quote:Op maandag 1 januari 2007 15:18 schreef Gigageil het volgende:
Beste Wensen Iedereen....!
Dus Natasia denkt op 26 Februari mog even een groot feest te organiseren ? Met andere woorden heeft ze dus gewoon schijt aan wat Wilgo wil....![]()
![]()
Als Wilgo terug is uit Suriname , ik geloof op 12 januari, en hij zet haar voor de keuze, of jij eruit (DGK) of ik eruit (uit het leven van Natasia) dan ben ik benieuwd wat ze doet....?quote:Op maandag 1 januari 2007 15:32 schreef Black_king het volgende:
[..]
Da's waar ook, ja!
![]()
Hoezo zelfingenomen....![]()
quote:
OK, thx.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:10 schreef Ebinas het volgende:
Vandaag bespraken Ilona en Natasia dat Lesly een persoonlijkgesprek heeft gehad met twee personen van de snackbar en dat die 2 personen niet mis zijn. En dat ze daar zo verdrietig over is geweest.
helaas werd er niet gezegd waar het inhoudelijk over is gegaan.
Ik vermoed dat ze op haar dondr heeft gehad omdat ze teveel aan Bart vertelt, over andere bewoners praat en meer moet werken dan kroelen.........quote:Op maandag 1 januari 2007 15:44 schreef beco het volgende:
[..]
OK, thx.
dit is weer een interessant item wat mij betreft.
waarom is Lesley in de war en wat is de rol van de Talpa maffia hierin![]()
Laatst vertelde Bart dat Lesley eigenlijk gewoon alles mag zeggen. Maar ze vertelt nog niet eens zo gek veel vind ik als je kijkt wat ze allemaal kan vertellen. Maar wat er gisteravond allemaal tegen dr gezegd is weet ik natuurlijk ook niet.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze op haar dondr heeft gehad omdat ze teveel aan Bart vertelt, over andere bewoners praat en meer moet werken dan kroelen.........
ik denk dat het meer moet zijn. ik schat Lesley in dat ze hiervan niet gaat janken..quote:Op maandag 1 januari 2007 15:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze op haar dondr heeft gehad omdat ze teveel aan Bart vertelt, over andere bewoners praat en meer moet werken dan kroelen.........
Precies. Of ze heeft te horen gekregen dat ze binnenkort ontslagen wordt als paardenmeisje, óf ze weet meer over de -helaas- wankele toekomst van DGK.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:02 schreef beco het volgende:
[..]
ik denk dat het meer moet zijn. ik schat Lesley in dat ze hiervan niet gaat janken..
Ik denk dat ze ook niet zo van streek raakt van het eventueel stoppen van DGK. Waarom zou ze ? Des te eerder heeft ze Bart voor haarzelf alleen.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies. Of ze heeft te horen gekregen dat ze binnenkort ontslagen wordt als paardenmeisje, óf ze weet meer over de -helaas- wankele toekomst van DGK.
dat Bart dat zegt zegt mij weer niet veel.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:54 schreef n1ek het volgende:
[..]
Laatst vertelde Bart dat Lesley eigenlijk gewoon alles mag zeggen. Maar ze vertelt nog niet eens zo gek veel vind ik als je kijkt wat ze allemaal kan vertellen. Maar wat er gisteravond allemaal tegen dr gezegd is weet ik natuurlijk ook niet.
Het zou wel vreemd zijn dat ze Lesley juist op oudjaarsavond een mededeling hebben gegeven omtrent haar baantje, mocht het waar zijn dat het personeel gewisseld gaat worden....quote:Op maandag 1 januari 2007 15:54 schreef n1ek het volgende:
[..]
Laatst vertelde Bart dat Lesley eigenlijk gewoon alles mag zeggen. Maar ze vertelt nog niet eens zo gek veel vind ik als je kijkt wat ze allemaal kan vertellen. Maar wat er gisteravond allemaal tegen dr gezegd is weet ik natuurlijk ook niet.
Ja, dat is zo jammer. Is de enige bewoner die ik echt mis.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:13 schreef Darklight het volgende:
Blijft jammer dat Nivolaas eruit is
als dat zou kunnenquote:Kaleddis - maandag 1 januari 2007 @ 16:13
Mogen ze nu kiezen wie van de drie vier er weer terug mag komen ?
Precies. Of ze heeft te horen gekregen dat ze binnenkort ontslagen wordt als paardenmeisje, óf ze weet meer over de -helaas- wankele toekomst van DGK.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:11 schreef Ebinas het volgende:
dat laatste lijkt me dan toch op dit moment het meest aannemelijke.quote:Misschien heeft ze gedacht of is haar voorgehouden dat het ontslag niet voor haar gold en blijkt nu het tegendeel.
Het blijft allemaal gissen natuurlijk.
Zou het een grap zijn ???quote:Op maandag 1 januari 2007 16:24 schreef Kaleddis het volgende:
Er komt dus straks een ontslagronde !
Zouden ze iemand mogen inruilen ?quote:Op maandag 1 januari 2007 16:24 schreef bosb het volgende:
er komt straks een ontslagronde ...... zouden de regels weer zijn aangepast
wakker worden; is een Nicolaas grapjequote:Op maandag 1 januari 2007 16:24 schreef Kaleddis het volgende:
dat miste ik, wie zei dat? vandaag nog..quote:Op maandag 1 januari 2007 16:24 schreef Kaleddis het volgende:
ok als Nicolaas het zegt....quote:
Ja ik ook, de eerste keer dat ik DGK keek, was Nicolaas zat, en ging op zn bek in de keukenquote:Op maandag 1 januari 2007 16:14 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja, dat is zo jammer. Is de enige bewoner die ik echt mis.
Lijkt me een leuke combi met .NL![]()
Hij heeft wel weer van die lekkere coke ogenquote:Op maandag 1 januari 2007 16:24 schreef beco het volgende:
nicolaas meldt dat er zo meteen een ontslagronde komt ...
![]()
hij is nog niet veranderd. toppie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |