same herequote:Op woensdag 3 januari 2007 14:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]ach mij boeit het niet zo hoe en wat, tuurlijk snap ik wel dat een aantal users kritische kanttekeningen plaatsen now and then, maar ik lig er zelf niet zo van wakker, zolang het programma maar onderhoudend en boeiend blijft (+ de streams)
Ooh ja het zijn acteurs die door de redactie worden voorgetrokken, da's waar. En dat doen we dan weer om het script met ze te bespreken.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Die worden voorgetrokken door de DGK_REDACTIE .
Mja, ik kijk 's nachts regelmatig maar als de boel opslot wordt geknald op de streams vind ik het best (mits er een duidelijke aanleiding voor is) het hoort allemaal bij het spel en af en toe moet de boel ff "getweaked" worden (om het in NL's termen te zeggen) zodat wij (de kijkers) weer vermaakt kunnen wordenquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:35 schreef 2live het volgende:
[..]
same hereIk wil gewoon vermaakt worden, ik kijk 's nachts geen streams, en als ik het zo eens bekijk scheelt dat een boel ergernis.
vetsickquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:36 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Jongens give us some respect....
Hebben jullie Syvlia wel genoeg honing gegeven?? straks loopt Huub niet meer achter haar reet aanquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:36 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ooh ja het zijn acteurs die door de redactie worden voorgetrokken, da's waar. En dat doen we dan weer om het script met ze te bespreken.![]()
Mijn respect hebben jullie hoor, je houd altijd kritische kijkers die het mss nooit helemaal eens kunnen worden met het reilen en zeilen rondom en in DGK, ik begrijp best dat er soms kritische vragen gesteld worden maar dat het gescript is geloof ik niet (hooguit wat aansturing op, maar anders krijg je ook BB6 tafrelen en we weten hoe saai dat op een gegeven moment werd....)quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:36 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Mij boeit het wel want met deze stemmingmakerij hebben niet alle deelnemers gelijke kansen om de eindstreep te behalen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:35 schreef 2live het volgende:
[..]
same hereIk wil gewoon vermaakt worden, ik kijk 's nachts geen streams, en als ik het zo eens bekijk scheelt dat een boel ergernis.
Ik denk dat men er echt teveel achter zoekt.Het is net zoals bij BB de dgb-kamer gesprekken, daar werden ook altijd hele theorieen over gehouden. Het komt doordat je als kijker niet weet wat daar besproken wordt. Mij boeit dat ook wat minder, als het maar resultaat oplevert.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mja, ik kijk 's nachts regelmatig maar als de boel opslot wordt geknald op de streams vind ik het best (mits er een duidelijke aanleiding voor is) het hoort allemaal bij het spel en af en toe moet de boel ff "getweaked" worden (om het in NL's termen te zeggen) zodat wij (de kijkers) weer vermaakt kunnen wordenI'ts all in the game
nena: 'ze lijkt mij wel 'quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:43 schreef BONG4002 het volgende:
Bart vraagt nu aan Ilona of Huub er eind van de maand uitgaat ze antwoord dat ze het nog niet weet
Idd, je moet het maar (en dat is wat simpel gezegd) net zien als een goochelaar, die verteld ook niet hoe zijn/haar truc werkt, dan is ook de lol erafquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:44 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik denk dat men er echt teveel achter zoekt.Het is net zoals bij BB de dgb-kamer gesprekken, daar werden ook altijd hele theorieen over gehouden. Het komt doordat je als kijker niet weet wat daar besproken wordt. Mij boeit dat ook wat minder, als het maar resultaat oplevert.
Dat gevoel heb ik ook, ja.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon zo, dat merk je aan alles. Lekker 'achter' analyseren, lekker een beetje superieur doen, mekaar veren in de reet steken, samen met de redactie andere deelnemers belachelijk maken, lekker veel met engelse termen gooien, bral bral.
ja, en geef ze meteen een miljoen ppquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:46 schreef Scriba het volgende:
Precies geef Sylvia, Ilona en Huub dan gewoon hun inleg terug. Als ze zouden weten dat ze hierdoor kansloos zijn zouden ze meteen de villa verlaten. Tsja...maar daar gaat de redactie niet op in.
Dat is nou nét de reden dat ik zo de pest heb aan goochelaars!!quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, je moet het maar (en dat is wat simpel gezegd) net zien als een goochelaar, die verteld ook niet hoe zijn/haar truc werkt, dan is ook de lol eraf
BONG, wat gebeurt er met je? Ik zie allemaal Engelse woorden in je tekst! Whaaaa, .NL-invloeden.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mja, ik kijk 's nachts regelmatig maar als de boel opslot wordt geknald op de streams vind ik het best (mits er een duidelijke aanleiding voor is) het hoort allemaal bij het spel en af en toe moet de boel ff "getweaked" worden (om het in NL's termen te zeggen) zodat wij (de kijkers) weer vermaakt kunnen wordenI'ts all in the game
die goochelaar was erg leukquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:52 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is nou nét de reden dat ik zo de pest heb aan goochelaars!!![]()
Jij vliegt er volgende maand uit!!!quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:53 schreef Fikkert het volgende:
[..]
die goochelaar was erg leuk, die zouden nog eens moeten uitnodigen
Kan je nagaan hoeveel invloed NL op mij heeftquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:53 schreef Day het volgende:
[..]
BONG, wat gebeurt er met je? Ik zie allemaal Engelse woorden in je tekst! Whaaaa, .NL-invloeden.
Je mag niet meer zoveel kijken!![]()
Die zit inmiddels in onze redactie...quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:53 schreef Fikkert het volgende:
[..]
die goochelaar was erg leuk, die zouden nog eens moeten uitnodigen
Mij boeit het ook niet, maar laten de heren de gesprekken die ze voeren dan lekker voor zich houden i.p.v. na elke gesprek zo geheimzinnnig te doen!quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:44 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik denk dat men er echt teveel achter zoekt.Het is net zoals bij BB de dgb-kamer gesprekken, daar werden ook altijd hele theorieen over gehouden. Het komt doordat je als kijker niet weet wat daar besproken wordt. Mij boeit dat ook wat minder, als het maar resultaat oplevert.
Ik ben geen vrouw, maar ik weet graag alles!quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:57 schreef Day het volgende:
[..]
Mij boeit het ook niet, maar laten de heren de gesprekken die ze voeren dan lekker voor zich houden i.p.v. na elke gesprek zo geheimzinnnig te doen!
Ik ben een vrouw en ben dus van nature nieuwsgierig. Ik kan daar niet tegen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |