Dat klinkt hoopgevend.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:44 schreef Gitanki het volgende:
Ik ken er wel een aantal, helaas de eersten niet, die overigens wel lekker klinken![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 2. - - 3. - - 4. - - 5. - - 6. - - 7. - - 8. - - 9. - - 10. - - |
Nr. 26, naar ik aanneem?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:15 schreef timbob het volgende:
ik ken er welgeteld 1
En ik denk dat iedereen die ook wel kent
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 2. Guu 6.0 3. rosstek 2.0 4. - - 5. - - 6. - - 7. - - 8. - - 9. - - 10. - - |
The pleasure was all mine.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:31 schreef Laevid het volgende:
Wat heb je er weer een mooi iets van gemaakt Trancelocator.
Een blik op de tracklist zegt me toch dat het eigenlijk wel meevalt. Maar goed, we hebben wel vaker gezien dat organisatoren niet goed kunnen inschatten wat makkelijk/moeilijk is. Onder andere die van Contest #2.quote:Alleen de contest is zoals je zelf al zegt aan de moeilijke kant. Ik herken precies de platen die Flamebringer goed heeft en volgens mij moet ik 9 ook kennen.
En toch zijn er mensen...quote:De namen willen nog niet vallen, behalve bij 10. Maar ja da's ook zo'n geweldig nummer, van ook nog eens een geweldige artiest, dus ja
Zo dramatisch is het ook weer niet hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:20 schreef Trancelocator het volgende:
Een blik op de tracklist zegt me toch dat het eigenlijk wel meevalt. Maar goed, we hebben wel vaker gezien dat organisatoren niet goed kunnen inschatten wat makkelijk/moeilijk is. Onder andere die van Contest #2.
Nou dat kan ik geloven dat die er zijn, tis geen single geweest.quote:En toch zijn er mensen...
Ik wil hieraan toevoegen: degene die het meest allround is wint.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:34 schreef Laevid het volgende:
[..]
Zo dramatisch is het ook weer niet hoor. Alleen wel pittiger als de vorige keer/keren.
Laten we er maar over ophouden. Ik ga overigens stoppen met het bij de tussenstanden opgeven van de goed geraden platen. Dit om te voorkomen dat mensen die (o.a.) track 10 niet kennen niet durven mee te doen. Dus vanaf nu vermeld ik alleen de onvolledige/foute antwoorden.quote:Nou dat kan ik geloven dat die er zijn, tis geen single geweest.
Hmm... waarom voel ik mij nu aangesproken?quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:48 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik wil hieraan toevoegen: degene die het meest allround is wint.
[..]
Laten we er maar over ophouden. Ik ga overigens stoppen met het bij de tussenstanden opgeven van de goed geraden platen. Dit om te voorkomen dat mensen die (o.a.) track 10 niet kennen niet durven mee te doen. Dus vanaf nu vermeld ik alleen de onvolledige/foute antwoorden.![]()
Sorry, NOFI. Ik wil gewoon niet dat deze contest in het teken gaat staan van 'track 10' (hoe vet die ook is).quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:26 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Hmm... waarom voel ik mij nu aangesproken?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 2. Gitanki 8.0 3. Guu 6.0 4. rosstek 2.0 5. - - 6. - - 7. - - 8. - - 9. - - 10. - - |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 2. Gitanki 8.0 3. Guu 6.0 4. rosstek 2.0 Sequencial 2.0 5. - - 6. - - 7. - - 8. - - 9. - - 10. - - |
Da's waar, maar champagne spuiten vanaf het podium zit er ook deze keer weer niet voor me in...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:21 schreef Trancelocator het volgende:
Veel punten meer heb je niet nodig om te winnen.
Graag gedaan. Hopelijk wordt de competitie ook wat meer spetterend.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:37 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Da's waar, maar champagne spuiten vanaf het podium zit er ook deze keer weer niet voor me in...
De vormgeving van deze contest is trouwens!
Tsss, doe je al zeker 8 contests niet mee, en dan dit...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:58 schreef MissLuna het volgende:
Ja, hallo.
Kan nu niet downloaden, dus even een tvp.
Been busy, sorry.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:59 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Tsss, doe je al zeker 8 contests niet mee, en dan dit...![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 2. Gitanki 8.0 3. Guu 6.0 4. rosstek 5.0 5. Sequencial 2.0 6. - - 7. - - 8. - - 9. - - 10. - - |
Merci Locateur De Trancequote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:33 schreef Trancelocator het volgende:
@ Laevid: PM ontvangen, maar later vanavond pas een tussenstand. Veel plezier à Paris.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Laevid 10.0 3. Gitanki 8.0 4. Guu 6.0 5. rosstek 5.0 6. Sequencial 2.0 7. - - 8. - - 9. - - 10. - - |
Locateur de Trancequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:10 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Locateur de TranceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De contest gaat de laatste dag in. Van Gitanki ontving ik een update die goed is voor 4 extra punten. Hij neemt daarmee de leiding over.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
101. Gitanki 12.0
2. Flamebringer 10.0
Laevid 10.0
4. Guu 6.0
5. rosstek 5.0
6. Sequencial 2.0
7. - -
8. - -
9. - -
10. - -
@ Gitanki:
Je inzending was geheel goed.
Eerste fragment was inderdaad duidelijker.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:04 schreef Flamebringer het volgende:
Zo, nog maar even een kleine update gedaan. Trouwens vrij ernstig dat ik een van de tracks pas bij het beluisteren van het extra fragment herkende, terwijl het fragment in de eerste zipfile eigenlijk veel duidelijker was.
Een mediterraans uurtje zo te merken...quote:Op zondag 14 januari 2007 21:03 schreef Trancelocator het volgende:
Zo negen uur geweest. Even alles op een rijtje zetten (natellen en zo) en dan ben ik hopelijk binnen een uur terug met de uitslag. Even geduld hebben dus.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | 1. Da_Sandman 23.5 9.0 4.0 4.5 6.0 - 2. Gitanki 17.0 7.0 - - 8.0 2.0 3. Flamebringer 12.0 - 2.0 - 2.0 8.0 4. Laevid 10.0 - 4.0 - 2.0 4.0 5. Guu 6.0 2.0 2.0 - 2.0 - 6. rosstek 5.0 - 2.0 3.0 - - 7. Sequencial 2.0 - 2.0 - - - 8. - - - - - - - 9. - - - - - - - 10. - - - - - - - |
quote:Trancelocator schreef het volgende:
12 | Fatboy slim - Everybody needs a 303 (Plump djs remix)
Een van de wat oudere producties van Norman Cook a.k.a. Fatboy slim die vorig jaar in de remix ging.
Uiteindelijk wist alleen rosstek deze track.
http://www.discogs.com/release/680151 | 2006 | VG: 1 / DG: 0
Same here maar ja, ik wilde mijn naam wel weer es (onderaan) op het scorebordquote:Op maandag 15 januari 2007 11:39 schreef timbob het volgende:
ja, nummer 10 wist ik wel.
Toch maar niks ingestuurd. ik wist 1 nummer, en de rest zei me echt helemaal niks..
Een nobel strevenquote:Op maandag 15 januari 2007 12:58 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Same here maar ja, ik wilde mijn naam wel weer es (onderaan) op het scorebord
Déjà vu? (Uit contest #1quote:Op maandag 15 januari 2007 01:41 schreef Da_Sandman het volgende:!
22 is echt een blunder, ik kwam er maar niet op...
1 had ik kunnen weten, voor de rest wel het maximale eruit gehaald denk ik
Hoezee.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Kan iemand mij snel even 18 vertellen. Ik breek er al vanaf het begin mn hoofd over, maar kom er echt niet op...
quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:09 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Marcel Woods - Advanced (Woods Revisited Mix)![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:10 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Locateur de TranceHet klonk aardig Frans tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat was het ook.quote:
Nou het is door de tip zweden dat ik aan Steve Angello ging denken en toen op Buy Now kwam. Ik vond het een beetje een tegenvallend nummer, dus destijds niet vaak gedraaid.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:27 schreef Trancelocator het volgende:
09 | Buy now - For sale
Vrij bekende track met een stevige sound van (daar heb je ze weer) onze Zweedse vrienden Steve
Angello en Sebastian Ingrosso. Ik moet zeggen dat 1 uit 7 vrij magertjes is voor deze plaat.
http://www.discogs.com/release/563504 | 2005 | VG: 1 / DG: 0
Ik heb een hekel aan hardstyle, maar deze 2 mannen maken best aardige nummers.quote:24 | D-block & S-te-fan - U will be dancing
Hoewel ik geen uitgesproken liefhebber ben van hardstyle vind ik deze plaat wel wat hebben.
http://www.discogs.com/release/636578 | 2006 | VG: 2 / DG: 0
Die heb ik een paar weken terug een keer gehoord, aardig nummer, maar met 1 keer gehoord hebben was-tie nog niet blijven hangen, behalve dat ik wist dat ik 'em gehoord had.quote:25 | Catscan - Not revolutionized
Zelfs Hybrid niet?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:03 schreef Laevid het volgende:
De rest van wat ik niet geraden heb kende ik totaal niet, zelfs de artiesten in de meeste gevallen niet (behalve bij 1, 4, 12 en 23, wat het totaal op een magere 9 brengt).
quote:Op maandag 15 januari 2007 22:25 schreef donroyco het volgende:
Nice work Trancelocator![]()
en proficiat Da_Sandman
Ik ben wel een liefhebber van trance, maar ben nog niet zo lang op deze aardbol dat ik ook underground/oude trance/dance/hardtrance hebquote:Op maandag 15 januari 2007 23:15 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Zelfs Hybrid niet?![]()
[..]
![]()
Ahum, Contest #26 anyone?![]()
Er werd naar Hybrid gevraagd, niet naar underground/oude trance/dance/hardtrance... iig niet in de reactie die je quootquote:Op maandag 15 januari 2007 23:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik ben wel een liefhebber van trance, maar ben nog niet zo lang op deze aardbol dat ik ook underground/oude trance/dance/hardtrance hebmisschien wordt het topic dan ook wat toegankelijker
![]()
Ohquote:Op maandag 15 januari 2007 23:23 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Er werd naar Hybrid gevraagd, niet naar underground/oude trance/dance/hardtrance... iig niet in de reactie die je quoot
quote:Ahum, Contest #26 anyone?
Oh... nja in dat geval zie ik de link ff niet. Ik wordt oudquote:Op maandag 15 januari 2007 23:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
Oh... ik reageerde hier op:
[..]
![]()
![]()
Hihi... ik ga niet raden hoe oud je bentquote:Op maandag 15 januari 2007 23:29 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Oh... nja in dat geval zie ik de link ff niet. Ik wordt oud
Oeps..dan heb ik voor mijn beurt gepraat..quote:Op maandag 15 januari 2007 23:30 schreef Trancelocator het volgende:
'Ahum, Contest #26 anyone?' was aan iedereen gericht, maar eigenlijk toch vooral aan de heer Zandman.
Nou maar hopen dattie dat zelf nog weetquote:Op zondag 14 januari 2007 14:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh, ik organiseer de nieuwe denk ik niet. Laat ik nog wel even weten.
It's your call.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik wil m wel zelf doen, heb alleen even wat weinig tijd om em in elkander te zetten. Is het een bezwaar dat ie pas donderdag online komt?
Aangezien het alternatief een contest van vlammetjesbrenger is... eensch.quote:
Ik heb er al twee van hem gewonnen, dus zou zo slecht niet zijn.quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:47 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Aangezien het alternatief een contest van vlammetjesbrenger is... eensch.
Nou-hou! Die zijn toch zó leuk!quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:47 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Aangezien het alternatief een contest van vlammetjesbrenger is... eensch.
Idd....veel beter te doen dan die van da sandmanquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:17 schreef Flamebringer het volgende:
[..]
Nou-hou! Die zijn toch zó leuk!![]()
Ik neem aan dat de contest gisteren wat tegenwind heeft gehad...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Is het een bezwaar dat ie pas donderdag online komt?
Dus doorschuiven dan maar, want we zijn nu al weer bijna een week verder.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Neen. Tis aan vlammetjesbrenger helaas...
Die had al tijdens de contest (toen 'ie nog op 1 stond) aangegeven het niet te kunnen/willen doen...quote:
Oh ja? Loop het topic nog maar even goed door dan.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:28 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Die had al tijdens de contest (toen 'ie nog op 1 stond) aangegeven het niet te kunnen/willen doen...
?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:28 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Die had al tijdens de contest (toen 'ie nog op 1 stond) aangegeven het niet te kunnen/willen doen...
Sorry... bleek dus Zandman te zijn geweest.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:44 schreef Gitanki het volgende:
[..]
?
Ik zet 'm zo online (had nog een contest klaarstaan)![]()
Edit: Dance ID contest, een toegankelijkere versie? # 26
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |