Nicolaas: en dan blijkt het niet oprecht te zijnquote:Op maandag 1 januari 2007 19:09 schreef Black_king het volgende:
Bart zou er uitstappen voor Lesley.
Loze praatjes, ik geloof het pas op het moment dat hij daadwerkelijk de poort uitloopt...quote:Op maandag 1 januari 2007 19:09 schreef Black_king het volgende:
Bart zou er uitstappen voor Lesley.
Quote je mijquote:Op maandag 1 januari 2007 19:07 schreef demins het volgende:
Ik heb vandaag helemaal niks neergepresteerd!![]()
Ze mag van mij nu een handoek over de camera gooienquote:Op maandag 1 januari 2007 19:18 schreef Black_king het volgende:
Ilona denkt dat zij de eerste is die weggaat
quote:Op maandag 1 januari 2007 19:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ze mag van mij nu een handoek over de camera gooien
Iemand die ook al die onzin op fok! leestquote:Op maandag 1 januari 2007 19:23 schreef bosb het volgende:
zou hummie toch meewerken bij de gouden kooi?? Natasia praat nu over het feit dat lesley te horen heeft gekregen van "opperhoofd en mijn vriendin" dat ze niet meer terug hoeft te komen. Wie is die vriendin?? Hummie??
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 1 januari 2007 19:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Iemand die ook al die onzin op fok! leest![]()
Waarom denkt iedereen dat Lesley weg gaat ?quote:
Hoorde je wat natasia net vertelde???quote:Op maandag 1 januari 2007 19:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat Lesley weg gaat ?
Ik niet... loopt allemaal prima.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:30 schreef Day het volgende:
Hebben er nog meer mensen last van bufferende streams?
afentoequote:Op maandag 1 januari 2007 19:30 schreef Day het volgende:
Hebben er nog meer mensen last van bufferende streams?
Viola Holt die stiekem die 40 gestoorde streamers in de gaten houdt...quote:Op maandag 1 januari 2007 19:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Iemand die ook al die onzin op fok! leest![]()
Watsgebeurt? Wat zei hij dan?quote:Op maandag 1 januari 2007 19:49 schreef kleinzusje het volgende:
En die haat van Bart naar Huub is echt ziek............... waar is die bang voor ?
Gewoon alles ! Maar net met de CP die Huub aan Ilona gaf: "oh ja hoor, hoe voorspelbaar, Nico wil jij even voor me vloeken"quote:
Huub heeft een beetje hetzelfde profiel als Bart: een jonge smartass.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:49 schreef kleinzusje het volgende:
En die haat van Bart naar Huub is echt ziek............... waar is die bang voor ?
Okee, net gemist dan (keek naar de uitzending). Klinkt inderdaad naar van Bert.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:57 schreef kleinzusje het volgende:
Gewoon alles ! Maar net met de CP die Huub aan Ilona gaf: "oh ja hoor, hoe voorspelbaar, Nico wil jij even voor me vloeken"
Daar heb je een punt !! Pure herkenning van wat Bart zelf onderdrukt in het huisquote:Op maandag 1 januari 2007 20:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub heeft een beetje hetzelfde profiel als Bart: een jonge smartass.
Alleen is Bart een oud wijf van geest.
Ze zouden zo onderhand beter moeten weten.quote:Op maandag 1 januari 2007 20:16 schreef n1ek het volgende:
Weer censuur omdat het over het programma gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |