Nee, vannacht niet. Eerst een officiële post van een FA.quote:
Ik versta dat Groningse dialect van je niet.quote:
dat medje kan er iig snel uitquote:
Betraptquote:
aaaaaaa, tou eemquote:
maar natuurlijk net als Sand vorige keer per ongeluk door het slot heen gingquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:22 schreef clauwheee het volgende:
Toeval jongens. Puur toeval. Echt. Believe me.
Ik word GEEN nieuwe mod. Sorry
Dus toch waarquote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Dan ook maar voor de schermen: welkom en succes
quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[ Bericht 32% gewijzigd door Alexxxxx op 02-01-2007 01:12 (te vroeg) ]
Inderdaadquote:
we moeten dit kansloos topic toch een beetje in leven houden?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:22 schreef popolon het volgende:
Jullie zijn wel erg goedgelovig.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:23 schreef buzzer het volgende:
clauwheee kom even naar het topic in FC
Ik word de WK2010 mod.quote:
whoopsieeequote:
Idd. Ongelukje, ya, right.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar natuurlijk net als Sand vorige keer per ongeluk door het slot heen ging
quote:
Doe ik ook niet, ik kan de topics achter de schermen zien!quote:
Achter de schermen ben je veel enthousiaster Clauquote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, ik kan de topics achter de schermen zien!
Je gaat het vast heel goed doen! Leuk!
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:55 schreef clauwheee het volgende:
Ok ok. Dit heeft ook geen zin meer.
Maak maar bekend dan.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:57 schreef sjimz het volgende:Je moet je ondertitel nu wel aanpassen.
Groen Blauw
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:55 schreef clauwheee het volgende:
Ok ok. Dit heeft ook geen zin meer.
Maak maar bekend dan.
hoeft nietquote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:57 schreef sjimz het volgende:Je moet je ondertitel nu wel aanpassen.
Groen Blauw
aha daarom is Yvonne roodquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:16 schreef SCH het volgende:
En rood als je ongesteld bent, dan weten we dat we op moeten passen.
quote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:16 schreef SCH het volgende:
En rood als je ongesteld bent, dan weten we dat we op moeten passen.
Ja! Gewoon een FA'tje aanspreken, komt alles goedquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:15 schreef clauwheee het volgende:
Jaaaaaaaaaa dan wil ik groen!!! Bij wie kan ik dat aanvragen achter de schermen Ray?
Roze haat ik.
Groen stond voor Globalquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:01 schreef SCH het volgende:
Ik was de ontgroening al begonnen - is leuk als ze groen wordt
We zijn eigenlijk wat terughoudender geworden met het uitdelen van allerlei kleurtjes aan mods.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:15 schreef clauwheee het volgende:
Jaaaaaaaaaa dan wil ik groen!!! Bij wie kan ik dat aanvragen achter de schermen Ray?
Roze haat ik.
Ja, zelfs blauw niet, zoals hier blijkt.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
We zijn eigenlijk wat terughoudender geworden met het uitdelen van allerlei kleurtjes aan mods.
Eigenlijk ja, maar geef haar lekker groen johquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:29 schreef Duderinnetje het volgende:
We zijn eigenlijk wat terughoudender geworden met het uitdelen van allerlei kleurtjes aan mods.
volgens mij is het niet helemaal de bedoeling dat jij zo lektquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:50 schreef Eilanden het volgende:
Ik heb begrepen dat, zodra ze haar het groene kleurtje kunnen geven, het officieel bekend gemaakt wordt. Nog een paar uurtjes geduld dus!
Moeten ze eerst naar de Praxis om verf te halen ofzo?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:50 schreef Eilanden het volgende:
Ik heb begrepen dat, zodra ze haar het groene kleurtje kunnen geven, het officieel bekend gemaakt wordt. Nog een paar uurtjes geduld dus!
Het is nu wel bij iedereen bekend .. alleen het tijdstip nog niet .. dus meer dan een paar druppels lekken is het ook weer nietquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij is het niet helemaal de bedoeling dat jij zo lekt
Jij legt het er té dik bovenop Eitje, nu geloof ik het niet meerquote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:54 schreef Eilanden het volgende:
Het is nu wel bij iedereen bekend .. alleen het tijdstip nog niet .. dus meer dan een paar druppels lekken is het ook weer niet
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij legt het er té dik bovenop Eitje, nu geloof ik het niet meer
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:57 schreef Eilanden het volgende:
[..]ik leg alleen aan Rubber uit dat ik niet zo lek als hij denkt dat ik lek
én modrechten!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:57 schreef golfer het volgende:
Nu moeten we de grap natuurlijk wel consequent doorvoeren en haar echt een groen kleurtje laten geven.![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:57 schreef Eilanden het volgende:ik leg alleen aan Rubber uit dat ik niet zo lek als hij denkt dat ik lek
Ik wil het ik wil het ik wil het!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:57 schreef golfer het volgende:
Nu moeten we de grap natuurlijk wel consequent doorvoeren en haar echt een groen kleurtje laten geven.![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:15 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik wil het ik wil het ik wil het!
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:51 schreef Eilanden het volgende:
Als we dan toch bezig zijn:
[afbeelding]
*Tena-lady aangeeft.*quote:
Ja, ik weet natuurlijk meer van VBL af dan Clauw... maar ach, ze kan nog veel bijleren, ze is nog jongquote:
Reageer effequote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:13 schreef clauwheee het volgende:
Ach tou eem, stel je aan!
Als Vaduz zijn kleurtje heeftquote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:08 schreef Chen het volgende:
Wanneer gaan we ontgroenen?
quote:
Ik meen het.quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
vertel....quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een baggerteksten staan daar toch nog altijd![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:19 schreef pascalheister het volgende:
ze ziet al behoorlijk groen idd
[afbeelding]
Deze danquote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Die heeft minder kin.
Wat dacht je van mij, ik loop rood aan van het wachten op het zwart worden.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wanneer horen we nou es iets, ik sla hier ook groen uit van het wachten
Ongesteld dan?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat dacht je van mij, ik loop rood aan van het wachten op het zwart worden.
En Nee ik word geen Admin .
Iemand die het grapje niet begrepen heeftquote:
Geen ideequote:Op woensdag 3 januari 2007 19:12 schreef dndiek het volgende:
Hoe kreeg ze het voor mekaar om door het slotje heen te posten?
Gebeurt wel vaker. Erg kort na de 300ste post reageren. Kijk maar naar de wedstrijdtopics. Daar wordt erg vaak de 301ste post gemaakt door users zonder modrechten.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:12 schreef dndiek het volgende:
Hoe kreeg ze het voor mekaar om door het slotje heen te posten?
Had het ook gezien jaquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:17 schreef RayMania het volgende:
Ja hoor, en wéér:
[HOOLS] Hét VBL-café # 1399. Gefeliciteerd met 2007.
Een echte Hulk dus!quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:12 schreef clauwheee het volgende:
Ik ken gewoon mijn eigen krachten niet mensen![]()
nog steeds zwartquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:12 schreef clauwheee het volgende:
Ik ken gewoon mijn eigen krachten niet mensen![]()
Maar dat houdt ons natuurlijk niet tegen om Clau verder te fotofuckenquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:36 schreef sjimz het volgende:
ja, het is gewoon weer die rubberen eend geworden!
Lekker qoute's aanpassen he, dat heb ik niet gezegdquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Iemand die het grapje niet begrepen heeft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |