tube?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:31 schreef Spijgbak het volgende:
Ik heb alleen een moisture sheer lipstick van Clinique in Red Honey. Supermooie kleur, maar hij blijft niet superlang zitten. Toch ben ik er erg tevreden mee. Als deze tube op is ga ik hem opnieuw kopen.
Die is inderdaad geweldig...quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:09 schreef snowqueen911 het volgende:
dram.different moist gel (vetvrij)
nou die moet ik dan ook maar eens gaan proberenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:03 schreef Charmian het volgende:
Laten we de geurlijnen van Clinique niet vergeten, Happy bijvoorbeeld![]()
Verder heb ik de Clinique Touch Stick. Als je eenpukkeltje op voelt komen en je stipt het aan dan istie binnen no time verdwenen zonder rode vlekken of littekens.
Nee, het is niet echt een tube. Het is gewoon een lipstick, maar met zo'n tube achtige vorm. Ik wist even niet hoe ik het anders moest omschrijven. Zo ziet het er uit.quote:
welke is dat precies, dan? deze:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:03 schreef Charmian het volgende:
Laten we de geurlijnen van Clinique niet vergeten, Happy bijvoorbeeld![]()
Verder heb ik de Clinique Touch Stick. Als je eenpukkeltje op voelt komen en je stipt het aan dan istie binnen no time verdwenen zonder rode vlekken of littekens.
hey!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:27 schreef sannie_m het volgende:
Ik kan tegen niets anders en ben dus erg blij dat ik Clinique ontdekt heb (gelukkig alweer een tijd geleden)Ik gebruik de Liquid Facial Soap extra mild, Claryfying Lotion Mild, de DDML (niet de gel, die vind ik niet fijn) en dan de Superdefense Triple Action Moisturiser voor Very Dry Skin (de Moisture On-Call is ook een aanrader!). Af en toe smeer ik ook nog een lekker masker dat ik van mijn drogist een hele nacht mag laten intrekken. Daar knapt mijn huid echt van op!
edit: typo
ik heb wel eens eerder zo'n aanstip dinges gehad van Clearasil. Maar dat droogde dus erg uit, waardoor de plek van het puistje rood werd (en puistje ging niet wegquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:37 schreef Charmian het volgende:
Het is die eerste. Een aantal maanden geleden gewoon bij ICI Paris gekocht. Wel iets van ¤19 maar je doet er ontzettend lang mee. Ik geloofde er trouwens ook niet in, maar ik zag de werking bij een collegaatje.
Je moet het trouwens wel regelmatig aanstippen maar je ziet er niets van want het is een soort lotion.
ja he? die had ik dus ook bij de glamour. maar na 2 keer spuiten vond het het zo'n vies luchtje! Gelukkig kon ik hem voor 15 euro verkopen. had ik toch nog een soort van welkomstcadeau.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:34 schreef Sabinee het volgende:
ik heb bij mijn abonnement op de glamour een clinique simply geurtje en bodyspray gekregen...vind het merk echt super en ik vind de flesjes zo mooimaar het geurtje vind ik eerlijk gezegd 10 keer niks
Dat spul is helemaal geweldig, ik kreeg het gratis bij een of ander Clinique actie..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:06 schreef snowqueen911 het volgende:
Deze heb ik ook:
[afbeelding]
oei wat ben ik een clinique junk
opzich fijn masker, en zeer zuinig in hetgebruik, maar alsnog had ik meer verwacht voor een potje van bijna 40 euro
(gelukkig heb ik er minder voor betaald, maar bepaald gratis was het nog niet)
ja dat staat idd op het potje 'scrub off', maar bij mij spoelt het er zo af, valt niets te scrubbenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:11 schreef progje het volgende:
[..]
Dat spul is helemaal geweldig, ik kreeg het gratis bij een of ander Clinique actie..
Maar je moet wel weten hoe je het moet gebruiken, als die vrouw in de winkel dat mij niet verteld had, had ik het zo van mijn gezicht afgewassen
Je moet het er dus afwrijven... (je bent er wel ff zoet mee) mijn huid is erna zoooo heerlijk zacht
En het glinstert ook een beetje
OEI! Wat is dat voor spul dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik gebruik van Clinique spulletje dat je op je wallen kunt smeren en dat het dan niet meer zo blauw isIdeaal!
ik dus ook! (van de naturel look) ik gebruik clinique skin smoother pore minimizing make-up. dat is dus bedoeld voor een huid met zichtbare porien (wat ik dus heb) en die zie je dan inderdaad niet meer. het is een soort mousse foundation die niet echt dekt (dus geen opgemaakt effect) maar wel egaal maakt en heeeeeel zacht maakt. echt super goed spul! Ik smeer het trouwens alleen op neus en wangen, dat geeft al genoeg egaliteit, vind ik.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:50 schreef heaven7 het volgende:
Trouwens, Clinique heeft ook make-up? Ik heb een erg lichte huid en doe eigenlijk nooit foundation oid op omdat je dat ALTIJD ziet. Ik weet niet wat het is maar wat ik ook opsmeer, altijd zie je dat er iets op zit! Kunnen jullie mij iets aanraden? Ik wil absoluut niet dat zichtbaar is dat ik make-up op heb.. ik ben erg van de naturel look.
Vooral voor die ja. Zo eentje die begint met een miniscuul bobbeltje en jeuk en eindigt in een ontzettende paddestoel (zonder kop) omdat je er niet vanaf kunt blijven en zit er na 3 weken nog. Maar zodra je 'm voelt opkomen en je gebruikt regelmatig die stick dan istie dus binnen een paar dagen weg.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:17 schreef Furia het volgende:
Ik heb ook die serie van het drie-stappen-plan. Werkt heerlijk, droogt niet uit, maar ik heb na 1 keer de mist ingaan weer ontzettend moeite met het volhouden! Dit terwijl wat mij betreft al de rest weg kan, ik heb namelijk echt nog nooit iets geprobeerd dat zo lekker werkt! En dat zegt wat, want ik heb thuis wel een minidrogisterij aan dat soort spul staan!
Ik ben nu ook wel benieuwd naar die ene stick... is dat echt voor een puistJE, of ook als je echt zo'n irritante op voelt komen, die je dus niet kunt uitknijpen, maar die wel "bonkt"? Ja, ik weet het, een onsmakelijke omschrijving voor iets dat je niet ziet als je er niet aanzit, maar niet-aanzitten is niet mijn sterkste kant!
O, en is er bij ICI paris nu 50% korting op ofzo?
nouja of het afgeeft weet ik niet want ik smeer het nooit op mijn nek dus. maar denk het nietquote:Op zondag 7 januari 2007 00:39 schreef heaven7 het volgende:
Dat klinkt goed! Dus als je dan bijvoorbeeld een jas en een sjaal aanhebt hoef je niet bang te zijn dat je hele sjaal en kraag onder zit? Het geeft niks af? En wat kost het?
die stick van mij, die post-blemish, die doe je erop als het puistje al (bijna) weg is, die zorgt ervoor dat er geen litteken/rode vlek achterblijft. Die had ik inderdaad met -50% bij ICI PARIS gekocht, maar er lag er maar 1 (quote:Op zondag 7 januari 2007 11:17 schreef Furia het volgende:
Ik heb ook die serie van het drie-stappen-plan. Werkt heerlijk, droogt niet uit, maar ik heb na 1 keer de mist ingaan weer ontzettend moeite met het volhouden! Dit terwijl wat mij betreft al de rest weg kan, ik heb namelijk echt nog nooit iets geprobeerd dat zo lekker werkt! En dat zegt wat, want ik heb thuis wel een minidrogisterij aan dat soort spul staan!
Ik ben nu ook wel benieuwd naar die ene stick... is dat echt voor een puistJE, of ook als je echt zo'n irritante op voelt komen, die je dus niet kunt uitknijpen, maar die wel "bonkt"? Ja, ik weet het, een onsmakelijke omschrijving voor iets dat je niet ziet als je er niet aanzit, maar niet-aanzitten is niet mijn sterkste kant!
O, en is er bij ICI paris nu 50% korting op ofzo?
hoeveel had je wel niet gekocht dat je gratis zo'n potvan 40 euro krijgt? (of kreeg je een klein proefpotje?)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:11 schreef progje het volgende:
[..]
Dat spul is helemaal geweldig, ik kreeg het gratis bij een of ander Clinique actie..
oowwww dus zonder waterquote:Op zondag 7 januari 2007 12:24 schreef progje het volgende:
Nou ik kreeg een kleiner potje, maar wel genoeg voor 3x of zo
Je moet het op je gezicht smeren, 15/20 min laten zitten en het er dan afwrijven....
Dus met draaiende bewegingen van je handen over je gezicht gaan en langzaam aan wrijf je het er dan vanaf... Doe het wel boven de wasbak of zo, want het geeft echt een bende
Daarna is je huid echt heerlijk zacht
Maar als je met je handen/vingers over die huid gaat blijft er niet vanalles op je handen hangen? Want dat gebeurt dus nu met spul van Manhattan ofzoquote:Op zondag 7 januari 2007 12:01 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
nouja of het afgeeft weet ik niet want ik smeer het nooit op mijn nek dus. maar denk het niet
het kost 26 euro voor ik dacht 40 ml
dat je van die rolletje krijgt? nee gelukkig niet zegquote:Op zondag 7 januari 2007 13:40 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Maar als je met je handen/vingers over die huid gaat blijft er niet vanalles op je handen hangen? Want dat gebeurt dus nu met spul van Manhattan ofzo
gene idee, maar er ligt altijd een tester dat je het soweiso ff in de winkel kan proberen...quote:Op zondag 7 januari 2007 15:41 schreef heaven7 het volgende:
Oke dat klinkt goed! Binnenkort maar eens naar op zoekKun je ook een proefje ofzo krijgen? Tis best een hoop geld
nou, mannelijke clinique fans zijn ook welkom, hoorquote:Op zondag 7 januari 2007 16:46 schreef ForumGek het volgende:
Ik gebruikte de Liquid Fase Wash van Clinique en de M-Gel Lotion. Maar die facewash is al vervangen door een van Clarins, en die M-gel lotion is ook op en ik denk dat dat de nieuwe aquapower van Biotherm gaat worden !
Maar dit topic zal wel voor vrouwen gericht zijn![]()
Ik heb de double face powder van Clinique. Ik hou ook niet zo van foundation, heb altijd het idee dat ik met zo'n "make-up hoofd" rondloop..... Maar die poeder werkt heel goed, dekt heel mooi. Als je van je zelf een beetje een mooie egale huid hebt, is die poeder echt alles wat je nodig hebt als basis.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:50 schreef heaven7 het volgende:
Trouwens, Clinique heeft ook make-up? Ik heb een erg lichte huid en doe eigenlijk nooit foundation oid op omdat je dat ALTIJD ziet. Ik weet niet wat het is maar wat ik ook opsmeer, altijd zie je dat er iets op zit! Kunnen jullie mij iets aanraden? Ik wil absoluut niet dat zichtbaar is dat ik make-up op heb.. ik ben erg van de naturel look.
dat isbest veelquote:Op zondag 7 januari 2007 19:32 schreef Lief-visje het volgende:
Eey een clinique topic.
