quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:55 schreef demins het volgende:
[..]
Hij wil vaker in het spel betrokken worden, en eist een leidende rol op!
quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon zo, dat merk je aan alles. Lekker 'achter' analyseren, lekker een beetje superieur doen, mekaar veren in de reet steken, samen met de redactie andere deelnemers belachelijk maken, lekker veel met engelse termen gooien, bral bral.
Soort feestje met personeel (ben alleen ff kwijt waar de locatie precies was) iig hebben wij dan voorlopig een tijdje geen streamsquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:00 schreef kleinzusje het volgende:
Waar gaan ze naar toe ??? morgen ???
zwaluwhoeve oid?quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Soort feestje met personeel (ben alleen ff kwijt waar de locatie precies was) iig hebben wij dan voorlopig een tijdje geen streams
Dankquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Soort feestje met personeel (ben alleen ff kwijt waar de locatie precies was) iig hebben wij dan voorlopig een tijdje geen streams
Mij boeit het niet wat er wel of niet wordt gezegd, maar wat ik wel heel dubieus vind is dat er laatst een gespek is geweest om de neuzen dezelfde richting op te krijgen en dat er nu een deel vd bewoners niet bij betrokken wordt. Neuzen gaan van dat soort acties niet bepaald dezelfde richting op staan...redactie draagt hiermee bij aan groepsvorming en dat is iets wat zonder jullie toedoen ook wel zou plaatsvinden maar nu wordt dat nog eens extra gestuurd.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:20 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Massale afwezigheid viel wel mee. Als we dat doen is het ook weer niet goed omdat de streams dan leeg zijn... We dachten t juist netjes opgelost te hebben...
Maar je weet dat er vorige week een gesprek met ze is geweest en soms wil je dan terugkoppeling krijgen van een groep. Verder gaan we er niet op in. Dan moet je hier komen werken. Weet je precies wat er wordt gezegd.![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:05 schreef Scriba het volgende:
DGK_redaktie:
Het feit blijft dat jullie vannacht gezellig whiskey hebben zitten drinken met een viertal van de bewoners. Met Nathanael en Bart is dat al eens eerder voorgekomen. Hierdoor onstaat toch een hechtere band met deze "bevoorrechte" bewoners. Ook is duidelijk te zien dat dit Bart en NL sterker maakt tov de anderen.
De deelnemers aan de Gouden Kooi denken dat ze met hun inleg van 10.000 euro allemaal een eerlijke kans te maken op de overwinning. Op deze manier is het spel niet eerlijk tov van de andere bewoners want uiteindelijk bepaalt de redactie toch wie er in een beter daglicht wordt gesteld. Als de andere drie bewoners dit zouden weten zouden ze net zo goed kunnen opstappen omdat ze dan zeker weten dat ze nooit kunnen winnen.
Als bepaalde bewoners jullie niet bevallen geef ze dan gewoon hun inleg terug ipv op een flauwe manier iemand als Huub in een pak met een afwijkende kleur te steken om hem als lulletje neer te zetten tov de andere mannen want op deze manier ondergaat hij deze subtiele vernederingen zonder een eerlijke kans te maken op de hoofdprijs terwijl hij denkt dat hij wel kans maakt.
Kijk alleen al hoe ze vanochtend, met nauwelijks verholen trots, meerdere malen dingen tegen elkaar zeiden als "daar kan ik nu even niet op ingaan", met zo'n superieure blik van verstandhouding.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:05 schreef Scriba het volgende:
DGK_redaktie:
Het feit blijft dat jullie vannacht gezellig whiskey hebben zitten drinken met een viertal van de bewoners. Met Nathanael en Bart is dat al eens eerder voorgekomen. Hierdoor onstaat toch een hechtere band met deze "bevoorrechte" bewoners. Ook is duidelijk te zien dat dit Bart en NL sterker maakt tov de anderen.
Ik hoorde zeggen morgen (dat iedereen weggaat en Yvonne met een grote schoonmaakploeg komt) dus mss is het verplaatst? I don't knowquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:06 schreef Fikkert het volgende:
[..]
was dat niet voor het personeel ?, dus zonder bewoners, en op 6 januari?
morgen duiken toch ?
De deelnemers worden niet gelijk behandeld.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijk alleen al hoe ze vanochtend, met nauwelijks verholen trots, meerder malen dingen tegen elkaar zeiden als "daar kan ik nu even niet op ingaan", met zo'n superieure blik van verstandhouding.
Morgen duiken!quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik hoorde zeggen morgen (dat iedereen weggaat en Yvonne met een grote schoonmaakploeg komt) dus mss is het verplaatst? I don't know
Kan je best combinerenquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:25 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Morgen duiken!
Of hadden we nou een scriptbespreking met onze acteurs... Ik weet het ook niet meer...![]()
Zelfde gevoel voor humor als Bart en Nathanaelquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:25 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Morgen duiken!
Of hadden we nou een scriptbespreking met onze acteurs... Ik weet het ook niet meer...![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zelfde gevoel voor humor als Bart en Nathanael![]()
Ah okejquote:
quote:Of hadden we nou een scriptbespreking met onze acteurs... Ik weet het ook niet meer...![]()
Die zijn toch ook van de redactie?quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:26 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zelfde gevoel voor humor als Bart en Nathanael![]()
Die worden voorgetrokken door de DGK_REDACTIE .quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Die zijn toch ook van de redactie?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |