abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44968012
Wissel hier je ervaringen met Clinique producten uit!
pi_44968095
Ik gebruik het 3 stappen plan:

liquid soap nr 2
lotion nr 2
dram.different moist gel (vetvrij)

Bevalt supergoed! Mijn voorhoofd glimt niet meer, maar is ook niet uitgedroogd, omdat de reinigingspullen lekker mild zijn. En toch reinigen ze goed!

Verder heb ik van Clinqiue Anti-Blemish Night treatment gel
je hoort hem iedere avond te gerbuiken, maar dan droogt mijn huid uit, dus ik smeer het alleen op in 'crisistijden'. Hij helpt wel ietsje, maar ik had er meer van verwacht/gehoopt.

Ik heb ook een blusher (GWPsize) van Clinique
fijn spul, fijn kwastje. aanrader
pi_44970305
Ik gebruik ook het 3 stappen-plan, werkt perfect.... Mijn huid ziet er echt een stuk beter uit...
(ook allemaal nr2)

Ik ging laatst naar de douglas voor een nieuw poeder en ik vroeg even advies voor de kleur..
Die vrouw ging mijn huid bekijken en zei "goh jij verzorgd je huid volgens mij wel goed" Dat was wel even leuk om te horen.

Ik heb verder nog foundation en poeder van clinqiue, die bevalt me ook erg goed...
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_44973876
Clinique
pi_44975601
Ik heb gisteren trouwens van Clinique anti-blemish de post-blemish stick gekocht. Dat moet je aanstippen op puistjes die al weer bijna weg zijn, dat voorkomt dan rode vlekken/lettekens (volgens Clinique). Ik vind 18 euro voor zo;n kleine stick belachelijk duur, maar hij was nu halve prijs en ik had nog een ICI PARIS bon van 10 euro, dus maar even proberen....
pi_44975650
owja en ik vergeet skin smoother Pore minimizer make up. Echt perfect spul! Mooie natuurlijke foundation die porien inderdaad ptisch kleiner maakt, en een egalere teint geeft
pi_44980139
Ik heb alleen een moisture sheer lipstick van Clinique in Red Honey. Supermooie kleur, maar hij blijft niet superlang zitten. Toch ben ik er erg tevreden mee. Als deze tube op is ga ik hem opnieuw kopen.
pi_44987653
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:31 schreef Spijgbak het volgende:
Ik heb alleen een moisture sheer lipstick van Clinique in Red Honey. Supermooie kleur, maar hij blijft niet superlang zitten. Toch ben ik er erg tevreden mee. Als deze tube op is ga ik hem opnieuw kopen.
tube?
pi_45030865
De superdefense creme (dag en nacht in 1) is ook echte en aanrader!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 09:42:53 #10
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_45031058
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:09 schreef snowqueen911 het volgende:

dram.different moist gel (vetvrij)
Die is inderdaad geweldig...
  vrijdag 5 januari 2007 @ 10:03:53 #11
111260 Charmian
a little joy
pi_45031383
Laten we de geurlijnen van Clinique niet vergeten, Happy bijvoorbeeld

Verder heb ik de Clinique Touch Stick. Als je eenpukkeltje op voelt komen en je stipt het aan dan istie binnen no time verdwenen zonder rode vlekken of littekens.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_45031845
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 10:03 schreef Charmian het volgende:

Verder heb ik de Clinique Touch Stick. Als je eenpukkeltje op voelt komen en je stipt het aan dan istie binnen no time verdwenen zonder rode vlekken of littekens.
nou die moet ik dan ook maar eens gaan proberen
pi_45033220
Ik kan tegen niets anders en ben dus erg blij dat ik Clinique ontdekt heb (gelukkig alweer een tijd geleden) Ik gebruik de Liquid Facial Soap extra mild, Claryfying Lotion Mild, de DDML (niet de gel, die vind ik niet fijn) en dan de Superdefense Triple Action Moisturiser voor Very Dry Skin (de Moisture On-Call is ook een aanrader!). Af en toe smeer ik ook nog een lekker masker dat ik van mijn drogist een hele nacht mag laten intrekken. Daar knapt mijn huid echt van op!

edit: typo
pi_45033370
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:49 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

tube?
Nee, het is niet echt een tube. Het is gewoon een lipstick, maar met zo'n tube achtige vorm. Ik wist even niet hoe ik het anders moest omschrijven. Zo ziet het er uit.
pi_45033393
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 10:03 schreef Charmian het volgende:

welke is dat precies, dan? deze:

die heb ik nog nooit in nl gezien, alleen nog maar deze:

beiden nog nooit geprobeerd, want ik geloofde er niet zo in.
maar die touch stick werkt dus super?

btw: ik vind de geuren trouwens echt vreselijk vies van clinique. vooral simply
pi_45033477
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 11:27 schreef sannie_m het volgende:
Ik kan tegen niets anders en ben dus erg blij dat ik Clinique ontdekt heb (gelukkig alweer een tijd geleden) Ik gebruik de Liquid Facial Soap extra mild, Claryfying Lotion Mild, de DDML (niet de gel, die vind ik niet fijn) en dan de Superdefense Triple Action Moisturiser voor Very Dry Skin (de Moisture On-Call is ook een aanrader!). Af en toe smeer ik ook nog een lekker masker dat ik van mijn drogist een hele nacht mag laten intrekken. Daar knapt mijn huid echt van op!

edit: typo
hey!
ik heb nog een DDML 50 ml liggen, nieuw in het doosje. Maar ik gebruik voor mijn (wat vettere) huid dus de gel. iemand die hem voor een zacht prijsje wil overnemen?
  vrijdag 5 januari 2007 @ 11:37:47 #17
111260 Charmian
a little joy
pi_45033539
Het is die eerste. Een aantal maanden geleden gewoon bij ICI Paris gekocht. Wel iets van ¤19 maar je doet er ontzettend lang mee. Ik geloofde er trouwens ook niet in, maar ik zag de werking bij een collegaatje.
Je moet het trouwens wel regelmatig aanstippen maar je ziet er niets van want het is een soort lotion.
pi_45033701
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 11:37 schreef Charmian het volgende:
Het is die eerste. Een aantal maanden geleden gewoon bij ICI Paris gekocht. Wel iets van ¤19 maar je doet er ontzettend lang mee. Ik geloofde er trouwens ook niet in, maar ik zag de werking bij een collegaatje.
Je moet het trouwens wel regelmatig aanstippen maar je ziet er niets van want het is een soort lotion.
ik heb wel eens eerder zo'n aanstip dinges gehad van Clearasil. Maar dat droogde dus erg uit, waardoor de plek van het puistje rood werd (en puistje ging niet weg ) dat was dus troep.

Heb even op ebay gekeken maar daarkon ik m ook niet vinden. Dan toch maar ff naar de winkel

Die post-blemish formule die ik heb is opzich wel fijn, maar ik denk niet dat ik het nog een keer koop. Zelf met 50% korting is ie nog 9 euro, en er zit maar 2 ml in
pi_45033869
Ik gebruik van Clinique spulletje dat je op je wallen kunt smeren en dat het dan niet meer zo blauw is Ideaal!
pi_45047706
nog meer mensen die ervaring hebben met die touch stick?
pi_45069493
up
pi_45069692
ik heb bij mijn abonnement op de glamour een clinique simply geurtje en bodyspray gekregen...vind het merk echt super en ik vind de flesjes zo mooi maar het geurtje vind ik eerlijk gezegd 10 keer niks
pi_45071052
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 12:34 schreef Sabinee het volgende:
ik heb bij mijn abonnement op de glamour een clinique simply geurtje en bodyspray gekregen...vind het merk echt super en ik vind de flesjes zo mooi maar het geurtje vind ik eerlijk gezegd 10 keer niks
ja he? die had ik dus ook bij de glamour. maar na 2 keer spuiten vond het het zo'n vies luchtje! Gelukkig kon ik hem voor 15 euro verkopen. had ik toch nog een soort van welkomstcadeau.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 13:38:16 #24
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_45071434
Ik heb laatst mijn allereerste Clinique product gekocht De Colour Surge Impossible Glossy.

De kleur is Azalea
Erg mooi, transparant met toch een beetje kleur. En ik heb het idee dat ie minder plakkerig is dan de Juicy Tubes van Lancôme.

Ik hoor trouwens van een aantal mensen dat de High Impact mascara zo fijn is. Iemand hier ervaring mee? Geeft ie veel volume?
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_45081276
ow, ik hoor net weer van iemand dat die touch stick bij haar helemaaaal niet werkt

jammer...
pi_45085397
Deze heb ik ook:

oei wat ben ik een clinique junk

opzich fijn masker, en zeer zuinig in hetgebruik, maar alsnog had ik meer verwacht voor een potje van bijna 40 euro

(gelukkig heb ik er minder voor betaald, maar bepaald gratis was het nog niet)
pi_45085646
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 20:06 schreef snowqueen911 het volgende:
Deze heb ik ook:

[afbeelding]

oei wat ben ik een clinique junk

opzich fijn masker, en zeer zuinig in hetgebruik, maar alsnog had ik meer verwacht voor een potje van bijna 40 euro

(gelukkig heb ik er minder voor betaald, maar bepaald gratis was het nog niet)
Dat spul is helemaal geweldig, ik kreeg het gratis bij een of ander Clinique actie..

Maar je moet wel weten hoe je het moet gebruiken, als die vrouw in de winkel dat mij niet verteld had, had ik het zo van mijn gezicht afgewassen

Je moet het er dus afwrijven... (je bent er wel ff zoet mee) mijn huid is erna zoooo heerlijk zacht
En het glinstert ook een beetje
pi_45086814
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 20:11 schreef progje het volgende:

[..]

Dat spul is helemaal geweldig, ik kreeg het gratis bij een of ander Clinique actie..

Maar je moet wel weten hoe je het moet gebruiken, als die vrouw in de winkel dat mij niet verteld had, had ik het zo van mijn gezicht afgewassen

Je moet het er dus afwrijven... (je bent er wel ff zoet mee) mijn huid is erna zoooo heerlijk zacht
En het glinstert ook een beetje
ja dat staat idd op het potje 'scrub off', maar bij mij spoelt het er zo af, valt niets te scrubben
Of moet je het er droog af wrijven? Want meestal als ik een masker neme doe ik dat voor het douchen, zodat ik het er onder de douche af spoel (geen veegjes masker die achter je oor blijven plakke ofzo)
doe ik het dan verkeerd ofzo?
pi_45087235
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 11:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik gebruik van Clinique spulletje dat je op je wallen kunt smeren en dat het dan niet meer zo blauw is Ideaal!
OEI! Wat is dat voor spul dan?
pi_45087354
Trouwens, Clinique heeft ook make-up? Ik heb een erg lichte huid en doe eigenlijk nooit foundation oid op omdat je dat ALTIJD ziet. Ik weet niet wat het is maar wat ik ook opsmeer, altijd zie je dat er iets op zit! Kunnen jullie mij iets aanraden? Ik wil absoluut niet dat zichtbaar is dat ik make-up op heb.. ik ben erg van de naturel look.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2007 20:51:18 ]
pi_45091793
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 20:50 schreef heaven7 het volgende:
Trouwens, Clinique heeft ook make-up? Ik heb een erg lichte huid en doe eigenlijk nooit foundation oid op omdat je dat ALTIJD ziet. Ik weet niet wat het is maar wat ik ook opsmeer, altijd zie je dat er iets op zit! Kunnen jullie mij iets aanraden? Ik wil absoluut niet dat zichtbaar is dat ik make-up op heb.. ik ben erg van de naturel look.
ik dus ook! (van de naturel look) ik gebruik clinique skin smoother pore minimizing make-up. dat is dus bedoeld voor een huid met zichtbare porien (wat ik dus heb) en die zie je dan inderdaad niet meer. het is een soort mousse foundation die niet echt dekt (dus geen opgemaakt effect) maar wel egaal maakt en heeeeeel zacht maakt. echt super goed spul! Ik smeer het trouwens alleen op neus en wangen, dat geeft al genoeg egaliteit, vind ik.
pi_45096046
Dat klinkt goed! Dus als je dan bijvoorbeeld een jas en een sjaal aanhebt hoef je niet bang te zijn dat je hele sjaal en kraag onder zit? Het geeft niks af? En wat kost het?
  zondag 7 januari 2007 @ 11:17:13 #33
107521 Furia
snoopy weer
pi_45102865
Ik heb ook die serie van het drie-stappen-plan. Werkt heerlijk, droogt niet uit, maar ik heb na 1 keer de mist ingaan weer ontzettend moeite met het volhouden! Dit terwijl wat mij betreft al de rest weg kan, ik heb namelijk echt nog nooit iets geprobeerd dat zo lekker werkt! En dat zegt wat, want ik heb thuis wel een minidrogisterij aan dat soort spul staan!

Ik ben nu ook wel benieuwd naar die ene stick... is dat echt voor een puistJE, of ook als je echt zo'n irritante op voelt komen, die je dus niet kunt uitknijpen, maar die wel "bonkt"? Ja, ik weet het, een onsmakelijke omschrijving voor iets dat je niet ziet als je er niet aanzit, maar niet-aanzitten is niet mijn sterkste kant!

O, en is er bij ICI paris nu 50% korting op ofzo?
  zondag 7 januari 2007 @ 11:51:36 #34
111260 Charmian
a little joy
pi_45103434
quote:
Op zondag 7 januari 2007 11:17 schreef Furia het volgende:
Ik heb ook die serie van het drie-stappen-plan. Werkt heerlijk, droogt niet uit, maar ik heb na 1 keer de mist ingaan weer ontzettend moeite met het volhouden! Dit terwijl wat mij betreft al de rest weg kan, ik heb namelijk echt nog nooit iets geprobeerd dat zo lekker werkt! En dat zegt wat, want ik heb thuis wel een minidrogisterij aan dat soort spul staan!

Ik ben nu ook wel benieuwd naar die ene stick... is dat echt voor een puistJE, of ook als je echt zo'n irritante op voelt komen, die je dus niet kunt uitknijpen, maar die wel "bonkt"? Ja, ik weet het, een onsmakelijke omschrijving voor iets dat je niet ziet als je er niet aanzit, maar niet-aanzitten is niet mijn sterkste kant!

Vooral voor die ja. Zo eentje die begint met een miniscuul bobbeltje en jeuk en eindigt in een ontzettende paddestoel (zonder kop) omdat je er niet vanaf kunt blijven en zit er na 3 weken nog. Maar zodra je 'm voelt opkomen en je gebruikt regelmatig die stick dan istie dus binnen een paar dagen weg.
pi_45103682
quote:
Op zondag 7 januari 2007 00:39 schreef heaven7 het volgende:
Dat klinkt goed! Dus als je dan bijvoorbeeld een jas en een sjaal aanhebt hoef je niet bang te zijn dat je hele sjaal en kraag onder zit? Het geeft niks af? En wat kost het?
nouja of het afgeeft weet ik niet want ik smeer het nooit op mijn nek dus. maar denk het niet

het kost 26 euro voor ik dacht 40 ml
pi_45103806
quote:
Op zondag 7 januari 2007 11:17 schreef Furia het volgende:

die stick van mij, die post-blemish, die doe je erop als het puistje al (bijna) weg is, die zorgt ervoor dat er geen litteken/rode vlek achterblijft. Die had ik inderdaad met -50% bij ICI PARIS gekocht, maar er lag er maar 1 ( ) en ik weet niet of het in alle filialen is of alleen in Almere. (Was dus niet -50% op alle Clinique, dat zou wel te gek zijn,maar er stond een uitverkoop mandje achterin de winkel, en daar lag ie tussen)
pi_45103870
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 20:11 schreef progje het volgende:

[..]

hoeveel had je wel niet gekocht dat je gratis zo'n potvan 40 euro krijgt? (of kreeg je een klein proefpotje?)

en wil je nog even uitleggen hoe het nou precies moet?
pi_45104277
Nou ik kreeg een kleiner potje, maar wel genoeg voor 3x of zo

Je moet het op je gezicht smeren, 15/20 min laten zitten en het er dan afwrijven....
Dus met draaiende bewegingen van je handen over je gezicht gaan en langzaam aan wrijf je het er dan vanaf... Doe het wel boven de wasbak of zo, want het geeft echt een bende

Daarna is je huid echt heerlijk zacht
pi_45104609
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:24 schreef progje het volgende:
Nou ik kreeg een kleiner potje, maar wel genoeg voor 3x of zo

Je moet het op je gezicht smeren, 15/20 min laten zitten en het er dan afwrijven....
Dus met draaiende bewegingen van je handen over je gezicht gaan en langzaam aan wrijf je het er dan vanaf... Doe het wel boven de wasbak of zo, want het geeft echt een bende

Daarna is je huid echt heerlijk zacht
oowwww dus zonder water

deed ik het dus gewoon fout

thanx!
pi_45104789
Cinique freak meldt zich Ik gebruik best veel van Clinique, het driestappenplan, superdefense, oogcreme, en nog wat spulletjes, kom er nu ff niet op. But I love it! En de nieuwe mascara van Clinique is ook echt geweldig
pi_45104815
ik gebruik het ook... iets tegen ontsteking in het gezicht.. daar gebruik ik het tenminste voor wanneer dat helaas soms nodig is
pi_45106314
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:01 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

nouja of het afgeeft weet ik niet want ik smeer het nooit op mijn nek dus. maar denk het niet

het kost 26 euro voor ik dacht 40 ml
Maar als je met je handen/vingers over die huid gaat blijft er niet vanalles op je handen hangen? Want dat gebeurt dus nu met spul van Manhattan ofzo
pi_45106641
quote:
Op zondag 7 januari 2007 13:40 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Maar als je met je handen/vingers over die huid gaat blijft er niet vanalles op je handen hangen? Want dat gebeurt dus nu met spul van Manhattan ofzo
dat je van die rolletje krijgt? nee gelukkig niet zeg

je hebt een heel klein beetje nodig en dat smeer je dan uit op je huid (ik dus alleen of wangen en neus) dat voelt superzacht aan, als babypoeder ofzo. Ik heb nog geen last gehad van die rolletjes als je iets te lang blijft wrijven (die ik idd ook wel eens had met goedkopere foundation)
pi_45110440
Oke dat klinkt goed! Binnenkort maar eens naar op zoek Kun je ook een proefje ofzo krijgen? Tis best een hoop geld
pi_45111335
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:41 schreef heaven7 het volgende:
Oke dat klinkt goed! Binnenkort maar eens naar op zoek Kun je ook een proefje ofzo krijgen? Tis best een hoop geld
gene idee, maar er ligt altijd een tester dat je het soweiso ff in de winkel kan proberen...
pi_45112420
oe wouwie

ik heb foto's van mijn voorhoofd en wangen gemaakt toen ik clinique net begon te gebruiken (begin oktober), toen weer in begin december, en nu weer begin janurai. ik zie mijn huid echt mooier worden! Geen rode vlekken meer, gladdere huid en kleinere porien

oeeeeh en het is dus niet psychisch, dat bewijzen de foto's
pi_45112617
Ik gebruikte de Liquid Fase Wash van Clinique en de M-Gel Lotion. Maar die facewash is al vervangen door een van Clarins, en die M-gel lotion is ook op en ik denk dat dat de nieuwe aquapower van Biotherm gaat worden !

Maar dit topic zal wel voor vrouwen gericht zijn
Fingerspitzgefühl
pi_45113240
quote:
Op zondag 7 januari 2007 16:46 schreef ForumGek het volgende:
Ik gebruikte de Liquid Fase Wash van Clinique en de M-Gel Lotion. Maar die facewash is al vervangen door een van Clarins, en die M-gel lotion is ook op en ik denk dat dat de nieuwe aquapower van Biotherm gaat worden !

Maar dit topic zal wel voor vrouwen gericht zijn
nou, mannelijke clinique fans zijn ook welkom, hoor
pi_45113771
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 20:50 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb de double face powder van Clinique. Ik hou ook niet zo van foundation, heb altijd het idee dat ik met zo'n "make-up hoofd" rondloop..... Maar die poeder werkt heel goed, dekt heel mooi. Als je van je zelf een beetje een mooie egale huid hebt, is die poeder echt alles wat je nodig hebt als basis.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
  zondag 7 januari 2007 @ 19:32:25 #50
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_45117998
Eey een clinique topic.

Zelf gebruik ik

Ik ben erg te spreken over de producten en ik kan wel zeggen dat ik een Clinique verslaafde ben.
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
pi_45118239
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:32 schreef Lief-visje het volgende:
Eey een clinique topic.

Zelf gebruik ik
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik ben erg te spreken over de producten en ik kan wel zeggen dat ik een Clinique verslaafde ben.
dat isbest veel

maar is take the day off en facial soap niet ene beetje dubbelop?

en hoevaak gebruik je die thermal active skin refiner? zie je resultaat?

en doe je die pore minimizer gewoonover de ddml heen?

en dat andere potje, wanneer gebruik je dat?

ik zie ook steeds weer lekkere dingen van clinqiue, maar ik hou me in, voor mijn portemonnee, maar ook omdat ik denk dat teveel smeren ook niet goed is. ik hou het dus bij het 3 stappen plan, ik vind de ddmg al volstaan als dagcreme. in crisistijden vervang ik de ddmg een paar nachtjes met de night treatment gel tegen onzuiverheden, en verder neem ik af en toe een lekker masker. verder smeer ik liever niets extra op mijn huid, ben bang dat op de langere termijn overdaad schaadt....
pi_45118264
Het 3 stappenplan is idd super
  zondag 7 januari 2007 @ 19:53:33 #53
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_45118934
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:38 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

dat isbest veel

maar is take the day off en facial soap niet ene beetje dubbelop?

en hoevaak gebruik je die thermal active skin refiner? zie je resultaat?

en doe je die pore minimizer gewoonover de ddml heen?

en dat andere potje, wanneer gebruik je dat?

ik zie ook steeds weer lekkere dingen van clinqiue, maar ik hou me in, voor mijn portemonnee, maar ook omdat ik denk dat teveel smeren ook niet goed is. ik hou het dus bij het 3 stappen plan, ik vind de ddmg al volstaan als dagcreme. in crisistijden vervang ik de ddmg een paar nachtjes met de night treatment gel tegen onzuiverheden, en verder neem ik af en toe een lekker masker. verder smeer ik liever niets extra op mijn huid, ben bang dat op de langere termijn overdaad schaadt....
Ik gebruik de take the day off als oog make-up verwijderaar.

De thermal active skin refiner gebruik ik 1 x in de week ( staat op de verpakking 2x) maar voor mij is 1 keer echt genoeg en je ziet resultaat. Het is een scrub die warm word zodra het in aanraking komt met water.

De pore minimizer doe ik over mijn 3 stappen systeem heen en dan doe ik mijn make-up en het ik merk verschil.

Het laaste roze potje is voor de winter die kan je na de 3 stappen er nog extra overheen doen als je huid daar behoefte aan heeft.
Everyone has secrets !
pi_45118972
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:53 schreef Lief-visje het volgende:

[..]

De thermal active skin refiner gebruik ik 1 x in de week ( staat op de verpakking 2x) maar voor mij is 1 keer echt genoeg en je ziet resultaat. Het is een scrub die warm word zodra het in aanraking komt met water.
oeeeeeeeeh hebben hebben hebben
  zondag 7 januari 2007 @ 19:56:48 #55
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_45119107
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:54 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

oeeeeeeeeh hebben hebben hebben
volgens mij is de grote tube tussen de 40 en de 50 euro. Helaas heb ik het doosje niet meer.
Everyone has secrets !
pi_45123067
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:56 schreef Lief-visje het volgende:

[..]

volgens mij is de grote tube tussen de 40 en de 50 euro. Helaas heb ik het doosje niet meer.
oeh das weer niet goedkoop

maar over 3 maandjes is ikke jarig
pi_45127043
Clinique is geweldig. Een paar jaar geleden reageerde mijn huid nogal heftig op parfum en geurstoffen, en toen kreeg ik de tip om Clinique-spul te gaan gebruiken (fragrance-free). Nu gebruik ik niet erg veel make-up en smeersels, maar alle Clinique dingen die ik heb zijn prettig in het gebruik en doen wat ze beloven. Het is niet goedkoop, maar ik vind het wel waar voor je geld en als je net als ik weinig gebruikt doe je er superlang mee.
Ik zoek niet, ik vind.
pi_45134262
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 20:48 schreef heaven7 het volgende:

[..]

OEI! Wat is dat voor spul dan?
All about eyes concealer!
Is wel soort make-up hoor.. dus het gaat niet echt weg, maar perfect spul!
pi_45134831
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:43 schreef Wakey het volgende:
Het is niet goedkoop, maar ik vind het wel waar voor je geld en als je net als ik weinig gebruikt doe je er superlang mee.
dat is zeker waar

eerst gebruikte ik gewoon midden prijsklasse spullen (Loreal, Garnier, Nivea) maar ik wasnooit echt helemaal terveden, dus steedskocht ik weer wat neiuws nog voordat het potje helemaal leeg was (mijn zusje blij met allemaal potjes die nog voor 1/5 gevuld zijn ), steeds te vroeg nieuw kopen kost uiteindelijk ook ene hoop geld, en steeds weer teleurgesteld.

En nu ben ik tevreden, en maak ik de flesjes tot op de bodem op. En met een setje 3 -stappen plan doe je zo 5 a 6 maanden. ja clinique is duur, maar of ik ook echt meer geld kwijt ben.. waarschijnlijk wel iets, maar het verschil met eerst zal denk ik meevallen.
pi_45135278
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:36 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

oowwww dus zonder water

deed ik het dus gewoon fout

thanx!
ja ik had al zo'n vermoeden dat je het verkeerd deed, want mijn huid heeft nog nooit zo lekker aangevoeld als nadat masker van Clinique
  Licht Ontvlambaar maandag 8 januari 2007 @ 09:26:44 #61
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_45135320
Clinique

ik ben ook diehard gebruiker Het 3-stappenplan, maar ook de make-up... Ik heb het geluk dat mijn baas regelmatig naar Amerika gaat en dan voor zijn vrouw en mij met ons verlanglijstje Macy's binnenstapt...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_45135439
Ik vind het ook zo zonde om het 3 stappenplan braaf te gebruiken, en er dan een of andere goedkope foundation op te smeren, want voor mijn gevoel kan dat dan ook nooit echt goed zijn voor je huid

Alleen soms heb ik het echt ff helemaal gehad met elke dag 2x dat 3 stappen-plan te gebruiken
Maar als ik het 1 dag niet heb gedaan, heb ik meestal gelijk al weer spijt
  maandag 8 januari 2007 @ 11:59:01 #63
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_45138367
Dit schijnt ook een handige beauty-tool te zijn :

Koolpotloodje aan de ene kant, kwastje aan de andere kant om het lijntje een beetje smokey te maken.
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  maandag 8 januari 2007 @ 13:41:29 #64
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45140885
Hier ook een Clinique fan.
Uiteraard het 3 stappen plan, scrub voor gezicht en voor het lijf, handcrème, bodycrème, wat make-up zoals mascara en arcadeboog oogschaduw en mijn favoriete geurtje Happy Heart.
Cadeautjes voor mezelf.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_45141995
quote:
Op maandag 8 januari 2007 07:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

All about eyes concealer!
Is wel soort make-up hoor.. dus het gaat niet echt weg, maar perfect spul!
Ja dat dacht ik idd wel, maar dat geeft niet zolang je niet ziet dat er make-up op zit? Ik doe er nu wel eens wat poeder op maar dat zie je dus
pi_45142132
quote:
Op maandag 8 januari 2007 14:16 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik idd wel, maar dat geeft niet zolang je niet ziet dat er make-up op zit? Ik doe er nu wel eens wat poeder op maar dat zie je dus
Bij mij zie je het niet iig Ben er iig heel blij mee!
pi_45142165
Ik ga eens op zoek dan
  maandag 8 januari 2007 @ 21:21:15 #68
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_45158200
Zelf koop ik altijd de groot verpakkingen en na ongeveer 8 maanden koop ik het opnieuw zo heb ik altijd een voorraad en kom ik niet voor verrassingen te staan. Met groot verpakkingen doe ik langer dan een jaar.
Everyone has secrets !
pi_45165200
Oef, nog meer addicts! Ik zal morgen een foto maken van m´n collectie ( ), ga nu slapen..
Stiekeme tvp..
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
pi_45173035
quote:
Op maandag 8 januari 2007 21:21 schreef Lief-visje het volgende:
Zelf koop ik altijd de groot verpakkingen en na ongeveer 8 maanden koop ik het opnieuw zo heb ik altijd een voorraad en kom ik niet voor verrassingen te staan. Met groot verpakkingen doe ik langer dan een jaar.
dan is 400 ml?

mja dat is da ongeveer een jaar, ik doe dus ong 6 maanden met 200 ml flessen (en 125 ml ddmg)
pi_45173083
quote:
Op maandag 8 januari 2007 09:23 schreef progje het volgende:

[..]

ja ik had al zo'n vermoeden dat je het verkeerd deed, want mijn huid heeft nog nooit zo lekker aangevoeld als nadat masker van Clinique
heb het nu 'goed' gedaan, maar wat een gedoe om dat spul eraf te wrijven. was er wel ff mee bezig. en is al dat harde gewrijf wel goed voor je huid? Naja mijn huid voelde daarna wel zacht, maar ben alsnog even onder de douche gesprongen, want had het gevoel dat er nog steeds restjes facial op mijn gezicht zaten.
pi_45173112
quote:
Op maandag 8 januari 2007 09:35 schreef progje het volgende:
Ik vind het ook zo zonde om het 3 stappenplan braaf te gebruiken, en er dan een of andere goedkope foundation op te smeren, want voor mijn gevoel kan dat dan ook nooit echt goed zijn voor je huid

Alleen soms heb ik het echt ff helemaal gehad met elke dag 2x dat 3 stappen-plan te gebruiken
Maar als ik het 1 dag niet heb gedaan, heb ik meestal gelijk al weer spijt
ik hou het aardag vol! Alleen als ik in het weekend bij mijn vriend slaap sla ik het over. geen zin om alles mee te slepen, ik heb alleen een mini van de lotion, die neem ik dan wel mee. maarja 1 keer in de week rustdag kan vast geen kwaad.
pi_45173188
gister ff naar de DA geweest, OEF! Die thermal active scrub is idd 39 euro! wow wel een een rib uit mijn lijf. ik koop m nog maar niet, vind het toch wel érg veel geld. maar ik hou ebay in de gaten en mijn verjaardag komt eraan ....

iemand die van zijn tube afwil ?
pi_45179258
Zo, hier een foto van m'n collectie.. Ik lijk wel niet goed bij m'n hoofd..
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
pi_45181147
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 15:42 schreef coltje87 het volgende:
[afbeelding]
zooooo! veel oogschaduws vooral!

ik maak nog wel eens een foto van mijn collectie

ik heB:
-3 stappen plan (+ voorraad)
-post blemish stick
-blusher
-skin smoother
-night treatment gel
-sheer day protector SPF 15

oei ook al best veel 8 stuks (12 met de voorraad erbij)
pi_45181966
quote:
[afbeelding]
Lushtaferelen!
pi_45182434
Jeetjemineetje! Wat een adoratie van één bepaald merk!!
Hebben jullie er soms aandelen in?
Ik heb van Clinique de Superdefence Cream voor een vette huid, die is inderdaad geweldig, met name ook omdat er een zonnefactor 25 in zit, en de Quickliner voor Lips, een redelijk fijne lipliner, waar er zoveel van zijn.
Maar ik kan ook een heleboel andere merken opnoemen waar ik geweldige producten van heb. Dat is voor mij niet merkafhankelijk, de ene keer vind ik een fijn product van het ene merk, en dan weer van het andere.
Ik heb jarenlang lippenstif van Clinique gebruikt, de LLS, Long Lasting Softshine of zo iets, maar tegenwoordig gebruik ik alleen nog maar LipFinity van Max Factor, blijft tenminste de hele dag zitten!
**ALLES IS RELATIEF!**
  dinsdag 9 januari 2007 @ 17:13:03 #78
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_45182497
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 12:05 schreef snowqueen911 het volgende:
gister ff naar de DA geweest, OEF! Die thermal active scrub is idd 39 euro! wow wel een een rib uit mijn lijf. ik koop m nog maar niet, vind het toch wel érg veel geld. maar ik hou ebay in de gaten en mijn verjaardag komt eraan ....

iemand die van zijn tube afwil ?
Tip ! je hebt tegenwoordig ook hele kleine pakketjes van de clinique ze zijn bij de betere zaken nog te verkrijgen daar zit een mini thermal active scrub in.

Ik was de 7 dagen scrub en de oogcreme vergeten die heb ik ook nog haha.

Ben laatst alles opnieuw gaan halen kreeg ik er nog allemaal mini proef dingen bij. De komende 2 jaar hoef ik niks meer te kopen.
Everyone has secrets !
pi_45182605
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:57 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Lushtaferelen!
Dat is weer een ander tafeltje.. Lush gebruik ik echt zelden, ben allergisch
pi_45182628
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:36 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

zooooo! veel oogschaduws vooral!
Ik vind ze echt helemaal te gek. Krijg geen uitslag, en het blijf nog lang zitten ook!
pi_45183848
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 17:16 schreef coltje87 het volgende:

[..]

Dat is weer een ander tafeltje.. Lush gebruik ik echt zelden, ben allergisch
Jammer, maar wel leuk zulke hobbies, niet? Ik ga binnenkort maar eens neuzen voor Clinique! Ik woon niet bepaald in de buurt van een Douglas oid
pi_45184701
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:57 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Lushtaferelen!
haha dat merk heb ik ook net ontdekt. ga mijn haar vanavond voor het eerst wassen met hun conditioner.
lush lijkt me heerlijk voor onder de douche/in je haar.

maareh... voor mijn gezichtje niets anders dan clinique
pi_45184805
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 17:10 schreef Joky het volgende:
Jeetjemineetje! Wat een adoratie van één bepaald merk!!
Hebben jullie er soms aandelen in?
Ik heb van Clinique de Superdefence Cream voor een vette huid, die is inderdaad geweldig, met name ook omdat er een zonnefactor 25 in zit, en de Quickliner voor Lips, een redelijk fijne lipliner, waar er zoveel van zijn.
Maar ik kan ook een heleboel andere merken opnoemen waar ik geweldige producten van heb. Dat is voor mij niet merkafhankelijk, de ene keer vind ik een fijn product van het ene merk, en dan weer van het andere.
Ik heb jarenlang lippenstif van Clinique gebruikt, de LLS, Long Lasting Softshine of zo iets, maar tegenwoordig gebruik ik alleen nog maar LipFinity van Max Factor, blijft tenminste de hele dag zitten!
nou... mijn favoriete mascara op dit moment is van YSL: faux cils mascara. moooi (dus ik hou niet per se vast aan één merk, maar tot nu toe is clinique van wat ik heb geprobeerd het beste voor mijn huid. veel andere merken in de prijsklasse heb ik niet geprobeerd (wel bijna alle middenklasse merken), maar dit bevalt prima dus waarom zou ik:))
pi_45184907
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 17:53 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Jammer, maar wel leuk zulke hobbies, niet? Ik ga binnenkort maar eens neuzen voor Clinique! Ik woon niet bepaald in de buurt van een Douglas oid
als je de ddml (de gele dorstlesser voor de huid) wil proberen: ik heb een 50 ml flacon nieuw in de doos. daar doe ik niks mee omdat ik nu toch ddmg gebruik (voor mijn vette huid) Je mag hem overnemen voor een vriendenprijsje. moet je mailen naar [ te laat! ]
pi_45184910
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 18:20 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

haha dat merk heb ik ook net ontdekt. ga mijn haar vanavond voor het eerst wassen met hun conditioner.
lush lijkt me heerlijk voor onder de douche/in je haar.

maareh... voor mijn gezichtje niets anders dan clinique
Ik heb een enorme Lushverslaving gehad maar uiteindelijk deed het niets goeds behalve lekker geuren Ik ben weer terug op goedkope Hemashampoo waar mijn haar er veel mooier van uitziet Shampoos maken je haar erg stroef en klitterig. Maargoed, dat is een ander topic
pi_45184952
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 18:26 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Shampoos maken je haar erg stroef en klitterig. Maargoed, dat is een ander topic
die van lush, of bedoel je in het algemeen? Jij vind de lush shampoo dus niet zo?
pi_45184970
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 18:26 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ik heb een enorme Lushverslaving gehad maar uiteindelijk deed het niets goeds behalve lekker geuren I
als je nog wat hebt liggen.....

ddml ruilen tegen lush mag ook
pi_45184982
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 18:26 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

als je de ddml (de gele dorstlesser voor de huid) wil proberen: ik heb een 50 ml flacon nieuw in de doos. daar doe ik niks mee omdat ik nu toch ddmg gebruik (voor mijn vette huid) Je mag hem overnemen voor een vriendenprijsje. moet je mailen naar lalala
You've got mail Je kan je adres weghalen hoor!
pi_45185131
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 18:27 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

die van lush, of bedoel je in het algemeen? Jij vind de lush shampoo dus niet zo?
Ik vind Lushshampoos niet zo super nee, hoewel die blokjes erg handig zijn voor op vakantie ofzo. Je kunt de rest van je lichaam er ook mee wassen. Maar bij het uitspoelen wordt het haar ERG stroef en klitterig, als het is opgedroogd valt het wel mee hoor.. maar voor mij geen Lushshampoos meer. Conditioners zijn wel goed
pi_45185576
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 18:32 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ik vind Lushshampoos niet zo super nee, hoewel die blokjes erg handig zijn voor op vakantie ofzo. Je kunt de rest van je lichaam er ook mee wassen. Maar bij het uitspoelen wordt het haar ERG stroef en klitterig, als het is opgedroogd valt het wel mee hoor.. maar voor mij geen Lushshampoos meer. Conditioners zijn wel goed
Ik vind juist de shampoos wel geweldig, maar ik heb daarna idd echt veel conditioner nodig..

Ik heb gisteren Pore Minimizer Refining Serum gekocht, heel fijn spul
  dinsdag 9 januari 2007 @ 18:47:33 #91
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_45185693
quote:
[afbeelding]
Wow
  dinsdag 9 januari 2007 @ 18:53:10 #92
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_45185903
Kosten deze produkten trouwens overal hetzelfde in de winkels?
pi_45185949
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 18:53 schreef poohy het volgende:
Volgens mij wel, of het scheelt iets van ¤2 oid. Niet erg veel iig.. Ik kreeg gisteren bij de douglas wel 10% korting, is nu op alles van Clinique Ik weet alleen niet tot wanneer dat is
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:12:24 #94
130081 manou
me love me boyfriend
pi_45186669
ik heb een behoorlijke tijd lang clinique gebruikt vond het altijd heerlijk tot dat mijn barriere laag van mijn huid er beschadigd door is geraakt dus ben ik over gegeaan op dermalogica.....
pi_45186961
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 18:54 schreef lienelien het volgende:

[..]

Volgens mij wel, of het scheelt iets van ¤2 oid. Niet erg veel iig.. Ik kreeg gisteren bij de douglas wel 10% korting, is nu op alles van Clinique Ik weet alleen niet tot wanneer dat is
Zojuist reclame op tv van 10% korting op Lancaster ofzoiets bij Douglas Ik ga echt zeer binnenkort langs!
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:22:53 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45187132
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:12 schreef manou het volgende:
ik heb een behoorlijke tijd lang clinique gebruikt vond het altijd heerlijk tot dat mijn barriere laag van mijn huid er beschadigd door is geraakt dus ben ik over gegeaan op dermalogica.....
En dat kwam specifiek door Clinique?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_45187262
quote:

[..]

ben ik weer

heb je teruggemaild hoor + uitleg over ddml
pi_45187314
quote:

[..]

Conditioners zijn wel goed
ik heb gisteren voor het eerst lush spulletjes gekocht (fresh farmacy als cadeautje voor mn zusje, en voor mezelf een stuk HIWTK soap, american cream conditioner en Skin Sin body lotion) Ik ga over 5 minuten onder de douche met die conditioner. ben benieuwd.....!
pi_45187365
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 18:44 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ik vind juist de shampoos wel geweldig, maar ik heb daarna idd echt veel conditioner nodig..

Ik heb gisteren Pore Minimizer Refining Serum gekocht, heel fijn spul
jaaaa! daar had ik een keer een proefje van! Maar eigenlijk heb ik aan DDMG wel genoeg, tegen glimmen poeder ik af en toe mijn neusje een beetje. Dat serum is idd fijn maar ik wil niet te veel op mijn gezicht smeren hahzi
pi_45187453
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 18:53 schreef poohy het volgende:
ja! Al heb je soms acties, bv gratis mini's bij besteding vanaf 50 euro ofzo. (bij ICI PARIS heb je met je klantenkaart altijd 10% of 15% korting ) en in Belgie is het geloof ik ook iets goedkoper. Als je iemand kent die naar amerika gaat, moet je maar een partijtje laten meenemen, want dara is het echt iets van 20% goedkoper dan hier, geloof ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')