abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45003850
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:54 schreef sjimz het volgende:

[..]

Jeugdspeler?
Mitea wil ook zeker niet komen
Nee, ik wacht wel op die scouts
pi_45004096
Vitti misschien... wil wel snel naar verscheidene clubs.

Of die Meillor van Preston North End.. is ook een goeie targetman
pi_45004251
Cyril Thereau, de spits die ik al had die begint eindelijk weer te scoren en veel ook
pi_45004275
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:09 schreef Jasza het volgende:
Cyril Thereau, de spits die ik al had die begint eindelijk weer te scoren en veel ook
Investeer anders ook in goede spitsentrainers. Misschien heeft je eigen spits nog meer potentieel..
pi_45004388
Al eens geshopt in Zuid Amerika? ( persoonlijke tip Christián Benítez)
pi_45004464
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:09 schreef Jasza het volgende:
Ik was ook eens begonnen met Steaua, had ik 2 Cyril Thereau's
pi_45004489
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:16 schreef AminBen het volgende:

[..]

Wat wel klote is, Dica raakt het hele seizoen door geblesseerd

Nu paar maanden eruit voor operatie
pi_45004493
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:16 schreef AminBen het volgende:

[..]

Ik heb bij Boca 2 Sébastian Battaglia's. 1 topper rechts op het middenveld, 1 19-jarig semitalent links op het middenveld. Ze hebben al eens samengespeeld, en allebei gescoord. Staat leuk op de scoresheet.
pi_45005730
Daniel Niculae van Auxerre, wil die komen?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_45006275
Freddy Eastwood doet het altijd wel goed bij alle clubs. Begint bij Southend United, maar gaat altijd al snel naar goede clubs en kost geen donder .
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_45007333
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:57 schreef sjimz het volgende:

[..]

http://community.sigames.com/eve/forums/a/frm/f/8792031102
Misschien staat het hier tussen.
Sorry, heb er niks kunnen vinden. Is er hier niemand die weet hoe het zit met de updates op de xbox360 versie?
"Hoeveel jaar is een maand?"
Xbox Live gamertag: Caas69
pi_45008639
Als je iets over de XBOX 360 versie wil weten, kan je beter naar echte FM-sites gaan, of desnoods SI games mailen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  donderdag 4 januari 2007 @ 17:06:18 #166
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_45010464
Zoek een leuke challenge in Engeland wat zal ik doen West ham?
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_45010495
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:06 schreef stefmans het volgende:
Is makkelijk. Probeer het eens met Sheffield Wednesday of Notts County
  donderdag 4 januari 2007 @ 17:53:07 #168
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_45011810
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 17:06 schreef stefmans het volgende:
Rushden & Diamonds.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_45011831
Exeter! Of Milwall, groot stadion.
pi_45012095

Je zou maar zo heten.
pi_45012850
Begin 3e seizoen:

Maris Verpakovskis is de naam
pi_45012948
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:28 schreef Jasza het volgende:
Begin 3e seizoen:

Maris Verpakovskis is de naam
gehaald van Dinamo Kiev Voor hoeveel kon je hem kopen?
pi_45013162
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:32 schreef sjimz het volgende:

[..]

gehaald van Dinamo Kiev Voor hoeveel kon je hem kopen?
5
pi_45013182
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:39 schreef Jasza het volgende:

[..]

5
Veeeel te duur
pi_45013250
Ik heb ook nog een Roemeens talent van 18 gekocht die Torje heet, geweldige speler. Scoort 2x in de supercup al gelijk

Waarom koop ik die Let eigenlijk
pi_45013274
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:42 schreef Jasza het volgende:
Ik heb ook nog een Roemeens talent van 18 gekocht die Torje heet, geweldige speler. Scoort 2x in de supercup al gelijk

Waarom koop ik die Let eigenlijk
Misschien kan hij goed iemand begeleiden
pi_45013773
Ik probeer nu Riquelme terug te halen naar Boca. Hij wil zelf dolgraag komen, maar de afkoopsom van 135 miljoen is een beetje een probleem. Ik heb een transferpot van 25 miljoen die ik er wel helemaal doorheen wil jagen om hem te halen, maar het bod wordt afgewezen. Nog tips?

-----Palacio-----Zarate--------

----------Riquelme--------------

is mijn droomaanval!
pi_45013973
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:56 schreef MaxPower het volgende:
Ik probeer nu Riquelme terug te halen naar Boca. Hij wil zelf dolgraag komen, maar de afkoopsom van 135 miljoen is een beetje een probleem. Ik heb een transferpot van 25 miljoen die ik er wel helemaal doorheen wil jagen om hem te halen, maar het bod wordt afgewezen. Nog tips?

-----Palacio-----Zarate--------

----------Riquelme--------------

is mijn droomaanval!
Voordat je een bod op hem gaat doen moet je riquelme en de manager van zijn club helemaal de hemel in prijzen.
De manager accepteert dan eerder een bod en riquelme wilt eerder komen.
pi_45014096
Torje weer 2x in ze eerste competitieduel, Verpakovskis mag lekker op de bank gaan zitten

Tunesie wilde me net maar niet gedaan, nog geen zin in
pi_45014263
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:01 schreef sjimz het volgende:

[..]

Voordat je een bod op hem gaat doen moet je riquelme en de manager van zijn club helemaal de hemel in prijzen.
De manager accepteert dan eerder een bod en riquelme wilt eerder komen.
Dat met Riquelme heb ik al gedaan. Zal nog ff een bruine arm halen bij die manager dan.
pi_45014431
Aangezien ik dit topic vaak doorlees, doe ik ook wel even kort mijn verhaal op dit moment.

Speel met Atletico Madrid, sta nu 7e. Hoogtepunt de 2-1 winst tegen Real. Dieptepunt de 1-4 tegen Barcelona en 3 wedstrijden daarna met 1 punt, waardoor ik van de 3e naar de 7e plek ben geduikeld.

Transfers eerste jaar. Vander Borre (verrassend) en Zaccardo gehaald voor in totaal 8 mln. Perea en Garletti verkocht voor ongeveer 12 mln. Nu winterstop maar bewaar het geld voor de zomer denk ik. Wel contract al aageboden op Ruz (jonge rechtsback van Valencia).

Beste spelers: Pablo, Torres, Maxi Rodriquez en Aguero. Vooral Pablo en Maxi zijn gewild. Milan en Inter vragen elke periode hoeveel ze moeten kosten, maar het bod op beide is nog veel te laag.

Probeer 2e helft vh seizoen UEFA Cup te halen. ben benieuwd.
pi_45014568
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:13 schreef RRMH het volgende:
Aangezien ik dit topic vaak doorlees, doe ik ook wel even kort mijn verhaal op dit moment.

Speel met Atletico Madrid, sta nu 7e. Hoogtepunt de 2-1 winst tegen Real. Dieptepunt de 1-4 tegen Barcelona en 3 wedstrijden daarna met 1 punt, waardoor ik van de 3e naar de 7e plek ben geduikeld.

Transfers eerste jaar. Vander Borre (verrassend) en Zaccardo gehaald voor in totaal 8 mln. Perea en Garletti verkocht voor ongeveer 12 mln. Nu winterstop maar bewaar het geld voor de zomer denk ik. Wel contract al aageboden op Ruz (jonge rechtsback van Valencia).

Beste spelers: Pablo, Torres, Maxi Rodriquez en Aguero. Vooral Pablo en Maxi zijn gewild. Milan en Inter vragen elke periode hoeveel ze moeten kosten, maar het bod op beide is nog veel te laag.

Met zo'n selectie sta je maar laag vind ik.
pi_45015366
Ben halverwege m'n 5e seizoen Ajax maar gestopt, zat geen uitdaging meer in... Ik won alles al vrij eenvoudig (incl. CL), met niet eens wereldtoppers in m'n selectie. Die wel geprobeerd aan te trekken, maar geen budget, dus vooral veel talentvolle Zuid-Amerikanen, etc., die het voor me moesten doen.

Nu opnieuw begonnen met SC Heerenveen, na 4 wedstrijden sta ik 3e met 12 punten (Utrecht 2-0, Sparta 3-0, RKC 1-2, Heracles 0-1), maar nu 2 uitwedstrijden tegen PSV en AZ voor de boeg.. ik zal dus wel gaan dalen.. Het blijft lastig om met het beperkte budget (incl. salariskosten) die je in het begin krijgt iets voor elkaar te boksen.. Bosvelt is meteen de deur uitgegaan (richting Italië voor 102k, maar scheelt flink in de salariskosten). Ik heb per direct Wang Dalei en Lebohang Mokoena weten aan te trekken (Vincent Enyeama was praktisch binnen, maar ik had geen salarisbudget, want Bosvelt was nog niet weg ).
Juris Laizans (VM) komt in de winterstop van CSKA en talentjes Millan en Jose Luis Silva komen in juni 2007 (ik heb ze dit seizoen nog lekker even bij hun club gelaten, de arme zielen zijn nu nog maar 14 en 15 jaar....). Tevens Marko Babic voor 4k per week weten te huren van Bayer Leverkusen en 'good old' Josep Guardiola met een vrije transfer als VM aangetrokken (2x MotM met een 9, hij scoorde ook al 2x ). Omdat ik m'n overbodige spelers aan de straatstenen niet kwijt raak daarnaast vooral geinvesteerd in een goede technische staf en een satellietclub aangevraagd (is nog niet over beslist). Europees moet ik eerste ronde tegen Beitar Jerusalem, dus dat moet wat op kunnen leveren.. Oja, en oefenwedstrijd tegen Chelsea op volle sterkte bleef bespaard tot 2-5 (toch netjes vind ik).
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_45015866
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:13 schreef RRMH het volgende:

Ik werd in eerste seizoen met overwicht kampioen met Atl. Madrid. Heb niet verder gespeeld want kreeg nieuwe PC. Maar toen won ik wedstrijden van Real Madrid met 4-0. En Barca één keer gewonnen met 3-0. Bijna geen nederlagen. Maar nog succes hé
pi_45016060
26.5 miljoen voor Sneijder. Omdat Jaake dat zo nodig moest aannemen
stupidity has become as common as common sense was before
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:04:54 #186
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_45016072
Gezellig al die mensen die moeten pimpen met hun successen. Laat iedereen lekker zijn spelletje spelen. Niet iedereen is in staat om even makkelijk successen te behalen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_45016152
Je doelt zeker op mij??
pi_45016280
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:04 schreef Happel het volgende:
Gezellig al die mensen die moeten pimpen met hun successen. Laat iedereen lekker zijn spelletje spelen. Niet iedereen is in staat om even makkelijk successen te behalen.
Het is juist een moeilijkere prestatie om geen succes met Atletico te behalen
Maar je hebt wel gelijk.
Iedereen in zijn waarde laten (iets wat ik dus ook even niet deed)
pi_45016380
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:04 schreef Happel het volgende:
Ik wou even laten zien wat voor successen ik had met Atl. Madrid.. Maar zoals sjimz dat ook zegt: Sorry !! Sorry dat ik me liet gaan
pi_45016521
Ach..daar kan ik wel tegen. het gaat ook niet echt geweldig... Plek CL is ver weg en ik mag met Barcelona gaan uitmaken of het direct UEFA cup of Intertoto wordt geloof ik.
Probleem is nu de blessures voorin en op midmid, ik heb daar wel een paar hele goede spelers maar alleen jeugd / B selectie als vervangers.
Net uit de beker gegooid door Bilbao...dus ik kan me gaan opmaken voor volgend seizoen. Budget zal wel niet bijzonder zijn dus misschien toch maar 1 vd toppers verkopen.
pi_45016644
't Kan me werkelijk waar aan m'n reet roesten wat men van mijn prestaties vindt, ik ben 'n luie trainer die echt geen trainingen in elkaar gaat flansen en standaard formaties enigszins aanpast zoals ik denk dat 't zou werken. En dat zie je ook terug in m'n prestaties en vooral frustraties af en toe

Eigen schuld dikke bult zeggen we dan maar
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_45016714
Ik download gewoon alles, beetje invoegen, en klaar is kees
En dan seizoentje spelen....
pi_45016940
Ik vind het wel grappig om te zien dat iedereen zijn successtories neerzet, maar volgens mij stoppen dezelfde mensen net zo goed een spel als het een keertje niet lukt. Zo kan ik het ook 8-|
pi_45017021
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:27 schreef martjin het volgende:
Ik vind het wel grappig om te zien dat iedereen zijn successtories neerzet, maar volgens mij stoppen dezelfde mensen net zo goed een spel als het een keertje niet lukt. Zo kan ik het ook 8-|
De eerste 2 seizoenen in mijn torpedo game gingen niet goed hoor
3e seizoen ging ik pas succes oogsten.
pi_45017162
We praten maar niet over mijn ervaringen met Torpedo, hé sjimz
pi_45018546
Weet iemand of de Elegance Blue skin is uitgebracht voor FM 2007? Ik kan 'm zo nergens vinden, maar misschien is iemand 'm tegengekomen? Ik ben niet zo'n fan van die Aura skin, te scherp voor m'n ogen in m'n donkere kamer
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_45020938
Uit bij PSV 1-1 terwijl ik toch zeker de beste kansen had, AZ in Alkmaar met 1-2 verslagen Sta nu na 6 wedstrijden bovenaan met 16pt En dat onder andere met behulp van onderstaande supertransfer:

Enige wat 'ie van me tegen PSV en AZ hoefde te doen (en wat 'ie erg goed deed) is de bal wegkoppen, wegschoppen, wegtackelen, etc... En voor 5k transferkosten+550 per week salaris noem ik dit een topaankoop
(Zuiverloon was ca. 1 maand uitgeschakeld, Robin Huisman de Jong en Tom Siwe uit eigen jeugd waren (nog) geen alternatief, dus ja..., je moet toch wat als je geen geld voor een fatsoenlijke versterking ter beschikking hebt )
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_45021000
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
Weet iemand of de Elegance Blue skin is uitgebracht voor FM 2007? Ik kan 'm zo nergens vinden, maar misschien is iemand 'm tegengekomen? Ik ben niet zo'n fan van die Aura skin, te scherp voor m'n ogen in m'n donkere kamer
Die skin bestaat niet voor fm 2007. Er zijn er nog niet zoveel, maar toch al vrij mooie. Uit het hoofd: Goal Skin, Mercury skin, black aura skin, true colors...check www.sortitoutsi.net en het graphics forum op www.sigames.com
pi_45025478
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 20:29 schreef sjimz het volgende:

[..]

De eerste 2 seizoenen in mijn torpedo game gingen niet goed hoor
3e seizoen ging ik pas succes oogsten.
Hoe lang speel jij fm per dag als FM junk?
  vrijdag 5 januari 2007 @ 00:12:25 #200
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_45025528
Aha... eindelijk dit topic gevonden

Doe al best wel lang FM2007/2006... ben nu bezig met een Ajax-game.... hoe toepasselijk..

Selectie Ajax (winterstop 2007/2008):

Iemand nog comments?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 5 januari 2007 @ 00:14:45 #201
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_45025595
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:38 schreef Jasza het volgende:
Bosnjak wilde ook niet dus heb geen spits aangetrokken, scouts zijn nu zoeken in Oost-europa
Cavenaghi? Jo? Vagner Love? Elano?

Weet niet hoeveel je te besteden hebt...
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_45025749
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 00:12 schreef donroyco het volgende:
Aha... eindelijk dit topic gevonden

Doe al best wel lang FM2007/2006... ben nu bezig met een Ajax-game.... hoe toepasselijk..

Selectie Ajax (winterstop 2007/2008):
[afbeelding]

Iemand nog comments?
ja, dat die micah richards ontiegelijk goed is.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 00:22:47 #203
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_45025834
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 00:20 schreef martjin het volgende:

[..]

ja, dat die micah richards ontiegelijk goed is.
En dat voor maar 11 miljoen... Man City was gedegradeerd, kon ik 'm wegplukken...

Ben wel benieuwd naar jullie teams...
pi_45026922
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 00:10 schreef PPWB84 het volgende:

[..]

Hoe lang speel jij fm per dag als FM junk?
Verschilt per dag.
Ik speel het op de laptop en op de gewone computer met het zelfde spel.
Dus ook in bed doe ik af en toe nog een uurtje FM
Maar als ik niet aan het werk ben en geen andere huishoudelijke klussen cq. vriendin bezighoud dingen doe dan zo'n 2,5 uur per dag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')