ooow haha ik dacht dat je het nog niet kendequote:Op donderdag 11 januari 2007 19:53 schreef progje het volgende:
[..]
maar ik gebruikte hem al
Maar hij was bijna op, dus kwam goed uit
en hoe vind je ze? die skin smoother is super, he?!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:07 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb van de skin smoother en de eyes concealer proefjes meegekregenIn 2 reuzehandige minipotjes, super om te bewaren ook die potjes
Herkenbaarquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bij mijn parfumerie staat al die meuk achter de toonbank zonder duidelijke prijsjes, en ik vind het redelijk genant om te vragen wakosda en dan te moeten zeggen o dat is te duur..
Bij de douglas zit het ook in 1 doos en die doos is 50 euroquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wil ook dat drie stappen plan wel eens proberen, maar heb geen idee hoe duur het is...
Bij mijn parfumerie staat al die meuk achter de toonbank zonder duidelijke prijsjes, en ik vind het redelijk genant om te vragen wakosda en dan te moeten zeggen o dat is te duur..
Dus kan iemand me hier vertellen wat dat drie stappen plan ongeveer kost?
hmm die van mij is echt mousseachtig hoor! Maar het zit wel in een tube. en die van mij is niet hee donker,maarja ligt eraan welke kleur je hebt gekozen. ik heb 04 smooth neutral. Ik heb een gewone huidskleur, meer naar de lichte dan naar de donkere kant.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:52 schreef heaven7 het volgende:
Ik ga het morgen proberen omdat ik dan een verjaardag hebHet is zo weinig, net genoeg voor 1 keer!
Die skin smoother ziet er trouwens uit als gewone, erg donkere, foundation, klopt dat wel? Het ziet er helemaal niet uit als mouse maar als een dikke stevige keutel eigenlijk
samen zo'n 65 euroquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wil ook dat drie stappen plan wel eens proberen, maar heb geen idee hoe duur het is...
Dus kan iemand me hier vertellen wat dat drie stappen plan ongeveer kost?
ja fijn is ie hequote:Op zondag 14 januari 2007 12:43 schreef heaven7 het volgende:
Wow, net die pote minimizeropgedaan en idd, poriën als sneeuw voor de zon weg en je ziet NIET dat er make up op zit!De eye concealer vind ik niks maar die skin smoother kun je daar ook voor gebruiken lijkt me.
is die eerste de touch stick?quote:Op zondag 14 januari 2007 12:45 schreef Furia het volgende:
Nieuwe aanwinsten!
[afbeelding]
[afbeelding]
en een minipotje oogcreme
Ja! En het is ook mijn eerste, dus ik zal wel eventjes goed testen! Ik voel er nog niet zoveel van als ik hem op doe, maar ik had ook nog niet echt een hardnekkige pimpel om hem op te testen!quote:Op zondag 14 januari 2007 14:12 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
is die eerste de touch stick?
wil je laten weten hoe je hem vindt? ben benieuwd, hoor er verschillende dingen over...
Moet ik die ook maar eens gaan kopenquote:Op zondag 14 januari 2007 12:43 schreef heaven7 het volgende:
Wow, net die pote minimizeropgedaan en idd, poriën als sneeuw voor de zon weg en je ziet NIET dat er make up op zit!![]()
teringquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:17 schreef snowqueen911 het volgende:
[afbeelding]
mijn verzameling (*best trots*)
Ja maar jij hebt al van jezelf een mooie huid.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:18 schreef MaRySe het volgende:
[..]
teringdaar had je veel schoenen van kunnen kopen
![]()
ik gebruik alleen 1x per maand reiningingsmilk.. en paar x per week dagcreme..
vond t al overdreven dat ik laatst nachtcreme had gekocht!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |