Het allereerste puntje van 2007quote:Op maandag 1 januari 2007 15:00 schreef Patch het volgende:
The Devil's Advocate
Insomnia
Scarface
Any Given Sunday
Serpico
Donnie Brasco
Scent of a Woman
Carlito's Way
Simone
The Merchant of Venice
The Recruit
Dog Day Afternoon
The Godfather 1
The Godfather 2
The Godfather 3
City Hall
Sea of Love
Heat
Ocean's 13
Glengarry Glen Ross
The Insider
Gigli![]()
Frankie and Johnny
Dick Tracy
quote:Op maandag 1 januari 2007 15:06 schreef Doff het volgende:
[..]
Het allereerste puntje van 2007![]()
Patch +1
quote:
quote:Op maandag 1 januari 2007 15:37 schreef Doff het volgende:
Wat stom, weet zeker dat ik meer van m heb gezien.
Hij zat ook in die flauwe met Eddie Murphy.
Dr. Dolittle?
Doff + 1quote:Op maandag 1 januari 2007 15:38 schreef Doff het volgende:
oh Flubber natuurlijk.
quote:is only ten days younger than
, the actress who plays his mother, and is almost three years older than his on-screen dad,
.
quote:Op maandag 1 januari 2007 16:04 schreef cwk het volgende:
The Graduate?
quote:According to the Universal Studios back lot tour, the [...] is the same one that is seen in the movie To Kill a Mockingbird (1962). The area is referred to as Mockingbird Square, and it is a stone's throw away from other famous filming locations, such as the exterior of the Psycho (1960) house and the "Red Sea".
Dat klopt,quote:Op maandag 1 januari 2007 16:15 schreef Patch het volgende:
Back to the Future is dat
quote:Op maandag 1 januari 2007 16:27 schreef RuneRose het volgende:
the neverending story?
quote:Op maandag 1 januari 2007 16:37 schreef Doff het volgende:
Labyrinth?
victorinox + 1quote:Op maandag 1 januari 2007 16:38 schreef victorinox het volgende:
The Dark Crystal
Hehe ja. Hoop nog steeds dat ie ooit een keer goed isquote:Op maandag 1 januari 2007 16:53 schreef cwk het volgende:
[..]
![]()
Die gok jij ook tyfus vaak. Die hoort ook op ons lijstje, samen met Naked Lunch en A.I.
Nope...quote:Op maandag 1 januari 2007 16:58 schreef Doff het volgende:
Maare Torn Curtain?
Nope...quote:Op maandag 1 januari 2007 17:07 schreef Doff het volgende:
Frenzy?
quote:Op maandag 1 januari 2007 17:20 schreef Flitspaal het volgende:
Avalon?
Nee RR, dat is niet jammer.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:36 schreef RuneRose het volgende:
Jammer dat dit soort spullen voor 2 euro weggaan, en je twee tientjes betaald voor een concert van Marco Borsato.
Jean Arthurquote:Op maandag 1 januari 2007 19:41 schreef Flitspaal het volgende:
Hij is James Stewart. De film is You can't take it with you. Maar voor haar naam moet ik de dvd erbij pakken.
Een andere producer zegt:quote:The producer doesn't do anything, and yet he does everything. He gets the movie made. He assembles a team and often imposes his vision.
In andere gevallen laat een producer de regisseur zijn gang gaan en bemoeit hij zich alleen met de financiële kant.quote:A good producer rolls up his sleeves and jumps into everything, finding the locations, even finding the props. If a cup of coffee needs to be made, or a meal, or an actor to be driven somewhere, I'm there. And talking to exhibitors, designing the posters, seeing the promotion is right and the advertising...
Inderdaad. Deze man was daar een schoolvoorbeeld van, als je zijn autobiografie mag geloven.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 01:51 schreef JelleS het volgende:
In de goede ouwe tijd in Hollywood bepaalde de producer nog alles, als hij niet tevreden was ontsloeg hij gewoon de regisseur. Dat waren nog eens tijden.
Nathalie Wood? Hm ik dacht dat het Ali McGraw was.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:06 schreef Flitspaal het volgende:
Ik heb alleen het idee dat mevrouw Wood veel jonger was dan David en Darryll.
Ik moet zulke teksten ook niet intikken als ik niet wakker benquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:47 schreef ranja het volgende:
[..]
Nathalie Wood? Hm ik dacht dat het Ali McGraw was.
RuneRose +1quote:Op maandag 1 januari 2007 17:39 schreef RuneRose het volgende:
blow up
California +1quote:Op maandag 1 januari 2007 23:55 schreef California het volgende:
PTA. Sydney, Boogie Nights en Magnolia.
jazeker SamuelofSEK + 1quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
MAtthew Broderick en Sarah Jessica Parker?
Komt in de buurt, 1 jaartje later en een film later in die "trilogie"quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:48 schreef Doff het volgende:
Trough a Glass Darkly?
de eerste 2 letters heb je wel goedquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:59 schreef Doff het volgende:
Is niet gewoon Wild Strawberries?
Ik zat al zwaar te twijfelen over het meervoud-aspect...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
ah kijk, dat komt er dicht genoeg bij in de buurt Gillingham+1
Nattvardsgästerna (Winter Light) om precies te zijn.
Neen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:20 schreef cwk het volgende:
Ze waren allebei dokter?
Bltyhe wordt inderdaad neergeschoten en Blithe blijkt in Band of Brothers ook dood te gaan, maar dit zie je niet, dat is dus wat anders. Grappig weetje is dat de personen waarop beide karakters zijn gebaseerd de oorlog gewoon overleefd hebben.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:27 schreef Professional het volgende:
Ze gaan allebei dood
Nee ik weet het echt niet.
Inderdaad, hier komt het wel op neer. Blithe krijgt tijdelijke last van een soort hysterische blindheid en Blythe ziet niks verder dan 10 cm voor zijn ogen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:37 schreef victorinox het volgende:
Ze worden beide blind?
Goede poging, maar victorinox zit er dichter bij. Helaas.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:36 schreef 7eVeNL het volgende:
kleurenblind?
Dat bedacht ik me tijdens het etenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:08 schreef Gillingham het volgende:
Winter Lights
Maar dit is natuurlijk wel gestolen helaas...
Geweldige serie. Als je de tijd hebt inderdaad doen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:41 schreef Professional het volgende:
Ja, lang geleden dat ik BoB gezien heb, moet hem weer eens uit de kast halen.
Zijn die oliebollen nou nog niet op?quote:
Hoorde daarstraks dat ze nog niet op waren, maar ik had er niet zo bijzonder veel trek meer inquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:44 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Geweldige serie. Als je de tijd hebt inderdaad doen.
[..]
Zijn die oliebollen nou nog niet op?![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:53 schreef victorinox het volgende:
Snel zijn 7nl, anders geef ik het antwoord.
vic +1quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:58 schreef victorinox het volgende:
Tom Hanks in Big
Dat is goed.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:05 schreef Patch het volgende:
Ghostbusters 2
en damn, heb een aantal makkelijke vragen gemist...
SamuelofSEK + 1quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
The Hills have Eyes remake?
GOED !quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:13 schreef Professional het volgende:
Emilie de Ravin in The Hills Have Eyes (remake)
Lonewolf +1quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
A Bittersweet Life
Jammer, te makkelijk.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:23 schreef cwk het volgende:
Dat is Thank you for smoking.
Goed jaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:35 schreef laurenzo85 het volgende:
Dukes of hazard?
Ik was lui.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik gok op Water.
dat zou best wel eens kunnen, want ook die heb ik nog niet mogen aanschouwen...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:18 schreef cwk het volgende:
SS is uit Talladega Nights, maar Patch mag het punt graag.
quote:
Flitspaal + 1quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:34 schreef Flitspaal het volgende:
Tim Allen?
Ja, en hoe heette dat andere 'deel' ook alweer over die Maori's? Ben de titel compleet kwijt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Once Were Warriors?
Dat is titel 1quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Is dat Sunset Blvd? Vast niet.
En dat klopt ookquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
De vorige lijkt iig. nogal sterk op Holden, dus ik vermoed dat Lonewolf2003 daar gelijk zou kunnen hebben.
Geef 5 van de 8 regisseurs die een Hire-film hebben gemaakt, jeweetwel, dat BMW-gedoe.
Meer dan voldoendequote:Op woensdag 3 januari 2007 13:27 schreef Patch het volgende:
Magnolia
Tom Cruise
Philip Seymour Hoffman
Julianne Moore
William H Macy
Philip Baker Halll
JohnC Reilly
en zij = Melora Wlaters
quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:33 schreef Doff het volgende:
Shit, wil ik toch weer op Willow gokken.
Ik heb deze in elk geval gezien.
nou vooruit dan...quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:35 schreef Doff het volgende:
of Robin Hood?
Ik vond 'm trouwens niet zo bijzonder. Misschien dat ik er teveel van verwachtte. Had het idee dat de film iets teveel wilde, meer dan het kon waar maken.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:31 schreef Patch het volgende:
Magnolia staat in mijn top 10.
Welke film?
[afbeelding]
wellicht dat dat het is, ik wist er niks van af, kon ook niks verwachten, ging gewoon naar de persvoorstelling en voila: superfilm.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:40 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik vond 'm trouwens niet zo bijzonder. Misschien dat ik er teveel van verwachtte. Had het idee dat de film iets teveel wilde, meer dan het kon waar maken.
Patch +1quote:
Wow. Ik heb deze film zelfs uitgezet. En mijn tenen hebben een dag moeten uitkrommen. De cliché's vliegen je om de oren en alle pogingen tot sentiment kwamen zo karikaturaal op me over dat ik de film eigenlijk nergens serieus heb kunnen nemen. En Kevin Kline vind ik trouwens ook niks aan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:44 schreef Patch het volgende:
En heerlijk dat smaken kunnen verschillen, want deze tearjerker heb ik al meerdere malen bekeken.
Er mist iets, de films is niet compleet, en er klopt ook iets niet, maar toch, ik vond hem erg goed te pruimen.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:51 schreef Sokolsky het volgende:
*ziet mening Patch en mening Doff*
*denkt na*
*noteert "Life as a house koste wat het kost vermijden"*
quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:57 schreef Sokolsky het volgende:
Look who's talking now?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:03 schreef Sokolsky het volgende:
Gaat het nu over de film of over mij?
Kijk, daarom ben je nou de creatiefste Fokker, je maakt er altijd wel wat moois vanquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:12 schreef cwk het volgende:
Omdat er een film is gemaakt over Claudius, waar o.a. dat verhaaltje van Commodus in zit?
Dat is inderdaad de gezochte titel... waarom is het nu saillant dat ze het net in Gladiator over die Claudius hebben?quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:18 schreef cwk het volgende:
Was er niet een film die I, Claudius heette?
sterker nog...quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:20 schreef cwk het volgende:
Omdat iemand in de cast/productie aan I, Claudius heeft meegewerkt!
Ik gok op Phoenix zelf.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:30 schreef Patch het volgende:
logisch gokje op Derek Jacobi
Ik vond die miniserie niet zo interessantquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:34 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
![]()
Patch +1
Het is een miniserie, en een vrij sterke. Fantastische rol van Sir Derek Jacobi, die in Gladiator Gracchus speelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |