als?quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Als je Simon een redelijke goede film voor Nederlandse begrippen vind. Wat vind je dan een echt goede Nederlandse film?
Eigelijk geen een maarjah. Phileine Zegt Sorry vind ik nog het beste, al is het boek vele malen beter.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Als je Simon een redelijke goede film voor Nederlandse begrippen vind. Wat vind je dan een echt goede Nederlandse film?
quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:54 schreef washandje het volgende:
C.R.A.Z.Y.
[afbeelding]
Tsja, alles is er eigenlijk al wel over gezegd. Fantastisch acteerwerk, prachtig verhaal, mooi in beeld gebracht. Als 'ie mee was gegaan in mijn lijstje van vorig jaar dan had hij denk ik op nummer 2 of 3 gestaan, maar nu komt hij zeker in januari 2008 op de lijst. 9/10imdb 8.2
Ik heb na de film gezien te hebben meteen Hier Encore gedownload.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
ik zet nog even Charles Aznavour - Emmenez moi op![]()
Inderdaad, Tokyo zag er nog nooit zo gaaf uit.quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:15 schreef Falco het volgende:
Lost in Translation
[afbeelding]
Bill Murrayen ook wel Scarlett Johansson
. Wat ontzettend gaaf, die minimale dialogen, die sfeer, en Tokyo! Cijfer: 9
hmmm... moet `m toch eens gaan denk ik zo. Alleen maar positieve dingen die ik er over leesquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:54 schreef washandje het volgende:
C.R.A.Z.Y.
[afbeelding]
Tsja, alles is er eigenlijk al wel over gezegd. Fantastisch acteerwerk, prachtig verhaal, mooi in beeld gebracht. Als 'ie mee was gegaan in mijn lijstje van vorig jaar dan had hij denk ik op nummer 2 of 3 gestaan, maar nu komt hij zeker in januari 2008 op de lijst. 9/10imdb 8.2
jeetje timo heb je hem nog niet gezien, ah dat kan echt niet hoorquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hmmm... moet `m toch eens gaan denk ik zo. Alleen maar positieve dingen die ik er over lees
dat accent is idd bijna niet te verstaan, ook jammer dat er geen eng. subs op de dvd zittenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:09 schreef BobRooney het volgende:
Dead Mans shoes van Shane Meadows
http://us.imdb.com/title/tt0419677/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Paddy Considine speelt Richard, een soldaat met een steekje los. En Toby Kebbel speelt zijn geestelijk gehandicapte broertje. Richard komt terug naar het dorp waar ze opgroeide, om wraak te nemen. Een groepje drugsdealers heeft zijn broertje wat aangedaan. Tijdens de film zie je met flashbacks wat dat precies is geweest.
Ik vind het na 8 x nog steeds 1 van de beste films die ik gezien heb. Toby Kebbel speelt zijn rol echt perfect, je zou bijna denken dat hij een echte retard is. Considine, die ook meeschreef aan het script zet ook een fantastische rol neer. Er zitten een lekkere tempo in de film. Af en toe ook wat humor. Enige nadeel is , dat je soms geen reet van ze verstaat door hun accent, maar na 8x ga je ze al beter verstaan.
Hij krijgt van mij een 10
Dat is echt minder inderdaad. Ik had er zeker eerste paar keer behoorlijk moeite mee.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat accent is idd bijna niet te verstaan, ook jammer dat er geen eng. subs op de dvd zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |