de eerste 2 letters heb je wel goedquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:59 schreef Doff het volgende:
Is niet gewoon Wild Strawberries?
Ik zat al zwaar te twijfelen over het meervoud-aspect...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
ah kijk, dat komt er dicht genoeg bij in de buurt Gillingham+1
Nattvardsgästerna (Winter Light) om precies te zijn.
Neen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:20 schreef cwk het volgende:
Ze waren allebei dokter?
Bltyhe wordt inderdaad neergeschoten en Blithe blijkt in Band of Brothers ook dood te gaan, maar dit zie je niet, dat is dus wat anders. Grappig weetje is dat de personen waarop beide karakters zijn gebaseerd de oorlog gewoon overleefd hebben.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:27 schreef Professional het volgende:
Ze gaan allebei dood
Nee ik weet het echt niet.
Inderdaad, hier komt het wel op neer. Blithe krijgt tijdelijke last van een soort hysterische blindheid en Blythe ziet niks verder dan 10 cm voor zijn ogen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:37 schreef victorinox het volgende:
Ze worden beide blind?
Goede poging, maar victorinox zit er dichter bij. Helaas.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:36 schreef 7eVeNL het volgende:
kleurenblind?
Dat bedacht ik me tijdens het etenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:08 schreef Gillingham het volgende:
Winter Lights
Maar dit is natuurlijk wel gestolen helaas...
Geweldige serie. Als je de tijd hebt inderdaad doen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:41 schreef Professional het volgende:
Ja, lang geleden dat ik BoB gezien heb, moet hem weer eens uit de kast halen.
Zijn die oliebollen nou nog niet op?quote:
Hoorde daarstraks dat ze nog niet op waren, maar ik had er niet zo bijzonder veel trek meer inquote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:44 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Geweldige serie. Als je de tijd hebt inderdaad doen.
[..]
Zijn die oliebollen nou nog niet op?![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:53 schreef victorinox het volgende:
Snel zijn 7nl, anders geef ik het antwoord.
vic +1quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:58 schreef victorinox het volgende:
Tom Hanks in Big
Dat is goed.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:05 schreef Patch het volgende:
Ghostbusters 2
en damn, heb een aantal makkelijke vragen gemist...
SamuelofSEK + 1quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
The Hills have Eyes remake?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |