Okay, dat kan! Doe nu de volgende drie stappen:quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:25 schreef seekfaM het volgende:
Ik vind dat je niet kan lachen om de dood van iemand anders.
Doe je het even voorquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:27 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Okay, dat kan! Doe nu de volgende drie stappen:
1. verander je email in profiel in een onbekend email adres.
2. doe da pass-mailer!
3. log uit
succes.![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat doe je dan hier? ONZ is voor iedereen, niet voor moraalridders zoals jij.
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:25 schreef seekfaM het volgende:
Stop dan beiden nú met in dit topic te kijken. Jij keurt die executie nog goed las ik, dat kan ik dan weer kortzichtig en debiel van je vinden. Laat de users hier in hun vrijheid en ga ergens anders tegen elkaar praten dat je het toch wel niet vindt kunnen. Dat zal iedereen verder wel voor zichzelf uitmaken.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:43 schreef Marijke236 het volgende:
[offtopic]Ik blijf erbij dat ik het gewoon niet grappig vind.![]()
Het is gewoon grof om zulke debiele grapjes te maken over een executie, zelfs als het de executie van een afschuwelijke dictator betreft. [/offtopic]
quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:25 schreef seekfaM het volgende:
Ik anders wel ahahahaquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:25 schreef seekfaM het volgende:
Ik had het al gevraagd in het FB topic, maar ik kreeg geen normaal antwoord.quote:Op zondag 31 december 2006 12:30 schreef SolidasRock het volgende:
Kan het gezannik van marleen en seekfam verwijderd worden? Dat verpest dit topic een beetje...
Ach Saddam heeft waarschijnlijk ook moeten lachen toen hij mensen heeft (laten) vermoorden.... oog om oog tand om tand.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:25 schreef seekfaM het volgende:
Wat ben jij een huilie.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:43 schreef Marijke236 het volgende:
[offtopic]Ik blijf erbij dat ik het gewoon niet grappig vind.![]()
Het is gewoon grof om zulke debiele grapjes te maken over een executie, zelfs als het de executie van een afschuwelijke dictator betreft. [/offtopic]
GA DAN WEG HIER DOOS!quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:14 schreef Marijke236 het volgende:
[..]
Ik vind dit anders geen humor.
Okay mooi voor je. Tyf nou maar op.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:24 schreef Marijke236 het volgende:
[..]
Hoezo moraalridder? Ik mag toch wel zeggen dat ik dit topic ziek vind?
[PHOTOSHOP] Een dialoog tussen Bassie en Adriaan vind ik wel grappig.
the word isquote:
Een wapen ter anusvernietigingquote:Op zondag 31 december 2006 17:15 schreef Jimbo het volgende:
Weapons of ass destruction !!! wat win ik ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |