ok dan laat ik deze open.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:43 schreef dwerg het volgende:
Goed topic.
Hê, daar was ik ook.. ik vond het optreden erg geslaagd, en ik heb gelijk hun cd maar gekocht.. yeah!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:52 schreef Anne_Weetjewel het volgende:
Heb ze afgelopen vrijdag in Apeldoorn gezien. Na het beluisteren van de cd kun je duidelijk concluderen dat het een echte live-band is! Janne entertaint ontzettend goed en het is een fijne band om naar te kijken en te luisteren. De cd vind ik daarentegen minder uit de verf komen..das dan wel weer sund!
Quel gezelligheid! Ja, kwam eigenlijk ook voor Base-ment; heb ze al vaker gezien tijdens Koninginnedag in Apeldoorn. Lonneke heeft echt een dijk van een stemquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:03 schreef kciR het volgende:
[..]
Hê, daar was ik ook.. ik vond het optreden erg geslaagd, en ik heb gelijk hun cd maar gekocht.. yeah!
Ik kwam eigenlijk voor het voorprogramma, die zangeres van Base-ment is een collega van mij. Maar ik vond Room Eleven stiekem toch wel wat leuker.. Vooral Sad Song en dat liedje over de afwas.. ben even de titel kwijt, vind ik leuk..
Ik heb Room Eleven horen soundchecken en toen oefenden ze het nummer "Glory Box" van Portishead, waarchijnlijk bedoel je die.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:56 schreef Anne_Weetjewel het volgende:
[..]
Quel gezelligheid! Ja, kwam eigenlijk ook voor Base-ment; heb ze al vaker gezien tijdens Koninginnedag in Apeldoorn. Lonneke heeft echt een dijk van een stem. Zij is het vriendinnetje van Tom, wat dan weer een collega van mij is
. Maar goed, ik kwam om 21.30 uur een keer aanzetten, toen waren ze al klaar
... wat vond je trouwens van die cover van Portishead die Room Eleven deed; een van de laatste nummers? Die vond ik echt zó goed
!!! Weet jij toevallig hoe dat nummer heet?
Ik ben er.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:21 schreef Xilantof het volgende:
Ik zie dat ze vrijdag in 't paard staan... Zou d'r wel heen willen... Kijken of ik iemand kan strikken om mee te gaan.
Je kunt ook kaartjes bestellen via de site van het Paard.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:30 schreef Xilantof het volgende:
Misschien dan toch maar iig alvast 1 kaartje scoren voor mezelf.
Maandag of dinsdag maar even langs 't paard dan. Hopelijk ben ik dan nog op tijd
kloptquote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:39 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Je kunt ook kaartjes bestellen via de site van het Paard.Veel handiger, scheelt weer een stukje omfietsen.
Dat is idd een mooi nummer! Ik kwam hem al niet tegen op het album.. Ik weet niet hoe die heet, maar volgens mij heb je al antwoord op je vraagquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:56 schreef Anne_Weetjewel het volgende:
[..]
Quel gezelligheid! Ja, kwam eigenlijk ook voor Base-ment; heb ze al vaker gezien tijdens Koninginnedag in Apeldoorn. Lonneke heeft echt een dijk van een stem. Zij is het vriendinnetje van Tom, wat dan weer een collega van mij is
. Maar goed, ik kwam om 21.30 uur een keer aanzetten, toen waren ze al klaar
... wat vond je trouwens van die cover van Portishead die Room Eleven deed; een van de laatste nummers? Die vond ik echt zó goed
!!! Weet jij toevallig hoe dat nummer heet?
Dat is m idd! Dank dank! Wat een fijn nummer ookquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:03 schreef Freak187 het volgende:
[..]
Ik heb Room Eleven horen soundchecken en toen oefenden ze het nummer "Glory Box" van Portishead, waarchijnlijk bedoel je die.Erg mooi gezongen en ik miste het mooie vioolgeluid van het origineel niet eens.
"Sad Song" is ook prachtig iddquote:Op maandag 8 januari 2007 23:33 schreef Anne_Weetjewel het volgende:
[..]
Dat is m idd! Dank dank! Wat een fijn nummer ook! Ik kan wel merken trouwens dat ik een melancholische trut ben, want de mooiste nummers voor mij op t album zijn" Sad Song", "You made me see it" en "Listen"
!
Ik wilde ook net kaartjes regelen!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:25 schreef XL het volgende:
Op de site van 't paard staat dat het uitverkocht is. Hopelijk heeft mijn gezelschap de kaarten al in huis, ik (en hij waarschijnlijk ook niet) zou niet gedacht hebben dat het zou uitverkopen. In ieder geval niet al enkele dagen van tevoren.
Ik kan nog mazzel hebben. Die vriend van mij woont er om de hoek en weet dat hij ze moet halen. Misschien heeft hij ze al 2 wekenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:26 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik wilde ook net kaartjes regelen!
Ik ga morgen wel even bellen met het paard, maar ik vrees dat we gewoon pech hebben.
't paard heeft 2 zalen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:30 schreef XL het volgende:
Ik ben overigens nog vreemd in Den Haag. Ga er vrijdag ook naartoe om een appartement te bekijken, maar ik ken het paard dus niet zo goed. In mijn gedachte is dat een hartstikke grote zaal, als in 1000 man ofzo? Klopt dat??? Wat knap dan van Room Eleven om het uit te verkopen, ze komen uit Utrecht toch? Een echte hype blijkt dan maar weer.....
Dan zullen ze inderdaad die kleine zaal uitverkocht hebben. Dat strookt meer met mijn verwachtingspatroon. 300 man in Den Haag is peanuts als je zo'n goede cd uit hebt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]
't paard heeft 2 zalen.
1 grote voor 1100 man
1 kleine voor (uit mijn hoofd gezegd) 300 man
Room Eleven staat naar mijn weten in de kleine zaal.
edit:
en het klopt nog ook
In de stationsbuurt rond Holland Spoor.quote:
Aiii......succes....quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:34 schreef XL het volgende:.
In de stationsbuurt rond Holland Spoor.
Ja, het is niet duur daarquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:52 schreef Ska-te het volgende:
[..]
Aiii......succes....
Je zult het nodig hebben![]()
Oew! Gezellige buurt!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:34 schreef XL het volgende:
[..]
Dan zullen ze inderdaad die kleine zaal uitverkocht hebben. Dat strookt meer met mijn verwachtingspatroon. 300 man in Den Haag is peanuts als je zo'n goede cd uit hebt.
[..]
In de stationsbuurt rond Holland Spoor.
Ja...als je op kamers gaat is het best te doen. Zeker als je een jongen bent. Ik zou er iig niet graag willen wonen. Maar het is wel lekker dichtbij de stad...je kunt rollend naar huis hahaquote:Op woensdag 10 januari 2007 07:51 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Oew! Gezellige buurt!
Alhoewel, ik fietste gister vanaf HS naar het centrum toe en dat zag er eigenlijk toch ook wel gezellig uit. Het is misschien niet de buurt waar je je kinderen wilt laten opgroeien als je de kans hebt, of waar je je mooie auto of fiets onbekommerd voor de deur laat staan, maar volgens mij is het best te doen.
Ik liet het onderwerp er zelf tussendoor glippen, zal dus ook nog even antwoorden. Ik stel wel voor dat verdere informatie over XL verhuist naar Den Haag via PM ofzo gaat (alle info is zinnig, ik weet niks van Den Haag), want hier hoort het duidelijk niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:53 schreef Ska-te het volgende:
[..]
Ja...als je op kamers gaat is het best te doen. Zeker als je een jongen bent. Ik zou er iig niet graag willen wonen. Maar het is wel lekker dichtbij de stad...je kunt rollend naar huis haha
hey IK was daar ook!quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:03 schreef kciR het volgende:
[..]
Hê, daar was ik ook.. ik vond het optreden erg geslaagd, en ik heb gelijk hun cd maar gekocht.. yeah!
Ik kwam eigenlijk voor het voorprogramma, die zangeres van Base-ment is een collega van mij. Maar ik vond Room Eleven stiekem toch wel wat leuker.. Vooral Sad Song en dat liedje over de afwas.. ben even de titel kwijt, vind ik leuk..
Whaha, das waar ookquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:44 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
hey IK was daar ook!volgens mij had 'Piet' ook wel een leuke avond!
![]()
ja ik vind Room Eleven een leuk bandje! ken ze al een hele tijd eigenlijk, al lang voor ze bekend werden.. cd vind ik erg goed! ik vind Come Closer toch wel een heeeel erg lekker nummer hoor! denk wel mn favo liedennn I Wanna Be Your..
![]()
Liedje over de afwas is trouwens Could That Be You, met Piet!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |