dat accent is idd bijna niet te verstaan, ook jammer dat er geen eng. subs op de dvd zittenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:09 schreef BobRooney het volgende:
Dead Mans shoes van Shane Meadows
http://us.imdb.com/title/tt0419677/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Paddy Considine speelt Richard, een soldaat met een steekje los. En Toby Kebbel speelt zijn geestelijk gehandicapte broertje. Richard komt terug naar het dorp waar ze opgroeide, om wraak te nemen. Een groepje drugsdealers heeft zijn broertje wat aangedaan. Tijdens de film zie je met flashbacks wat dat precies is geweest.
Ik vind het na 8 x nog steeds 1 van de beste films die ik gezien heb. Toby Kebbel speelt zijn rol echt perfect, je zou bijna denken dat hij een echte retard is. Considine, die ook meeschreef aan het script zet ook een fantastische rol neer. Er zitten een lekkere tempo in de film. Af en toe ook wat humor. Enige nadeel is , dat je soms geen reet van ze verstaat door hun accent, maar na 8x ga je ze al beter verstaan.
Hij krijgt van mij een 10
Dat is echt minder inderdaad. Ik had er zeker eerste paar keer behoorlijk moeite mee.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat accent is idd bijna niet te verstaan, ook jammer dat er geen eng. subs op de dvd zitten
quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jeetje timo heb je hem nog niet gezien, ah dat kan echt niet hoor![]()
zonder bios kun je hem ook wel zien hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
ik zal de schuld maar geven aan de bioscopen hier in de buurt die `m niet draaien![]()
whehe ja das waarquote:Op vrijdag 5 januari 2007 21:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zonder bios kun je hem ook wel zien hoor
Inderdaad een zeer mooie film. Visueel gebeurt er weinig, maar de film heeft mij geen moment tot verveling gedreven!quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:15 schreef Falco het volgende:
Lost in Translation
[afbeelding]
Bill Murrayen ook wel Scarlett Johansson
. Wat ontzettend gaaf, die minimale dialogen, die sfeer, en Tokyo! Cijfer: 9
Waarom moet ik nu direct aan David Carradine denken?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:38 schreef Mainport het volgende:
Superman is (was) in tegenstelling tot alle anderen nooit mens, dus dat gaat nogal moeilijk
quote:"Now, a staple of the superhero mythology is, there's the superhero and there's the alter ego. Batman is actually Bruce Wayne, Spider-Man is actually Peter Parker. When that character wakes up in the morning, he's Peter Parker. He has to put on a costume to become Spider-Man. And it is in that characteristic Superman stands alone. Superman didn't become Superman. Superman was born Superman. When Superman wakes up in the morning, he's Superman. His alter ego is Clark Kent. His outfit with the big red "S", that's the blanket he was wrapped in as a baby when the Kents found him. Those are his clothes. What Kent wears - the glasses, the business suit - that's the costume. That's the costume Superman wears to blend in with us."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar heb je dan weer ondertitels voor.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:09 schreef BobRooney het volgende:
Dead Mans shoes van Shane Meadows
http://us.imdb.com/title/tt0419677/
Enige nadeel is , dat je soms geen reet van ze verstaat door hun accent, maar na 8x ga je ze al beter verstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |