abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:31:34 #101
130081 manou
me love me boyfriend
pi_45187501
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

En dat kwam specifiek door Clinique?
volgens de dermatoloog wel... de ingredienten heftig voor mijn huid, er zitten gifstoffen minerale olien en alcolol in de producten, de ene huid kan hier beter tegen dan de andere...klopt ook wel want ik ben gelijk over op dermelogica gegaan en mijn huid heeft er nog nooit zo goed uitgezien dus ik ben tegenwoordig weer blij
pi_45187512
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:28 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

jaaaa! daar had ik een keer een proefje van! Maar eigenlijk heb ik aan DDMG wel genoeg, tegen glimmen poeder ik af en toe mijn neusje een beetje. Dat serum is idd fijn maar ik wil niet te veel op mijn gezicht smeren hahzi
DDMG?
pi_45188817
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:31 schreef manou het volgende:

[..]

volgens de dermatoloog wel... de ingredienten heftig voor mijn huid, er zitten gifstoffen minerale olien en alcolol in de producten, de ene huid kan hier beter tegen dan de andere...klopt ook wel want ik ben gelijk over op dermelogica gegaan en mijn huid heeft er nog nooit zo goed uitgezien dus ik ben tegenwoordig weer blij
maar dat ligt denk ik idd aan je huidtype. jij hebt dan waarsch een zeer gevoeliige huid. want je bent echt de eerste die hoor ik die een negatieve reactie heeft over clinique, hihi.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:00:05 #104
16715 Mylene
*schatje*
pi_45188830
Paula Begoun, een bekende criticus in de VS op het gebied van huidverzorgingsproducten en cosmetica over Clinique, negatief en positief:
quote:
Clinique's products, particularly the skin-care products, are aimed at oily or combination skin types, which is probably why Clinique attracts a younger clientele, but many of these products are exceptionally disappointing. Among these disappointing products are the ones that contain a lot of alcohol, which would be drying, or the emollient moisturizers, which could trigger breakouts.

The strong points of Clinique products are the lack of fragrance of any kind in many of the products, some great moisturizing formulas, and excellent sunscreens.
bron
pi_45188907
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:00 schreef schatje het volgende:
Paula Begoun, een bekende criticus in de VS op het gebied van huidverzorgingsproducten en cosmetica over Clinique, negatief en positief:
[..]

bron
hmmm maar waar zit dan alcohol in? Want in het 3 stappen plan zit als het goed is gene alcohol? iig niet in die ik gebruik (mild facial soap + lotion nr 2)
pi_45188962
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 19:31 schreef lienelien het volgende:

[..]

DDMG?
ddml = dramatically different moisturizing lotion
voor huidtype 1, 2 en 3 (dus droog en normaal)

ddmg= dramatically different moisturizing gel
voor huidtype 4 (vette tot zeer vette huid)
pi_45189060
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:00 schreef schatje het volgende:

bron
wat is precies emollient? welke cremes vallen daaronder? bedoelt ze verzachtende olien ofzo?
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:15:46 #108
16715 Mylene
*schatje*
pi_45189484
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:01 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

hmmm maar waar zit dan alcohol in? Want in het 3 stappen plan zit als het goed is gene alcohol? iig niet in die ik gebruik (mild facial soap + lotion nr 2)
Ik denk dat ze o.a. de 'Clarifying Lotion' bedoeld. Maar net zoals bij de andere grote merken zal er wel een lotion in het assortiment zijn die alcohol vrij is.
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:05 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

wat is precies emollient?
Op de site van haar is een uitgebreide ingrediënten lijst te vinden. Ik heb het even voor je opgezocht.
quote:
emollient. Supple, waxlike, lubricating, thickening agents that prevent water loss and have a softening and soothing effect on the skin. They can be natural, like plant oils; manufactured, like silicones; or processed from a natural substance, like mineral oil. The assortment of technical-sounding names for all these ingredients is nothing less than astounding. There are more of them than you can imagine. They range from cetearyl alcohol to isopropyl myristate, triglycerides, myristic acid, palmitic acid, PEG-60 hydrogenated castor oil, glyceryl linoleate, cyclomethicone, dimethicone, hexyl laurate, isohexadecane, methyl glucose sesquioleate, decyl oleate, stearic acid, octyldodecanol, and thousands more. There are also more understandable or at least familiar "natural" versions of emollients, such as lanolin, hydrogenated plant oils, shea butter, and cocoa butter.
bron

Gebruik trouwens geen oogcrème. Volgens Paula nergens voor nodig.
quote:
Most women believe that eye creams are specially formulated for the skin around the eye area. Although the eye area does tend to be more prone to allergic or sensitizing reactions and often shows wrinkles before other areas of the face, it turns out that product formulations for eye creams don't differ from those for face products. There is no evidence, research, or documentation validating the claim that eye creams have special formulations setting them apart from other facial moisturizers. It only takes a quick look at the ingredient labels of any moisturizer or eye moisturizer to see that they don't differ except for the price and the tiny containers the eye creams come in. Eye creams are a whim of the cosmetics industry designed to evoke the sale of two products when only one is needed.

The only time you might want to use a different product around the eyes is if the skin there happens to indeed be different from the skin on the rest of the face. For example, if your face is normal to oily and doesn't require a moisturizer except occasionally on the cheeks or around the eyes, then an emollient, well-formulated moisturizer of any kind will work beautifully.

Ironically, one of the drawbacks of many so-called eye creams is that they rarely contain sunscreen. For daytime, that makes most eye creams a serious problem for the health of skin. You could believe that you were doing something special for your eyes, but you would actually be putting them at risk of sun damage and wrinkling by using an eye cream without sunscreen. This is another example of the way cosmetics marketing and misleading information can waste your money and hurt your skin.
bron
pi_45190148
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:02 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

ddml = dramatically different moisturizing lotion
voor huidtype 1, 2 en 3 (dus droog en normaal)

ddmg= dramatically different moisturizing gel
voor huidtype 4 (vette tot zeer vette huid)
Ahh, ja dat ken ik wel
Ik heb van zo'n minisetje een tube ddml, en ik heb ook nog een klein flesje ergens. Ik vind het alleen helemaal niet fijn.. m'n huid blijft érg droog!
Ik gebruik daarom Superdefense Triple Action Moisturizer
pi_45193389
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 20:30 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ahh, ja dat ken ik wel
Ik heb van zo'n minisetje een tube ddml, en ik heb ook nog een klein flesje ergens. Ik vind het alleen helemaal niet fijn.. m'n huid blijft érg droog!
Ik gebruik daarom Superdefense Triple Action Moisturizer
Superdefense is echt topspul, heb altijd een mini-potje bij me.
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
pi_45203411
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 18:28 schreef heaven7 het volgende:

[..]

You've got mail Je kan je adres weghalen hoor!
echt jammer dat je zo ver woont! Dan worden de verzendkosten 6.20 en dat is wel heel erg zonde!

Iemand die wel in de buurt woont van Adam /Almere en interesse heeft in een nieuw flesje 50 ml DDML? (mag weg voor 16 euro ipv 25 a 26 in de winkel)
pi_45203466
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 12:00 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

heb het nu 'goed' gedaan, maar wat een gedoe om dat spul eraf te wrijven. was er wel ff mee bezig. en is al dat harde gewrijf wel goed voor je huid? Naja mijn huid voelde daarna wel zacht, maar ben alsnog even onder de douche gesprongen, want had het gevoel dat er nog steeds restjes facial op mijn gezicht zaten.
je kan het beter ook ff wat langer laten zitten, zodat het goed uitdroogt, dan krijg je er het het makkelijkste af...
Vaak ga ik op plekken waar ik het gevoel heb dat ik het niet echt goed weg krijg, ff met een nat watteschijfje over mijn gezicht
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_45203551
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:27 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

echt jammer dat je zo ver woont! Dan worden de verzendkosten 6.20 en dat is wel heel erg zonde!

Iemand die wel in de buurt woont van Adam /Almere en interesse heeft in een nieuw flesje 50 ml DDML? (mag weg voor 16 euro ipv 25 a 26 in de winkel)
Ik wel!
Ik woon in Almere
pi_45204215
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:35 schreef progje het volgende:

[..]

Ik wel!
Ik woon in Almere
zo hey das helemaal mooi!

heb je gemaild
pi_45217761

mijn verzameling (*best trots*)
  woensdag 10 januari 2007 @ 17:24:14 #116
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_45217965
die Night treatment gel is in nieuwegein bij de douglas niet meer te krijgen is deze soms uit de collectie?!
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
pi_45218216
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 17:24 schreef Lief-visje het volgende:
die Night treatment gel is in nieuwegein bij de douglas niet meer te krijgen is deze soms uit de collectie?!
hmmm ik heb deze pas geleden (ong 2 maanden) gekocht (maar dan bij ICI PARIS XL) ik wee wel dat ze de naam toen NET hadden veranderd. (Die hele lijn heet nu acne solutions ipv anti-blemish solutions) dus het lijkt me niet dat hij eruit is 2 maanden nadat ze de naam veranderen. misschien dat hij alleen bij die douglas niet wordt verkocht?
  woensdag 10 januari 2007 @ 17:37:48 #118
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_45218355
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 17:33 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

hmmm ik heb deze pas geleden (ong 2 maanden) gekocht (maar dan bij ICI PARIS XL) ik wee wel dat ze de naam toen NET hadden veranderd. (Die hele lijn heet nu acne solutions ipv anti-blemish solutions) dus het lijkt me niet dat hij eruit is 2 maanden nadat ze de naam veranderen. misschien dat hij alleen bij die douglas niet wordt verkocht?
zal het eens navragen overigens vond ik het wel een fijne gel toen ik hem nog had.
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
pi_45218896
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 17:37 schreef Lief-visje het volgende:

[..]

zal het eens navragen overigens vond ik het wel een fijne gel toen ik hem nog had.
hmm ik vind hem oke maar niet suuuper. als ik hem elke dag gebruik droogt mijn huid te veel uit.
  woensdag 10 januari 2007 @ 18:48:57 #120
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_45220700
Snowqueen, wat is die city block sheer precies? En is die fijn?
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_45222592
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 18:48 schreef miki het volgende:
het is een olie-vrije zonnecreme voor gezicht. ik heb hem nog niet gebruikt dus ik weet niet hoe hij is.
pi_45223914
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 18:48 schreef miki het volgende:
Ik heb 'm ook en vind hem erg fijn. Het is een zonnebrandcreme voor op je gezicht, en geeft een matte finish. De creme is dan ook huidskleurig en niet wit. Mijn huid ziet er mooi uit als ik het op heb, het trekt snel in, voelt heel prettig aan (niet vet) en werkt goed. Als ik 's zomers op 't water zit verbrand ik snel in mijn gezicht, maar met dit spul niet!

Trouwens, over allergische reacties gesproken: mijn dermatoloog ADVISEERDE me juist om Clinique te gebruiken ipv andere merken en dankzij haar wil ik nu niets anders meer Het zal dus idd wel aan je huid liggen, maar alle cosmetica zit vol met chemische troep dus als je dat niet wilt kun je beter niets gebruiken.
Ik zoek niet, ik vind.
pi_45233125
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:35 schreef progje het volgende:

[..]

Ik wel!
Ik woon in Almere
en? hoe vind je em?
pi_45255922
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:04 schreef Wakey het volgende:

[..]

Ik heb 'm ook en vind hem erg fijn. Het is een zonnebrandcreme voor op je gezicht, en geeft een matte finish. De creme is dan ook huidskleurig en niet wit. Mijn huid ziet er mooi uit als ik het op heb, het trekt snel in, voelt heel prettig aan (niet vet) en werkt goed. Als ik 's zomers op 't water zit verbrand ik snel in mijn gezicht, maar met dit spul niet!

Trouwens, over allergische reacties gesproken: mijn dermatoloog ADVISEERDE me juist om Clinique te gebruiken ipv andere merken en dankzij haar wil ik nu niets anders meer Het zal dus idd wel aan je huid liggen, maar alle cosmetica zit vol met chemische troep dus als je dat niet wilt kun je beter niets gebruiken.
ik heb hem idd ook voor de zomer gekocht. ik vind gewone zonnebrandcreme te vet voor mn gezicht.
pi_45260814
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:29 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

en? hoe vind je em?
maar ik gebruikte hem al
Maar hij was bijna op, dus kwam goed uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: