tube?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:31 schreef Spijgbak het volgende:
Ik heb alleen een moisture sheer lipstick van Clinique in Red Honey. Supermooie kleur, maar hij blijft niet superlang zitten. Toch ben ik er erg tevreden mee. Als deze tube op is ga ik hem opnieuw kopen.
Die is inderdaad geweldig...quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:09 schreef snowqueen911 het volgende:
dram.different moist gel (vetvrij)
nou die moet ik dan ook maar eens gaan proberenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:03 schreef Charmian het volgende:
Laten we de geurlijnen van Clinique niet vergeten, Happy bijvoorbeeld![]()
Verder heb ik de Clinique Touch Stick. Als je eenpukkeltje op voelt komen en je stipt het aan dan istie binnen no time verdwenen zonder rode vlekken of littekens.
Nee, het is niet echt een tube. Het is gewoon een lipstick, maar met zo'n tube achtige vorm. Ik wist even niet hoe ik het anders moest omschrijven. Zo ziet het er uit.quote:
welke is dat precies, dan? deze:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:03 schreef Charmian het volgende:
Laten we de geurlijnen van Clinique niet vergeten, Happy bijvoorbeeld![]()
Verder heb ik de Clinique Touch Stick. Als je eenpukkeltje op voelt komen en je stipt het aan dan istie binnen no time verdwenen zonder rode vlekken of littekens.
hey!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:27 schreef sannie_m het volgende:
Ik kan tegen niets anders en ben dus erg blij dat ik Clinique ontdekt heb (gelukkig alweer een tijd geleden)Ik gebruik de Liquid Facial Soap extra mild, Claryfying Lotion Mild, de DDML (niet de gel, die vind ik niet fijn) en dan de Superdefense Triple Action Moisturiser voor Very Dry Skin (de Moisture On-Call is ook een aanrader!). Af en toe smeer ik ook nog een lekker masker dat ik van mijn drogist een hele nacht mag laten intrekken. Daar knapt mijn huid echt van op!
edit: typo
ik heb wel eens eerder zo'n aanstip dinges gehad van Clearasil. Maar dat droogde dus erg uit, waardoor de plek van het puistje rood werd (en puistje ging niet wegquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:37 schreef Charmian het volgende:
Het is die eerste. Een aantal maanden geleden gewoon bij ICI Paris gekocht. Wel iets van ¤19 maar je doet er ontzettend lang mee. Ik geloofde er trouwens ook niet in, maar ik zag de werking bij een collegaatje.
Je moet het trouwens wel regelmatig aanstippen maar je ziet er niets van want het is een soort lotion.
ja he? die had ik dus ook bij de glamour. maar na 2 keer spuiten vond het het zo'n vies luchtje! Gelukkig kon ik hem voor 15 euro verkopen. had ik toch nog een soort van welkomstcadeau.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:34 schreef Sabinee het volgende:
ik heb bij mijn abonnement op de glamour een clinique simply geurtje en bodyspray gekregen...vind het merk echt super en ik vind de flesjes zo mooimaar het geurtje vind ik eerlijk gezegd 10 keer niks
Dat spul is helemaal geweldig, ik kreeg het gratis bij een of ander Clinique actie..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:06 schreef snowqueen911 het volgende:
Deze heb ik ook:
[afbeelding]
oei wat ben ik een clinique junk
opzich fijn masker, en zeer zuinig in hetgebruik, maar alsnog had ik meer verwacht voor een potje van bijna 40 euro
(gelukkig heb ik er minder voor betaald, maar bepaald gratis was het nog niet)
ja dat staat idd op het potje 'scrub off', maar bij mij spoelt het er zo af, valt niets te scrubbenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:11 schreef progje het volgende:
[..]
Dat spul is helemaal geweldig, ik kreeg het gratis bij een of ander Clinique actie..
Maar je moet wel weten hoe je het moet gebruiken, als die vrouw in de winkel dat mij niet verteld had, had ik het zo van mijn gezicht afgewassen
Je moet het er dus afwrijven... (je bent er wel ff zoet mee) mijn huid is erna zoooo heerlijk zacht
En het glinstert ook een beetje
OEI! Wat is dat voor spul dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik gebruik van Clinique spulletje dat je op je wallen kunt smeren en dat het dan niet meer zo blauw isIdeaal!
ik dus ook! (van de naturel look) ik gebruik clinique skin smoother pore minimizing make-up. dat is dus bedoeld voor een huid met zichtbare porien (wat ik dus heb) en die zie je dan inderdaad niet meer. het is een soort mousse foundation die niet echt dekt (dus geen opgemaakt effect) maar wel egaal maakt en heeeeeel zacht maakt. echt super goed spul! Ik smeer het trouwens alleen op neus en wangen, dat geeft al genoeg egaliteit, vind ik.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:50 schreef heaven7 het volgende:
Trouwens, Clinique heeft ook make-up? Ik heb een erg lichte huid en doe eigenlijk nooit foundation oid op omdat je dat ALTIJD ziet. Ik weet niet wat het is maar wat ik ook opsmeer, altijd zie je dat er iets op zit! Kunnen jullie mij iets aanraden? Ik wil absoluut niet dat zichtbaar is dat ik make-up op heb.. ik ben erg van de naturel look.
Vooral voor die ja. Zo eentje die begint met een miniscuul bobbeltje en jeuk en eindigt in een ontzettende paddestoel (zonder kop) omdat je er niet vanaf kunt blijven en zit er na 3 weken nog. Maar zodra je 'm voelt opkomen en je gebruikt regelmatig die stick dan istie dus binnen een paar dagen weg.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:17 schreef Furia het volgende:
Ik heb ook die serie van het drie-stappen-plan. Werkt heerlijk, droogt niet uit, maar ik heb na 1 keer de mist ingaan weer ontzettend moeite met het volhouden! Dit terwijl wat mij betreft al de rest weg kan, ik heb namelijk echt nog nooit iets geprobeerd dat zo lekker werkt! En dat zegt wat, want ik heb thuis wel een minidrogisterij aan dat soort spul staan!
Ik ben nu ook wel benieuwd naar die ene stick... is dat echt voor een puistJE, of ook als je echt zo'n irritante op voelt komen, die je dus niet kunt uitknijpen, maar die wel "bonkt"? Ja, ik weet het, een onsmakelijke omschrijving voor iets dat je niet ziet als je er niet aanzit, maar niet-aanzitten is niet mijn sterkste kant!
O, en is er bij ICI paris nu 50% korting op ofzo?
nouja of het afgeeft weet ik niet want ik smeer het nooit op mijn nek dus. maar denk het nietquote:Op zondag 7 januari 2007 00:39 schreef heaven7 het volgende:
Dat klinkt goed! Dus als je dan bijvoorbeeld een jas en een sjaal aanhebt hoef je niet bang te zijn dat je hele sjaal en kraag onder zit? Het geeft niks af? En wat kost het?
die stick van mij, die post-blemish, die doe je erop als het puistje al (bijna) weg is, die zorgt ervoor dat er geen litteken/rode vlek achterblijft. Die had ik inderdaad met -50% bij ICI PARIS gekocht, maar er lag er maar 1 (quote:Op zondag 7 januari 2007 11:17 schreef Furia het volgende:
Ik heb ook die serie van het drie-stappen-plan. Werkt heerlijk, droogt niet uit, maar ik heb na 1 keer de mist ingaan weer ontzettend moeite met het volhouden! Dit terwijl wat mij betreft al de rest weg kan, ik heb namelijk echt nog nooit iets geprobeerd dat zo lekker werkt! En dat zegt wat, want ik heb thuis wel een minidrogisterij aan dat soort spul staan!
Ik ben nu ook wel benieuwd naar die ene stick... is dat echt voor een puistJE, of ook als je echt zo'n irritante op voelt komen, die je dus niet kunt uitknijpen, maar die wel "bonkt"? Ja, ik weet het, een onsmakelijke omschrijving voor iets dat je niet ziet als je er niet aanzit, maar niet-aanzitten is niet mijn sterkste kant!
O, en is er bij ICI paris nu 50% korting op ofzo?
hoeveel had je wel niet gekocht dat je gratis zo'n potvan 40 euro krijgt? (of kreeg je een klein proefpotje?)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:11 schreef progje het volgende:
[..]
Dat spul is helemaal geweldig, ik kreeg het gratis bij een of ander Clinique actie..
oowwww dus zonder waterquote:Op zondag 7 januari 2007 12:24 schreef progje het volgende:
Nou ik kreeg een kleiner potje, maar wel genoeg voor 3x of zo
Je moet het op je gezicht smeren, 15/20 min laten zitten en het er dan afwrijven....
Dus met draaiende bewegingen van je handen over je gezicht gaan en langzaam aan wrijf je het er dan vanaf... Doe het wel boven de wasbak of zo, want het geeft echt een bende
Daarna is je huid echt heerlijk zacht
Maar als je met je handen/vingers over die huid gaat blijft er niet vanalles op je handen hangen? Want dat gebeurt dus nu met spul van Manhattan ofzoquote:Op zondag 7 januari 2007 12:01 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
nouja of het afgeeft weet ik niet want ik smeer het nooit op mijn nek dus. maar denk het niet
het kost 26 euro voor ik dacht 40 ml
dat je van die rolletje krijgt? nee gelukkig niet zegquote:Op zondag 7 januari 2007 13:40 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Maar als je met je handen/vingers over die huid gaat blijft er niet vanalles op je handen hangen? Want dat gebeurt dus nu met spul van Manhattan ofzo
gene idee, maar er ligt altijd een tester dat je het soweiso ff in de winkel kan proberen...quote:Op zondag 7 januari 2007 15:41 schreef heaven7 het volgende:
Oke dat klinkt goed! Binnenkort maar eens naar op zoekKun je ook een proefje ofzo krijgen? Tis best een hoop geld
nou, mannelijke clinique fans zijn ook welkom, hoorquote:Op zondag 7 januari 2007 16:46 schreef ForumGek het volgende:
Ik gebruikte de Liquid Fase Wash van Clinique en de M-Gel Lotion. Maar die facewash is al vervangen door een van Clarins, en die M-gel lotion is ook op en ik denk dat dat de nieuwe aquapower van Biotherm gaat worden !
Maar dit topic zal wel voor vrouwen gericht zijn![]()
Ik heb de double face powder van Clinique. Ik hou ook niet zo van foundation, heb altijd het idee dat ik met zo'n "make-up hoofd" rondloop..... Maar die poeder werkt heel goed, dekt heel mooi. Als je van je zelf een beetje een mooie egale huid hebt, is die poeder echt alles wat je nodig hebt als basis.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:50 schreef heaven7 het volgende:
Trouwens, Clinique heeft ook make-up? Ik heb een erg lichte huid en doe eigenlijk nooit foundation oid op omdat je dat ALTIJD ziet. Ik weet niet wat het is maar wat ik ook opsmeer, altijd zie je dat er iets op zit! Kunnen jullie mij iets aanraden? Ik wil absoluut niet dat zichtbaar is dat ik make-up op heb.. ik ben erg van de naturel look.
dat isbest veelquote:Op zondag 7 januari 2007 19:32 schreef Lief-visje het volgende:
Eey een clinique topic.
Zelf gebruik ik
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben erg te spreken over de producten en ik kan wel zeggen dat ik een Clinique verslaafde ben.![]()
Ik gebruik de take the day off als oog make-up verwijderaar.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:38 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
dat isbest veel
maar is take the day off en facial soap niet ene beetje dubbelop?
en hoevaak gebruik je die thermal active skin refiner? zie je resultaat?
en doe je die pore minimizer gewoonover de ddml heen?
en dat andere potje, wanneer gebruik je dat?
ik zie ook steeds weer lekkere dingen van clinqiue, maar ik hou me in, voor mijn portemonnee, maar ook omdat ik denk dat teveel smeren ook niet goed is. ik hou het dus bij het 3 stappen plan, ik vind de ddmg al volstaan als dagcreme. in crisistijden vervang ik de ddmg een paar nachtjes met de night treatment gel tegen onzuiverheden, en verder neem ik af en toe een lekker masker. verder smeer ik liever niets extra op mijn huid, ben bang dat op de langere termijn overdaad schaadt....
oeeeeeeeeh hebben hebben hebbenquote:Op zondag 7 januari 2007 19:53 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
De thermal active skin refiner gebruik ik 1 x in de week ( staat op de verpakking 2x) maar voor mij is 1 keer echt genoeg en je ziet resultaat. Het is een scrub die warm word zodra het in aanraking komt met water.
volgens mij is de grote tube tussen de 40 en de 50 euro. Helaas heb ik het doosje niet meer.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:54 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
oeeeeeeeeh hebben hebben hebben
oeh das weer niet goedkoopquote:Op zondag 7 januari 2007 19:56 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
volgens mij is de grote tube tussen de 40 en de 50 euro. Helaas heb ik het doosje niet meer.
All about eyes concealer!quote:
dat is zeker waarquote:Op zondag 7 januari 2007 22:43 schreef Wakey het volgende:
Het is niet goedkoop, maar ik vind het wel waar voor je geld en als je net als ik weinig gebruikt doe je er superlang mee.
ja ik had al zo'n vermoeden dat je het verkeerd deed, want mijn huid heeft nog nooit zo lekker aangevoeld als nadat masker van Cliniquequote:Op zondag 7 januari 2007 12:36 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
oowwww dus zonder water
deed ik het dus gewoon fout
thanx!
Ja dat dacht ik idd wel, maar dat geeft niet zolang je niet ziet dat er make-up op zit? Ik doe er nu wel eens wat poeder op maar dat zie je dusquote:Op maandag 8 januari 2007 07:40 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
All about eyes concealer!
Is wel soort make-up hoor.. dus het gaat niet echt weg, maar perfect spul!
Bij mij zie je het niet iigquote:Op maandag 8 januari 2007 14:16 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik idd wel, maar dat geeft niet zolang je niet ziet dat er make-up op zit? Ik doe er nu wel eens wat poeder op maar dat zie je dus
dan is 400 ml?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:21 schreef Lief-visje het volgende:
Zelf koop ik altijd de groot verpakkingen en na ongeveer 8 maanden koop ik het opnieuw zo heb ik altijd een voorraad en kom ik niet voor verrassingen te staan. Met groot verpakkingen doe ik langer dan een jaar.
heb het nu 'goed' gedaan, maar wat een gedoe om dat spul eraf te wrijven. was er wel ff mee bezig. en is al dat harde gewrijf wel goed voor je huid? Naja mijn huid voelde daarna wel zacht, maar ben alsnog even onder de douche gesprongen, want had het gevoel dat er nog steeds restjes facial op mijn gezicht zaten.quote:Op maandag 8 januari 2007 09:23 schreef progje het volgende:
[..]
ja ik had al zo'n vermoeden dat je het verkeerd deed, want mijn huid heeft nog nooit zo lekker aangevoeld als nadat masker van Clinique
ik hou het aardag vol! Alleen als ik in het weekend bij mijn vriend slaap sla ik het over. geen zin om alles mee te slepen, ik heb alleen een mini van de lotion, die neem ik dan wel mee. maarja 1 keer in de week rustdag kan vast geen kwaad.quote:Op maandag 8 januari 2007 09:35 schreef progje het volgende:
Ik vind het ook zo zonde om het 3 stappenplan braaf te gebruiken, en er dan een of andere goedkope foundation op te smeren, want voor mijn gevoel kan dat dan ook nooit echt goed zijn voor je huid
Alleen soms heb ik het echt ff helemaal gehad met elke dag 2x dat 3 stappen-plan te gebruiken
Maar als ik het 1 dag niet heb gedaan, heb ik meestal gelijk al weer spijt
zooooo! veel oogschaduws vooral!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:42 schreef coltje87 het volgende:
Zo, hier een foto van m'n collectie.. Ik lijk wel niet goed bij m'n hoofd..![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:42 schreef coltje87 het volgende:
Zo, hier een foto van m'n collectie.. Ik lijk wel niet goed bij m'n hoofd..![]()
[afbeelding]
Tip ! je hebt tegenwoordig ook hele kleine pakketjes van de clinique ze zijn bij de betere zaken nog te verkrijgen daar zit een mini thermal active scrub in.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:05 schreef snowqueen911 het volgende:
gister ff naar de DA geweest, OEF! Die thermal active scrub is idd 39 euro! wow wel een een rib uit mijn lijf. ik koop m nog maar niet, vind het toch wel érg veel geld. maar ik hou ebay in de gaten en mijn verjaardag komt eraan ....
iemand die van zijn tube afwil ?
quote:
Ik vind ze echt helemaal te gek. Krijg geen uitslag, en het blijf nog lang zitten ook!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:36 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
zooooo! veel oogschaduws vooral!
Jammer, maar wel leuk zulke hobbies, niet?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:16 schreef coltje87 het volgende:
[..]Dat is weer een ander tafeltje.. Lush gebruik ik echt zelden, ben allergisch
![]()
haha dat merk heb ik ook net ontdekt. ga mijn haar vanavond voor het eerst wassen met hun conditioner.quote:
nou... mijn favoriete mascara op dit moment is van YSL: faux cils mascara. moooi (dus ik hou niet per se vast aan één merk, maar tot nu toe is clinique van wat ik heb geprobeerd het beste voor mijn huid. veel andere merken in de prijsklasse heb ik niet geprobeerd (wel bijna alle middenklasse merken), maar dit bevalt prima dus waarom zou ik:))quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:10 schreef Joky het volgende:
Jeetjemineetje! Wat een adoratie van één bepaald merk!!
Hebben jullie er soms aandelen in?
Ik heb van Clinique de Superdefence Cream voor een vette huid, die is inderdaad geweldig, met name ook omdat er een zonnefactor 25 in zit, en de Quickliner voor Lips, een redelijk fijne lipliner, waar er zoveel van zijn.
Maar ik kan ook een heleboel andere merken opnoemen waar ik geweldige producten van heb. Dat is voor mij niet merkafhankelijk, de ene keer vind ik een fijn product van het ene merk, en dan weer van het andere.
Ik heb jarenlang lippenstif van Clinique gebruikt, de LLS, Long Lasting Softshine of zo iets, maar tegenwoordig gebruik ik alleen nog maar LipFinity van Max Factor, blijft tenminste de hele dag zitten!
als je de ddml (de gele dorstlesser voor de huid) wil proberen: ik heb een 50 ml flacon nieuw in de doos. daar doe ik niks mee omdat ik nu toch ddmg gebruik (voor mijn vette huid) Je mag hem overnemen voor een vriendenprijsje. moet je mailen naar [ te laat!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:53 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Jammer, maar wel leuk zulke hobbies, niet?Ik ga binnenkort maar eens neuzen voor Clinique! Ik woon niet bepaald in de buurt van een Douglas oid
Ik heb een enorme Lushverslaving gehad maar uiteindelijk deed het niets goeds behalve lekker geurenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:20 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
haha dat merk heb ik ook net ontdekt. ga mijn haar vanavond voor het eerst wassen met hun conditioner.
lush lijkt me heerlijk voor onder de douche/in je haar.
maareh... voor mijn gezichtje niets anders dan clinique
die van lush, of bedoel je in het algemeen? Jij vind de lush shampoo dus niet zo?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:26 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Shampoos maken je haar erg stroef en klitterig. Maargoed, dat is een ander topic
als je nog wat hebt liggen.....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:26 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik heb een enorme Lushverslaving gehad maar uiteindelijk deed het niets goeds behalve lekker geurenI
You've got mailquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:26 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
als je de ddml (de gele dorstlesser voor de huid) wil proberen: ik heb een 50 ml flacon nieuw in de doos. daar doe ik niks mee omdat ik nu toch ddmg gebruik (voor mijn vette huid) Je mag hem overnemen voor een vriendenprijsje. moet je mailen naar lalala
Ik vind Lushshampoos niet zo super nee, hoewel die blokjes erg handig zijn voor op vakantie ofzo. Je kunt de rest van je lichaam er ook mee wassen. Maar bij het uitspoelen wordt het haar ERG stroef en klitterig, als het is opgedroogd valt het wel mee hoor.. maar voor mij geen Lushshampoos meer. Conditioners zijn wel goedquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:27 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
die van lush, of bedoel je in het algemeen? Jij vind de lush shampoo dus niet zo?
Ik vind juist de shampoos wel geweldig, maar ik heb daarna idd echt veel conditioner nodig..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:32 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik vind Lushshampoos niet zo super nee, hoewel die blokjes erg handig zijn voor op vakantie ofzo. Je kunt de rest van je lichaam er ook mee wassen. Maar bij het uitspoelen wordt het haar ERG stroef en klitterig, als het is opgedroogd valt het wel mee hoor.. maar voor mij geen Lushshampoos meer. Conditioners zijn wel goed
Wowquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:42 schreef coltje87 het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij wel, of het scheelt iets van ¤2 oid. Niet erg veel iig.. Ik kreeg gisteren bij de douglas wel 10% korting, is nu op alles van Cliniquequote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:53 schreef poohy het volgende:
Kosten deze produkten trouwens overal hetzelfde in de winkels?
Zojuist reclame op tv van 10% korting op Lancaster ofzoiets bij Douglasquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
Volgens mij wel, of het scheelt iets van ¤2 oid. Niet erg veel iig.. Ik kreeg gisteren bij de douglas wel 10% korting, is nu op alles van CliniqueIk weet alleen niet tot wanneer dat is
En dat kwam specifiek door Clinique?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:12 schreef manou het volgende:
ik heb een behoorlijke tijd lang clinique gebruikt vond het altijd heerlijk tot dat mijn barriere laag van mijn huid er beschadigd door is geraakt dus ben ik over gegeaan op dermalogica.....
ben ik weerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:32 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik vind Lushshampoos niet zo super nee, hoewel die blokjes erg handig zijn voor op vakantie ofzo. Je kunt de rest van je lichaam er ook mee wassen. Maar bij het uitspoelen wordt het haar ERG stroef en klitterig, als het is opgedroogd valt het wel mee hoor.. maar voor mij geen Lushshampoos meer. Conditioners zijn wel goed
ik heb gisteren voor het eerst lush spulletjes gekocht (fresh farmacy als cadeautje voor mn zusje, en voor mezelf een stuk HIWTK soap, american cream conditioner en Skin Sin body lotion) Ik ga over 5 minuten onder de douche met die conditioner. ben benieuwd.....!quote:
jaaaa! daar had ik een keer een proefje van! Maar eigenlijk heb ik aan DDMG wel genoeg, tegen glimmen poeder ik af en toe mijn neusje een beetje. Dat serum is idd fijn maar ik wil niet te veel op mijn gezicht smeren hahziquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik vind juist de shampoos wel geweldig, maar ik heb daarna idd echt veel conditioner nodig..
Ik heb gisteren Pore Minimizer Refining Serum gekocht, heel fijn spul![]()
ja! Al heb je soms acties, bv gratis mini's bij besteding vanaf 50 euro ofzo. (bij ICI PARIS heb je met je klantenkaart altijd 10% of 15% kortingquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:53 schreef poohy het volgende:
Kosten deze produkten trouwens overal hetzelfde in de winkels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |