DGK redactie: toppie houden zo. interessant.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:20 schreef kleinzusje het volgende:
DGK redactie: Ik wil actie....................!!!! please
Ja en Nena dacht toen bij zichzelf:"Hou je bek snol!"quote:Op maandag 1 januari 2007 17:20 schreef Black_king het volgende:
Eveline: Dat mensen elkaar hier iets niet gunnen, vind ik zo erg. Nena probeert haar motivatie nu over te brengen....
Nena heeft gehoord dat Lesley allemaal slechte dingen over haar spreekt....
Moest lachen om je TT: OP de BBQquote:Op maandag 1 januari 2007 17:20 schreef Black_king het volgende:
[..]
Van heimwee worden ze opgepeuzeld....
ze heeft zo'n zeur stem, en daar gebruikt ze m dus ook voor, ze is veel te negatief en volgens mij is dat de rede dat ze het niet heeft geredquote:Op maandag 1 januari 2007 17:15 schreef beco het volgende:
[..]
sorry, maar ik vind haar een van de weinige normale mensen
daarom heeft ze het ook niet gered trouwens
Volgens mij is dat de uitdrukking, maar ik begrijp je lachquote:Op maandag 1 januari 2007 17:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Moest lachen om je TT: OP de BBQ![]()
ieder zijn meningquote:Op maandag 1 januari 2007 17:23 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ze heeft zo'n zeur stem, en daar gebruikt ze m dus ook voor, ze is veel te negatief en volgens mij is dat de rede dat ze het niet heeft gered
ik word al moe als ik naar dr luister, vandaar dat ik dr dus mute
quote:Op maandag 1 januari 2007 17:21 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja en Nena dacht toen bij zichzelf:"Hou je bek snol!"![]()
Nou die jaloezie kwam juist van de kant van Lesley, die had Nena ervan beticht krokodillentranen te hebben toen ze met Bart in gesprek was en in navolging daarvan kwam Nena met deze uitspraak.quote:
Oh waren het dus schijnbewegingen of heeft ie af en toe last van Gilles de la Tourette?quote:Op maandag 1 januari 2007 17:28 schreef Black_king het volgende:
Huub geeft aan dat hij niet in het bad gecopuleerd heeft.
Of ze had haar broekje nog aan ?quote:Op maandag 1 januari 2007 17:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Oh waren het dus schijnbewegingen of heeft ie af en toe last van Gilles de la Tourette?
Had ze er zeker een paar aan, eentje was namelijk al uitgetrokkenquote:Op maandag 1 januari 2007 17:31 schreef Black_king het volgende:
[..]
Of ze had haar broekje nog aan ?![]()
Hij verzint ze waar je bijstaat.....quote:Op maandag 1 januari 2007 17:31 schreef scanman01 het volgende:
Nicolaas dus alsof de hoer heel vals over hem heeft gesproken in de pers. Weet iemand daar iets van?? Ik kan me dat niet voorstellen.
Lijkt me niet want dan kan ze meteen nergens meer haar "carriere" voortzettenquote:Op maandag 1 januari 2007 17:31 schreef scanman01 het volgende:
Nicolaas dus alsof de hoer heel vals over hem heeft gesproken in de pers. Weet iemand daar iets van?? Ik kan me dat niet voorstellen.
neen, maar nu lees ik dat soort bladen ook nietquote:Op maandag 1 januari 2007 17:31 schreef scanman01 het volgende:
Dan was hij dus inderdaad gewoon straalbezopen.... En copuleerde in het bad. Hij krijgt het nog moeilijk in de buitenwereld....quote:Op maandag 1 januari 2007 17:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Had ze er zeker een paar aan, eentje was namelijk al uitgetrokken
Nicolaas is cool. Geweldige vent, van iedereen had ik alleen hem of Sylvia de hoofdprijs gegund.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:31 schreef Black_king het volgende:
Jammer dat Nicolaas er niet meer inzit. Hij en Nathanael waren garantie voor uitstekende TV !!!
Huub is na Nico en Sylvia ook wel okee, ondanks zijn rare acties.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:34 schreef scanman01 het volgende:
Huub blijft lachen. Ik ga die jongen steeds meer waarderen
quote:Op maandag 1 januari 2007 17:36 schreef beco het volgende:
Brain komt er bij staan. Maar mist de cloe zoals altijd.....
ik hoop dat ookquote:Op maandag 1 januari 2007 17:42 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop echt op een nieuwe populariteitspoll binnenkort. Het zou zo prachtig zijn als Huub opeens heel hoog staat en Bart een stuk gezakt is
Zie mijn post eerder; Nathanael troostte Natasia, die huilde...quote:Op maandag 1 januari 2007 17:41 schreef avonne het volgende:
Wat gebeurt er op stream 1?
Ik ben niet van plan van Nicolaas weg te schakelen.
Ik ook!quote:Op maandag 1 januari 2007 17:45 schreef avonne het volgende:
Ik hoop van harte dat Nicolaas nog even Bart he-le-maal gek maakt.
gebeurt niet, nicolaas en bart konden/kunnen het best goed met elkaar vindenquote:Op maandag 1 januari 2007 17:45 schreef avonne het volgende:
Ik hoop van harte dat Nicolaas nog even Bart he-le-maal gek maakt.
Hij is volgens mij gewoon oprecht verbaasd over Huubs hoerenbezoek. Zit verder niet veel achter denk ik.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:48 schreef scanman01 het volgende:
Weer doet Nicolaas een poging Huub onderuit te halen. Hij moet toch langzaam maar zeker door krijgen dat dat niet gaat lukken.
Yep, onze alleswetende en op andere neerkijkende Evil is weer in tha house.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:23 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ze heeft zo'n zeur stem, en daar gebruikt ze m dus ook voor, ze is veel te negatief en volgens mij is dat de rede dat ze het niet heeft gered
ik word al moe als ik naar dr luister, vandaar dat ik dr dus mute
Dat hoop is zo ontzettend, echt !!!!quote:Op maandag 1 januari 2007 17:42 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop echt op een nieuwe populariteitspoll binnenkort. Het zou zo prachtig zijn als Huub opeens heel hoog staat en Bart een stuk gezakt is
Vraag ik me echt af. Zijn verhaal is een opeenstapeling van feitelijke onjuistheden. Ook zijn statement van de vriend van Ilona die hij al meerdere keren betrapt zou hebben.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:50 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Hij is volgens mij gewoon oprecht verbaasd over Huubs hoerenbezoek. Zit verder niet veel achter denk ik.
Nou, wat een kapsones kutwijf is het toch ook zeg.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:51 schreef Day het volgende:
[..]
Yep, onze alleswetende en op andere neerkijkende Evil is weer in tha house.
Kan niet wachten tot ze weer oprot!![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat dat ook gaat gebeurenquote:
Angelique heeft alweer een nieuw vriendje.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:39 schreef demins het volgende:
Angelique over haar dating-activiteiten: "Daar komt zóveel móóis uit voort, dat wil je niet wéten!![]()
![]()
Dat heb ik dan net gemist tussen de streams die vastliepen. Hij moet inderdaad niet teveel gaan ''stoken'', dan wordt het te ongeloofwaardig. Juist een paar gerichte Nico-acties hier en daar, die voor net genoeg onrust gaan zorgen zouden mooi zijn.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:52 schreef happyme28 het volgende:
Vraag ik me echt af. Zijn verhaal is een opeenstapeling van feitelijke onjuistheden. Ook zijn statement van de vriend van Ilona die hij al meerdere keren betrapt zou hebben.
Ook Nicolaas begint weer met de vraag wat Nena hier nog zit. Hij snapt het wel zegt hij maar Eveline gelijk 'Ik niet'.
Ze zijn van Samsung, geloof ik.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik wil ook zo'n fotolijst, waar kun je die kopen en wat is het merk?
ik hoop het !quote:Op maandag 1 januari 2007 17:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat dat ook gaat gebeuren
De troost van de loosers......quote:Op maandag 1 januari 2007 17:54 schreef Gert het volgende:
[..]
"Ik geef toch echt de voorkeur aan de buitenwereld, heel raar.:"
THNX!quote:Op maandag 1 januari 2007 17:56 schreef Day het volgende:
[..]
Ze zijn van Samsung, geloof ik.
Grote sponsor van het programma.
Waar maak je je druk omquote:Op maandag 1 januari 2007 17:54 schreef Gert het volgende:
Nou, wat een kapsones kutwijf is het toch ook zeg.![]()
yep, gelukkig is natasia niet zo paranoiaquote:Op maandag 1 januari 2007 18:00 schreef avonne het volgende:
Natasia vraag Nicolaas wat haar in de buitenwereld te wachten staat.
Hij probeert heel vriendelijk te zeggen "blijf zitten waar ze zit"
Eveline gaf het aan.....quote:Op maandag 1 januari 2007 18:04 schreef n1ek het volgende:
Waar staat dat ze tot 19:00 blijven? Leuk Nicolaas weer te zien maar de rest van mij wel weer gaan
Ben ik ook gaan doen. Evelien is echt niet te harden. Wat ben ik blij dat zij te zwak was om het vol te houden in het huis.quote:Op maandag 1 januari 2007 17:58 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Waar maak je je druk omstraks is ze weer weg.
Volg dan een andere groep. Ik volg Nicolaas en heb Eveline nog helemaal niet gehoord.
tja, maar hij ging voor het huis en het grote geld,.... dus ik zou er van maken ' praatjes vullen geen gaatjes'quote:Op maandag 1 januari 2007 18:05 schreef Black_king het volgende:
Stefan:"Controle heb je alleen als je afstand houdt"
Wijze woorden !
Hij ging in de fout door te denken de controle al in handen te hebben. Hij werd arrogant; dat is zijn valkuil geweest. Dat is de wijze les die hij niet durft uit te spreken, denk ik.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:07 schreef Fikkert het volgende:
[..]
tja, maar hij ging voor het huis en het grote geld,.... dus ik zou er van maken ' praatjes vullen geen gaatjes'
Nicolaas is echt de koning daar. Iedereen slijmt met hem en hangt aan zijn lippen. En hij vermaakt zich er zichtbaar mee.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:06 schreef demins het volgende:
Lekkere sluwe vos, hij speelt met Natasia als een kat met een muisje!![]()
Ze hebben elkaar altijd wel gewaardeerd, zagen elkaar meer als rivalen voor de winst dan dat ze elkaar niet mochten ofzo.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:11 schreef Black_king het volgende:
Stefan en Nicolaas ineens de vriendelijkheid zelve naar elkaar....
ze konden best goed met elkaar opschieten, hoor.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:11 schreef Black_king het volgende:
Stefan en Nicolaas ineens de vriendelijkheid zelve naar elkaar....
De ontspanning, van uit het spel zijn ?quote:Op maandag 1 januari 2007 18:18 schreef Day het volgende:
Er is iets anders aan Stephan, maar ik kan m'n vinger er niet opleggen.
Het blijft een rotkop!quote:Op maandag 1 januari 2007 18:18 schreef Black_king het volgende:
Natasia ziet er zo veel jonger uit, met haar haren
Ligt imho helemaal in het kader van: "De eerste BBQ van 2007".... lekker gek doen.....quote:Op maandag 1 januari 2007 18:20 schreef demins het volgende:
Waarom willen ze de bbq-gerechten persé buiten opeten?![]()
Ik krijg het al koud als ik er naar kijk!quote:Op maandag 1 januari 2007 18:22 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ligt imho helemaal in het kader van: "De eerste BBQ van 2007".... lekker gek doen.....![]()
Omdat Bart zijn vrienden een hak wil zetten die altijd bij de eerste zonnestraal in het jaar de allereerste bbq van Nederland willen houden...quote:Op maandag 1 januari 2007 18:20 schreef demins het volgende:
Waarom willen ze de bbq-gerechten persé buiten opeten?![]()
Dan heeft ie dus weer verloren......quote:Op maandag 1 januari 2007 18:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Omdat Bart zijn vrienden een hak wil zetten die altijd bij de eerste zonnestraal in het jaar de allereerste bbq van Nederland buiten willen houden...
Hij heeft zijn vrienden een hak gezet door de eerste bbq vh jaar te organiseren.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:26 schreef Black_king het volgende:
[..]
Dan heeft ie dus weer verloren......![]()
Vanmorgen 08:00u ging de zon op; ik dacht dat ze dan de BBQ hadden....quote:Op maandag 1 januari 2007 18:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij heeft zijn vrienden een hak gezet door de eerste bbq vh jaar te organiseren.
Manenschijn, zonneschijn wat doet het ertoe, het gaat om een bbq
A ha, dus de redactie heeft ook door dat Nicolaas popi is onder de streamers (en kijkers?). Wie weet, gaan ze hem proberen te laten blijven....quote:Op maandag 1 januari 2007 18:30 schreef Black_king het volgende:
De streams zijn dus ook voornamelijk op Nicolaas gericht !
hoop zoquote:Op maandag 1 januari 2007 18:36 schreef Bagheera het volgende:
[..]
A ha, dus de redactie heeft ook door dat Nicolaas popi is onder de streamers (en kijkers?). Wie weet, gaan ze hem proberen te laten blijven....![]()
Ik vind het echt afschuwelijk staanquote:Op maandag 1 januari 2007 18:18 schreef Black_king het volgende:
Natasia ziet er zo veel jonger uit, met haar haren
dat zou ik ook vet gaaf vinden. Ben ook benioeuwd of hij nu nog zijn 50000 euro heeft gekregenquote:Op maandag 1 januari 2007 18:36 schreef Bagheera het volgende:
[..]
A ha, dus de redactie heeft ook door dat Nicolaas popi is onder de streamers (en kijkers?). Wie weet, gaan ze hem proberen te laten blijven....![]()
Ik snap je Dayquote:Op maandag 1 januari 2007 18:18 schreef Day het volgende:
Er is iets anders aan Stephan, maar ik kan m'n vinger er niet opleggen.
Hoop dat daar blijftquote:Op maandag 1 januari 2007 18:40 schreef tipsch het volgende:
jammer dat Bert maar met die barbeque bezig blijft, komt d'r toch even bijzitten Bertje
Ja, dat zal het wel zijn. Hij ziet er jonger en relaxter uit.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik snap je Day
denk:
zn haar uit de watergolf
de spanning weg
sex gehad
zonnebankje
andere kleren
Ik ook niet hoor. Bert gaat nu iedere confrontatie [reken maar dat de oud-bewoners daarop uit zijn!) uit de weg door zich vol op de barbeque te storten.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:41 schreef kleinzusje het volgende:
Het spijt me zeer maar ik trek die Bart elke dag minder.......................... eikel
Meteen duidelijk wie de baasjes zijnquote:Op maandag 1 januari 2007 18:42 schreef Bagheera het volgende:
Nathaneal is stil trouwens. Trekt zich terug in zijn schulp omdat Nicolaas er is. Ook een zelfverzekerd type.
quote:Op maandag 1 januari 2007 18:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Bert gaat nu iedere confrontatie [reken maar dat de oud-bewoners daarop uit zijn!) uit de weg door zich vol op de barbeque te storten.
Heb al 100 x gezegd: als je je te min voelt voor dit spel, rot dan op...................quote:Op maandag 1 januari 2007 18:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Bert gaat nu iedere confrontatie [reken maar dat de oud-bewoners daarop uit zijn!) uit de weg door zich vol op de barbeque te storten.
ik denk dat het spel nu even op een te hoog niveau zit voor Bert, omgekeerde situatiequote:Op maandag 1 januari 2007 18:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb al 100 x gezegd: als je je te min voelt voor dit spel, rot dan op...................
Jammer dat de oud-bewoners zo weggaan, anders had Bert er niet onderuit gekomen.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik denk dat het spel nu even op een te hoog niveau zit voor Bert, omgekeerde situatie
Je bedoelt als je het spel te min vindt toch?quote:Op maandag 1 januari 2007 18:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb al 100 x gezegd: als je je te min voelt voor dit spel, rot dan op...................
quote:Op maandag 1 januari 2007 18:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je bedoelt als je het spel te min vindt toch?![]()
Als er nog maar 4 personen zouden zitten zouden m.i. het Nathanael, Huub en Nicolaas en Natasia moeten zijnquote:Op maandag 1 januari 2007 18:58 schreef Sonique het volgende:
Afgezien van de Huub actie, vind ik daqt de rest een stel ingekakte figuren zijn geworden.
Je merkt dat er vanaf de redactie vanalles gedaan wordt om een beetje pit in de tent te brengen, maar de bewoners laten het allemaal liggen...
Een beetje het BB effect zeg maar...
Joost heeft net een nieuwe baan.....quote:Op maandag 1 januari 2007 18:58 schreef Sonique het volgende:
Afgezien van de Huub actie, vind ik daqt de rest een stel ingekakte figuren zijn geworden.
Je merkt dat er vanaf de redactie vanalles gedaan wordt om een beetje pit in de tent te brengen, maar de bewoners laten het allemaal liggen...
Een beetje het BB effect zeg maar...
Nicolaas: en dan blijkt het niet oprecht te zijnquote:Op maandag 1 januari 2007 19:09 schreef Black_king het volgende:
Bart zou er uitstappen voor Lesley.
Loze praatjes, ik geloof het pas op het moment dat hij daadwerkelijk de poort uitloopt...quote:Op maandag 1 januari 2007 19:09 schreef Black_king het volgende:
Bart zou er uitstappen voor Lesley.
Quote je mijquote:Op maandag 1 januari 2007 19:07 schreef demins het volgende:
Ik heb vandaag helemaal niks neergepresteerd!![]()
Ze mag van mij nu een handoek over de camera gooienquote:Op maandag 1 januari 2007 19:18 schreef Black_king het volgende:
Ilona denkt dat zij de eerste is die weggaat
quote:Op maandag 1 januari 2007 19:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ze mag van mij nu een handoek over de camera gooien
Iemand die ook al die onzin op fok! leestquote:Op maandag 1 januari 2007 19:23 schreef bosb het volgende:
zou hummie toch meewerken bij de gouden kooi?? Natasia praat nu over het feit dat lesley te horen heeft gekregen van "opperhoofd en mijn vriendin" dat ze niet meer terug hoeft te komen. Wie is die vriendin?? Hummie??
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 1 januari 2007 19:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Iemand die ook al die onzin op fok! leest![]()
Waarom denkt iedereen dat Lesley weg gaat ?quote:
Hoorde je wat natasia net vertelde???quote:Op maandag 1 januari 2007 19:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat Lesley weg gaat ?
Ik niet... loopt allemaal prima.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:30 schreef Day het volgende:
Hebben er nog meer mensen last van bufferende streams?
afentoequote:Op maandag 1 januari 2007 19:30 schreef Day het volgende:
Hebben er nog meer mensen last van bufferende streams?
Viola Holt die stiekem die 40 gestoorde streamers in de gaten houdt...quote:Op maandag 1 januari 2007 19:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Iemand die ook al die onzin op fok! leest![]()
Watsgebeurt? Wat zei hij dan?quote:Op maandag 1 januari 2007 19:49 schreef kleinzusje het volgende:
En die haat van Bart naar Huub is echt ziek............... waar is die bang voor ?
Gewoon alles ! Maar net met de CP die Huub aan Ilona gaf: "oh ja hoor, hoe voorspelbaar, Nico wil jij even voor me vloeken"quote:
Huub heeft een beetje hetzelfde profiel als Bart: een jonge smartass.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:49 schreef kleinzusje het volgende:
En die haat van Bart naar Huub is echt ziek............... waar is die bang voor ?
Okee, net gemist dan (keek naar de uitzending). Klinkt inderdaad naar van Bert.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:57 schreef kleinzusje het volgende:
Gewoon alles ! Maar net met de CP die Huub aan Ilona gaf: "oh ja hoor, hoe voorspelbaar, Nico wil jij even voor me vloeken"
Daar heb je een punt !! Pure herkenning van wat Bart zelf onderdrukt in het huisquote:Op maandag 1 januari 2007 20:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub heeft een beetje hetzelfde profiel als Bart: een jonge smartass.
Alleen is Bart een oud wijf van geest.
Ze zouden zo onderhand beter moeten weten.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:16 schreef n1ek het volgende:
Weer censuur omdat het over het programma gaat
elke zin die ze zeggen wordt wel geanalyseerd zowat. Snap wel wat ze bedoelt. Maar toch. Sommige dingen zijn zoals ze zijn.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:17 schreef Suikeroom het volgende:
Nena had wel een goed punt.. alles wat ze zeggen wordt serieus genomen.. mensen op forums snappen grapjes niet
ben ik het ook zeker mee eens, sommige opmerkingen (als grap bedoelt) beginnen hier ook vaak een eigen leven te leidenquote:Op maandag 1 januari 2007 20:17 schreef Suikeroom het volgende:
Nena had wel een goed punt.. alles wat ze zeggen wordt serieus genomen.. mensen op forums snappen grapjes niet
Nicolaas was weer leuk om te zien.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:46 schreef HiDiHo het volgende:
Oud bewoners verlaten het huis !
[afbeelding]
quote:Op maandag 1 januari 2007 20:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Nicolaas was weer leuk om te zien.
Stefan is wel een aardige gast.
Angelique nog even nietszeggend.
Evelien een walgelijke poeha-snol.
Ik ben wat milder gestemd over de dames.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:59 schreef Gert het volgende:
Nicolaas was weer leuk om te zien.
Stefan is wel een aardige gast.
Angelique nog even nietszeggend.
Evelien een walgelijke poeha-snol.
dus het janken van Lesley en de bed actie was een gevolg van haar komende ontslag.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:17 schreef Gert het volgende:
Nena heeft volgens Nataasia gezegd dat ze het leuk vindt dat er nieuw personeel komt. "Wat nou leuk! Heeft ze Lesley gisteren niet in tranen gezien dan?"
Let him sleep on it, baby, baby, let him sleep on it.quote:
yes.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:43 schreef Day het volgende:
[..]
Let him sleep on it, baby, baby, let him sleep on it.
He'll give you an answer in the morning
I gotta know right now!quote:Op maandag 1 januari 2007 21:43 schreef Day het volgende:
[..]
Let him sleep on it, baby, baby, let him sleep on it.
He'll give you an answer in the morning
quote:Op maandag 1 januari 2007 21:17 schreef Gert het volgende:
Nena heeft volgens Nataasia gezegd dat ze het leuk vindt dat er nieuw personeel komt. "Wat nou leuk! Heeft ze Lesley gisteren niet in tranen gezien dan?"
Is eng gewoon, zelfs het beeld klopt. De plofkop met het mooie meisjequote:
Hier geen problemen.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:55 schreef beco het volgende:
ik heb geen streams meer, kan de sites zelfs niet meer bereiken inclusie TIEN
jullie wel ??
Het meisje dat zingt, is niet het meisje dat je ziet. Filosofisch gezien is dit ook het geval nu natuurlijk. De redactie souffleert.....quote:Op maandag 1 januari 2007 21:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Is eng gewoon, zelfs het beeld klopt. De plofkop met het mooie meisje![]()
[afbeelding]
Lesley wordt waarschijnlijk ontslagenquote:Op maandag 1 januari 2007 21:58 schreef D.Rose het volgende:
even voor de duidelijkheid
ik heb meegekregen dat Brian wijn over Nena heeft gegooid en haar hoer noemde en dat Huub met een hoer in bad heeft zitten frunniken. Waren er nog meer 'hoogtepunten' afgelopen week?
Een volledig naakte stripteasedanseres voor huub.... en een pijpsessie voor Huub in bed.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:58 schreef D.Rose het volgende:
ik heb meegekregen dat Brian wijn over Nena heeft gegooid en haar hoer noemde en dat Huub met een hoer in bad heeft zitten frunniken. Waren er nog meer 'hoogtepunten' afgelopen week?
En je kunt ook altijd hier kijken: [DGK] Updates.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:58 schreef D.Rose het volgende:
en misschien wel een druiper voor huub huub huubquote:Op maandag 1 januari 2007 22:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een volledig naakte stripteasedanseres voor huub.... en een pijpsessie voor Huub in bed.
De man wordt steeds meer zichzelf en dus steeds triester.quote:
Lesley wist zelf nog nergens van. Ze had het alleen gelezen op de dgk site volgens mij. Toen ze gisteren weg ging zei ze nog "misschien tot morgen en anders overmorgen".quote:Op maandag 1 januari 2007 22:08 schreef SmeerCaas het volgende:
Lesley ontslagen.... is dat een feit of een vermoeden op basis van het nieuwe personeel dat komt? Zijn hier concrete uitspraken over gedaan?
Onzin, is op fok! verzonnenquote:Op maandag 1 januari 2007 22:08 schreef SmeerCaas het volgende:
Lesley ontslagen.... is dat een feit of een vermoeden op basis van het nieuwe personeel dat komt? Zijn hier concrete uitspraken over gedaan?
Wel eerlijk blijven....het echte "hoogtepunt" bleef (2x) uit.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een volledig naakte stripteasedanseres voor huub.... en een pijpsessie voor Huub in bed.
Hij weet ook dat je in de logstats kunt zien welke pagina's er bekenen worden.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De man wordt steeds meer zichzelf en dus steeds triester.
quote:Op maandag 1 januari 2007 22:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En je kunt ook altijd hier kijken: [DGK] Updates.
Er staat toch echt op de gouden kooi site dat ze oa een nieuw paardenmeisje zoeken. Dus zo erg onzin zal het niet zijn.quote:
Ik weet dat het hier staat, maar ik moet het eerst nog maar zien. Kan ook een truukje zijn om de druk op het huidige personeel op te voeren.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er staat toch echt op de gouden kooi site dat ze oa een nieuw paardenmeisje zoeken. Dus zo erg onzin zal het niet zijn.
Romantisch filmpje Scan, van Bart en Lesleyquote:Op maandag 1 januari 2007 23:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er staat toch echt op de gouden kooi site dat ze oa een nieuw paardenmeisje zoeken. Dus zo erg onzin zal het niet zijn.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:28 schreef Fikkert het volgende:
ik ga ook maar eens naar bed, slaap ze
Wat kan ik zeggen, hij is al verder dan ikquote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vind....dat Brian totaal niet kan gitaarspelen![]()
Het verbaasd mij dat hij alleen maar aan het pingelen is...mij lijkt dat als je les krijgt, je de riedeltjes van de leraar moet oefenen net zolang totdat het feilloos gaat...of doet ie dat ook en laten ze dat niet zien?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Wat kan ik zeggen, hij is al verder dan ik![]()
Ik kom nog niet verder dan 3 akkoorden ...![]()
Gezocht: gitaarleraar(es)
Dat verbaasd mij ook ja. Volgens mij hoor ik nu al maanden dezelfde riedeltjes voorbij komenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het verbaasd mij dat hij alleen maar aan het pingelen is...mij lijkt dat als je les krijgt, je de riedeltjes van de leraar moet oefenen net zolang totdat het feilloos gaat...of doet ie dat ook en laten ze dat niet zien?
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Het verbaasd mij dat hij alleen maar aan het pingelen is...mij lijkt dat als je les krijgt, je de riedeltjes van de leraar moet oefenen net zolang totdat het feilloos gaat...of doet ie dat ook en laten ze dat niet zien?
Vond het ooit wel een mooi nummer, maar tegenwoordig kan ik het een stuk minder waarderen. Heel gekquote:
Als je nog gitaar les wilt, volgens mij komt de gitaarleraar elke week langs bij brianquote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Vond het ooit wel een mooi nummer, maar tegenwoordig kan ik het een stuk minder waarderen. Heel gek![]()
Weet ik. Heb ik een week vakantie, istie ziekquote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je nog gitaar les wilt, volgens mij komt de gitaarleraar elke week langs bij brian![]()
Naja, als hij binnenkort z'n eerste bundel van dit jaar uitbrengt en het nummer wat hij aan het maken is zal er toch wel een lampje moeten gaan branden denk ik. 4 verkocht gedichtenbundels (door 3 jonge vrouwelijke fans en 1 door Netty) en 4 verkochte CD's (door dezelfde personen) ...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Het is voor hem te hopen dat ie de villa wint want als hij denkt dat de wereld op hem zit te wachten als dichter, acteur, songwriter etc. dan ben ik bang dat hij van een kouwe kermis thuis zal komen.
Wanneer en hoe laat komt ie, normaal gesproken ?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:02 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Weet ik. Heb ik een week vakantie, istie ziek(d.w.z. teveel gezopen met de kerst)
Normaal gesproken kan ik helaas niet kijken. Baas vindt de streams niet zo leuk![]()
Weet ik niet precies eigenlijk. Kan me wel vaag herinneren dat hij vorige week vertelde, toen Brian met hem aan de telefoon zat vanwege de verwendagquote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wanneer en hoe laat komt ie, normaal gesproken ?
Zal nog wel een hele tijd duren voordat zijn eerste bundel uitkomt want het zal wel stikken vd plagiaat...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:07 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Naja, als hij binnenkort z'n eerste bundel van dit jaar uitbrengt en het nummer wat hij aan het maken is zal er toch wel een lampje moeten gaan branden denk ik. 4 verkocht gedichtenbundels (door 3 jonge vrouwelijke fans en 1 door Netty) en 4 verkochte CD's (door dezelfde personen) ...![]()
Heb ze gevonden...¤239 zijn zequote:Op maandag 1 januari 2007 17:56 schreef Day het volgende:
[..]
Ze zijn van Samsung, geloof ik.
Grote sponsor van het programma.
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zal nog wel een hele tijd duren voordat zijn eerste bundel uitkomt want het zal wel stikken vd plagiaat...
Vond het een zware afknapper dat het gedicht wat hij zijn moeder voor heeft gedragen een bestaande tekst bleek te zijn...
De goedkopere varianten schijnen bij de Etos (of een andere drogist) rond de 60 euries te kosten.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heb ze gevonden...¤239 zijn ze
Misschien kunnen wij wel een gedicht voor brian schrijven. Dat zal een leuke tekst wordenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zal nog wel een hele tijd duren voordat zijn eerste bundel uitkomt want het zal wel stikken vd plagiaat...
Vond het een zware afknapper dat het gedicht wat hij zijn moeder voor heeft gedragen een bestaande songtekst bleek te zijn...
Goed ideequote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij wel een gedicht voor brian schrijven. Dat zal een leuke tekst worden![]()
Ja Nathanael heeft dat inderdaad op een heeeeeeeeeeeeel slinkse manier gedaan...inderdaad heel subtiel !!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:17 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nou inderdaadVond het dan ook een strakke actie van .NL om ff de clip op youtube op te zoeken en hem er even subtiel mee om z'n oren te slaan
![]()
Wil die gozer trouwens een psychose oplopen ofzo ? Heeft volgens mij al meer dan een week niet langer dan 3 uur geslapen en begint al behoorlijk weird te doen(Stukjes sinasappel met een staalborstel tussen je tanden verwijderen enzo
)
Van mij mag je een topic starten, ik ben benieuwd of er nog creatieve fokkers! naar dgk kijken.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Leuk nieuw nieuw topic ! Maken we met z'n allen een gedicht voor Brian, van alle Fok!kers![]()
(en dan wel opsturen natuurlijk, LS weet het adres wel)
Talpa Productiesquote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Leuk nieuw nieuw topic ! Maken we met z'n allen een gedicht voor Brian, van alle Fok!kers![]()
Eerlijk gezegd valt het me het ook mee van Nena dat ze nog niet teruggekropen isquote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja Nathanael heeft dat inderdaad op een heeeeeeeeeeeeel slinkse manier gedaan...inderdaad heel subtiel !!![]()
Ik vermoed dat Brian het vies vindt tegenvallen dat Nena nog niet op hem gekropen is na het hele incident...hij ging er bij iedereen zo prat op dat zij hem steeds weer op zocht als hij haar geen aandacht gaf...
Ja iedereen gewoon een stukje...zo kom je er wel tochquote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Van mij mag je een topic starten, ik ben benieuwd of er nog creatieve fokkers! naar dgk kijken.
Natuurlijk kunnen ze/we ook elkaar aanvullen
Tjonge hee die moeder alleen al...ik zou in Nena d'r plaats ook flink afstand nemen, wat een zeikwijf!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd valt het me het ook mee van Nena dat ze nog niet teruggekropen is![]()
Anderzijds was het voor Nena natuurlijk een mooi excuus om er gelijk een einde aan te maken. Begon natuurlijk al wel weer heel saai te worden![]()
Eventueel kunnen we net als brianquote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja iedereen gewoon een stukje...zo kom je er wel toch![]()
We weten vast ook nog wel iets met de liefde voor zijn moederquote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:34 schreef vronie het volgende:
Brain heel ontvlambaar die gaat voor de duiten als hij nena ziet is hij niet meer te stuiten.
![]()
Ja hij moet zeker in zijn Sinterklaasstijl anders komt de grap niet overquote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eventueel kunnen we net als briandeze url's gebruiken
![]()
Ben al bezig hem te startenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja iedereen gewoon een stukje...zo kom je er wel toch![]()
Gedicht voor Brianquote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:24 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Uhm, ik heb er ook een Voor Brian, van alle Fok!kersquote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gedicht voor Brian
At your service![]()
Weet ik ook (overigens ook op de blog van .NL), maar jou inspiratie mag toch zeker niet ontbreken in dit gedichtquote:Op dinsdag 2 januari 2007 02:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Talpa Producties
De Gouden Kooi
T.a.v. naam bewoner
Postbus 406
1200 AK HILVERSUM
Staat gewoon op de site hoor.
Ze is nu wakker en aait Benji. Gaat vervolgens weer slapen en Benji kruipt weer onder de dekens.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 04:19 schreef HiDiHo het volgende:
Benji springt net op bed en nena doet haar dekbed over hem heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |