heerlijk, zulke vrouwenquote:Op maandag 1 januari 2007 16:52 schreef cwk het volgende:
Ik heb wel iemand zóveel zien kotsen over het bed van een vriend van me, dat ik me afvraag wat ze in godsnaam heeft gegeten. T zat nog net niet op t plafond.
Och ja, een ongeluk zit in een klein hoekje, CWK.quote:Op maandag 1 januari 2007 16:54 schreef cwk het volgende:
Nauwelijks. Je zou toch denken dat iemand op een gegeven moment een leeftijd bereikt waar je niet na wat drank als een 16 jarige de boel onderketst.
Lepel moet je anders beoordelen. En dan valt hij best nog mee.quote:Op zondag 31 december 2006 16:54 schreef Sokolsky het volgende:
Overigens is Mean Girls op de valreep nog uit de december-flop-5 gevallen; Lepel was erg matig.
Ik beoordeel alles over één kam, en vind Lepel ook matig ten opzichte van andere kinderfilms (Polleke, Ronja, etc.)quote:Op maandag 1 januari 2007 17:29 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Lepel moet je anders beoordelen. En dan valt hij best nog mee.
Nooit geweten dat er een plek op deze aardbol was waar ketsen kotsen betekent en niet coïteren...quote:Op maandag 1 januari 2007 19:59 schreef cwk het volgende:
Ochja, regionale verschillen zorgen soms voor een andere betekenis.
Alsjeblieft, laat dat soort taal achterwegen, ik was van plan 2007 levend door te komen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:14 schreef cwk het volgende:
Taal is zwaar onderhevig aan verandering Gillingham. dAt WeEtJe ToG sWa?
Da WeetJuh Togg SwAa?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:14 schreef cwk het volgende:
Taal is zwaar onderhevig aan verandering Gillingham. dAt WeEtJe ToG sWa?
Stomme is dat ik best begrijp wat je bedoelt, maar ik vind m wel goed. Wel duidelijk minder dan Amores Perros en 21 Grams. Ook die link naar de Taviani-broers, als je tenminste die scenes met die Afghanen bedoelt, vind ik niet onaardigquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:06 schreef RuneRose het volgende:
Babel was trouwens écht wel een tegenvaller man.
Ja, ik had het over die Afghanen/Marokkanen. Ik begreep de boodschap wel, over communicatie, kleinste foutjes kunnen catastrophaal worden enz. En dat is allemaal leuk en aardig, maar dat had ik zelf ook wel geweten. En dat is allemaal best, als het me wat doet. Maar het wist me werkelijk niets te doen. Het was niet 'echt', het schrijverige nam een te groot deel in voor mij in beslag. Tel daar de toch ietwat overdreven cinematographie bij op en het wordt me toch iets te gekunsteld. Het moet vooral zo zwaar mogelijk [edit]zo lijtk het voor Babel iig. voor mij hoeft dat niet persé natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:12 schreef Doff het volgende:
[..]
Stomme is dat ik best begrijp wat je bedoelt, maar ik vind m wel goed. Wel duidelijk minder dan Amores Perros en 21 Grams. Ook die link naar de Taviani-broers, als je tenminste die scenes met die Afghanen bedoelt, vind ik niet onaardig. Misschien zou je kunnen zeggen dat Babel hier en daar wat te abstract wordt en soms inhoudelijk minder interessant dreigt te worden?
Dat is ook eigenlijk het enige waar ik me in de bios echt aan zat te storen, maar vrienden waarmee ik er naar toe was begrepen niet waar ik het over had dus dacht dat het aan mij lag. Je weet van te voren dat alles mis zal gaan en alles gaat ook gewoon keihard mis, dat kwam soms misschien wat geforceerd over. Maar de cinematografie vond ik zeker niet overdreven, die beelden (met name in Afghanistan, Marokko, wat dan ook) waren gewoon ontzettend mooi. Ook die babysitter in de woestijn in de VS/Mexico vond ik erg mooi. Muziek vond ik ook wel tof eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:30 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Ja, ik had het over die Afghanen/Marokkanen. Ik begreep de boodschap wel, over communicatie, kleinste foutjes kunnen catastrophaal worden enz. En dat is allemaal leuk en aardig, maar dat had ik zelf ook wel geweten. En dat is allemaal best, als het me wat doet. Maar het wist me werkelijk niets te doen. Het was niet 'echt', het schrijverige nam een te groot deel in voor mij in beslag. Tel daar de toch ietwat overdreven cinematographie bij op en het wordt me toch iets te gekunsteld. Het moet vooral zo zwaar mogelijk [edit]zo lijtk het voor Babel iig. voor mij hoeft dat niet persé natuurlijk.[/edit]. En die Ry Cooder achtige soundtracks van Santaolalla ken ik inmiddels ook wel.
Flitspaal doet 'tquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:38 schreef Sokolsky het volgende:
Ik doe het niet.
Dan doe ik t wel.quote:
Dus ik denk, laat ik dat onderwerp eens onder de aandacht brengen, voordat we een slotje krijgenquote:Op zondag 24 december 2006 19:28 schreef Mike het volgende:
Daarnaast heb je de FMT-slowchat. Die gaat heel langzaam omdat die voornamelijk bedoeld is naast het FokMovieTrivia-topic om bv te regelen wie het volgende topic opent
nieuw topic openen, jij was de laatste in het vorige topic, vandaar...quote:
quote:
Volgens mij heeft Sheri het over een meet in een Hellendoorns(?) jeugdhonk waar Patch ziljoen jaar geleden bij betrokken was, waar Sheri eieren zou bakken als ontbijt en we de hele nacht film zouden gaan kijkenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:03 schreef Sokolsky het volgende:
Oh ja... was die niet gecancelled omdat wyccie aan de andere kant van de wereld zit?
werkelijk, waar is zij dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:03 schreef Sokolsky het volgende:
Oh ja... was die niet gecancelled omdat wyccie aan de andere kant van de wereld zit?
Helmondse Scouting Blokhut....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Sheri het over een meet in een Hellendoorns(?) jeugdhonk waar Patch ziljoen jaar geleden bij betrokken was, waar Sheri eieren zou bakken als ontbijt en we de hele nacht film zouden gaan kijken
d'r zijn tig Helmondse Scouting Blokhutten....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:11 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ej, dat is in de buurt van mijn ouders.
dat waren nog eens tijden....quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toen kwamen Oscar-Wilde, GFP en SODA nog in FMT.
Toen was jij nog gewoon zwart...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toen kwamen Oscar-Wilde, GFP en SODA nog in FMT.
Toen waren er nog 5 in 1 vragen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Toen was jij nog gewoon zwart...
Ja, maar héél Helmond ligt in de buurt van mijn ouders.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:12 schreef Patch het volgende:
[..]
d'r zijn tig Helmondse Scouting Blokhutten....
gecondoleerdquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:18 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ja, maar héél Helmond ligt in de buurt van mijn ouders.![]()
sinds kort dan...quote:
Precies!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Sheri het over een meet in een Hellendoorns(?) jeugdhonk waar Patch ziljoen jaar geleden bij betrokken was, waar Sheri eieren zou bakken als ontbijt en we de hele nacht film zouden gaan kijken
naar Thailand?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:19 schreef Patch het volgende:
[..]
sinds kort dan...
heb haar toch 2 weken terug enkele dvd's gestuurd... ?
Als Sheri eitjes gaat bakken heb ik wel interessequote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:21 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Precies!!
Daar had ik het over ja
Kunnen we zelf niet iets huren of zo?
quote:
dit jaar is net 5 dagen oud.... geef ze een kans johquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:23 schreef Sokolsky het volgende:
Ze heeft dit jaar niet meer gepost, dus zal een paar dagen voor oudjaar vertrokken zijn. En ze heeft ons niet eens uitgezwaaid...
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:22 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Als Sheri eitjes gaat bakken heb ik wel interesse![]()
Als ik tijd heb wel. Ben jij er tegenwoordig ook weer dan?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:26 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Kom je dan ook weer online 's avonds?![]()
is wel de bedoelingquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als ik tijd heb wel. Ben jij er tegenwoordig ook weer dan?
Okay dan zal ik ook s'avonds wel eens langskomen dan.quote:
ik wel ja!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Zit je ook nog wel eens op MSN Sheri?
Oei.... do i detect some hostility?quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hoor...hoe kom je daaaaaaaaaaaaaaar nou bij?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oei.... do i detect some hostility?
Gelukkig maar. Ik zal ook wel wat vaker msn aanzetten. Beloofd. Zijn we nou weer vriendjes?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:15 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hoor...hoe kom je daaaaaaaaaaaaaaar nou bij?![]()
Natuurlijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik zal ook wel wat vaker msn aanzetten. Beloofd. Zijn we nou weer vriendjes?
Videotheken die al hun VHSjes wegdoen..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:18 schreef cwk het volgende:
Heerlijk al die videotheken die nu hun VHSjes wegdoen voor een euro per stuk.
Ik heb wel een DVD-speler natuurlijk..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:08 schreef cwk het volgende:
Heb je geen DVD speler Laurenzo?
Of laat je gewoon een traan bij de laatste stuiptrekkingen van een tijdperk.
Als ze een back-up hebben in de vorm van een DVD is dat geen probleem, maar dat is dus niet altijd het geval. Gelukkig gooit de cinematheek ook bijna nooit iets weg hoorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:26 schreef cwk het volgende:
True. Maar de eigenaar van mijn videotheekje doet niets weg wat ie zelf te mooi vind. En dat is een hele boel.
Maar zoals zonet, Beau-pere (dolle_hond favoriet, eens even kijken) Europa Europa (was Sok zo tevreden over), The General en Dazed & Confused voor een euro per stuk vind ik geen slechte deal. Misschien vind ik het ook niets, maar voor een euro kan je bijna niet fout zitten denk ik dan maar.
Kom jij ook in de cinematheek in Nijmegen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:29 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Als ze een back-up hebben in de vorm van een DVD is dat geen probleem, maar dat is dus niet altijd het geval. Gelukkig gooit de cinematheek ook bijna nooit iets weg hoor![]()
Met grote regelmaat zelfs.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 02:32 schreef Doff het volgende:
[..]
Kom jij ook in de cinematheek in Nijmegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |