eens.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:11 schreef Marijke236 het volgende:
ik vind het eigenlijk helemaal niet zo grappig.
Ik ben niet tegen de doodstraf enzo en ik vind het goed dat ze Saddam opgehangen hebben, maar ik hoef er eigenlijk geen fotos van te zien.![]()
Ik ben ook tegen de doodstraf hoor, om wie het ook gaat. Maar dit is ONZ!quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:11 schreef Marijke236 het volgende:
Ik ben niet tegen de doodstraf enzo en ik vind het goed dat ze Saddam opgehangen hebben, maar ik hoef er eigenlijk geen fotos van te zien.![]()
In ONZ ben ik nog steeds me zelf.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ben ook tegen de doodstraf hoor, om wie het ook gaat. Maar dit is ONZ!
quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ben ook tegen de doodstraf hoor, om wie het ook gaat. Maar dit is ONZ!
Dan ben je de enige.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:14 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
In ONZ ben ik nog steeds me zelf.![]()
Of een Big Tasty.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:08 schreef Disorder het volgende:
Ik zou serieus nog even om een lekker drankje vragen.
En toen je de TT las dacht je niet zoiets te zien?quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:14 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
In ONZ ben ik nog steeds me zelf.![]()
Dat betwijfel ik.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:17 schreef Sight_key het volgende:
En aangezien het leven een film is,
Ik zal proberen straks of later, ik doe zelden tot nooit aan photoshop en paintquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:18 schreef pberends het volgende:
Komop, nu wil ik jullie invullingen zien.
Dat onderwerp is meer voor filosofiequote:
Dijenkletserquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:30 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Er is geen touw aan die man vast te knopen.
eensquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:11 schreef Marijke236 het volgende:
quote:
dat geldt ook voor de beelden van de gifgasaanvallen na golfoorlog Iquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:23 schreef Sight_key het volgende:
In onzin maakt zo'n foto niet uit
Ik schreef het net elders, het zijn geen beelden waar je op gaat toasten op het nieuwe jaar, maar het is onzin en daar is alles mogelijk bijna. En wie weet is een toast toch op de plek, tenminste van al die zeik af en die gesprekken op tv over Saddam. Rust in de tent. Nooit meer Saddam die als een bezetene aan het schreeuwen is over zijn land en bezetters en misdadigers en indringers.
Omdat het onzin is heb ik me voorbereid op zo'n foto. Op internet staan overal de beelden en dan zie je de gemaskerde mannen zelfs rondlopen en voorbereidingen treffen. Daarbij kun je beter onzin uithalen met de ter dood veroordeelde dan te gaan huilen. En ook is Saddam het zelf schuld in zekere mate. Dus een grap is wel op de plek. Het is niet een onschuldige die opgehangen wordtStel nou het was die ene van the green mile, dan is het wat anders meteen
Het topic staat niet in wetenschap dus het valt nog mee
Als je in onzin een topic opent en gaat bekijken als user, dan moet je gewoon even op de hoede zijn wat je te zien kunt krijgen
Toen ik Saddam's laatste woorden las in de TT, wist ik al bijna zeker dat ik Saddam aan de strop te zien zou krijgen
Dat heb ik niet meegemaakt. Was dat voor 2001? Of misschien was ik toen minder aanwezig op onzin of mistte ik die topics net.quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:34 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat geldt ook voor de beelden van de gifgasaanvallen na golfoorlog I
quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:06 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Origineel: http://www.xxxupload.nl/images/JcE8137.jpg
Inderdaad, dat sommige mensen dat nog niet snappenquote:
Ik weet dat het onzin is, ik zeg dat tochquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Inderdaad, dat sommige mensen dat nog niet snappen![]()
![]()
.
Ja, ondertussen verziek je wel het topic met serieuze praat. Doe het ergens anders. Nu weer ontopic graag!quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:55 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Ik weet dat het onzin is, ik zeg dat toch![]()
Leer eens lezenIk zeg dat het onzin is en dat het erbij past, ik ben niet degeen die aan het zeuren is dat het te grof is. Ik vertel dat het erbij hoort.
Ouwe zeurpiet![]()
Ben al wegquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, ondertussen verziek je wel het topic met serieuze praat. Doe het ergens anders. Nu weer ontopic graag!
en nou optieven enzoquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:56 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Ben al weg
Acherm erbij, het is je topic. Je topic is verziekt. Valt reuze mee
Zo'n hoogstaand werkje is het sowieso niet
Ik heb nog niet op de grond gelegen van het lachen.
En nu weg![]()
Ik vind het tegrof voor een TTT, vooral ook omdat het een hype is, die andere dingen blijven altijd leukquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:17 schreef jors het volgende:
TTT
Wat een houtje toutje redeneringquote:Op zaterdag 30 december 2006 16:20 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ik vind het tegrof voor een TTT, vooral ook omdat het een hype is, die andere dingen blijven altijd leuk, oke ik geef toe, der zitten leuke tussen
, maar de gedachten, en de oorlog, slachttoffers die er allemaal achter zitten, maakt me minder blij... Dus, sorry, niet TTT waardig, maar idee is leuk
![]()
quote:
Ja, je kan het nu toch niet meer bewijzen of hij het nu wel of niet kon.quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:55 schreef Gamer_V het volgende:
KAN SADDAM DAN NEDERLANDS?!!!![]()
![]()
![]()
[/inkoppertje]
Uitgelegde grapjes zijn per definitie niet leuk, maar vooruit:quote:
WHEheh eheheehEH EHE H h dh dh HDH HD LD: D:D: : D; d; d: DD: : D:Dquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:55 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja ik ga ook altijd dood als ik val
Maar toch kan ik de humor er wel van in zien hoorquote:
Hoi,quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:43 schreef Marijke236 het volgende:
[offtopic]Ik blijf erbij dat ik het gewoon niet grappig vind.![]()
Het is gewoon grof om zulke debiele grapjes te maken over een executie, zelfs als het de executie van een afschuwelijke dictator betreft. [/offtopic]
Rot dan op uit ONZ, of ontwikkel een gevoel voor humor.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:43 schreef Marijke236 het volgende:
Het is gewoon grof om zulke debiele grapjes te maken over een executie, zelfs als het de executie van een afschuwelijke dictator betreft. [/offtopic]
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:43 schreef Marijke236 het volgende:
Op een zeer enkele uitzondering na zijn ze gewoon niet grappigquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Rot dan op uit ONZ, of ontwikkel een gevoel voor humor.
Ik vind dit anders geen humor.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Rot dan op uit ONZ, of ontwikkel een gevoel voor humor.
Wat doe je dan hier? ONZ is voor iedereen, niet voor moraalridders zoals jij.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:14 schreef Marijke236 het volgende:
[..]
Ik vind dit anders geen humor.
Hoezo moraalridder? Ik mag toch wel zeggen dat ik dit topic ziek vind?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat doe je dan hier? ONZ is voor iedereen, niet voor moraalridders zoals jij.
Ja maar je gaat erover door. Nu opbokken, je verkloot het topicquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:24 schreef Marijke236 het volgende:
[..]
Hoezo moraalridder? Ik mag toch wel zeggen dat ik dit topic ziek vind?
[PHOTOSHOP] Een dialoog tussen Bassie en Adriaan vind ik wel grappig.
Nog zo`n moraalridder. De mods hebben het goedgekeurd, niet zaniken of ga in FB lopen huilen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:25 schreef seekfaM het volgende:
Ik vind dat je niet kan lachen om de dood van iemand anders.
Okay, dat kan! Doe nu de volgende drie stappen:quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:25 schreef seekfaM het volgende:
Doe je het even voorquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:27 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Okay, dat kan! Doe nu de volgende drie stappen:
1. verander je email in profiel in een onbekend email adres.
2. doe da pass-mailer!
3. log uit
succes.![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat doe je dan hier? ONZ is voor iedereen, niet voor moraalridders zoals jij.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:25 schreef seekfaM het volgende:
Stop dan beiden nú met in dit topic te kijken. Jij keurt die executie nog goed las ik, dat kan ik dan weer kortzichtig en debiel van je vinden. Laat de users hier in hun vrijheid en ga ergens anders tegen elkaar praten dat je het toch wel niet vindt kunnen. Dat zal iedereen verder wel voor zichzelf uitmaken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:43 schreef Marijke236 het volgende:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:25 schreef seekfaM het volgende:
Ik anders wel ahahahaquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:25 schreef seekfaM het volgende:
Ik had het al gevraagd in het FB topic, maar ik kreeg geen normaal antwoord.quote:Op zondag 31 december 2006 12:30 schreef SolidasRock het volgende:
Kan het gezannik van marleen en seekfam verwijderd worden? Dat verpest dit topic een beetje...
Ach Saddam heeft waarschijnlijk ook moeten lachen toen hij mensen heeft (laten) vermoorden.... oog om oog tand om tand.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:25 schreef seekfaM het volgende:
Wat ben jij een huilie.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:43 schreef Marijke236 het volgende:
GA DAN WEG HIER DOOS!quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:14 schreef Marijke236 het volgende:
[..]
Ik vind dit anders geen humor.
Okay mooi voor je. Tyf nou maar op.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:24 schreef Marijke236 het volgende:
[..]
Hoezo moraalridder? Ik mag toch wel zeggen dat ik dit topic ziek vind?
[PHOTOSHOP] Een dialoog tussen Bassie en Adriaan vind ik wel grappig.
the word isquote:
Een wapen ter anusvernietigingquote:Op zondag 31 december 2006 17:15 schreef Jimbo het volgende:
Weapons of ass destruction !!! wat win ik ?
Zelfs voor zure azijnpissers dus een uitstekend topic. Voor ieder wat wils!quote:Op maandag 1 januari 2007 15:52 schreef SnowDoggg het volgende:
Slecht humor ...
Af en toe een grijns op mijn gezicht, maar niet meer dan dat
OMGquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:43 schreef Marijke236 het volgende:
...quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:11 schreef Marijke236 het volgende:
Dan moeten we jou ook maar eens gaan hangen hequote:Op zaterdag 30 december 2006 22:43 schreef Marijke236 het volgende:
De d achter g_pwnd mistquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:44 schreef Djep het volgende:
[..]
Die beul! Die houdt zijn kop echt alsof ie gas ruikt![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:57 schreef Roflpantoffel het volgende:
Zyklom B!!!11
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |