Uitgelegde grapjes zijn per definitie niet leuk, maar vooruit:quote:
WHEheh eheheehEH EHE H h dh dh HDH HD LD: D:D: : D; d; d: DD: : D:Dquote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:55 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja ik ga ook altijd dood als ik val
Maar toch kan ik de humor er wel van in zien hoorquote:
Hoi,quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:43 schreef Marijke236 het volgende:
[offtopic]Ik blijf erbij dat ik het gewoon niet grappig vind.![]()
Het is gewoon grof om zulke debiele grapjes te maken over een executie, zelfs als het de executie van een afschuwelijke dictator betreft. [/offtopic]
Rot dan op uit ONZ, of ontwikkel een gevoel voor humor.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:43 schreef Marijke236 het volgende:
Het is gewoon grof om zulke debiele grapjes te maken over een executie, zelfs als het de executie van een afschuwelijke dictator betreft. [/offtopic]
quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:43 schreef Marijke236 het volgende:
Op een zeer enkele uitzondering na zijn ze gewoon niet grappigquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Rot dan op uit ONZ, of ontwikkel een gevoel voor humor.
Ik vind dit anders geen humor.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Rot dan op uit ONZ, of ontwikkel een gevoel voor humor.
Wat doe je dan hier? ONZ is voor iedereen, niet voor moraalridders zoals jij.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:14 schreef Marijke236 het volgende:
[..]
Ik vind dit anders geen humor.
Hoezo moraalridder? Ik mag toch wel zeggen dat ik dit topic ziek vind?quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat doe je dan hier? ONZ is voor iedereen, niet voor moraalridders zoals jij.
Ja maar je gaat erover door. Nu opbokken, je verkloot het topicquote:Op zaterdag 30 december 2006 23:24 schreef Marijke236 het volgende:
[..]
Hoezo moraalridder? Ik mag toch wel zeggen dat ik dit topic ziek vind?
[PHOTOSHOP] Een dialoog tussen Bassie en Adriaan vind ik wel grappig.
Nog zo`n moraalridder. De mods hebben het goedgekeurd, niet zaniken of ga in FB lopen huilen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 23:25 schreef seekfaM het volgende:
Ik vind dat je niet kan lachen om de dood van iemand anders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |