abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44971131
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:55 schreef demins het volgende:

[..]

Hij wil vaker in het spel betrokken worden, en eist een leidende rol op!
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_44971145
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:56 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat is ook gewoon zo, dat merk je aan alles. Lekker 'achter' analyseren, lekker een beetje superieur doen, mekaar veren in de reet steken, samen met de redactie andere deelnemers belachelijk maken, lekker veel met engelse termen gooien, bral bral.
pi_44971216
Waar gaan ze naar toe ??? morgen ???
pi_44971219
Ik bedoelde met regiseren meer dat personen bepaalde opdrachten meekrijgen over hoe hij/zij zich moet gedragen.
  woensdag 3 januari 2007 @ 14:01:51 #105
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_44971278
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:00 schreef kleinzusje het volgende:
Waar gaan ze naar toe ??? morgen ???
Soort feestje met personeel (ben alleen ff kwijt waar de locatie precies was) iig hebben wij dan voorlopig een tijdje geen streams
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  woensdag 3 januari 2007 @ 14:03:02 #106
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_44971302
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:01 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Soort feestje met personeel (ben alleen ff kwijt waar de locatie precies was) iig hebben wij dan voorlopig een tijdje geen streams
zwaluwhoeve oid?
pi_44971306
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:01 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Dank
  woensdag 3 januari 2007 @ 14:03:26 #108
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_44971312
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:03 schreef dieenebart het volgende:

[..]

zwaluwhoeve oid?
Jep, dat was het!
pi_44971346
Misschien mag NL wel voor straf niet mee
pi_44971353
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:20 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Massale afwezigheid viel wel mee. Als we dat doen is het ook weer niet goed omdat de streams dan leeg zijn... We dachten t juist netjes opgelost te hebben...

Maar je weet dat er vorige week een gesprek met ze is geweest en soms wil je dan terugkoppeling krijgen van een groep. Verder gaan we er niet op in. Dan moet je hier komen werken. Weet je precies wat er wordt gezegd.
Mij boeit het niet wat er wel of niet wordt gezegd, maar wat ik wel heel dubieus vind is dat er laatst een gespek is geweest om de neuzen dezelfde richting op te krijgen en dat er nu een deel vd bewoners niet bij betrokken wordt. Neuzen gaan van dat soort acties niet bepaald dezelfde richting op staan...redactie draagt hiermee bij aan groepsvorming en dat is iets wat zonder jullie toedoen ook wel zou plaatsvinden maar nu wordt dat nog eens extra gestuurd.
pi_44971365
DGK_redaktie:

Het feit blijft dat jullie vannacht gezellig whiskey hebben zitten drinken met een viertal van de bewoners. Met Nathanael en Bart is dat al eens eerder voorgekomen. Hierdoor onstaat toch een hechtere band met deze "bevoorrechte" bewoners. Ook is duidelijk te zien dat dit Bart en NL sterker maakt tov de anderen.

De deelnemers aan de Gouden Kooi denken dat ze met hun inleg van 10.000 euro allemaal een eerlijke kans te maken op de overwinning. Op deze manier is het spel niet eerlijk tov van de andere bewoners want uiteindelijk bepaalt de redactie toch wie er in een beter daglicht wordt gesteld. Als de andere drie bewoners dit zouden weten zouden ze net zo goed kunnen opstappen omdat ze dan zeker weten dat ze nooit kunnen winnen.

Als bepaalde bewoners jullie niet bevallen geef ze dan gewoon hun inleg terug ipv op een flauwe manier iemand als Huub in een pak met een afwijkende kleur te steken om hem als lulletje neer te zetten tov de andere mannen want op deze manier ondergaat hij deze subtiele vernederingen zonder een eerlijke kans te maken op de hoofdprijs terwijl hij denkt dat hij wel kans maakt.
pi_44971387
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:03 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Jep, dat was het!
was dat niet voor het personeel ?, dus zonder bewoners, en op 6 januari?
morgen duiken toch ?
pi_44971421
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:05 schreef Scriba het volgende:
DGK_redaktie:

Het feit blijft dat jullie vannacht gezellig whiskey hebben zitten drinken met een viertal van de bewoners. Met Nathanael en Bart is dat al eens eerder voorgekomen. Hierdoor onstaat toch een hechtere band met deze "bevoorrechte" bewoners. Ook is duidelijk te zien dat dit Bart en NL sterker maakt tov de anderen.

De deelnemers aan de Gouden Kooi denken dat ze met hun inleg van 10.000 euro allemaal een eerlijke kans te maken op de overwinning. Op deze manier is het spel niet eerlijk tov van de andere bewoners want uiteindelijk bepaalt de redactie toch wie er in een beter daglicht wordt gesteld. Als de andere drie bewoners dit zouden weten zouden ze net zo goed kunnen opstappen omdat ze dan zeker weten dat ze nooit kunnen winnen.

Als bepaalde bewoners jullie niet bevallen geef ze dan gewoon hun inleg terug ipv op een flauwe manier iemand als Huub in een pak met een afwijkende kleur te steken om hem als lulletje neer te zetten tov de andere mannen want op deze manier ondergaat hij deze subtiele vernederingen zonder een eerlijke kans te maken op de hoofdprijs terwijl hij denkt dat hij wel kans maakt.
  Moderator woensdag 3 januari 2007 @ 14:11:24 #114
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44971543
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:05 schreef Scriba het volgende:
DGK_redaktie:

Kijk alleen al hoe ze vanochtend, met nauwelijks verholen trots, meerdere malen dingen tegen elkaar zeiden als "daar kan ik nu even niet op ingaan", met zo'n superieure blik van verstandhouding.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 3 januari 2007 @ 14:11:52 #115
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_44971555
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:06 schreef Fikkert het volgende:

[..]

was dat niet voor het personeel ?, dus zonder bewoners, en op 6 januari?
morgen duiken toch ?
Ik hoorde zeggen morgen (dat iedereen weggaat en Yvonne met een grote schoonmaakploeg komt) dus mss is het verplaatst? I don't know
pi_44971624
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:11 schreef Gert het volgende:

[..]

Kijk alleen al hoe ze vanochtend, met nauwelijks verholen trots, meerder malen dingen tegen elkaar zeiden als "daar kan ik nu even niet op ingaan", met zo'n superieure blik van verstandhouding.
De deelnemers worden niet gelijk behandeld.
Zoals het nu gaat vind ik het een vals spel.
pi_44971853
Als je dan bedenkt dat NL met de kerst liep te janken en zich zeer stil hield ivm de naderende stemming (28e) en nu hij deze heeft overleefd........brian met het wijnincident zogenaamd geholpen heeft als toffe peer.....heeft hij nu een houding dat hem helemaal niets meer gemaakt kan worden.

Daarom zou het zo leuk zijn als er een populariteits poll is met de uitslag huub bovenaan en Nl (& bart) onderaan.
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
  woensdag 3 januari 2007 @ 14:25:04 #118
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_44971937
NL vertelde het nu aan Natasia dat Huub een aanklacht heeft ingediend, ze wist niet wat "smaad" betekende
pi_44971948
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:11 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Ik hoorde zeggen morgen (dat iedereen weggaat en Yvonne met een grote schoonmaakploeg komt) dus mss is het verplaatst? I don't know
Morgen duiken!

Of hadden we nou een scriptbespreking met onze acteurs... Ik weet het ook niet meer...
Hoeveel vrijheid ben je bereid op te geven, om de ultieme vrijheid te winnen...
pi_44971989
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:25 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Morgen duiken!

Of hadden we nou een scriptbespreking met onze acteurs... Ik weet het ook niet meer...
Kan je best combineren
pi_44971991
quote:

[..]

Morgen duiken!

Zelfde gevoel voor humor als Bart en Nathanael
pi_44972005
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

woensdag 3 januari 2007 @ 14:28:45 #123
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_44972063
quote:

[..]

Morgen duiken!
Ah okej Maar dat is toch gewoon in de tuin op de streams neem ik aan te zien?
quote:
ach mij boeit het niet zo hoe en wat, tuurlijk snap ik wel dat een aantal users kritische kanttekeningen plaatsen now and then, maar ik lig er zelf niet zo van wakker, zolang het programma maar onderhoudend en boeiend blijft (+ de streams)
pi_44972151
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Die zijn toch ook van de redactie?
pi_44972204
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Die zijn toch ook van de redactie?
Die worden voorgetrokken door de DGK_REDACTIE .
Goedemorgen :W
pi_44972285
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:28 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

ach mij boeit het niet zo hoe en wat, tuurlijk snap ik wel dat een aantal users kritische kanttekeningen plaatsen now and then, maar ik lig er zelf niet zo van wakker, zolang het programma maar onderhoudend en boeiend blijft (+ de streams)
same here Ik wil gewoon vermaakt worden, ik kijk 's nachts geen streams, en als ik het zo eens bekijk scheelt dat een boel ergernis.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_44972329
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:33 schreef blomst het volgende:

[..]

Die worden voorgetrokken door de DGK_REDACTIE .
Ooh ja het zijn acteurs die door de redactie worden voorgetrokken, da's waar. En dat doen we dan weer om het script met ze te bespreken.

Jongens give us some respect....
  woensdag 3 januari 2007 @ 14:37:33 #128
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_44972365
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:35 schreef 2live het volgende:

[..]

same here Ik wil gewoon vermaakt worden, ik kijk 's nachts geen streams, en als ik het zo eens bekijk scheelt dat een boel ergernis.
Mja, ik kijk 's nachts regelmatig maar als de boel opslot wordt geknald op de streams vind ik het best (mits er een duidelijke aanleiding voor is) het hoort allemaal bij het spel en af en toe moet de boel ff "getweaked" worden (om het in NL's termen te zeggen) zodat wij (de kijkers) weer vermaakt kunnen worden I'ts all in the game
pi_44972416
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:36 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

vetsick

btw, worden jullie bij de redactie niet helemaal gek van die nagelvijl, stream 3&4 is voor mij niet te doen
  woensdag 3 januari 2007 @ 14:39:50 #130
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_44972439
quote:

[..]

Ooh ja het zijn acteurs die door de redactie worden voorgetrokken, da's waar. En dat doen we dan weer om het script met ze te bespreken.

Hebben jullie Syvlia wel genoeg honing gegeven?? straks loopt Huub niet meer achter haar reet aan
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  woensdag 3 januari 2007 @ 14:39:56 #131
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_44972443
quote:

[..]
Mijn respect hebben jullie hoor, je houd altijd kritische kijkers die het mss nooit helemaal eens kunnen worden met het reilen en zeilen rondom en in DGK, ik begrijp best dat er soms kritische vragen gesteld worden maar dat het gescript is geloof ik niet (hooguit wat aansturing op, maar anders krijg je ook BB6 tafrelen en we weten hoe saai dat op een gegeven moment werd....)
pi_44972480
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:35 schreef 2live het volgende:

[..]

Mij boeit het wel want met deze stemmingmakerij hebben niet alle deelnemers gelijke kansen om de eindstreep te behalen.
Het gekonkel zou je aan de groep bewoners moeten overlaten, daar moet je m.i. als redactie buiten blijven.
Gezellige babbels en bijeenkomsten achter prima, maar alleen met de voltallige groep en niet eerst wachten tot een paar pispaaltjes in bed zijn gekropen.
  woensdag 3 januari 2007 @ 14:43:12 #133
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_44972547
Bart vraagt nu aan Ilona of Huub er eind van de maand uitgaat ze antwoord dat ze het nog niet weet
pi_44972564
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:37 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Mja, ik kijk 's nachts regelmatig maar als de boel opslot wordt geknald op de streams vind ik het best (mits er een duidelijke aanleiding voor is) het hoort allemaal bij het spel en af en toe moet de boel ff "getweaked" worden (om het in NL's termen te zeggen) zodat wij (de kijkers) weer vermaakt kunnen worden I'ts all in the game
Ik denk dat men er echt teveel achter zoekt.Het is net zoals bij BB de dgb-kamer gesprekken, daar werden ook altijd hele theorieen over gehouden. Het komt doordat je als kijker niet weet wat daar besproken wordt. Mij boeit dat ook wat minder, als het maar resultaat oplevert.
  woensdag 3 januari 2007 @ 14:44:45 #135
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_44972592
Valt me ook op dat Ilona meer trekt naar het Bart + NL groepje sinds een paar dagen (zeker gisteren viel me op dat NL 50CP gaf aan Ilona, in de hoop dat ze meer bij hun groepje blijft)
pi_44972612
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:43 schreef BONG4002 het volgende:
Bart vraagt nu aan Ilona of Huub er eind van de maand uitgaat ze antwoord dat ze het nog niet weet
nena: 'ze lijkt mij wel '
pi_44972630
Het lijkt erop dat Bart en NL niet zo goed kunnen omgaan met het feit dat ze mogen overleggen met de redactie. Blijkbaar krijgen ze het gevoel dat ze extra privileges hebben ten opzichte van de rest.

Voor de streamkijkers is het erg vervelend om dit gedrag te zien, komt niet natuurlijk over en neemt het "real-life" gehalte een beetje weg.

Gooi wat meer strijd erin, in de gouden kooi. Eenmalig met meerderheid van stemmen iemand kunnen wegstemmen, en als twist dan Nicolaas daarvoor in de plaats zetten.
Ik vind de verdeling in het huis steeds schever worden, geef de underdogs (Sylvia, Huub en Ilona) ook af en toe even een stok om mee te slaan.
  woensdag 3 januari 2007 @ 14:46:04 #138
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_44972633
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:44 schreef 2live het volgende:

[..]

Ik denk dat men er echt teveel achter zoekt.Het is net zoals bij BB de dgb-kamer gesprekken, daar werden ook altijd hele theorieen over gehouden. Het komt doordat je als kijker niet weet wat daar besproken wordt. Mij boeit dat ook wat minder, als het maar resultaat oplevert.
Idd, je moet het maar (en dat is wat simpel gezegd) net zien als een goochelaar, die verteld ook niet hoe zijn/haar truc werkt, dan is ook de lol eraf
pi_44972634
Precies geef Sylvia, Ilona en Huub dan gewoon hun inleg terug. Als ze zouden weten dat ze hierdoor kansloos zijn zouden ze meteen de villa verlaten. Tsja...maar daar gaat de redactie niet op in.
  woensdag 3 januari 2007 @ 14:47:53 #140
58921 Day
You can fly!
pi_44972683
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:56 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat is ook gewoon zo, dat merk je aan alles. Lekker 'achter' analyseren, lekker een beetje superieur doen, mekaar veren in de reet steken, samen met de redactie andere deelnemers belachelijk maken, lekker veel met engelse termen gooien, bral bral.
Dat gevoel heb ik ook, ja.
Ze zien zichzelf in ieder geval wel als onderdeel van de redactie als je naar hun gesprekken luistert.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_44972772
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:46 schreef Scriba het volgende:
Precies geef Sylvia, Ilona en Huub dan gewoon hun inleg terug. Als ze zouden weten dat ze hierdoor kansloos zijn zouden ze meteen de villa verlaten. Tsja...maar daar gaat de redactie niet op in.
ja, en geef ze meteen een miljoen pp
  woensdag 3 januari 2007 @ 14:52:08 #142
130054 demins
We weten niks
pi_44972845
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:46 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Idd, je moet het maar (en dat is wat simpel gezegd) net zien als een goochelaar, die verteld ook niet hoe zijn/haar truc werkt, dan is ook de lol eraf
Dat is nou nét de reden dat ik zo de pest heb aan goochelaars!!
Kwartjes vallen soms jaren later!
  woensdag 3 januari 2007 @ 14:53:00 #143
58921 Day
You can fly!
pi_44972868
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:37 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

BONG, wat gebeurt er met je? Ik zie allemaal Engelse woorden in je tekst! Whaaaa, .NL-invloeden.
Je mag niet meer zoveel kijken!
I am gonna shine
pi_44972881
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:52 schreef demins het volgende:

[..]

Dat is nou nét de reden dat ik zo de pest heb aan goochelaars!!
die goochelaar was erg leuk , die zouden nog eens moeten uitnodigen
  woensdag 3 januari 2007 @ 14:54:37 #145
130054 demins
We weten niks
pi_44972936
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:53 schreef Fikkert het volgende:

[..]

Jij vliegt er volgende maand uit!!!
  woensdag 3 januari 2007 @ 14:56:03 #146
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_44972994
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:53 schreef Day het volgende:

[..]

BONG, wat gebeurt er met je? Ik zie allemaal Engelse woorden in je tekst! Whaaaa, .NL-invloeden.
Je mag niet meer zoveel kijken!
Kan je nagaan hoeveel invloed NL op mij heeft

pi_44973013
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:53 schreef Fikkert het volgende:

[..]

Die zit inmiddels in onze redactie...
  woensdag 3 januari 2007 @ 14:57:12 #148
58921 Day
You can fly!
pi_44973032
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:44 schreef 2live het volgende:

[..]

Mij boeit het ook niet, maar laten de heren de gesprekken die ze voeren dan lekker voor zich houden i.p.v. na elke gesprek zo geheimzinnnig te doen!
Ik ben een vrouw en ben dus van nature nieuwsgierig. Ik kan daar niet tegen!
I am gonna shine
pi_44973072
NL. wil wel praten met Sylvia, maar dult volgens mij geen tegenspraak
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:00:44 #150
130054 demins
We weten niks
pi_44973171
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:57 schreef Day het volgende:

[..]

Mij boeit het ook niet, maar laten de heren de gesprekken die ze voeren dan lekker voor zich houden i.p.v. na elke gesprek zo geheimzinnnig te doen!
Ik ben een vrouw en ben dus van nature nieuwsgierig. Ik kan daar niet tegen!
Ik ben geen vrouw, maar ik weet graag alles!

We hebben groot gelijk, Day, ze zouden naar ons moeten luisteren. Wég met die achterkamertjespolitiek!
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:03:43 #151
58921 Day
You can fly!
pi_44973265
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:00 schreef demins het volgende:

[..]

Ik ben geen vrouw, maar ik weet graag alles!

We hebben groot gelijk, Day, ze zouden naar ons moeten luisteren. Wég met die achterkamertjespolitiek!
Hear hear!
I am gonna shine
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:04:34 #152
16701 scanman01
Today's a good day
pi_44973298
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:56 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Daar heeft hij zich dan netjes tussen gegoocheld.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_44973347
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:56 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

vandaar die groofy shots (pulse?) tijdens een feestje of dj-en ...
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:09:43 #154
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_44973471
Mhoehaaha, Brian zit nu op de site van een uitgever om te kijken of zijn eerste dichtbundel gedrukt kan worden.

En nena wil niet in een programma zitten waarin Huub de winnaar is.
Het leven van een grasmaaier gaat zelden over rozen.
pi_44973498
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:56 schreef dieenebart het volgende:

[..]

had ook al zo'n idee. Vooral het frequente overleg met 'achter' doet er aan denken dat er een-tweetjes worden gemaakt. Ook mbt Huub lijkt het op een conspiracy, waaraan Sylvia niet mee doet. En dus vervolgens NL op haar dak krijgt.

De eerste met bewijs krijgt een fles wijn!
Waar zoeken we naar: een beeld- of audiofragment waaruit duidelijk wordt dat een gespreksonderwerp of een activiteit door de redactie is aangedragen, terwijl de 10.000'ers (ipv miljonairs) doen alsof het hun eigen inbreng is.
off topic: Gert, wat was zwaarder - BB3 of DGK? Had een discussie thuis -BB1 was iig minder mentaal belastend dan dit
niet helemaal wat je zoekt, maar picture this...

De dag na het wijngooi-incident is Nena zwaar chagerijnig.
In de kapsalon zegt Ilona tegen Huub "Laat Nena een beetje met rust vandaag, ze is niet ... (goed in haar vel, zal ze bedoelen)"

Huub reageert direct "Kan niet! Moet..." en wijst met een duim en een schuine blik over zijn schouder.
Ilona "Oh?... oh!"
En ze zwijgen verder.
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:12:42 #156
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_44973564
Waarom geen stream op de private? Daar zitten Tasje en Braindead
Het leven van een grasmaaier gaat zelden over rozen.
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:18:13 #157
58921 Day
You can fly!
pi_44973724
Heeft Natasia d'r zus al gebeld?
I am gonna shine
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:18:19 #158
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_44973725
Bart deed het toch weer erg netjes bij Ilona
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:18:38 #159
130054 demins
We weten niks
pi_44973731
Ik ben best bereid DGK_REDACTIE weer een beetje aan te sturen en terug op de rails te zetten!
Een mailtje is voldoende: demins@chello.nl
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:19:46 #160
58921 Day
You can fly!
pi_44973765
Ik zie dat het met Brian met de dag beter gaat.
I am gonna shine
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 15:20:06 #161
128220 Peter6000
pi_44973777
Ik wil best wel vrijwilligerswerk doen bij DGK_REDACTIE, een beetje schoonmaken en koffie verzorgen enzo.
Een mailtje is voldoende: peter6000@gmail.com
pi_44973789
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:19 schreef Day het volgende:
Ik zie dat het met Brian met de dag beter gaat.
Hij heeft wel lol om zijn eigen grapje
pi_44973794
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:21:53 #164
58921 Day
You can fly!
pi_44973849
Ik verzoek DGK_REDACTIE hierbij vriendelijk om wat actie in de tent, zodat mijn users weer on topic gaan posten.
I am gonna shine
pi_44973864
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:23:06 #166
130054 demins
We weten niks
pi_44973892
DGK_REDACTIE let op: Brian gaat in hongerstaking, want hij wil een toneelcarriere! Die gaan we hem niet geven! We nodigen Brian niet meer uit voor het Torentjesoverleg! Laat hem maar creperen!
pi_44973904
En ik wil ook wel eens achter de schermen kijken bij de GDK, eventueel breng ik wat adviezen mee
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:25:37 #168
130054 demins
We weten niks
pi_44973977
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:23 schreef demins het volgende:
DGK_REDACTIE let op: Brian gaat in hongerstaking, want hij wil een toneelcarriere! Die gaan we hem niet geven! We nodigen Brian niet meer uit voor het Torentjesoverleg! Laat hem maar creperen!
Oeps, verkeerd gelezen! Maar die toner-cartridge geven we hem ook niet, hoor!
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:25:44 #169
58921 Day
You can fly!
pi_44973983
En zo wordt DGK COS langzamerhand een sollicitatie-topic voor een baan (maak niet uit wat, tenenlikker is ook goed) bij DGK.
I am gonna shine
pi_44974010
pi_44974021
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:20 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Dan moet je hier komen werken. Weet je precies wat er wordt gezegd.
Staan er nog vacatures open dan ?
Reality is nothing but a collective hunch.
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:27:00 #172
130054 demins
We weten niks
pi_44974030
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:23 schreef blomst het volgende:
En ik wil ook wel eens achter de schermen kijken bij de GDK, eventueel breng ik wat adviezen mee
DGK! Dit is geen goede start! Ik zal een negatief advies moeten uitbrengen. Jammer.
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 15:27:10 #173
128220 Peter6000
pi_44974034
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:25 schreef Day het volgende:
En zo wordt DGK COS langzamerhand een sollicitatie-topic voor een baan (maak niet uit wat, tenenlikker is ook goed) bij DGK.
IK DOE HET GRATIS HOOR, VRIJWILLIG DUS
pi_44974053
Ik moet zeggen Nathanael heeft het wel slim gespeeld. Door de redactie vannacht op kantoor in kennelijke staat te filmen met zijn camera heeft hij weer een stukje terrein veroverd.
pi_44974071
Nog eens even over Natasia...

Ik vind het onbegrijpelijk dat ze zo ver gaat in het denken dat "haar maatje" "mijn soulmate" vreemd gaat, en hem zo makkelijk laat vallen.

Volgens mij is ze maar al te blij met een excuus om niet aan zijn verzoek (10 januari thuis) te voldoen.
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:29:30 #176
130054 demins
We weten niks
pi_44974104
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:26 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Staan er nog vacatures open dan ?
Dat is niet bekend. Dat er veel werk blijft liggen is dan weer wél duidelijk!
pi_44974144
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:27 schreef demins het volgende:

[..]

DGK! Dit is geen goede start! Ik zal een negatief advies moeten uitbrengen. Jammer.
Dit advies leggen we naast ons neer.
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:30:27 #178
130054 demins
We weten niks
pi_44974148
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:27 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

IK DOE HET GRATIS HOOR, VRIJWILLIG DUS
JIJ VERPEST DE MARKT!
pi_44974154
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:28 schreef avonne het volgende:

Ik vind het onbegrijpelijk dat ze zo ver gaat in het denken dat "haar maatje" "mijn soulmate" vreemd gaat, en hem zo makkelijk laat vallen.

Volgens mij is ze maar al te blij met een excuus om niet aan zijn verzoek (10 januari thuis) te voldoen.
Past ook wel weer een beetje bij haar borderline-symptomen....
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 15:32:05 #180
128220 Peter6000
pi_44974215
Bart gaat een half uur hardlopen, eens observeren hoe hij het doet.

Nathanael is na 10 seconden afweer van het stepsapparaat af.
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:33:35 #181
58921 Day
You can fly!
pi_44974274
Ok, dat bedoel ik nou!
Waar hadden Bart.NL het nou weer over?
Als je er niet teveel over wil/mag/kan zeggen .NL HOUD DAN JE BEK!
I am gonna shine
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:33:57 #182
130054 demins
We weten niks
pi_44974289
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:32 schreef Peter6000 het volgende:
Bart gaat een half uur hardlopen, eens observeren hoe hij het doet.

Nathanael is na 10 seconden afweer van het stepsapparaat af.
Ja, dat stepsapparaat weet van zich af te bijten!
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:35:29 #183
130054 demins
We weten niks
pi_44974339
Peter, heb jij ook al nog geen mailtje gehad van DGK_REDACTIE?
pi_44974368
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:33 schreef Day het volgende:
Ok, dat bedoel ik nou!
volgens mij wordt het tijd voor een post-lock, zodat we Day even bij kunnen brengen
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 15:36:52 #185
128220 Peter6000
pi_44974384
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:35 schreef demins het volgende:
Peter, heb jij ook al nog geen mailtje gehad van DGK_REDACTIE?
Nee, ik had gehoopt vanavond bij de geheime bespreking met Huub, Sylvia en Ilona aanwezig te mogen zijn.
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:37:53 #186
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_44974430
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:33 schreef Day het volgende:
Ok, dat bedoel ik nou!
Toen de camera ff naar buiten switchte was dat geen s-lock maar een "sfeerplaatje" om te gebruiken in de uitzending, als het een S-lock is dan knalt ie direct op buiten met een soort "tik" geluidje + vast camerapunt
pi_44974435
pi_44974464
ze gaan een nieuwe leader schieten, nena moet samen met brian, dat wordt weer spannend
pi_44974481

Nu al gestopt.
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 15:39:01 #190
128220 Peter6000
pi_44974484
Bart besluit na 5 minuten hardlopen eerst maar eens te gaan warming-uppen
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:40:50 #191
130054 demins
We weten niks
pi_44974556
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:36 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Nee, ik had gehoopt vanavond bij de geheime bespreking met Huub, Sylvia en Ilona aanwezig te mogen zijn.
Zelf stelde ik me veel voor van mijn geheime bespreking met Nena!
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:41:37 #192
58921 Day
You can fly!
pi_44974590
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:37 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Toen de camera ff naar buiten switchte was dat geen s-lock maar een "sfeerplaatje" om te gebruiken in de uitzending, als het een S-lock is dan knalt ie direct op buiten met een soort "tik" geluidje + vast camerapunt
Nee, daar had ik het niet over, BONG.
Ze waren weer geheimzinnig aan het lullen en daar kan ik niet zo goed tegen.
Ik ga wel effe op Mamjo kijken wat er over Natasia wordt geschreven. Ik ben er nu al in ieder geval achter dat de vader van haar kids Milton heet, een kickboxer is en oerlelijk is (zijn niet mijn woorden).

Straks terug met meer roddels, blijf posten!!!
I am gonna shine
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:42:48 #193
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_44974627
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:41 schreef Day het volgende:

[..]

Ow, sorry Ja dat viel me ook op idd, is precies hun style
  † In Memoriam † woensdag 3 januari 2007 @ 15:44:58 #194
128220 Peter6000
pi_44974715
Brian pakt het telefoongesprek met die uitgeverij wel goed aan, met zijn televisie-exposure waardoor het uitbrengen van zijn gedichtenbundel voor hun interessanter wordt.

Maar goed, ze hebben zijn gedichten natuurlijk nog niet gelezen.
pi_44974732
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:41 schreef Day het volgende:

[..]

Ik ga wel effe op Mamjo kijken wat er over Natasia wordt geschreven. Ik ben er nu al in ieder geval achter dat de vader van haar kids Milton heet, een kickboxer is en oerlelijk is (zijn niet mijn woorden).

Straks terug met meer roddels, blijf posten!!!
En haar klappen gaf.
pi_44974740
Brain i nu aan het bellen, hij zegt dat hij liever niet zijn achternaam zegt omdat het live op internet te volgen is. Even later gaat het geluid ineens uit als Brain het telefoonnummer zegt van de gouden kooi. Het enige dat ik hoorde is 034

Maak je niet druk Brain, we weten al lang je achternaam meneer Kubatz.

------------------

Bart Driessen 25 mei 1979 Amsterdam eventmanager alleenstaand 23 sep 2006 -
Brian Kubatz 14 april 1981 Almere it-consultant en dichter alleenstaand 23 sep 2006 -
Nena Lammerts van Bueren 31 maart 1987 Landsmeer werkeloos alleenstaand 23 sep 2006 -
Ilona Monsanto 30 juli 1961 Amsterdam manager esthetische kliniek samenwonend 23 sep 2006 -
Natasia Blank 26 februari 1974 Almere werkeloos relatie, 1z, 1d 23 sep 2006 -
Sylvia ??? 11 augustus 1977 Barcelona fraude-inspecteur E-bay alleenstaand 2 okt 2006 -
Huub van Ballegooy 24 december 1981 Oldenzaal student alleenstaand 2 okt 2006 - 2 okt 2006
11 dec 2006 -

Nathanael Heres 1972 Amsterdam ICT projectmanager Avanade alleenstaand, 1z 22 nov 2006 -
Eveline Klaassen 10 oktober 1981 Ermelo docent Engels alleenstaand 25 sep 2006 - 11 dec 2006
Stephan Willing 22 augustus 1964 Bussum financieel manager ICT samenwonend 25 sep 2006 - 30 nov 2006
Angelique de Bruin-Tilstra 13 november 1961 Lelystad accountmanager getrouwd, 3d 25 sep 2006 - 3 nov 2006
Nicolaas (Niels) Streefkerk 27 november 1967 Amsterdam oud-eigenaar telecombedrijf gescheiden, 2d, 1z 23 sep 2006 - 2 nov 2006
Noussayr ??? 10 mei 1985 Amsterdam café eigenaar ????? 2 okt 2006 - 4 okt 2006

BRON: http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Gouden_Kooi

Ik vraag me af hoe degene die dat gesreven heeft aan die informatie kwam.

[ Bericht 21% gewijzigd door F04 op 03-01-2007 15:56:57 ]
pi_44974827

Met de peuk in de asbak besluiten Ilona en Sylvia om even gaan kaarten.

EDIT: het zijn niet zomaar kaarten maar van die tarotkaarten.
Even later pakt Sylvia pakt er weer een peuk bij.
pi_44974878
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:45 schreef blomst het volgende:

[..]

En haar klappen gaf.
Ene Milton Felter. Schijnt voorheen een kickboxer geweest te zijn en heeft nu een sportschool in Amsterdam.
Google-images geeft dit plaatje, maar wie het is weet ik niet, staan 2 oerlelijke mannen op
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:51:30 #199
130054 demins
We weten niks
pi_44974956
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:49 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Ene Milton Felter. Schijnt voorheen een kickboxer geweest te zijn en heeft nu een sportschool in Amsterdam.
Google-images geeft dit plaatje, maar wie het is weet ik niet, staan 2 oerlelijke mannen op
[afbeelding]
Ik denk dat het die man met het jurkje is, helemaal links. Die lijkt ook het meeste op Wilgo!
pi_44975002
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:28 schreef avonne het volgende:

Ja en om zich op Brian te gaan storten wat ze heimelijk altijd al wilde doen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')