Nee, ik wacht wel op die scoutsquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jeugdspeler?
Mitea wil ook zeker niet komen
Investeer anders ook in goede spitsentrainers. Misschien heeft je eigen spits nog meer potentieel..quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:09 schreef Jasza het volgende:
Cyril Thereau, de spits die ik al had die begint eindelijk weer te scoren en veel ook
Ik was ook eens begonnen met Steaua, had ik 2 Cyril Thereau'squote:Op donderdag 4 januari 2007 14:09 schreef Jasza het volgende:
Cyril Thereau, de spits die ik al had die begint eindelijk weer te scoren en veel ook
quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:16 schreef AminBen het volgende:
[..]
Ik was ook eens begonnen met Steaua, had ik 2 Cyril Thereau's
Ik heb bij Boca 2 Sébastian Battaglia's.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:16 schreef AminBen het volgende:
[..]
Ik was ook eens begonnen met Steaua, had ik 2 Cyril Thereau's
Sorry, heb er niks kunnen vinden. Is er hier niemand die weet hoe het zit met de updates op de xbox360 versie?quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
http://community.sigames.com/eve/forums/a/frm/f/8792031102
Misschien staat het hier tussen.
Is makkelijk. Probeer het eens met Sheffield Wednesday of Notts Countyquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:06 schreef stefmans het volgende:
Zoek een leuke challenge in Engeland wat zal ik doen West ham?
Rushden & Diamonds.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:06 schreef stefmans het volgende:
Zoek een leuke challenge in Engeland wat zal ik doen West ham?
gehaald van Dinamo Kievquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:28 schreef Jasza het volgende:
Begin 3e seizoen:
Maris Verpakovskis is de naam
5quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
gehaald van Dinamo KievVoor hoeveel kon je hem kopen?
Misschien kan hij goed iemand begeleidenquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:42 schreef Jasza het volgende:
Ik heb ook nog een Roemeens talent van 18 gekocht die Torje heet, geweldige speler. Scoort 2x in de supercup al gelijk
Waarom koop ik die Let eigenlijk
Voordat je een bod op hem gaat doen moet je riquelme en de manager van zijn club helemaal de hemel in prijzen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:56 schreef MaxPower het volgende:
Ik probeer nu Riquelme terug te halen naar Boca. Hij wil zelf dolgraag komen, maar de afkoopsom van 135 miljoen is een beetje een probleem.Ik heb een transferpot van 25 miljoen die ik er wel helemaal doorheen wil jagen om hem te halen, maar het bod wordt afgewezen.
Nog tips?
-----Palacio-----Zarate--------
----------Riquelme--------------
is mijn droomaanval!![]()
Dat met Riquelme heb ik al gedaan. Zal nog ff een bruine arm halen bij die manager dan.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voordat je een bod op hem gaat doen moet je riquelme en de manager van zijn club helemaal de hemel in prijzen.
De manager accepteert dan eerder een bod en riquelme wilt eerder komen.
Met zo'n selectie sta je maar laag vind ik.quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:13 schreef RRMH het volgende:
Aangezien ik dit topic vaak doorlees, doe ik ook wel even kort mijn verhaal op dit moment.
Speel met Atletico Madrid, sta nu 7e. Hoogtepunt de 2-1 winst tegen Real. Dieptepunt de 1-4 tegen Barcelona en 3 wedstrijden daarna met 1 punt, waardoor ik van de 3e naar de 7e plek ben geduikeld.
Transfers eerste jaar. Vander Borre (verrassend) en Zaccardo gehaald voor in totaal 8 mln. Perea en Garletti verkocht voor ongeveer 12 mln. Nu winterstop maar bewaar het geld voor de zomer denk ik. Wel contract al aageboden op Ruz (jonge rechtsback van Valencia).
Beste spelers: Pablo, Torres, Maxi Rodriquez en Aguero. Vooral Pablo en Maxi zijn gewild. Milan en Inter vragen elke periode hoeveel ze moeten kosten, maar het bod op beide is nog veel te laag.
Probeer 2e helft vh seizoen UEFA Cup te halen. ben benieuwd.
Ik werd in eerste seizoen met overwicht kampioen met Atl. Madrid. Heb niet verder gespeeld want kreeg nieuwe PC. Maar toen won ik wedstrijden van Real Madrid met 4-0. En Barca één keer gewonnen met 3-0. Bijna geen nederlagen. Maar nog succes héquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:13 schreef RRMH het volgende:
Aangezien ik dit topic vaak doorlees, doe ik ook wel even kort mijn verhaal op dit moment.
Speel met Atletico Madrid, sta nu 7e. Hoogtepunt de 2-1 winst tegen Real. Dieptepunt de 1-4 tegen Barcelona en 3 wedstrijden daarna met 1 punt, waardoor ik van de 3e naar de 7e plek ben geduikeld.
Transfers eerste jaar. Vander Borre (verrassend) en Zaccardo gehaald voor in totaal 8 mln. Perea en Garletti verkocht voor ongeveer 12 mln. Nu winterstop maar bewaar het geld voor de zomer denk ik. Wel contract al aageboden op Ruz (jonge rechtsback van Valencia).
Beste spelers: Pablo, Torres, Maxi Rodriquez en Aguero. Vooral Pablo en Maxi zijn gewild. Milan en Inter vragen elke periode hoeveel ze moeten kosten, maar het bod op beide is nog veel te laag.
Probeer 2e helft vh seizoen UEFA Cup te halen. ben benieuwd.
Het is juist een moeilijkere prestatie om geen succes met Atletico te behalenquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:04 schreef Happel het volgende:
Gezellig al die mensen die moeten pimpen met hun successen. Laat iedereen lekker zijn spelletje spelen. Niet iedereen is in staat om even makkelijk successen te behalen.
Ik wou even laten zien wat voor successen ik had met Atl. Madrid.. Maar zoals sjimz dat ook zegt: Sorry !! Sorry dat ik me liet gaanquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:04 schreef Happel het volgende:
Gezellig al die mensen die moeten pimpen met hun successen. Laat iedereen lekker zijn spelletje spelen. Niet iedereen is in staat om even makkelijk successen te behalen.
De eerste 2 seizoenen in mijn torpedo game gingen niet goed hoorquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:27 schreef martjin het volgende:
Ik vind het wel grappig om te zien dat iedereen zijn successtories neerzet, maar volgens mij stoppen dezelfde mensen net zo goed een spel als het een keertje niet lukt. Zo kan ik het ook 8-|
Die skin bestaat niet voor fm 2007. Er zijn er nog niet zoveel, maar toch al vrij mooie. Uit het hoofd: Goal Skin, Mercury skin, black aura skin, true colors...check www.sortitoutsi.net en het graphics forum op www.sigames.comquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:15 schreef Eric_Cantona het volgende:
Weet iemand of de Elegance Blue skin is uitgebracht voor FM 2007? Ik kan 'm zo nergens vinden, maar misschien is iemand 'm tegengekomen? Ik ben niet zo'n fan van die Aura skin, te scherp voor m'n ogen in m'n donkere kamer
Hoe lang speel jij fm per dag als FM junk?quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
De eerste 2 seizoenen in mijn torpedo game gingen niet goed hoor
3e seizoen ging ik pas succes oogsten.
Cavenaghi? Jo? Vagner Love? Elano?quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:38 schreef Jasza het volgende:
Bosnjak wilde ook niet dus heb geen spits aangetrokken, scouts zijn nu zoeken in Oost-europa
ja, dat die micah richards ontiegelijk goed is.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:12 schreef donroyco het volgende:
Aha... eindelijk dit topic gevonden
Doe al best wel lang FM2007/2006... ben nu bezig met een Ajax-game.... hoe toepasselijk..
Selectie Ajax (winterstop 2007/2008):
[afbeelding]
Iemand nog comments?
En dat voor maar 11 miljoen... Man City was gedegradeerd, kon ik 'm wegplukken...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:20 schreef martjin het volgende:
[..]
ja, dat die micah richards ontiegelijk goed is.
Verschilt per dag.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:10 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Hoe lang speel jij fm per dag als FM junk?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |