Hij ging in de fout door te denken de controle al in handen te hebben. Hij werd arrogant; dat is zijn valkuil geweest. Dat is de wijze les die hij niet durft uit te spreken, denk ik.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:07 schreef Fikkert het volgende:
[..]
tja, maar hij ging voor het huis en het grote geld,.... dus ik zou er van maken ' praatjes vullen geen gaatjes'
Nicolaas is echt de koning daar. Iedereen slijmt met hem en hangt aan zijn lippen. En hij vermaakt zich er zichtbaar mee.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:06 schreef demins het volgende:
Lekkere sluwe vos, hij speelt met Natasia als een kat met een muisje!![]()
Ze hebben elkaar altijd wel gewaardeerd, zagen elkaar meer als rivalen voor de winst dan dat ze elkaar niet mochten ofzo.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:11 schreef Black_king het volgende:
Stefan en Nicolaas ineens de vriendelijkheid zelve naar elkaar....
ze konden best goed met elkaar opschieten, hoor.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:11 schreef Black_king het volgende:
Stefan en Nicolaas ineens de vriendelijkheid zelve naar elkaar....
De ontspanning, van uit het spel zijn ?quote:Op maandag 1 januari 2007 18:18 schreef Day het volgende:
Er is iets anders aan Stephan, maar ik kan m'n vinger er niet opleggen.
Het blijft een rotkop!quote:Op maandag 1 januari 2007 18:18 schreef Black_king het volgende:
Natasia ziet er zo veel jonger uit, met haar haren
Ligt imho helemaal in het kader van: "De eerste BBQ van 2007".... lekker gek doen.....quote:Op maandag 1 januari 2007 18:20 schreef demins het volgende:
Waarom willen ze de bbq-gerechten persé buiten opeten?![]()
Ik krijg het al koud als ik er naar kijk!quote:Op maandag 1 januari 2007 18:22 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ligt imho helemaal in het kader van: "De eerste BBQ van 2007".... lekker gek doen.....![]()
Omdat Bart zijn vrienden een hak wil zetten die altijd bij de eerste zonnestraal in het jaar de allereerste bbq van Nederland willen houden...quote:Op maandag 1 januari 2007 18:20 schreef demins het volgende:
Waarom willen ze de bbq-gerechten persé buiten opeten?![]()
Dan heeft ie dus weer verloren......quote:Op maandag 1 januari 2007 18:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Omdat Bart zijn vrienden een hak wil zetten die altijd bij de eerste zonnestraal in het jaar de allereerste bbq van Nederland buiten willen houden...
Hij heeft zijn vrienden een hak gezet door de eerste bbq vh jaar te organiseren.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:26 schreef Black_king het volgende:
[..]
Dan heeft ie dus weer verloren......![]()
Vanmorgen 08:00u ging de zon op; ik dacht dat ze dan de BBQ hadden....quote:Op maandag 1 januari 2007 18:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij heeft zijn vrienden een hak gezet door de eerste bbq vh jaar te organiseren.
Manenschijn, zonneschijn wat doet het ertoe, het gaat om een bbq
A ha, dus de redactie heeft ook door dat Nicolaas popi is onder de streamers (en kijkers?). Wie weet, gaan ze hem proberen te laten blijven....quote:Op maandag 1 januari 2007 18:30 schreef Black_king het volgende:
De streams zijn dus ook voornamelijk op Nicolaas gericht !
hoop zoquote:Op maandag 1 januari 2007 18:36 schreef Bagheera het volgende:
[..]
A ha, dus de redactie heeft ook door dat Nicolaas popi is onder de streamers (en kijkers?). Wie weet, gaan ze hem proberen te laten blijven....![]()
Ik vind het echt afschuwelijk staanquote:Op maandag 1 januari 2007 18:18 schreef Black_king het volgende:
Natasia ziet er zo veel jonger uit, met haar haren
dat zou ik ook vet gaaf vinden. Ben ook benioeuwd of hij nu nog zijn 50000 euro heeft gekregenquote:Op maandag 1 januari 2007 18:36 schreef Bagheera het volgende:
[..]
A ha, dus de redactie heeft ook door dat Nicolaas popi is onder de streamers (en kijkers?). Wie weet, gaan ze hem proberen te laten blijven....![]()
Ik snap je Dayquote:Op maandag 1 januari 2007 18:18 schreef Day het volgende:
Er is iets anders aan Stephan, maar ik kan m'n vinger er niet opleggen.
Hoop dat daar blijftquote:Op maandag 1 januari 2007 18:40 schreef tipsch het volgende:
jammer dat Bert maar met die barbeque bezig blijft, komt d'r toch even bijzitten Bertje
Ja, dat zal het wel zijn. Hij ziet er jonger en relaxter uit.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik snap je Day
denk:
zn haar uit de watergolf
de spanning weg
sex gehad
zonnebankje
andere kleren
Ik ook niet hoor. Bert gaat nu iedere confrontatie [reken maar dat de oud-bewoners daarop uit zijn!) uit de weg door zich vol op de barbeque te storten.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:41 schreef kleinzusje het volgende:
Het spijt me zeer maar ik trek die Bart elke dag minder.......................... eikel
Meteen duidelijk wie de baasjes zijnquote:Op maandag 1 januari 2007 18:42 schreef Bagheera het volgende:
Nathaneal is stil trouwens. Trekt zich terug in zijn schulp omdat Nicolaas er is. Ook een zelfverzekerd type.
quote:Op maandag 1 januari 2007 18:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Bert gaat nu iedere confrontatie [reken maar dat de oud-bewoners daarop uit zijn!) uit de weg door zich vol op de barbeque te storten.
Heb al 100 x gezegd: als je je te min voelt voor dit spel, rot dan op...................quote:Op maandag 1 januari 2007 18:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Bert gaat nu iedere confrontatie [reken maar dat de oud-bewoners daarop uit zijn!) uit de weg door zich vol op de barbeque te storten.
ik denk dat het spel nu even op een te hoog niveau zit voor Bert, omgekeerde situatiequote:Op maandag 1 januari 2007 18:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb al 100 x gezegd: als je je te min voelt voor dit spel, rot dan op...................
Jammer dat de oud-bewoners zo weggaan, anders had Bert er niet onderuit gekomen.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik denk dat het spel nu even op een te hoog niveau zit voor Bert, omgekeerde situatie
Je bedoelt als je het spel te min vindt toch?quote:Op maandag 1 januari 2007 18:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb al 100 x gezegd: als je je te min voelt voor dit spel, rot dan op...................
quote:Op maandag 1 januari 2007 18:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je bedoelt als je het spel te min vindt toch?![]()
Als er nog maar 4 personen zouden zitten zouden m.i. het Nathanael, Huub en Nicolaas en Natasia moeten zijnquote:Op maandag 1 januari 2007 18:58 schreef Sonique het volgende:
Afgezien van de Huub actie, vind ik daqt de rest een stel ingekakte figuren zijn geworden.
Je merkt dat er vanaf de redactie vanalles gedaan wordt om een beetje pit in de tent te brengen, maar de bewoners laten het allemaal liggen...
Een beetje het BB effect zeg maar...
Joost heeft net een nieuwe baan.....quote:Op maandag 1 januari 2007 18:58 schreef Sonique het volgende:
Afgezien van de Huub actie, vind ik daqt de rest een stel ingekakte figuren zijn geworden.
Je merkt dat er vanaf de redactie vanalles gedaan wordt om een beetje pit in de tent te brengen, maar de bewoners laten het allemaal liggen...
Een beetje het BB effect zeg maar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |