Dat is niet bekend. Dat er veel werk blijft liggen is dan weer wél duidelijk!quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:26 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Staan er nog vacatures open dan ?![]()
Dit advies leggen we naast ons neer.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:27 schreef demins het volgende:
[..]
DGK! Dit is geen goede start!Ik zal een negatief advies moeten uitbrengen. Jammer.
JIJ VERPEST DE MARKT!quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
IK DOE HET GRATIS HOOR, VRIJWILLIG DUS![]()
Past ook wel weer een beetje bij haar borderline-symptomen....quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:28 schreef avonne het volgende:
Nog eens even over Natasia...
Ik vind het onbegrijpelijk dat ze zo ver gaat in het denken dat "haar maatje" "mijn soulmate" vreemd gaat, en hem zo makkelijk laat vallen.
Volgens mij is ze maar al te blij met een excuus om niet aan zijn verzoek (10 januari thuis) te voldoen.
Ja, dat stepsapparaat weet van zich af te bijten!quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:32 schreef Peter6000 het volgende:
Bart gaat een half uur hardlopen, eens observeren hoe hij het doet.
Nathanael is na 10 seconden afweer van het stepsapparaat af.
volgens mij wordt het tijd voor een post-lock, zodat we Day even bij kunnen brengenquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:33 schreef Day het volgende:
Ok, dat bedoel ik nou!
Waar hadden Bart.NL het nou weer over?
Als je er niet teveel over wil/mag/kan zeggen .NL HOUD DAN JE BEK!
Nee, ik had gehoopt vanavond bij de geheime bespreking met Huub, Sylvia en Ilona aanwezig te mogen zijn.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:35 schreef demins het volgende:
Peter, heb jij ook al nog geen mailtje gehad van DGK_REDACTIE?![]()
Toen de camera ff naar buiten switchte was dat geen s-lock maar een "sfeerplaatje" om te gebruiken in de uitzending, als het een S-lock is dan knalt ie direct op buiten met een soort "tik" geluidje + vast camerapuntquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:33 schreef Day het volgende:
Ok, dat bedoel ik nou!
Waar hadden Bart.NL het nou weer over?
Als je er niet teveel over wil/mag/kan zeggen .NL HOUD DAN JE BEK!
Zelf stelde ik me veel voor van mijn geheime bespreking met Nena!quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, ik had gehoopt vanavond bij de geheime bespreking met Huub, Sylvia en Ilona aanwezig te mogen zijn.![]()
Nee, daar had ik het niet over, BONG.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Toen de camera ff naar buiten switchte was dat geen s-lock maar een "sfeerplaatje" om te gebruiken in de uitzending, als het een S-lock is dan knalt ie direct op buiten met een soort "tik" geluidje + vast camerapunt
Ow, sorryquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:41 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, daar had ik het niet over, BONG.
Ze waren weer geheimzinnig aan het lullen en daar kan ik niet zo goed tegen.![]()
En haar klappen gaf.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:41 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, daar had ik het niet over, BONG.
Ze waren weer geheimzinnig aan het lullen en daar kan ik niet zo goed tegen.![]()
Ik ga wel effe op Mamjo kijken wat er over Natasia wordt geschreven. Ik ben er nu al in ieder geval achter dat de vader van haar kids Milton heet, een kickboxer is en oerlelijk is (zijn niet mijn woorden).
Straks terug met meer roddels, blijf posten!!!
Ene Milton Felter. Schijnt voorheen een kickboxer geweest te zijn en heeft nu een sportschool in Amsterdam.quote:
Ik denk dat het die man met het jurkje is, helemaal links. Die lijkt ook het meeste op Wilgo!quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:49 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ene Milton Felter. Schijnt voorheen een kickboxer geweest te zijn en heeft nu een sportschool in Amsterdam.
Google-images geeft dit plaatje, maar wie het is weet ik niet, staan 2 oerlelijke mannen op![]()
[afbeelding]
Ja en om zich op Brian te gaan storten wat ze heimelijk altijd al wilde doen...quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:28 schreef avonne het volgende:
Nog eens even over Natasia...
Ik vind het onbegrijpelijk dat ze zo ver gaat in het denken dat "haar maatje" "mijn soulmate" vreemd gaat, en hem zo makkelijk laat vallen.
Volgens mij is ze maar al te blij met een excuus om niet aan zijn verzoek (10 januari thuis) te voldoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |