Maak er meteen ff 1400 van Clau, ik vergis me.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:02 schreef clauwheee het volgende:
Wtf, haha, ze maken er een euh..spannende wedstrijd van!
Post ik het topic onderftussen ff volquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:02 schreef clauwheee het volgende:
Wtf, haha, ze maken er een euh..spannende wedstrijd van!
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:09 schreef pascalheister het volgende:
is dat saaie darten al voorbij?
Gewoon doorgaanquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:08 schreef Againzender het volgende:
ik zou nog even werken tenslotte
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:08 schreef clauwheee het volgende:
Whaha! Ik sta versteld van mezelf, post ik zomaar door een slotje
Respect voor Barney
ik ben al bezigquote:
Verander even de TT in nummer 1400?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:10 schreef RayMania het volgende:
Mijn god, gister 21 geworden, maar met zo'n match wel tien jaar van m'n leven verpest.
Ben je nu weer 11quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:10 schreef RayMania het volgende:
Mijn god, gister 21 geworden, maar met zo'n match wel tien jaar van m'n leven verpest.
Hopelijk vind je hem eitjequote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:24 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden zoekt zijn bed op
Slaapzzzzzzzzzzze
Graag niks zeggen, ik neem het op.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:23 schreef borisz het volgende:
voor alle fans je kan nu op veronica kijken naar poker met Luske, Boeken en Glen Helder![]()
Het programma floptquote:
Ik hou mijn mond maar ik heb deze aflevering al gezien. Heb de hele serie al gezienquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:23 schreef borisz het volgende:
voor alle fans je kan nu op veronica kijken naar poker met Luske, Boeken en Glen Helder![]()
quote:
die zitten er wel inquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Thanks, gun mij als beginner wat leermomenten.
morgen ontgroening?quote:
Net zoals ik gepost heb in dat andere topic, alleen bij een MEDjequote:
Wat is een MEDjequote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Net zoals ik gepost heb in dat andere topic, alleen bij een MEDje.
Een post in Mededelingenquote:
ik ga er vanuit dat die snel komt, we weten het nu allemaal. Ze went maar wat sneller aan haar knopjes......quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Net zoals ik gepost heb in dat andere topic, alleen bij een MEDje.
Tot hoelaat moet je?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Lekker hoor, werken.
Ben zo goed als klaar met mijn taken.
Zegt de man van Erica Terpstra iedere avondquote:
Dat red ik vannacht niet sorryquote:
Na vier uur slaap vannacht ga ik er nu toch maar in. Ik zal niet te flauw zijn en voor 9.30 er weer uit zijnquote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mietjes.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:09 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb net een afspraak voor morgen afgemaild met de kutsmoes dat ik de hele dag colleges heb
Ik had em zelf ook pas door na 5 minuten, toen het al te laat was, te erg
Nu al weer wakker??quote:
hart!!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 07:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nu al weer wakker??
Jij hebt hard voor de zaak...
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 07:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
hart!!
Sientje!!![]()
Goodmorrrrrrrrrrrrrrrrrning Hools!
ja, nu alweerquote:Op dinsdag 2 januari 2007 07:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nu al weer wakker??
Jij hebt hard voor de zaak...
Niks van gezien maar leuk dat hij een keer de PDC wint, dan kunnen ze nu de sport afschaffenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:43 schreef Urquhart het volgende:
Een goedemorgen allen
Gisteren genoten van Barney-Taylor, wat een wedstrijd!
Boeken had wel het nodige geluk, maar was inderdaad leuk om te zien.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:55 schreef Sethje het volgende:
[..]
Niks van gezien maar leuk dat hij een keer de PDC wint, dan kunnen ze nu de sport afschaffen![]()
Football & Soccer legends was ook wel heerlijk hoe de overgebleven Nederlander er 3 noren uitspeelde
Goed ideequote:
Hehe ja echt genieten. DIe commentatoren + Noren hadden het niet meer.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Boeken had wel het nodige geluk, maar was inderdaad leuk om te zien.
Dat bluffen van Glenn Helder was overigens hilarisch
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Na kutmods hebben we nu eindelijk weer een mod met een kut![]()
Boeken speelde dan ook wel briljant. Precies de rol die hem perfect past.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Boeken had wel het nodige geluk, maar was inderdaad leuk om te zien.
Dat bluffen van Glenn Helder was overigens hilarisch
ja, je moet wat he.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:10 schreef RayMania het volgende:
Erg rustig hier, iedereen hard aan het werk?
neu, donderdag pas weerquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:10 schreef RayMania het volgende:
Erg rustig hier, iedereen hard aan het werk?
Ja idd.. puinruimen van de afgelopen dagen...quote:
ik van het afgelopen jaarquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:55 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja idd.. puinruimen van de afgelopen dagen...
quote:
ik wilde net iets gaan antwoorden van "Heuhquote:
ik wou hem wijzigen en toen viel de verbinding ook wegquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik wilde net iets gaan antwoorden van "Heuhalweer?" en toen had ik geen verbinding meer
Denk je dat de rest van de week ook zo rustig blijftquote:Op dinsdag 2 januari 2007 06:57 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Was rustig op de weg... voor het eerst niet in de file gestaan
hoop mensen hebben deze week nog vrij, dus echt druk zal het nog niet zijn denk ik.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Denk je dat de rest van de week ook zo rustig blijft
Dan kan ik mss wel weer een gokje wagen om de auto te pakken
U heeft me zojuist overgehaaldquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:04 schreef Againzender het volgende:
hoop mensen hebben deze week nog vrij, dus echt druk zal het nog niet zijn denk ik.
Heb ik ook altijd als ik woensdag ben wezen stappen en ik dan de volgende dag wakker wordt ...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:37 schreef VoreG het volgende:
Hm, m'n ritme is een beetje verneukt, ik dacht dat het al donderdag was
ik denk de hele tijd dat het maandag isquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:37 schreef VoreG het volgende:
Hm, m'n ritme is een beetje verneukt, ik dacht dat het al donderdag was
Das niezo gek, gisteren was het zondagquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:01 schreef Againzender het volgende:
ik denk de hele tijd dat het maandag is
Ik ben er wel blij mee dat het uiteindelijk dinsdag blijkt te zijn, nu heb ik wat langer vakantiequote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:11 schreef RayMania het volgende:
Goedemiddag.
Ik heb ook het gevoel dat het maandag is, gelukkig dinsdag.
Prima hier in Leiden. Alleen beetje slecht weerquote:
quote:Beste collega's,
Wanneer je wordt onderscheiden met een prestigieuze prijs als "beste columnist 2006" vervult dat je met een gevoel van trots. Aangezien elk schrijfsel toch een beetje je kindje is, voel ik me nu als een vader die zijn pasgeboren lieve dochter naar de doopceel draagt. Trots, vol vreugde en vol geloof in de toekomst. Een toekomst die ons vast nog meer gaat brengen. Want, volgend jaar, is er wederom een columnist die gekozen gaat worden tot de beste van dat jaar! Dat kunnen we nu al in onze agenda opschrijven. Maar gelijk een tip: ga nooit schrijven met het idee deze uiterst belangrijke onderscheiding te winnen. Dat zal je verlammen. Laat de kunst haar werk doen, laat de creativiteit je leiden op weg naar de fraaiste stukken. Alleen dan, en slechts alleen als je oprecht in de werking van de kunst gelooft, zal het mogelijk zijn te zegevieren.
Maar zoals elke winnaar kan ik niet zonder enkele bedankjes. Allereerst mijn collega's hier, die altijd wel de moeite nemen om even de column door te lezen. Tijl natuurlijk, als bevlogen eindredacteur. Baas Seb, die op de achtergrond met zijn positief karma een rol speelt. Je ziet hem soms niet, maar dan doemt hij op uit de schaduw als het monster van Loch Ness uit de mist. Net als je schrikt zie je het. Hij is niet kwaad, hij oogt slechts vervaarlijk. Diep van binnen is hij vriendelijk als Zwelgje, de draak. Maar ook Alpeko wil ik bedanken. Hij was er bijvoorbeeld bij toen ASWH won van Cambuur Leeuwarden, dus dat is goed.
Evengoed is een bedankje op zijn plaats aan alle users die op me hebben gestemd. Dat zijn stuk voor stuk verstandige, intelligente en fijne mensen. Mensen die ik in mijn vriendenkring zou willen opnemen, die ik zou willen trakteren op taart en fijne anekdotes.
Maar wat zou deze columnist zijn zonder de voetbalwereld? Want daar, lieve collega's, haal ik elke week mijn inspiratie vandaan. Gelukkig staat dat wereldje nooit stil, maar krijg ik elke zaterdag de gelegenheid om die tombola even stil te zetten. Gewoon, door even een al dan niet anonieme deelnemer aan dat circus in de schijnwerpers te plaatsen. Omdat de liefde voor de sport me daartoe dwingt. Daarnaast wil ik ook mijn toetsenbord en muis bedanken, alsmede Word.
Oh ja, bedenk voor 2007: views zijn leuk, maar views zijn geen waardering. Reacties al evenmin. De ware schoonheid laat zich niet vangen in een lusteloze muisklik van dolende zielen. Ik schenk nog eens in.
Dank, allen!
* Eilanden geeft Boez een emmer sop en een dweil en zet hem aan het werkquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Godsamme, krijgen we morgen milieucontrole bij onze bar, heb ik mn reet er zowat afgelopen om wekenlang allerlei troep op te ruimen, komt er een supergiftig mailtje van de coordinator sportcentrum dat er nog veel niet klopt, en dat hij het raar vind dat er wel een nieuwjaarsborrel komt, en dat sommige dingen niet in orde zijn. De man heeft het hier over de randjes van een koelkast (teveel Smaakpolitie gekeken), de onderkant van de magnetron en de vloer onder 2 grote friskoelkasten. Getverdemme, daar gaat je goeie humeur voor 2007; samenwerken met een klootzak eerste klas
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Remco from Rotterdam.
Djeez, sommige mensen moeten echt gewoon geen toegang hebben tot publieke plaatsen en dingen.
O my .... zelden zo'n overtuigend argument gezien voor verplichte euthanasie zegquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Remco from Rotterdam.
Djeez, sommige mensen moeten echt gewoon geen toegang hebben tot publieke plaatsen en dingen.
Remco from Rotterdam.
Remco from Rotterdam.
Remco from Rotterdam.
Ik ga compleet stukquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Remco from Rotterdam.
enquote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:54 schreef borisz het volgende:
het boeiendste forum: Voetbal![]()
[FOK! awards 2006] Uitslagen Categorie Overigen
mijn ideequote:Beste nieuwkomende forum:
De grote winnaar met maar liefst 23 stemmen is geworden:
het 90's forum
Nr:2 Stad & Streek- 10 stemmen.
Nr:3 X-factor- 6 stemmen.
toeval dat jij in Rotterdam woont dan?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Remco from Rotterdam.
Ja idd. Je zou hem bijna serieus nemenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
No sm!
Ai laik too muts sings.
replai mie bek.![]()
Die 2e is nog leuker![]()
een vriend van mij heeft meegedaan aan het openingstoernooi met al die bekende Nederlanders; hij zat bij Johny de Mol aan tafelquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:11 schreef borisz het volgende:
voor alle fans Veronica Poker vanaf 8 januari
ik ken er ook een paar die hebben meegedaanquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een vriend van mij heeft meegedaan aan het openingstoernooi met al die bekende Nederlanders; hij zat bij Johny de Mol aan tafel
Heeft hij niet heel veel gokschulden gehad?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb de band van gister inmiddels bekeken. Glenn Helder.
Glenn Helder wasquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb de band van gister inmiddels bekeken. Glenn Helder.
Het spelletje dat 'ie moest spelen was 'em ook perfect op het lijf geschreven qua stijl. Dat gaf Luske ook al aan in zijn commentaar. Hij wist bijna zeker dat Boeken die drie Noren weg zou spelenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Boeken was erg knap bezig, had ook perfect het geluk mee. Jammer dat een icoon als Luske er snel uit lag.
Lijkt mij leuke club om eens te bezoeken, mooi clublied ook.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:12 schreef SCH het volgende:
MOrgenavond naar Londen
Ik probeer zaterdag ws. naar West Ham te gaan
de 6-0 nederlaag zal nog wel pijn doenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:12 schreef SCH het volgende:
MOrgenavond naar Londen
Noorderhammetjes zijn vetterquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:12 schreef SCH het volgende:
MOrgenavond naar Londen
Moet ik pleisters mee?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
de 6-0 nederlaag zal nog wel pijn doen
hehe, ach je komt weleens iets minder vrolijk de kroeg binnen lopen. Stress voor tentamens, de drukte van de voorbereidingen op m'n stage, naschok van 41 uur werken in 3 dagen (dat ben ik niet gewend he), afkicken van oud en nieuw en de moeder van één van m'n beste vrienden ligt op sterven.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Noorderhammetjes zullen hem niet aanstaan denk ik.
Ik ben meer van de boterhammetjesquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Noorderhammetjes zullen hem niet aanstaan denk ik.
Dat kan niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:34 schreef clauwheee het volgende:
Londen...ik wil mee...
Had jij dan verwacht dat ze leuk waren?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Schop naar CUL
Viool en Bon zijn niet erg leuk
Vast wel een internetcafe in Londen te vindenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat kan niet.
Modjes moeten gewoon in het weekend aanwezig zijn in VBL.![]()
Je kan ze al bijna weer voor 2008 wensen!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:51 schreef FrankyMcG het volgende:
Hallo!
Beste wensen nog menschen! (kan nog net hé?)
Omdat het nog net kan, voor jou ook de beste wensenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:51 schreef FrankyMcG het volgende:
Hallo!
Beste wensen nog menschen! (kan nog net hé?)
Is ze op vakantie geweest in de oekraine?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:22 schreef pascalheister het volgende:
Verwelkom clauwheee als nieuwe mod.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is ze op vakantie geweest in de oekraine?![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lust je nog een glaasje Polonium, Clau?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:23 schreef sjimz het volgende:
toevalig net shrek gekekenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:25 schreef SCH het volgende:
Clauw heeft haar eerste ban aangevraagd
[afbeelding]
veel plezier, goede film.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:18 schreef golfer het volgende:
We gaan nog even verder met het restant een leuke ouwe film bekijken: Leon.
Everzwijnhammetjesquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:14 schreef Da_Sandman het volgende:.
Laatste momenten in Barca, morgenochtend alweer om 7 uur richting vliegveld.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeker. Vandaag nog even Camp Nou bezocht, heel wat veranderd in 12 jaar.
Kwamen toen op korte zijde tweede ring binnen, nu door de spelerstunnel. Is ietsje andersquote:
Dat duurt ook nog wel even denk ikquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sagrada Familia was ook nog niet af
quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kwamen toen op korte zijde tweede ring binnen, nu door de spelerstunnel. Is ietsje anders.
Sagrada Familia was ook nog niet af, op 2 januari in de zon liggen in Park Guëll is erg vreemd.
Was wel aardig wat bijgekomen iig...quote:
Trusteh!quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:37 schreef Gollemrulez het volgende:
Wel te rusten voor wie het wil horen.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Was wel aardig wat bijgekomen iig...
quote:In 1881 is de opdracht aan Francisco de Paula del Villar gegeven. In 1883 is deze overgedragen aan Gaudí. Hoewel Gaudí de meeste gebouwen die hij ontwierp ook wilde beëindigen, zou hij de voltooiing van de Sagrada Familia niet meemaken en daarom heeft hij heel veel gedetailleerde ontwerpen, maquettes en tekeningen gemaakt om het de architecten na hem gemakkelijker te maken. Na Gaudí zijn de volgende architecten bij de bouw betrokken geweest: Francesco Quintana, Puig Boada, en Lluís Gari. De beeldhouwwerken zijn toen verder gemaakt door J. Busquets en de façades door Joseph Subirachs. Anno 2006 is de bouw van de kerk nog steeds niet voltooid. De bouwers hebben medio juli 2006 de verwachting uitgesproken dat eind 2008 de overkapping van de centrale beuk klaar is. Verwacht wordt dat de gehele kerk rond 2025 af zal zijn. De feestelijke inwijding zou dan kunnen plaatsvinden op de honderdste sterfdag van Gaudí: 10 juni 2026.
Ik betwijfel of ik die inwijding nog mee ga maken.quote:
dat zou wel mooi uitkomen, maar de Spaanse mentalieteit kennende halen ze dat nietquote:
halen ze ook nietquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:56 schreef Da_Sandman het volgende:
2032 wordt hier geroepen als datum...
Jeetje, dat wordt lastig. Volgens mij heb ik dan al een begrafenis gepland van iemand.quote:Op woensdag 3 januari 2007 00:56 schreef Da_Sandman het volgende:
2032 wordt hier geroepen als datum...
ze moesten iets in de tussentijdquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, dat issie zeker. Het blijft jammer dat er omheen gebouwd is...
Anderen van ons groepske zijn vandaag naar Tibidabo geweest, vanaf daar is het helemaal prachtig. Vanaf Park Guëll ook... De Twin Towers maken ook indruk overigens...quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze moesten iets in de tussentijd
maar vanaf de Montjuic is het ook zo'n mooi gezicht, die torens boven de stad uit
of het volle Olympisch stadionquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:02 schreef Da_Sandman het volgende:
De eerstvolgende keer dat ik hier naar toe ga heb ik als enige eis dat ik in een vol Nou Camp terecht kom.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Anderen van ons groepske zijn vandaag naar Tibidabo geweest, vanaf daar is het helemaal prachtig. Vanaf Park Guëll ook... De Twin Towers maken ook indruk overigens...
niet meer uitstellen maar gaan als je kan. Zo mooiquote:Op woensdag 3 januari 2007 01:02 schreef golfer het volgende:
Barcelona staat nog steeds op ons verlanglijstje.
Nog nooit geweest en al jaren uitgesteld in de planning.
quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 01:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Die zijn ze aan het verbouwen, en wij kwamen daar pas om zes uur aan, dus geen bezoek aan het Olympisch dit keer.
Goede mogguh!quote:
Heb al cursus gehad en vanavond het nieuwe jaar ingedronken met een vriend. Nou ja hij mag niks drinken. Dus ik het dubbele op.quote:
Derde plaats. Ik post dus echt niet zoveel als men denkt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:03 schreef golfer het volgende:
tong, eat you're hart out!
Wie hebben het hoogste postgemiddelde op het forum?
is er toch nog post-aantal-doel voor Tong op Fok!quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:03 schreef golfer het volgende:
tong, eat you're hart out!
Wie hebben het hoogste postgemiddelde op het forum?
Ben al bezig.quote:Op woensdag 3 januari 2007 02:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is er toch nog post-aantal-doel voor Tong op Fok!
quote:
Jij zegt ook steeds dat je gaat slapen maar blijft vrolijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 05:44 schreef tong80 het volgende:
Wanneer wordt bekend dat ik fokker van het jaar 2006 ben ?
Trusten Hoolers
quote:
Hier is je opvrolijkert alquote:Op woensdag 3 januari 2007 08:39 schreef SCH het volgende:Ik ben chagrijnig, dat ben ik bijna nooit
Ben al 3 x pissig geworden
nou, lekker dan, ik ben f*cking vrolijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 08:39 schreef SCH het volgende:Ik ben chagrijnig, dat ben ik bijna nooit
Ben al 3 x pissig geworden
Hier word ik weer vrolijk van.quote:Op woensdag 3 januari 2007 08:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou, lekker dan, ik ben f*cking vrolijk
Barcelonaquote:Op woensdag 3 januari 2007 00:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kwamen toen op korte zijde tweede ring binnen, nu door de spelerstunnel. Is ietsje anders.
Sagrada Familia was ook nog niet af, op 2 januari in de zon liggen in Park Guëll is erg vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |