Maar nu dat symbool achter Hoebink nog verklaren.quote:
Dan loop je met zekerheid de kans mis er een te treffen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:10 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dan bekijk ik de onlijn foto`s wel..
quote:Chavez to shut down opposition TV
Venezuelan President Hugo Chavez has said he will not renew the licence for the country's second largest TV channel which he says expires in March 2007.
In an address to troops, Mr Chavez said he would not tolerate media outlets working towards a coup against him.
Radio Caracas Television, which is aligned with the opposition, supported a strike against Mr Chavez in 2003.
But the TV's head said there must be some mistake as its licence was not up for renewal in the near future.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/6215815.stm
M'n notes vallen best mee de laatste tijd hequote:
bron volkskrantquote:De broer van de gehandicapte man zij dat tieners begonnen te schieten toen hij en zijn broer de brug overstaken.
Hmm. Ik zie wel hoe de meeste politieke partijen het voor elkaar krijgen om wat meer mensen 'aan het werk' te krijgen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ja en de mannen in de beveiliging zitten niet zonder reden niet bij de politie.
Dom, criminele achtergrond, corrupt, etc ,etc
Volgens mij heb ik dat wel eens gezien. Over hoe men ineens dacht dat 9/11 wat te maken had met Irak.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:32 schreef pberends het volgende:
Netwerk nu op Ned2, over 11 september & 5 Amerikanen.
Ja, die dikzak is wel een bekende.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:33 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat wel eens gezien. Over hoe men ineens dacht dat 9/11 wat te maken had met Irak.
Wat natuurlijk niet waar is. Iig, die agent herken ik wel over zoiets. Reist ie ook met de metro / tram?
Waarom scheld je mensen uit.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, die dikzak is wel een bekende.
Dikzak is een compliment, muzelman.quote:
Hij heeft het er precies nu over, hij voelt zich, net zoals ik, behoorlijk bedrogen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, die dikzak is wel een bekende.
Wat is muzelman dan?quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Dikzak is een compliment, muzelman.
HOi.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:07 schreef Monidique het volgende:
HAllo.
Dit is ook bizar:quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:17 schreef Monidique het volgende:
Ik lees net een redelijke vergelijking tussen het proces van Hoessein en de Inquisitie: "Try to dress this up as an Iraqi trial and it doesn't come close to cutting it -- the Iraqis only take possession of him for the final act, sort of like the Church always left execution itself to the 'secular arm'. "
quote:Speculaties over tijdstip executie Saddam Hussein
Bagdad, 29 dec. Over het tijdstip van de executie van de Iraakse ex-president Saddam Hussein, wiens hoger beroep tegen zijn doodvonnis eerder deze week werd afgewezen, bestaat onduidelijkheid.
Zijn advocaten maakten vanochtend bekend dat hun door de Amerikanen – die Saddam in Camp Cropper bij het vliegveld van Bagdad gevangenhouden – is gevraagd zijn persoonlijke bezittingen te komen halen. Amerikaanse bronnen meldden gisteren dat het Witte Huis zich op basis van berichten uit Bagdad erop voorbereidt dat hij morgen of overmorgen wordt opgehangen. Het Iraakse ministerie van Justitie weersprak dergelijke berichten vanochtend. Onderminister van Justitie Bosho Ibrahim zei dat het ministerie Saddam Hussein niet zou laten terechtstellen voor 26 januari. Maar het ministerie van Justitie is in handen van sunnieten, die als sektegenoten niet uitzien naar Saddams executie, al was het maar wegens de commotie die binnen de sunnitische minderheid zal ontstaan. Premier Nouri al-Maliki, een shi’iet, liet vanochtend juist weten dat er geen uitstel van executie komt. Volgens de premier schenden tegenstanders van Saddams terechtstelling de eer van zijn slachtoffers.
Volgens de statuten van het Iraakse speciale tribunaal dat Saddam heeft berecht, moet een doodvonnis binnen 30 dagen na de beroepsuitspraak worden voltrokken. Volgens de lezing van onderminister Ibrahim mogen vonnissen juist niet binnen 30 dagen worden voltrokken. Er is geen mogelijkheid van gratie of strafverlichting. Saddam, zijn halfbroer Barzan al-Tikriti en ex-rechter Awad al-Bandar zijn ter dood veroordeeld wegens hun rol bij de dood van 148 shi’ieten uit de stad Dujail na een mislukte aanslag op de toenmalige president in 1982.
Saddam nam gisteren in zijn gevangenis afscheid van twee van zijn halfbroers, Watban en Sabawi al-Tikriti, die zelf ook gevangen zitten, zo meldde een van zijn advocaten, Badie Aref. „Hij was in een heel goed humeur en was duidelijk bezig zich voor te bereiden”, aldus de advocaat. „Hij zei hun [zijn halfbroers] dat hij blij was te sterven door toedoen van zijn vijanden en dat hij een martelaar werd, en niet in de gevangenis zou wegkwijnen.”
Saddams chef-advocaat, Khalil al-Dulaimi, deed nog een beroep op wereldleiders om de Verenigde Staten ervan te weerhouden Saddam aan de Iraakse autoriteiten over te dragen. Het Witte Huis heeft echter de bevestiging van het doodvonnis toegejuicht als stap naar een rechtsstaat. De Europese Unie herhaalde vandaag bij monde van het Finse voorzitterschap haar verzet tegen executie van Saddam. „De Europese Unie is tegen de doodstraf, en deze zou ook in dit geval niet moeten worden voltrokken”, aldus de Finse minister van Buitenlandse Zaken, Erkki Tuomioja. (Reuters, AP, AFP)
Dat gaat dus precies.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:28 schreef Monidique het volgende:
28 januari?
Walgelijk, trouwens.quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is echt hoogst onfatsoenlijk Autodidact.
Zoiets dus.quote:It has occurred in January except for six occasions in February since 1934. The 2006 address took place on January 31.
Zit je op m'n webcam mee te gluren, smeerlap?quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is echt hoogst onfatsoenlijk Autodidact.
'avond, Reya.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:35 schreef Reya het volgende:
Goedenavond.
oh is het weer die man die de naam van z'n zoon op een bom heeft laten schrijven?quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:45 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hij heeft het er precies nu over, hij voelt zich, net zoals ik, behoorlijk bedrogen.
Hey, dit beter dan de vorige link?quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:40 schreef problematiQue het volgende:
[..]
oh is het weer die man die de naam van z'n zoon op een bom heeft laten schrijven?
Jep, die.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:40 schreef problematiQue het volgende:
[..]
oh is het weer die man die de naam van z'n zoon op een bom heeft laten schrijven?
most definitely, klinkt wel ietsjes als dit.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:42 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hey, dit beter dan de vorige link?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |