quote:
Dat heb ik niet meegemaakt. Was dat voor 2001? Of misschien was ik toen minder aanwezig op onzin of mistte ik die topics net.
Maar ik weet wel dat het grof kan zijn hier binnen onzin, niet alleen het foto-materiaal maar ook het gebruik van woorden, vaak zwarte humor, maar zwarte humor zoals dit topic is ook humor, alleen aparte humor. Of is een topic als deze over-done op onzin? Ik vind het net nog door de beugel kunnen gaan.
Op internet zenden ze het overal uit, straks kun je op het NOS journaal de beelden misschien zelfs zien. Waarom zou het dan niet in onzin mogen staan?
Wie weet is het okey om een warning toe te voegen bij de TT, dat er een nieuwe icoon komt om topics aan te duiden. Een uitroepteken als icoon is er al, maar dan bijvoorbeeld een doodskop met giftig erbij, zoals je dat vaak op bijtend schoonmaak middel hebt staan
![]()
Een oranje achtergrond en dan een doodskop dat staat voor giftig en schokkend
![]()
Een icoon waarbij vermeldt wordt dat het schokkend materiaal bevat. Zoals de kijkwijzer die kinderen doet beschermen. Dat is dus een suggestie. Een icoon erbij om aan te duiden dat mensen met een zwakke geest maar beter niet kunnen klikken op het topic
![]()
Kinderen beschermen zoals op tv is niet eens zo'n gek idee. Hier lopen genoeg mensen van 12 jaar rond die erop klikken. Maar goed, dat kan te ver gaan in het hele gebeuren.
Een kijkwijzer. Ook voor mensen van 40 die er niet tegen kunnen.
Laatste "off-topic" reactie, ik vond het in het begin ook smakeloos om Saddam te zien op de foto, maar je went eraan. Ik schrok me geen ongeluk.
Ik kan er dus wel grappen om maken, hij is nu toch dood. Zelf merkt Saddam er niets meer van
[ Bericht 6% gewijzigd door Sight_key op 30-12-2006 15:45:52 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.