ok dan laat ik deze open.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:43 schreef dwerg het volgende:
Goed topic.
Hê, daar was ik ook.. ik vond het optreden erg geslaagd, en ik heb gelijk hun cd maar gekocht.. yeah!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:52 schreef Anne_Weetjewel het volgende:
Heb ze afgelopen vrijdag in Apeldoorn gezien. Na het beluisteren van de cd kun je duidelijk concluderen dat het een echte live-band is! Janne entertaint ontzettend goed en het is een fijne band om naar te kijken en te luisteren. De cd vind ik daarentegen minder uit de verf komen..das dan wel weer sund!
Quel gezelligheid! Ja, kwam eigenlijk ook voor Base-ment; heb ze al vaker gezien tijdens Koninginnedag in Apeldoorn. Lonneke heeft echt een dijk van een stemquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:03 schreef kciR het volgende:
[..]
Hê, daar was ik ook.. ik vond het optreden erg geslaagd, en ik heb gelijk hun cd maar gekocht.. yeah!
Ik kwam eigenlijk voor het voorprogramma, die zangeres van Base-ment is een collega van mij. Maar ik vond Room Eleven stiekem toch wel wat leuker.. Vooral Sad Song en dat liedje over de afwas.. ben even de titel kwijt, vind ik leuk..
Ik heb Room Eleven horen soundchecken en toen oefenden ze het nummer "Glory Box" van Portishead, waarchijnlijk bedoel je die.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:56 schreef Anne_Weetjewel het volgende:
[..]
Quel gezelligheid! Ja, kwam eigenlijk ook voor Base-ment; heb ze al vaker gezien tijdens Koninginnedag in Apeldoorn. Lonneke heeft echt een dijk van een stem. Zij is het vriendinnetje van Tom, wat dan weer een collega van mij is
. Maar goed, ik kwam om 21.30 uur een keer aanzetten, toen waren ze al klaar
... wat vond je trouwens van die cover van Portishead die Room Eleven deed; een van de laatste nummers? Die vond ik echt zó goed
!!! Weet jij toevallig hoe dat nummer heet?
Ik ben er.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:21 schreef Xilantof het volgende:
Ik zie dat ze vrijdag in 't paard staan... Zou d'r wel heen willen... Kijken of ik iemand kan strikken om mee te gaan.
Je kunt ook kaartjes bestellen via de site van het Paard.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:30 schreef Xilantof het volgende:
Misschien dan toch maar iig alvast 1 kaartje scoren voor mezelf.
Maandag of dinsdag maar even langs 't paard dan. Hopelijk ben ik dan nog op tijd
kloptquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:39 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je kunt ook kaartjes bestellen via de site van het Paard.Veel handiger, scheelt weer een stukje omfietsen.
Dat is idd een mooi nummer! Ik kwam hem al niet tegen op het album.. Ik weet niet hoe die heet, maar volgens mij heb je al antwoord op je vraagquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:56 schreef Anne_Weetjewel het volgende:
[..]
Quel gezelligheid! Ja, kwam eigenlijk ook voor Base-ment; heb ze al vaker gezien tijdens Koninginnedag in Apeldoorn. Lonneke heeft echt een dijk van een stem. Zij is het vriendinnetje van Tom, wat dan weer een collega van mij is
. Maar goed, ik kwam om 21.30 uur een keer aanzetten, toen waren ze al klaar
... wat vond je trouwens van die cover van Portishead die Room Eleven deed; een van de laatste nummers? Die vond ik echt zó goed
!!! Weet jij toevallig hoe dat nummer heet?
Dat is m idd! Dank dank! Wat een fijn nummer ookquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:03 schreef Freak187 het volgende:
[..]
Ik heb Room Eleven horen soundchecken en toen oefenden ze het nummer "Glory Box" van Portishead, waarchijnlijk bedoel je die.Erg mooi gezongen en ik miste het mooie vioolgeluid van het origineel niet eens.
"Sad Song" is ook prachtig iddquote:Op maandag 8 januari 2007 23:33 schreef Anne_Weetjewel het volgende:
[..]
Dat is m idd! Dank dank! Wat een fijn nummer ook! Ik kan wel merken trouwens dat ik een melancholische trut ben, want de mooiste nummers voor mij op t album zijn" Sad Song", "You made me see it" en "Listen"
!
Ik wilde ook net kaartjes regelen!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:25 schreef XL het volgende:
Op de site van 't paard staat dat het uitverkocht is. Hopelijk heeft mijn gezelschap de kaarten al in huis, ik (en hij waarschijnlijk ook niet) zou niet gedacht hebben dat het zou uitverkopen. In ieder geval niet al enkele dagen van tevoren.
Ik kan nog mazzel hebben. Die vriend van mij woont er om de hoek en weet dat hij ze moet halen. Misschien heeft hij ze al 2 wekenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:26 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik wilde ook net kaartjes regelen!
Ik ga morgen wel even bellen met het paard, maar ik vrees dat we gewoon pech hebben.
't paard heeft 2 zalen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:30 schreef XL het volgende:
Ik ben overigens nog vreemd in Den Haag. Ga er vrijdag ook naartoe om een appartement te bekijken, maar ik ken het paard dus niet zo goed. In mijn gedachte is dat een hartstikke grote zaal, als in 1000 man ofzo? Klopt dat??? Wat knap dan van Room Eleven om het uit te verkopen, ze komen uit Utrecht toch? Een echte hype blijkt dan maar weer.....
Dan zullen ze inderdaad die kleine zaal uitverkocht hebben. Dat strookt meer met mijn verwachtingspatroon. 300 man in Den Haag is peanuts als je zo'n goede cd uit hebt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]
't paard heeft 2 zalen.
1 grote voor 1100 man
1 kleine voor (uit mijn hoofd gezegd) 300 man
Room Eleven staat naar mijn weten in de kleine zaal.
edit:
en het klopt nog ook
In de stationsbuurt rond Holland Spoor.quote:
Aiii......succes....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:34 schreef XL het volgende:.
In de stationsbuurt rond Holland Spoor.
Ja, het is niet duur daarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:52 schreef Ska-te het volgende:
[..]
Aiii......succes....
Je zult het nodig hebben![]()
Oew! Gezellige buurt!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:34 schreef XL het volgende:
[..]
Dan zullen ze inderdaad die kleine zaal uitverkocht hebben. Dat strookt meer met mijn verwachtingspatroon. 300 man in Den Haag is peanuts als je zo'n goede cd uit hebt.
[..]
In de stationsbuurt rond Holland Spoor.
Ja...als je op kamers gaat is het best te doen. Zeker als je een jongen bent. Ik zou er iig niet graag willen wonen. Maar het is wel lekker dichtbij de stad...je kunt rollend naar huis hahaquote:Op woensdag 10 januari 2007 07:51 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Oew! Gezellige buurt!
Alhoewel, ik fietste gister vanaf HS naar het centrum toe en dat zag er eigenlijk toch ook wel gezellig uit. Het is misschien niet de buurt waar je je kinderen wilt laten opgroeien als je de kans hebt, of waar je je mooie auto of fiets onbekommerd voor de deur laat staan, maar volgens mij is het best te doen.
Ik liet het onderwerp er zelf tussendoor glippen, zal dus ook nog even antwoorden. Ik stel wel voor dat verdere informatie over XL verhuist naar Den Haag via PM ofzo gaat (alle info is zinnig, ik weet niks van Den Haag), want hier hoort het duidelijk niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:53 schreef Ska-te het volgende:
[..]
Ja...als je op kamers gaat is het best te doen. Zeker als je een jongen bent. Ik zou er iig niet graag willen wonen. Maar het is wel lekker dichtbij de stad...je kunt rollend naar huis haha
hey IK was daar ook!quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:03 schreef kciR het volgende:
[..]
Hê, daar was ik ook.. ik vond het optreden erg geslaagd, en ik heb gelijk hun cd maar gekocht.. yeah!
Ik kwam eigenlijk voor het voorprogramma, die zangeres van Base-ment is een collega van mij. Maar ik vond Room Eleven stiekem toch wel wat leuker.. Vooral Sad Song en dat liedje over de afwas.. ben even de titel kwijt, vind ik leuk..
Whaha, das waar ookquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:44 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
hey IK was daar ook!volgens mij had 'Piet' ook wel een leuke avond!
![]()
ja ik vind Room Eleven een leuk bandje! ken ze al een hele tijd eigenlijk, al lang voor ze bekend werden.. cd vind ik erg goed! ik vind Come Closer toch wel een heeeel erg lekker nummer hoor! denk wel mn favo liedennn I Wanna Be Your..
![]()
Liedje over de afwas is trouwens Could That Be You, met Piet!
![]()
Klopt inderdaad...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:14 schreef elixer het volgende:
Ben sinds een week naar de Pussycat-cd aan het luisterenGeweldige muziek! Deed me trouwens erg denken aan Marike Jager.
Ja, volgens mij zaten we bij dezelfde show (Paard van Troje?). Ben sindsdien helemaal verliefd op Marikequote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:31 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Klopt inderdaad...
Marieke Jager heb ik in het voorprogramma van a balladeer gezien een tijd terug. Was ook erg leuk!
Kan kloppen!quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:56 schreef elixer het volgende:
[..]
Ja, volgens mij zaten we bij dezelfde show (Paard van Troje?). Ben sindsdien helemaal verliefd op Marike
In maart komt er een bonus cd als extraatje bij Six White Russians.quote:
zal je net zien da'k die vorige maand gekocht heb. ach, dan maar zonder bonusquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:29 schreef XL het volgende:
[..]
In maart komt er een bonus cd als extraatje bij Six White Russians.
Gelukkig heb ik die nog niet origineel, als ze hem met bonus verkopen bij het concert in Tilburg kan ik het wel eens gaan proberen.
Een krabbel?quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:10 schreef Brahimov het volgende:Ik had vandaag een krabbel van Room Eleven!
* Brahimov is nog meer fan dan hij al was
Heel goed, lekker knus in de Usvaquote:Op woensdag 11 april 2007 09:09 schreef Brahimov het volgende:
19/4 ga ik ze weer zien in Groningen (3e keer)![]()
Ik niet, want al uitverkochtquote:Op donderdag 12 april 2007 11:11 schreef FLR het volgende:
[..]
Heel goed, lekker knus in de Usva![]()
*is daar ook bij*
"I wanna be your..." vind ik ook een leuk nummer! Swingt lekker!quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:22 schreef rudedeltadude het volgende:
Heb al ongeveer 3 dagen de CD van Room Eleven aanstaan hier...
Wat een voortreffelijke plaat zeg!
Ik moet eigenlijk zeggen dat ik Bitch een van de minste nummers vind en door dat nummer (in de WE-reclame) ben ik eens op zoek gegaan naar wat meer muziek van ze.
Ik moet zeggen dat "I wanna be your" echt ijzersterk is, die tekst geweldig!!!!
Toch maar eens kijken of ik nog ergens kaartjes voor een concert kan bemachtigen, wat een aanwinst voor Nederland dit zeg!
Dat wordt vanavond herhaald volgens mij (dat is normaal wel zo).. dan kun je het alsnog zien, ik moet het ook nog even kijken..quote:Op zondag 22 april 2007 22:11 schreef morgane het volgende:
verhip, volgens mij zapte ik nét te laat voorbij![]()
Het concert in Grunn was erg okquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:27 schreef Brahimov het volgende:
Hoe was het concert gisteren in Groningen?
Heb je beter gedaan dan ik, ik stond op de trapquote:Op woensdag 25 april 2007 07:17 schreef Twinkle20 het volgende:
Heb ze een tijdje terug in Deurne gezien. Kende ze nog niet maar mijn vrienden vonden dat ik echt mee moest, zou echt mijn stijl zijn.
Kzat een halve meter van ze af (lekker knus haha) en inderdaad, overweldigend.
Mooie, aparte stem heeft Janne. Ze zingt alsof het haar geen moeite kost.
kheb me goed vermaakt die avond.
Jammer dat dat hier zo ver vandaan isquote:Op zondag 29 april 2007 16:37 schreef One_conundrum het volgende:
Morgen in Leeuwarden
Waar, hoe laat, kosten?quote:Op zondag 29 april 2007 16:37 schreef One_conundrum het volgende:
Morgen in Leeuwarden
Ze hebben bijna een uur gespeeld en gratisquote:Op maandag 30 april 2007 19:45 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben niet naar Leeuwarden geweest maar zo te horen heb ik iets gemist.![]()
Maar aan het water op een terrasje was ook een erg fijne plek om koninginnedag door te brengen. Dan maar een andere keer naar room eleven.![]()
Ik vermoed dat de kinderverjaardag waar ik naar toe moet vrijdag, even moet wachten.quote:In store concert van Room Eleven
Uitgegeven: 1 mei 2007 08:27
Laatst gewijzigd: 1 mei 2007 08:28
In het kader van de grootscheepse voorbereidingen rond The Hague Jazz, brengt de succesvolle Nederlandse formatie Room Eleven op 4 mei een kort bezoek aan Den Haag.
Om 16.00 uur zullen drie leden van Room Eleven, waaronder zangeres Janne Schra, een half uur durend unplugged concert in platenwinkel Plato geven, waarna er tijd is om met fans te praten en cd's te signeren.
Room 11
Room Eleven is in korte tijd doorgebroken. Het album Six White Russians And A Pink Pussycat prijkt al circa een half jaar onafgebroken in de album top 100. De band behoort tot een nieuwe generatie van Nederlandse groepen, die op een geheel eigen wijze jazz, pop en funky salsa combineren.
The Hague Jazz presenteert een uitvoerig overzicht van deze groepen (Monsieur Dubois, State of Monc, the Jazzinvaders, !RyThem), waarvan Room Eleven momenteel het populairste is. De status van Room Eleven is een indicatie dat jazz de nieuwe pop is.
The Hague Jazz
The Hague Jazz vindt dit jaar voor de tweede keer plaats. Het festival is uitgegroeid tot een evenement van internationale allure. Dit jaar zijn er twaalf podia waarop jazz, soul, funk, blues, Latin Jazz, bossa nova, jazzdance en gospel worden gepresenteerd door circa negentig verschillende artiesten en formaties.
Shit...zijn ze hier in de buurt, ben ik op mn werkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:31 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de kinderverjaardag waar ik naar toe moet vrijdag, even moet wachten.
Ga je toch een uurtje eerder weg?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Shit...zijn ze hier in de buurt, ben ik op mn werk![]()
Ik zit ook te twijfelen om daarheen te gaanquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:00 schreef XL het volgende:
ze komen op Den Haag Jazz... maar dat is best prijzig en mijn vrienden zijn te jong voor echte jazz![]()
Ik kan via mijn werk met een kleine korting kaarten kopen. R11 staat in het schema wel tegen alle andere acts die dag die ik ook een beetje ken. Wat er overblijft om te kijken is voor mij echt abracadabra, al kan dat juist heel leuk zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zit ook te twijfelen om daarheen te gaan
Haha, zo zat ik ook al naar het speelschema te kijkenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:09 schreef XL het volgende:
[..]
Ik kan via mijn werk met een kleine korting kaarten kopen. R11 staat in het schema wel tegen alle andere acts die dag die ik ook een beetje ken. Wat er overblijft om te kijken is voor mij echt abracadabra, al kan dat juist heel leuk zijn.
iddquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:46 schreef hydraulix het volgende:
Ik heb ze vandaag gezien op Bevrijdingspop Haarlem en het was echt behoorlijk aangenaam: zonnetje dat straalde, gezellige sfeer en hun muziek erbij maakte het feest compleet
Wil ze beslist vaker zien!
quote:Bedankt voor uw bestelling voor het seizoen 2007-2008.
Alle bestellingen die in de voorverkoop zijn binnengekomen worden de komende maanden verwerkt.
Het kan dus een tijdje duren (tot 31 augustus!) voordat u uw bestelling in huis heeft
Eindhovenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:29 schreef Brahimov het volgende:
Kaartjes voor het optreden van 24-10 in de Oosterpoort besteld!
Althans: dat hoop ik
[..]
![]()
De overige 3 concerten (Eindhoven, Amsterdam. Utrecht) zijn al 'gewoon' via Ticketmaster in de voorverkoop. Curieus.
*zet oud-medewerker schouwburg pet op*quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:29 schreef Brahimov het volgende:
Kaartjes voor het optreden van 24-10 in de Oosterpoort besteld!
Althans: dat hoop ik
[..]
![]()
De overige 3 concerten (Eindhoven, Amsterdam. Utrecht) zijn al 'gewoon' via Ticketmaster in de voorverkoop. Curieus.
Dat is goed te doenquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:24 schreef Dupje het volgende:
Donderdag 25 oktober Effenaar, grote zaal, 12 euro
Bedankt voor de info! Tof!quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:25 schreef lushfemke het volgende:
[..]
*zet oud-medewerker schouwburg pet op*
Sommige zalen doen geen zaken met Ticketmaster en doen zelf de voorverkoop. Ik verwacht haast niet dat Room Eleven in Groningen zal uitverkopen in de voorverkoop, dus wacht rustig af, je zal vanzelf bericht ontvangen of je kaartjes hebt. Theaters verwerken hun bestellingen op volgorde van binnenkomst en de Oosterpoort zal hier geen uitzondering op zijn. Zodra je bestelling verwerkt is, krijg je je kaartjes meestal direct opgestuurd.
Leuk dat ze een echte tour gaan doen. Ik hoop stiekem dat ze ook een keer in Londen opduiken...
Kaartjes zijn binnen!quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:25 schreef lushfemke het volgende:
[..]
*zet oud-medewerker schouwburg pet op*
Sommige zalen doen geen zaken met Ticketmaster en doen zelf de voorverkoop. Ik verwacht haast niet dat Room Eleven in Groningen zal uitverkopen in de voorverkoop, dus wacht rustig af, je zal vanzelf bericht ontvangen of je kaartjes hebt. Theaters verwerken hun bestellingen op volgorde van binnenkomst en de Oosterpoort zal hier geen uitzondering op zijn. Zodra je bestelling verwerkt is, krijg je je kaartjes meestal direct opgestuurd.
Leuk dat ze een echte tour gaan doen. Ik hoop stiekem dat ze ook een keer in Londen opduiken...
Grats!quote:
Ik ben al aan 't oefenenquote:
Nee, 't is ons forum.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:08 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb je post na overleg met de MUZ-mods teruggeplaatst. Deze waren het namelijk niet met me eens. En 't is hun forumNiet de mijne!
Wow! Wat goed!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:18 schreef Bruce117 het volgende:
24-10-2007
New York New York
We'll be recording our new album in november.... whooohhh a new album..... at Randy Crafton's studio in New York! Dayna Kurtz will be co-producing!! Absolutely fantastic!! We'll tell you when this brand new album will be in stores!
Het was leukquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:27 schreef One_conundrum het volgende:
Aaaah, wie was de special guest nou?
Gebruik anders even spoilertags ...
Nopequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:38 schreef morgane het volgende:
wie was nou de special guest?ben wel jaloers op je hoor
was btw donderdagavond nog op Nijmegen CS, ik zat me toen nog af te vragen of je aan het werk zou zijn, maar niet dus
![]()
Ik ben er dan ook!.. duurt alleen nog zo laaaangquote:Op zondag 13 januari 2008 23:41 schreef Duizendpootje het volgende:
ennnn 06-06-2008 zijn ze weer in de Gigant in Apeldoorn!!
mooi dat ik daar weer bij ga zijn![]()
ja duurt inderdaad nog lang..quote:Op maandag 14 januari 2008 15:33 schreef kciR het volgende:
[..]
Ik ben er dan ook!.. duurt alleen nog zo laaaang
quote:1. Hey Hey Hey!
2. What Will It Be?
3. Lalala Love
4. Looking at My Feet
5. Swimmer
6. Ode
7. Lovely Morning
8. Seeds
9. Not Jealous
met Dayna Kurtz
10. Shyness
11. Always
12. Rainy Day in the Sun
13. A Little of Me
14. Forgot the Name *
15. Business Card *
16. Stronger *
17. Note on the Door *
quote:oom Eleven’s debuutalbum, Six White Russians & A Pink Pussycat, werd al snel platina zonder een echt hoge notering in de hitlijsten te behalen. Misschien kwam dit snelle succes mede dankzij het nummer Bitch dat onder de WE fashion commercial was te horen. Het bleef daarna wat stiller met nu de opvolger. En Mmm … Gumbo? ademt in alles een sfeer van verandering en nieuwe stappen in het leven.
Met dezelfde vanzelfsprekendheid als waarmee ze jaren eerder het prikbord gebruikte, stuurde voorvrouw Janne Schra deze keer een e-mail naar New York, Dayna Kurtz. De vraag was even vrijpostig als simpel: of haar grote voorbeeld Dayna Kurtz oren had naar een duet. Weken verstreken, maar uiteindelijk kwam het gedroomde antwoord: dat had ze. En alsof dat nog niet genoeg was, werd ook maar meteen de rest van de band uitgenodigd, want het sprak natuurlijk vanzelf dat Dayna Kurtz en haar vaste producer Randy Crafton graag wilden helpen om de nieuwe cd op te nemen in hun eigen Kaleidoscope studio.
Het resultaat mag er zijn: Mmm … Gumbo? Gaat iets meer de diepte in, iets meer richting hun oorspronkelijke inspiratiebronnen, maar nog altijd met een puur en natuurlijk geluid. Van overproductie heeft de band een regelrechte afkeer, veel liever gaan ze voor ruwe eenvoud. Vandaar ook de titel: verwees het eerste album Six White Russians And A Pink Pussycat nog naar een mysterieuze, verfijnde cocktail, met de naam van het nieuwe album Mmm … Gumbo? is gekozen voor een stevig traditioneel gerecht uit jazzbakermat Louisiana.
De eerste single heet Hey Hey Hey, niet zo loom als Bitch, maar wel met opnieuw dat neo-jazzy sausje over zich heen. De officiële videoclip is gereed (nog niet gevonden), maar op Noorderslag werd het nummer al gespeeld. In onderstaand YouTube-filmpje dat optreden, voorafgegaan door een interviewtje.
Bron: Muzieknu.nl
Ik ben daar ook bij!quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:49 schreef morgane het volgende:
Ik ga 'm nu maar eens luisteren, ben benieuwd!En volgende week woensdag naar het concert in Doornroosje
Ik mag vanavondquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:27 schreef Operc het volgende:
Ik ga 15 mei in 013 *Bijna niet wachten kan*
Ik vind 'm ook niet erg bijzonder, een beetje oppervlakkig enzo.quote:Op donderdag 20 maart 2008 06:03 schreef Xilantof het volgende:
Heb net het nieuwe album... En het is even wennen toch wel... Stukje "cleaner" dan voorheen.
En wellicht ben ik 1 van de weinige ook die HeyHeyHey niet echt heel geweldig vind verder.
Ik heb je niet gezien!quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:35 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook niet erg bijzonder, een beetje oppervlakkig enzo.
Het was gister héél leuk, echt een feestje!! Na afloop van 't concert meteen een setlist van het podium gekaapt. Even later was een roadie de setlists aan het verzamelen, zij maar zoeken naar de setlist van Janneen wat later nog m'n cd's laten signeren. Jammer dat het een signeersessie met alleen Janne was, de rest van de band zat backstage bier te drinken gok ik zo. Maar het was heel erg gaaf
het voorprogramma, Leine, was ook weer geweldig
Mooie foto's hoor!quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:53 schreef morgane het volgende:
Ik vind de liedjes van de oude cd ook leuker ja, maar de nieuwe heb ik pas 2 keer gehoord ofzo. En haar schoenen waren zó cool.
Mijn foto's staan op http://picasaweb.google.com/Morgane89 trouwens.
Och, dat is meeestal zo bij zulke concerten, vooral als het geluid zo zacht staat dat je makkelijk vergaderingen kan houden.quote:Op vrijdag 11 april 2008 02:51 schreef Toad het volgende:
Ik wist niet dat er vanavond in Tivoli verschillende vergaderingen waren gepland tijdens het concert van Room Eleven.
Met dit weer is het inderdaad uitermate geschikt voor en Room Eleven CDtje ja!quote:Op zondag 20 april 2008 17:18 schreef Cybart het volgende:
what the.... er is toch niets beter dan met dit weer in de tuin, een bordje pasta, wijntje, en dan het paradiso concert op hebben staan
I love sunday!
Te vette platen?quote:Op zondag 29 juni 2008 15:20 schreef m-kay het volgende:
Te toffe cd's! TVP!
Ik vind beide albums gewoon tof...en dus ook toffe platen ja.quote:
Ha, nu je het zegt.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:36 schreef morgane het volgende:
Hij doelde op T(e) V(ette) P(laten) geloof ik
quote:Op maandag 30 juni 2008 13:52 schreef dubidub het volgende:
Veur d'n liefhebbers, liveconcert van Room Eleven in Paradiso op FabChannel:
Klikkerdeklik
Lovely Morning heet hij. Zie het filmpjequote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:03 schreef Mich92 het volgende:
Ik hoorde hun nieuwe single laatst. Ik weet trouwens niet offie nieuw is, maar zo leek het. Vond m wel tof
.
Ja die! Leuke clipquote:Op zondag 20 juli 2008 09:01 schreef Iorek het volgende:
[..]
Lovely Morning heet hij. Zie het filmpjeeen paar posts terug
Ja, maar is vanmiddag al geweestquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:41 schreef Knipoogje het volgende:
*schop*
Room Eleven staat in de top 2000 met Hey Hey Hey
... en daarnaast ook 2 keer in de 3FM Top Serious Request, met One Of These Days op 1915 (gister tussen 21 en 22 uur al gedraaid) en Hey Hey Hey op 695 (komt 29 december tussen 13 en 14 uur).quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:41 schreef Knipoogje het volgende:
*schop*
Room Eleven staat in de top 2000 met Hey Hey Hey
quote:Room Eleven stopt, Janne Schra solo verder
Vorig jaar ontving Room Eleven nog een Zilveren Harp. Die aanmoedigingsprijs heeft niet echt geholpen, want sindsdien hebben we weinig van de band vernomen en nu laat zangeres Janne Schra op haar website weten, dat het na vijf jaar samen over de wereld touren over is. Ze gaat solo en hoopt eind dit jaar haar eerste solo-album af te leveren. "We voelden dat ons werk samen klaar was en ik wist dat het tijd was om weer te gaan leren en ontdekken door met nieuwe partners te schrijven en op te treden."
Room Eleven ontstond aan het Utrechtse conservatorium, waar Schra gitarist en componist Arriën Molema ontmoette. De groep leverde twee prijswinnende albums af. Debuutalbum Six White Russians & A Pink Pussycat is inmiddels platina en ook verschenen in België, Duitsland en Japan, waar in een jaar tijd al ruim 12.000 exemplaren verkocht werden. Room Eleven stond op Lowlands, North Sea Jazz en alle grote Nederlandse festivals, 3VOOR12 maakte opnames van hun shows op Noorderslag 2008 en EuroSonic 2009. Ook stond de jazzpop-groep tweemaal in Club 3VOOR12: op 14-03-2007 en nogmaals op 03-04-2008.
In 2009 kwam Janne Schra verder nog vooral in het nieuws door samenwerkingen met Maurits Westerik (Gem) en met Torre Florim van De Staat. Schra schrijft op haar website dat ze de laatste maanden aan nieuwe songs werkt. Ze is nu bezig haar nieuwste songs te testen met de hulp van bassist Lucas Dols en toetsenist Tony Roe (beiden uit Room Eleven), Stef van Es (gitarist van Floris en Rose) en drummer Satindra Kalpoe, die onder meer met Anouk, Boris, Relax werkte.
Hier ook een TVP, ik vind de EP zo mooi! Ze gaat een beetje richting Feist. Bijzonder hoe Janne's stem overal bij pastquote:Op donderdag 20 september 2012 15:04 schreef Norrage het volgende:
Nieuwe EP is fijn hoor! Had er eigenlijk niet bijster veel van verwacht....ik hield toch meer van die jazzy sound van haar, maar die EP is een hele positieve verrassing voor me
Ben benieuwd naar het uiteindelijke album
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/albums/Janne-Schra.html
Dat niet, wel pas het nieuwste album in huis gehaald. Best leuk en erg afwisselend.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:09 schreef Norrage het volgende:
Zo wie waren er nog meer bij in Tivoli? Was weer leukWat is ze live toch altijd goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |