abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 januari 2007 @ 18:50:14 #151
107521 Furia
snoopy weer
pi_45350771
quote:
Op zondag 14 januari 2007 15:24 schreef Charmian het volgende:
Furia dat sponsje wat op het tipje zit moet goed vochtig zijn, dus goed drukken. Eventueel met een wattentipje (ik doe het meestal lekker hygienisch met m'n nagel) dat knopje wat er onderzit induwen.
Ik was er al achter ja En ik ben ook zo'n nagelaar

Nu wordt ik trouwens ook wel heel erg benieuwd naar dat pore minimizer, wat moet ik me daarbij voorstellen? En wanneer/hoe vaak gebruik je het? En is dat transparant of soort foundation?
pi_45351209
quote:
Op zondag 14 januari 2007 18:50 schreef Furia het volgende:

[..]

Nu wordt ik trouwens ook wel heel erg benieuwd naar dat pore minimizer, wat moet ik me daarbij voorstellen? En wanneer/hoe vaak gebruik je het? En is dat transparant of soort foundation?
je huid wordt er heel zacht en mat van.. als t glimt/vettig voelt is t daarna weg... en ziet er mooi uit
maar je moet maar een heeeeel klein beetje er op doen.. echt maar 3mm uit het tubetje of zo
(nou ja ik dan)
  zondag 14 januari 2007 @ 19:11:52 #153
107521 Furia
snoopy weer
pi_45351481
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:03 schreef MaRySe het volgende:

[..]

je huid wordt er heel zacht en mat van.. als t glimt/vettig voelt is t daarna weg... en ziet er mooi uit
maar je moet maar een heeeeel klein beetje er op doen.. echt maar 3mm uit het tubetje of zo
(nou ja ik dan)
Hoe krijg je dan met zo'n klein sliertje je hele gezicht bedekt? Of smeert het wel heel goed uit?
pi_45351810
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:11 schreef Furia het volgende:

[..]

Hoe krijg je dan met zo'n klein sliertje je hele gezicht bedekt? Of smeert het wel heel goed uit?
Ik gebruik het voornamelijk op de t-zone. Het is heel dun, een lotion zeg maar, dus het smeert ook heel makkelijk uit. Meet een klein druppeltje (echt heel klein) kan ik m'n neus+daar omheen en m'n voorhoofd helemaal ondergesmeerd krijgen
Met die 40ml doe ik wel een jaartje denk ik.

Ik heb ook de 15ml Pore Minimizer T-zone Shine Control, maar die is net ietsie minder fijn. Maar ook goed spul
  zondag 14 januari 2007 @ 19:44:18 #155
107521 Furia
snoopy weer
pi_45352647
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:20 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ik gebruik het voornamelijk op de t-zone. Het is heel dun, een lotion zeg maar, dus het smeert ook heel makkelijk uit. Meet een klein druppeltje (echt heel klein) kan ik m'n neus+daar omheen en m'n voorhoofd helemaal ondergesmeerd krijgen

Ik heb ook de 15ml Pore Minimizer T-zone Shine Control, maar die is net ietsie minder fijn. Maar ook goed spul
Enig idee wat zo'n tubetje kost? Ben gisteren wel bij Ici Paris geweest, maar heb blijkbaar nog niet goed gekeken
pi_45352650
Ik had nog nooit van Clinique gehoord... totdat ik 's ochtends op mijn trouwdag een cadeautje van mijn aanstaande schoonouders kreeg: Clinique douchespul. Heerlijk vind ik het. Tijdens het douchen heb ik het idee dat mijn huid er droog van wordt, maar na het douchen blijkt mijn huid heerlijk zacht voelend en ruikend te zijn.

Ik heb het natuurlijk 's ochtends op mijn trouwdag gebruikt en tegenwoordig gebruik ik het alleen op zondag. Want ik denk dat het wel duur is... en zo blijft het speciaal
* fake it until you make it *
pi_45352966
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:44 schreef Furia het volgende:

[..]

Enig idee wat zo'n tubetje kost? Ben gisteren wel bij Ici Paris geweest, maar heb blijkbaar nog niet goed gekeken
40 mililiter Refining Serum is dacht ik zo'n ¤26. Ik kreeg 10% korting (was die week oid, weet niet eens waarom) en dat was bij de Douglas. Ik heb het idee dat daar veel dingen tot net ietsie goedkoper zijn dan bij de Ici Paris. Het is best duurm maar het is geweldig spul voor als je een beetje gecombineerde huid hebt/en of zichtbare porieën, en het gaat echt lang mee
  zondag 14 januari 2007 @ 20:45:29 #158
107521 Furia
snoopy weer
pi_45355065
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:53 schreef lienelien het volgende:

[..]

40 mililiter Refining Serum is dacht ik zo'n ¤26. Ik kreeg 10% korting (was die week oid, weet niet eens waarom) en dat was bij de Douglas. Ik heb het idee dat daar veel dingen tot net ietsie goedkoper zijn dan bij de Ici Paris. Het is best duurm maar het is geweldig spul voor als je een beetje gecombineerde huid hebt/en of zichtbare porieën, en het gaat echt lang mee
Maar bij ICI Paris kun je weer punten sparen! En daar kan ik sowieso ook al 10% personeelskorting krijgen, dus mijn voorkeur gaat altijd uit naar Ici Paris! Ik ga als ik weer eens in de stad ben eens een bezoekje brengen!
pi_45355159
quote:
Op zondag 14 januari 2007 20:45 schreef Furia het volgende:

[..]

Maar bij ICI Paris kun je weer punten sparen! En daar kan ik sowieso ook al 10% personeelskorting krijgen, dus mijn voorkeur gaat altijd uit naar Ici Paris! Ik ga als ik weer eens in de stad ben eens een bezoekje brengen!
Mja, bij Douglas kan je ook 'Beauties' sparen oid. Maar ik doe niet aan sparen
pi_45360494
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:20 schreef lienelien het volgende:

[..]

Huh Hier is het dik als dikke stront! En erg droog, het is een soort vaste poeder wat je eroverheen smeert, het smeert erg goed uit en je ziet geen scheidingslijn. Ik heb vandaag alleen mijn wangen en neus gedaan maar je ziet niet dat er op mijn kin bijvoorbeeld niks zit .Heb ook kleur 4..
pi_45387849
quote:
Op zondag 14 januari 2007 18:50 schreef Furia het volgende:

[..]

je hebt er een hele lijn van

je hebt bv. pore minimizer instant perfector, dat heb je in 2 tinten, licht of donker, dat is dus een gekleurde creme die je op de T-zone smeert en die gelijk werkt tegen glimmen en wijde porien.

dan heb je pore minimizing serum, dat breng je aan onder je dagcreme.

en je hebt dus skin smoother pore minimizing make up (zie mijn eerdere post)

en pore minimizer thermal active skin refiner: een zelfwarmende scrub voor eens in de week

dus welke bedoel je?
pi_45387881
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:11 schreef Furia het volgende:

[..]

je doet het dus op de T-zone, niet je hele gezicht (tenminste, als Maryse de Instant perfector of het serum bedoelt.)
pi_45387882
quote:
Op zondag 14 januari 2007 23:53 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Huh Hier is het dik als dikke stront! En erg droog, het is een soort vaste poeder wat je eroverheen smeert, het smeert erg goed uit en je ziet geen scheidingslijn. Ik heb vandaag alleen mijn wangen en neus gedaan maar je ziet niet dat er op mijn kin bijvoorbeeld niks zit .Heb ook kleur 4..
T zone Shine Control en de Refining Serum hebben geen kleuren hoor...
pi_45387962
quote:
Op zondag 14 januari 2007 23:53 schreef heaven7 het volgende:

[..]

dan is dat wat anders
pi_45389587
MaRySe reageerde op Furia die vroeg naar de skin smoother pore minimizer. Furia vroeg er vervolgens nog wat over en lienelien reageerde daar weer op. Blijkbaar had lienelien het niet over de Skin smoother maar over een ander product. Ik ben dus niet degene die het verkeerd begreep
pi_45389757
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:29 schreef heaven7 het volgende:
MaRySe reageerde op Furia die vroeg naar de skin smoother pore minimizer. Furia vroeg er vervolgens nog wat over en lienelien reageerde daar weer op. Blijkbaar had lienelien het niet over de Skin smoother maar over een ander product. Ik ben dus niet degene die het verkeerd begreep
Nu zie ik het ook
Ik had het over het pore minimizer refining serum
pi_45390399
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:29 schreef heaven7 het volgende:
maar MaRyse bedoelt niet de Skin smoother, dat weet ik zeker
pi_45390445
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:34 schreef lienelien het volgende:

[..]

Nu zie ik het ook
Ik had het over het pore minimizer refining serum
mja die doe je dus op onder je dagcreme (of eroverheen, maakt niet echt uit geloof ik) en dat maakt je huid dus wat matter. dat smeer je op de plekken waar jij het nodig vindt... je hebt er in principe weinig van nodig. het serum is kleurloos. (naja wit, maar geen huidskleur dus)
pi_45390574
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:51 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

maar MaRyse bedoelt niet de Skin smoother, dat weet ik zeker
Dan is het nog niet mijn fout Daar had Furia het wel over namelijk.

