Heb je beter gedaan dan ik, ik stond op de trapquote:Op woensdag 25 april 2007 07:17 schreef Twinkle20 het volgende:
Heb ze een tijdje terug in Deurne gezien. Kende ze nog niet maar mijn vrienden vonden dat ik echt mee moest, zou echt mijn stijl zijn.
Kzat een halve meter van ze af (lekker knus haha) en inderdaad, overweldigend.
Mooie, aparte stem heeft Janne. Ze zingt alsof het haar geen moeite kost.
kheb me goed vermaakt die avond.
Jammer dat dat hier zo ver vandaan isquote:Op zondag 29 april 2007 16:37 schreef One_conundrum het volgende:
Morgen in Leeuwarden
Waar, hoe laat, kosten?quote:Op zondag 29 april 2007 16:37 schreef One_conundrum het volgende:
Morgen in Leeuwarden
Ze hebben bijna een uur gespeeld en gratisquote:Op maandag 30 april 2007 19:45 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben niet naar Leeuwarden geweest maar zo te horen heb ik iets gemist.![]()
Maar aan het water op een terrasje was ook een erg fijne plek om koninginnedag door te brengen. Dan maar een andere keer naar room eleven.![]()
Ik vermoed dat de kinderverjaardag waar ik naar toe moet vrijdag, even moet wachten.quote:In store concert van Room Eleven
Uitgegeven: 1 mei 2007 08:27
Laatst gewijzigd: 1 mei 2007 08:28
In het kader van de grootscheepse voorbereidingen rond The Hague Jazz, brengt de succesvolle Nederlandse formatie Room Eleven op 4 mei een kort bezoek aan Den Haag.
Om 16.00 uur zullen drie leden van Room Eleven, waaronder zangeres Janne Schra, een half uur durend unplugged concert in platenwinkel Plato geven, waarna er tijd is om met fans te praten en cd's te signeren.
Room 11
Room Eleven is in korte tijd doorgebroken. Het album Six White Russians And A Pink Pussycat prijkt al circa een half jaar onafgebroken in de album top 100. De band behoort tot een nieuwe generatie van Nederlandse groepen, die op een geheel eigen wijze jazz, pop en funky salsa combineren.
The Hague Jazz presenteert een uitvoerig overzicht van deze groepen (Monsieur Dubois, State of Monc, the Jazzinvaders, !RyThem), waarvan Room Eleven momenteel het populairste is. De status van Room Eleven is een indicatie dat jazz de nieuwe pop is.
The Hague Jazz
The Hague Jazz vindt dit jaar voor de tweede keer plaats. Het festival is uitgegroeid tot een evenement van internationale allure. Dit jaar zijn er twaalf podia waarop jazz, soul, funk, blues, Latin Jazz, bossa nova, jazzdance en gospel worden gepresenteerd door circa negentig verschillende artiesten en formaties.
Shit...zijn ze hier in de buurt, ben ik op mn werkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:31 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de kinderverjaardag waar ik naar toe moet vrijdag, even moet wachten.
Ga je toch een uurtje eerder weg?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Shit...zijn ze hier in de buurt, ben ik op mn werk![]()
Ik zit ook te twijfelen om daarheen te gaanquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:00 schreef XL het volgende:
ze komen op Den Haag Jazz... maar dat is best prijzig en mijn vrienden zijn te jong voor echte jazz![]()
Ik kan via mijn werk met een kleine korting kaarten kopen. R11 staat in het schema wel tegen alle andere acts die dag die ik ook een beetje ken. Wat er overblijft om te kijken is voor mij echt abracadabra, al kan dat juist heel leuk zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zit ook te twijfelen om daarheen te gaan
Haha, zo zat ik ook al naar het speelschema te kijkenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:09 schreef XL het volgende:
[..]
Ik kan via mijn werk met een kleine korting kaarten kopen. R11 staat in het schema wel tegen alle andere acts die dag die ik ook een beetje ken. Wat er overblijft om te kijken is voor mij echt abracadabra, al kan dat juist heel leuk zijn.
iddquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:46 schreef hydraulix het volgende:
Ik heb ze vandaag gezien op Bevrijdingspop Haarlem en het was echt behoorlijk aangenaam: zonnetje dat straalde, gezellige sfeer en hun muziek erbij maakte het feest compleet
Wil ze beslist vaker zien!
quote:Bedankt voor uw bestelling voor het seizoen 2007-2008.
Alle bestellingen die in de voorverkoop zijn binnengekomen worden de komende maanden verwerkt.
Het kan dus een tijdje duren (tot 31 augustus!) voordat u uw bestelling in huis heeft
Eindhovenquote:Op woensdag 6 juni 2007 11:29 schreef Brahimov het volgende:
Kaartjes voor het optreden van 24-10 in de Oosterpoort besteld!
Althans: dat hoop ik
[..]
![]()
De overige 3 concerten (Eindhoven, Amsterdam. Utrecht) zijn al 'gewoon' via Ticketmaster in de voorverkoop. Curieus.
*zet oud-medewerker schouwburg pet op*quote:Op woensdag 6 juni 2007 11:29 schreef Brahimov het volgende:
Kaartjes voor het optreden van 24-10 in de Oosterpoort besteld!
Althans: dat hoop ik
[..]
![]()
De overige 3 concerten (Eindhoven, Amsterdam. Utrecht) zijn al 'gewoon' via Ticketmaster in de voorverkoop. Curieus.
Dat is goed te doenquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:24 schreef Dupje het volgende:
Donderdag 25 oktober Effenaar, grote zaal, 12 euro
Bedankt voor de info! Tof!quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:25 schreef lushfemke het volgende:
[..]
*zet oud-medewerker schouwburg pet op*
Sommige zalen doen geen zaken met Ticketmaster en doen zelf de voorverkoop. Ik verwacht haast niet dat Room Eleven in Groningen zal uitverkopen in de voorverkoop, dus wacht rustig af, je zal vanzelf bericht ontvangen of je kaartjes hebt. Theaters verwerken hun bestellingen op volgorde van binnenkomst en de Oosterpoort zal hier geen uitzondering op zijn. Zodra je bestelling verwerkt is, krijg je je kaartjes meestal direct opgestuurd.
Leuk dat ze een echte tour gaan doen. Ik hoop stiekem dat ze ook een keer in Londen opduiken...
Kaartjes zijn binnen!quote:Op woensdag 6 juni 2007 12:25 schreef lushfemke het volgende:
[..]
*zet oud-medewerker schouwburg pet op*
Sommige zalen doen geen zaken met Ticketmaster en doen zelf de voorverkoop. Ik verwacht haast niet dat Room Eleven in Groningen zal uitverkopen in de voorverkoop, dus wacht rustig af, je zal vanzelf bericht ontvangen of je kaartjes hebt. Theaters verwerken hun bestellingen op volgorde van binnenkomst en de Oosterpoort zal hier geen uitzondering op zijn. Zodra je bestelling verwerkt is, krijg je je kaartjes meestal direct opgestuurd.
Leuk dat ze een echte tour gaan doen. Ik hoop stiekem dat ze ook een keer in Londen opduiken...
Grats!quote:
Ik ben al aan 't oefenenquote:
Nee, 't is ons forum.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:08 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb je post na overleg met de MUZ-mods teruggeplaatst. Deze waren het namelijk niet met me eens. En 't is hun forumNiet de mijne!
Wow! Wat goed!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:18 schreef Bruce117 het volgende:
24-10-2007
New York New York
We'll be recording our new album in november.... whooohhh a new album..... at Randy Crafton's studio in New York! Dayna Kurtz will be co-producing!! Absolutely fantastic!! We'll tell you when this brand new album will be in stores!
Het was leukquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:27 schreef One_conundrum het volgende:
Aaaah, wie was de special guest nou?
Gebruik anders even spoilertags ...
Nopequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:38 schreef morgane het volgende:
wie was nou de special guest?ben wel jaloers op je hoor
was btw donderdagavond nog op Nijmegen CS, ik zat me toen nog af te vragen of je aan het werk zou zijn, maar niet dus
![]()
Ik ben er dan ook!.. duurt alleen nog zo laaaangquote:Op zondag 13 januari 2008 23:41 schreef Duizendpootje het volgende:
ennnn 06-06-2008 zijn ze weer in de Gigant in Apeldoorn!!
mooi dat ik daar weer bij ga zijn![]()
ja duurt inderdaad nog lang..quote:Op maandag 14 januari 2008 15:33 schreef kciR het volgende:
[..]
Ik ben er dan ook!.. duurt alleen nog zo laaaang
quote:1. Hey Hey Hey!
2. What Will It Be?
3. Lalala Love
4. Looking at My Feet
5. Swimmer
6. Ode
7. Lovely Morning
8. Seeds
9. Not Jealous
met Dayna Kurtz
10. Shyness
11. Always
12. Rainy Day in the Sun
13. A Little of Me
14. Forgot the Name *
15. Business Card *
16. Stronger *
17. Note on the Door *
quote:oom Eleven’s debuutalbum, Six White Russians & A Pink Pussycat, werd al snel platina zonder een echt hoge notering in de hitlijsten te behalen. Misschien kwam dit snelle succes mede dankzij het nummer Bitch dat onder de WE fashion commercial was te horen. Het bleef daarna wat stiller met nu de opvolger. En Mmm … Gumbo? ademt in alles een sfeer van verandering en nieuwe stappen in het leven.
Met dezelfde vanzelfsprekendheid als waarmee ze jaren eerder het prikbord gebruikte, stuurde voorvrouw Janne Schra deze keer een e-mail naar New York, Dayna Kurtz. De vraag was even vrijpostig als simpel: of haar grote voorbeeld Dayna Kurtz oren had naar een duet. Weken verstreken, maar uiteindelijk kwam het gedroomde antwoord: dat had ze. En alsof dat nog niet genoeg was, werd ook maar meteen de rest van de band uitgenodigd, want het sprak natuurlijk vanzelf dat Dayna Kurtz en haar vaste producer Randy Crafton graag wilden helpen om de nieuwe cd op te nemen in hun eigen Kaleidoscope studio.
Het resultaat mag er zijn: Mmm … Gumbo? Gaat iets meer de diepte in, iets meer richting hun oorspronkelijke inspiratiebronnen, maar nog altijd met een puur en natuurlijk geluid. Van overproductie heeft de band een regelrechte afkeer, veel liever gaan ze voor ruwe eenvoud. Vandaar ook de titel: verwees het eerste album Six White Russians And A Pink Pussycat nog naar een mysterieuze, verfijnde cocktail, met de naam van het nieuwe album Mmm … Gumbo? is gekozen voor een stevig traditioneel gerecht uit jazzbakermat Louisiana.
De eerste single heet Hey Hey Hey, niet zo loom als Bitch, maar wel met opnieuw dat neo-jazzy sausje over zich heen. De officiële videoclip is gereed (nog niet gevonden), maar op Noorderslag werd het nummer al gespeeld. In onderstaand YouTube-filmpje dat optreden, voorafgegaan door een interviewtje.
Bron: Muzieknu.nl
Ik ben daar ook bij!quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:49 schreef morgane het volgende:
Ik ga 'm nu maar eens luisteren, ben benieuwd!En volgende week woensdag naar het concert in Doornroosje
Ik mag vanavondquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:27 schreef Operc het volgende:
Ik ga 15 mei in 013 *Bijna niet wachten kan*
Ik vind 'm ook niet erg bijzonder, een beetje oppervlakkig enzo.quote:Op donderdag 20 maart 2008 06:03 schreef Xilantof het volgende:
Heb net het nieuwe album... En het is even wennen toch wel... Stukje "cleaner" dan voorheen.
En wellicht ben ik 1 van de weinige ook die HeyHeyHey niet echt heel geweldig vind verder.
Ik heb je niet gezien!quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:35 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook niet erg bijzonder, een beetje oppervlakkig enzo.
Het was gister héél leuk, echt een feestje!! Na afloop van 't concert meteen een setlist van het podium gekaapt. Even later was een roadie de setlists aan het verzamelen, zij maar zoeken naar de setlist van Janneen wat later nog m'n cd's laten signeren. Jammer dat het een signeersessie met alleen Janne was, de rest van de band zat backstage bier te drinken gok ik zo. Maar het was heel erg gaaf
het voorprogramma, Leine, was ook weer geweldig
Mooie foto's hoor!quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:53 schreef morgane het volgende:
Ik vind de liedjes van de oude cd ook leuker ja, maar de nieuwe heb ik pas 2 keer gehoord ofzo. En haar schoenen waren zó cool.
Mijn foto's staan op http://picasaweb.google.com/Morgane89 trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |