Laat Lesley eerst maar eens bewijzen dat ze echt voor Bart wil gaan, voor ze hem voor wat voor keuze dan ook stelt. Dat zou lekker wezen, hij de enige kans die hij in zijn leven krijgt op zo'n Jackpot vergooien voor een relatie die mischien minder dan een jaar stand houd.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:16 schreef beco het volgende:
[..]
Precies. Of ze heeft te horen gekregen dat ze binnenkort ontslagen wordt als paardenmeisje, óf ze weet meer over de -helaas- wankele toekomst van DGK.
[..]
dat laatste lijkt me dan toch op dit moment het meest aannemelijke.
andere scenario's zijn misschien
- redactie wil haar in een actievere rol dwingen en ze vraagt zich af waarin ze verzeild is geraakt
- algehele moedeloosheid het afgelopen jaar overziend
- ze heeft de indruk dat bart nooit voor haar DGK verlaat en concludeert (terecht) dat hij haar dus niet echt serieus neemt
take your pick (met motivatie aub)
moeten we het daar nu al weer over hebben,.. moet ik weer lachenquote:Op maandag 1 januari 2007 16:25 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja ik ook, de eerste keer dat ik DGK keek, was Nicolaas zat, en ging op zn bek in de keuken
Hadden ze een of ander bierspel
jij denkt nog dat geld interessant is......quote:Op maandag 1 januari 2007 16:27 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Laat Lesley eerst maar eens bewijzen dat ze echt voor Bart wil gaan, voor ze hem voor wat voor keuze dan ook stelt. Dat zou lekker wezen, hij de enige kans die hij in zijn leven krijgt op zo'n Jackpot vergooien voor een relatie die mischien minder dan een jaar stand houd.
Als ze nou eerst een zorgt dat ze weet wat ze gisteren vroeg ( Ik wil weten wie jij bent....?) voor ze überhaupt eisen kan gaan stellen. Ik zie het al, straks is Bart niet goed bevonden na een tijdje en kan hij ook moven, maar dan heeft ie wel de kans op DGK laten varen.....![]()
je weet natuurlijk nooit of je de ware liefde hebt gevonden, zo zei die hetquote:Op maandag 1 januari 2007 16:45 schreef Black_king het volgende:
Nicholaas tegen Bart over echte liefde..... "Je weet natuurlijk nooit hoe het echt in elkaar zit...."
ja meteen weer op dat bedquote:Op maandag 1 januari 2007 16:46 schreef n1ek het volgende:
[..]
je weet natuurlijk nooit of je de ware liefde hebt gevonden, zo zei die het
En Eveline heeft het bed alweer gevonden
Wie ? Nicoquote:
hij flipte door, toen ging ie handoeken voor de camera's hangen en hij deed zn zender af, toen kwam de taxiquote:Op maandag 1 januari 2007 17:05 schreef Suikeroom het volgende:
ik ijk pas sinds dat BB is afgelopen.. waarom ging die Nicolaas eruit?
Hij was het niet eens met de regelverandering, hij heeft een sanctie afgedwongen....quote:Op maandag 1 januari 2007 17:05 schreef Suikeroom het volgende:
trok het nietquote:Op maandag 1 januari 2007 17:05 schreef Suikeroom het volgende:
quote:Op maandag 1 januari 2007 17:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik hoor Angelique de toekomst voorspellen van Nena...wat een bullshit allemaal dat geneuzel over kaartjes die gelegd worden. Lekkere algemene indrukken opsommen en dan doen alsof je de wijsheid in pacht hebt tjonge jonge hee...![]()
sorry, maar ik vind haar een van de weinige normale mensenquote:Op maandag 1 januari 2007 17:14 schreef Fikkert het volgende:
pffff,.. ik heb nu al weer genoeg van eveline... mute
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |