Maak er meteen ff 1400 van Clau, ik vergis me.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:02 schreef clauwheee het volgende:
Wtf, haha, ze maken er een euh..spannende wedstrijd van!
Post ik het topic onderftussen ff volquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:02 schreef clauwheee het volgende:
Wtf, haha, ze maken er een euh..spannende wedstrijd van!
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:09 schreef pascalheister het volgende:
is dat saaie darten al voorbij?
Gewoon doorgaanquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:08 schreef Againzender het volgende:
ik zou nog even werken tenslotte
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:08 schreef clauwheee het volgende:
Whaha! Ik sta versteld van mezelf, post ik zomaar door een slotje
Respect voor Barney
ik ben al bezigquote:
Verander even de TT in nummer 1400?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:10 schreef RayMania het volgende:
Mijn god, gister 21 geworden, maar met zo'n match wel tien jaar van m'n leven verpest.
Ben je nu weer 11quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:10 schreef RayMania het volgende:
Mijn god, gister 21 geworden, maar met zo'n match wel tien jaar van m'n leven verpest.
Hopelijk vind je hem eitjequote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:24 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden zoekt zijn bed op
Slaapzzzzzzzzzzze
Graag niks zeggen, ik neem het op.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:23 schreef borisz het volgende:
voor alle fans je kan nu op veronica kijken naar poker met Luske, Boeken en Glen Helder![]()
Het programma floptquote:
Ik hou mijn mond maar ik heb deze aflevering al gezien. Heb de hele serie al gezienquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:23 schreef borisz het volgende:
voor alle fans je kan nu op veronica kijken naar poker met Luske, Boeken en Glen Helder![]()
quote:
die zitten er wel inquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Thanks, gun mij als beginner wat leermomenten.
morgen ontgroening?quote:
Net zoals ik gepost heb in dat andere topic, alleen bij een MEDjequote:
Wat is een MEDjequote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Net zoals ik gepost heb in dat andere topic, alleen bij een MEDje.
Een post in Mededelingenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |