal en kraag onder zit? Het geeft niks af? En wat kost het?
  zondag 7 januari 2007 @ 11:17:13 #33
107521 Furia
snoopy weer
pi_45102865
Ik heb ook die serie van het drie-stappen-plan. Werkt heerlijk, droogt niet uit, maar ik heb na 1 keer de mist ingaan weer ontzettend moeite met het volhouden! Dit terwijl wat mij betreft al de rest weg kan, ik heb namelijk echt nog nooit iets geprobeerd dat zo lekker werkt! En dat zegt wat, want ik heb thuis wel een minidrogisterij aan dat soort spul staan!

Ik ben nu ook wel benieuwd naar die ene stick... is dat echt voor een puistJE, of ook als je echt zo'n irritante op voelt komen, die je dus niet kunt uitknijpen, maar die wel "bonkt"? Ja, ik weet het, een onsmakelijke omschrijving voor iets dat je niet ziet als je er niet aanzit, maar niet-aanzitten is niet mijn sterkste kant!

O, en is er bij ICI paris nu 50% korting op ofzo?
  zondag 7 januari 2007 @ 11:51:36 #34
111260 Charmian
a little joy
pi_45103434
quote:
Op zondag 7 januari 2007 11:17 schreef Furia het volgende:
Ik heb ook die serie van het drie-stappen-plan. Werkt heerlijk, droogt niet uit, maar ik heb na 1 keer de mist ingaan weer ontzettend moeite met het volhouden! Dit terwijl wat mij betreft al de rest weg kan, ik heb namelijk echt nog nooit iets geprobeerd dat zo lekker werkt! En dat zegt wat, want ik heb thuis wel een minidrogisterij aan dat soort spul staan!

Ik ben nu ook wel benieuwd naar die ene stick... is dat echt voor een puistJE, of ook als je echt zo'n irritante op voelt komen, die je dus niet kunt uitknijpen, maar die wel "bonkt"? Ja, ik weet het, een onsmakelijke omschrijving voor iets dat je niet ziet als je er niet aanzit, maar niet-aanzitten is niet mijn sterkste kant!

Vooral voor die ja. Zo eentje die begint met een miniscuul bobbeltje en jeuk en eindigt in een ontzettende paddestoel (zonder kop) omdat je er niet vanaf kunt blijven en zit er na 3 weken nog. Maar zodra je 'm voelt opkomen en je gebruikt regelmatig die stick dan istie dus binnen een paar dagen weg.
pi_45103682
quote:
Op zondag 7 januari 2007 00:39 schreef heaven7 het volgende:
Dat klinkt goed! Dus als je dan bijvoorbeeld een jas en een sjaal aanhebt hoef je niet bang te zijn dat je hele sjaal en kraag onder zit? Het geeft niks af? En wat kost het?
nouja of het afgeeft weet ik niet want ik smeer het nooit op mijn nek dus. maar denk het niet

het kost 26 euro voor ik dacht 40 ml
pi_45103806
quote:
Op zondag 7 januari 2007 11:17 schreef Furia het volgende:

die stick van mij, die post-blemish, die doe je erop als het puistje al (bijna) weg is, die zorgt ervoor dat er geen litteken/rode vlek achterblijft. Die had ik inderdaad met -50% bij ICI PARIS gekocht, maar er lag er maar 1 ( ) en ik weet niet of het in alle filialen is of alleen in Almere. (Was dus niet -50% op alle Clinique, dat zou wel te gek zijn,maar er stond een uitverkoop mandje achterin de winkel, en daar lag ie tussen)
pi_45103870
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 20:11 schreef progje het volgende:

[..]

hoeveel had je wel niet gekocht dat je gratis zo'n potvan 40 euro krijgt? (of kreeg je een klein proefpotje?)

en wil je nog even uitleggen hoe het nou precies moet?
pi_45104277
Nou ik kreeg een kleiner potje, maar wel genoeg voor 3x of zo

Je moet het op je gezicht smeren, 15/20 min laten zitten en het er dan afwrijven....
Dus met draaiende bewegingen van je handen over je gezicht gaan en langzaam aan wrijf je het er dan vanaf... Doe het wel boven de wasbak of zo, want het geeft echt een bende

Daarna is je huid echt heerlijk zacht
pi_45104609
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:24 schreef progje het volgende:
Nou ik kreeg een kleiner potje, maar wel genoeg voor 3x of zo

Je moet het op je gezicht smeren, 15/20 min laten zitten en het er dan afwrijven....
Dus met draaiende bewegingen van je handen over je gezicht gaan en langzaam aan wrijf je het er dan vanaf... Doe het wel boven de wasbak of zo, want het geeft echt een bende

Daarna is je huid echt heerlijk zacht
oowwww dus zonder water

deed ik het dus gewoon fout

thanx!
pi_45104789
Cinique freak meldt zich Ik gebruik best veel van Clinique, het driestappenplan, superdefense, oogcreme, en nog wat spulletjes, kom er nu ff niet op. But I love it! En de nieuwe mascara van Clinique is ook echt geweldig
pi_45104815
ik gebruik het ook... iets tegen ontsteking in het gezicht.. daar gebruik ik het tenminste voor wanneer dat helaas soms nodig is
pi_45106314
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:01 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

nouja of het afgeeft weet ik niet want ik smeer het nooit op mijn nek dus. maar denk het niet

het kost 26 euro voor ik dacht 40 ml
Maar als je met je handen/vingers over die huid gaat blijft er niet vanalles op je handen hangen? Want dat gebeurt dus nu met spul van Manhattan ofzo
pi_45106641
quote:
Op zondag 7 januari 2007 13:40 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Maar als je met je handen/vingers over die huid gaat blijft er niet vanalles op je handen hangen? Want dat gebeurt dus nu met spul van Manhattan ofzo
dat je van die rolletje krijgt? nee gelukkig niet zeg

je hebt een heel klein beetje nodig en dat smeer je dan uit op je huid (ik dus alleen of wangen en neus) dat voelt superzacht aan, als babypoeder ofzo. Ik heb nog geen last gehad van die rolletjes als je iets te lang blijft wrijven (die ik idd ook wel eens had met goedkopere foundation)
pi_45110440
Oke dat klinkt goed! Binnenkort maar eens naar op zoek Kun je ook een proefje ofzo krijgen? Tis best een hoop geld
pi_45111335
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:41 schreef heaven7 het volgende:
Oke dat klinkt goed! Binnenkort maar eens naar op zoek Kun je ook een proefje ofzo krijgen? Tis best een hoop geld
gene idee, maar er ligt altijd een tester dat je het soweiso ff in de winkel kan proberen...
pi_45112420
oe wouwie

ik heb foto's van mijn voorhoofd en wangen gemaakt toen ik clinique net begon te gebruiken (begin oktober), toen weer in begin december, en nu weer begin janurai. ik zie mijn huid echt mooier worden! Geen rode vlekken meer, gladdere huid en kleinere porien

oeeeeh en het is dus niet psychisch, dat bewijzen de foto's
pi_45112617
Ik gebruikte de Liquid Fase Wash van Clinique en de M-Gel Lotion. Maar die facewash is al vervangen door een van Clarins, en die M-gel lotion is ook op en ik denk dat dat de nieuwe aquapower van Biotherm gaat worden !

Maar dit topic zal wel voor vrouwen gericht zijn
Fingerspitzgefühl
pi_45113240
quote:
Op zondag 7 januari 2007 16:46 schreef ForumGek het volgende:
Ik gebruikte de Liquid Fase Wash van Clinique en de M-Gel Lotion. Maar die facewash is al vervangen door een van Clarins, en die M-gel lotion is ook op en ik denk dat dat de nieuwe aquapower van Biotherm gaat worden !

Maar dit topic zal wel voor vrouwen gericht zijn
nou, mannelijke clinique fans zijn ook welkom, hoor
pi_45113771
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 20:50 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb de double face powder van Clinique. Ik hou ook niet zo van foundation, heb altijd het idee dat ik met zo'n "make-up hoofd" rondloop..... Maar die poeder werkt heel goed, dekt heel mooi. Als je van je zelf een beetje een mooie egale huid hebt, is die poeder echt alles wat je nodig hebt als basis.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
  zondag 7 januari 2007 @ 19:32:25 #50
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_45117998
Eey een clinique topic.

Zelf gebruik ik

Ik ben erg te spreken over de producten en ik kan wel zeggen dat ik een Clinique verslaafde ben.
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
pi_45118239
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:32 schreef Lief-visje het volgende:
Eey een clinique topic.

Zelf gebruik ik
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik ben erg te spreken over de producten en ik kan wel zeggen dat ik een Clinique verslaafde ben.
dat isbest veel

maar is take the day off en facial soap niet ene beetje dubbelop?

en hoevaak gebruik je die thermal active skin refiner? zie je resultaat?

en doe je die pore minimizer gewoonover de ddml heen?

en dat andere potje, wanneer gebruik je dat?

ik zie ook steeds weer lekkere dingen van clinqiue, maar ik hou me in, voor mijn portemonnee, maar ook omdat ik denk dat teveel smeren ook niet goed is. ik hou het dus bij het 3 stappen plan, ik vind de ddmg al volstaan als dagcreme. in crisistijden vervang ik de ddmg een paar nachtjes met de night treatment gel tegen onzuiverheden, en verder neem ik af en toe een lekker masker. verder smeer ik liever niets extra op mijn huid, ben bang dat op de langere termijn overdaad schaadt....
pi_45118264
Het 3 stappenplan is idd super
  zondag 7 januari 2007 @ 19:53:33 #53
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_45118934
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:38 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

dat isbest veel

maar is take the day off en facial soap niet ene beetje dubbelop?

en hoevaak gebruik je die thermal active skin refiner? zie je resultaat?

en doe je die pore minimizer gewoonover de ddml heen?

en dat andere potje, wanneer gebruik je dat?

ik zie ook steeds weer lekkere dingen van clinqiue, maar ik hou me in, voor mijn portemonnee, maar ook omdat ik denk dat teveel smeren ook niet goed is. ik hou het dus bij het 3 stappen plan, ik vind de ddmg al volstaan als dagcreme. in crisistijden vervang ik de ddmg een paar nachtjes met de night treatment gel tegen onzuiverheden, en verder neem ik af en toe een lekker masker. verder smeer ik liever niets extra op mijn huid, ben bang dat op de langere termijn overdaad schaadt....
Ik gebruik de take the day off als oog make-up verwijderaar.

De thermal active skin refiner gebruik ik 1 x in de week ( staat op de verpakking 2x) maar voor mij is 1 keer echt genoeg en je ziet resultaat. Het is een scrub die warm word zodra het in aanraking komt met water.

De pore minimizer doe ik over mijn 3 stappen systeem heen en dan doe ik mijn make-up en het ik merk verschil.

Het laaste roze potje is voor de winter die kan je na de 3 stappen er nog extra overheen doen als je huid daar behoefte aan heeft.
Everyone has secrets !
pi_45118972
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:53 schreef Lief-visje het volgende:

[..]

De thermal active skin refiner gebruik ik 1 x in de week ( staat op de verpakking 2x) maar voor mij is 1 keer echt genoeg en je ziet resultaat. Het is een scrub die warm word zodra het in aanraking komt met water.
oeeeeeeeeh hebben hebben hebben
  zondag 7 januari 2007 @ 19:56:48 #55
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_45119107
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:54 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

oeeeeeeeeh hebben hebben hebben
volgens mij is de grote tube tussen de 40 en de 50 euro. Helaas heb ik het doosje niet meer.
Everyone has secrets !
pi_45123067
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:56 schreef Lief-visje het volgende:

[..]

volgens mij is de grote tube tussen de 40 en de 50 euro. Helaas heb ik het doosje niet meer.
oeh das weer niet goedkoop

maar over 3 maandjes is ikke jarig
pi_45127043
Clinique is geweldig. Een paar jaar geleden reageerde mijn huid nogal heftig op parfum en geurstoffen, en toen kreeg ik de tip om Clinique-spul te gaan gebruiken (fragrance-free). Nu gebruik ik niet erg veel make-up en smeersels, maar alle Clinique dingen die ik heb zijn prettig in het gebruik en doen wat ze beloven. Het is niet goedkoop, maar ik vind het wel waar voor je geld en als je net als ik weinig gebruikt doe je er superlang mee.
Ik zoek niet, ik vind.
pi_45134262
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 20:48 schreef heaven7 het volgende:

[..]

OEI! Wat is dat voor spul dan?
All about eyes concealer!
Is wel soort make-up hoor.. dus het gaat niet echt weg, maar perfect spul!
pi_45134831
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:43 schreef Wakey het volgende:
Het is niet goedkoop, maar ik vind het wel waar voor je geld en als je net als ik weinig gebruikt doe je er superlang mee.
dat is zeker waar

eerst gebruikte ik gewoon midden prijsklasse spullen (Loreal, Garnier, Nivea) maar ik wasnooit echt helemaal terveden, dus steedskocht ik weer wat neiuws nog voordat het potje helemaal leeg was (mijn zusje blij met allemaal potjes die nog voor 1/5 gevuld zijn ), steeds te vroeg nieuw kopen kost uiteindelijk ook ene hoop geld, en steeds weer teleurgesteld.

En nu ben ik tevreden, en maak ik de flesjes tot op de bodem op. En met een setje 3 -stappen plan doe je zo 5 a 6 maanden. ja clinique is duur, maar of ik ook echt meer geld kwijt ben.. waarschijnlijk wel iets, maar het verschil met eerst zal denk ik meevallen.
pi_45135278
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:36 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

oowwww dus zonder water

deed ik het dus gewoon fout

thanx!
ja ik had al zo'n vermoeden dat je het verkeerd deed, want mijn huid heeft nog nooit zo lekker aangevoeld als nadat masker van Clinique
  Licht Ontvlambaar maandag 8 januari 2007 @ 09:26:44 #61
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_45135320
Clinique

ik ben ook diehard gebruiker Het 3-stappenplan, maar ook de make-up... Ik heb het geluk dat mijn baas regelmatig naar Amerika gaat en dan voor zijn vrouw en mij met ons verlanglijstje Macy's binnenstapt...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_45135439
Ik vind het ook zo zonde om het 3 stappenplan braaf te gebruiken, en er dan een of andere goedkope foundation op te smeren, want voor mijn gevoel kan dat dan ook nooit echt goed zijn voor je huid

Alleen soms heb ik het echt ff helemaal gehad met elke dag 2x dat 3 stappen-plan te gebruiken
Maar als ik het 1 dag niet heb gedaan, heb ik meestal gelijk al weer spijt
  maandag 8 januari 2007 @ 11:59:01 #63
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_45138367
Dit schijnt ook een handige beauty-tool te zijn :

Koolpotloodje aan de ene kant, kwastje aan de andere kant om het lijntje een beetje smokey te maken.
  maandag 8 januari 2007 @ 13:41:29 #64
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45140885
Hier ook een Clinique fan.
Uiteraard het 3 stappen plan, scrub voor gezicht en voor het lijf, handcrème, bodycrème, wat make-up zoals mascara en arcadeboog oogschaduw en mijn favoriete geurtje Happy Heart.
Cadeautjes voor mezelf.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_45141995
quote:
Op maandag 8 januari 2007 07:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

All about eyes concealer!
Is wel soort make-up hoor.. dus het gaat niet echt weg, maar perfect spul!
Ja dat dacht ik idd wel, maar dat geeft niet zolang je niet ziet dat er make-up op zit? Ik doe er nu wel eens wat poeder op maar dat zie je dus
pi_45142132
quote:
Op maandag 8 januari 2007 14:16 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik idd wel, maar dat geeft niet zolang je niet ziet dat er make-up op zit? Ik doe er nu wel eens wat poeder op maar dat zie je dus
Bij mij zie je het niet iig Ben er iig heel blij mee!
pi_45142165
Ik ga eens op zoek dan
  maandag 8 januari 2007 @ 21:21:15 #68
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_45158200
Zelf koop ik altijd de groot verpakkingen en na ongeveer 8 maanden koop ik het opnieuw zo heb ik altijd een voorraad en kom ik niet voor verrassingen te staan. Met groot verpakkingen doe ik langer dan een jaar.
Everyone has secrets !
pi_45165200
Oef, nog meer addicts! Ik zal morgen een foto maken van m´n collectie ( ), ga nu slapen..
Stiekeme tvp..
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
pi_45173035
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:21 schreef Lief-visje het volgende:
Zelf koop ik altijd de groot verpakkingen en na ongeveer 8 maanden koop ik het opnieuw zo heb ik altijd een voorraad en kom ik niet voor verrassingen te staan. Met groot verpakkingen doe ik langer dan een jaar.
dan is 400 ml?

mja dat is da ongeveer een jaar, ik doe dus ong 6 maanden met 200 ml flessen (en 125 ml ddmg)
pi_45173083
quote:
Op maandag 8 januari 2007 09:23 schreef progje het volgende:

[..]

ja ik had al zo'n vermoeden dat je het verkeerd deed, want mijn huid heeft nog nooit zo lekker aangevoeld als nadat masker van Clinique
heb het nu 'goed' gedaan, maar wat een gedoe om dat spul eraf te wrijven. was er wel ff mee bezig. en is al dat harde gewrijf wel goed voor je huid? Naja mijn huid voelde daarna wel zacht, maar ben alsnog even onder de douche gesprongen, want had het gevoel dat er nog steeds restjes facial op mijn gezicht zaten.
pi_45173112
quote:
Op maandag 8 januari 2007 09:35 schreef progje het volgende:
Ik vind het ook zo zonde om het 3 stappenplan braaf te gebruiken, en er dan een of andere goedkope foundation op te smeren, want voor mijn gevoel kan dat dan ook nooit echt goed zijn voor je huid

Alleen soms heb ik het echt ff helemaal gehad met elke dag 2x dat 3 stappen-plan te gebruiken
Maar als ik het 1 dag niet heb gedaan, heb ik meestal gelijk al weer spijt
ik hou het aardag vol! Alleen als ik in het weekend bij mijn vriend slaap sla ik het over. geen zin om alles mee te slepen, ik heb alleen een mini van de lotion, die neem ik dan wel mee. maarja 1 keer in de week rustdag kan vast geen kwaad.
pi_45173188
gister ff naar de DA geweest, OEF! Die thermal active scrub is idd 39 euro! wow wel een een rib uit mijn lijf. ik koop m nog maar niet, vind het toch wel érg veel geld. maar ik hou ebay in de gaten en mijn verjaardag komt eraan ....

iemand die van zijn tube afwil ?
pi_45179258
Zo, hier een foto van m'n collectie.. Ik lijk wel niet goed bij m'n hoofd..
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
pi_45181147
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 15:42 schreef coltje87 het volgende:
[afbeelding]
zooooo! veel oogschaduws vooral!

ik maak nog wel eens een foto van mijn collectie

ik heB:
-3 stappen plan (+ voorraad)
-post blemish stick
-blusher
-skin smoother
-night treatment gel
-sheer day protector SPF 15

oei ook al best veel 8 stuks (12 met de voorraad erbij)
pi_45181966
quote:
[afbeelding]
Lushtaferelen!
pi_45182434
Jeetjemineetje! Wat een adoratie van één bepaald merk!!
Hebben jullie er soms aandelen in?
Ik heb van Clinique de Superdefence Cream voor een vette huid, die is inderdaad geweldig, met name ook omdat er een zonnefactor 25 in zit, en de Quickliner voor Lips, een redelijk fijne lipliner, waar er zoveel van zijn.
Maar ik kan ook een heleboel andere merken opnoemen waar ik geweldige producten van heb. Dat is voor mij niet merkafhankelijk, de ene keer vind ik een fijn product van het ene merk, en dan weer van het andere.
Ik heb jarenlang lippenstif van Clinique gebruikt, de LLS, Long Lasting Softshine of zo iets, maar tegenwoordig gebruik ik alleen nog maar LipFinity van Max Factor, blijft tenminste de hele dag zitten!
**ALLES IS RELATIEF!**
  dinsdag 9 januari 2007 @ 17:13:03 #78
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_45182497
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 12:05 schreef snowqueen911 het volgende:
gister ff naar de DA geweest, OEF! Die thermal active scrub is idd 39 euro! wow wel een een rib uit mijn lijf. ik koop m nog maar niet, vind het toch wel érg veel geld. maar ik hou ebay in de gaten en mijn verjaardag komt eraan ....

iemand die van zijn tube afwil ?
Tip ! je hebt tegenwoordig ook hele kleine pakketjes van de clinique ze zijn bij de betere zaken nog te verkrijgen daar zit een mini thermal active scrub in.

Ik was de 7 dagen scrub en de oogcreme vergeten die heb ik ook nog haha.

Ben laatst alles opnieuw gaan halen kreeg ik er nog allemaal mini proef dingen bij. De komende 2 jaar hoef ik niks meer te kopen.
Everyone has secrets !
pi_45182605
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:57 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Lushtaferelen!
Dat is weer een ander tafeltje.. Lush gebruik ik echt zelden, ben allergisch
pi_45182628
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:36 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

zooooo! veel oogschaduws vooral!
Ik vind ze echt helemaal te gek. Krijg geen uitslag, en het blijf nog lang zitten ook!
pi_45183848
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 17:16 schreef coltje87 het volgende:

[..]

Dat is weer een ander tafeltje.. Lush gebruik ik echt zelden, ben allergisch
Jammer, maar wel leuk zulke hobbies, niet? Ik ga binnenkort maar eens neuzen voor Clinique! Ik woon niet bepaald in de buurt van een Douglas oid
pi_45184701
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:57 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Lushtaferelen!
haha dat merk heb ik ook net ontdekt. ga mijn haar vanavond voor het eerst wassen met hun conditioner.
lush lijkt me heerlijk voor onder de douche/in je haar.

maareh... voor mijn gezichtje niets anders dan clinique
pi_45184805
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 17:10 schreef Joky het volgende:
Jeetjemineetje! Wat een adoratie van één bepaald merk!!
Hebben jullie er soms aandelen in?
Ik heb van Clinique de Superdefence Cream voor een vette huid, die is inderdaad geweldig, met name ook omdat er een zonnefactor 25 in zit, en de Quickliner voor Lips, een redelijk fijne lipliner, waar er zoveel van zijn.
Maar ik kan ook een heleboel andere merken opnoemen waar ik geweldige producten van heb. Dat is voor mij niet merkafhankelijk, de ene keer vind ik een fijn product van het ene merk, en dan weer van het andere.
Ik heb jarenlang lippenstif van Clinique gebruikt, de LLS, Long Lasting Softshine of zo iets, maar tegenwoordig gebruik ik alleen nog maar LipFinity van Max Factor, blijft tenminste de hele dag zitten!
nou... mijn favoriete mascara op dit moment is van YSL: faux cils mascara. moooi (dus ik hou niet per se vast aan één merk, maar tot nu toe is clinique van wat ik heb geprobeerd het beste voor mijn huid. veel andere merken in de prijsklasse heb ik niet geprobeerd (wel bijna alle middenklasse merken), maar dit bevalt prima dus waarom zou ik:))
pi_45184907
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 17:53 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Jammer, maar wel leuk zulke hobbies, niet? Ik ga binnenkort maar eens neuzen voor Clinique! Ik woon niet bepaald in de buurt van een Douglas oid
als je de ddml (de gele dorstlesser voor de huid) wil proberen: ik heb een 50 ml flacon nieuw in de doos. daar doe ik niks mee omdat ik nu toch ddmg gebruik (voor mijn vette huid) Je mag hem overnemen voor een vriendenprijsje. moet je mailen naar [ te laat! ]
pi_45184910
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 18:20 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

haha dat merk heb ik ook net ontdekt. ga mijn haar vanavond voor het eerst wassen met hun conditioner.
lush lijkt me heerlijk voor onder de douche/in je haar.

maareh... voor mijn gezichtje niets anders dan clinique
Ik heb een enorme Lushverslaving gehad maar uiteindelijk deed het niets goeds behalve lekker geuren Ik ben weer terug op goedkope Hemashampoo waar mijn haar er veel mooier van uitziet Shampoos maken je haar erg stroef en klitterig. Maargoed, dat is een ander topic
pi_45184952
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 18:26 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Shampoos maken je haar erg stroef en klitterig. Maargoed, dat is een ander topic
die van lush, of bedoel je in het algemeen? Jij vind de lush shampoo dus niet zo?
pi_45184970
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 18:26 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ik heb een enorme Lushverslaving gehad maar uiteindelijk deed het niets goeds behalve lekker geuren I
als je nog wat hebt liggen.....

ddml ruilen tegen lush mag ook
pi_45184982
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 18:26 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

als je de ddml (de gele dorstlesser voor de huid) wil proberen: ik heb een 50 ml flacon nieuw in de doos. daar doe ik niks mee omdat ik nu toch ddmg gebruik (voor mijn vette huid) Je mag hem overnemen voor een vriendenprijsje. moet je mailen naar lalala
You've got mail Je kan je adres weghalen hoor!
pi_45185131
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 18:27 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

die van lush, of bedoel je in het algemeen? Jij vind de lush shampoo dus niet zo?
Ik vind Lushshampoos niet zo super nee, hoewel die blokjes erg handig zijn voor op vakantie ofzo. Je kunt de rest van je lichaam er ook mee wassen. Maar bij het uitspoelen wordt het haar ERG stroef en klitterig, als het is opgedroogd valt het wel mee hoor.. maar voor mij geen Lushshampoos meer. Conditioners zijn wel goed
pi_45185576
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 18:32 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ik vind Lushshampoos niet zo super nee, hoewel die blokjes erg handig zijn voor op vakantie ofzo. Je kunt de rest van je lichaam er ook mee wassen. Maar bij het uitspoelen wordt het haar ERG stroef en klitterig, als het is opgedroogd valt het wel mee hoor.. maar voor mij geen Lushshampoos meer. Conditioners zijn wel goed
Ik vind juist de shampoos wel geweldig, maar ik heb daarna idd echt veel conditioner nodig..

Ik heb gisteren Pore Minimizer Refining Serum gekocht, heel fijn spul
  dinsdag 9 januari 2007 @ 18:47:33 #91
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_45185693
quote:
[afbeelding]
Wow
  dinsdag 9 januari 2007 @ 18:53:10 #92
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_45185903
Kosten deze produkten trouwens overal hetzelfde in de winkels?
pi_45185949
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 18:53 schreef poohy het volgende:
Volgens mij wel, of het scheelt iets van ¤2 oid. Niet erg veel iig.. Ik kreeg gisteren bij de douglas wel 10% korting, is nu op alles van Clinique Ik weet alleen niet tot wanneer dat is
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:12:24 #94
130081 manou
me love me boyfriend
pi_45186669
ik heb een behoorlijke tijd lang clinique gebruikt vond het altijd heerlijk tot dat mijn barriere laag van mijn huid er beschadigd door is geraakt dus ben ik over gegeaan op dermalogica.....
pi_45186961
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 18:54 schreef lienelien het volgende:

[..]

Volgens mij wel, of het scheelt iets van ¤2 oid. Niet erg veel iig.. Ik kreeg gisteren bij de douglas wel 10% korting, is nu op alles van Clinique Ik weet alleen niet tot wanneer dat is
Zojuist reclame op tv van 10% korting op Lancaster ofzoiets bij Douglas Ik ga echt zeer binnenkort langs!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:22:53 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45187132
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:12 schreef manou het volgende:
ik heb een behoorlijke tijd lang clinique gebruikt vond het altijd heerlijk tot dat mijn barriere laag van mijn huid er beschadigd door is geraakt dus ben ik over gegeaan op dermalogica.....
En dat kwam specifiek door Clinique?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_45187262
quote:

[..]

ben ik weer

heb je teruggemaild hoor + uitleg over ddml
pi_45187314
quote:

[..]

Conditioners zijn wel goed
ik heb gisteren voor het eerst lush spulletjes gekocht (fresh farmacy als cadeautje voor mn zusje, en voor mezelf een stuk HIWTK soap, american cream conditioner en Skin Sin body lotion) Ik ga over 5 minuten onder de douche met die conditioner. ben benieuwd.....!
pi_45187365
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 18:44 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ik vind juist de shampoos wel geweldig, maar ik heb daarna idd echt veel conditioner nodig..

Ik heb gisteren Pore Minimizer Refining Serum gekocht, heel fijn spul
jaaaa! daar had ik een keer een proefje van! Maar eigenlijk heb ik aan DDMG wel genoeg, tegen glimmen poeder ik af en toe mijn neusje een beetje. Dat serum is idd fijn maar ik wil niet te veel op mijn gezicht smeren hahzi
pi_45187453
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 18:53 schreef poohy het volgende:
ja! Al heb je soms acties, bv gratis mini's bij besteding vanaf 50 euro ofzo. (bij ICI PARIS heb je met je klantenkaart altijd 10% of 15% korting ) en in Belgie is het geloof ik ook iets goedkoper. Als je iemand kent die naar amerika gaat, moet je maar een partijtje laten meenemen, want dara is het echt iets van 20% goedkoper dan hier, geloof ik.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:31:34 #101
130081 manou
me love me boyfriend
pi_45187501
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

En dat kwam specifiek door Clinique?
volgens de dermatoloog wel... de ingredienten heftig voor mijn huid, er zitten gifstoffen minerale olien en alcolol in de producten, de ene huid kan hier beter tegen dan de andere...klopt ook wel want ik ben gelijk over op dermelogica gegaan en mijn huid heeft er nog nooit zo goed uitgezien dus ik ben tegenwoordig weer blij
pi_45187512
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:28 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

jaaaa! daar had ik een keer een proefje van! Maar eigenlijk heb ik aan DDMG wel genoeg, tegen glimmen poeder ik af en toe mijn neusje een beetje. Dat serum is idd fijn maar ik wil niet te veel op mijn gezicht smeren hahzi
DDMG?
pi_45188817
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:31 schreef manou het volgende:

[..]

volgens de dermatoloog wel... de ingredienten heftig voor mijn huid, er zitten gifstoffen minerale olien en alcolol in de producten, de ene huid kan hier beter tegen dan de andere...klopt ook wel want ik ben gelijk over op dermelogica gegaan en mijn huid heeft er nog nooit zo goed uitgezien dus ik ben tegenwoordig weer blij
maar dat ligt denk ik idd aan je huidtype. jij hebt dan waarsch een zeer gevoeliige huid. want je bent echt de eerste die hoor ik die een negatieve reactie heeft over clinique, hihi.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:00:05 #104
16715 Mylene
*schatje*
pi_45188830
Paula Begoun, een bekende criticus in de VS op het gebied van huidverzorgingsproducten en cosmetica over Clinique, negatief en positief:
quote:
Clinique's products, particularly the skin-care products, are aimed at oily or combination skin types, which is probably why Clinique attracts a younger clientele, but many of these products are exceptionally disappointing. Among these disappointing products are the ones that contain a lot of alcohol, which would be drying, or the emollient moisturizers, which could trigger breakouts.

The strong points of Clinique products are the lack of fragrance of any kind in many of the products, some great moisturizing formulas, and excellent sunscreens.
bron
pi_45188907
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:00 schreef schatje het volgende:
Paula Begoun, een bekende criticus in de VS op het gebied van huidverzorgingsproducten en cosmetica over Clinique, negatief en positief:
[..]

bron
hmmm maar waar zit dan alcohol in? Want in het 3 stappen plan zit als het goed is gene alcohol? iig niet in die ik gebruik (mild facial soap + lotion nr 2)
pi_45188962
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:31 schreef lienelien het volgende:

[..]

DDMG?
ddml = dramatically different moisturizing lotion
voor huidtype 1, 2 en 3 (dus droog en normaal)

ddmg= dramatically different moisturizing gel
voor huidtype 4 (vette tot zeer vette huid)
pi_45189060
quote:

bron
wat is precies emollient? welke cremes vallen daaronder? bedoelt ze verzachtende olien ofzo?
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:15:46 #108
16715 Mylene
*schatje*
pi_45189484
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:01 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

hmmm maar waar zit dan alcohol in? Want in het 3 stappen plan zit als het goed is gene alcohol? iig niet in die ik gebruik (mild facial soap + lotion nr 2)
Ik denk dat ze o.a. de 'Clarifying Lotion' bedoeld. Maar net zoals bij de andere grote merken zal er wel een lotion in het assortiment zijn die alcohol vrij is.
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:05 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

wat is precies emollient?
Op de site van haar is een uitgebreide ingrediënten lijst te vinden. Ik heb het even voor je opgezocht.
quote:
emollient. Supple, waxlike, lubricating, thickening agents that prevent water loss and have a softening and soothing effect on the skin. They can be natural, like plant oils; manufactured, like silicones; or processed from a natural substance, like mineral oil. The assortment of technical-sounding names for all these ingredients is nothing less than astounding. There are more of them than you can imagine. They range from cetearyl alcohol to isopropyl myristate, triglycerides, myristic acid, palmitic acid, PEG-60 hydrogenated castor oil, glyceryl linoleate, cyclomethicone, dimethicone, hexyl laurate, isohexadecane, methyl glucose sesquioleate, decyl oleate, stearic acid, octyldodecanol, and thousands more. There are also more understandable or at least familiar "natural" versions of emollients, such as lanolin, hydrogenated plant oils, shea butter, and cocoa butter.
bron

Gebruik trouwens geen oogcrème. Volgens Paula nergens voor nodig.
quote:
Most women believe that eye creams are specially formulated for the skin around the eye area. Although the eye area does tend to be more prone to allergic or sensitizing reactions and often shows wrinkles before other areas of the face, it turns out that product formulations for eye creams don't differ from those for face products. There is no evidence, research, or documentation validating the claim that eye creams have special formulations setting them apart from other facial moisturizers. It only takes a quick look at the ingredient labels of any moisturizer or eye moisturizer to see that they don't differ except for the price and the tiny containers the eye creams come in. Eye creams are a whim of the cosmetics industry designed to evoke the sale of two products when only one is needed.

The only time you might want to use a different product around the eyes is if the skin there happens to indeed be different from the skin on the rest of the face. For example, if your face is normal to oily and doesn't require a moisturizer except occasionally on the cheeks or around the eyes, then an emollient, well-formulated moisturizer of any kind will work beautifully.

Ironically, one of the drawbacks of many so-called eye creams is that they rarely contain sunscreen. For daytime, that makes most eye creams a serious problem for the health of skin. You could believe that you were doing something special for your eyes, but you would actually be putting them at risk of sun damage and wrinkling by using an eye cream without sunscreen. This is another example of the way cosmetics marketing and misleading information can waste your money and hurt your skin.
bron
pi_45190148
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:02 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

ddml = dramatically different moisturizing lotion
voor huidtype 1, 2 en 3 (dus droog en normaal)

ddmg= dramatically different moisturizing gel
voor huidtype 4 (vette tot zeer vette huid)
Ahh, ja dat ken ik wel
Ik heb van zo'n minisetje een tube ddml, en ik heb ook nog een klein flesje ergens. Ik vind het alleen helemaal niet fijn.. m'n huid blijft érg droog!
Ik gebruik daarom Superdefense Triple Action Moisturizer
pi_45193389
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:30 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ahh, ja dat ken ik wel
Ik heb van zo'n minisetje een tube ddml, en ik heb ook nog een klein flesje ergens. Ik vind het alleen helemaal niet fijn.. m'n huid blijft érg droog!
Ik gebruik daarom Superdefense Triple Action Moisturizer
Superdefense is echt topspul, heb altijd een mini-potje bij me.
pi_45203411
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 18:28 schreef heaven7 het volgende:

[..]

You've got mail Je kan je adres weghalen hoor!
echt jammer dat je zo ver woont! Dan worden de verzendkosten 6.20 en dat is wel heel erg zonde!

Iemand die wel in de buurt woont van Adam /Almere en interesse heeft in een nieuw flesje 50 ml DDML? (mag weg voor 16 euro ipv 25 a 26 in de winkel)
pi_45203466
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 12:00 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

heb het nu 'goed' gedaan, maar wat een gedoe om dat spul eraf te wrijven. was er wel ff mee bezig. en is al dat harde gewrijf wel goed voor je huid? Naja mijn huid voelde daarna wel zacht, maar ben alsnog even onder de douche gesprongen, want had het gevoel dat er nog steeds restjes facial op mijn gezicht zaten.
je kan het beter ook ff wat langer laten zitten, zodat het goed uitdroogt, dan krijg je er het het makkelijkste af...
Vaak ga ik op plekken waar ik het gevoel heb dat ik het niet echt goed weg krijg, ff met een nat watteschijfje over mijn gezicht
pi_45203551
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:27 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

echt jammer dat je zo ver woont! Dan worden de verzendkosten 6.20 en dat is wel heel erg zonde!

Iemand die wel in de buurt woont van Adam /Almere en interesse heeft in een nieuw flesje 50 ml DDML? (mag weg voor 16 euro ipv 25 a 26 in de winkel)
Ik wel!
Ik woon in Almere
pi_45204215
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:35 schreef progje het volgende:

[..]

Ik wel!
Ik woon in Almere
zo hey das helemaal mooi!

heb je gemaild
pi_45217761

mijn verzameling (*best trots*)
  woensdag 10 januari 2007 @ 17:24:14 #116
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_45217965
die Night treatment gel is in nieuwegein bij de douglas niet meer te krijgen is deze soms uit de collectie?!
Everyone has secrets !
pi_45218216
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 17:24 schreef Lief-visje het volgende:
die Night treatment gel is in nieuwegein bij de douglas niet meer te krijgen is deze soms uit de collectie?!
hmmm ik heb deze pas geleden (ong 2 maanden) gekocht (maar dan bij ICI PARIS XL) ik wee wel dat ze de naam toen NET hadden veranderd. (Die hele lijn heet nu acne solutions ipv anti-blemish solutions) dus het lijkt me niet dat hij eruit is 2 maanden nadat ze de naam veranderen. misschien dat hij alleen bij die douglas niet wordt verkocht?
  woensdag 10 januari 2007 @ 17:37:48 #118
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_45218355
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 17:33 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

hmmm ik heb deze pas geleden (ong 2 maanden) gekocht (maar dan bij ICI PARIS XL) ik wee wel dat ze de naam toen NET hadden veranderd. (Die hele lijn heet nu acne solutions ipv anti-blemish solutions) dus het lijkt me niet dat hij eruit is 2 maanden nadat ze de naam veranderen. misschien dat hij alleen bij die douglas niet wordt verkocht?
zal het eens navragen overigens vond ik het wel een fijne gel toen ik hem nog had.
Everyone has secrets !
pi_45218896
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 17:37 schreef Lief-visje het volgende:

[..]

zal het eens navragen overigens vond ik het wel een fijne gel toen ik hem nog had.
hmm ik vind hem oke maar niet suuuper. als ik hem elke dag gebruik droogt mijn huid te veel uit.
  woensdag 10 januari 2007 @ 18:48:57 #120
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_45220700
Snowqueen, wat is die city block sheer precies? En is die fijn?
pi_45222592
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 18:48 schreef miki het volgende:
het is een olie-vrije zonnecreme voor gezicht. ik heb hem nog niet gebruikt dus ik weet niet hoe hij is.
pi_45223914
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 18:48 schreef miki het volgende:
Ik heb 'm ook en vind hem erg fijn. Het is een zonnebrandcreme voor op je gezicht, en geeft een matte finish. De creme is dan ook huidskleurig en niet wit. Mijn huid ziet er mooi uit als ik het op heb, het trekt snel in, voelt heel prettig aan (niet vet) en werkt goed. Als ik 's zomers op 't water zit verbrand ik snel in mijn gezicht, maar met dit spul niet!

Trouwens, over allergische reacties gesproken: mijn dermatoloog ADVISEERDE me juist om Clinique te gebruiken ipv andere merken en dankzij haar wil ik nu niets anders meer Het zal dus idd wel aan je huid liggen, maar alle cosmetica zit vol met chemische troep dus als je dat niet wilt kun je beter niets gebruiken.
Ik zoek niet, ik vind.
pi_45233125
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:35 schreef progje het volgende:

[..]

Ik wel!
Ik woon in Almere
en? hoe vind je em?
pi_45255922
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:04 schreef Wakey het volgende:

[..]

Ik heb 'm ook en vind hem erg fijn. Het is een zonnebrandcreme voor op je gezicht, en geeft een matte finish. De creme is dan ook huidskleurig en niet wit. Mijn huid ziet er mooi uit als ik het op heb, het trekt snel in, voelt heel prettig aan (niet vet) en werkt goed. Als ik 's zomers op 't water zit verbrand ik snel in mijn gezicht, maar met dit spul niet!

Trouwens, over allergische reacties gesproken: mijn dermatoloog ADVISEERDE me juist om Clinique te gebruiken ipv andere merken en dankzij haar wil ik nu niets anders meer Het zal dus idd wel aan je huid liggen, maar alle cosmetica zit vol met chemische troep dus als je dat niet wilt kun je beter niets gebruiken.
ik heb hem idd ook voor de zomer gekocht. ik vind gewone zonnebrandcreme te vet voor mn gezicht.
pi_45260814
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:29 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

en? hoe vind je em?
maar ik gebruikte hem al
Maar hij was bijna op, dus kwam goed uit
pi_45263690
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 19:53 schreef progje het volgende:

[..]

maar ik gebruikte hem al
Maar hij was bijna op, dus kwam goed uit
ooow haha ik dacht dat je het nog niet kende
pi_45294306
Heb vandaag ff proefje gevraagd van die Thermal Activre Skin Refiner scrub. Ze hadden geen tubetjes, maar toen ik ze heel teleurgesteld aankeek, deed ze een beetje in een klein potje. Dus dit weekend maar even proberen of het wat is. En daarna hopen op een kortingsactie bij de parfumerie. Want 40 euro vind ik toch echt te duur voor een scrub....
pi_45308325
up!
pi_45313217
Ik ga vandaag even kijken bij Douglas en/of Ici Paris!
pi_45319366
Ik heb van de skin smoother en de eyes concealer proefjes meegekregen In 2 reuzehandige minipotjes, super om te bewaren ook die potjes
pi_45320847
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 18:07 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb van de skin smoother en de eyes concealer proefjes meegekregen In 2 reuzehandige minipotjes, super om te bewaren ook die potjes
en hoe vind je ze? die skin smoother is super, he?!

ik heb vanmiddag gescrubd met die thermal active skin refiner. het ruikt vies, maar het wordt lekker warm. er bleef alleen zo'n vettig laagje achter op mijn huid. Maar nu een halve dag later voelt mijn huid nog steeds zooo zacht alleen de prijs...
pi_45321008
Ik ga het morgen proberen omdat ik dan een verjaardag heb Het is zo weinig, net genoeg voor 1 keer!

Die skin smoother ziet er trouwens uit als gewone, erg donkere, foundation, klopt dat wel? Het ziet er helemaal niet uit als mouse maar als een dikke stevige keutel eigenlijk

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2007 18:53:09 ]
pi_45321260
Ik wil ook dat drie stappen plan wel eens proberen, maar heb geen idee hoe duur het is...

Bij mijn parfumerie staat al die meuk achter de toonbank zonder duidelijke prijsjes, en ik vind het redelijk genant om te vragen wakosda en dan te moeten zeggen o dat is te duur..

Dus kan iemand me hier vertellen wat dat drie stappen plan ongeveer kost?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_45321583
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 18:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

Bij mijn parfumerie staat al die meuk achter de toonbank zonder duidelijke prijsjes, en ik vind het redelijk genant om te vragen wakosda en dan te moeten zeggen o dat is te duur..
Herkenbaar De prijs van de skin smoother ken ik, wat kost de All about eyes concealer?
  zaterdag 13 januari 2007 @ 19:08:17 #135
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_45321594
quote:
Ik wil ook dat drie stappen plan wel eens proberen, maar heb geen idee hoe duur het is...

Bij de douglas zit het ook in 1 doos en die doos is 50 euro
Everyone has secrets !
pi_45322645
Prijzen ongeveer kun je ook zien op douglas.de .
pi_45323011
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 18:52 schreef heaven7 het volgende:
Ik ga het morgen proberen omdat ik dan een verjaardag heb Het is zo weinig, net genoeg voor 1 keer!

Die skin smoother ziet er trouwens uit als gewone, erg donkere, foundation, klopt dat wel? Het ziet er helemaal niet uit als mouse maar als een dikke stevige keutel eigenlijk
hmm die van mij is echt mousseachtig hoor! Maar het zit wel in een tube. en die van mij is niet hee donker,maarja ligt eraan welke kleur je hebt gekozen. ik heb 04 smooth neutral. Ik heb een gewone huidskleur, meer naar de lichte dan naar de donkere kant.
pi_45323076
quote:

samen zo'n 65 euro
ligt eraan welk formaat flesjes je koopt natuurlijk

stap 1: 200 ml = ong 20 euro
stap 2: 200 ml = ong 20 euro
stap 3: 50 ml = ong. 25 a 26 euro

de kleine flesjes zijn goedkoper, maar in verhouding weer duurder, natuurlijk.
100 ml van stap 2 kost 13 euro, 30 ml van stap 3 kost 16 euro, etc...
pi_45339106
schop
pi_45339233
Wow, net die pore minimizeropgedaan en idd, poriën als sneeuw voor de zon weg en je ziet NIET dat er make up op zit! De eye concealer vind ik niks maar die skin smoother kun je daar ook voor gebruiken lijkt me.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2007 23:51:26 ]
  zondag 14 januari 2007 @ 12:45:03 #141
107521 Furia
snoopy weer
pi_45339264
Nieuwe aanwinsten!

en een minipotje oogcreme
pi_45341746
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:43 schreef heaven7 het volgende:
Wow, net die pote minimizeropgedaan en idd, poriën als sneeuw voor de zon weg en je ziet NIET dat er make up op zit! De eye concealer vind ik niks maar die skin smoother kun je daar ook voor gebruiken lijkt me.
ja fijn is ie he
pi_45341802
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:45 schreef Furia het volgende:
Nieuwe aanwinsten!

[afbeelding]

[afbeelding]

en een minipotje oogcreme
is die eerste de touch stick?
wil je laten weten hoe je hem vindt? ben benieuwd, hoor er verschillende dingen over...
  zondag 14 januari 2007 @ 14:31:26 #144
107521 Furia
snoopy weer
pi_45342376
quote:
Op zondag 14 januari 2007 14:12 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

is die eerste de touch stick?
wil je laten weten hoe je hem vindt? ben benieuwd, hoor er verschillende dingen over...
Ja! En het is ook mijn eerste, dus ik zal wel eventjes goed testen! Ik voel er nog niet zoveel van als ik hem op doe, maar ik had ook nog niet echt een hardnekkige pimpel om hem op te testen!
  zondag 14 januari 2007 @ 15:24:02 #145
111260 Charmian
a little joy
pi_45343925
Furia dat sponsje wat op het tipje zit moet goed vochtig zijn, dus goed drukken. Eventueel met een wattentipje (ik doe het meestal lekker hygienisch met m'n nagel) dat knopje wat er onderzit induwen.
pi_45344190
quote:
Op zondag 14 januari 2007 12:43 schreef heaven7 het volgende:
Wow, net die pote minimizeropgedaan en idd, poriën als sneeuw voor de zon weg en je ziet NIET dat er make up op zit!
Moet ik die ook maar eens gaan kopen
pi_45349226
heeft iemand toevallig nog proefjes liggen of een aangebroken tube van de Thermal Active Skin Refiner???? Die ik voor een zachte prijs mag overkopen???
pi_45349835
Ik heb een tubetje van 4ml met pore minimizer instant pefector Is helaas op Maar kon het wel 20 x gebruiken of zo In de douglas vond ik de gewone tube vrij duur.. dus niet gekocht

pi_45349890
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 17:17 schreef snowqueen911 het volgende:
[afbeelding]

mijn verzameling (*best trots*)
tering daar had je veel schoenen van kunnen kopen

ik gebruik alleen 1x per maand reiningingsmilk.. en paar x per week dagcreme..
vond t al overdreven dat ik laatst nachtcreme had gekocht !!!
pi_45350600
quote:
Op zondag 14 januari 2007 18:18 schreef MaRySe het volgende:

[..]

tering daar had je veel schoenen van kunnen kopen

ik gebruik alleen 1x per maand reiningingsmilk.. en paar x per week dagcreme..
vond t al overdreven dat ik laatst nachtcreme had gekocht !!!
Ja maar jij hebt al van jezelf een mooie huid.
haha tsja het is ook een beetje verslavend . Maar het helpt wel, als ik 2 dagen niks gebruik heb ik gelijk weer een glimhoofd.

En die verzameling had ik in 3 maanden bij elkaar, dus best veel in zo'n korte tijd, maar je doet er wel ene half jaar mee ofzo.
  zondag 14 januari 2007 @ 18:50:14 #151
107521 Furia
snoopy weer
pi_45350771
quote:
Op zondag 14 januari 2007 15:24 schreef Charmian het volgende:
Furia dat sponsje wat op het tipje zit moet goed vochtig zijn, dus goed drukken. Eventueel met een wattentipje (ik doe het meestal lekker hygienisch met m'n nagel) dat knopje wat er onderzit induwen.
Ik was er al achter ja En ik ben ook zo'n nagelaar

Nu wordt ik trouwens ook wel heel erg benieuwd naar dat pore minimizer, wat moet ik me daarbij voorstellen? En wanneer/hoe vaak gebruik je het? En is dat transparant of soort foundation?
pi_45351209
quote:
Op zondag 14 januari 2007 18:50 schreef Furia het volgende:

[..]

Nu wordt ik trouwens ook wel heel erg benieuwd naar dat pore minimizer, wat moet ik me daarbij voorstellen? En wanneer/hoe vaak gebruik je het? En is dat transparant of soort foundation?
je huid wordt er heel zacht en mat van.. als t glimt/vettig voelt is t daarna weg... en ziet er mooi uit
maar je moet maar een heeeeel klein beetje er op doen.. echt maar 3mm uit het tubetje of zo
(nou ja ik dan)
  zondag 14 januari 2007 @ 19:11:52 #153
107521 Furia
snoopy weer
pi_45351481
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:03 schreef MaRySe het volgende:

[..]

je huid wordt er heel zacht en mat van.. als t glimt/vettig voelt is t daarna weg... en ziet er mooi uit
maar je moet maar een heeeeel klein beetje er op doen.. echt maar 3mm uit het tubetje of zo
(nou ja ik dan)
Hoe krijg je dan met zo'n klein sliertje je hele gezicht bedekt? Of smeert het wel heel goed uit?
pi_45351810
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:11 schreef Furia het volgende:

[..]

Hoe krijg je dan met zo'n klein sliertje je hele gezicht bedekt? Of smeert het wel heel goed uit?
Ik gebruik het voornamelijk op de t-zone. Het is heel dun, een lotion zeg maar, dus het smeert ook heel makkelijk uit. Meet een klein druppeltje (echt heel klein) kan ik m'n neus+daar omheen en m'n voorhoofd helemaal ondergesmeerd krijgen
Met die 40ml doe ik wel een jaartje denk ik.

Ik heb ook de 15ml Pore Minimizer T-zone Shine Control, maar die is net ietsie minder fijn. Maar ook goed spul
  zondag 14 januari 2007 @ 19:44:18 #155
107521 Furia
snoopy weer
pi_45352647
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:20 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ik gebruik het voornamelijk op de t-zone. Het is heel dun, een lotion zeg maar, dus het smeert ook heel makkelijk uit. Meet een klein druppeltje (echt heel klein) kan ik m'n neus+daar omheen en m'n voorhoofd helemaal ondergesmeerd krijgen

Ik heb ook de 15ml Pore Minimizer T-zone Shine Control, maar die is net ietsie minder fijn. Maar ook goed spul
Enig idee wat zo'n tubetje kost? Ben gisteren wel bij Ici Paris geweest, maar heb blijkbaar nog niet goed gekeken
pi_45352650
Ik had nog nooit van Clinique gehoord... totdat ik 's ochtends op mijn trouwdag een cadeautje van mijn aanstaande schoonouders kreeg: Clinique douchespul. Heerlijk vind ik het. Tijdens het douchen heb ik het idee dat mijn huid er droog van wordt, maar na het douchen blijkt mijn huid heerlijk zacht voelend en ruikend te zijn.

Ik heb het natuurlijk 's ochtends op mijn trouwdag gebruikt en tegenwoordig gebruik ik het alleen op zondag. Want ik denk dat het wel duur is... en zo blijft het speciaal
* fake it until you make it *
pi_45352966
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:44 schreef Furia het volgende:

[..]

Enig idee wat zo'n tubetje kost? Ben gisteren wel bij Ici Paris geweest, maar heb blijkbaar nog niet goed gekeken
40 mililiter Refining Serum is dacht ik zo'n ¤26. Ik kreeg 10% korting (was die week oid, weet niet eens waarom) en dat was bij de Douglas. Ik heb het idee dat daar veel dingen tot net ietsie goedkoper zijn dan bij de Ici Paris. Het is best duurm maar het is geweldig spul voor als je een beetje gecombineerde huid hebt/en of zichtbare porieën, en het gaat echt lang mee
  zondag 14 januari 2007 @ 20:45:29 #158
107521 Furia
snoopy weer
pi_45355065
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:53 schreef lienelien het volgende:

[..]

40 mililiter Refining Serum is dacht ik zo'n ¤26. Ik kreeg 10% korting (was die week oid, weet niet eens waarom) en dat was bij de Douglas. Ik heb het idee dat daar veel dingen tot net ietsie goedkoper zijn dan bij de Ici Paris. Het is best duurm maar het is geweldig spul voor als je een beetje gecombineerde huid hebt/en of zichtbare porieën, en het gaat echt lang mee
Maar bij ICI Paris kun je weer punten sparen! En daar kan ik sowieso ook al 10% personeelskorting krijgen, dus mijn voorkeur gaat altijd uit naar Ici Paris! Ik ga als ik weer eens in de stad ben eens een bezoekje brengen!
pi_45355159
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:45 schreef Furia het volgende:

[..]

Maar bij ICI Paris kun je weer punten sparen! En daar kan ik sowieso ook al 10% personeelskorting krijgen, dus mijn voorkeur gaat altijd uit naar Ici Paris! Ik ga als ik weer eens in de stad ben eens een bezoekje brengen!
Mja, bij Douglas kan je ook 'Beauties' sparen oid. Maar ik doe niet aan sparen
pi_45360494
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:20 schreef lienelien het volgende:

[..]

Huh Hier is het dik als dikke stront! En erg droog, het is een soort vaste poeder wat je eroverheen smeert, het smeert erg goed uit en je ziet geen scheidingslijn. Ik heb vandaag alleen mijn wangen en neus gedaan maar je ziet niet dat er op mijn kin bijvoorbeeld niks zit .Heb ook kleur 4..
pi_45387849
quote:
Op zondag 14 januari 2007 18:50 schreef Furia het volgende:

[..]

je hebt er een hele lijn van

je hebt bv. pore minimizer instant perfector, dat heb je in 2 tinten, licht of donker, dat is dus een gekleurde creme die je op de T-zone smeert en die gelijk werkt tegen glimmen en wijde porien.

dan heb je pore minimizing serum, dat breng je aan onder je dagcreme.

en je hebt dus skin smoother pore minimizing make up (zie mijn eerdere post)

en pore minimizer thermal active skin refiner: een zelfwarmende scrub voor eens in de week

dus welke bedoel je?
pi_45387881
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:11 schreef Furia het volgende:

[..]

je doet het dus op de T-zone, niet je hele gezicht (tenminste, als Maryse de Instant perfector of het serum bedoelt.)
pi_45387882
quote:
Op zondag 14 januari 2007 23:53 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Huh Hier is het dik als dikke stront! En erg droog, het is een soort vaste poeder wat je eroverheen smeert, het smeert erg goed uit en je ziet geen scheidingslijn. Ik heb vandaag alleen mijn wangen en neus gedaan maar je ziet niet dat er op mijn kin bijvoorbeeld niks zit .Heb ook kleur 4..
T zone Shine Control en de Refining Serum hebben geen kleuren hoor...
pi_45387962
quote:
Op zondag 14 januari 2007 23:53 schreef heaven7 het volgende:

[..]

dan is dat wat anders
pi_45389587
MaRySe reageerde op Furia die vroeg naar de skin smoother pore minimizer. Furia vroeg er vervolgens nog wat over en lienelien reageerde daar weer op. Blijkbaar had lienelien het niet over de Skin smoother maar over een ander product. Ik ben dus niet degene die het verkeerd begreep
pi_45389757
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:29 schreef heaven7 het volgende:
MaRySe reageerde op Furia die vroeg naar de skin smoother pore minimizer. Furia vroeg er vervolgens nog wat over en lienelien reageerde daar weer op. Blijkbaar had lienelien het niet over de Skin smoother maar over een ander product. Ik ben dus niet degene die het verkeerd begreep
Nu zie ik het ook
Ik had het over het pore minimizer refining serum
pi_45390399
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:29 schreef heaven7 het volgende:
maar MaRyse bedoelt niet de Skin smoother, dat weet ik zeker
pi_45390445
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:34 schreef lienelien het volgende:

[..]

Nu zie ik het ook
Ik had het over het pore minimizer refining serum
mja die doe je dus op onder je dagcreme (of eroverheen, maakt niet echt uit geloof ik) en dat maakt je huid dus wat matter. dat smeer je op de plekken waar jij het nodig vindt... je hebt er in principe weinig van nodig. het serum is kleurloos. (naja wit, maar geen huidskleur dus)
pi_45390574
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:51 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

maar MaRyse bedoelt niet de Skin smoother, dat weet ik zeker
Dan is het nog niet mijn fout Daar had Furia het wel over namelijk.

Meiden, waar gaat het over! Tis gewoon de schuld van Clinique met al die ingewikkelde namen, ik kwam serieus met een briefje bij de Douglas

Ontopic; ik ga morgen de Skin smoother pore minimizer halen
pi_45390578
Ik heb vandaag een proefsetje van het 3 stappen programma opgehaald. Ben erg benieuwd.
Wel jammer dat de flesjes redelijk uit balans zijn. Volgens mij is de facewash als eerste op, dan heb ik nog wat dagen lotion over en daarna nog een maand moisturizing lotion als die echt zo goed smeert als hij lijkt..

Maar als het bevalt kan ik natuurlijk gewoon overstappen op grote flessen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_45390642
Heb ik wat gemist? Een (gratis?) proefsetje?
  maandag 15 januari 2007 @ 23:55:08 #172
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_45392829
Ik vind de makeup van Clinique goed, maar het driestappenplan heeft mijn huid kapot gemaakt. Ik zat onder de acne en rode vlekken. De zeep ging nog, maar de toner deed mijn huid branden. De moisturizer was veel te vettig. Voor mij geen Clinique huidverzorging meer.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_45397078
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:56 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Dan is het nog niet mijn fout Daar had Furia het wel over namelijk.

Meiden, waar gaat het over! Tis gewoon de schuld van Clinique met al die ingewikkelde namen, ik kwam serieus met een briefje bij de Douglas

Ontopic; ik ga morgen de Skin smoother pore minimizer halen
dat is dus de foundation! dies fijn
pi_45397091
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb vandaag een proefsetje van het 3 stappen programma opgehaald. Ben erg benieuwd.
Wel jammer dat de flesjes redelijk uit balans zijn. Volgens mij is de facewash als eerste op, dan heb ik nog wat dagen lotion over en daarna nog een maand moisturizing lotion als die echt zo goed smeert als hij lijkt..

Maar als het bevalt kan ik natuurlijk gewoon overstappen op grote flessen.
200 ml, 200 ml en 125 ml is de perfecte balans! die grootte's heb ik en ze zijn nu na 3,5 maanden precies voor de helft op allemaal
pi_45397098
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:58 schreef heaven7 het volgende:
Heb ik wat gemist? Een (gratis?) proefsetje?
je kan een setje kopen met mini's, voor 7 euro. is een toilettasje met van elke stap een mini!
pi_45397113
quote:
Op maandag 15 januari 2007 23:55 schreef BettyR het volgende:
Ik vind de makeup van Clinique goed, maar het driestappenplan heeft mijn huid kapot gemaakt. Ik zat onder de acne en rode vlekken. De zeep ging nog, maar de toner deed mijn huid branden. De moisturizer was veel te vettig. Voor mij geen Clinique huidverzorging meer.
dan heb je misschien gewoon de verkeerde soort gepakt? Ik vind de DDML ook te vet want ik heb zelf ene vette huid, en daarom gebruik ik de DDMG (speciaal voor vette huid). Maar omdat mijn huid ook weer snel uitdroogt heb ik wel zachte reiniging, voor ene droge tot normale huid (zeep en lotion nr 2)
zo kun je zelf je ideale 2 stappen plan samenstellen.

en als de lotion brandde, dan heb je denk ik nr 2? daar zit menthol in waar je gezicht van gaat tintelen. als je die te heftig vind kun je nr 1 proberen. die is heeeel zacht voor de zeer gevoelige huidjes.

succes!
  dinsdag 16 januari 2007 @ 09:24:25 #177
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_45397655
Ik weet niet meer precies welke producten ik heb gehad, het inmiddels al weer zo'n jaar of 3 geleden. Ik gebruik het iig niet weer opnieuw, ik zit nu aan de all-natural producten (Dr. Hauschka) en dat bevalt veel beter.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_45402243
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 08:44 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

je kan een setje kopen met mini's, voor 7 euro. is een toilettasje met van elke stap een mini!
Ah dat klinkt wel leuk! Hoe lang kan je ermee doen?
  dinsdag 16 januari 2007 @ 16:46:53 #179
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_45409734
veni vidi gebanned
  dinsdag 16 januari 2007 @ 17:46:59 #180
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_45411649
heeft iemand ervaring hier met de lipsticks van clinique?! Zo ja hoe bevalt het ?
Everyone has secrets !
pi_45428088
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 12:32 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ah dat klinkt wel leuk! Hoe lang kan je ermee doen?
een week denk ik ongeveer
pi_45428098
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 17:46 schreef Lief-visje het volgende:
heeft iemand ervaring hier met de lipsticks van clinique?! Zo ja hoe bevalt het ?
op de eerste pagina staat iets over een lipstick...

[ Bericht 1% gewijzigd door snowqueen911 op 17-01-2007 21:35:15 ]
pi_45448060
Ik heb vandaag een 3 stappenplan proefdoosje gekregen? Kost niks!
pi_45452230
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 19:40 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb vandaag een 3 stappenplan proefdoosje gekregen? Kost niks!
ja maar je kunt ook een tolettasje kopen, dus, daar zit natuurlijk meer in dan in een gratis proefsetje.

Ik heb zo'n proefsetje nooit nodig gehad, want ik heb gewoon een keer 100 ml Clinique lotion gekocht, toen mijn Nivea lotion op was, en daar kreeg ik een proefje DDMG bij, zo lekker dat ik daarna gelijk grote flessen heb gekocht plus een grote fles facial soap.

en geen spijt van
pi_45454685
Ik denk dat Clinique een beetje een obsessie voor me begint te worden, haha. naja dat ook weer niet, maar het is zooo fijn spul. Alleen ben ik tegelijkertijd ook bang dat teveel smeren ook weer slecht is voor je huid. Ik ga vanaf nu een tijdje allene nog 's avonds het 3-stappenplan doen, en niet meer 's ochtends. Eens zien of dat net zo goed werkt. Scheelt een hoop tijd in de vroege morgen (+ geld)
pi_45455854
Het gaat mij erom dat er dus ook een gratis proefsetje bestaat. ¤7,- voor een 'proef'setje vind ik namelijk veel te duur.
pi_45463505
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:58 schreef heaven7 het volgende:
Het gaat mij erom dat er dus ook een gratis proefsetje bestaat. ¤7,- voor een 'proef'setje vind ik namelijk veel te duur.
tsja of je kunt een een vakantie setje noemen. en tsja kost 7 euro maar dan weet je wel of het fijn is. met een gratis proefsetje doe je 2 dagen, dan weet je nog niet of het werkt, met zo;n toilettasje een a twee weken.

tis dit:

pi_45465630
Ik snap Maar ik vroeg of er een (gratis) proefsetje was, toen vertelde je alleen over dat tasje a ¤7,- terwijl er dus blijkbaar wel een gratis proefje is.

Overigens ben ik dan zo'n type die gewoon 3 douglassen langsgaat voor een paar setjes zodat ik er wel een langere tijd mee kan doen om te zien of het iets is hoor. Liever meteen de volle mep betalen voor de grotere flessen e.d. dan ¤7,- voor een toilettasje.

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2007 11:40:08 ]
pi_45486990
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 11:39 schreef heaven7 het volgende:
Ik snap Maar ik vroeg of er een (gratis) proefsetje was, toen vertelde je alleen over dat tasje a ¤7,- terwijl er dus blijkbaar wel een gratis proefje is.

Overigens ben ik dan zo'n type die gewoon 3 douglassen langsgaat voor een paar setjes zodat ik er wel een langere tijd mee kan doen om te zien of het iets is hoor. Liever meteen de volle mep betalen voor de grotere flessen e.d. dan ¤7,- voor een toilettasje.
ooww zo..nee je kan van alles altijd wel proefjes vragen. als ik iets koop vraag ik er ook altijd ene rpoefjevan iets anders bij.

en die thermala ctive skin refiner is fijn maar zo duur, dus denk dat ik die truuk ook maar ga uithalen...

iemand die nog rpoefjes hiervan heeft liggen en kwijt wil? Ik heb proefjes om te ruilen...
pi_45487172
Dat is leuk, proefjes ruilen Wel goed dat Douglas dat doet, anders had ik gister nooit de skin smoother gekocht!
pi_45487393
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 20:47 schreef heaven7 het volgende:
Dat is leuk, proefjes ruilen Wel goed dat Douglas dat doet, anders had ik gister nooit de skin smoother gekocht!
zie je ze hebben er ook zelf baat bij
pi_45487952
Daarom
pi_45518504
Hmm, tot nu toe ben ik niet onverdeeld enthousiast over het 3 stappen plan. Ergens zie ik wel dat mijn huid er beter uitziet, maar ik heb echt het idee dat het is "ontworpen" met het idee in het achterhoofd dat degene die het gebruikt zich daarna vol gaat smeren met make-up.

Ik heb een redelijk onzuivere huid en wanneer ik niks bijzonders heb draag ik dus geen make up.

Na het gebruiken van het 3 stappen plan heb ik echt een huid die er schoongeboend uitziet ipv natuurlijk. Niet zo'n mooi gezicht.
pi_45522149
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 21:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hmm, tot nu toe ben ik niet onverdeeld enthousiast over het 3 stappen plan. Ergens zie ik wel dat mijn huid er beter uitziet, maar ik heb echt het idee dat het is "ontworpen" met het idee in het achterhoofd dat degene die het gebruikt zich daarna vol gaat smeren met make-up.

Ik heb een redelijk onzuivere huid en wanneer ik niks bijzonders heb draag ik dus geen make up.

Na het gebruiken van het 3 stappen plan heb ik echt een huid die er schoongeboend uitziet ipv natuurlijk. Niet zo'n mooi gezicht.
wat bedoel je met schoongeboend?

ik heb ook een best onzuivere huid, en ik gebruik haast nooit make up. Of heeel soms een klein beetje Skin smoother op mijn wangen... Wat bedoel je met 'schoongeboend' ?
pi_45527012
Mja hoe leg je dat uit, op zn engels dan, echt squeaky ckean zeg maar. Zon glimmend blote billen gezicht krijg ik er van.
pi_45529510
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 07:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja hoe leg je dat uit, op zn engels dan, echt squeaky ckean zeg maar. Zon glimmend blote billen gezicht krijg ik er van.
ow

hmmm
  zaterdag 20 januari 2007 @ 14:47:28 #197
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_45533142
Hier ook een Clinique fan!

Ik heb de Comforting Creme Cleanser
Liquid facial soap
Clarifying lotion
Dramatically different moisturizing lotion
Pore minimize refining serum
Superdefense moisturizer

Parfum Clinique Happy en een Lipstick

Ben supertevreden over alles.. heb een hele gave, zachte huid nu. Tis wel ff schrikken als je weer es een paar nieuwe producten hebt gekocht en de kassabon ziet Maar het is het mij absoluut waard
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:02:23 #198
107521 Furia
snoopy weer
pi_45533453
Ik vind de dingen die ik heb eigenlijk een beetje te vettig voelen... Ik heb nu alles voor de droog/gecombineerde huid, maar zelf vind ik mijn huid alles behalve droog. Eerder normaal en dan in de T-zone misschien een beetje vettig. Wie heeft er ervaring met de Lotion Nr. 3 en de DDMGel? Voor wat voor soort huid is dit aan te raden??

O ja, over de Touch Stick ben ik nog niet helemaal tevreden: ik had van die heeeele kleine bultjes bij mijn wang, niet eens pukkels ofzo, maar ik had het er toch maar opgesmeerd. Nu zit er zo'n soort uitslag als je ook wel hebt als je nikkelallergie hebt
pi_45534911
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:02 schreef Furia het volgende:
Ik vind de dingen die ik heb eigenlijk een beetje te vettig voelen... Ik heb nu alles voor de droog/gecombineerde huid, maar zelf vind ik mijn huid alles behalve droog. Eerder normaal en dan in de T-zone misschien een beetje vettig. Wie heeft er ervaring met de Lotion Nr. 3 en de DDMGel? Voor wat voor soort huid is dit aan te raden??

O ja, over de Touch Stick ben ik nog niet helemaal tevreden: ik had van die heeeele kleine bultjes bij mijn wang, niet eens pukkels ofzo, maar ik had het er toch maar opgesmeerd. Nu zit er zo'n soort uitslag als je ook wel hebt als je nikkelallergie hebt
ikgebruik de milde reiniging (nr 2) icm met de DDMG (voor vette huid). dat bevalt heel goed. De DDMG is dus zeker een aanrader als je andere cremes te vettig vind. De lotion 3 heb ik ook geprobeerd, niets mis mee, maar ik vind de nr 2 wel lekker tintelend.....

en die touch stick ken ik niet, maar ik weet wel dat het tegen puistjes is, dus ik zou het niet op andere (iritatie) bultjes doen...

[ Bericht 0% gewijzigd door snowqueen911 op 20-01-2007 16:47:34 ]
pi_45535102
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 10:24 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

tsja of je kunt een een vakantie setje noemen. en tsja kost 7 euro maar dan weet je wel of het fijn is. met een gratis proefsetje doe je 2 dagen, dan weet je nog niet of het werkt, met zo;n toilettasje een a twee weken.

tis dit:

[afbeelding]
Daar ga ik ook eens voor kijken...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  zaterdag 20 januari 2007 @ 17:26:44 #201
107521 Furia
snoopy weer
pi_45537026
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:10 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

ikgebruik de milde reiniging (nr 2) icm met de DDMG (voor vette huid). dat bevalt heel goed. De DDMG is dus zeker een aanrader als je andere cremes te vettig vind. De lotion 3 heb ik ook geprobeerd, niets mis mee, maar ik vind de nr 2 wel lekker tintelend.....

en die touch stick ken ik niet, maar ik weet wel dat het tegen puistjes is, dus ik zou het niet op andere (iritatie) bultjes doen...
Mijn lotion (ddml) is toch bijna op, dan ga ik eerst wel kijken hoe de combinatie met de DDMG bevalt, voor hetzelfde geld is het dan wél prima! Mij werd namelijk aangeraden om na het driestappenplan de Superdefense creme te smeren (ook de variant voor droge tot gecombineerde huid) en dat is bij elkaar toch echt te vet! Vind ik wel tenminste!
pi_45537063
Superdefense (en de triple action) zijn idd al redelijk vettig. Maar trekt bij mij gelukkig wel snel in
pi_45537402
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 17:26 schreef Furia het volgende:

[..]

Mijn lotion (ddml) is toch bijna op, dan ga ik eerst wel kijken hoe de combinatie met de DDMG bevalt, voor hetzelfde geld is het dan wél prima! Mij werd namelijk aangeraden om na het driestappenplan de Superdefense creme te smeren (ook de variant voor droge tot gecombineerde huid) en dat is bij elkaar toch echt te vet! Vind ik wel tenminste!
ik gebruik helemaal niks meer over de DDMG heen. Vind ik een beetje onzin. De DDMG is voedend genoeg, en UV filters enzo hoeft avn mij allemaal niet, tenzij ik echt in de zon ga liggen.
pi_45537446
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 17:26 schreef Furia het volgende:

[..]

maarehhh... als je zelf zegt dat je ene normale huid hebt met vette zones, waarom neem je dan een versie voor een droge tot gecombineerde huid? je hebt dan idd een gecombineerde huid, maar niet droog-normaal, maar normaal-vet. Dus dan zou je voor het juiste huidtype de superfefense moeten proberen. haal er gewoon eens een gartis proefjevan bij de parfumerie, misschien is dat wel heel fijn.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 17:57:16 #205
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_45537901
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:02 schreef Furia het volgende:
Lotion nr3 is voor de gecombineerde tot vette huid. Ik gebruik hem ook, heb het gevoel dat mijn huid nu wat meer in balans is. Mijn t-zone glimt veel minder en puistjes/ontstekingen heb ik ook niet meer
  zaterdag 20 januari 2007 @ 18:08:40 #206
107521 Furia
snoopy weer
pi_45538222
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 17:41 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

maarehhh... als je zelf zegt dat je ene normale huid hebt met vette zones, waarom neem je dan een versie voor een droge tot gecombineerde huid? je hebt dan idd een gecombineerde huid, maar niet droog-normaal, maar normaal-vet. Dus dan zou je voor het juiste huidtype de superfefense moeten proberen. haal er gewoon eens een gartis proefjevan bij de parfumerie, misschien is dat wel heel fijn.
Ik heb niet eens echt hele vette zones ofzo, dit was wat die dame bij Ici Paris me aanraadde... Nou goed, ik probeer eerst wel even de gel in combinatie wat ik nu heb, anders maak ik de superdefense creme wel versneld op!
pi_45540137
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 18:08 schreef Furia het volgende:

[..]

Ik heb niet eens echt hele vette zones ofzo, dit was wat die dame bij Ici Paris me aanraadde... Nou goed, ik probeer eerst wel even de gel in combinatie wat ik nu heb, anders maak ik de superdefense creme wel versneld op!
ik zou idd gewoon de reiniging houden zoals is nu is, maar dan met ddmg. en als je dan nog te vettige huid hebt, neem je een iets sterkere lotion, bv nummer 3. Die is opzich fijn! succes!
  zondag 21 januari 2007 @ 12:03:50 #208
107521 Furia
snoopy weer
pi_45554494
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 19:18 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

ik zou idd gewoon de reiniging houden zoals is nu is, maar dan met ddmg. en als je dan nog te vettige huid hebt, neem je een iets sterkere lotion, bv nummer 3. Die is opzich fijn! succes!
Dank je! Ik moet binnenkort sowieso nog even groots inslaan bij die winkels, aangezien ik nu nog iemand ken die personeelskorting krijgt! Dan kan ik beter even wat inslaan!
pi_45554672
quote:
Op zondag 21 januari 2007 12:03 schreef Furia het volgende:

[..]

Dank je! Ik moet binnenkort sowieso nog even groots inslaan bij die winkels, aangezien ik nu nog iemand ken die personeelskorting krijgt! Dan kan ik beter even wat inslaan!
ja zeker! want dat is toch iets van 20% korting ofzo?

Ik wacht ook op een kortingsactie. Als ze bij ICI PARIS ofzo weer 20% korting geven... want ik vind die Thermal Active blabla zo fijn maar zooo duur. 30 euro ipv 40 euro klinkt al iets beter.
  zondag 21 januari 2007 @ 12:13:27 #210
107521 Furia
snoopy weer
pi_45554728
quote:
Op zondag 21 januari 2007 12:11 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

ja zeker! want dat is toch iets van 20% korting ofzo?

Ik wacht ook op een kortingsactie. Als ze bij ICI PARIS ofzo weer 20% korting geven... want ik vind die Thermal Active blabla zo fijn maar zooo duur. 30 euro ipv 40 euro klinkt al iets beter.
Was het maar 20%! Nee, het is 10%, maar dat in combinatie met puntensparen tikt toch aardig aan, zeker op duurdere producten. Dan ga je net even iets makkelijker over de streep!
pi_45611064
Vandaag een 1-2-3 twee dagen proefsetje gekregen bij de drogist. Ik ben benieuwd...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
  woensdag 24 januari 2007 @ 22:51:20 #212
107521 Furia
snoopy weer
pi_45647541
Nou, die touchstick heeft me een soort eczeemplakkaat op mijn wang bezorgd eerst werd het heel droog (paar dagen terug) en nu (heb er niet meer speciaal wat opgedaan, gewoon 3-stappen met superdefense, tijdens hele gezicht) voelt het helemaal soort dikker Lijkt me niet helemaal de bedoeling!
pi_45648775
Oei dat klinkt vervelend! Wat is dat ookweer? Waar is het voor?

Sterkte ermee!
pi_45652968
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 22:51 schreef Furia het volgende:
Nou, die touchstick heeft me een soort eczeemplakkaat op mijn wang bezorgd eerst werd het heel droog (paar dagen terug) en nu (heb er niet meer speciaal wat opgedaan, gewoon 3-stappen met superdefense, tijdens hele gezicht) voelt het helemaal soort dikker Lijkt me niet helemaal de bedoeling!
Mee teruggaan naar de winkel en zeggen dat je er allergisch voor bent. Als het goed is moeten ze het spul terugnemen.
pi_45653597
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 22:51 schreef Furia het volgende:
hmmm die touch stick is niks dus

iig bedankt dat je je ervaring deelt, nu weet ik dat ik m niet ga kopen

btw, dat dikke trekt wel weer weg, dus geen paniek, heb ik ook weleens gehad toen ik een proefje op smeerde dat daarna bedorven bleek. 1 dag opgezwollen huid, daarna was het weg (wasgelukkig een oogcreme proefje, en niet mn hele gezicht)
pi_45653637
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 07:14 schreef Charmian het volgende:

[..]

Mee teruggaan naar de winkel en zeggen dat je er allergisch voor bent. Als het goed is moeten ze het spul terugnemen.
zoeits heb ik ook gehoord! Moet je wel snel gaan, als je pas na 3 weken gaat dan zeggen ze, tsja nu is ie misschien al bijna op, enz enz.
  donderdag 25 januari 2007 @ 16:13:12 #217
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_45664603
Ja klopt, toen mijn moeder voor de eerste keer iets kocht van Clinique bij Douglas zeiden ze dat, als je er toch allergisch voor bleek te zijn oid, dat ze het dan gewoon terugnamen...
  donderdag 25 januari 2007 @ 18:57:30 #218
107521 Furia
snoopy weer
pi_45669477
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 08:36 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

zoeits heb ik ook gehoord! Moet je wel snel gaan, als je pas na 3 weken gaat dan zeggen ze, tsja nu is ie misschien al bijna op, enz enz.
Het is al wel een poosje terug inmiddels, een week of 3-4 en ik weet niet eens of ik de bon nog heb Misschien komt het wel omdat ik daar niet echt puist-pukkels had, maar meer van die kleine bultjes. Ik heb normaal (behalve bij nep-zilver) nooooit allergische reacties!
pi_45670285
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:57 schreef Furia het volgende:

[..]

Het is al wel een poosje terug inmiddels, een week of 3-4 en ik weet niet eens of ik de bon nog heb Misschien komt het wel omdat ik daar niet echt puist-pukkels had, maar meer van die kleine bultjes. Ik heb normaal (behalve bij nep-zilver) nooooit allergische reacties!
Het is echt alleen voor puist-pukkels en niet voor ondefinieerbare kleine bultjes. Het spul droogt heel erg uit dus moet echt alleen maar aangestipt worden op de puist-pukkel.
Trouwens ik zou het toch echt proberen om je geld terug te krijgen ook al heb je geen bon meer, het flesje is doorzichtig dus ze kunnen zo zien dat je het pas een paar keer gebruikt hebt. Ik had een keer in Spanje een bodylotion van Estee Lauder gekocht (laatste dag dat ik daar was en zo), ik maak thuis die fles open en hij bleek helemaal verzuurd te zijn. Mijn kapper had Estee in het assortiment en de vertegenwoordiger van Estee heeft de fles teruggenomen zonder bon of niks en ik kreeg een tegoedbon voor het aankoopbedrag. Dus ik heb zoiets van een gerenomeerd merk moet het terug nemen.
pi_45682971
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:57 schreef Furia het volgende:

[..]

maarja je moet het ook alleen op pukkels doen, daar is het voor. kleine bultjes zijnmisschien irritatiebultjes, dus dan is hetgeen wonder dat het nog meer gaat irriteren als je er anti-pukkelspul opdoet (wat meestal een uitdrogende werking heeft)
pi_45683024
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:19 schreef Charmian het volgende:

[..]

Het is echt alleen voor puist-pukkels en niet voor ondefinieerbare kleine bultjes. Het spul droogt heel erg uit dus moet echt alleen maar aangestipt worden op de puist-pukkel.
Trouwens ik zou het toch echt proberen om je geld terug te krijgen ook al heb je geen bon meer, het flesje is doorzichtig dus ze kunnen zo zien dat je het pas een paar keer gebruikt hebt. Ik had een keer in Spanje een bodylotion van Estee Lauder gekocht (laatste dag dat ik daar was en zo), ik maak thuis die fles open en hij bleek helemaal verzuurd te zijn. Mijn kapper had Estee in het assortiment en de vertegenwoordiger van Estee heeft de fles teruggenomen zonder bon of niks en ik kreeg een tegoedbon voor het aankoopbedrag. Dus ik heb zoiets van een gerenomeerd merk moet het terug nemen.
ja maar dat werkt dan denk ik alleen als je het opstuurtnaar clinique zelf. een winkel neemt niet iets terug als ze niet zeker weten dat het van hen is (tenzij het nog dicht in de verpkking zit, misschien). want dan geven ze geld terug wat ze misschien nooit ervoor hebben gekregen...! ik zou de bon even gaan opzoeken! Of als je gepind hebt, is een bankafschrift vaak ook OK als bon.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 20:29:01 #222
107521 Furia
snoopy weer
pi_45706782
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 23:49 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

ja maar dat werkt dan denk ik alleen als je het opstuurtnaar clinique zelf. een winkel neemt niet iets terug als ze niet zeker weten dat het van hen is (tenzij het nog dicht in de verpkking zit, misschien). want dan geven ze geld terug wat ze misschien nooit ervoor hebben gekregen...! ik zou de bon even gaan opzoeken! Of als je gepind hebt, is een bankafschrift vaak ook OK als bon.
Misschien werkt die stick wel echt op puist-pukkels, dus ik hou hem wel. Ik ga morgen sowieso wel even heen voor wat nieuwe spulletjes en dan vraag ik wel direct naar die irritatie. Als ze aanbieden hem terug te nemen zal ik geen "nee" zeggen, maar zonder aankoopbewijs voel ik me toch een beetje te kijk staan. Zeker omdat ik zelf mensen zonder bon ook praktisch altijd de deur wijs..
pi_45706951
Wat ik in dit soort gevallen altijd doe (mgihgihg nu klinkt het of ik het dagelijks aan de hand heb, wat ook weer niet zo is) is de hele winkel-stap overslaan, maar direct naar het merk zelf mailen.

Ik had het pas met Shiseido, een oogschaduw die binnen 2 maanden totaal uit elkaar flikkerde en een poederdoosje, waarvan óók binnen die 2 maanden het sluitinkje uit elkaar donderde. terwijl ik mijn make-up hooguit 5 keer per maand oid gebruik. Ik snap ook wel dat als je bij een parfumerie aankomt met een vaag verhaal, zonder bon, dat ze daar niets mee kunnen, dus gelijk Shiseido gemailed, die me aanboden het te kunnen ruilen bij de winkel waar ik het gekocht had. Helaas hadden ze de producten niet meer op vooraad, dus nu bestellen ze het voor me, daar wacht ik nu nog op, maar al met al ben ik heel tevreden dus.
Als je de bon dus niet meer hebt was zou ik dus op zoek gaan naar een mail-adres van een klantenservice oid binnen Clinique, kan me niet voorstellen dat ze daar moelijk over gaan doen.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 10:35:32 #224
107521 Furia
snoopy weer
pi_45720311
Ik ben vandaag eventjes geweest en die dame zei ook al wat Charmian al zei: het moet echt op puist-pukkels. Ze vond de huid van mijn wang sowieso een beetje droogachtig, dus zei dat het daar hoogstwaarschijnlijk van kwam. Ik had hem namelijk ook op een wel puist-pukkel gebruikt en daar kreeg ik niet dat vreemde gebeuren. Ik hou hem dus toch, maar ga wel even heeeel veel beter kijken waar ik hem smeer! Verder mijn nieuwe aanwinsten (nog even inslaan, nu krijg ik nog personeelskorting!):

en

en

Ook weer mooi testers gekregen van en de all about eyes riche versie!

Heb meteen ook maar een zooi van mijn "niet-werkende" dingen weggegooid! Ik geloof dat ik wel helemaal om ben!
pi_45720686
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 10:35 schreef Furia het volgende:

[afbeelding]
\die wil ik ook
  zaterdag 27 januari 2007 @ 12:49:35 #226
107521 Furia
snoopy weer
pi_45722846
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 11:00 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

\die wil ik ook
welke?? ik hou jullie wel op de hoogte van de werking Vooral dat serum (die proefverpakking) en die peeling heb ik wel verwachtingen van!
pi_45727359
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 12:49 schreef Furia het volgende:

[..]

welke?? ik hou jullie wel op de hoogte van de werking Vooral dat serum (die proefverpakking) en die peeling heb ik wel verwachtingen van!
ow haha de thermal activeskin refiner dus
heb er een proefje van. 2 keer gebruikt. fiiiijjjjjnnnnnn!
  zaterdag 27 januari 2007 @ 18:14:18 #228
107521 Furia
snoopy weer
pi_45730731
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 16:02 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

ow haha de thermal activeskin refiner dus
heb er een proefje van. 2 keer gebruikt. fiiiijjjjjnnnnnn!
Zit nu dus bij ICI Paris korting op: 20% op alle huidverzorging. Hoewel ik me afvraag in welke mate het korting op HUN prijzen is. Volgens mij pakken ze gewoon de richtprijs (waar zij normaal al onder zitten) en halen daar die korting vanaf. Scheelt dus lang niet zoveel als het lijkt! In ieder geval heb ik nu volgens mij voor die scrub ongeveer 32 euro betaald. Best een flinke tube en je schijnt er lang mee te doen.
pi_45734573
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 18:14 schreef Furia het volgende:

[..]

Zit nu dus bij ICI Paris korting op: 20% op alle huidverzorging. Hoewel ik me afvraag in welke mate het korting op HUN prijzen is. Volgens mij pakken ze gewoon de richtprijs (waar zij normaal al onder zitten) en halen daar die korting vanaf. Scheelt dus lang niet zoveel als het lijkt! In ieder geval heb ik nu volgens mij voor die scrub ongeveer 32 euro betaald. Best een flinke tube en je schijnt er lang mee te doen.
ja dat had ik gezien, maar ik zit met een dilemma

ik heb nog een nieuwe luchtje (Cacharel NOA) waar ik niets mee doe en die wil ik ruilen.
bij douglas is de skin refiner 39 euro, maar daar heb ik nog een 10 euro kadobon van liggen en ik kan daar dat luchtje inruilen

bij de ici is ie dus maar iets van 30, alleen daar ruilen ze dat luchtje dus niet (had ik gevraagd).

dus tsja...

ik kan ook wachten tot er bij douglas weer een actie komt

dan is het meestal maar 11%, maarja dan kan ik wel dat luchtje inleveren + waardenbon...
pi_45738472
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 18:14 schreef Furia het volgende:

[..]

hey Furia,

heb jij met die gommage eigenlijk ook dat het eenbeetje prikt? en als ik het afspoel voelt het ene beetje alsof er hele scherpe stukjes inzitten.

vraag me af of dat juist goed is, als teken dat het werkt, of dat het slecht is, als teken dat het irriteert....
  zondag 28 januari 2007 @ 00:55:59 #231
69183 biggetje
niet wat naam doet vermoeden!
pi_45745191
een vraagje voor al de Clinique junks hier Ik heb een rode, vlekkerige huid met littekentjes (overgehouden aan mijn puistenperiode een paar jaar geleden) en ik heb voor een zeer lange tijd het drie-stappen plan van Clinique gebruikt, maar mijn huid droogde er heel erg van uit en het werd ook nog eens schilferig. Is er een product van Clinique wat specifiek die rode vlekjes hier en daar aanpakt (lees: die kleur weg laat gaan)?

[ Bericht 2% gewijzigd door biggetje op 28-01-2007 01:03:10 ]
puurheid zonder vergankelijkheid
pi_45752118
quote:
Op zondag 28 januari 2007 00:55 schreef biggetje het volgende:
een vraagje voor al de Clinique junks hier Ik heb een rode, vlekkerige huid met littekentjes (overgehouden aan mijn puistenperiode een paar jaar geleden) en ik heb voor een zeer lange tijd het drie-stappen plan van Clinique gebruikt, maar mijn huid droogde er heel erg van uit en het werd ook nog eens schilferig. Is er een product van Clinique wat specifiek die rode vlekjes hier en daar aanpakt (lees: die kleur weg laat gaan)?
je hebt post blemish solutions tegen rode vlekken die over zijn gebleven van pukkels. maar volgens mij is dat echt bedoeld voor de dagen nadat de pukkels weg is, en niet voor een paar jaar later. voor gevoelige droge huidjes is er een speciale lijn in witte verpakkingen (cx ofzo?) verder heb ik niet veelverstand van de droge huid-spullen van clinique omda ik zelf een gemengde huid heb.
succes!
  zondag 28 januari 2007 @ 16:36:25 #233
107521 Furia
snoopy weer
pi_45761273
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 21:55 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

hey Furia,

heb jij met die gommage eigenlijk ook dat het eenbeetje prikt? en als ik het afspoel voelt het ene beetje alsof er hele scherpe stukjes inzitten.

vraag me af of dat juist goed is, als teken dat het werkt, of dat het slecht is, als teken dat het irriteert....
Bij mij prikt hij niet, maar ik moet erbij zeggen dat ik hem nog maar 1x heb gebruikt en ook heb ik het vochtige huid erg letterlijk genomen en hem gesmeerd toen ik onder de douche stond. Toen was mijn huid dus meer nattig dan vochtig, dus het kan zijn dat ik van de week hier meer van mee krijg! Ik zal het dan wel even laten weten!

Wat betreft je dilemma: ik heb zelf ook heel vaak van dat soort dingen (ik spaar alles wat los en vast zit en heb dus overal kortingen van enzo), maar uiteindelijk kijk ik toch naar de prijs en niet naar wat ik er uiteindelijk nog aan geld bij moet leggen. 9 euro verschil tussen ICI en Douglas vind ik best veel, dus ik zou liever betalen bij ICI en dan het geld van het geurtje bij Douglas aan iets anders besteden dat daar weer goedkoper is of weinig tot niets scheelt. Mocht je tenminste nóg iets op je lijstje hebben staan!

De total turnaround skin renewer vind ik tot nu toe ook erg goed bevallen! Als mijn monstertje op is koop ik die misschien ook maar op normaal formaat! De DDMG bevalt me nu al beter dan de lotion. Mijn lotion is nu bijna op, dus die doe ik gewoon voor ik ga slapen op, dan maakt het niet uit dat het wat vettiger is. Overdag pak ik dan de gel. De all about eyes creme voelt ook heerlijk zacht aan op je ooghuid!
  zondag 28 januari 2007 @ 16:38:33 #234
107521 Furia
snoopy weer
pi_45761368
quote:
Op zondag 28 januari 2007 00:55 schreef biggetje het volgende:
Dat van die kleur weet ik niet, maar had je het drie stappen plan wel aangepast aan je (droge?) huid? Je hebt namelijk ook verschillende varianten in de zeep en lotion. Als je een scherpe variant hebt van de lotion kan dat volgens mij heel snel uitdrogen. Ik kreeg zelf altijd een erg droge huid van die agressieve dingen als Garnier Pure enzo. De lotion van Clinique heb ik nergens last van! Tintelt wel, maar uitdrogen doet het niet, zeker niet als je ook nog de ddml/ddmg smeert en Superdefense creme!
pi_45762880
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:36 schreef Furia het volgende:

[..]

Bij mij prikt hij niet, maar ik moet erbij zeggen dat ik hem nog maar 1x heb gebruikt en ook heb ik het vochtige huid erg letterlijk genomen en hem gesmeerd toen ik onder de douche stond. Toen was mijn huid dus meer nattig dan vochtig, dus het kan zijn dat ik van de week hier meer van mee krijg! Ik zal het dan wel even laten weten!

Wat betreft je dilemma: ik heb zelf ook heel vaak van dat soort dingen (ik spaar alles wat los en vast zit en heb dus overal kortingen van enzo), maar uiteindelijk kijk ik toch naar de prijs en niet naar wat ik er uiteindelijk nog aan geld bij moet leggen. 9 euro verschil tussen ICI en Douglas vind ik best veel, dus ik zou liever betalen bij ICI en dan het geld van het geurtje bij Douglas aan iets anders besteden dat daar weer goedkoper is of weinig tot niets scheelt. Mocht je tenminste nóg iets op je lijstje hebben staan!

De total turnaround skin renewer vind ik tot nu toe ook erg goed bevallen! Als mijn monstertje op is koop ik die misschien ook maar op normaal formaat! De DDMG bevalt me nu al beter dan de lotion. Mijn lotion is nu bijna op, dus die doe ik gewoon voor ik ga slapen op, dan maakt het niet uit dat het wat vettiger is. Overdag pak ik dan de gel. De all about eyes creme voelt ook heerlijk zacht aan op je ooghuid!
heeft all about eyes een UV filter? Ik ben namelijk nog jong dus ik hoef echt geen anti-rimpel creme, maar voor de zomer wil ik toch wel graag een oogcreme met SPF. Want de sheer city block die ik heb voor de zomer, mag niet rond de ogen gesmeerd. Weet iemand een lekkere oogcreme met SPF (maar dus niet met straktrekkend anti-rimpel feect)
  zondag 28 januari 2007 @ 18:03:16 #236
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_45764536
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:17 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

heeft all about eyes een UV filter? Ik ben namelijk nog jong dus ik hoef echt geen anti-rimpel creme, maar voor de zomer wil ik toch wel graag een oogcreme met SPF. Want de sheer city block die ik heb voor de zomer, mag niet rond de ogen gesmeerd. Weet iemand een lekkere oogcreme met SPF (maar dus niet met straktrekkend anti-rimpel feect)
Staat er niks over op de site?
Everyone has secrets !
pi_45770804
quote:
Op zondag 28 januari 2007 18:03 schreef Lief-visje het volgende:

[..]

Staat er niks over op de site?
clinique heeft er geen

maar ik bedoelde in het algemeen. het merk maakt me niet erg veel uit, als het maar niet teeee duur is!
pi_45772929
quote:
Op zondag 28 januari 2007 12:08 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

je hebt post blemish solutions tegen rode vlekken die over zijn gebleven van pukkels. maar volgens mij is dat echt bedoeld voor de dagen nadat de pukkels weg is, en niet voor een paar jaar later. voor gevoelige droge huidjes is er een speciale lijn in witte verpakkingen (cx ofzo?) verder heb ik niet veelverstand van de droge huid-spullen van clinique omda ik zelf een gemengde huid heb.
succes!
Dat lijkt me wel wat Aangezien ik nog wat littekentjes heb overgehouden enzo Voor de rest heeft Vichy wonderen voor mijn huidje gedaan Maar hoeveel kost Post Blemish Solutions? (Heb nog 10% korting bij Ici Paris XL ook met m'n personeelspas )
pi_45781587
quote:
Op zondag 28 januari 2007 21:56 schreef koningin-winvis het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel wat Aangezien ik nog wat littekentjes heb overgehouden enzo Voor de rest heeft Vichy wonderen voor mijn huidje gedaan Maar hoeveel kost Post Blemish Solutions? (Heb nog 10% korting bij Ici Paris XL ook met m'n personeelspas )
hij gaat eruit dus ik had met met 50% korting. toen was ie 8 nogwat.
pi_45783849
quote:
[..]

bron
heb net ff gekeken naar die revieuws van haar, en ben het niet altijd met haar eens

als je kijkt naar producten tegen puistjes, raadt ze alleen maar cremes aan met 2.5%, 5% of 10% bezoyl erin. dat kun je ook voor 3 euro bij de apotheek halen, in 5% of 10%, en geloof me, het helpt geen flikker.

En ze kraakt alles af waar alcohol in zit. Een lotion met een beetje alcohol erin is juist goed, lijkt me, als je last hebt van onzuiverheden. dat doodt bacterien!
pi_45786621
haha ik heb een site gevonden met ingredienten die je huid kunnen schaden:

In Clinique 3 stappen plan zit:

-in de liquid facial soap: Sodium Lauryl Sulfate: A detergent common in shamoos and cleaners, where it is relatively safe due to short contact time. If exposure is prolonged is likely to cause skin irritation, dryness and other damage.. Het zit alleen in de facial soap, dus kort contact, dus kan geen kwaad, gelukkig

-in lotion en ddml: kleurstoffen. volgens de website beter als dat er niet in zit, omdat ze geen positieve werking hebben, maar er is ook geen negatieve bijwerking bekend, dus geen reden om een fijn product te laten staan.

-alleen in stap 3 (DDML/DDMG) zit een zeer kleine hoeveelheid methyl parabenen. Volgens de lijst met schadelijke ingredient is er geen zekerheid over, maar er zou een kans kunnen zijn dat gebruik bij sommige mensen op de lange termijn licht schadelijke gevolgen zou kunnen hebben. (Valt wel mee dus)

de overige schadelijke stoffen (die niet in Clinique zitten )
-het waarschijnlijk schadelijke Imidazolidinyl Urea and Diazolidinyl Urea zit in GEEN van alle 3.
-schadelijke minerale olie (verstopt de porien) kon ik ook in geen 1 van de 3 stappen vinden.
-synthetische parfum: want Clinique is 100% fragrance free
-ook heb ik in alledrie niet gevonden: Ethanolamines (Monoethanolamine aka MEA, Diethanolamine aka DEA, Triethanolamine aka TEA): pH stabilizers; kan bij aanraking met zuurtsof nitrosoamines vormen, een giftige stof.

enige echte nadeel van clinique3 stappen plan is dus denk ik dat er alcohol in de lotion zit. Maar opzich heb ik daar echt nog geen last van gehad (na 4 maanden gebruik). Ontsmet ook gelijk. Maar als je geen last hebt van vette zones en onzuiverheden, kun je misschien beter een andere lotion nemen (een mildere van clinique, of een ander merk, zonder alcohol)
  maandag 29 januari 2007 @ 17:44:58 #242
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_45796288
quote:
Op zondag 28 januari 2007 21:13 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

clinique heeft er geen

maar ik bedoelde in het algemeen. het merk maakt me niet erg veel uit, als het maar niet teeee duur is!
clinique heeft wel een site http://www.clinique.com/

tis wel in het engels
Everyone has secrets !
pi_45797982
Er bestaat ook een Nederlandse site, www.clinique.nl
pi_45810783
quote:
Op maandag 29 januari 2007 17:44 schreef Lief-visje het volgende:

[..]

clinique heeft wel een site http://www.clinique.com/

tis wel in het engels
ik bedoelde niet dat ze geen site hebben tuurlijk wel ! ik bedoelde dat ze geen normale oogcreme met SPF hebben
pi_45823644
Heeft Clinique trouwens ook iets van een nachtcreme tegen onzuiverheden? Zo ja, welke en hoeveel kost ie? (Of is die dagcreme die ze hebben ook gewoon te gebruiken als nachtcreme en hebben ze geen aparte?)
  dinsdag 30 januari 2007 @ 14:41:31 #246
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_45823722
quote:
Op zondag 28 januari 2007 21:56 schreef koningin-winvis het volgende:

[..]

Hey wat gebruik jij eigenlijk van Vichy? Ik heb ook een beetje last van rode vlekken en wat littekentjes. Dus vraag me af of Vichy wat heeft ervoor. Sporten en veel water drinken heeft mij ook goed geholpen om een betere huid te krijgen. Maar neemt maar een deel van die rode vlekken weg

Voor de rest, gebruik ik het 3 stappen plan. Echt goed spul. Alleen gebruik ik de ddml en mijn neus gaat ervan glimmen. Heb een halve t-zone. Voorhoofd en neus glimt, maar mijn kin is droog net zoals mijn wangen. Is de ddmg ook hydraterend voor droge wangen enzo? Want dan stap ik over op de gel.
Ooee en na dit topic te hebben gelezen, ik ga jacht maken op die pore minimizer. Maar waarmee kan ik dan het beste beginnen? Serum ofzo? Of de make-up? Want ik vind het toch wel vrij prijzig.
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_45824673
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 14:39 schreef koningin-winvis het volgende:
Heeft Clinique trouwens ook iets van een nachtcreme tegen onzuiverheden? Zo ja, welke en hoeveel kost ie? (Of is die dagcreme die ze hebben ook gewoon te gebruiken als nachtcreme en hebben ze geen aparte?)
ja, de anti blemish solutions night treatment gel. die heb ik toen gekocht voor 20 euro, maar dat was een kortingsactie. ik geloof dat hij normaal 24 kost. het is een flinke tube en je hebt erg weinig nodig, dus je doet er wel lang mee. Ik gebruik hem ook niet elke dag, maar alleen in " crisistijden" , haha. dus dan gaat ie zeker eeuwig mee.
pi_45824711
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 14:41 schreef Hopey het volgende:

[..]

Voor de rest, gebruik ik het 3 stappen plan. Echt goed spul. Alleen gebruik ik de ddml en mijn neus gaat ervan glimmen. Heb een halve t-zone. Voorhoofd en neus glimt, maar mijn kin is droog net zoals mijn wangen. Is de ddmg ook hydraterend voor droge wangen enzo? Want dan stap ik over op de gel.
de gel is zeker ook hydraterend, maar als je echt droge plekken hebt, is de ddmg denk ik niet voldoende,maar dan kun je, alleen op die plekken, nog een voedende dagcreme over de ddmg heen doen. succes!
pi_45824783
quote:

[..]

Ooee en na dit topic te hebben gelezen, ik ga jacht maken op die pore minimizer. Maar waarmee kan ik dan het beste beginnen? Serum ofzo? Of de make-up? Want ik vind het toch wel vrij prijzig.
ik heb het serum geprobeerd, en dat is fijn spul. die doe je gewoon na de ddml/dmmg. de instant perfector is getint dus dat vidn ik meer onder make-up vallen. Ik heb van pore minimizer ook de skin smoother foundation. dat is een lichte, natuurlijk ogende foundation die je huid heeeel zacht maakt. ik gebruikte anders nooit foundation, maar als ik nu smorgens tijd en zin heb doe ik een beetje van de skin smoother op mijn wangen en neus, en zie ik er gelijk een stuk wakkerder uit .
pi_45825133
Ik heb van de week mijn echte setje van het 3 stappen plan gehaald. Het proefsetje is erg goed bevallen. Het meisje achter de kassa raadde me ook een setje tegen onzuivere huid aan. Proefsetje was 7 euro, dus ook maar meegenomen. Daarnaast kreeg ik van haar een proefje pore minimizer serum en een proefje all about eyes riche.

Ik vind het een beetje een gepuzzel hoe ik het allemaal moet gebruiken. Ik ging voor dat 3 stappen plan omdat het gewoon duidelijk en overzichtelijk is. Wassen, watje, smeren, klaar...

Nu met dat ene setje erbij doe ik 's morgens mijn gezicht wassen met de de vloeibare zeep uit het drie stappen plan, gebruik ik die clarifying lotion (ook 3 stappen) , mijn t-zone insmeren met pore minimizer, mijn ogen met all about eyes en de rest van mijn gezicht en hals met ddml (ik heb gel gekocht, maar de lotiong moet eerst op). Savonds was ik mijn gezicht met het zeepblok uit dat setje voor de onzuivere huid, reinig ik met clarifying lotion (3 stappen) en smeer mijn gezicht in met anti blemish solutions night treatment gel.

Al met al vind ik het ietwat omslachtig allemaal, want zoals ik hier lees moet je eigenlijk van alles boven op elkaar gebruiken?
pi_45827487
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 15:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb van de week mijn echte setje van het 3 stappen plan gehaald. Het proefsetje is erg goed bevallen. Het meisje achter de kassa raadde me ook een setje tegen onzuivere huid aan. Proefsetje was 7 euro, dus ook maar meegenomen. Daarnaast kreeg ik van haar een proefje pore minimizer serum en een proefje all about eyes riche.

Ik vind het een beetje een gepuzzel hoe ik het allemaal moet gebruiken. Ik ging voor dat 3 stappen plan omdat het gewoon duidelijk en overzichtelijk is. Wassen, watje, smeren, klaar...

Nu met dat ene setje erbij doe ik 's morgens mijn gezicht wassen met de de vloeibare zeep uit het drie stappen plan, gebruik ik die clarifying lotion (ook 3 stappen) , mijn t-zone insmeren met pore minimizer, mijn ogen met all about eyes en de rest van mijn gezicht en hals met ddml (ik heb gel gekocht, maar de lotiong moet eerst op). Savonds was ik mijn gezicht met het zeepblok uit dat setje voor de onzuivere huid, reinig ik met clarifying lotion (3 stappen) en smeer mijn gezicht in met anti blemish solutions night treatment gel.

Al met al vind ik het ietwat omslachtig allemaal, want zoals ik hier lees moet je eigenlijk van alles boven op elkaar gebruiken?
normaal gesproken is de ddml de basis, en daarop KUN je en dag of nachtcreme smeren. ik vidn de ddmg opzich al genoeg. de anti blemish night treatment gel (en de day shield denk ik ook) moet wel los gesmeerd, dus geen ddmg eronder!
pi_45839601
quote:

[..]

Hey wat gebruik jij eigenlijk van Vichy? Ik heb ook een beetje last van rode vlekken en wat littekentjes. Dus vraag me af of Vichy wat heeft ervoor. Sporten en veel water drinken heeft mij ook goed geholpen om een betere huid te krijgen. Maar neemt maar een deel van die rode vlekken weg

Ik gebruik de Normaderm reinigingsgel en de Normaderm hydraterende creme tegen onzuiverheden. Die creme is vooral echt geweldig! Je huid knapt daar echt vanop.
pi_45894336
Heb het zeepje gekocht. Milde versie. Vanavond uitproberen De vloeibare versie heb ik al, erg fijn
Weet iemand hoe duur die in de winkel is?
pi_45897964
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 20:06 schreef -babydoll- het volgende:
Heb het zeepje gekocht. Milde versie. Vanavond uitproberen De vloeibare versie heb ik al, erg fijn
Weet iemand hoe duur die in de winkel is?
vloeibare versie is ong. 20 eurio voor 200 ml

ik vind zelf de vloeibare toch fijner dan het zeepje
pi_45900530
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 21:38 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

vloeibare versie is ong. 20 eurio voor 200 ml

ik vind zelf de vloeibare toch fijner dan het zeepje
Ja? Maar volgens mij doe je langer met de zeep, dan met het vloeibare. Ik zelf heb tenminste wel de neiging om 'scheutig' om te gaan met face wash. De zeep is wel minder hygienisch dat wel.
Is het trouwens genoeg om alleen de zeep te gebruiken van het 3 stappenplan? Ik heb het niet zo op tonic en toners, omdat die mijn huid nogal uitdrogen en ik heb een hele gevoelige huid. Als creme gebruik ik de nieuwe van nivea sensitive, die is ook erg prettig. De tonic van clinique bevat nogal wat alcohol heb ik gelezen.
pi_45901098
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 22:37 schreef -babydoll- het volgende:

[..]

Ja? Maar volgens mij doe je langer met de zeep, dan met het vloeibare. Ik zelf heb tenminste wel de neiging om 'scheutig' om te gaan met face wash. De zeep is wel minder hygienisch dat wel.
Is het trouwens genoeg om alleen de zeep te gebruiken van het 3 stappenplan? Ik heb het niet zo op tonic en toners, omdat die mijn huid nogal uitdrogen en ik heb een hele gevoelige huid. Als creme gebruik ik de nieuwe van nivea sensitive, die is ook erg prettig. De tonic van clinique bevat nogal wat alcohol heb ik gelezen.
hmm ze zeggen dat het 3 stappenplan alleen zin heeft als je echt alledrie de stappengebruikt...
maarja dat kan ook een verkooppraatje zijn natuurlijk
iig lijkt het mij dat je prima de zeep ook los kunt gebruiken icm andere merken creme enzo.

als je toch een keer het hele 3 stappen plan wil proberen, en je zget dat tonic jehuidgauw droog maakt, dan moet je de allermildste lotion gebruiken. die ziet er ook een beetje cremig en parelmoerig uit.
pi_45901915
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 22:53 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

hmm ze zeggen dat het 3 stappenplan alleen zin heeft als je echt alledrie de stappengebruikt...
maarja dat kan ook een verkooppraatje zijn natuurlijk
iig lijkt het mij dat je prima de zeep ook los kunt gebruiken icm andere merken creme enzo.

als je toch een keer het hele 3 stappen plan wil proberen, en je zget dat tonic jehuidgauw droog maakt, dan moet je de allermildste lotion gebruiken. die ziet er ook een beetje cremig en parelmoerig uit.
Ja, ik moet zeggen dat ik erg gevoelig ben voor verkooppraatjes. Als je alles van dezelfde lijn koopt is dat beter enzo. Ik vind het ook fijner om nog een tonic te gebruiken na het reinigen voor de laatste restjes make up. Meestal zit er niks meer op het watje dan, maar goed
Zaterdag maar eens kijken of er proefjes van te vinden zijn bij de douglas ofzo. Ik las trouwens dat je de foundation ook gebruikt van clinique. Ben je er nog erg tevreden over? Dekt het een beetje rode vlekjes en kleine acnee littekentjes? En houd het je huid een beetje mat?
pi_45909830
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 23:12 schreef -babydoll- het volgende:

[..]

Ja, ik moet zeggen dat ik erg gevoelig ben voor verkooppraatjes. Als je alles van dezelfde lijn koopt is dat beter enzo. Ik vind het ook fijner om nog een tonic te gebruiken na het reinigen voor de laatste restjes make up. Meestal zit er niks meer op het watje dan, maar goed
Zaterdag maar eens kijken of er proefjes van te vinden zijn bij de douglas ofzo. Ik las trouwens dat je de foundation ook gebruikt van clinique. Ben je er nog erg tevreden over? Dekt het een beetje rode vlekjes en kleine acnee littekentjes? En houd het je huid een beetje mat?
ik ben er zeker tevreden mee! Hij maakt je huid inderdaad mooi mat, maar zonder je hudi uit te drogen. ik weet niet hoe ze het voor mekaar krijgen, maar je huid wordt er zijdezacht van. Hij dekt niet helemaal, dat vind ik juist mooi omdat het er natuurlijk uitziet. Hij maakt je teint wel mooi egaal. Maar als je dus een heel goed dekkende foundation wil dan is die skin smoother mssn te licht.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:55:34 #259
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_45915642
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 15:15 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

ik heb het serum geprobeerd, en dat is fijn spul. die doe je gewoon na de ddml/dmmg. de instant perfector is getint dus dat vidn ik meer onder make-up vallen. Ik heb van pore minimizer ook de skin smoother foundation. dat is een lichte, natuurlijk ogende foundation die je huid heeeel zacht maakt. ik gebruikte anders nooit foundation, maar als ik nu smorgens tijd en zin heb doe ik een beetje van de skin smoother op mijn wangen en neus, en zie ik er gelijk een stuk wakkerder uit .
Ik heb eergisteren het serum gehaald. Mooi spul. Ik doe het alleen op mijn neus. Ik deed het op mijn wangen. En smeerde het ook richting mijn ogen uit. Als gevolg daarvan begon de huid rondom mijn ogen te schilferen Dat doe ik dus nooit meer, kennelijk werkt het uitdrogend. Maar mijn neus glimt niet meer en ziet er mooi mat uit. Goed spul
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:04 schreef koningin-winvis het volgende:

[..]

Ik gebruik de Normaderm reinigingsgel en de Normaderm hydraterende creme tegen onzuiverheden. Die creme is vooral echt geweldig! Je huid knapt daar echt vanop.
Ik heb gisteren wat proefjes gekregen van de creme en oligo 25. De Normaderm creme bevalt me wel. Je huid wordt er lekker mat van en het is niet vettig. Al heb ik nog een lichte trekkende gevoel. Misschien meer hyrdratatie nodig. Misschien doet de oligo25 dat wel. Maar zal dit topic niet al te veel hijacken met vichy producten
Seen it all done it all, can't remember most of it
pi_45922188
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:55 schreef Hopey het volgende:

[..]

[..]

Ik heb gisteren wat proefjes gekregen van de creme en oligo 25. De Normaderm creme bevalt me wel. Je huid wordt er lekker mat van en het is niet vettig. Al heb ik nog een lichte trekkende gevoel. Misschien meer hyrdratatie nodig. Misschien doet de oligo25 dat wel. Maar zal dit topic niet al te veel hijacken met vichy producten
Misschien even verhuizen naar 't topic over Vichy?
pi_45937245
nog even een off-topic tip:

hier kun je gratis weleda douchespul aanvragen
wel snel zijn wnat het is alleen voor de eerste 500
maar het moet nog kunnen want ik zit er ook nog bij (net ingevuld)

http://www.weleda.nl/pretest/
pi_45941831
Ik heb oleole de pore minimizer serum gekocht, want het proefje beviel me goed!
Daarnaast heb ik ook het diep reinigende masker gekocht. Ik heb niet het idee dat het echt nodig is, want meeeeen wat ziet mn huid er beter uit sinds het maandje dat ik clinique gebruik. Maar ik vind maskers gewoon een feestje!
pi_45946842
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 14:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb oleole de pore minimizer serum gekocht, want het proefje beviel me goed!
Daarnaast heb ik ook het diep reinigende masker gekocht. Ik heb niet het idee dat het echt nodig is, want meeeeen wat ziet mn huid er beter uit sinds het maandje dat ik clinique gebruik. Maar ik vind maskers gewoon een feestje!
owja ben benieuwd hoe die is!

kent iemand het reinigende masker van elizabeth arden? die zag ik ergens in de uitverkoop voor 15 euro (100 ml)
pi_45947873
Ik heb vandaag een proefpakketje gekregen van het 3 stappenplan, ga ik dus eens uitproberen
pi_45968486
Hmmm aankoop gedaan bij Ici Paris Xl. Gehoopt op een proefje van Clinique, maar iets gekregen van Kanebo. Iemand daar ervaring mee?
pi_46004358
quote:
Op zondag 4 februari 2007 13:21 schreef -babydoll- het volgende:
Hmmm aankoop gedaan bij Ici Paris Xl. Gehoopt op een proefje van Clinique, maar iets gekregen van Kanebo. Iemand daar ervaring mee?
Kanebo is een fijn merk, vind de reiniging lekker.
Je kan altijd ook vragen om een sample van Clinique.
Ambtenaar in functie? Jeugdpuis in uniform zal je bedoelen!
pi_46096140

Tadaaaa...
Woeiii - Blog
pi_46113185
heb net die oogcreme van clinique met spf 15 besteld. stop signs is het geloof ik. heb geen rimpels maar het ging me om de factor
  zaterdag 10 februari 2007 @ 11:58:13 #269
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_46167681
Ben nu ook bezig met dat drie stappen plan gebeuren en het werkt prima Alleen gebruik ik de lotion niet elke keer want dan wordt mijn huid zo vet. is de lotion eigenlijk bij elke serie hetzelfde?

Ik vind alleen die namen van al die produkten irritant
pi_46177167
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 11:58 schreef poohy het volgende:
Ben nu ook bezig met dat drie stappen plan gebeuren en het werkt prima Alleen gebruik ik de lotion niet elke keer want dan wordt mijn huid zo vet. is de lotion eigenlijk bij elke serie hetzelfde?

Ik vind alleen die namen van al die produkten irritant
nope er zijn 5 verschillende lotions, als ik het goed heb. 1 t/m 4 voor de 4 huidtypes, en daarnaast nog een extra extra mildelotion.
dat je huid vet wordt van de lotion is vreemd. welke heb je? misschien heb je een te laag nummer lotion...?
  zaterdag 10 februari 2007 @ 18:31:56 #271
107521 Furia
snoopy weer
pi_46178591
12 maart t/m 1 april zijn het Clinique weken bij Douglas!

Douglas staat 3 weken helemaal in het teken van Clinique. Tijdens de Clinique weken ontvangt* u bij uw Clinique aankopen dit make up tasje met luxe miniaturen cadeau. Onze specialisten vertellen u vanaf 12 maart alles over de bijzondere en nieuwe producten van Clinique op Douglas TV

*Vraag naar de voorwaarden in uw Douglas winkel

Het paatje laat een tasje zien, een monster van het geurtje happy, een soort oogschaduw, lippenstift, 7day scrub cream, ddml en volgens mij nog een klein potje superdefense.
pi_46179003
trouwens...

ik heb een setje Clinique make-up gekregen en daar zat ook een lipstick bij, maar aangezien ik geen lipstick gebruik verkoop ik die. iemand interesse?

http://kleding.marktplaat(...)ne-lipstick-406.html
pi_46179059
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 18:31 schreef Furia het volgende:
12 maart t/m 1 april zijn het Clinique weken bij Douglas!

Douglas staat 3 weken helemaal in het teken van Clinique. Tijdens de Clinique weken ontvangt* u bij uw Clinique aankopen dit make up tasje met luxe miniaturen cadeau. Onze specialisten vertellen u vanaf 12 maart alles over de bijzondere en nieuwe producten van Clinique op Douglas TV

*Vraag naar de voorwaarden in uw Douglas winkel

Het paatje laat een tasje zien, een monster van het geurtje happy, een soort oogschaduw, lippenstift, 7day scrub cream, ddml en volgens mij nog een klein potje superdefense.
bij elke clinique aankoop of vanaf een bepaald bedrag? en hoeveel % korting krijg je in die week op Clinique?
  zondag 11 februari 2007 @ 08:42:36 #274
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_46195394
quote:
Op zaterdag 10 februari 2007 18:50 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

bij elke clinique aankoop of vanaf een bepaald bedrag? en hoeveel % korting krijg je in die week op Clinique?
Bij de douglas is het meestal vanaf 50 euro dat je zo'n tasje krijgt.
Everyone has secrets !
pi_46245811
Bij de Marie Claire krijg je een mini mascara van Clinique cadeau.
pi_46248340
Heb gister een toilettasje gekregen met allemaal Clinique producten erin.
Waaronder ook ''Pore minimizer'' well I luvvv it.
Hij word helemaal warm in contact met water en je voelt het werken.
Normaal ben ik niet zo van de Clinique maar eerder van Lancome en Chanel maar ik moet toegeven.
Het stinkt niet en het werkt!

Btw. mag de OP niet wat exclusiever?
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_46249851
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:33 schreef Jett het volgende:

Btw. mag de OP niet wat exclusiever?
wat zou je erin willen....
pi_46265443
quote:
Op maandag 12 februari 2007 20:21 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

wat zou je erin willen....
Plaatjes, gelul, gezeik. The basic wat ik nooit lees, laat het er wat mooier uitzien.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 18:39:30 #279
107521 Furia
snoopy weer
pi_46266685
Ik heb weer wat gekocht

Pore minimizer serum --> ik wilde eerst het total turn around serum, maar daarop zag ik naar mijn zin net even té groot anti-age staan!

Superdefense in een andere variant, de voor normaal tot vette huid

Reinigingsgel, was bijna op!

Trouwens, erg offtopic, maar ik dacht mezelf ook eens te verwennen met een oogpotlood van Dior, zit er gewoon een puntenslijper bij in! Wat netjes! Was even een dubbele verrassing

Geen Clinique proefjes bijgekregen deze keer
pi_46268356
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 18:39 schreef Furia het volgende:

Pore minimizer serum --> ik wilde eerst het total turn around serum, maar daarop zag ik naar mijn zin net even té groot anti-age staan!
Over die pore minimizer.. is dat dat spul dat warm wordt in contact met water? Zoja, hoevaak per week kan je dat gebrukken 2x ofzo? ( heb een tester namelijk, van de mode d'emploi word ik niet veel wijzer. )
  dinsdag 13 februari 2007 @ 19:21:27 #281
107521 Furia
snoopy weer
pi_46268573
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:17 schreef Jett het volgende:

[..]

Over die pore minimizer.. is dat dat spul dat warm wordt in contact met water? Zoja, hoevaak per week kan je dat gebrukken 2x ofzo? ( heb een tester namelijk, van de mode d'emploi word ik niet veel wijzer. )
Van dat spul heb je een hele lijn. Die ik gekocht heb is niet die warm wordt, maar ik heb die scrub wel. Ze raden aan tot 2x in de week, bij mij zeiden ze dat als je niet een hele vette huid hebt, dat je bijvoorbeeld ook 1x je hele gezicht kunt doen en 1x alleen je T-zone. Dat vind ik zelf een beetje omslachtig, dus probeer het zo ongeveer 2x in de 1,5e week te doen, zodat het niet te vaak is, maar toch wel regelmatig! Gewoon dus je gezicht wat vochtig maken, insmeren en daarna weer afspoelen.
pi_46282833
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 19:21 schreef Furia het volgende:

[..]

Van dat spul heb je een hele lijn. Die ik gekocht heb is niet die warm wordt, maar ik heb die scrub wel. Ze raden aan tot 2x in de week, bij mij zeiden ze dat als je niet een hele vette huid hebt, dat je bijvoorbeeld ook 1x je hele gezicht kunt doen en 1x alleen je T-zone. Dat vind ik zelf een beetje omslachtig, dus probeer het zo ongeveer 2x in de 1,5e week te doen, zodat het niet te vaak is, maar toch wel regelmatig! Gewoon dus je gezicht wat vochtig maken, insmeren en daarna weer afspoelen.
na 4 ker gebruikt te hebben, doet het nu bij gebruik een beetje pijn. of naja, het prikt in ieder geval. Hoort dat? Of is dit dan te agressief voor me?
pi_46283952
Volgens mij zit er in die scrub echt een láding (zee-)zout! Het prikte zo gigantisch, ik had namelijk een paar hele kleine wondjes oid op m'n gezicht.. Ik ga 'm binnenkort nog eens proberen, 't is een proefje voor ongeveer 3x oid
pi_46306141
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 00:29 schreef lienelien het volgende:
Volgens mij zit er in die scrub echt een láding (zee-)zout! Het prikte zo gigantisch, ik had namelijk een paar hele kleine wondjes oid op m'n gezicht.. Ik ga 'm binnenkort nog eens proberen, 't is een proefje voor ongeveer 3x oid
oke ligt niet aan mij dus

kent iemand de thermale scrub van estee lauder perfectionist? Heb daar goede verhalen over gehoor. Wilde eerst in de kortingsweken van ICI PARIS de clinique thermal active....kopen, maar heb toch even gewacht omdat het prikte bij mij, en nu hoor ik goede dingen over die van estee lauder (die is wel nog duurder maarja) iemand eravring hiermee?
pi_46383022
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:31 schreef schatje het volgende:
Bij de Marie Claire krijg je een mini mascara van Clinique cadeau.
Ik heb em gekocht, eigenlijk speciaal voor de mascara, maar ben er op het eerste gezicht niet heel blij mee...
Ten eerste ziet de verpakking er goedkopig uit, ik weet niet hoe het bij normale verpakkingen van clinique make up is, maar dit valt me een beetje tegen. (ik weet dat het niet om de verpakking gaat, maar toch even zeuren )
Ten tweede vind ik het borsteltje erg raar en het komt ook raar uit het flesje.. Het is half borsteltje en half kammetje, die kammetjeshype heb ik nooit zo gesnapt.
Ik heb een half oog geprobeerd, want ik was moe en mn ogen voelden al erg branderig aan dus geen zin om het nodeloos erop te smeren en weer af te moeten schrobben, maar ook na het aanbrengen werd ik niet erg enthousiast...

Nog een keertje voor het ecchie gebruiken om het echt goed te beoordelen..
pi_46389813
het borsteltje is wel raar ja..
pi_46392890
heb ook die mini gekregen. maar ik laat hem nog ff dicht want ik heb nog een volle YSL mascara (mooi!) die net open is.
  maandag 19 februari 2007 @ 21:14:57 #288
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_46471794
Cinique

Vandaag de blush en een nieuwe mascara gekocht.. heb weer zo'n monster meegekregen voor de 3 step skin care.. maar eens proberen Heb voor de rest ook oogschaduw en poeder van ze.. wat een droommerk
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_46472199
Ik zou wel wat echte verzorgingsproducten willen proberen en niet de make up.
Zijn daar veel proefjes van te krijgen?
pi_46481227
Iemand al All About Eyes Riche gebruikt?
Ambtenaar in functie? Jeugdpuis in uniform zal je bedoelen!
  dinsdag 20 februari 2007 @ 07:35:15 #291
107521 Furia
snoopy weer
pi_46481250
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 07:28 schreef PowerPoes het volgende:
Iemand al All About Eyes Riche gebruikt?
Wel een proefje. Verder wilde ik m kopen, maar toen hadden ze m niet, dus heb ik de normale gekocht. De riche is wel lekker, echt creme-achtig. Die andere is ook heel lekker, een beetje fluffy en wordt heel zacht. Alleen dat het ook tegen zwarte kringen etc. helpt zie ik nog niet echt!
pi_46604041
schop!
  zaterdag 24 maart 2007 @ 20:13:54 #294
107521 Furia
snoopy weer
pi_47619633
Vandaag nog even gebruik gemaakt van de Clinique actie bij Douglas en een nieuwe pot DDMG gekocht en een echte megafles lotion 2, bijna een halve liter! Kreeg ik meteen een leuk setje bij, waarvan ik vooral benieuwd ben naar de 7 day scrub cream. Iemand daar ervaring mee?
  zaterdag 24 maart 2007 @ 20:48:03 #295
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_47620893
Vandaag bij de Douglas geweest heb een potje all about the eyes gekocht. Ga eens kijken of het me bevalt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lief-visje op 24-03-2007 21:21:34 ]
Everyone has secrets !
pi_47627223
upje
pi_47643355
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 20:13 schreef Furia het volgende:
Vandaag nog even gebruik gemaakt van de Clinique actie bij Douglas en een nieuwe pot DDMG gekocht en een echte megafles lotion 2, bijna een halve liter! Kreeg ik meteen een leuk setje bij, waarvan ik vooral benieuwd ben naar de 7 day scrub cream. Iemand daar ervaring mee?
Lekker spulletje, die scrub. Ik gebruik het meestal twee keer in de week, omdat ik echt een hele gevoelige/droge huid heb. Alleen als ik heel veel last heb van losse velletjes gebruik ik hem vaker. Ik neem dan ook altijd even m'n hals mee, echt erg lekker.
pi_47647750
quote:
Op zondag 25 maart 2007 16:47 schreef coltje87 het volgende:

[..]

Lekker spulletje, die scrub. Ik gebruik het meestal twee keer in de week, omdat ik echt een hele gevoelige/droge huid heb. Alleen als ik heel veel last heb van losse velletjes gebruik ik hem vaker. Ik neem dan ook altijd even m'n hals mee, echt erg lekker.
ik heb de skin refiner scrub besteld vanuit Amerika. hij zal er over een weekje wel zijn. joehoew!
pi_47663520
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:12 schreef manou het volgende:
Hoe kwam dat dan?? Heb jij altijd problemen of is dat ontstaan door Clinique?

Ik gebruik sinds kort Clinique en zag dat er een heel topic over was. Dus heb alles maar eens doorgenomen. Heb al Estee lauder, Lancome en allerlei goedkopere mekren gebruikt. Niks tot mijn volle tevredenheid, ik blijf wat problemen houden. Nu dus overgestapot naat Clinique. Het is stukken verbeterd. Maar dat had ik ook bij de andere merken in het begin.
Ik heb een erg droge huid zo op zijn tijd, maar wel veel pukkels en bultjes enzo. Dus ook weer onzuiver.

Ik gebruik nu sinds 2 maanden dus ook van Clinique:
Liquid soap
Lotion nr 2
DDML (DDMG was niet hydraterend genoeg voor mij)
Moisture surge extra (zit hier wel een bescherming in voor de zon??)
Take the day of voor oogmake-up

Verder ben ik veel bezig met proefmonsters en kleine verpakkingen om uit te zoeken welke producnten ik fijn vind. maar ik kom er niet echt uit. Ik merk dat mijn huid toch ook wel droog is zo af en toe.
Ik heb binnen 2 maanden nu al een pot van moisture surge extra praktisch op.
Ben al bij diverse winkels geweest voor advies. Maar ik heb wel gemerkt dat dat advies niet echt goed is. Overal vertellen ze weer wat anders… pff word ik best moe van.
Heb al veel dingen van Clinique geprobeerd, maar weet nu nog niet wat het beste is voor mijn huid..
Ik heb verder nog gebruikt van Pore minimizer:
thermal active skin refiner
refinishing lotion

Verder Total turnaround serum
Maar ik weet niet welk serum nou het beste voor me is. Overal zeggen ze wat anders.

Verder heb ik
Scrub en het reinigend masker
Toen ik allebei achter elkaar had gebruikt, heb ik een week lang een rode, droge geirriteerde huid gehad...

Zonnebrandproducten gebruikte ik altijd al.

Iemand verder nog tips of ideeen hoe ik alles moet gebruiken?
pi_47664466
quote:
Op maandag 26 maart 2007 09:45 schreef Pau100 het volgende:

[..]

Hoe kwam dat dan?? Heb jij altijd problemen of is dat ontstaan door Clinique?

Ik gebruik sinds kort Clinique en zag dat er een heel topic over was. Dus heb alles maar eens doorgenomen. Heb al Estee lauder, Lancome en allerlei goedkopere mekren gebruikt. Niks tot mijn volle tevredenheid, ik blijf wat problemen houden. Nu dus overgestapot naat Clinique. Het is stukken verbeterd. Maar dat had ik ook bij de andere merken in het begin.
Ik heb een erg droge huid zo op zijn tijd, maar wel veel pukkels en bultjes enzo. Dus ook weer onzuiver.

Ik gebruik nu sinds 2 maanden dus ook van Clinique:
Liquid soap
Lotion nr 2
DDML (DDMG was niet hydraterend genoeg voor mij)
Moisture surge extra (zit hier wel een bescherming in voor de zon??)
Take the day of voor oogmake-up

Verder ben ik veel bezig met proefmonsters en kleine verpakkingen om uit te zoeken welke producnten ik fijn vind. maar ik kom er niet echt uit. Ik merk dat mijn huid toch ook wel droog is zo af en toe.
Ik heb binnen 2 maanden nu al een pot van moisture surge extra praktisch op.
Ben al bij diverse winkels geweest voor advies. Maar ik heb wel gemerkt dat dat advies niet echt goed is. Overal vertellen ze weer wat anders… pff word ik best moe van.
Heb al veel dingen van Clinique geprobeerd, maar weet nu nog niet wat het beste is voor mijn huid..
Ik heb verder nog gebruikt van Pore minimizer:
thermal active skin refiner
refinishing lotion

Verder Total turnaround serum
Maar ik weet niet welk serum nou het beste voor me is. Overal zeggen ze wat anders.

Verder heb ik
Scrub en het reinigend masker
Toen ik allebei achter elkaar had gebruikt, heb ik een week lang een rode, droge geirriteerde huid gehad...

Zonnebrandproducten gebruikte ik altijd al.

Iemand verder nog tips of ideeen hoe ik alles moet gebruiken?
ik gebruik dus de liquid facial soap mild, lotion #2 en DDMG. Opzich heel tevreden, alleen schijnt het toch niet zo goed voor je huid te zijn om een lotion met alcohol te grbuiken (in alle clinique lotions zit alcohol) dus ik zit erover te denken om over te stappen op paula's choice toner als mijn fles clinique op is. ik heb daar goede verhalen over gehoord. maar de DDMG en liquid facial soap blijven absoluut!
pi_47664513
Owja Pau100, misschien is dit interessant voor je om te lezen:

www.paulaschoice.com

zij is deskundige, en recenseert onafhankelijk allerlei merken en producten. Ook vertelt ze welke stofjes wel en niet goed zijn voor welk huidtype. ik heb het idee dat de dingen die zei beweert wel kloppen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')