Meiden, waar gaat het over! Tis gewoon de schuld van Clinique met al die ingewikkelde namen, ik kwam serieus met een briefje bij de Douglas

Ontopic; ik ga morgen de Skin smoother pore minimizer halen
pi_45390578
Ik heb vandaag een proefsetje van het 3 stappen programma opgehaald. Ben erg benieuwd.
Wel jammer dat de flesjes redelijk uit balans zijn. Volgens mij is de facewash als eerste op, dan heb ik nog wat dagen lotion over en daarna nog een maand moisturizing lotion als die echt zo goed smeert als hij lijkt..

Maar als het bevalt kan ik natuurlijk gewoon overstappen op grote flessen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_45390642
Heb ik wat gemist? Een (gratis?) proefsetje?
  maandag 15 januari 2007 @ 23:55:08 #172
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_45392829
Ik vind de makeup van Clinique goed, maar het driestappenplan heeft mijn huid kapot gemaakt. Ik zat onder de acne en rode vlekken. De zeep ging nog, maar de toner deed mijn huid branden. De moisturizer was veel te vettig. Voor mij geen Clinique huidverzorging meer.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_45397078
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:56 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Dan is het nog niet mijn fout Daar had Furia het wel over namelijk.

Meiden, waar gaat het over! Tis gewoon de schuld van Clinique met al die ingewikkelde namen, ik kwam serieus met een briefje bij de Douglas

Ontopic; ik ga morgen de Skin smoother pore minimizer halen
dat is dus de foundation! dies fijn
pi_45397091
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb vandaag een proefsetje van het 3 stappen programma opgehaald. Ben erg benieuwd.
Wel jammer dat de flesjes redelijk uit balans zijn. Volgens mij is de facewash als eerste op, dan heb ik nog wat dagen lotion over en daarna nog een maand moisturizing lotion als die echt zo goed smeert als hij lijkt..

Maar als het bevalt kan ik natuurlijk gewoon overstappen op grote flessen.
200 ml, 200 ml en 125 ml is de perfecte balans! die grootte's heb ik en ze zijn nu na 3,5 maanden precies voor de helft op allemaal
pi_45397098
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:58 schreef heaven7 het volgende:
Heb ik wat gemist? Een (gratis?) proefsetje?
je kan een setje kopen met mini's, voor 7 euro. is een toilettasje met van elke stap een mini!
pi_45397113
quote:
Op maandag 15 januari 2007 23:55 schreef BettyR het volgende:
Ik vind de makeup van Clinique goed, maar het driestappenplan heeft mijn huid kapot gemaakt. Ik zat onder de acne en rode vlekken. De zeep ging nog, maar de toner deed mijn huid branden. De moisturizer was veel te vettig. Voor mij geen Clinique huidverzorging meer.
dan heb je misschien gewoon de verkeerde soort gepakt? Ik vind de DDML ook te vet want ik heb zelf ene vette huid, en daarom gebruik ik de DDMG (speciaal voor vette huid). Maar omdat mijn huid ook weer snel uitdroogt heb ik wel zachte reiniging, voor ene droge tot normale huid (zeep en lotion nr 2)
zo kun je zelf je ideale 2 stappen plan samenstellen.

en als de lotion brandde, dan heb je denk ik nr 2? daar zit menthol in waar je gezicht van gaat tintelen. als je die te heftig vind kun je nr 1 proberen. die is heeeel zacht voor de zeer gevoelige huidjes.

succes!
  dinsdag 16 januari 2007 @ 09:24:25 #177
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_45397655
Ik weet niet meer precies welke producten ik heb gehad, het inmiddels al weer zo'n jaar of 3 geleden. Ik gebruik het iig niet weer opnieuw, ik zit nu aan de all-natural producten (Dr. Hauschka) en dat bevalt veel beter.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_45402243
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 08:44 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

je kan een setje kopen met mini's, voor 7 euro. is een toilettasje met van elke stap een mini!
Ah dat klinkt wel leuk! Hoe lang kan je ermee doen?
  dinsdag 16 januari 2007 @ 16:46:53 #179
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_45409734
veni vidi gebanned
  dinsdag 16 januari 2007 @ 17:46:59 #180
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_45411649
heeft iemand ervaring hier met de lipsticks van clinique?! Zo ja hoe bevalt het ?
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
pi_45428088
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 12:32 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ah dat klinkt wel leuk! Hoe lang kan je ermee doen?
een week denk ik ongeveer
pi_45428098
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 17:46 schreef Lief-visje het volgende:
heeft iemand ervaring hier met de lipsticks van clinique?! Zo ja hoe bevalt het ?
op de eerste pagina staat iets over een lipstick...

[ Bericht 1% gewijzigd door snowqueen911 op 17-01-2007 21:35:15 ]
pi_45448060
Ik heb vandaag een 3 stappenplan proefdoosje gekregen? Kost niks!
pi_45452230
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 19:40 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb vandaag een 3 stappenplan proefdoosje gekregen? Kost niks!
ja maar je kunt ook een tolettasje kopen, dus, daar zit natuurlijk meer in dan in een gratis proefsetje.

Ik heb zo'n proefsetje nooit nodig gehad, want ik heb gewoon een keer 100 ml Clinique lotion gekocht, toen mijn Nivea lotion op was, en daar kreeg ik een proefje DDMG bij, zo lekker dat ik daarna gelijk grote flessen heb gekocht plus een grote fles facial soap.

en geen spijt van
pi_45454685
Ik denk dat Clinique een beetje een obsessie voor me begint te worden, haha. naja dat ook weer niet, maar het is zooo fijn spul. Alleen ben ik tegelijkertijd ook bang dat teveel smeren ook weer slecht is voor je huid. Ik ga vanaf nu een tijdje allene nog 's avonds het 3-stappenplan doen, en niet meer 's ochtends. Eens zien of dat net zo goed werkt. Scheelt een hoop tijd in de vroege morgen (+ geld)
pi_45455854
Het gaat mij erom dat er dus ook een gratis proefsetje bestaat. ¤7,- voor een 'proef'setje vind ik namelijk veel te duur.
pi_45463505
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:58 schreef heaven7 het volgende:
Het gaat mij erom dat er dus ook een gratis proefsetje bestaat. ¤7,- voor een 'proef'setje vind ik namelijk veel te duur.
tsja of je kunt een een vakantie setje noemen. en tsja kost 7 euro maar dan weet je wel of het fijn is. met een gratis proefsetje doe je 2 dagen, dan weet je nog niet of het werkt, met zo;n toilettasje een a twee weken.

tis dit:

pi_45465630
Ik snap Maar ik vroeg of er een (gratis) proefsetje was, toen vertelde je alleen over dat tasje a ¤7,- terwijl er dus blijkbaar wel een gratis proefje is.

Overigens ben ik dan zo'n type die gewoon 3 douglassen langsgaat voor een paar setjes zodat ik er wel een langere tijd mee kan doen om te zien of het iets is hoor. Liever meteen de volle mep betalen voor de grotere flessen e.d. dan ¤7,- voor een toilettasje.

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2007 11:40:08 ]
pi_45486990
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 11:39 schreef heaven7 het volgende:
Ik snap Maar ik vroeg of er een (gratis) proefsetje was, toen vertelde je alleen over dat tasje a ¤7,- terwijl er dus blijkbaar wel een gratis proefje is.

Overigens ben ik dan zo'n type die gewoon 3 douglassen langsgaat voor een paar setjes zodat ik er wel een langere tijd mee kan doen om te zien of het iets is hoor. Liever meteen de volle mep betalen voor de grotere flessen e.d. dan ¤7,- voor een toilettasje.
ooww zo..nee je kan van alles altijd wel proefjes vragen. als ik iets koop vraag ik er ook altijd ene rpoefjevan iets anders bij.

en die thermala ctive skin refiner is fijn maar zo duur, dus denk dat ik die truuk ook maar ga uithalen...

iemand die nog rpoefjes hiervan heeft liggen en kwijt wil? Ik heb proefjes om te ruilen...
pi_45487172
Dat is leuk, proefjes ruilen Wel goed dat Douglas dat doet, anders had ik gister nooit de skin smoother gekocht!
pi_45487393
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 20:47 schreef heaven7 het volgende:
Dat is leuk, proefjes ruilen Wel goed dat Douglas dat doet, anders had ik gister nooit de skin smoother gekocht!
zie je ze hebben er ook zelf baat bij
pi_45487952
Daarom
pi_45518504
Hmm, tot nu toe ben ik niet onverdeeld enthousiast over het 3 stappen plan. Ergens zie ik wel dat mijn huid er beter uitziet, maar ik heb echt het idee dat het is "ontworpen" met het idee in het achterhoofd dat degene die het gebruikt zich daarna vol gaat smeren met make-up.

Ik heb een redelijk onzuivere huid en wanneer ik niks bijzonders heb draag ik dus geen make up.

Na het gebruiken van het 3 stappen plan heb ik echt een huid die er schoongeboend uitziet ipv natuurlijk. Niet zo'n mooi gezicht.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_45522149
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 21:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hmm, tot nu toe ben ik niet onverdeeld enthousiast over het 3 stappen plan. Ergens zie ik wel dat mijn huid er beter uitziet, maar ik heb echt het idee dat het is "ontworpen" met het idee in het achterhoofd dat degene die het gebruikt zich daarna vol gaat smeren met make-up.

Ik heb een redelijk onzuivere huid en wanneer ik niks bijzonders heb draag ik dus geen make up.

Na het gebruiken van het 3 stappen plan heb ik echt een huid die er schoongeboend uitziet ipv natuurlijk. Niet zo'n mooi gezicht.
wat bedoel je met schoongeboend?

ik heb ook een best onzuivere huid, en ik gebruik haast nooit make up. Of heeel soms een klein beetje Skin smoother op mijn wangen... Wat bedoel je met 'schoongeboend' ?
pi_45527012
Mja hoe leg je dat uit, op zn engels dan, echt squeaky ckean zeg maar. Zon glimmend blote billen gezicht krijg ik er van.
pi_45529510
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 07:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja hoe leg je dat uit, op zn engels dan, echt squeaky ckean zeg maar. Zon glimmend blote billen gezicht krijg ik er van.
ow

hmmm
  zaterdag 20 januari 2007 @ 14:47:28 #197
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_45533142
Hier ook een Clinique fan!

Ik heb de Comforting Creme Cleanser
Liquid facial soap
Clarifying lotion
Dramatically different moisturizing lotion
Pore minimize refining serum
Superdefense moisturizer

Parfum Clinique Happy en een Lipstick

Ben supertevreden over alles.. heb een hele gave, zachte huid nu. Tis wel ff schrikken als je weer es een paar nieuwe producten hebt gekocht en de kassabon ziet Maar het is het mij absoluut waard
  zaterdag 20 januari 2007 @ 15:02:23 #198
107521 Furia
snoopy weer
pi_45533453
Ik vind de dingen die ik heb eigenlijk een beetje te vettig voelen... Ik heb nu alles voor de droog/gecombineerde huid, maar zelf vind ik mijn huid alles behalve droog. Eerder normaal en dan in de T-zone misschien een beetje vettig. Wie heeft er ervaring met de Lotion Nr. 3 en de DDMGel? Voor wat voor soort huid is dit aan te raden??

O ja, over de Touch Stick ben ik nog niet helemaal tevreden: ik had van die heeeele kleine bultjes bij mijn wang, niet eens pukkels ofzo, maar ik had het er toch maar opgesmeerd. Nu zit er zo'n soort uitslag als je ook wel hebt als je nikkelallergie hebt
pi_45534911
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:02 schreef Furia het volgende:
Ik vind de dingen die ik heb eigenlijk een beetje te vettig voelen... Ik heb nu alles voor de droog/gecombineerde huid, maar zelf vind ik mijn huid alles behalve droog. Eerder normaal en dan in de T-zone misschien een beetje vettig. Wie heeft er ervaring met de Lotion Nr. 3 en de DDMGel? Voor wat voor soort huid is dit aan te raden??

O ja, over de Touch Stick ben ik nog niet helemaal tevreden: ik had van die heeeele kleine bultjes bij mijn wang, niet eens pukkels ofzo, maar ik had het er toch maar opgesmeerd. Nu zit er zo'n soort uitslag als je ook wel hebt als je nikkelallergie hebt
ikgebruik de milde reiniging (nr 2) icm met de DDMG (voor vette huid). dat bevalt heel goed. De DDMG is dus zeker een aanrader als je andere cremes te vettig vind. De lotion 3 heb ik ook geprobeerd, niets mis mee, maar ik vind de nr 2 wel lekker tintelend.....

en die touch stick ken ik niet, maar ik weet wel dat het tegen puistjes is, dus ik zou het niet op andere (iritatie) bultjes doen...

[ Bericht 0% gewijzigd door snowqueen911 op 20-01-2007 16:47:34 ]
pi_45535102
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 10:24 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

tsja of je kunt een een vakantie setje noemen. en tsja kost 7 euro maar dan weet je wel of het fijn is. met een gratis proefsetje doe je 2 dagen, dan weet je nog niet of het werkt, met zo;n toilettasje een a twee weken.

tis dit:

[afbeelding]
Daar ga ik ook eens voor kijken...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')