Zelf gebruik ik
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben erg te spreken over de producten en ik kan wel zeggen dat ik een Clinique verslaafde ben.![]()
Ik gebruik de take the day off als oog make-up verwijderaar.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:38 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
dat isbest veel
maar is take the day off en facial soap niet ene beetje dubbelop?
en hoevaak gebruik je die thermal active skin refiner? zie je resultaat?
en doe je die pore minimizer gewoonover de ddml heen?
en dat andere potje, wanneer gebruik je dat?
ik zie ook steeds weer lekkere dingen van clinqiue, maar ik hou me in, voor mijn portemonnee, maar ook omdat ik denk dat teveel smeren ook niet goed is. ik hou het dus bij het 3 stappen plan, ik vind de ddmg al volstaan als dagcreme. in crisistijden vervang ik de ddmg een paar nachtjes met de night treatment gel tegen onzuiverheden, en verder neem ik af en toe een lekker masker. verder smeer ik liever niets extra op mijn huid, ben bang dat op de langere termijn overdaad schaadt....
oeeeeeeeeh hebben hebben hebbenquote:Op zondag 7 januari 2007 19:53 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
De thermal active skin refiner gebruik ik 1 x in de week ( staat op de verpakking 2x) maar voor mij is 1 keer echt genoeg en je ziet resultaat. Het is een scrub die warm word zodra het in aanraking komt met water.
volgens mij is de grote tube tussen de 40 en de 50 euro. Helaas heb ik het doosje niet meer.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:54 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
oeeeeeeeeh hebben hebben hebben
oeh das weer niet goedkoopquote:Op zondag 7 januari 2007 19:56 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
volgens mij is de grote tube tussen de 40 en de 50 euro. Helaas heb ik het doosje niet meer.
All about eyes concealer!quote:
dat is zeker waarquote:Op zondag 7 januari 2007 22:43 schreef Wakey het volgende:
Het is niet goedkoop, maar ik vind het wel waar voor je geld en als je net als ik weinig gebruikt doe je er superlang mee.
ja ik had al zo'n vermoeden dat je het verkeerd deed, want mijn huid heeft nog nooit zo lekker aangevoeld als nadat masker van Cliniquequote:Op zondag 7 januari 2007 12:36 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
oowwww dus zonder water
deed ik het dus gewoon fout
thanx!
Ja dat dacht ik idd wel, maar dat geeft niet zolang je niet ziet dat er make-up op zit? Ik doe er nu wel eens wat poeder op maar dat zie je dusquote:Op maandag 8 januari 2007 07:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
All about eyes concealer!
Is wel soort make-up hoor.. dus het gaat niet echt weg, maar perfect spul!
Bij mij zie je het niet iigquote:Op maandag 8 januari 2007 14:16 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik idd wel, maar dat geeft niet zolang je niet ziet dat er make-up op zit? Ik doe er nu wel eens wat poeder op maar dat zie je dus
dan is 400 ml?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:21 schreef Lief-visje het volgende:
Zelf koop ik altijd de groot verpakkingen en na ongeveer 8 maanden koop ik het opnieuw zo heb ik altijd een voorraad en kom ik niet voor verrassingen te staan. Met groot verpakkingen doe ik langer dan een jaar.
heb het nu 'goed' gedaan, maar wat een gedoe om dat spul eraf te wrijven. was er wel ff mee bezig. en is al dat harde gewrijf wel goed voor je huid? Naja mijn huid voelde daarna wel zacht, maar ben alsnog even onder de douche gesprongen, want had het gevoel dat er nog steeds restjes facial op mijn gezicht zaten.quote:Op maandag 8 januari 2007 09:23 schreef progje het volgende:
[..]
ja ik had al zo'n vermoeden dat je het verkeerd deed, want mijn huid heeft nog nooit zo lekker aangevoeld als nadat masker van Clinique
ik hou het aardag vol! Alleen als ik in het weekend bij mijn vriend slaap sla ik het over. geen zin om alles mee te slepen, ik heb alleen een mini van de lotion, die neem ik dan wel mee. maarja 1 keer in de week rustdag kan vast geen kwaad.quote:Op maandag 8 januari 2007 09:35 schreef progje het volgende:
Ik vind het ook zo zonde om het 3 stappenplan braaf te gebruiken, en er dan een of andere goedkope foundation op te smeren, want voor mijn gevoel kan dat dan ook nooit echt goed zijn voor je huid
Alleen soms heb ik het echt ff helemaal gehad met elke dag 2x dat 3 stappen-plan te gebruiken
Maar als ik het 1 dag niet heb gedaan, heb ik meestal gelijk al weer spijt
zooooo! veel oogschaduws vooral!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:42 schreef coltje87 het volgende:
Zo, hier een foto van m'n collectie.. Ik lijk wel niet goed bij m'n hoofd..![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:42 schreef coltje87 het volgende:
Zo, hier een foto van m'n collectie.. Ik lijk wel niet goed bij m'n hoofd..![]()
[afbeelding]
Tip ! je hebt tegenwoordig ook hele kleine pakketjes van de clinique ze zijn bij de betere zaken nog te verkrijgen daar zit een mini thermal active scrub in.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:05 schreef snowqueen911 het volgende:
gister ff naar de DA geweest, OEF! Die thermal active scrub is idd 39 euro! wow wel een een rib uit mijn lijf. ik koop m nog maar niet, vind het toch wel érg veel geld. maar ik hou ebay in de gaten en mijn verjaardag komt eraan ....
iemand die van zijn tube afwil ?
quote:
Ik vind ze echt helemaal te gek. Krijg geen uitslag, en het blijf nog lang zitten ook!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:36 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
zooooo! veel oogschaduws vooral!
Jammer, maar wel leuk zulke hobbies, niet?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:16 schreef coltje87 het volgende:
[..]Dat is weer een ander tafeltje.. Lush gebruik ik echt zelden, ben allergisch
![]()
haha dat merk heb ik ook net ontdekt. ga mijn haar vanavond voor het eerst wassen met hun conditioner.quote:
nou... mijn favoriete mascara op dit moment is van YSL: faux cils mascara. moooi (dus ik hou niet per se vast aan één merk, maar tot nu toe is clinique van wat ik heb geprobeerd het beste voor mijn huid. veel andere merken in de prijsklasse heb ik niet geprobeerd (wel bijna alle middenklasse merken), maar dit bevalt prima dus waarom zou ik:))quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:10 schreef Joky het volgende:
Jeetjemineetje! Wat een adoratie van één bepaald merk!!
Hebben jullie er soms aandelen in?
Ik heb van Clinique de Superdefence Cream voor een vette huid, die is inderdaad geweldig, met name ook omdat er een zonnefactor 25 in zit, en de Quickliner voor Lips, een redelijk fijne lipliner, waar er zoveel van zijn.
Maar ik kan ook een heleboel andere merken opnoemen waar ik geweldige producten van heb. Dat is voor mij niet merkafhankelijk, de ene keer vind ik een fijn product van het ene merk, en dan weer van het andere.
Ik heb jarenlang lippenstif van Clinique gebruikt, de LLS, Long Lasting Softshine of zo iets, maar tegenwoordig gebruik ik alleen nog maar LipFinity van Max Factor, blijft tenminste de hele dag zitten!
als je de ddml (de gele dorstlesser voor de huid) wil proberen: ik heb een 50 ml flacon nieuw in de doos. daar doe ik niks mee omdat ik nu toch ddmg gebruik (voor mijn vette huid) Je mag hem overnemen voor een vriendenprijsje. moet je mailen naar [ te laat!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:53 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Jammer, maar wel leuk zulke hobbies, niet?Ik ga binnenkort maar eens neuzen voor Clinique! Ik woon niet bepaald in de buurt van een Douglas oid
Ik heb een enorme Lushverslaving gehad maar uiteindelijk deed het niets goeds behalve lekker geurenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:20 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
haha dat merk heb ik ook net ontdekt. ga mijn haar vanavond voor het eerst wassen met hun conditioner.
lush lijkt me heerlijk voor onder de douche/in je haar.
maareh... voor mijn gezichtje niets anders dan clinique
die van lush, of bedoel je in het algemeen? Jij vind de lush shampoo dus niet zo?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:26 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Shampoos maken je haar erg stroef en klitterig. Maargoed, dat is een ander topic
als je nog wat hebt liggen.....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:26 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik heb een enorme Lushverslaving gehad maar uiteindelijk deed het niets goeds behalve lekker geurenI
You've got mailquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:26 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
als je de ddml (de gele dorstlesser voor de huid) wil proberen: ik heb een 50 ml flacon nieuw in de doos. daar doe ik niks mee omdat ik nu toch ddmg gebruik (voor mijn vette huid) Je mag hem overnemen voor een vriendenprijsje. moet je mailen naar lalala
Ik vind Lushshampoos niet zo super nee, hoewel die blokjes erg handig zijn voor op vakantie ofzo. Je kunt de rest van je lichaam er ook mee wassen. Maar bij het uitspoelen wordt het haar ERG stroef en klitterig, als het is opgedroogd valt het wel mee hoor.. maar voor mij geen Lushshampoos meer. Conditioners zijn wel goedquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:27 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
die van lush, of bedoel je in het algemeen? Jij vind de lush shampoo dus niet zo?
Ik vind juist de shampoos wel geweldig, maar ik heb daarna idd echt veel conditioner nodig..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:32 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik vind Lushshampoos niet zo super nee, hoewel die blokjes erg handig zijn voor op vakantie ofzo. Je kunt de rest van je lichaam er ook mee wassen. Maar bij het uitspoelen wordt het haar ERG stroef en klitterig, als het is opgedroogd valt het wel mee hoor.. maar voor mij geen Lushshampoos meer. Conditioners zijn wel goed
Wowquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:42 schreef coltje87 het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij wel, of het scheelt iets van ¤2 oid. Niet erg veel iig.. Ik kreeg gisteren bij de douglas wel 10% korting, is nu op alles van Cliniquequote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:53 schreef poohy het volgende:
Kosten deze produkten trouwens overal hetzelfde in de winkels?
Zojuist reclame op tv van 10% korting op Lancaster ofzoiets bij Douglasquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
Volgens mij wel, of het scheelt iets van ¤2 oid. Niet erg veel iig.. Ik kreeg gisteren bij de douglas wel 10% korting, is nu op alles van CliniqueIk weet alleen niet tot wanneer dat is
En dat kwam specifiek door Clinique?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:12 schreef manou het volgende:
ik heb een behoorlijke tijd lang clinique gebruikt vond het altijd heerlijk tot dat mijn barriere laag van mijn huid er beschadigd door is geraakt dus ben ik over gegeaan op dermalogica.....
ben ik weerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:32 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik vind Lushshampoos niet zo super nee, hoewel die blokjes erg handig zijn voor op vakantie ofzo. Je kunt de rest van je lichaam er ook mee wassen. Maar bij het uitspoelen wordt het haar ERG stroef en klitterig, als het is opgedroogd valt het wel mee hoor.. maar voor mij geen Lushshampoos meer. Conditioners zijn wel goed
ik heb gisteren voor het eerst lush spulletjes gekocht (fresh farmacy als cadeautje voor mn zusje, en voor mezelf een stuk HIWTK soap, american cream conditioner en Skin Sin body lotion) Ik ga over 5 minuten onder de douche met die conditioner. ben benieuwd.....!quote:
jaaaa! daar had ik een keer een proefje van! Maar eigenlijk heb ik aan DDMG wel genoeg, tegen glimmen poeder ik af en toe mijn neusje een beetje. Dat serum is idd fijn maar ik wil niet te veel op mijn gezicht smeren hahziquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik vind juist de shampoos wel geweldig, maar ik heb daarna idd echt veel conditioner nodig..
Ik heb gisteren Pore Minimizer Refining Serum gekocht, heel fijn spul![]()
ja! Al heb je soms acties, bv gratis mini's bij besteding vanaf 50 euro ofzo. (bij ICI PARIS heb je met je klantenkaart altijd 10% of 15% kortingquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:53 schreef poohy het volgende:
Kosten deze produkten trouwens overal hetzelfde in de winkels?
volgens de dermatoloog wel... de ingredienten heftig voor mijn huid, er zitten gifstoffen minerale olien en alcolol in de producten, de ene huid kan hier beter tegen dan de andere...klopt ook wel want ik ben gelijk over op dermelogica gegaan en mijn huid heeft er nog nooit zo goed uitgezien dus ik ben tegenwoordig weer blijquote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat kwam specifiek door Clinique?
DDMG?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:28 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
jaaaa! daar had ik een keer een proefje van! Maar eigenlijk heb ik aan DDMG wel genoeg, tegen glimmen poeder ik af en toe mijn neusje een beetje. Dat serum is idd fijn maar ik wil niet te veel op mijn gezicht smeren hahzi
maar dat ligt denk ik idd aan je huidtype. jij hebt dan waarsch een zeer gevoeliige huid. want je bent echt de eerste die hoor ik die een negatieve reactie heeft over clinique, hihi.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:31 schreef manou het volgende:
[..]
volgens de dermatoloog wel... de ingredienten heftig voor mijn huid, er zitten gifstoffen minerale olien en alcolol in de producten, de ene huid kan hier beter tegen dan de andere...klopt ook wel want ik ben gelijk over op dermelogica gegaan en mijn huid heeft er nog nooit zo goed uitgezien dus ik ben tegenwoordig weer blij![]()
bronquote:Clinique's products, particularly the skin-care products, are aimed at oily or combination skin types, which is probably why Clinique attracts a younger clientele, but many of these products are exceptionally disappointing. Among these disappointing products are the ones that contain a lot of alcohol, which would be drying, or the emollient moisturizers, which could trigger breakouts.
The strong points of Clinique products are the lack of fragrance of any kind in many of the products, some great moisturizing formulas, and excellent sunscreens.
hmmm maar waar zit dan alcohol in? Want in het 3 stappen plan zit als het goed is gene alcohol? iig niet in die ik gebruik (mild facial soap + lotion nr 2)quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:00 schreef schatje het volgende:
Paula Begoun, een bekende criticus in de VS op het gebied van huidverzorgingsproducten en cosmetica over Clinique, negatief en positief:
[..]
bron
ddml = dramatically different moisturizing lotionquote:
Ik denk dat ze o.a. de 'Clarifying Lotion' bedoeld. Maar net zoals bij de andere grote merken zal er wel een lotion in het assortiment zijn die alcohol vrij is.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:01 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
hmmm maar waar zit dan alcohol in? Want in het 3 stappen plan zit als het goed is gene alcohol? iig niet in die ik gebruik (mild facial soap + lotion nr 2)
Op de site van haar is een uitgebreide ingrediënten lijst te vinden. Ik heb het even voor je opgezocht.quote:
bronquote:emollient. Supple, waxlike, lubricating, thickening agents that prevent water loss and have a softening and soothing effect on the skin. They can be natural, like plant oils; manufactured, like silicones; or processed from a natural substance, like mineral oil. The assortment of technical-sounding names for all these ingredients is nothing less than astounding. There are more of them than you can imagine. They range from cetearyl alcohol to isopropyl myristate, triglycerides, myristic acid, palmitic acid, PEG-60 hydrogenated castor oil, glyceryl linoleate, cyclomethicone, dimethicone, hexyl laurate, isohexadecane, methyl glucose sesquioleate, decyl oleate, stearic acid, octyldodecanol, and thousands more. There are also more understandable or at least familiar "natural" versions of emollients, such as lanolin, hydrogenated plant oils, shea butter, and cocoa butter.
bronquote:Most women believe that eye creams are specially formulated for the skin around the eye area. Although the eye area does tend to be more prone to allergic or sensitizing reactions and often shows wrinkles before other areas of the face, it turns out that product formulations for eye creams don't differ from those for face products. There is no evidence, research, or documentation validating the claim that eye creams have special formulations setting them apart from other facial moisturizers. It only takes a quick look at the ingredient labels of any moisturizer or eye moisturizer to see that they don't differ except for the price and the tiny containers the eye creams come in. Eye creams are a whim of the cosmetics industry designed to evoke the sale of two products when only one is needed.
The only time you might want to use a different product around the eyes is if the skin there happens to indeed be different from the skin on the rest of the face. For example, if your face is normal to oily and doesn't require a moisturizer except occasionally on the cheeks or around the eyes, then an emollient, well-formulated moisturizer of any kind will work beautifully.
Ironically, one of the drawbacks of many so-called eye creams is that they rarely contain sunscreen. For daytime, that makes most eye creams a serious problem for the health of skin. You could believe that you were doing something special for your eyes, but you would actually be putting them at risk of sun damage and wrinkling by using an eye cream without sunscreen. This is another example of the way cosmetics marketing and misleading information can waste your money and hurt your skin.
Ahh, ja dat ken ik welquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:02 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
ddml = dramatically different moisturizing lotion
voor huidtype 1, 2 en 3 (dus droog en normaal)
ddmg= dramatically different moisturizing gel
voor huidtype 4 (vette tot zeer vette huid)
Superdefense is echt topspul, heb altijd een mini-potje bij me.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ahh, ja dat ken ik wel
Ik heb van zo'n minisetje een tube ddml, en ik heb ook nog een klein flesje ergens. Ik vind het alleen helemaal niet fijn.. m'n huid blijft érg droog!
Ik gebruik daarom Superdefense Triple Action Moisturizer
echt jammer dat je zo ver woont! Dan worden de verzendkosten 6.20 en dat is wel heel erg zonde!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:28 schreef heaven7 het volgende:
[..]
You've got mailJe kan je adres weghalen hoor!
je kan het beter ook ff wat langer laten zitten, zodat het goed uitdroogt, dan krijg je er het het makkelijkste af...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:00 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
heb het nu 'goed' gedaan, maar wat een gedoe om dat spul eraf te wrijven. was er wel ff mee bezig. en is al dat harde gewrijf wel goed voor je huid? Naja mijn huid voelde daarna wel zacht, maar ben alsnog even onder de douche gesprongen, want had het gevoel dat er nog steeds restjes facial op mijn gezicht zaten.
Ik wel!quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:27 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
echt jammer dat je zo ver woont! Dan worden de verzendkosten 6.20 en dat is wel heel erg zonde!
Iemand die wel in de buurt woont van Adam /Almere en interesse heeft in een nieuw flesje 50 ml DDML? (mag weg voor 16 euro ipv 25 a 26 in de winkel)
hmmm ik heb deze pas geleden (ong 2 maanden) gekocht (maar dan bij ICI PARIS XL) ik wee wel dat ze de naam toen NET hadden veranderd. (Die hele lijn heet nu acne solutions ipv anti-blemish solutions) dus het lijkt me niet dat hij eruit is 2 maanden nadat ze de naam veranderen. misschien dat hij alleen bij die douglas niet wordt verkocht?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:24 schreef Lief-visje het volgende:
die Night treatment gel is in nieuwegein bij de douglas niet meer te krijgen is deze soms uit de collectie?!
zal het eens navragen overigens vond ik het wel een fijne gel toen ik hem nog had.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:33 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
hmmm ik heb deze pas geleden (ong 2 maanden) gekocht (maar dan bij ICI PARIS XL) ik wee wel dat ze de naam toen NET hadden veranderd. (Die hele lijn heet nu acne solutions ipv anti-blemish solutions) dus het lijkt me niet dat hij eruit is 2 maanden nadat ze de naam veranderen. misschien dat hij alleen bij die douglas niet wordt verkocht?
hmm ik vind hem oke maar niet suuuper. als ik hem elke dag gebruik droogt mijn huid te veel uit.quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:37 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
zal het eens navragen overigens vond ik het wel een fijne gel toen ik hem nog had.
het is een olie-vrije zonnecreme voor gezicht. ik heb hem nog niet gebruikt dus ik weet niet hoe hij is.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:48 schreef miki het volgende:
Snowqueen, wat is die city block sheer precies? En is die fijn?
Ik heb 'm ook en vind hem erg fijn. Het is een zonnebrandcreme voor op je gezicht, en geeft een matte finish. De creme is dan ook huidskleurig en niet wit. Mijn huid ziet er mooi uit als ik het op heb, het trekt snel in, voelt heel prettig aan (niet vet) en werkt goed. Als ik 's zomers op 't water zit verbrand ik snel in mijn gezicht, maar met dit spul niet!quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:48 schreef miki het volgende:
Snowqueen, wat is die city block sheer precies? En is die fijn?
ik heb hem idd ook voor de zomer gekocht. ik vind gewone zonnebrandcreme te vet voor mn gezicht.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:04 schreef Wakey het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook en vind hem erg fijn. Het is een zonnebrandcreme voor op je gezicht, en geeft een matte finish. De creme is dan ook huidskleurig en niet wit. Mijn huid ziet er mooi uit als ik het op heb, het trekt snel in, voelt heel prettig aan (niet vet) en werkt goed. Als ik 's zomers op 't water zit verbrand ik snel in mijn gezicht, maar met dit spul niet!
Trouwens, over allergische reacties gesproken: mijn dermatoloog ADVISEERDE me juist om Clinique te gebruiken ipv andere merken en dankzij haar wil ik nu niets anders meer![]()
Het zal dus idd wel aan je huid liggen, maar alle cosmetica zit vol met chemische troep dus als je dat niet wilt kun je beter niets gebruiken.
quote:
ooow haha ik dacht dat je het nog niet kendequote:Op donderdag 11 januari 2007 19:53 schreef progje het volgende:
[..]
maar ik gebruikte hem al
Maar hij was bijna op, dus kwam goed uit
en hoe vind je ze? die skin smoother is super, he?!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:07 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb van de skin smoother en de eyes concealer proefjes meegekregenIn 2 reuzehandige minipotjes, super om te bewaren ook die potjes
Herkenbaarquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bij mijn parfumerie staat al die meuk achter de toonbank zonder duidelijke prijsjes, en ik vind het redelijk genant om te vragen wakosda en dan te moeten zeggen o dat is te duur..
Bij de douglas zit het ook in 1 doos en die doos is 50 euroquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wil ook dat drie stappen plan wel eens proberen, maar heb geen idee hoe duur het is...
Bij mijn parfumerie staat al die meuk achter de toonbank zonder duidelijke prijsjes, en ik vind het redelijk genant om te vragen wakosda en dan te moeten zeggen o dat is te duur..
Dus kan iemand me hier vertellen wat dat drie stappen plan ongeveer kost?
hmm die van mij is echt mousseachtig hoor! Maar het zit wel in een tube. en die van mij is niet hee donker,maarja ligt eraan welke kleur je hebt gekozen. ik heb 04 smooth neutral. Ik heb een gewone huidskleur, meer naar de lichte dan naar de donkere kant.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:52 schreef heaven7 het volgende:
Ik ga het morgen proberen omdat ik dan een verjaardag hebHet is zo weinig, net genoeg voor 1 keer!
Die skin smoother ziet er trouwens uit als gewone, erg donkere, foundation, klopt dat wel? Het ziet er helemaal niet uit als mouse maar als een dikke stevige keutel eigenlijk
samen zo'n 65 euroquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wil ook dat drie stappen plan wel eens proberen, maar heb geen idee hoe duur het is...
Dus kan iemand me hier vertellen wat dat drie stappen plan ongeveer kost?
ja fijn is ie hequote:Op zondag 14 januari 2007 12:43 schreef heaven7 het volgende:
Wow, net die pote minimizeropgedaan en idd, poriën als sneeuw voor de zon weg en je ziet NIET dat er make up op zit!De eye concealer vind ik niks maar die skin smoother kun je daar ook voor gebruiken lijkt me.
is die eerste de touch stick?quote:Op zondag 14 januari 2007 12:45 schreef Furia het volgende:
Nieuwe aanwinsten!
[afbeelding]
[afbeelding]
en een minipotje oogcreme
Ja! En het is ook mijn eerste, dus ik zal wel eventjes goed testen! Ik voel er nog niet zoveel van als ik hem op doe, maar ik had ook nog niet echt een hardnekkige pimpel om hem op te testen!quote:Op zondag 14 januari 2007 14:12 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
is die eerste de touch stick?
wil je laten weten hoe je hem vindt? ben benieuwd, hoor er verschillende dingen over...
Moet ik die ook maar eens gaan kopenquote:Op zondag 14 januari 2007 12:43 schreef heaven7 het volgende:
Wow, net die pote minimizeropgedaan en idd, poriën als sneeuw voor de zon weg en je ziet NIET dat er make up op zit!![]()
teringquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:17 schreef snowqueen911 het volgende:
[afbeelding]
mijn verzameling (*best trots*)
Ja maar jij hebt al van jezelf een mooie huid.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:18 schreef MaRySe het volgende:
[..]
teringdaar had je veel schoenen van kunnen kopen
![]()
ik gebruik alleen 1x per maand reiningingsmilk.. en paar x per week dagcreme..
vond t al overdreven dat ik laatst nachtcreme had gekocht!!!
Ik was er al achter jaquote:Op zondag 14 januari 2007 15:24 schreef Charmian het volgende:
Furia dat sponsje wat op het tipje zit moet goed vochtig zijn, dus goed drukken. Eventueel met een wattentipje (ik doe het meestal lekker hygienisch met m'n nagel) dat knopje wat er onderzit induwen.
je huid wordt er heel zacht en mat van.. als t glimt/vettig voelt is t daarna weg... en ziet er mooi uitquote:Op zondag 14 januari 2007 18:50 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik was er al achter jaEn ik ben ook zo'n nagelaar
![]()
![]()
Nu wordt ik trouwens ook wel heel erg benieuwd naar dat pore minimizer, wat moet ik me daarbij voorstellen? En wanneer/hoe vaak gebruik je het? En is dat transparant of soort foundation?
Hoe krijg je dan met zo'n klein sliertje je hele gezicht bedekt? Of smeert het wel heel goed uit?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:03 schreef MaRySe het volgende:
[..]
je huid wordt er heel zacht en mat van.. als t glimt/vettig voelt is t daarna weg... en ziet er mooi uit
maar je moet maar een heeeeel klein beetje er op doen.. echt maar 3mm uit het tubetje of zo
(nou ja ik dan)
Ik gebruik het voornamelijk op de t-zone. Het is heel dun, een lotion zeg maar, dus het smeert ook heel makkelijk uit. Meet een klein druppeltje (echt heel klein) kan ik m'n neus+daar omheen en m'n voorhoofd helemaal ondergesmeerd krijgenquote:Op zondag 14 januari 2007 19:11 schreef Furia het volgende:
[..]
Hoe krijg je dan met zo'n klein sliertje je hele gezicht bedekt? Of smeert het wel heel goed uit?
Enig idee wat zo'n tubetje kost? Ben gisteren wel bij Ici Paris geweest, maar heb blijkbaar nog niet goed gekekenquote:Op zondag 14 januari 2007 19:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik gebruik het voornamelijk op de t-zone. Het is heel dun, een lotion zeg maar, dus het smeert ook heel makkelijk uit. Meet een klein druppeltje (echt heel klein) kan ik m'n neus+daar omheen en m'n voorhoofd helemaal ondergesmeerd krijgen
Met die 40ml doe ik wel een jaartje denk ik.
Ik heb ook de 15ml Pore Minimizer T-zone Shine Control, maar die is net ietsie minder fijn. Maar ook goed spul![]()
40 mililiter Refining Serum is dacht ik zo'n ¤26. Ik kreeg 10% korting (was die week oid, weet niet eens waarom) en dat was bij de Douglas. Ik heb het idee dat daar veel dingen tot net ietsie goedkoper zijn dan bij de Ici Paris. Het is best duurm maar het is geweldig spul voor als je een beetje gecombineerde huid hebt/en of zichtbare porieën, en het gaat echt lang meequote:Op zondag 14 januari 2007 19:44 schreef Furia het volgende:
[..]
Enig idee wat zo'n tubetje kost? Ben gisteren wel bij Ici Paris geweest, maar heb blijkbaar nog niet goed gekeken![]()
Maar bij ICI Paris kun je weer punten sparen! En daar kan ik sowieso ook al 10% personeelskorting krijgen, dus mijn voorkeur gaat altijd uit naar Ici Paris! Ik ga als ik weer eens in de stad ben eens een bezoekje brengen!quote:Op zondag 14 januari 2007 19:53 schreef lienelien het volgende:
[..]
40 mililiter Refining Serum is dacht ik zo'n ¤26. Ik kreeg 10% korting (was die week oid, weet niet eens waarom) en dat was bij de Douglas. Ik heb het idee dat daar veel dingen tot net ietsie goedkoper zijn dan bij de Ici Paris. Het is best duurm maar het is geweldig spul voor als je een beetje gecombineerde huid hebt/en of zichtbare porieën, en het gaat echt lang mee![]()
Mja, bij Douglas kan je ook 'Beauties' sparen oid. Maar ik doe niet aan sparenquote:Op zondag 14 januari 2007 20:45 schreef Furia het volgende:
[..]
Maar bij ICI Paris kun je weer punten sparen! En daar kan ik sowieso ook al 10% personeelskorting krijgen, dus mijn voorkeur gaat altijd uit naar Ici Paris! Ik ga als ik weer eens in de stad ben eens een bezoekje brengen!
Huhquote:Op zondag 14 januari 2007 19:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik gebruik het voornamelijk op de t-zone. Het is heel dun, een lotion zeg maar, dus het smeert ook heel makkelijk uit. Meet een klein druppeltje (echt heel klein) kan ik m'n neus+daar omheen en m'n voorhoofd helemaal ondergesmeerd krijgen
Met die 40ml doe ik wel een jaartje denk ik.
Ik heb ook de 15ml Pore Minimizer T-zone Shine Control, maar die is net ietsie minder fijn. Maar ook goed spul![]()
je hebt er een hele lijn vanquote:Op zondag 14 januari 2007 18:50 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik was er al achter jaEn ik ben ook zo'n nagelaar
![]()
![]()
Nu wordt ik trouwens ook wel heel erg benieuwd naar dat pore minimizer, wat moet ik me daarbij voorstellen? En wanneer/hoe vaak gebruik je het? En is dat transparant of soort foundation?
je doet het dus op de T-zone, niet je hele gezicht (tenminste, als Maryse de Instant perfector of het serum bedoelt.)quote:Op zondag 14 januari 2007 19:11 schreef Furia het volgende:
[..]
Hoe krijg je dan met zo'n klein sliertje je hele gezicht bedekt? Of smeert het wel heel goed uit?
T zone Shine Control en de Refining Serum hebben geen kleuren hoor...quote:Op zondag 14 januari 2007 23:53 schreef heaven7 het volgende:
[..]
HuhHier is het dik als dikke stront! En erg droog, het is een soort vaste poeder wat je eroverheen smeert, het smeert erg goed uit en je ziet geen scheidingslijn. Ik heb vandaag alleen mijn wangen en neus gedaan maar je ziet niet dat er op mijn kin bijvoorbeeld niks zit .Heb ook kleur 4..
dan is dat wat andersquote:Op zondag 14 januari 2007 23:53 schreef heaven7 het volgende:
[..]
HuhHier is het dik als dikke stront! En erg droog, het is een soort vaste poeder wat je eroverheen smeert, het smeert erg goed uit en je ziet geen scheidingslijn. Ik heb vandaag alleen mijn wangen en neus gedaan maar je ziet niet dat er op mijn kin bijvoorbeeld niks zit .Heb ook kleur 4..
Nu zie ik het ookquote:Op maandag 15 januari 2007 22:29 schreef heaven7 het volgende:
MaRySe reageerde op Furia die vroeg naar de skin smoother pore minimizer. Furia vroeg er vervolgens nog wat over en lienelien reageerde daar weer op. Blijkbaar had lienelien het niet over de Skin smoother maar over een ander product. Ik ben dus niet degene die het verkeerd begreep
maar MaRyse bedoelt niet de Skin smoother, dat weet ik zekerquote:Op maandag 15 januari 2007 22:29 schreef heaven7 het volgende:
MaRySe reageerde op Furia die vroeg naar de skin smoother pore minimizer. Furia vroeg er vervolgens nog wat over en lienelien reageerde daar weer op. Blijkbaar had lienelien het niet over de Skin smoother maar over een ander product. Ik ben dus niet degene die het verkeerd begreep
mja die doe je dus op onder je dagcreme (of eroverheen, maakt niet echt uit geloof ik) en dat maakt je huid dus wat matter. dat smeer je op de plekken waar jij het nodig vindt... je hebt er in principe weinig van nodig. het serum is kleurloos. (naja wit, maar geen huidskleur dus)quote:Op maandag 15 januari 2007 22:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nu zie ik het ook
Ik had het over het pore minimizer refining serum![]()
Dan is het nog niet mijn foutquote:Op maandag 15 januari 2007 22:51 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
maar MaRyse bedoelt niet de Skin smoother, dat weet ik zeker
dat is dus de foundation! dies fijnquote:Op maandag 15 januari 2007 22:56 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Dan is het nog niet mijn foutDaar had Furia het wel over namelijk.
Meiden, waar gaat het over! Tis gewoon de schuld van Clinique met al die ingewikkelde namen, ik kwam serieus met een briefje bij de Douglas
Ontopic; ik ga morgen de Skin smoother pore minimizer halen
200 ml, 200 ml en 125 ml is de perfecte balans! die grootte's heb ik en ze zijn nu na 3,5 maanden precies voor de helft op allemaalquote:Op maandag 15 januari 2007 22:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb vandaag een proefsetje van het 3 stappen programma opgehaald. Ben erg benieuwd.
Wel jammer dat de flesjes redelijk uit balans zijn. Volgens mij is de facewash als eerste op, dan heb ik nog wat dagen lotion over en daarna nog een maand moisturizing lotion als die echt zo goed smeert als hij lijkt..
Maar als het bevalt kan ik natuurlijk gewoon overstappen op grote flessen.
je kan een setje kopen met mini's, voor 7 euro. is een toilettasje met van elke stap een mini!quote:Op maandag 15 januari 2007 22:58 schreef heaven7 het volgende:
Heb ik wat gemist? Een (gratis?) proefsetje?
dan heb je misschien gewoon de verkeerde soort gepakt? Ik vind de DDML ook te vet want ik heb zelf ene vette huid, en daarom gebruik ik de DDMG (speciaal voor vette huid). Maar omdat mijn huid ook weer snel uitdroogt heb ik wel zachte reiniging, voor ene droge tot normale huid (zeep en lotion nr 2)quote:Op maandag 15 januari 2007 23:55 schreef BettyR het volgende:
Ik vind de makeup van Clinique goed, maar het driestappenplan heeft mijn huid kapot gemaakt. Ik zat onder de acne en rode vlekken. De zeep ging nog, maar de toner deed mijn huid branden. De moisturizer was veel te vettig. Voor mij geen Clinique huidverzorging meer.
Ah dat klinkt wel leuk! Hoe lang kan je ermee doen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:44 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
je kan een setje kopen met mini's, voor 7 euro. is een toilettasje met van elke stap een mini!
een week denk ik ongeveerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:32 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ah dat klinkt wel leuk! Hoe lang kan je ermee doen?
op de eerste pagina staat iets over een lipstick...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:46 schreef Lief-visje het volgende:
heeft iemand ervaring hier met de lipsticks van clinique?! Zo ja hoe bevalt het ?
ja maar je kunt ook een tolettasje kopen, dus, daar zit natuurlijk meer in dan in een gratis proefsetje.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:40 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb vandaag een 3 stappenplan proefdoosje gekregen? Kost niks!
tsja of je kunt een een vakantie setje noemen. en tsja kost 7 euro maar dan weet je wel of het fijn is. met een gratis proefsetje doe je 2 dagen, dan weet je nog niet of het werkt, met zo;n toilettasje een a twee weken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:58 schreef heaven7 het volgende:
Het gaat mij erom dat er dus ook een gratis proefsetje bestaat. ¤7,- voor een 'proef'setje vind ik namelijk veel te duur.
ooww zo..nee je kan van alles altijd wel proefjes vragen. als ik iets koop vraag ik er ook altijd ene rpoefjevan iets anders bij.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:39 schreef heaven7 het volgende:
Ik snapMaar ik vroeg of er een (gratis) proefsetje was, toen vertelde je alleen over dat tasje a ¤7,- terwijl er dus blijkbaar wel een gratis proefje is.
Overigens ben ik dan zo'n type die gewoon 3 douglassen langsgaat voor een paar setjes zodat ik er wel een langere tijd mee kan doen om te zien of het iets is hoor. Liever meteen de volle mep betalen voor de grotere flessen e.d. dan ¤7,- voor een toilettasje.
zie je ze hebben er ook zelf baat bijquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:47 schreef heaven7 het volgende:
Dat is leuk, proefjes ruilenWel goed dat Douglas dat doet, anders had ik gister nooit de skin smoother gekocht!
wat bedoel je met schoongeboend?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hmm, tot nu toe ben ik niet onverdeeld enthousiast over het 3 stappen plan. Ergens zie ik wel dat mijn huid er beter uitziet, maar ik heb echt het idee dat het is "ontworpen" met het idee in het achterhoofd dat degene die het gebruikt zich daarna vol gaat smeren met make-up.
Ik heb een redelijk onzuivere huid en wanneer ik niks bijzonders heb draag ik dus geen make up.
Na het gebruiken van het 3 stappen plan heb ik echt een huid die er schoongeboend uitziet ipv natuurlijk. Niet zo'n mooi gezicht.
owquote:Op zaterdag 20 januari 2007 07:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja hoe leg je dat uit, op zn engels dan, echt squeaky ckean zeg maar. Zon glimmend blote billen gezicht krijg ik er van.
ikgebruik de milde reiniging (nr 2) icm met de DDMG (voor vette huid). dat bevalt heel goed. De DDMG is dus zeker een aanrader als je andere cremes te vettig vind. De lotion 3 heb ik ook geprobeerd, niets mis mee, maar ik vind de nr 2 wel lekker tintelend.....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:02 schreef Furia het volgende:
Ik vind de dingen die ik heb eigenlijk een beetje te vettig voelen... Ik heb nu alles voor de droog/gecombineerde huid, maar zelf vind ik mijn huid alles behalve droog. Eerder normaal en dan in de T-zone misschien een beetje vettig. Wie heeft er ervaring met de Lotion Nr. 3 en de DDMGel? Voor wat voor soort huid is dit aan te raden??
O ja, over de Touch Stick ben ik nog niet helemaal tevreden: ik had van die heeeele kleine bultjes bij mijn wang, niet eens pukkels ofzo, maar ik had het er toch maar opgesmeerd. Nu zit er zo'n soort uitslag als je ook wel hebt als je nikkelallergie hebt
Daar ga ik ook eens voor kijken...quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:24 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
tsja of je kunt een een vakantie setje noemen. en tsja kost 7 euro maar dan weet je wel of het fijn is. met een gratis proefsetje doe je 2 dagen, dan weet je nog niet of het werkt, met zo;n toilettasje een a twee weken.
tis dit:
[afbeelding]
Mijn lotion (ddml) is toch bijna op, dan ga ik eerst wel kijken hoe de combinatie met de DDMG bevalt, voor hetzelfde geld is het dan wél prima! Mij werd namelijk aangeraden om na het driestappenplan de Superdefense creme te smeren (ook de variant voor droge tot gecombineerde huid) en dat is bij elkaar toch echt te vet! Vind ik wel tenminste!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:10 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
ikgebruik de milde reiniging (nr 2) icm met de DDMG (voor vette huid). dat bevalt heel goed. De DDMG is dus zeker een aanrader als je andere cremes te vettig vind. De lotion 3 heb ik ook geprobeerd, niets mis mee, maar ik vind de nr 2 wel lekker tintelend.....
en die touch stick ken ik niet, maar ik weet wel dat het tegen puistjes is, dus ik zou het niet op andere (iritatie) bultjes doen...
ik gebruik helemaal niks meer over de DDMG heen. Vind ik een beetje onzin. De DDMG is voedend genoeg, en UV filters enzo hoeft avn mij allemaal niet, tenzij ik echt in de zon ga liggen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:26 schreef Furia het volgende:
[..]
Mijn lotion (ddml) is toch bijna op, dan ga ik eerst wel kijken hoe de combinatie met de DDMG bevalt, voor hetzelfde geld is het dan wél prima! Mij werd namelijk aangeraden om na het driestappenplan de Superdefense creme te smeren (ook de variant voor droge tot gecombineerde huid) en dat is bij elkaar toch echt te vet! Vind ik wel tenminste!
maarehhh... als je zelf zegt dat je ene normale huid hebt met vette zones, waarom neem je dan een versie voor een droge tot gecombineerde huid? je hebt dan idd een gecombineerde huid, maar niet droog-normaal, maar normaal-vet. Dus dan zou je voor het juiste huidtype de superfefense moeten proberen. haal er gewoon eens een gartis proefjevan bij de parfumerie, misschien is dat wel heel fijn.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:26 schreef Furia het volgende:
[..]
Mijn lotion (ddml) is toch bijna op, dan ga ik eerst wel kijken hoe de combinatie met de DDMG bevalt, voor hetzelfde geld is het dan wél prima! Mij werd namelijk aangeraden om na het driestappenplan de Superdefense creme te smeren (ook de variant voor droge tot gecombineerde huid) en dat is bij elkaar toch echt te vet! Vind ik wel tenminste!
Lotion nr3 is voor de gecombineerde tot vette huid. Ik gebruik hem ook, heb het gevoel dat mijn huid nu wat meer in balans is. Mijn t-zone glimt veel minder en puistjes/ontstekingen heb ik ook niet meerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:02 schreef Furia het volgende:
Ik vind de dingen die ik heb eigenlijk een beetje te vettig voelen... Ik heb nu alles voor de droog/gecombineerde huid, maar zelf vind ik mijn huid alles behalve droog. Eerder normaal en dan in de T-zone misschien een beetje vettig. Wie heeft er ervaring met de Lotion Nr. 3 en de DDMGel? Voor wat voor soort huid is dit aan te raden??
Ik heb niet eens echt hele vette zones ofzo, dit was wat die dame bij Ici Paris me aanraadde... Nou goed, ik probeer eerst wel even de gel in combinatie wat ik nu heb, anders maak ik de superdefense creme wel versneld op!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:41 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
maarehhh... als je zelf zegt dat je ene normale huid hebt met vette zones, waarom neem je dan een versie voor een droge tot gecombineerde huid? je hebt dan idd een gecombineerde huid, maar niet droog-normaal, maar normaal-vet. Dus dan zou je voor het juiste huidtype de superfefense moeten proberen. haal er gewoon eens een gartis proefjevan bij de parfumerie, misschien is dat wel heel fijn.
ik zou idd gewoon de reiniging houden zoals is nu is, maar dan met ddmg. en als je dan nog te vettige huid hebt, neem je een iets sterkere lotion, bv nummer 3. Die is opzich fijn! succes!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:08 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik heb niet eens echt hele vette zones ofzo, dit was wat die dame bij Ici Paris me aanraadde... Nou goed, ik probeer eerst wel even de gel in combinatie wat ik nu heb, anders maak ik de superdefense creme wel versneld op!
Dank je! Ik moet binnenkort sowieso nog even groots inslaan bij die winkels, aangezien ik nu nog iemand ken die personeelskorting krijgt! Dan kan ik beter even wat inslaan!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:18 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
ik zou idd gewoon de reiniging houden zoals is nu is, maar dan met ddmg. en als je dan nog te vettige huid hebt, neem je een iets sterkere lotion, bv nummer 3. Die is opzich fijn! succes!
ja zeker! want dat is toch iets van 20% korting ofzo?quote:Op zondag 21 januari 2007 12:03 schreef Furia het volgende:
[..]
Dank je! Ik moet binnenkort sowieso nog even groots inslaan bij die winkels, aangezien ik nu nog iemand ken die personeelskorting krijgt! Dan kan ik beter even wat inslaan!
Was het maar 20%! Nee, het is 10%, maar dat in combinatie met puntensparen tikt toch aardig aan, zeker op duurdere producten. Dan ga je net even iets makkelijker over de streep!quote:Op zondag 21 januari 2007 12:11 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
ja zeker! want dat is toch iets van 20% korting ofzo?
Ik wacht ook op een kortingsactie. Als ze bij ICI PARIS ofzo weer 20% korting geven... want ik vind die Thermal Active blabla zo fijn maar zooo duur. 30 euro ipv 40 euro klinkt al iets beter.
Mee teruggaan naar de winkel en zeggen dat je er allergisch voor bent. Als het goed is moeten ze het spul terugnemen.quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:51 schreef Furia het volgende:
Nou, die touchstick heeft me een soort eczeemplakkaat op mijn wang bezorgdeerst werd het heel droog (paar dagen terug) en nu (heb er niet meer speciaal wat opgedaan, gewoon 3-stappen met superdefense, tijdens hele gezicht) voelt het helemaal soort dikker
Lijkt me niet helemaal de bedoeling!
hmmm die touch stick is niks dusquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:51 schreef Furia het volgende:
Nou, die touchstick heeft me een soort eczeemplakkaat op mijn wang bezorgdeerst werd het heel droog (paar dagen terug) en nu (heb er niet meer speciaal wat opgedaan, gewoon 3-stappen met superdefense, tijdens hele gezicht) voelt het helemaal soort dikker
Lijkt me niet helemaal de bedoeling!
zoeits heb ik ook gehoord! Moet je wel snel gaan, als je pas na 3 weken gaat dan zeggen ze, tsja nu is ie misschien al bijna op, enz enz.quote:Op donderdag 25 januari 2007 07:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
Mee teruggaan naar de winkel en zeggen dat je er allergisch voor bent. Als het goed is moeten ze het spul terugnemen.
Het is al wel een poosje terug inmiddels, een week of 3-4 en ik weet niet eens of ik de bon nog hebquote:Op donderdag 25 januari 2007 08:36 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
zoeits heb ik ook gehoord! Moet je wel snel gaan, als je pas na 3 weken gaat dan zeggen ze, tsja nu is ie misschien al bijna op, enz enz.
Het is echt alleen voor puist-pukkels en niet voor ondefinieerbare kleine bultjes. Het spul droogt heel erg uit dus moet echt alleen maar aangestipt worden op de puist-pukkel.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:57 schreef Furia het volgende:
[..]
Het is al wel een poosje terug inmiddels, een week of 3-4 en ik weet niet eens of ik de bon nog hebMisschien komt het wel omdat ik daar niet echt puist-pukkels had, maar meer van die kleine bultjes. Ik heb normaal (behalve bij nep-zilver) nooooit allergische reacties!
maarja je moet het ook alleen op pukkels doen, daar is het voor. kleine bultjes zijnmisschien irritatiebultjes, dus dan is hetgeen wonder dat het nog meer gaat irriteren als je er anti-pukkelspul opdoet (wat meestal een uitdrogende werking heeft)quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:57 schreef Furia het volgende:
[..]
Het is al wel een poosje terug inmiddels, een week of 3-4 en ik weet niet eens of ik de bon nog hebMisschien komt het wel omdat ik daar niet echt puist-pukkels had, maar meer van die kleine bultjes. Ik heb normaal (behalve bij nep-zilver) nooooit allergische reacties!
ja maar dat werkt dan denk ik alleen als je het opstuurtnaar clinique zelf. een winkel neemt niet iets terug als ze niet zeker weten dat het van hen is (tenzij het nog dicht in de verpkking zit, misschien). want dan geven ze geld terug wat ze misschien nooit ervoor hebben gekregen...! ik zou de bon even gaan opzoeken! Of als je gepind hebt, is een bankafschrift vaak ook OK als bon.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het is echt alleen voor puist-pukkels en niet voor ondefinieerbare kleine bultjes. Het spul droogt heel erg uit dus moet echt alleen maar aangestipt worden op de puist-pukkel.
Trouwens ik zou het toch echt proberen om je geld terug te krijgen ook al heb je geen bon meer, het flesje is doorzichtig dus ze kunnen zo zien dat je het pas een paar keer gebruikt hebt. Ik had een keer in Spanje een bodylotion van Estee Lauder gekocht (laatste dag dat ik daar was en zo), ik maak thuis die fles open en hij bleek helemaal verzuurd te zijn. Mijn kapper had Estee in het assortiment en de vertegenwoordiger van Estee heeft de fles teruggenomen zonder bon of niks en ik kreeg een tegoedbon voor het aankoopbedrag. Dus ik heb zoiets van een gerenomeerd merk moet het terug nemen.
Misschien werkt die stick wel echt op puist-pukkels, dus ik hou hem wel. Ik ga morgen sowieso wel even heen voor wat nieuwe spulletjes en dan vraag ik wel direct naar die irritatie. Als ze aanbieden hem terug te nemen zal ik geen "nee" zeggen, maar zonder aankoopbewijs voel ik me toch een beetje te kijk staan. Zeker omdat ik zelf mensen zonder bon ook praktisch altijd de deur wijs..quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:49 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
ja maar dat werkt dan denk ik alleen als je het opstuurtnaar clinique zelf. een winkel neemt niet iets terug als ze niet zeker weten dat het van hen is (tenzij het nog dicht in de verpkking zit, misschien). want dan geven ze geld terug wat ze misschien nooit ervoor hebben gekregen...! ik zou de bon even gaan opzoeken! Of als je gepind hebt, is een bankafschrift vaak ook OK als bon.
welke?? ik hou jullie wel op de hoogte van de werkingquote:
ow haha de thermal activeskin refiner dusquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:49 schreef Furia het volgende:
[..]
welke?? ik hou jullie wel op de hoogte van de werkingVooral dat serum (die proefverpakking) en die peeling heb ik wel verwachtingen van!
Zit nu dus bij ICI Paris korting op: 20% op alle huidverzorging. Hoewel ik me afvraag in welke mate het korting op HUN prijzen is. Volgens mij pakken ze gewoon de richtprijs (waar zij normaal al onder zitten) en halen daar die korting vanaf. Scheelt dus lang niet zoveel als het lijkt! In ieder geval heb ik nu volgens mij voor die scrub ongeveer 32 euro betaald. Best een flinke tube en je schijnt er lang mee te doen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:02 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
ow haha de thermal activeskin refiner dus
heb er een proefje van. 2 keer gebruikt. fiiiijjjjjnnnnnn!
ja dat had ik gezien, maar ik zit met een dilemmaquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:14 schreef Furia het volgende:
[..]
Zit nu dus bij ICI Paris korting op: 20% op alle huidverzorging. Hoewel ik me afvraag in welke mate het korting op HUN prijzen is. Volgens mij pakken ze gewoon de richtprijs (waar zij normaal al onder zitten) en halen daar die korting vanaf. Scheelt dus lang niet zoveel als het lijkt! In ieder geval heb ik nu volgens mij voor die scrub ongeveer 32 euro betaald. Best een flinke tube en je schijnt er lang mee te doen.
hey Furia,quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:14 schreef Furia het volgende:
[..]
Zit nu dus bij ICI Paris korting op: 20% op alle huidverzorging. Hoewel ik me afvraag in welke mate het korting op HUN prijzen is. Volgens mij pakken ze gewoon de richtprijs (waar zij normaal al onder zitten) en halen daar die korting vanaf. Scheelt dus lang niet zoveel als het lijkt! In ieder geval heb ik nu volgens mij voor die scrub ongeveer 32 euro betaald. Best een flinke tube en je schijnt er lang mee te doen.
je hebt post blemish solutions tegen rode vlekken die over zijn gebleven van pukkels. maar volgens mij is dat echt bedoeld voor de dagen nadat de pukkels weg is, en niet voor een paar jaar later. voor gevoelige droge huidjes is er een speciale lijn in witte verpakkingen (cx ofzo?) verder heb ik niet veelverstand van de droge huid-spullen van clinique omda ik zelf een gemengde huid heb.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:55 schreef biggetje het volgende:
een vraagje voor al de Clinique junks hierIk heb een rode, vlekkerige huid met littekentjes (overgehouden aan mijn puistenperiode een paar jaar geleden) en ik heb voor een zeer lange tijd het drie-stappen plan van Clinique gebruikt, maar mijn huid droogde er heel erg van uit en het werd ook nog eens schilferig. Is er een product van Clinique wat specifiek die rode vlekjes hier en daar aanpakt (lees: die kleur weg laat gaan)?
Bij mij prikt hij niet, maar ik moet erbij zeggen dat ik hem nog maar 1x heb gebruikt en ook heb ik het vochtige huid erg letterlijk genomen en hem gesmeerd toen ik onder de douche stond. Toen was mijn huid dus meer nattig dan vochtig, dus het kan zijn dat ik van de week hier meer van mee krijg! Ik zal het dan wel even laten weten!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:55 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
hey Furia,
heb jij met die gommage eigenlijk ook dat het eenbeetje prikt? en als ik het afspoel voelt het ene beetje alsof er hele scherpe stukjes inzitten.
vraag me af of dat juist goed is, als teken dat het werkt, of dat het slecht is, als teken dat het irriteert....
Dat van die kleur weet ik niet, maar had je het drie stappen plan wel aangepast aan je (droge?) huid? Je hebt namelijk ook verschillende varianten in de zeep en lotion. Als je een scherpe variant hebt van de lotion kan dat volgens mij heel snel uitdrogen. Ik kreeg zelf altijd een erg droge huid van die agressieve dingen als Garnier Pure enzo. De lotion van Clinique heb ik nergens last van! Tintelt wel, maar uitdrogen doet het niet, zeker niet als je ook nog de ddml/ddmg smeert en Superdefense creme!quote:Op zondag 28 januari 2007 00:55 schreef biggetje het volgende:
een vraagje voor al de Clinique junks hierIk heb een rode, vlekkerige huid met littekentjes (overgehouden aan mijn puistenperiode een paar jaar geleden) en ik heb voor een zeer lange tijd het drie-stappen plan van Clinique gebruikt, maar mijn huid droogde er heel erg van uit en het werd ook nog eens schilferig. Is er een product van Clinique wat specifiek die rode vlekjes hier en daar aanpakt (lees: die kleur weg laat gaan)?
heeft all about eyes een UV filter? Ik ben namelijk nog jong dus ik hoef echt geen anti-rimpel creme, maar voor de zomer wil ik toch wel graag een oogcreme met SPF. Want de sheer city block die ik heb voor de zomer, mag niet rond de ogen gesmeerd. Weet iemand een lekkere oogcreme met SPF (maar dus niet met straktrekkend anti-rimpel feect)quote:Op zondag 28 januari 2007 16:36 schreef Furia het volgende:
[..]
Bij mij prikt hij niet, maar ik moet erbij zeggen dat ik hem nog maar 1x heb gebruikt en ook heb ik het vochtige huid erg letterlijk genomen en hem gesmeerd toen ik onder de douche stond. Toen was mijn huid dus meer nattig dan vochtig, dus het kan zijn dat ik van de week hier meer van mee krijg! Ik zal het dan wel even laten weten!
Wat betreft je dilemma: ik heb zelf ook heel vaak van dat soort dingen (ik spaar alles wat los en vast zit en heb dus overal kortingen van enzo), maar uiteindelijk kijk ik toch naar de prijs en niet naar wat ik er uiteindelijk nog aan geld bij moet leggen. 9 euro verschil tussen ICI en Douglas vind ik best veel, dus ik zou liever betalen bij ICI en dan het geld van het geurtje bij Douglas aan iets anders besteden dat daar weer goedkoper is of weinig tot niets scheelt. Mocht je tenminste nóg iets op je lijstje hebben staan!
De total turnaround skin renewer vind ik tot nu toe ook erg goed bevallen! Als mijn monstertje op is koop ik die misschien ook maar op normaal formaat! De DDMG bevalt me nu al beter dan de lotion. Mijn lotion is nu bijna op, dus die doe ik gewoon voor ik ga slapen op, dan maakt het niet uit dat het wat vettiger is. Overdag pak ik dan de gel. De all about eyes creme voelt ook heerlijk zacht aan op je ooghuid!
Staat er niks over op de site?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:17 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
heeft all about eyes een UV filter? Ik ben namelijk nog jong dus ik hoef echt geen anti-rimpel creme, maar voor de zomer wil ik toch wel graag een oogcreme met SPF. Want de sheer city block die ik heb voor de zomer, mag niet rond de ogen gesmeerd. Weet iemand een lekkere oogcreme met SPF (maar dus niet met straktrekkend anti-rimpel feect)
clinique heeft er geenquote:
Dat lijkt me wel watquote:Op zondag 28 januari 2007 12:08 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
je hebt post blemish solutions tegen rode vlekken die over zijn gebleven van pukkels. maar volgens mij is dat echt bedoeld voor de dagen nadat de pukkels weg is, en niet voor een paar jaar later. voor gevoelige droge huidjes is er een speciale lijn in witte verpakkingen (cx ofzo?) verder heb ik niet veelverstand van de droge huid-spullen van clinique omda ik zelf een gemengde huid heb.
succes!
hij gaat eruit dus ik had met met 50% korting. toen was ie 8 nogwat.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:56 schreef koningin-winvis het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel watAangezien ik nog wat littekentjes heb overgehouden enzo
Voor de rest heeft Vichy wonderen voor mijn huidje gedaan
Maar hoeveel kost Post Blemish Solutions?
(Heb nog 10% korting bij Ici Paris XL ook met m'n personeelspas
)
heb net ff gekeken naar die revieuws van haar, en ben het niet altijd met haar eensquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:00 schreef schatje het volgende:
Paula Begoun, een bekende criticus in de VS op het gebied van huidverzorgingsproducten en cosmetica over Clinique, negatief en positief:
[..]
bron
clinique heeft wel een site http://www.clinique.com/quote:Op zondag 28 januari 2007 21:13 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
clinique heeft er geen
maar ik bedoelde in het algemeen. het merk maakt me niet erg veel uit, als het maar niet teeee duur is!
ik bedoelde niet dat ze geen site hebbenquote:Op maandag 29 januari 2007 17:44 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
clinique heeft wel een site http://www.clinique.com/
tis wel in het engels
Hey wat gebruik jij eigenlijk van Vichy? Ik heb ook een beetje last van rode vlekken en wat littekentjes. Dus vraag me af of Vichy wat heeft ervoor. Sporten en veel water drinken heeft mij ook goed geholpen om een betere huid te krijgen. Maar neemt maar een deel van die rode vlekken wegquote:Op zondag 28 januari 2007 21:56 schreef koningin-winvis het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel watAangezien ik nog wat littekentjes heb overgehouden enzo
Voor de rest heeft Vichy wonderen voor mijn huidje gedaan
Maar hoeveel kost Post Blemish Solutions?
(Heb nog 10% korting bij Ici Paris XL ook met m'n personeelspas
)
ja, de anti blemish solutions night treatment gel. die heb ik toen gekocht voor 20 euro, maar dat was een kortingsactie. ik geloof dat hij normaal 24 kost. het is een flinke tube en je hebt erg weinig nodig, dus je doet er wel lang mee. Ik gebruik hem ook niet elke dag, maar alleen in " crisistijden" , haha. dus dan gaat ie zeker eeuwig mee.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:39 schreef koningin-winvis het volgende:
Heeft Clinique trouwens ook iets van een nachtcreme tegen onzuiverheden? Zo ja, welke en hoeveel kost ie?(Of is die dagcreme die ze hebben ook gewoon te gebruiken als nachtcreme en hebben ze geen aparte?)
de gel is zeker ook hydraterend, maar als je echt droge plekken hebt, is de ddmg denk ik niet voldoende,maar dan kun je, alleen op die plekken, nog een voedende dagcreme over de ddmg heen doen. succes!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:41 schreef Hopey het volgende:
[..]
Voor de rest, gebruik ik het 3 stappen plan. Echt goed spul. Alleen gebruik ik de ddml en mijn neus gaat ervan glimmen. Heb een halve t-zone. Voorhoofd en neus glimt, maar mijn kin is droog net zoals mijn wangen. Is de ddmg ook hydraterend voor droge wangen enzo? Want dan stap ik over op de gel.
ik heb het serum geprobeerd, en dat is fijn spul. die doe je gewoon na de ddml/dmmg. de instant perfector is getint dus dat vidn ik meer onder make-up vallen. Ik heb van pore minimizer ook de skin smoother foundation. dat is een lichte, natuurlijk ogende foundation die je huid heeeel zacht maakt. ik gebruikte anders nooit foundation, maar als ik nu smorgens tijd en zin heb doe ik een beetje van de skin smoother op mijn wangen en neus, en zie ik er gelijk een stuk wakkerder uitquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:41 schreef Hopey het volgende:
[..]
Ooee en na dit topic te hebben gelezen, ik ga jacht maken op die pore minimizer. Maar waarmee kan ik dan het beste beginnen? Serum ofzo? Of de make-up? Want ik vind het toch wel vrij prijzig.
normaal gesproken is de ddml de basis, en daarop KUN je en dag of nachtcreme smeren. ik vidn de ddmg opzich al genoeg. de anti blemish night treatment gel (en de day shield denk ik ook) moet wel los gesmeerd, dus geen ddmg eronder!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb van de week mijn echte setje van het 3 stappen plan gehaald. Het proefsetje is erg goed bevallen. Het meisje achter de kassa raadde me ook een setje tegen onzuivere huid aan. Proefsetje was 7 euro, dus ook maar meegenomen. Daarnaast kreeg ik van haar een proefje pore minimizer serum en een proefje all about eyes riche.
Ik vind het een beetje een gepuzzel hoe ik het allemaal moet gebruiken. Ik ging voor dat 3 stappen plan omdat het gewoon duidelijk en overzichtelijk is. Wassen, watje, smeren, klaar...
Nu met dat ene setje erbij doe ik 's morgens mijn gezicht wassen met de de vloeibare zeep uit het drie stappen plan, gebruik ik die clarifying lotion (ook 3 stappen) , mijn t-zone insmeren met pore minimizer, mijn ogen met all about eyes en de rest van mijn gezicht en hals met ddml (ik heb gel gekocht, maar de lotiong moet eerst op). Savonds was ik mijn gezicht met het zeepblok uit dat setje voor de onzuivere huid, reinig ik met clarifying lotion (3 stappen) en smeer mijn gezicht in met anti blemish solutions night treatment gel.
Al met al vind ik het ietwat omslachtig allemaal, want zoals ik hier lees moet je eigenlijk van alles boven op elkaar gebruiken?
Ik gebruik de Normaderm reinigingsgel en de Normaderm hydraterende creme tegen onzuiverheden.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:41 schreef Hopey het volgende:
[..]
Hey wat gebruik jij eigenlijk van Vichy? Ik heb ook een beetje last van rode vlekken en wat littekentjes. Dus vraag me af of Vichy wat heeft ervoor. Sporten en veel water drinken heeft mij ook goed geholpen om een betere huid te krijgen. Maar neemt maar een deel van die rode vlekken weg![]()
Voor de rest, gebruik ik het 3 stappen plan. Echt goed spul. Alleen gebruik ik de ddml en mijn neus gaat ervan glimmen. Heb een halve t-zone. Voorhoofd en neus glimt, maar mijn kin is droog net zoals mijn wangen. Is de ddmg ook hydraterend voor droge wangen enzo? Want dan stap ik over op de gel.
Ooee en na dit topic te hebben gelezen, ik ga jacht maken op die pore minimizer. Maar waarmee kan ik dan het beste beginnen? Serum ofzo? Of de make-up? Want ik vind het toch wel vrij prijzig.
vloeibare versie is ong. 20 eurio voor 200 mlquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:06 schreef -babydoll- het volgende:
Heb het zeepje gekocht. Milde versie. Vanavond uitproberenDe vloeibare versie heb ik al, erg fijn
![]()
Weet iemand hoe duur die in de winkel is?
Ja? Maar volgens mij doe je langer met de zeep, dan met het vloeibare. Ik zelf heb tenminste wel de neiging om 'scheutig' om te gaan met face wash. De zeep is wel minder hygienisch dat wel.quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:38 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
vloeibare versie is ong. 20 eurio voor 200 ml
ik vind zelf de vloeibare toch fijner dan het zeepje
hmm ze zeggen dat het 3 stappenplan alleen zin heeft als je echt alledrie de stappengebruikt...quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:37 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Ja? Maar volgens mij doe je langer met de zeep, dan met het vloeibare. Ik zelf heb tenminste wel de neiging om 'scheutig' om te gaan met face wash. De zeep is wel minder hygienisch dat wel.
Is het trouwens genoeg om alleen de zeep te gebruiken van het 3 stappenplan? Ik heb het niet zo op tonic en toners, omdat die mijn huid nogal uitdrogen en ik heb een hele gevoelige huid. Als creme gebruik ik de nieuwe van nivea sensitive, die is ook erg prettig. De tonic van clinique bevat nogal wat alcohol heb ik gelezen.
Ja, ik moet zeggen dat ik erg gevoelig ben voor verkooppraatjes. Als je alles van dezelfde lijn koopt is dat beter enzo. Ik vind het ook fijner om nog een tonic te gebruiken na het reinigen voor de laatste restjes make up. Meestal zit er niks meer op het watje dan, maar goedquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:53 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
hmm ze zeggen dat het 3 stappenplan alleen zin heeft als je echt alledrie de stappengebruikt...
maarja dat kan ook een verkooppraatje zijn natuurlijk
iig lijkt het mij dat je prima de zeep ook los kunt gebruiken icm andere merken creme enzo.
als je toch een keer het hele 3 stappen plan wil proberen, en je zget dat tonic jehuidgauw droog maakt, dan moet je de allermildste lotion gebruiken. die ziet er ook een beetje cremig en parelmoerig uit.
ik ben er zeker tevreden mee! Hij maakt je huid inderdaad mooi mat, maar zonder je hudi uit te drogen. ik weet niet hoe ze het voor mekaar krijgen, maar je huid wordt er zijdezacht van. Hij dekt niet helemaal, dat vind ik juist mooi omdat het er natuurlijk uitziet. Hij maakt je teint wel mooi egaal. Maar als je dus een heel goed dekkende foundation wil dan is die skin smoother mssn te licht.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:12 schreef -babydoll- het volgende:
[..]
Ja, ik moet zeggen dat ik erg gevoelig ben voor verkooppraatjes. Als je alles van dezelfde lijn koopt is dat beter enzo. Ik vind het ook fijner om nog een tonic te gebruiken na het reinigen voor de laatste restjes make up. Meestal zit er niks meer op het watje dan, maar goed![]()
Zaterdag maar eens kijken of er proefjes van te vinden zijn bij de douglas ofzo. Ik las trouwens dat je de foundation ook gebruikt van clinique. Ben je er nog erg tevreden over? Dekt het een beetje rode vlekjes en kleine acnee littekentjes? En houd het je huid een beetje mat?
Ik heb eergisteren het serum gehaald. Mooi spul. Ik doe het alleen op mijn neus. Ik deed het op mijn wangen. En smeerde het ook richting mijn ogen uit. Als gevolg daarvan begon de huid rondom mijn ogen te schilferenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:15 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
ik heb het serum geprobeerd, en dat is fijn spul. die doe je gewoon na de ddml/dmmg. de instant perfector is getint dus dat vidn ik meer onder make-up vallen. Ik heb van pore minimizer ook de skin smoother foundation. dat is een lichte, natuurlijk ogende foundation die je huid heeeel zacht maakt. ik gebruikte anders nooit foundation, maar als ik nu smorgens tijd en zin heb doe ik een beetje van de skin smoother op mijn wangen en neus, en zie ik er gelijk een stuk wakkerder uit.
Ik heb gisteren wat proefjes gekregen van de creme en oligo 25. De Normaderm creme bevalt me wel. Je huid wordt er lekker mat van en het is niet vettig. Al heb ik nog een lichte trekkende gevoel. Misschien meer hyrdratatie nodig. Misschien doet de oligo25 dat wel. Maar zal dit topic niet al te veel hijacken met vichy productenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:04 schreef koningin-winvis het volgende:
[..]
Ik gebruik de Normaderm reinigingsgel en de Normaderm hydraterende creme tegen onzuiverheden.Die creme is vooral echt geweldig! Je huid knapt daar echt vanop.
![]()
Misschien even verhuizen naar 't topic over Vichy?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:55 schreef Hopey het volgende:
[..]
[..]
Ik heb gisteren wat proefjes gekregen van de creme en oligo 25. De Normaderm creme bevalt me wel. Je huid wordt er lekker mat van en het is niet vettig. Al heb ik nog een lichte trekkende gevoel. Misschien meer hyrdratatie nodig. Misschien doet de oligo25 dat wel. Maar zal dit topic niet al te veel hijacken met vichy producten
owja ben benieuwd hoe die is!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb oleole de pore minimizer serum gekocht, want het proefje beviel me goed!
Daarnaast heb ik ook het diep reinigende masker gekocht. Ik heb niet het idee dat het echt nodig is, want meeeeen wat ziet mn huid er beter uit sinds het maandje dat ik clinique gebruik. Maar ik vind maskers gewoon een feestje!
Kanebo is een fijn merk, vind de reiniging lekker.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:21 schreef -babydoll- het volgende:
Hmmm aankoop gedaan bij Ici Paris Xl. Gehoopt op een proefje van Clinique, maar iets gekregen van Kanebo. Iemand daar ervaring mee?
nope er zijn 5 verschillende lotions, als ik het goed heb. 1 t/m 4 voor de 4 huidtypes, en daarnaast nog een extra extra mildelotion.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 11:58 schreef poohy het volgende:
Ben nu ook bezig met dat drie stappen plan gebeuren en het werkt primaAlleen gebruik ik de lotion niet elke keer want dan wordt mijn huid zo vet. is de lotion eigenlijk bij elke serie hetzelfde?
Ik vind alleen die namen van al die produkten irritant![]()
bij elke clinique aankoop of vanaf een bepaald bedrag? en hoeveel % korting krijg je in die week op Clinique?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:31 schreef Furia het volgende:
12 maart t/m 1 april zijn het Clinique weken bij Douglas!
Douglas staat 3 weken helemaal in het teken van Clinique. Tijdens de Clinique weken ontvangt* u bij uw Clinique aankopen dit make up tasje met luxe miniaturen cadeau. Onze specialisten vertellen u vanaf 12 maart alles over de bijzondere en nieuwe producten van Clinique op Douglas TV
*Vraag naar de voorwaarden in uw Douglas winkel
Het paatje laat een tasje zien, een monster van het geurtje happy, een soort oogschaduw, lippenstift, 7day scrub cream, ddml en volgens mij nog een klein potje superdefense.
Bij de douglas is het meestal vanaf 50 euro dat je zo'n tasje krijgt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:50 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
bij elke clinique aankoop of vanaf een bepaald bedrag? en hoeveel % korting krijg je in die week op Clinique?
Plaatjes, gelul, gezeik. The basic wat ik nooit lees, laat het er wat mooier uitzien.quote:
Over die pore minimizer.. is dat dat spul dat warm wordt in contact met water? Zoja, hoevaak per week kan je dat gebrukken 2x ofzo? ( heb een tester namelijk, van de mode d'emploi word ik niet veel wijzer. )quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:39 schreef Furia het volgende:
Pore minimizer serum --> ik wilde eerst het total turn around serum, maar daarop zag ik naar mijn zin net even té groot anti-age staan!
Van dat spul heb je een hele lijn. Die ik gekocht heb is niet die warm wordt, maar ik heb die scrub wel. Ze raden aan tot 2x in de week, bij mij zeiden ze dat als je niet een hele vette huid hebt, dat je bijvoorbeeld ook 1x je hele gezicht kunt doen en 1x alleen je T-zone. Dat vind ik zelf een beetje omslachtig, dus probeer het zo ongeveer 2x in de 1,5e week te doen, zodat het niet te vaak is, maar toch wel regelmatig! Gewoon dus je gezicht wat vochtig maken, insmeren en daarna weer afspoelen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:17 schreef Jett het volgende:
[..]
Over die pore minimizer.. is dat dat spul dat warm wordt in contact met water? Zoja, hoevaak per week kan je dat gebrukken 2x ofzo? ( heb een tester namelijk, van de mode d'emploi word ik niet veel wijzer. )
na 4 ker gebruikt te hebben, doet het nu bij gebruik een beetje pijn. of naja, het prikt in ieder geval. Hoort dat? Of is dit dan te agressief voor me?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:21 schreef Furia het volgende:
[..]
Van dat spul heb je een hele lijn. Die ik gekocht heb is niet die warm wordt, maar ik heb die scrub wel. Ze raden aan tot 2x in de week, bij mij zeiden ze dat als je niet een hele vette huid hebt, dat je bijvoorbeeld ook 1x je hele gezicht kunt doen en 1x alleen je T-zone. Dat vind ik zelf een beetje omslachtig, dus probeer het zo ongeveer 2x in de 1,5e week te doen, zodat het niet te vaak is, maar toch wel regelmatig! Gewoon dus je gezicht wat vochtig maken, insmeren en daarna weer afspoelen.
oke ligt niet aan mij dusquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:29 schreef lienelien het volgende:
Volgens mij zit er in die scrub echt een láding (zee-)zout! Het prikte zo gigantisch, ik had namelijk een paar hele kleine wondjes oid op m'n gezicht.. Ik ga 'm binnenkort nog eens proberen, 't is een proefje voor ongeveer 3x oid
Ik heb em gekocht, eigenlijk speciaal voor de mascara, maar ben er op het eerste gezicht niet heel blij mee...quote:Op maandag 12 februari 2007 18:31 schreef schatje het volgende:
Bij de Marie Claire krijg je een mini mascara van Clinique cadeau.
Wel een proefje. Verder wilde ik m kopen, maar toen hadden ze m niet, dus heb ik de normale gekocht. De riche is wel lekker, echt creme-achtig. Die andere is ook heel lekker, een beetje fluffy en wordt heel zacht. Alleen dat het ook tegen zwarte kringen etc. helpt zie ik nog niet echt!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 07:28 schreef PowerPoes het volgende:
Iemand al All About Eyes Riche gebruikt?
Lekker spulletje, die scrub. Ik gebruik het meestal twee keer in de week, omdat ik echt een hele gevoelige/droge huid heb. Alleen als ik heel veel last heb van losse velletjes gebruik ik hem vaker. Ik neem dan ook altijd even m'n hals mee, echt erg lekker.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:13 schreef Furia het volgende:
Vandaag nog even gebruik gemaakt van de Clinique actie bij Douglas en een nieuwe pot DDMG gekocht en een echte megafles lotion 2, bijna een halve liter! Kreeg ik meteen een leuk setje bij, waarvan ik vooral benieuwd ben naar de 7 day scrub cream. Iemand daar ervaring mee?
ik heb de skin refiner scrub besteld vanuit Amerika. hij zal er over een weekje wel zijn. joehoew!quote:Op zondag 25 maart 2007 16:47 schreef coltje87 het volgende:
[..]
Lekker spulletje, die scrub. Ik gebruik het meestal twee keer in de week, omdat ik echt een hele gevoelige/droge huid heb. Alleen als ik heel veel last heb van losse velletjes gebruik ik hem vaker. Ik neem dan ook altijd even m'n hals mee, echt erg lekker.
Hoe kwam dat dan?? Heb jij altijd problemen of is dat ontstaan door Clinique?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:12 schreef manou het volgende:
ik heb een behoorlijke tijd lang clinique gebruikt vond het altijd heerlijk tot dat mijn barriere laag van mijn huid er beschadigd door is geraakt dus ben ik over gegeaan op dermalogica.....
ik gebruik dus de liquid facial soap mild, lotion #2 en DDMG. Opzich heel tevreden, alleen schijnt het toch niet zo goed voor je huid te zijn om een lotion met alcohol te grbuiken (in alle clinique lotions zit alcohol) dus ik zit erover te denken om over te stappen op paula's choice toner als mijn fles clinique op is. ik heb daar goede verhalen over gehoord. maar de DDMG en liquid facial soap blijven absoluut!quote:Op maandag 26 maart 2007 09:45 schreef Pau100 het volgende:
[..]
Hoe kwam dat dan?? Heb jij altijd problemen of is dat ontstaan door Clinique?
Ik gebruik sinds kort Clinique en zag dat er een heel topic over was. Dus heb alles maar eens doorgenomen. Heb al Estee lauder, Lancome en allerlei goedkopere mekren gebruikt. Niks tot mijn volle tevredenheid, ik blijf wat problemen houden. Nu dus overgestapot naat Clinique. Het is stukken verbeterd. Maar dat had ik ook bij de andere merken in het begin.
Ik heb een erg droge huid zo op zijn tijd, maar wel veel pukkels en bultjes enzo. Dus ook weer onzuiver.
Ik gebruik nu sinds 2 maanden dus ook van Clinique:
Liquid soap
Lotion nr 2
DDML (DDMG was niet hydraterend genoeg voor mij)
Moisture surge extra (zit hier wel een bescherming in voor de zon??)
Take the day of voor oogmake-up
Verder ben ik veel bezig met proefmonsters en kleine verpakkingen om uit te zoeken welke producnten ik fijn vind. maar ik kom er niet echt uit. Ik merk dat mijn huid toch ook wel droog is zo af en toe.
Ik heb binnen 2 maanden nu al een pot van moisture surge extra praktisch op.
Ben al bij diverse winkels geweest voor advies. Maar ik heb wel gemerkt dat dat advies niet echt goed is. Overal vertellen ze weer wat anders… pff word ik best moe van.
Heb al veel dingen van Clinique geprobeerd, maar weet nu nog niet wat het beste is voor mijn huid..
Ik heb verder nog gebruikt van Pore minimizer:
thermal active skin refiner
refinishing lotion
Verder Total turnaround serum
Maar ik weet niet welk serum nou het beste voor me is. Overal zeggen ze wat anders.
Verder heb ik
Scrub en het reinigend masker
Toen ik allebei achter elkaar had gebruikt, heb ik een week lang een rode, droge geirriteerde huid gehad...
Zonnebrandproducten gebruikte ik altijd al.
Iemand verder nog tips of ideeen hoe ik alles moet gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |