elke zin die ze zeggen wordt wel geanalyseerd zowat. Snap wel wat ze bedoelt. Maar toch. Sommige dingen zijn zoals ze zijn.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:17 schreef Suikeroom het volgende:
Nena had wel een goed punt.. alles wat ze zeggen wordt serieus genomen.. mensen op forums snappen grapjes niet
ben ik het ook zeker mee eens, sommige opmerkingen (als grap bedoelt) beginnen hier ook vaak een eigen leven te leidenquote:Op maandag 1 januari 2007 20:17 schreef Suikeroom het volgende:
Nena had wel een goed punt.. alles wat ze zeggen wordt serieus genomen.. mensen op forums snappen grapjes niet
Nicolaas was weer leuk om te zien.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:46 schreef HiDiHo het volgende:
Oud bewoners verlaten het huis !
[afbeelding]
quote:Op maandag 1 januari 2007 20:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Nicolaas was weer leuk om te zien.
Stefan is wel een aardige gast.
Angelique nog even nietszeggend.
Evelien een walgelijke poeha-snol.
Ik ben wat milder gestemd over de dames.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:59 schreef Gert het volgende:
Nicolaas was weer leuk om te zien.
Stefan is wel een aardige gast.
Angelique nog even nietszeggend.
Evelien een walgelijke poeha-snol.
dus het janken van Lesley en de bed actie was een gevolg van haar komende ontslag.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:17 schreef Gert het volgende:
Nena heeft volgens Nataasia gezegd dat ze het leuk vindt dat er nieuw personeel komt. "Wat nou leuk! Heeft ze Lesley gisteren niet in tranen gezien dan?"
Let him sleep on it, baby, baby, let him sleep on it.quote:
yes.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:43 schreef Day het volgende:
[..]
Let him sleep on it, baby, baby, let him sleep on it.
He'll give you an answer in the morning
I gotta know right now!quote:Op maandag 1 januari 2007 21:43 schreef Day het volgende:
[..]
Let him sleep on it, baby, baby, let him sleep on it.
He'll give you an answer in the morning
quote:Op maandag 1 januari 2007 21:17 schreef Gert het volgende:
Nena heeft volgens Nataasia gezegd dat ze het leuk vindt dat er nieuw personeel komt. "Wat nou leuk! Heeft ze Lesley gisteren niet in tranen gezien dan?"
Is eng gewoon, zelfs het beeld klopt. De plofkop met het mooie meisjequote:
Hier geen problemen.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:55 schreef beco het volgende:
ik heb geen streams meer, kan de sites zelfs niet meer bereiken inclusie TIEN
jullie wel ??
Het meisje dat zingt, is niet het meisje dat je ziet. Filosofisch gezien is dit ook het geval nu natuurlijk. De redactie souffleert.....quote:Op maandag 1 januari 2007 21:54 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Is eng gewoon, zelfs het beeld klopt. De plofkop met het mooie meisje![]()
[afbeelding]
Lesley wordt waarschijnlijk ontslagenquote:Op maandag 1 januari 2007 21:58 schreef D.Rose het volgende:
even voor de duidelijkheid
ik heb meegekregen dat Brian wijn over Nena heeft gegooid en haar hoer noemde en dat Huub met een hoer in bad heeft zitten frunniken. Waren er nog meer 'hoogtepunten' afgelopen week?
Een volledig naakte stripteasedanseres voor huub.... en een pijpsessie voor Huub in bed.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:58 schreef D.Rose het volgende:
ik heb meegekregen dat Brian wijn over Nena heeft gegooid en haar hoer noemde en dat Huub met een hoer in bad heeft zitten frunniken. Waren er nog meer 'hoogtepunten' afgelopen week?
En je kunt ook altijd hier kijken: [DGK] Updates.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:58 schreef D.Rose het volgende:
en misschien wel een druiper voor huub huub huubquote:Op maandag 1 januari 2007 22:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een volledig naakte stripteasedanseres voor huub.... en een pijpsessie voor Huub in bed.
De man wordt steeds meer zichzelf en dus steeds triester.quote:
Lesley wist zelf nog nergens van. Ze had het alleen gelezen op de dgk site volgens mij. Toen ze gisteren weg ging zei ze nog "misschien tot morgen en anders overmorgen".quote:Op maandag 1 januari 2007 22:08 schreef SmeerCaas het volgende:
Lesley ontslagen.... is dat een feit of een vermoeden op basis van het nieuwe personeel dat komt? Zijn hier concrete uitspraken over gedaan?
Onzin, is op fok! verzonnenquote:Op maandag 1 januari 2007 22:08 schreef SmeerCaas het volgende:
Lesley ontslagen.... is dat een feit of een vermoeden op basis van het nieuwe personeel dat komt? Zijn hier concrete uitspraken over gedaan?
Wel eerlijk blijven....het echte "hoogtepunt" bleef (2x) uit.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een volledig naakte stripteasedanseres voor huub.... en een pijpsessie voor Huub in bed.
Hij weet ook dat je in de logstats kunt zien welke pagina's er bekenen worden.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De man wordt steeds meer zichzelf en dus steeds triester.
quote:Op maandag 1 januari 2007 22:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En je kunt ook altijd hier kijken: [DGK] Updates.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |