Maar nu dat symbool achter Hoebink nog verklaren.quote:
Dan loop je met zekerheid de kans mis er een te treffen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:10 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dan bekijk ik de onlijn foto`s wel..
quote:Chavez to shut down opposition TV
Venezuelan President Hugo Chavez has said he will not renew the licence for the country's second largest TV channel which he says expires in March 2007.
In an address to troops, Mr Chavez said he would not tolerate media outlets working towards a coup against him.
Radio Caracas Television, which is aligned with the opposition, supported a strike against Mr Chavez in 2003.
But the TV's head said there must be some mistake as its licence was not up for renewal in the near future.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/6215815.stm
M'n notes vallen best mee de laatste tijd hequote:
bron volkskrantquote:De broer van de gehandicapte man zij dat tieners begonnen te schieten toen hij en zijn broer de brug overstaken.
Hmm. Ik zie wel hoe de meeste politieke partijen het voor elkaar krijgen om wat meer mensen 'aan het werk' te krijgen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ja en de mannen in de beveiliging zitten niet zonder reden niet bij de politie.
Dom, criminele achtergrond, corrupt, etc ,etc
Volgens mij heb ik dat wel eens gezien. Over hoe men ineens dacht dat 9/11 wat te maken had met Irak.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:32 schreef pberends het volgende:
Netwerk nu op Ned2, over 11 september & 5 Amerikanen.
Ja, die dikzak is wel een bekende.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:33 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat wel eens gezien. Over hoe men ineens dacht dat 9/11 wat te maken had met Irak.
Wat natuurlijk niet waar is. Iig, die agent herken ik wel over zoiets. Reist ie ook met de metro / tram?
Waarom scheld je mensen uit.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, die dikzak is wel een bekende.
Dikzak is een compliment, muzelman.quote:
Hij heeft het er precies nu over, hij voelt zich, net zoals ik, behoorlijk bedrogen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, die dikzak is wel een bekende.
Wat is muzelman dan?quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Dikzak is een compliment, muzelman.
HOi.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:07 schreef Monidique het volgende:
HAllo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |