Het concept van TW is niets origineels. Ik had verwacht dat je het allemaal wat herkauwd vond, of ergens anders een stuk beter had gezien.quote:
Ik ga dit gewoon beamen, maar wil nog toevoegen dat 'ie nergens écht bijzonder was en ik 'm dus over een week ofzo grotendeels vergeten ben. Met het cijfer ga ik ook nog wel mee, maar dat wordt dan een heel mager zeventje.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:23 schreef Gorro het volgende:
Down in the Valley (David Jacobson, 2006)
Sfeervolle film met degelijk tot goed acteerwerk van de sterke cast. Het lome tempo past prima bij het verhaal. Je voelt dat er iets niet helemaal klopt aan Harlan en dat gevoel blijkt niet ongegrond. Het script neemt soms wat eenvoudige wegen, maar de film blijft toch overeind. De mooie beelden en toffe muziek zorgen voor een lekkere sfeer. ***½
hoezoquote:Op zondag 7 januari 2007 22:04 schreef cwk het volgende:
Godverdomme Pascal. Ligt jij al twee dagen met een gebroken been op bed ofzo?
quote:Op zondag 7 januari 2007 22:54 schreef DuchessX het volgende:
Four Brothers
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Jij film kijken
Jij hier vertellen wat jij vinden van film.
Jij misschien ook plaatje plaatsen.
Jij meer zeggen dan titel.
quote:
..en toch ben ik nog steeds erg nieuwgierig.quote:Op maandag 8 januari 2007 01:41 schreef victorinox het volgende:
Horizonica
Nederlandse horrorfilm.
De eerste film die ik dit jaar in de bios gezien heb en waarschijnlijk ook meteen de slechtste.![]()
quote:Op maandag 8 januari 2007 11:48 schreef RuneRose het volgende:
Underground Woohoo! Complete chaos! Geweldig.
Tip: het vervolg Saraband en het verwante Trolösaquote:Op maandag 8 januari 2007 13:38 schreef Doff het volgende:
Scener ur ett aktenskap (Ingmar Bergman, 1973)
Dit heet nou acteren. Ullmann en Josephson spelen werkelijk de sterren van de hemel als een getrouwd stel dat alles toch niet zo goed op orde heeft als het denkt. 167 Minuten aan bijna alleen dialoog die voorbij zijn voordat je het weet. En het inzicht dat Bergman telkens weer in de menselijke psyche verschaft is echt klasse. Fantastische film.
[afbeelding]
Ah, tof. Bedankt.quote:Op maandag 8 januari 2007 14:14 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Tip: het vervolg Saraband en het verwante Trolösa
Heb deze ook net gezien. Het is gewoon een erg leuke, vermakelijke film inderdaad.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:34 schreef Morrigun99 het volgende:
Little Miss Sunshine
Ik heb hem eindelijk gezien en eigenlijk vind ik dat hij hier al meer dan genoeg aan de orde geweest is. Maar aan de andere kant verdient deze film al die lofzang ook wel.
Ik had alleen verwacht dat met name het personage van Olive heel erg innemend zou zijn. Dat vond ik dus niet het geval. Voor mij was het écht de rol van Steve Carell en en mindere mate ook die Alan Arkin die de show stalen. Heerlijke film, dat wel.
Waarom vind je dat? Ik ben het op zich wel met je eens hoor. Ik ben een behoorlijk Murray fan, maar ik denk dat hij in deze film té veel de aandacht op zichzelf zou vestigen, terwijl je nu echt met een familie klucht te maken hebt. Ik ben op zich ook wel fan van Robin Williams, maar het merendeel van zijn filmrollen vind ik buitengewoon oninteressant om over zijn standup comedy shows nog maar te zwijgen. In Good Will Hunting vind ik hem daarentegen wel weer de perfecte melodramatische eenling spelen.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:42 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Blij toe overigens dat Bill Murray en Robin Williams bedankten voor de rol van Frank.
Ik ben ook aardig fan van Bill Murray, maar dit was geen rol voor hem. Het handelsmerk van Murray is toch vaak de cynicus, zelfs in Lost in Translation schemerde dat er wat doorheen. Dat handelsmerk (of de schijn cq. verwachting ervan) zou alleen maar afleiden van de film.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:09 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Waarom vind je dat? Ik ben het op zich wel met je eens hoor. Ik ben een behoorlijk Murray fan, maar ik denk dat hij in deze film té veel de aandacht op zichzelf zou vestigen, terwijl je nu echt met een familie klucht te maken hebt. Ik ben op zich ook wel fan van Robin Williams, maar het merendeel van zijn filmrollen vind ik buitengewoon oninteressant om over zijn standup comedy shows nog maar te zwijgen. In Good Will Hunting vind ik hem daarentegen wel weer de perfecte melodramatische eenling spelen.
En bovendien is het leuk om te zien dat Steve Carell ook zulke rollen aankan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |