tube?quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:31 schreef Spijgbak het volgende:
Ik heb alleen een moisture sheer lipstick van Clinique in Red Honey. Supermooie kleur, maar hij blijft niet superlang zitten. Toch ben ik er erg tevreden mee. Als deze tube op is ga ik hem opnieuw kopen.
Die is inderdaad geweldig...quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:09 schreef snowqueen911 het volgende:
dram.different moist gel (vetvrij)
nou die moet ik dan ook maar eens gaan proberenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:03 schreef Charmian het volgende:
Laten we de geurlijnen van Clinique niet vergeten, Happy bijvoorbeeld![]()
Verder heb ik de Clinique Touch Stick. Als je eenpukkeltje op voelt komen en je stipt het aan dan istie binnen no time verdwenen zonder rode vlekken of littekens.
Nee, het is niet echt een tube. Het is gewoon een lipstick, maar met zo'n tube achtige vorm. Ik wist even niet hoe ik het anders moest omschrijven. Zo ziet het er uit.quote:
welke is dat precies, dan? deze:quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:03 schreef Charmian het volgende:
Laten we de geurlijnen van Clinique niet vergeten, Happy bijvoorbeeld![]()
Verder heb ik de Clinique Touch Stick. Als je eenpukkeltje op voelt komen en je stipt het aan dan istie binnen no time verdwenen zonder rode vlekken of littekens.
hey!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:27 schreef sannie_m het volgende:
Ik kan tegen niets anders en ben dus erg blij dat ik Clinique ontdekt heb (gelukkig alweer een tijd geleden)Ik gebruik de Liquid Facial Soap extra mild, Claryfying Lotion Mild, de DDML (niet de gel, die vind ik niet fijn) en dan de Superdefense Triple Action Moisturiser voor Very Dry Skin (de Moisture On-Call is ook een aanrader!). Af en toe smeer ik ook nog een lekker masker dat ik van mijn drogist een hele nacht mag laten intrekken. Daar knapt mijn huid echt van op!
edit: typo
ik heb wel eens eerder zo'n aanstip dinges gehad van Clearasil. Maar dat droogde dus erg uit, waardoor de plek van het puistje rood werd (en puistje ging niet wegquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:37 schreef Charmian het volgende:
Het is die eerste. Een aantal maanden geleden gewoon bij ICI Paris gekocht. Wel iets van ¤19 maar je doet er ontzettend lang mee. Ik geloofde er trouwens ook niet in, maar ik zag de werking bij een collegaatje.
Je moet het trouwens wel regelmatig aanstippen maar je ziet er niets van want het is een soort lotion.
ja he? die had ik dus ook bij de glamour. maar na 2 keer spuiten vond het het zo'n vies luchtje! Gelukkig kon ik hem voor 15 euro verkopen. had ik toch nog een soort van welkomstcadeau.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:34 schreef Sabinee het volgende:
ik heb bij mijn abonnement op de glamour een clinique simply geurtje en bodyspray gekregen...vind het merk echt super en ik vind de flesjes zo mooimaar het geurtje vind ik eerlijk gezegd 10 keer niks
Dat spul is helemaal geweldig, ik kreeg het gratis bij een of ander Clinique actie..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:06 schreef snowqueen911 het volgende:
Deze heb ik ook:
[afbeelding]
oei wat ben ik een clinique junk
opzich fijn masker, en zeer zuinig in hetgebruik, maar alsnog had ik meer verwacht voor een potje van bijna 40 euro
(gelukkig heb ik er minder voor betaald, maar bepaald gratis was het nog niet)
ja dat staat idd op het potje 'scrub off', maar bij mij spoelt het er zo af, valt niets te scrubbenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:11 schreef progje het volgende:
[..]
Dat spul is helemaal geweldig, ik kreeg het gratis bij een of ander Clinique actie..
Maar je moet wel weten hoe je het moet gebruiken, als die vrouw in de winkel dat mij niet verteld had, had ik het zo van mijn gezicht afgewassen
Je moet het er dus afwrijven... (je bent er wel ff zoet mee) mijn huid is erna zoooo heerlijk zacht
En het glinstert ook een beetje
OEI! Wat is dat voor spul dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik gebruik van Clinique spulletje dat je op je wallen kunt smeren en dat het dan niet meer zo blauw isIdeaal!
ik dus ook! (van de naturel look) ik gebruik clinique skin smoother pore minimizing make-up. dat is dus bedoeld voor een huid met zichtbare porien (wat ik dus heb) en die zie je dan inderdaad niet meer. het is een soort mousse foundation die niet echt dekt (dus geen opgemaakt effect) maar wel egaal maakt en heeeeeel zacht maakt. echt super goed spul! Ik smeer het trouwens alleen op neus en wangen, dat geeft al genoeg egaliteit, vind ik.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:50 schreef heaven7 het volgende:
Trouwens, Clinique heeft ook make-up? Ik heb een erg lichte huid en doe eigenlijk nooit foundation oid op omdat je dat ALTIJD ziet. Ik weet niet wat het is maar wat ik ook opsmeer, altijd zie je dat er iets op zit! Kunnen jullie mij iets aanraden? Ik wil absoluut niet dat zichtbaar is dat ik make-up op heb.. ik ben erg van de naturel look.
Vooral voor die ja. Zo eentje die begint met een miniscuul bobbeltje en jeuk en eindigt in een ontzettende paddestoel (zonder kop) omdat je er niet vanaf kunt blijven en zit er na 3 weken nog. Maar zodra je 'm voelt opkomen en je gebruikt regelmatig die stick dan istie dus binnen een paar dagen weg.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:17 schreef Furia het volgende:
Ik heb ook die serie van het drie-stappen-plan. Werkt heerlijk, droogt niet uit, maar ik heb na 1 keer de mist ingaan weer ontzettend moeite met het volhouden! Dit terwijl wat mij betreft al de rest weg kan, ik heb namelijk echt nog nooit iets geprobeerd dat zo lekker werkt! En dat zegt wat, want ik heb thuis wel een minidrogisterij aan dat soort spul staan!
Ik ben nu ook wel benieuwd naar die ene stick... is dat echt voor een puistJE, of ook als je echt zo'n irritante op voelt komen, die je dus niet kunt uitknijpen, maar die wel "bonkt"? Ja, ik weet het, een onsmakelijke omschrijving voor iets dat je niet ziet als je er niet aanzit, maar niet-aanzitten is niet mijn sterkste kant!
O, en is er bij ICI paris nu 50% korting op ofzo?
nouja of het afgeeft weet ik niet want ik smeer het nooit op mijn nek dus. maar denk het nietquote:Op zondag 7 januari 2007 00:39 schreef heaven7 het volgende:
Dat klinkt goed! Dus als je dan bijvoorbeeld een jas en een sjaal aanhebt hoef je niet bang te zijn dat je hele sjaal en kraag onder zit? Het geeft niks af? En wat kost het?
die stick van mij, die post-blemish, die doe je erop als het puistje al (bijna) weg is, die zorgt ervoor dat er geen litteken/rode vlek achterblijft. Die had ik inderdaad met -50% bij ICI PARIS gekocht, maar er lag er maar 1 (quote:Op zondag 7 januari 2007 11:17 schreef Furia het volgende:
Ik heb ook die serie van het drie-stappen-plan. Werkt heerlijk, droogt niet uit, maar ik heb na 1 keer de mist ingaan weer ontzettend moeite met het volhouden! Dit terwijl wat mij betreft al de rest weg kan, ik heb namelijk echt nog nooit iets geprobeerd dat zo lekker werkt! En dat zegt wat, want ik heb thuis wel een minidrogisterij aan dat soort spul staan!
Ik ben nu ook wel benieuwd naar die ene stick... is dat echt voor een puistJE, of ook als je echt zo'n irritante op voelt komen, die je dus niet kunt uitknijpen, maar die wel "bonkt"? Ja, ik weet het, een onsmakelijke omschrijving voor iets dat je niet ziet als je er niet aanzit, maar niet-aanzitten is niet mijn sterkste kant!
O, en is er bij ICI paris nu 50% korting op ofzo?
hoeveel had je wel niet gekocht dat je gratis zo'n potvan 40 euro krijgt? (of kreeg je een klein proefpotje?)quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:11 schreef progje het volgende:
[..]
Dat spul is helemaal geweldig, ik kreeg het gratis bij een of ander Clinique actie..
oowwww dus zonder waterquote:Op zondag 7 januari 2007 12:24 schreef progje het volgende:
Nou ik kreeg een kleiner potje, maar wel genoeg voor 3x of zo
Je moet het op je gezicht smeren, 15/20 min laten zitten en het er dan afwrijven....
Dus met draaiende bewegingen van je handen over je gezicht gaan en langzaam aan wrijf je het er dan vanaf... Doe het wel boven de wasbak of zo, want het geeft echt een bende
Daarna is je huid echt heerlijk zacht
Maar als je met je handen/vingers over die huid gaat blijft er niet vanalles op je handen hangen? Want dat gebeurt dus nu met spul van Manhattan ofzoquote:Op zondag 7 januari 2007 12:01 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
nouja of het afgeeft weet ik niet want ik smeer het nooit op mijn nek dus. maar denk het niet
het kost 26 euro voor ik dacht 40 ml
dat je van die rolletje krijgt? nee gelukkig niet zegquote:Op zondag 7 januari 2007 13:40 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Maar als je met je handen/vingers over die huid gaat blijft er niet vanalles op je handen hangen? Want dat gebeurt dus nu met spul van Manhattan ofzo
gene idee, maar er ligt altijd een tester dat je het soweiso ff in de winkel kan proberen...quote:Op zondag 7 januari 2007 15:41 schreef heaven7 het volgende:
Oke dat klinkt goed! Binnenkort maar eens naar op zoekKun je ook een proefje ofzo krijgen? Tis best een hoop geld
nou, mannelijke clinique fans zijn ook welkom, hoorquote:Op zondag 7 januari 2007 16:46 schreef ForumGek het volgende:
Ik gebruikte de Liquid Fase Wash van Clinique en de M-Gel Lotion. Maar die facewash is al vervangen door een van Clarins, en die M-gel lotion is ook op en ik denk dat dat de nieuwe aquapower van Biotherm gaat worden !
Maar dit topic zal wel voor vrouwen gericht zijn![]()
Ik heb de double face powder van Clinique. Ik hou ook niet zo van foundation, heb altijd het idee dat ik met zo'n "make-up hoofd" rondloop..... Maar die poeder werkt heel goed, dekt heel mooi. Als je van je zelf een beetje een mooie egale huid hebt, is die poeder echt alles wat je nodig hebt als basis.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:50 schreef heaven7 het volgende:
Trouwens, Clinique heeft ook make-up? Ik heb een erg lichte huid en doe eigenlijk nooit foundation oid op omdat je dat ALTIJD ziet. Ik weet niet wat het is maar wat ik ook opsmeer, altijd zie je dat er iets op zit! Kunnen jullie mij iets aanraden? Ik wil absoluut niet dat zichtbaar is dat ik make-up op heb.. ik ben erg van de naturel look.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |