abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44968012
Wissel hier je ervaringen met Clinique producten uit!
pi_44968095
Ik gebruik het 3 stappen plan:

liquid soap nr 2
lotion nr 2
dram.different moist gel (vetvrij)

Bevalt supergoed! Mijn voorhoofd glimt niet meer, maar is ook niet uitgedroogd, omdat de reinigingspullen lekker mild zijn. En toch reinigen ze goed!

Verder heb ik van Clinqiue Anti-Blemish Night treatment gel
je hoort hem iedere avond te gerbuiken, maar dan droogt mijn huid uit, dus ik smeer het alleen op in 'crisistijden'. Hij helpt wel ietsje, maar ik had er meer van verwacht/gehoopt.

Ik heb ook een blusher (GWPsize) van Clinique
fijn spul, fijn kwastje. aanrader
pi_44970305
Ik gebruik ook het 3 stappen-plan, werkt perfect.... Mijn huid ziet er echt een stuk beter uit...
(ook allemaal nr2)

Ik ging laatst naar de douglas voor een nieuw poeder en ik vroeg even advies voor de kleur..
Die vrouw ging mijn huid bekijken en zei "goh jij verzorgd je huid volgens mij wel goed" Dat was wel even leuk om te horen.

Ik heb verder nog foundation en poeder van clinqiue, die bevalt me ook erg goed...
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_44973876
Clinique
pi_44975601
Ik heb gisteren trouwens van Clinique anti-blemish de post-blemish stick gekocht. Dat moet je aanstippen op puistjes die al weer bijna weg zijn, dat voorkomt dan rode vlekken/lettekens (volgens Clinique). Ik vind 18 euro voor zo;n kleine stick belachelijk duur, maar hij was nu halve prijs en ik had nog een ICI PARIS bon van 10 euro, dus maar even proberen....
pi_44975650
owja en ik vergeet skin smoother Pore minimizer make up. Echt perfect spul! Mooie natuurlijke foundation die porien inderdaad ptisch kleiner maakt, en een egalere teint geeft
pi_44980139
Ik heb alleen een moisture sheer lipstick van Clinique in Red Honey. Supermooie kleur, maar hij blijft niet superlang zitten. Toch ben ik er erg tevreden mee. Als deze tube op is ga ik hem opnieuw kopen.
pi_44987653
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 18:31 schreef Spijgbak het volgende:
Ik heb alleen een moisture sheer lipstick van Clinique in Red Honey. Supermooie kleur, maar hij blijft niet superlang zitten. Toch ben ik er erg tevreden mee. Als deze tube op is ga ik hem opnieuw kopen.
tube?
pi_45030865
De superdefense creme (dag en nacht in 1) is ook echte en aanrader!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 09:42:53 #10
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_45031058
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:09 schreef snowqueen911 het volgende:

dram.different moist gel (vetvrij)
Die is inderdaad geweldig...
  vrijdag 5 januari 2007 @ 10:03:53 #11
111260 Charmian
a little joy
pi_45031383
Laten we de geurlijnen van Clinique niet vergeten, Happy bijvoorbeeld

Verder heb ik de Clinique Touch Stick. Als je eenpukkeltje op voelt komen en je stipt het aan dan istie binnen no time verdwenen zonder rode vlekken of littekens.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_45031845
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 10:03 schreef Charmian het volgende:

Verder heb ik de Clinique Touch Stick. Als je eenpukkeltje op voelt komen en je stipt het aan dan istie binnen no time verdwenen zonder rode vlekken of littekens.
nou die moet ik dan ook maar eens gaan proberen
pi_45033220
Ik kan tegen niets anders en ben dus erg blij dat ik Clinique ontdekt heb (gelukkig alweer een tijd geleden) Ik gebruik de Liquid Facial Soap extra mild, Claryfying Lotion Mild, de DDML (niet de gel, die vind ik niet fijn) en dan de Superdefense Triple Action Moisturiser voor Very Dry Skin (de Moisture On-Call is ook een aanrader!). Af en toe smeer ik ook nog een lekker masker dat ik van mijn drogist een hele nacht mag laten intrekken. Daar knapt mijn huid echt van op!

edit: typo
pi_45033370
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:49 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

tube?
Nee, het is niet echt een tube. Het is gewoon een lipstick, maar met zo'n tube achtige vorm. Ik wist even niet hoe ik het anders moest omschrijven. Zo ziet het er uit.
pi_45033393
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 10:03 schreef Charmian het volgende:

welke is dat precies, dan? deze:

die heb ik nog nooit in nl gezien, alleen nog maar deze:

beiden nog nooit geprobeerd, want ik geloofde er niet zo in.
maar die touch stick werkt dus super?

btw: ik vind de geuren trouwens echt vreselijk vies van clinique. vooral simply
pi_45033477
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 11:27 schreef sannie_m het volgende:
Ik kan tegen niets anders en ben dus erg blij dat ik Clinique ontdekt heb (gelukkig alweer een tijd geleden) Ik gebruik de Liquid Facial Soap extra mild, Claryfying Lotion Mild, de DDML (niet de gel, die vind ik niet fijn) en dan de Superdefense Triple Action Moisturiser voor Very Dry Skin (de Moisture On-Call is ook een aanrader!). Af en toe smeer ik ook nog een lekker masker dat ik van mijn drogist een hele nacht mag laten intrekken. Daar knapt mijn huid echt van op!

edit: typo
hey!
ik heb nog een DDML 50 ml liggen, nieuw in het doosje. Maar ik gebruik voor mijn (wat vettere) huid dus de gel. iemand die hem voor een zacht prijsje wil overnemen?
  vrijdag 5 januari 2007 @ 11:37:47 #17
111260 Charmian
a little joy
pi_45033539
Het is die eerste. Een aantal maanden geleden gewoon bij ICI Paris gekocht. Wel iets van ¤19 maar je doet er ontzettend lang mee. Ik geloofde er trouwens ook niet in, maar ik zag de werking bij een collegaatje.
Je moet het trouwens wel regelmatig aanstippen maar je ziet er niets van want het is een soort lotion.
pi_45033701
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 11:37 schreef Charmian het volgende:
Het is die eerste. Een aantal maanden geleden gewoon bij ICI Paris gekocht. Wel iets van ¤19 maar je doet er ontzettend lang mee. Ik geloofde er trouwens ook niet in, maar ik zag de werking bij een collegaatje.
Je moet het trouwens wel regelmatig aanstippen maar je ziet er niets van want het is een soort lotion.
ik heb wel eens eerder zo'n aanstip dinges gehad van Clearasil. Maar dat droogde dus erg uit, waardoor de plek van het puistje rood werd (en puistje ging niet weg ) dat was dus troep.

Heb even op ebay gekeken maar daarkon ik m ook niet vinden. Dan toch maar ff naar de winkel

Die post-blemish formule die ik heb is opzich wel fijn, maar ik denk niet dat ik het nog een keer koop. Zelf met 50% korting is ie nog 9 euro, en er zit maar 2 ml in
pi_45033869
Ik gebruik van Clinique spulletje dat je op je wallen kunt smeren en dat het dan niet meer zo blauw is Ideaal!
pi_45047706
nog meer mensen die ervaring hebben met die touch stick?
pi_45069493
up
pi_45069692
ik heb bij mijn abonnement op de glamour een clinique simply geurtje en bodyspray gekregen...vind het merk echt super en ik vind de flesjes zo mooi maar het geurtje vind ik eerlijk gezegd 10 keer niks
pi_45071052
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 12:34 schreef Sabinee het volgende:
ik heb bij mijn abonnement op de glamour een clinique simply geurtje en bodyspray gekregen...vind het merk echt super en ik vind de flesjes zo mooi maar het geurtje vind ik eerlijk gezegd 10 keer niks
ja he? die had ik dus ook bij de glamour. maar na 2 keer spuiten vond het het zo'n vies luchtje! Gelukkig kon ik hem voor 15 euro verkopen. had ik toch nog een soort van welkomstcadeau.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 13:38:16 #24
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_45071434
Ik heb laatst mijn allereerste Clinique product gekocht De Colour Surge Impossible Glossy.

De kleur is Azalea
Erg mooi, transparant met toch een beetje kleur. En ik heb het idee dat ie minder plakkerig is dan de Juicy Tubes van Lancōme.

Ik hoor trouwens van een aantal mensen dat de High Impact mascara zo fijn is. Iemand hier ervaring mee? Geeft ie veel volume?
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_45081276
ow, ik hoor net weer van iemand dat die touch stick bij haar helemaaaal niet werkt

jammer...
pi_45085397
Deze heb ik ook:

oei wat ben ik een clinique junk

opzich fijn masker, en zeer zuinig in hetgebruik, maar alsnog had ik meer verwacht voor een potje van bijna 40 euro

(gelukkig heb ik er minder voor betaald, maar bepaald gratis was het nog niet)
pi_45085646
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 20:06 schreef snowqueen911 het volgende:
Deze heb ik ook:

[afbeelding]

oei wat ben ik een clinique junk

opzich fijn masker, en zeer zuinig in hetgebruik, maar alsnog had ik meer verwacht voor een potje van bijna 40 euro

(gelukkig heb ik er minder voor betaald, maar bepaald gratis was het nog niet)
Dat spul is helemaal geweldig, ik kreeg het gratis bij een of ander Clinique actie..

Maar je moet wel weten hoe je het moet gebruiken, als die vrouw in de winkel dat mij niet verteld had, had ik het zo van mijn gezicht afgewassen

Je moet het er dus afwrijven... (je bent er wel ff zoet mee) mijn huid is erna zoooo heerlijk zacht
En het glinstert ook een beetje
pi_45086814
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 20:11 schreef progje het volgende:

[..]

Dat spul is helemaal geweldig, ik kreeg het gratis bij een of ander Clinique actie..

Maar je moet wel weten hoe je het moet gebruiken, als die vrouw in de winkel dat mij niet verteld had, had ik het zo van mijn gezicht afgewassen

Je moet het er dus afwrijven... (je bent er wel ff zoet mee) mijn huid is erna zoooo heerlijk zacht
En het glinstert ook een beetje
ja dat staat idd op het potje 'scrub off', maar bij mij spoelt het er zo af, valt niets te scrubben
Of moet je het er droog af wrijven? Want meestal als ik een masker neme doe ik dat voor het douchen, zodat ik het er onder de douche af spoel (geen veegjes masker die achter je oor blijven plakke ofzo)
doe ik het dan verkeerd ofzo?
pi_45087235
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 11:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik gebruik van Clinique spulletje dat je op je wallen kunt smeren en dat het dan niet meer zo blauw is Ideaal!
OEI! Wat is dat voor spul dan?
pi_45087354
Trouwens, Clinique heeft ook make-up? Ik heb een erg lichte huid en doe eigenlijk nooit foundation oid op omdat je dat ALTIJD ziet. Ik weet niet wat het is maar wat ik ook opsmeer, altijd zie je dat er iets op zit! Kunnen jullie mij iets aanraden? Ik wil absoluut niet dat zichtbaar is dat ik make-up op heb.. ik ben erg van de naturel look.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2007 20:51:18 ]
pi_45091793
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 20:50 schreef heaven7 het volgende:
Trouwens, Clinique heeft ook make-up? Ik heb een erg lichte huid en doe eigenlijk nooit foundation oid op omdat je dat ALTIJD ziet. Ik weet niet wat het is maar wat ik ook opsmeer, altijd zie je dat er iets op zit! Kunnen jullie mij iets aanraden? Ik wil absoluut niet dat zichtbaar is dat ik make-up op heb.. ik ben erg van de naturel look.
ik dus ook! (van de naturel look) ik gebruik clinique skin smoother pore minimizing make-up. dat is dus bedoeld voor een huid met zichtbare porien (wat ik dus heb) en die zie je dan inderdaad niet meer. het is een soort mousse foundation die niet echt dekt (dus geen opgemaakt effect) maar wel egaal maakt en heeeeeel zacht maakt. echt super goed spul! Ik smeer het trouwens alleen op neus en wangen, dat geeft al genoeg egaliteit, vind ik.
pi_45096046
Dat klinkt goed! Dus als je dan bijvoorbeeld een jas en een sjaal aanhebt hoef je niet bang te zijn dat je hele sjaal en kraag onder zit? Het geeft niks af? En wat kost het?
  zondag 7 januari 2007 @ 11:17:13 #33
107521 Furia
snoopy weer
pi_45102865
Ik heb ook die serie van het drie-stappen-plan. Werkt heerlijk, droogt niet uit, maar ik heb na 1 keer de mist ingaan weer ontzettend moeite met het volhouden! Dit terwijl wat mij betreft al de rest weg kan, ik heb namelijk echt nog nooit iets geprobeerd dat zo lekker werkt! En dat zegt wat, want ik heb thuis wel een minidrogisterij aan dat soort spul staan!

Ik ben nu ook wel benieuwd naar die ene stick... is dat echt voor een puistJE, of ook als je echt zo'n irritante op voelt komen, die je dus niet kunt uitknijpen, maar die wel "bonkt"? Ja, ik weet het, een onsmakelijke omschrijving voor iets dat je niet ziet als je er niet aanzit, maar niet-aanzitten is niet mijn sterkste kant!

O, en is er bij ICI paris nu 50% korting op ofzo?
  zondag 7 januari 2007 @ 11:51:36 #34
111260 Charmian
a little joy
pi_45103434
quote:
Op zondag 7 januari 2007 11:17 schreef Furia het volgende:
Ik heb ook die serie van het drie-stappen-plan. Werkt heerlijk, droogt niet uit, maar ik heb na 1 keer de mist ingaan weer ontzettend moeite met het volhouden! Dit terwijl wat mij betreft al de rest weg kan, ik heb namelijk echt nog nooit iets geprobeerd dat zo lekker werkt! En dat zegt wat, want ik heb thuis wel een minidrogisterij aan dat soort spul staan!

Ik ben nu ook wel benieuwd naar die ene stick... is dat echt voor een puistJE, of ook als je echt zo'n irritante op voelt komen, die je dus niet kunt uitknijpen, maar die wel "bonkt"? Ja, ik weet het, een onsmakelijke omschrijving voor iets dat je niet ziet als je er niet aanzit, maar niet-aanzitten is niet mijn sterkste kant!

Vooral voor die ja. Zo eentje die begint met een miniscuul bobbeltje en jeuk en eindigt in een ontzettende paddestoel (zonder kop) omdat je er niet vanaf kunt blijven en zit er na 3 weken nog. Maar zodra je 'm voelt opkomen en je gebruikt regelmatig die stick dan istie dus binnen een paar dagen weg.
pi_45103682
quote:
Op zondag 7 januari 2007 00:39 schreef heaven7 het volgende:
Dat klinkt goed! Dus als je dan bijvoorbeeld een jas en een sjaal aanhebt hoef je niet bang te zijn dat je hele sjaal en kraag onder zit? Het geeft niks af? En wat kost het?
nouja of het afgeeft weet ik niet want ik smeer het nooit op mijn nek dus. maar denk het niet

het kost 26 euro voor ik dacht 40 ml
pi_45103806
quote:
Op zondag 7 januari 2007 11:17 schreef Furia het volgende:

die stick van mij, die post-blemish, die doe je erop als het puistje al (bijna) weg is, die zorgt ervoor dat er geen litteken/rode vlek achterblijft. Die had ik inderdaad met -50% bij ICI PARIS gekocht, maar er lag er maar 1 ( ) en ik weet niet of het in alle filialen is of alleen in Almere. (Was dus niet -50% op alle Clinique, dat zou wel te gek zijn,maar er stond een uitverkoop mandje achterin de winkel, en daar lag ie tussen)
pi_45103870
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 20:11 schreef progje het volgende:

[..]

hoeveel had je wel niet gekocht dat je gratis zo'n potvan 40 euro krijgt? (of kreeg je een klein proefpotje?)

en wil je nog even uitleggen hoe het nou precies moet?
pi_45104277
Nou ik kreeg een kleiner potje, maar wel genoeg voor 3x of zo

Je moet het op je gezicht smeren, 15/20 min laten zitten en het er dan afwrijven....
Dus met draaiende bewegingen van je handen over je gezicht gaan en langzaam aan wrijf je het er dan vanaf... Doe het wel boven de wasbak of zo, want het geeft echt een bende

Daarna is je huid echt heerlijk zacht
pi_45104609
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:24 schreef progje het volgende:
Nou ik kreeg een kleiner potje, maar wel genoeg voor 3x of zo

Je moet het op je gezicht smeren, 15/20 min laten zitten en het er dan afwrijven....
Dus met draaiende bewegingen van je handen over je gezicht gaan en langzaam aan wrijf je het er dan vanaf... Doe het wel boven de wasbak of zo, want het geeft echt een bende

Daarna is je huid echt heerlijk zacht
oowwww dus zonder water

deed ik het dus gewoon fout

thanx!
pi_45104789
Cinique freak meldt zich Ik gebruik best veel van Clinique, het driestappenplan, superdefense, oogcreme, en nog wat spulletjes, kom er nu ff niet op. But I love it! En de nieuwe mascara van Clinique is ook echt geweldig
pi_45104815
ik gebruik het ook... iets tegen ontsteking in het gezicht.. daar gebruik ik het tenminste voor wanneer dat helaas soms nodig is
pi_45106314
quote:
Op zondag 7 januari 2007 12:01 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

nouja of het afgeeft weet ik niet want ik smeer het nooit op mijn nek dus. maar denk het niet

het kost 26 euro voor ik dacht 40 ml
Maar als je met je handen/vingers over die huid gaat blijft er niet vanalles op je handen hangen? Want dat gebeurt dus nu met spul van Manhattan ofzo
pi_45106641
quote:
Op zondag 7 januari 2007 13:40 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Maar als je met je handen/vingers over die huid gaat blijft er niet vanalles op je handen hangen? Want dat gebeurt dus nu met spul van Manhattan ofzo
dat je van die rolletje krijgt? nee gelukkig niet zeg

je hebt een heel klein beetje nodig en dat smeer je dan uit op je huid (ik dus alleen of wangen en neus) dat voelt superzacht aan, als babypoeder ofzo. Ik heb nog geen last gehad van die rolletjes als je iets te lang blijft wrijven (die ik idd ook wel eens had met goedkopere foundation)
pi_45110440
Oke dat klinkt goed! Binnenkort maar eens naar op zoek Kun je ook een proefje ofzo krijgen? Tis best een hoop geld
pi_45111335
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:41 schreef heaven7 het volgende:
Oke dat klinkt goed! Binnenkort maar eens naar op zoek Kun je ook een proefje ofzo krijgen? Tis best een hoop geld
gene idee, maar er ligt altijd een tester dat je het soweiso ff in de winkel kan proberen...
pi_45112420
oe wouwie

ik heb foto's van mijn voorhoofd en wangen gemaakt toen ik clinique net begon te gebruiken (begin oktober), toen weer in begin december, en nu weer begin janurai. ik zie mijn huid echt mooier worden! Geen rode vlekken meer, gladdere huid en kleinere porien

oeeeeh en het is dus niet psychisch, dat bewijzen de foto's
pi_45112617
Ik gebruikte de Liquid Fase Wash van Clinique en de M-Gel Lotion. Maar die facewash is al vervangen door een van Clarins, en die M-gel lotion is ook op en ik denk dat dat de nieuwe aquapower van Biotherm gaat worden !

Maar dit topic zal wel voor vrouwen gericht zijn
Fingerspitzgefühl
pi_45113240
quote:
Op zondag 7 januari 2007 16:46 schreef ForumGek het volgende:
Ik gebruikte de Liquid Fase Wash van Clinique en de M-Gel Lotion. Maar die facewash is al vervangen door een van Clarins, en die M-gel lotion is ook op en ik denk dat dat de nieuwe aquapower van Biotherm gaat worden !

Maar dit topic zal wel voor vrouwen gericht zijn
nou, mannelijke clinique fans zijn ook welkom, hoor
pi_45113771
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 20:50 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb de double face powder van Clinique. Ik hou ook niet zo van foundation, heb altijd het idee dat ik met zo'n "make-up hoofd" rondloop..... Maar die poeder werkt heel goed, dekt heel mooi. Als je van je zelf een beetje een mooie egale huid hebt, is die poeder echt alles wat je nodig hebt als basis.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
  zondag 7 januari 2007 @ 19:32:25 #50
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_45117998
Eey een clinique topic.

Zelf gebruik ik

Ik ben erg te spreken over de producten en ik kan wel zeggen dat ik een Clinique verslaafde ben.
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')