wellicht dat dat het is, ik wist er niks van af, kon ook niks verwachten, ging gewoon naar de persvoorstelling en voila: superfilm.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:40 schreef Doff het volgende:
[..]
Ik vond 'm trouwens niet zo bijzonder. Misschien dat ik er teveel van verwachtte. Had het idee dat de film iets teveel wilde, meer dan het kon waar maken.
Patch +1quote:
Wow. Ik heb deze film zelfs uitgezet. En mijn tenen hebben een dag moeten uitkrommen. De cliché's vliegen je om de oren en alle pogingen tot sentiment kwamen zo karikaturaal op me over dat ik de film eigenlijk nergens serieus heb kunnen nemen. En Kevin Kline vind ik trouwens ook niks aan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:44 schreef Patch het volgende:
En heerlijk dat smaken kunnen verschillen, want deze tearjerker heb ik al meerdere malen bekeken.
Er mist iets, de films is niet compleet, en er klopt ook iets niet, maar toch, ik vond hem erg goed te pruimen.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:51 schreef Sokolsky het volgende:
*ziet mening Patch en mening Doff*
*denkt na*
*noteert "Life as a house koste wat het kost vermijden"*
quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:57 schreef Sokolsky het volgende:
Look who's talking now?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:03 schreef Sokolsky het volgende:
Gaat het nu over de film of over mij?
Kijk, daarom ben je nou de creatiefste Fokker, je maakt er altijd wel wat moois vanquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:12 schreef cwk het volgende:
Omdat er een film is gemaakt over Claudius, waar o.a. dat verhaaltje van Commodus in zit?
Dat is inderdaad de gezochte titel... waarom is het nu saillant dat ze het net in Gladiator over die Claudius hebben?quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:18 schreef cwk het volgende:
Was er niet een film die I, Claudius heette?
sterker nog...quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:20 schreef cwk het volgende:
Omdat iemand in de cast/productie aan I, Claudius heeft meegewerkt!
Ik gok op Phoenix zelf.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:30 schreef Patch het volgende:
logisch gokje op Derek Jacobi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |