De man wordt steeds meer zichzelf en dus steeds triester.quote:
Lesley wist zelf nog nergens van. Ze had het alleen gelezen op de dgk site volgens mij. Toen ze gisteren weg ging zei ze nog "misschien tot morgen en anders overmorgen".quote:Op maandag 1 januari 2007 22:08 schreef SmeerCaas het volgende:
Lesley ontslagen.... is dat een feit of een vermoeden op basis van het nieuwe personeel dat komt? Zijn hier concrete uitspraken over gedaan?
Onzin, is op fok! verzonnenquote:Op maandag 1 januari 2007 22:08 schreef SmeerCaas het volgende:
Lesley ontslagen.... is dat een feit of een vermoeden op basis van het nieuwe personeel dat komt? Zijn hier concrete uitspraken over gedaan?
Wel eerlijk blijven....het echte "hoogtepunt" bleef (2x) uit.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een volledig naakte stripteasedanseres voor huub.... en een pijpsessie voor Huub in bed.
Hij weet ook dat je in de logstats kunt zien welke pagina's er bekenen worden.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De man wordt steeds meer zichzelf en dus steeds triester.
quote:Op maandag 1 januari 2007 22:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En je kunt ook altijd hier kijken: [DGK] Updates.
Er staat toch echt op de gouden kooi site dat ze oa een nieuw paardenmeisje zoeken. Dus zo erg onzin zal het niet zijn.quote:
Ik weet dat het hier staat, maar ik moet het eerst nog maar zien. Kan ook een truukje zijn om de druk op het huidige personeel op te voeren.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er staat toch echt op de gouden kooi site dat ze oa een nieuw paardenmeisje zoeken. Dus zo erg onzin zal het niet zijn.
Romantisch filmpje Scan, van Bart en Lesleyquote:Op maandag 1 januari 2007 23:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er staat toch echt op de gouden kooi site dat ze oa een nieuw paardenmeisje zoeken. Dus zo erg onzin zal het niet zijn.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:28 schreef Fikkert het volgende:
ik ga ook maar eens naar bed, slaap ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |