abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44971131
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:55 schreef demins het volgende:

[..]

Hij wil vaker in het spel betrokken worden, en eist een leidende rol op!
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_44971145
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:56 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat is ook gewoon zo, dat merk je aan alles. Lekker 'achter' analyseren, lekker een beetje superieur doen, mekaar veren in de reet steken, samen met de redactie andere deelnemers belachelijk maken, lekker veel met engelse termen gooien, bral bral.
pi_44971216
Waar gaan ze naar toe ??? morgen ???
pi_44971219
Ik bedoelde met regiseren meer dat personen bepaalde opdrachten meekrijgen over hoe hij/zij zich moet gedragen.
  woensdag 3 januari 2007 @ 14:01:51 #105
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_44971278
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:00 schreef kleinzusje het volgende:
Waar gaan ze naar toe ??? morgen ???
Soort feestje met personeel (ben alleen ff kwijt waar de locatie precies was) iig hebben wij dan voorlopig een tijdje geen streams
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  woensdag 3 januari 2007 @ 14:03:02 #106
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_44971302
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:01 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Soort feestje met personeel (ben alleen ff kwijt waar de locatie precies was) iig hebben wij dan voorlopig een tijdje geen streams
zwaluwhoeve oid?
pi_44971306
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:01 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Dank
  woensdag 3 januari 2007 @ 14:03:26 #108
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_44971312
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:03 schreef dieenebart het volgende:

[..]

zwaluwhoeve oid?
Jep, dat was het!
pi_44971346
Misschien mag NL wel voor straf niet mee
pi_44971353
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:20 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Massale afwezigheid viel wel mee. Als we dat doen is het ook weer niet goed omdat de streams dan leeg zijn... We dachten t juist netjes opgelost te hebben...

Maar je weet dat er vorige week een gesprek met ze is geweest en soms wil je dan terugkoppeling krijgen van een groep. Verder gaan we er niet op in. Dan moet je hier komen werken. Weet je precies wat er wordt gezegd.
Mij boeit het niet wat er wel of niet wordt gezegd, maar wat ik wel heel dubieus vind is dat er laatst een gespek is geweest om de neuzen dezelfde richting op te krijgen en dat er nu een deel vd bewoners niet bij betrokken wordt. Neuzen gaan van dat soort acties niet bepaald dezelfde richting op staan...redactie draagt hiermee bij aan groepsvorming en dat is iets wat zonder jullie toedoen ook wel zou plaatsvinden maar nu wordt dat nog eens extra gestuurd.
pi_44971365
DGK_redaktie:

Het feit blijft dat jullie vannacht gezellig whiskey hebben zitten drinken met een viertal van de bewoners. Met Nathanael en Bart is dat al eens eerder voorgekomen. Hierdoor onstaat toch een hechtere band met deze "bevoorrechte" bewoners. Ook is duidelijk te zien dat dit Bart en NL sterker maakt tov de anderen.

De deelnemers aan de Gouden Kooi denken dat ze met hun inleg van 10.000 euro allemaal een eerlijke kans te maken op de overwinning. Op deze manier is het spel niet eerlijk tov van de andere bewoners want uiteindelijk bepaalt de redactie toch wie er in een beter daglicht wordt gesteld. Als de andere drie bewoners dit zouden weten zouden ze net zo goed kunnen opstappen omdat ze dan zeker weten dat ze nooit kunnen winnen.

Als bepaalde bewoners jullie niet bevallen geef ze dan gewoon hun inleg terug ipv op een flauwe manier iemand als Huub in een pak met een afwijkende kleur te steken om hem als lulletje neer te zetten tov de andere mannen want op deze manier ondergaat hij deze subtiele vernederingen zonder een eerlijke kans te maken op de hoofdprijs terwijl hij denkt dat hij wel kans maakt.
pi_44971387
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:03 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Jep, dat was het!
was dat niet voor het personeel ?, dus zonder bewoners, en op 6 januari?
morgen duiken toch ?
pi_44971421
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:05 schreef Scriba het volgende:
DGK_redaktie:

Het feit blijft dat jullie vannacht gezellig whiskey hebben zitten drinken met een viertal van de bewoners. Met Nathanael en Bart is dat al eens eerder voorgekomen. Hierdoor onstaat toch een hechtere band met deze "bevoorrechte" bewoners. Ook is duidelijk te zien dat dit Bart en NL sterker maakt tov de anderen.

De deelnemers aan de Gouden Kooi denken dat ze met hun inleg van 10.000 euro allemaal een eerlijke kans te maken op de overwinning. Op deze manier is het spel niet eerlijk tov van de andere bewoners want uiteindelijk bepaalt de redactie toch wie er in een beter daglicht wordt gesteld. Als de andere drie bewoners dit zouden weten zouden ze net zo goed kunnen opstappen omdat ze dan zeker weten dat ze nooit kunnen winnen.

Als bepaalde bewoners jullie niet bevallen geef ze dan gewoon hun inleg terug ipv op een flauwe manier iemand als Huub in een pak met een afwijkende kleur te steken om hem als lulletje neer te zetten tov de andere mannen want op deze manier ondergaat hij deze subtiele vernederingen zonder een eerlijke kans te maken op de hoofdprijs terwijl hij denkt dat hij wel kans maakt.
  Moderator woensdag 3 januari 2007 @ 14:11:24 #114
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_44971543
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:05 schreef Scriba het volgende:
DGK_redaktie:

Kijk alleen al hoe ze vanochtend, met nauwelijks verholen trots, meerdere malen dingen tegen elkaar zeiden als "daar kan ik nu even niet op ingaan", met zo'n superieure blik van verstandhouding.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 3 januari 2007 @ 14:11:52 #115
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_44971555
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:06 schreef Fikkert het volgende:

[..]

was dat niet voor het personeel ?, dus zonder bewoners, en op 6 januari?
morgen duiken toch ?
Ik hoorde zeggen morgen (dat iedereen weggaat en Yvonne met een grote schoonmaakploeg komt) dus mss is het verplaatst? I don't know
pi_44971624
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:11 schreef Gert het volgende:

[..]

Kijk alleen al hoe ze vanochtend, met nauwelijks verholen trots, meerder malen dingen tegen elkaar zeiden als "daar kan ik nu even niet op ingaan", met zo'n superieure blik van verstandhouding.
De deelnemers worden niet gelijk behandeld.
Zoals het nu gaat vind ik het een vals spel.
pi_44971853
Als je dan bedenkt dat NL met de kerst liep te janken en zich zeer stil hield ivm de naderende stemming (28e) en nu hij deze heeft overleefd........brian met het wijnincident zogenaamd geholpen heeft als toffe peer.....heeft hij nu een houding dat hem helemaal niets meer gemaakt kan worden.

Daarom zou het zo leuk zijn als er een populariteits poll is met de uitslag huub bovenaan en Nl (& bart) onderaan.
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
  woensdag 3 januari 2007 @ 14:25:04 #118
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_44971937
NL vertelde het nu aan Natasia dat Huub een aanklacht heeft ingediend, ze wist niet wat "smaad" betekende
pi_44971948
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:11 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Ik hoorde zeggen morgen (dat iedereen weggaat en Yvonne met een grote schoonmaakploeg komt) dus mss is het verplaatst? I don't know
Morgen duiken!

Of hadden we nou een scriptbespreking met onze acteurs... Ik weet het ook niet meer...
Hoeveel vrijheid ben je bereid op te geven, om de ultieme vrijheid te winnen...
pi_44971989
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:25 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Morgen duiken!

Of hadden we nou een scriptbespreking met onze acteurs... Ik weet het ook niet meer...
Kan je best combineren
pi_44971991
quote:

[..]

Morgen duiken!

Zelfde gevoel voor humor als Bart en Nathanael
pi_44972005
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

woensdag 3 januari 2007 @ 14:28:45 #123
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_44972063
quote:

[..]

Morgen duiken!
Ah okej Maar dat is toch gewoon in de tuin op de streams neem ik aan te zien?
quote:
ach mij boeit het niet zo hoe en wat, tuurlijk snap ik wel dat een aantal users kritische kanttekeningen plaatsen now and then, maar ik lig er zelf niet zo van wakker, zolang het programma maar onderhoudend en boeiend blijft (+ de streams)
pi_44972151
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:

[..]

Die zijn toch ook van de redactie?
Hoeveel vrijheid ben je bereid op te geven, om de ultieme vrijheid te winnen...
pi_44972204
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 14:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Die zijn toch ook van de redactie?
Die worden voorgetrokken door de DGK_REDACTIE .
Goedemorgen :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')