Ik was er al achter jaquote:Op zondag 14 januari 2007 15:24 schreef Charmian het volgende:
Furia dat sponsje wat op het tipje zit moet goed vochtig zijn, dus goed drukken. Eventueel met een wattentipje (ik doe het meestal lekker hygienisch met m'n nagel) dat knopje wat er onderzit induwen.
je huid wordt er heel zacht en mat van.. als t glimt/vettig voelt is t daarna weg... en ziet er mooi uitquote:Op zondag 14 januari 2007 18:50 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik was er al achter jaEn ik ben ook zo'n nagelaar
![]()
![]()
Nu wordt ik trouwens ook wel heel erg benieuwd naar dat pore minimizer, wat moet ik me daarbij voorstellen? En wanneer/hoe vaak gebruik je het? En is dat transparant of soort foundation?
Hoe krijg je dan met zo'n klein sliertje je hele gezicht bedekt? Of smeert het wel heel goed uit?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:03 schreef MaRySe het volgende:
[..]
je huid wordt er heel zacht en mat van.. als t glimt/vettig voelt is t daarna weg... en ziet er mooi uit
maar je moet maar een heeeeel klein beetje er op doen.. echt maar 3mm uit het tubetje of zo
(nou ja ik dan)
Ik gebruik het voornamelijk op de t-zone. Het is heel dun, een lotion zeg maar, dus het smeert ook heel makkelijk uit. Meet een klein druppeltje (echt heel klein) kan ik m'n neus+daar omheen en m'n voorhoofd helemaal ondergesmeerd krijgenquote:Op zondag 14 januari 2007 19:11 schreef Furia het volgende:
[..]
Hoe krijg je dan met zo'n klein sliertje je hele gezicht bedekt? Of smeert het wel heel goed uit?
Enig idee wat zo'n tubetje kost? Ben gisteren wel bij Ici Paris geweest, maar heb blijkbaar nog niet goed gekekenquote:Op zondag 14 januari 2007 19:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik gebruik het voornamelijk op de t-zone. Het is heel dun, een lotion zeg maar, dus het smeert ook heel makkelijk uit. Meet een klein druppeltje (echt heel klein) kan ik m'n neus+daar omheen en m'n voorhoofd helemaal ondergesmeerd krijgen
Met die 40ml doe ik wel een jaartje denk ik.
Ik heb ook de 15ml Pore Minimizer T-zone Shine Control, maar die is net ietsie minder fijn. Maar ook goed spul![]()
40 mililiter Refining Serum is dacht ik zo'n ¤26. Ik kreeg 10% korting (was die week oid, weet niet eens waarom) en dat was bij de Douglas. Ik heb het idee dat daar veel dingen tot net ietsie goedkoper zijn dan bij de Ici Paris. Het is best duurm maar het is geweldig spul voor als je een beetje gecombineerde huid hebt/en of zichtbare porieën, en het gaat echt lang meequote:Op zondag 14 januari 2007 19:44 schreef Furia het volgende:
[..]
Enig idee wat zo'n tubetje kost? Ben gisteren wel bij Ici Paris geweest, maar heb blijkbaar nog niet goed gekeken![]()
Maar bij ICI Paris kun je weer punten sparen! En daar kan ik sowieso ook al 10% personeelskorting krijgen, dus mijn voorkeur gaat altijd uit naar Ici Paris! Ik ga als ik weer eens in de stad ben eens een bezoekje brengen!quote:Op zondag 14 januari 2007 19:53 schreef lienelien het volgende:
[..]
40 mililiter Refining Serum is dacht ik zo'n ¤26. Ik kreeg 10% korting (was die week oid, weet niet eens waarom) en dat was bij de Douglas. Ik heb het idee dat daar veel dingen tot net ietsie goedkoper zijn dan bij de Ici Paris. Het is best duurm maar het is geweldig spul voor als je een beetje gecombineerde huid hebt/en of zichtbare porieën, en het gaat echt lang mee![]()
Mja, bij Douglas kan je ook 'Beauties' sparen oid. Maar ik doe niet aan sparenquote:Op zondag 14 januari 2007 20:45 schreef Furia het volgende:
[..]
Maar bij ICI Paris kun je weer punten sparen! En daar kan ik sowieso ook al 10% personeelskorting krijgen, dus mijn voorkeur gaat altijd uit naar Ici Paris! Ik ga als ik weer eens in de stad ben eens een bezoekje brengen!
Huhquote:Op zondag 14 januari 2007 19:20 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik gebruik het voornamelijk op de t-zone. Het is heel dun, een lotion zeg maar, dus het smeert ook heel makkelijk uit. Meet een klein druppeltje (echt heel klein) kan ik m'n neus+daar omheen en m'n voorhoofd helemaal ondergesmeerd krijgen
Met die 40ml doe ik wel een jaartje denk ik.
Ik heb ook de 15ml Pore Minimizer T-zone Shine Control, maar die is net ietsie minder fijn. Maar ook goed spul![]()
je hebt er een hele lijn vanquote:Op zondag 14 januari 2007 18:50 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik was er al achter jaEn ik ben ook zo'n nagelaar
![]()
![]()
Nu wordt ik trouwens ook wel heel erg benieuwd naar dat pore minimizer, wat moet ik me daarbij voorstellen? En wanneer/hoe vaak gebruik je het? En is dat transparant of soort foundation?
je doet het dus op de T-zone, niet je hele gezicht (tenminste, als Maryse de Instant perfector of het serum bedoelt.)quote:Op zondag 14 januari 2007 19:11 schreef Furia het volgende:
[..]
Hoe krijg je dan met zo'n klein sliertje je hele gezicht bedekt? Of smeert het wel heel goed uit?
T zone Shine Control en de Refining Serum hebben geen kleuren hoor...quote:Op zondag 14 januari 2007 23:53 schreef heaven7 het volgende:
[..]
HuhHier is het dik als dikke stront! En erg droog, het is een soort vaste poeder wat je eroverheen smeert, het smeert erg goed uit en je ziet geen scheidingslijn. Ik heb vandaag alleen mijn wangen en neus gedaan maar je ziet niet dat er op mijn kin bijvoorbeeld niks zit .Heb ook kleur 4..
dan is dat wat andersquote:Op zondag 14 januari 2007 23:53 schreef heaven7 het volgende:
[..]
HuhHier is het dik als dikke stront! En erg droog, het is een soort vaste poeder wat je eroverheen smeert, het smeert erg goed uit en je ziet geen scheidingslijn. Ik heb vandaag alleen mijn wangen en neus gedaan maar je ziet niet dat er op mijn kin bijvoorbeeld niks zit .Heb ook kleur 4..
Nu zie ik het ookquote:Op maandag 15 januari 2007 22:29 schreef heaven7 het volgende:
MaRySe reageerde op Furia die vroeg naar de skin smoother pore minimizer. Furia vroeg er vervolgens nog wat over en lienelien reageerde daar weer op. Blijkbaar had lienelien het niet over de Skin smoother maar over een ander product. Ik ben dus niet degene die het verkeerd begreep
maar MaRyse bedoelt niet de Skin smoother, dat weet ik zekerquote:Op maandag 15 januari 2007 22:29 schreef heaven7 het volgende:
MaRySe reageerde op Furia die vroeg naar de skin smoother pore minimizer. Furia vroeg er vervolgens nog wat over en lienelien reageerde daar weer op. Blijkbaar had lienelien het niet over de Skin smoother maar over een ander product. Ik ben dus niet degene die het verkeerd begreep
mja die doe je dus op onder je dagcreme (of eroverheen, maakt niet echt uit geloof ik) en dat maakt je huid dus wat matter. dat smeer je op de plekken waar jij het nodig vindt... je hebt er in principe weinig van nodig. het serum is kleurloos. (naja wit, maar geen huidskleur dus)quote:Op maandag 15 januari 2007 22:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nu zie ik het ook
Ik had het over het pore minimizer refining serum![]()
Dan is het nog niet mijn foutquote:Op maandag 15 januari 2007 22:51 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
maar MaRyse bedoelt niet de Skin smoother, dat weet ik zeker
dat is dus de foundation! dies fijnquote:Op maandag 15 januari 2007 22:56 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Dan is het nog niet mijn foutDaar had Furia het wel over namelijk.
Meiden, waar gaat het over! Tis gewoon de schuld van Clinique met al die ingewikkelde namen, ik kwam serieus met een briefje bij de Douglas
Ontopic; ik ga morgen de Skin smoother pore minimizer halen
200 ml, 200 ml en 125 ml is de perfecte balans! die grootte's heb ik en ze zijn nu na 3,5 maanden precies voor de helft op allemaalquote:Op maandag 15 januari 2007 22:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb vandaag een proefsetje van het 3 stappen programma opgehaald. Ben erg benieuwd.
Wel jammer dat de flesjes redelijk uit balans zijn. Volgens mij is de facewash als eerste op, dan heb ik nog wat dagen lotion over en daarna nog een maand moisturizing lotion als die echt zo goed smeert als hij lijkt..
Maar als het bevalt kan ik natuurlijk gewoon overstappen op grote flessen.
je kan een setje kopen met mini's, voor 7 euro. is een toilettasje met van elke stap een mini!quote:Op maandag 15 januari 2007 22:58 schreef heaven7 het volgende:
Heb ik wat gemist? Een (gratis?) proefsetje?
dan heb je misschien gewoon de verkeerde soort gepakt? Ik vind de DDML ook te vet want ik heb zelf ene vette huid, en daarom gebruik ik de DDMG (speciaal voor vette huid). Maar omdat mijn huid ook weer snel uitdroogt heb ik wel zachte reiniging, voor ene droge tot normale huid (zeep en lotion nr 2)quote:Op maandag 15 januari 2007 23:55 schreef BettyR het volgende:
Ik vind de makeup van Clinique goed, maar het driestappenplan heeft mijn huid kapot gemaakt. Ik zat onder de acne en rode vlekken. De zeep ging nog, maar de toner deed mijn huid branden. De moisturizer was veel te vettig. Voor mij geen Clinique huidverzorging meer.
Ah dat klinkt wel leuk! Hoe lang kan je ermee doen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:44 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
je kan een setje kopen met mini's, voor 7 euro. is een toilettasje met van elke stap een mini!
een week denk ik ongeveerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:32 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ah dat klinkt wel leuk! Hoe lang kan je ermee doen?
op de eerste pagina staat iets over een lipstick...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:46 schreef Lief-visje het volgende:
heeft iemand ervaring hier met de lipsticks van clinique?! Zo ja hoe bevalt het ?
ja maar je kunt ook een tolettasje kopen, dus, daar zit natuurlijk meer in dan in een gratis proefsetje.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:40 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb vandaag een 3 stappenplan proefdoosje gekregen? Kost niks!
tsja of je kunt een een vakantie setje noemen. en tsja kost 7 euro maar dan weet je wel of het fijn is. met een gratis proefsetje doe je 2 dagen, dan weet je nog niet of het werkt, met zo;n toilettasje een a twee weken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:58 schreef heaven7 het volgende:
Het gaat mij erom dat er dus ook een gratis proefsetje bestaat. ¤7,- voor een 'proef'setje vind ik namelijk veel te duur.
ooww zo..nee je kan van alles altijd wel proefjes vragen. als ik iets koop vraag ik er ook altijd ene rpoefjevan iets anders bij.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:39 schreef heaven7 het volgende:
Ik snapMaar ik vroeg of er een (gratis) proefsetje was, toen vertelde je alleen over dat tasje a ¤7,- terwijl er dus blijkbaar wel een gratis proefje is.
Overigens ben ik dan zo'n type die gewoon 3 douglassen langsgaat voor een paar setjes zodat ik er wel een langere tijd mee kan doen om te zien of het iets is hoor. Liever meteen de volle mep betalen voor de grotere flessen e.d. dan ¤7,- voor een toilettasje.
zie je ze hebben er ook zelf baat bijquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:47 schreef heaven7 het volgende:
Dat is leuk, proefjes ruilenWel goed dat Douglas dat doet, anders had ik gister nooit de skin smoother gekocht!
wat bedoel je met schoongeboend?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hmm, tot nu toe ben ik niet onverdeeld enthousiast over het 3 stappen plan. Ergens zie ik wel dat mijn huid er beter uitziet, maar ik heb echt het idee dat het is "ontworpen" met het idee in het achterhoofd dat degene die het gebruikt zich daarna vol gaat smeren met make-up.
Ik heb een redelijk onzuivere huid en wanneer ik niks bijzonders heb draag ik dus geen make up.
Na het gebruiken van het 3 stappen plan heb ik echt een huid die er schoongeboend uitziet ipv natuurlijk. Niet zo'n mooi gezicht.
owquote:Op zaterdag 20 januari 2007 07:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja hoe leg je dat uit, op zn engels dan, echt squeaky ckean zeg maar. Zon glimmend blote billen gezicht krijg ik er van.
ikgebruik de milde reiniging (nr 2) icm met de DDMG (voor vette huid). dat bevalt heel goed. De DDMG is dus zeker een aanrader als je andere cremes te vettig vind. De lotion 3 heb ik ook geprobeerd, niets mis mee, maar ik vind de nr 2 wel lekker tintelend.....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:02 schreef Furia het volgende:
Ik vind de dingen die ik heb eigenlijk een beetje te vettig voelen... Ik heb nu alles voor de droog/gecombineerde huid, maar zelf vind ik mijn huid alles behalve droog. Eerder normaal en dan in de T-zone misschien een beetje vettig. Wie heeft er ervaring met de Lotion Nr. 3 en de DDMGel? Voor wat voor soort huid is dit aan te raden??
O ja, over de Touch Stick ben ik nog niet helemaal tevreden: ik had van die heeeele kleine bultjes bij mijn wang, niet eens pukkels ofzo, maar ik had het er toch maar opgesmeerd. Nu zit er zo'n soort uitslag als je ook wel hebt als je nikkelallergie hebt
Daar ga ik ook eens voor kijken...quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:24 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
tsja of je kunt een een vakantie setje noemen. en tsja kost 7 euro maar dan weet je wel of het fijn is. met een gratis proefsetje doe je 2 dagen, dan weet je nog niet of het werkt, met zo;n toilettasje een a twee weken.
tis dit:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |