Klopt inderdaad...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:14 schreef elixer het volgende:
Ben sinds een week naar de Pussycat-cd aan het luisterenGeweldige muziek! Deed me trouwens erg denken aan Marike Jager.
Ja, volgens mij zaten we bij dezelfde show (Paard van Troje?). Ben sindsdien helemaal verliefd op Marikequote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:31 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Klopt inderdaad...
Marieke Jager heb ik in het voorprogramma van a balladeer gezien een tijd terug. Was ook erg leuk!
Kan kloppen!quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:56 schreef elixer het volgende:
[..]
Ja, volgens mij zaten we bij dezelfde show (Paard van Troje?). Ben sindsdien helemaal verliefd op Marike
In maart komt er een bonus cd als extraatje bij Six White Russians.quote:
zal je net zien da'k die vorige maand gekocht heb. ach, dan maar zonder bonusquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:29 schreef XL het volgende:
[..]
In maart komt er een bonus cd als extraatje bij Six White Russians.
Gelukkig heb ik die nog niet origineel, als ze hem met bonus verkopen bij het concert in Tilburg kan ik het wel eens gaan proberen.
Een krabbel?quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:10 schreef Brahimov het volgende:Ik had vandaag een krabbel van Room Eleven!
* Brahimov is nog meer fan dan hij al was
Heel goed, lekker knus in de Usvaquote:Op woensdag 11 april 2007 09:09 schreef Brahimov het volgende:
19/4 ga ik ze weer zien in Groningen (3e keer)![]()
Ik niet, want al uitverkochtquote:Op donderdag 12 april 2007 11:11 schreef FLR het volgende:
[..]
Heel goed, lekker knus in de Usva![]()
*is daar ook bij*
"I wanna be your..." vind ik ook een leuk nummer! Swingt lekker!quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:22 schreef rudedeltadude het volgende:
Heb al ongeveer 3 dagen de CD van Room Eleven aanstaan hier...
Wat een voortreffelijke plaat zeg!
Ik moet eigenlijk zeggen dat ik Bitch een van de minste nummers vind en door dat nummer (in de WE-reclame) ben ik eens op zoek gegaan naar wat meer muziek van ze.
Ik moet zeggen dat "I wanna be your" echt ijzersterk is, die tekst geweldig!!!!
Toch maar eens kijken of ik nog ergens kaartjes voor een concert kan bemachtigen, wat een aanwinst voor Nederland dit zeg!
Dat wordt vanavond herhaald volgens mij (dat is normaal wel zo).. dan kun je het alsnog zien, ik moet het ook nog even kijken..quote:Op zondag 22 april 2007 22:11 schreef morgane het volgende:
verhip, volgens mij zapte ik nét te laat voorbij![]()
Het concert in Grunn was erg okquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:27 schreef Brahimov het volgende:
Hoe was het concert gisteren in Groningen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |