abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 december 2006 @ 10:44:16 #1
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_44819084
Daar SCH hier niet wil antwoorden
Wie heeft er een Che Guevara shirt in de kast hangen?
en wil dat ik een topic open waar hij serieus zijn mening kan geven over deze stichter van concentratiekampen waar oa veel homo´s in terecht kwamen, bij deze, speciaal voor SCH.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_44819254
Wist je dat Che Guevara een tijd lang fascist was voordat hij doorsloeg naar het andere uiterste? Hij was als tiener een volgeling van de fascistische dictator Juan Perón.
  † In Memoriam † vrijdag 29 december 2006 @ 10:54:16 #3
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_44819313
Hee een politiek topic zonder relativisme
Carpe Libertatem
  vrijdag 29 december 2006 @ 10:58:12 #4
45206 Pietverdriet
pi_44819396
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 10:51 schreef _The_General_ het volgende:
Wist je dat Che Guevara een tijd lang fascist was voordat hij doorsloeg naar het andere uiterste? Hij was als tiener een volgeling van de fascistische dictator Juan Perón.
Tja, iets wat je vaker ziet bij dit soort criminelen.
Maar ik ben vooral niewsgierig naar de mening van SCH, die hele topicreeksen opend over verdonk, maar de schijn wekt veel begrip te hebben voor Che, maar desgevraagt zeer ontwijkend is.
Hoe anders bv de Duitse linkse Journalist en talkshowhost en prominent homo, Alfred Biolek, die niet alleen veel deed voor de homo acceptatie in duitsland, maar zich altijd sterk uitsprak tegen Che en Fidel.
pi_44820736
Nou Piet, ik ga even poepen en dan zal ik het je laten weten
  vrijdag 29 december 2006 @ 11:57:16 #6
160733 FritsBom
De Vakantieman
pi_44820800
Elke moordenaar is er een. Elke moordenaar is slecht. Moorden uit politieke overtuiging is echter nog slechter. Want als politiek bedoeld was als de macht krijgen door het elimineren van tegenstanders, leefde Bos niet meer. Of Balkenende natuurlijk.

Ophangen die Che.
It's a cold caffeine in a nicotine cloud. Now the touch of your fingers, lingers burning in my memory. I've been 86ed from your scheme in a melodramatic nocturnal scene: a refugee from a disconcerted affair.
  vrijdag 29 december 2006 @ 11:57:37 #7
160733 FritsBom
De Vakantieman
pi_44820812
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 11:54 schreef SCH het volgende:
Sjeetje..
It's a cold caffeine in a nicotine cloud. Now the touch of your fingers, lingers burning in my memory. I've been 86ed from your scheme in a melodramatic nocturnal scene: a refugee from a disconcerted affair.
  † In Memoriam † vrijdag 29 december 2006 @ 12:33:38 #8
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_44821789
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 11:57 schreef FritsBom het volgende:
Elke moordenaar is slecht.

Ophangen die Che.
Urhm?
Carpe Libertatem
pi_44822247
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 11:54 schreef SCH het volgende:
we zijn bijna een uur verder. Je hebt er nogal werk aan...
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_44822618
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 12:49 schreef Argento het volgende:

[..]

vrijdag 29 december 2006 @ 13:02:48 #11
45206 Pietverdriet
pi_44822640
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 12:49 schreef Argento het volgende:

[..]

ook de coentunnel heeft wel eens een file
pi_44822709
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 10:51 schreef _The_General_ het volgende:
Type Pim Fortuyn en Rita Verdonk dus?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_44822882
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 13:01 schreef SCH het volgende:

[..]

obstipatie?
pi_44823285
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 13:04 schreef du_ke het volgende:

[..]

Beste du_ke, dit is POL geen ONZ.
pi_44823401
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 13:25 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Beste du_ke, dit is POL geen ONZ.
Die zijn van het (bijna) uiterste linkse deel van het politieke spectrum naar het (bijna) uiterste rechtse deel verschoven.
  vrijdag 29 december 2006 @ 13:30:23 #16
120392 Coldplaya
Speed of sound
pi_44823441
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 13:04 schreef du_ke het volgende:

[..]

Kul. Verdonk is slechts aanhanger geweest van de PSP en Fortuyn van de PvdA, zoals nu zoveel VVDers ooit PvdA-lid waren. Dat is een andere overgang dan van CPN naar pak 'm beet de CD.

Ik verbaas me trouwens altijd dat de daden van Castro, Guevara, Stalin altijd gerelativeerd worden. Is het hun charisma, aantrekkingskracht, vaderlijke uitstraling? Stel dat Guevara oerlelijk was geweest, of een glimmende zijscheiding met een snorretje had gehad, had hij dan nog op t-shirts gestaan?
Fear and Loathing in Clarksville.
pi_44823455
Beste du_ke, je weet zelf ook goed dat die vergelijking spaak loopt.
pi_44823582
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 13:30 schreef Coldplaya het volgende:

[..]

Kul. Verdonk is slechts aanhanger geweest van de PSP en Fortuyn van de PvdA, zoals nu zoveel VVDers ooit PvdA-lid waren. Dat is een andere overgang dan van CPN naar pak 'm beet de CD.
quote:
Fortuyn verhuisde naar Groningen waar hij universitair docent marxistische sociologie werd aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hoewel Fortuyn aanvankelijk sympathiseerde met de CPN, werd hij uiteindelijk actief lid van de PvdA. [url=http://nl.wikipedia.org/wiki/Pim_Fortuyn
]http://nl.wikipedia.org/wiki/Pim_Fortuyn[/q][/url]
pi_44823605
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 13:30 schreef _The_General_ het volgende:
Beste du_ke, je weet zelf ook goed dat die vergelijking spaak loopt.
Want? Van de ene zijde van het spectrum naar de andere. Wat is daar heel anders aan dan aan Che?
pi_44823701
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 13:34 schreef du_ke het volgende:

[..]

Want? Van de ene zijde van het spectrum naar de andere. Wat is daar heel anders aan dan aan Che?
We hebben het bij Che over van Fascisme naar Communisme. Dat gaat zowel bij Verdonk als bij Fortuyn niet op. ( Je hebt natuurlijk wel gelijk dat Fortuyn met de CPN heeft geflirt. )

Maar verder ben je ook behoorlijk offtopic. We wachten hier op SCH!
  vrijdag 29 december 2006 @ 13:42:10 #21
45206 Pietverdriet
pi_44823853
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 13:37 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

We hebben het bij Che over van Fascisme naar Communisme. Dat gaat zowel bij Verdonk als bij Fortuyn niet op. ( Je hebt natuurlijk wel gelijk dat Fortuyn met de CPN heeft geflirt. )

Vreselijk offtopic gaan en baggeren gebeurt in elk topic over Che, alles liever dan toegeven dat deze "held" geen eerbiedwaardige persoon was.
pi_44823888
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 10:44 schreef Pietverdriet het volgende:
en wil dat ik een topic open waar hij serieus zijn mening kan geven over deze stichter van concentratiekampen waar oa veel homo´s in terecht kwamen, bij deze, speciaal voor SCH.
Wat ik van Che Guevara vind? Net als in het vorige topic is de OP erg matig en nodigt die niet uit tot een erg open discussie maar vooruit, omdat je dit topic speciaal voor mij geopend heeft.

Ik heb eigenlijk helemaal niet zo'n afgewogen en uitgesproken en uitgebalanceerde mening over Che Guevara. Daarom dat PietVerdriet misschien suggereert dat ik er niet over wil praten maar dat is niet waar. Ik verbaas me alleen over al die stelligheden en vooral over de nogal vervormde beeldvorming. Je bent voor of tegen, je bent links of rechts en een weg daartussenin lijkt er niet.

Evident is dat de misdaden van Che afschuwelijk en verwerpelijk zijn, de moorden die hij heeft gepleegd of laten plegen, het opruimen van tegenstanders en het stichten van de voorlopers van Guantanamo.
Dat maakt dat je zo'n man niet op een voetstuk kan zetten, het is ook raar en tegenstrijdig dat hij een held is geworden en een cultstatus heeft.

Hij is echter wel een interessante vent met een fascinerend levensverhaal. En dat triggert mij wel. Ik ben dol op revolutionairen en mensen met een missie. De biografie van Che is ongelooflijk. Ik ben op Cuba in het museum van de revolutie geweest, uitermate boeiend allemaal. Daarom ben ik ook niet zo gek op die simpele goed/fout-schema's en de neiging om die man als fascist neer te zetten en zo.

Piet zal dit wel een dubbelzinnig en nietszeggend antwoord vinden want die wil graag dat je hem keihard veroordeelt of hem aanbidt, ik doe geen van beiden in generale zin. Ik veroordeel de misdadige kant maar bewonder zijn moed en visie.
  vrijdag 29 december 2006 @ 13:43:14 #23
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_44823890
quote:

[..]

Ah, de ene kant op mag wel genoemd worden, maar de andere kant op is volkomen normaal en aan te prijzen?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_44823948
quote:

[..]

Verdonk en Fortuyn zijn ook van extreem links naar extreem rechts verschoven. Prima vergelijking van du_ke dus. Het is alleen offtopic want dit is MIJN topic
pi_44823984
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 13:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ah, de ene kant op mag wel genoemd worden, maar de andere kant op is volkomen normaal en aan te prijzen?
Nee, Fascisme naar Communisme of visa versa. Het is mij om het even. Ik wil met die post alleen zeggen dat zowel Verdonk als Fortuyn niets met Fascisme hebben te maken. En alleen Fortuyn iets met Communisme.
pi_44824014
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 13:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Vreselijk offtopic gaan en baggeren gebeurt in elk topic over Che, alles liever dan toegeven dat deze "held" geen eerbiedwaardige persoon was.
Wat is er offtopic aan om een vergelijking wat verder door te trekken?
  vrijdag 29 december 2006 @ 13:47:16 #27
66444 Lord_Vetinari
pi_44824046
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 13:45 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Nee, Fascisme naar Communisme of visa versa. Het is mij om het even. Ik wil met die post alleen zeggen dat zowel Verdonk als Fortuyn niets met Fascisme hebben te maken. En alleen Fortuyn iets met Communisme.
Het gaat erom dat er beweerd werd, dat het typisch is voor 'dit soort misdadigers' om een dergelijke ommezwaai te maken. Of die ommezwaai dan van links naar rechts is of van rechts naar links lijkt mij dan redelijk oninteressant. Maar blijkbaar ben je alleen een misdadiger als je van rechts naar links zwaait.
pi_44824048
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 13:45 schreef _The_General_ het volgende:

Ik wil met die post alleen zeggen dat zowel Verdonk als Fortuyn niets met Fascisme hebben te maken.
Gewaagde stelling hoor
  vrijdag 29 december 2006 @ 13:48:15 #29
45206 Pietverdriet
pi_44824078
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 13:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat ik van Che Guevara vind? Net als in het vorige topic is de OP erg matig en nodigt die niet uit tot een erg open discussie maar vooruit, omdat je dit topic speciaal voor mij geopend heeft.

Ik heb eigenlijk helemaal niet zo'n afgewogen en uitgesproken en uitgebalanceerde mening over Che Guevara. Daarom dat PietVerdriet misschien suggereert dat ik er niet over wil praten maar dat is niet waar. Ik verbaas me alleen over al die stelligheden en vooral over de nogal vervormde beeldvorming. Je bent voor of tegen, je bent links of rechts en een weg daartussenin lijkt er niet.

Evident is dat de misdaden van Che afschuwelijk en verwerpelijk zijn, de moorden die hij heeft gepleegd of laten plegen, het opruimen van tegenstanders en het stichten van de voorlopers van Guantanamo.
Dat maakt dat je zo'n man niet op een voetstuk kan zetten, het is ook raar en tegenstrijdig dat hij een held is geworden en een cultstatus heeft.

Hij is echter wel een interessante vent met een fascinerend levensverhaal. En dat triggert mij wel. Ik ben dol op revolutionairen en mensen met een missie. De biografie van Che is ongelooflijk. Ik ben op Cuba in het museum van de revolutie geweest, uitermate boeiend allemaal. Daarom ben ik ook niet zo gek op die simpele goed/fout-schema's en de neiging om die man als fascist neer te zetten en zo.

Piet zal dit wel een dubbelzinnig en nietszeggend antwoord vinden want die wil graag dat je hem keihard veroordeelt of hem aanbidt, ik doe geen van beiden in generale zin. Ik veroordeel de misdadige kant maar bewonder zijn moed en visie.
Waarom denk je zo genuanceerd over iemand die (oa) de homo vervolging op cuba faciliteerde en concentratiekampen daarvoor stichte, en ben je zo uitgesproken zwart wit over Verdonk?
pi_44824145
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 13:48 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waarom denk je zo genuanceerd over iemand die (oa) de homo vervolging op cuba faciliteerde en concentratiekampen daarvoor stichte, en ben je zo uitgesproken zwart wit over Verdonk?
Che heeft ook veel goede dingen gedaan, dat mis ik bij mevrouw Verdonk.
  vrijdag 29 december 2006 @ 13:52:26 #31
45206 Pietverdriet
pi_44824243
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 13:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Dus jij vind de goede dingen van che zodanig opwegen tegen zijn misdaden dat ie een beter mens is als mvr Verdonk?
pi_44824325
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 13:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Maar blijkbaar ben je alleen een misdadiger als je van rechts naar links zwaait.
Ik beweer zulks nergens.
pi_44824330
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 13:52 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dus jij vind de goede dingen van che zodanig opwegen tegen zijn misdaden dat ie een beter mens is als mvr Verdonk?
Ik maak de vergelijking met mevrouw Verdonk niet. Ik heb mijn mening over Che gegeven, met alle voors en tegens.

Maar wat ik voorspelde, lijkt uit te komen: jij wil alleen een zwart of wit horen.
  vrijdag 29 december 2006 @ 13:56:03 #34
45206 Pietverdriet
pi_44824365
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 13:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik maak de vergelijking met mevrouw Verdonk niet. Ik heb mijn mening over Che gegeven, met alle voors en tegens.

Maar wat ik voorspelde, lijkt uit te komen: jij wil alleen een zwart of wit horen.
je spreekt het dus niet tegen
  vrijdag 29 december 2006 @ 13:57:02 #35
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_44824403
quote:

[..]

Hoho, SCH, dit kun je niet menen.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_44824419
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 13:57 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Wat niet?
  vrijdag 29 december 2006 @ 13:59:06 #37
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_44824483
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 13:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat niet?
Dat wanneer een leider ook goede dingen heeft gedaan, mensen in concentratiekampen stoppen toch iets relativeert. Of heb jij ook wel ontzag voor Pinochet voor het behoeden van de stichting van een Chileense communistische heilstaat?

Om op Verdonk maar niet in te gaan.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
  vrijdag 29 december 2006 @ 13:59:09 #38
45206 Pietverdriet
pi_44824486
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 13:57 schreef Pracissor het volgende:

[..]

vrees dat hij het echt meent
pi_44824629
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 13:59 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Dat wanneer een leider ook goede dingen heeft gedaan, mensen in concentratiekampen stoppen toch iets relativeert. Of heb jij ook wel ontzag voor Pinochet voor het behoeden van de stichting van een Chileense communistische heilstaat?
Je mag de goede dingen toch wel benoemen? Bij iemand als Verdonk zie ik alleen maar slechte kanten omdat ze in mijn ogen gewoon een slecht mens is. Goede dingen relativeren absoluut de slechte dingen niet, alhoewel het in dezen wel zo is dat de stellige bewering van PV over de concentratiekampen nogal arbitrair is, op zijn zachtst gezegd, maar dat CG misdaden heeft gepleegd is evident.

Alleen spreekt de revolutionaire gedachte mij aan en zat er een aardig en moedig verhaal achter. Dat het niet goed heeft uitgepakt is vers 2. Ik ben gefascineerd door de hele biografie van Che.

En waarom zou ik mij hier dan laten dwingen om een 100 procent mening in te nemen?
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:07:53 #40
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44824803
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 13:43 schreef SCH het volgende:
Daarom ben ik ook niet zo gek op die simpele goed/fout-schema's en de neiging om die man als fascist neer te zetten en zo.
Met anderen doe je het maar al te graag...
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:08:54 #41
45206 Pietverdriet
pi_44824838
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Je mag de goede dingen toch wel benoemen? Bij iemand als Verdonk zie ik alleen maar slechte kanten omdat ze in mijn ogen gewoon een slecht mens is. Goede dingen relativeren absoluut de slechte dingen niet, alhoewel het in dezen wel zo is dat de stellige bewering van PV over de concentratiekampen nogal arbitrair is, op zijn zachtst gezegd, maar dat CG misdaden heeft gepleegd is evident.

Alleen spreekt de revolutionaire gedachte mij aan en zat er een aardig en moedig verhaal achter. Dat het niet goed heeft uitgepakt is vers 2. Ik ben gefascineerd door de hele biografie van Che.

En waarom zou ik mij hier dan laten dwingen om een 100 procent mening in te nemen?
Je vind verdonk dus als totaal een slechter mens als Che.
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:10:45 #42
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_44824910
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik heb net zo goed begrip/ontzag voor revolutionairen als autoritairen(fascisten), beide streefde naar hoger doel voor het land waarin ik me nog wel kan inleven. Hetgeen wat mij steekt is dat Che als een soort 'heilig' persoon wordt afgebeeld bij bepaalde personen, dat zelfs mij moeder die vroeger als tiener een poster van hem op haar kamer had hangen, door ontwetendheid over zijn verleden, zijn handelswijze nog relativeert/bagataliseert.

Zoals jij misschien meer wordt aangesproken door het revolutionaire, voel ik mij eerder aangetrokken tot het rechtsautoritarisme, maar omdat ik weet waar toe dat leidt, evenals het communisme, zal ik het nooit zo verdedigen als wordt gedaan bij Che. Met een Pinochet, Videlo en/of andere Junta-leiders wordt ook niet rondgelopen door (rechtse) mensen, het is dan ook schandalig dat mensen dit wel doen met Che, of het nou wel of niet uit politieke overtuiging is.
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:11:00 #43
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_44824915
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:08 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hey dat jij niet tegen een beetje geweld kan. Vroegah was dat heel normaal.
Zyggie.
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:11:39 #44
27167 SuperWeber
Heeft de afslag gemist...
pi_44824940
topic....
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:11:51 #45
45206 Pietverdriet
pi_44824948
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:07 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Met anderen doe je het maar al te graag...
het is heel eenvoudig, als het monster in links monster is, een revolutionair, dan ligt het genuanceerd, dan heeft che ook een hoop goed gedaan.
Als de persoon rechts is, een democratisch minister, die een democratische wet handhaaft (die nb door de PvdA werd geschreven) dan is deze persoon een mensonterend monster waar geen goed woord voor is.
Dat is blijkbaar (leid ik af uit zijn posts, en hij spreekt het niet tegen) de mening van SCH
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:12:44 #46
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_44824983
'Heksenjacht-topic'

Zolang SCH hier niet toegeeft dat hij Che een erg slecht mens vindt, zal Pietverdriet 'm toch niet met rust laten.
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:12:49 #47
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44824985
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:11 schreef Zyggie het volgende:
Hey dat jij niet tegen een beetje geweld kan. Vroegah was dat heel normaal.
Wat moet dit nou weer betekenen?
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:12:55 #48
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_44824991
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Zyggie op 29-12-2006 14:13:35 ]
Zyggie.
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:13:26 #49
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_44825010
Zyggie.
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:13:34 #50
45206 Pietverdriet
pi_44825016
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:12 schreef Maerycke het volgende:
'Heksenjacht-topic'

Zolang SCH hier niet ontkent dat hij Che een erg slecht mens vindt, zal Pietverdriet 'm toch niet met rust laten.
Dit topic werd geopend op verzoek van SCH
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:14:14 #51
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_44825043
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:13 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Maar jij bent degene die geen nuances wil zien, Piet.. Che is slecht volgens jou, punt.
pi_44825082
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:08 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Pino vind ik daarentegen wel weer goed
pi_44825088
quote:

[..]

Hitler heeft wel degelijk ook veel goede dingen gedaan, naast minder frisse activiteiten van hem.

Kun jij dat ook erkennen?

Vast niet.

Alleen maar omdat hij een rechts persoon is, in tegenstelling tot de Nationaal-Soicalistische Arbeiders ideologie, hé.
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:15:37 #54
27167 SuperWeber
pi_44825099
[Cynische vergelijkingsmode]

Ja, Verdonk wilde ook Iraanse homo's uitzetten

[/Cynische vergelijkingsmode]
3,1415926535 8979323846 2643383279 5028841971 6939937510 5820974944 5923078164 0628620899
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:16:12 #55
45206 Pietverdriet
pi_44825113
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:14 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Maar jij bent degene die geen nuances wil zien, Piet.. Che is slecht volgens jou, punt.
Nee, Che is een stichter van concentratiekampen, een executeur van zijn eigen strijdmakkers, een instigator van vervolging en onderdrukking en vervolging.
Dan ben je schlecht, punt, niet volgens mij, dat ben je dan gewoon.
pi_44825128
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:13 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Met het verzoek tot een open OP zonder conclusies, at is je niet gelukt.
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:17:01 #57
27167 SuperWeber
pi_44825143
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:14 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Nee joh, Che was een doodgoeie vent, waar je prima een biertje mee kon drinken in de homobar
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:17:02 #58
45206 Pietverdriet
pi_44825145
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Pino vind ik daarentegen wel weer goed
moeilijk, niet, bij de les blijven als je weet dat je fout zit.
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:17:58 #59
45206 Pietverdriet
pi_44825183
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Met het verzoek tot een open OP zonder conclusies, at is je niet gelukt.
ach guss, gaan we pruilen?
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:18:06 #60
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_44825190
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:16 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, Che is een stichter van concentratiekampen, een executeur van zijn eigen strijdmakkers, een instigator van vervolging en onderdrukking en vervolging.
Ik kan hier natuurlijk een onwijs punt van maken, dat de heer Che ook goede dingen heeft gedaan, maar ik ben het eigenlijk gewoon met je basisgedachte eens. Mensen die erg slechte dingen doen, zijn slecht, ook al hebben ze daarnaast ook goede dingen gedaan.
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:18:38 #61
45206 Pietverdriet
pi_44825207
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:18 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Ik kan hier natuurlijk een onwijs punt van maken, dat de heer Che ook goede dingen heeft gedaan, maar ik ben het eigenlijk gewoon met je basisgedachte eens. Mensen die erg slechte dingen doen, zijn slecht, ook al hebben ze daarnaast ook goede dingen gedaan.
juist.
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:19:41 #62
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_44825251
En zo zal iedere verzuurde generatie anders subjectief oordelen over de held Che Guevara.
Zyggie.
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:21:33 #63
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_44825321
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:15 schreef K33T het volgende:

[..]

Hitler heeft wel degelijk ook veel goede dingen gedaan, naast minder frisse activiteiten van hem.

Kun jij dat ook erkennen?

Vast niet.

Alleen maar omdat hij een rechts persoon is, in tegenstelling tot de Nationaal-Soicalistische Arbeiders ideologie, hé.
Het links - rechts denken maakt echt iedere discussie hier kapot.
Hitler's partij heette de NSDAP. Die 'S' stond voor socialistisch.
Hij wilde iedereen in eenzelfde kever. Dat heeft toch niks met liberaal te maken.

Nu wil ik hier dus NIET gaan beweren dat Hitler links was, ik wil dat dat links - rechts gezeik eens ophoudt.
Of dat het eens fatsoenlijk gedefinieerd wordt.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:24:21 #64
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_44825422
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:21 schreef ErikT het volgende:

[..]

Het links - rechts denken maakt echt iedere discussie hier kapot.
Hitler's partij heette de NSDAP. Die 'S' stond voor socialistisch.
Hij wilde iedereen in eenzelfde kever. Dat heeft toch niks met liberaal te maken.

Nu wil ik hier dus NIET gaan beweren dat Hitler links was, ik wil dat dat links - rechts gezeik eens ophoudt.
Of dat het eens fatsoenlijk gedefinieerd wordt.
Hitler was toch ook gewoon links. Er is een heel topic gewijd aan deze linkse rakker.
Zyggie.
pi_44825467
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:17 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

moeilijk, niet, bij de les blijven als je weet dat je fout zit.
Maerycke heeft geloof ik gelijk, je wilt maar 1 ding horen.
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:25:48 #66
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_44825474
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:24 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Hitler was toch ook gewoon links. Er is een heel topic gewijd aan deze linkse rakker.

Dank je, nu moest ik toch weer lachen.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_44825527
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:18 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Dat vind ik ook en dat zeg ik dan ook in mijn uitgebreide bijdrage hier.
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:27:22 #68
45206 Pietverdriet
pi_44825531
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:19 schreef Zyggie het volgende:
En zo zal iedere verzuurde generatie anders subjectief oordelen over de held Che Guevara.
Deze post zegt meer over jouw beoordelingsvermogen als over anderen
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:28:10 #69
45206 Pietverdriet
pi_44825556
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:25 schreef SCH het volgende:

[..]

nee, er is maar 1 conclusie mogelijk
pi_44825559
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:16 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zeker.
Maar er is nog wel meer over de man te vertellen. Dat maakt hem niet minder slecht, maar wel fascinerend.
pi_44825593
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:25 schreef SCH het volgende:

[..]

En jij wilt maar richting 1 ding. Als je zegt dat Che veel goede dingen gedaan heeft, moet Hitler toch tussen zn barbaarse daden ook wat goede dingen gedaan hebben?

DURF JE DAT WEL TE ERKENNEN? GEEF ANTWOORD!.

Vast niet, schijnheilige.
pi_44825657
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:28 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

nee, er is maar 1 conclusie mogelijk
Je lijkt nu een beetje op Hitler.
pi_44825674
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:29 schreef K33T het volgende:

[..]

En jij wilt maar richting 1 ding. Als je zegt dat Che veel goede dingen gedaan heeft, moet Hitler toch tussen zn barbaarse daden ook wat goede dingen gedaan hebben?

DURF JE DAT WEL TE ERKENNEN? GEEF ANTWOORD!.

Vast niet, schijnheilige.
Tuurlijk heeft Hitler ook goede dingen gedaan, dat is toch evident?
pi_44825686
Kun je een paar opnoemen dan?
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:32:14 #75
45206 Pietverdriet
pi_44825699
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Je lijkt nu een beetje op Hitler.
je laat je erg kennen
pi_44825708
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:31 schreef K33T het volgende:
Dat kan ik.
pi_44825715
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:32 schreef SCH het volgende:
Dat kan ik.
Probeer 'm maar niet te ontlopen, noem een paar dan
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:33:04 #78
160733 FritsBom
De Vakantieman
pi_44825725
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:31 schreef K33T het volgende:
Werkgelegenheid, infrastructuur Duitsland, Stabiliteit valuta, ontwikkeling technologogie (met name in het kader van 'defensie' natuurlijk). etc. etc.
pi_44825727
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:32 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

je laat je erg kennen
MOet jij zeggen. Jij bent erg eng en fanatiek op dit punt. In het andere topic over Che ging je ook al fors onderuit.
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:33:06 #80
45206 Pietverdriet
pi_44825729
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Tuurlijk heeft Hitler ook goede dingen gedaan, dat is toch evident?
Dus verdonk is nog erger dan Hitler?
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:34:10 #81
160733 FritsBom
De Vakantieman
pi_44825762
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee kneus. Niet al het goede is even goed en niet al het slechte is even slecht. Ik gok zo dat de balans van Hitler meer naar het slechte slaat dan die van Verdonk. En zulke slechte zaken doet Verdonk ook niet. Verdonk voert slechts de wet uit, zij het op haar eigen manier.
pi_44825764
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik vind Hans van Baalen erger
pi_44825772
Hans Baalen is erger dan Hitler? Het feit dat hij lid van VVD is en woordvoerder voor bepaalde terreinen is, is al genoeg reden om hem als Hitler 2.0 te beschimpen.

Is dat in het kader van: alles wat rechts is, is nog erger dan Hitler?
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:36:05 #84
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_44825822
Ik denk dat het nu wel duidelijk is, SCH zet Che op het rijtje bij Hitler. Slechte man die ook wel goede dingen heeft gedaan. Slotje.
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:36:06 #85
45206 Pietverdriet
pi_44825824
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vind Hans van Baalen erger
goed, dan weten we ook hoe serieus we jou moeten nemen
pi_44825866
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:36 schreef Pracissor het volgende:
Ik denk dat het nu wel duidelijk is, SCH zet Che op het rijtje bij Hitler. Slechte man die ook wel goede dingen heeft gedaan. Slotje.
Dat was volgens mij al lang duidelijk maar PV is zo'n iemand die vind dat je niet eens naar Cuba mag of een boek over Che mag lezen of uberhaupt het woord revolutie mag schrijven
pi_44825871
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:33 schreef SCH het volgende:
MOet jij zeggen. Jij bent erg eng en fanatiek op dit punt. In het andere topic over Che ging je ook al fors onderuit.
Werkelijk? Laat ons niet lachen, jij bent de enige die fors onderuit gaat met je eeuwige Nationaal-Socialistische Arbeiderspartij en Hitler-vergelijkingen.

Naďef persoon.
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:37:51 #88
45206 Pietverdriet
pi_44825877
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:33 schreef SCH het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat was volgens mij al lang duidelijk maar PV is zo'n iemand die vind dat je niet eens naar Cuba mag of een boek over Che mag lezen of uberhaupt het woord revolutie mag schrijven
hoe jouw beoordelings vermogen werkt is in dit topic maar al te duidelijk geworden
pi_44825954
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij? Laten we jou dan eens nemen:

SCH is zo'n persoon die meent dat iemand die bedenkingen bij het communisme heeft, al meteen een racistische facist is - nog erger dan Hitler! - en meteen het zwijgen opgelegd MOET worden.
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:41:11 #90
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_44825993
Volgens mij zijn jullie het meer met elkaar eens dan jullie zouden denken. Als jullie nou eens op die meet IRL hierover praten, ik weet zeker dat jullie dan tot een concensus komen.
pi_44826025
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:41 schreef Pracissor het volgende:
Volgens mij zijn jullie het meer met elkaar eens dan jullie zouden denken. Als jullie nou eens op die meet IRL hierover praten, ik weet zeker dat jullie dan tot een concensus komen.
Ik heb wel wat beters te doen dan kinderen opvoeden en inzicht in de realiteit geven.
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:42:18 #92
160733 FritsBom
De Vakantieman
pi_44826035
Volgens mij hebben we hier te maken met 3 users die hun Fok!-image niet willen verliezen en allemaal maar wat roepen zals het plebs dat van ze verwacht terwijl ze eigenlijk weten dat ze allemaal geen gelijk hebben.
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:42:57 #93
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_44826053
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:42 schreef FritsBom het volgende:
Volgens mij hebben we hier te maken met 3 users die hun Fok!-image niet willen verliezen en allemaal maar wat roepen zals het plebs dat van ze verwacht terwijl ze eigenlijk weten dat ze allemaal geen gelijk hebben.
Een soort Verdonks dus eigenlijk...
pi_44826070
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:42 schreef FritsBom het volgende:
He hallo, ik geef 0,0 om mn fok-image. Mij boeit het totaal niks, daar veeg ik zelfs me reet mee af.

RAFIPOLHATSIEFLADSIE!

Zo, heb ik mn fokimage weer om de zeep geholpen.
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:48:41 #95
160733 FritsBom
De Vakantieman
pi_44826243
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:42 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Een soort Verdonks dus eigenlijk...
Mjah, maar Hitler en Che hadden natuurlijk na verloop van tijd ook een bepaald image waar ze niet meer vanaf konden..

Of rondom Hans van Baalen die image-vorming ook zo sterk is vraag ik me af
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:49:24 #96
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_44826257
Ik ben niet zo dol op SCH omdat hij zelden of nooit inhoudelijk reageert op een posting, meestal op de persoon speelt in discussies en zeer sterk te neiging heeft om te baggeren. Maar dat hij het aandurft om een minister in een democratisch kabinet als 'slecht' te beoordelen, de grote schurken in de wereldgeschiedenis ineens nuance kan worden getoond, komt toch wel onverwacht. De haat zit erg diep.

Heel inzichtelijk allemaal.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:51:03 #97
160733 FritsBom
De Vakantieman
pi_44826306
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:49 schreef Dwersdriever het volgende:
Ik ben niet zo dol op SCH omdat hij zelden of nooit inhoudelijk reageert op een posting, meestal op de persoon speelt in discussies en zeer sterk te neiging heeft om te baggeren. Maar dat hij het aandurft om een minister in een democratisch kabinet als 'slecht' te beoordelen, de grote schurken in de wereldgeschiedenis ineens nuance kan worden getoond, komt toch wel onverwacht. De haat zit erg diep.

Wat is dat toch met die homo's altijd he?
pi_44826321
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:49 schreef Dwersdriever het volgende:

Een minister in een democratisch gekozen kabinet zou niet slecht kunnen zijn?
pi_44826365
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:51 schreef FritsBom het volgende:

[..]

NIet Pietverdriet beledigen
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:55:55 #100
160733 FritsBom
De Vakantieman
pi_44826467
  vrijdag 29 december 2006 @ 14:56:27 #101
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44826488
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:51 schreef SCH het volgende:
Niet in vergelijking met Che.
pi_44826737
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:56 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Niet in vergelijking met Che.
Is ook een rare vergelijking waar piet mee kwam, Che met Rita vergelijken
  vrijdag 29 december 2006 @ 15:05:41 #103
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44826860
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 15:02 schreef SCH het volgende:
Is ook een rare vergelijking waar piet mee kwam, Che met Rita vergelijken
Ik vermoed dat jij er mee kwam. Meestal eindigen discussies met jou met afgeven op Verdonk of Wilders.
  vrijdag 29 december 2006 @ 15:07:19 #104
79262 Dwersdriever
pi_44826915
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:51 schreef FritsBom het volgende:

[..]

De meeste homo's stemmen VVD toch? De enige partij in Nederland die structureel voor homorechten opkomt.
We Came A Long Time Ago
pi_44826968
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:12 schreef Maerycke het volgende:
'Heksenjacht-topic'

Zolang SCH hier niet toegeeft dat hij Che een erg slecht mens vindt, zal Pietverdriet 'm toch niet met rust laten.
Goh .
  vrijdag 29 december 2006 @ 15:09:36 #106
79262 Dwersdriever
pi_44827006
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Zoals gezegd, het is een heel inzichtelijke discussie. De haat zit bij jou zo diep, dat er geen enkele nuance in zit.
We Came A Long Time Ago
pi_44827007
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 15:05 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik vermoed dat jij er mee kwam. Meestal eindigen discussies met jou met afgeven op Verdonk of Wilders.
Nee, piet kwam ermee.
pi_44827016
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 15:09 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Zoals gezegd, het is een heel inzichtelijke discussie. De haat zit bij jou zo diep, dat er geen enkele nuance in zit.
Wat jij wil jongen
pi_44827048
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 15:07 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

De meeste homo's stemmen VVD toch? De enige partij in Nederland die structureel voor homorechten opkomt.
En ze daarom terug naar Iran wilden sturen
  vrijdag 29 december 2006 @ 15:11:44 #110
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44827069
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 13:44 schreef SCH het volgende:
Verdonk en Fortuyn zijn ook van extreem links naar extreem rechts verschoven. Prima vergelijking van du_ke dus. Het is alleen offtopic want dit is MIJN topic
Dit zegt het al. Duke begon met baggeren, jij kopt hem in.
  vrijdag 29 december 2006 @ 15:12:26 #111
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44827085
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 15:10 schreef SCH het volgende:
En ze daarom terug naar Iran wilden sturen
Waar een prima homoscene bestaat.
  vrijdag 29 december 2006 @ 15:13:08 #112
79262 Dwersdriever
pi_44827119
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 15:10 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat jij wil jongen
Ik hoop dat het je wat inzicht oplevert in je eigen bizarre gedachtenwereld.
We Came A Long Time Ago
pi_44827140
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 15:12 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Waar een prima homoscene bestaat.
Die ken je?
pi_44827163
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 15:13 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Ik hoop dat het je wat inzicht oplevert in je eigen bizarre gedachtenwereld.
Gelukkig heeft Nederland jou nog, ons verhelderende genie
  vrijdag 29 december 2006 @ 15:16:53 #115
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_44827242
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 15:13 schreef SCH het volgende:
Die ken je?
Ik heb daar wel eens wat over gehoord ja.
  vrijdag 29 december 2006 @ 15:17:53 #116
79262 Dwersdriever
pi_44827272
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 15:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Gelukkig heeft Nederland jou nog, ons verhelderende genie
Dan laat ik je maar weer alleen in je eigen wereldje. Succes verder.
We Came A Long Time Ago
pi_44827410
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 15:16 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik heb daar wel eens wat over gehoord ja.
Wauw, houd die contacten warm
pi_44827446
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 15:17 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Dan laat ik je maar weer alleen in je eigen wereldje. Succes verder.
Wat lul je nou man, waarom mag ik Verdonk niet slecht vinden?
pi_44841155
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 13:30 schreef Coldplaya het volgende:
Stel dat Guevara oerlelijk was geweest, of een glimmende zijscheiding met een snorretje had gehad, had hij dan nog op t-shirts gestaan?
Nee. Net als dat Brad of Angelina dan niet op posters hadden gestaan.
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:24 schreef Zyggie het volgende:

[..]

1 heel topic? Over Hitler?

Maar vind zijn rassentheorie nou niet echt links, was niet bepaald een allochtoonknuffelaar. Volgens mij ook geen boomknuffelaar.
pi_44843543
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 22:22 schreef jaoka het volgende:
1 heel topic? Over Hitler?

Maar vind zijn rassentheorie nou niet echt links.
Dan mag je ons vertellen wat er rechts/liberaal aan racisme is?

Weet je het te onderbebouwen?

Nou?
pi_44845375
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 23:37 schreef K33T het volgende:

[..]

Dan mag je ons vertellen wat er rechts/liberaal aan racisme is?
Wilders is links ofzo?
pi_44845511
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Wilders is links ofzo?
Doet hij dan aan racisme?

Kan iemand mij vertellen waarom rechts.liberaal gelijk staat aan racisme? Alsof links ook gelijk staat aan facisme.

Weet iemand het?

Hallo?
  zaterdag 30 december 2006 @ 12:18:43 #123
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44852584
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 23:37 schreef K33T het volgende:
Weet je het te onderbebouwen?
SCH weet ook zo veel dingen niet te onderbouwen vandaar dat TS dit topic ook is begonnen volgens mij
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_44853096
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:18 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

SCH weet ook zo veel dingen niet te onderbouwen vandaar dat TS dit topic ook is begonnen volgens mij
Nee hoor, dit topic is er omdat het andere topic offtopic ging, wat deze trouwens ook allang weer gegaan is, eigenlijk van af de OP omdat de TS er niet in slaagde een goede OP neer te zetten.
  zaterdag 30 december 2006 @ 12:51:28 #125
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44853305
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:42 schreef SCH het volgende:
Nee hoor, dit topic is er omdat het andere topic offtopic ging, wat deze trouwens ook allang weer gegaan is, eigenlijk van af de OP omdat de TS er niet in slaagde een goede OP neer te zetten.
Nou de OP van TS is toch erg duidelijk hoor
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 10:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar ja we zijn het onderhand wel van je gewend SCH. Je roept een hele hoop maar als puntje bij paaltje komt antwoordje niet of kan of wil je niet onderbouwen wat je beweert.

En dan wel andere aanvallen op hun reacties onderbouwingen.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_44853487
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:51 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Nou de OP van TS is toch erg duidelijk hoor
[..]

Maar ja we zijn het onderhand wel van je gewend SCH. Je roept een hele hoop maar als puntje bij paaltje komt antwoordje niet of kan of wil je niet onderbouwen wat je beweert.

En dan wel andere aanvallen op hun reacties onderbouwingen.
Er was afgesproken een open discussie over Che Guevara te gaan voeren. Met zo'n OP is dat onmogelijk, dat snap jij oook wel denk ik.
pi_44855034
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 12:57 schreef SCH het volgende:

Er was afgesproken een open discussie over Che Guevara te gaan voeren. Met zo'n OP is dat onmogelijk, dat snap jij oook wel denk ik.
Hoezo is dat onmogelijk?

Is het omdat je je punten moet onderbebouwen, en het dus daarom onmogelijk voor je is?
pi_44855060
Nog maar keer dan, aangezien de slinkse drogredenaars dit ontlopen:
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:40 schreef K33T het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom rechts/liberaal gelijk staat aan racisme? Alsof links ook gelijk staat aan facisme.

Weet iemand het?

Hallo?
pi_44855074
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:47 schreef K33T het volgende:

[..]

Hoezo is dat onmogelijk?

Is het omdat je je punten moet onderbebouwen, en het dus daarom onmogelijk voor je is?
Ik heb het onderbouwd hoor, dat is het punt niet. Maar Pietverdriet wil maar 1 ding horen en staat niet open voor argumenten, dat noem je geen discussie
  zaterdag 30 december 2006 @ 14:16:07 #130
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44855907
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:47 schreef K33T het volgende:
Hoezo is dat onmogelijk?

Daar lijkt het wel op.
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:48 schreef SCH het volgende:
Ik heb het onderbouwd hoor, dat is het punt niet. Maar Pietverdriet wil maar 1 ding horen en staat niet open voor argumenten, dat noem je geen discussie
Die onderbouwing heb ik dan even gemist want volgens mij heb je nog niets onderbouwd wat te maken heeft met de OP
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 30 december 2006 @ 14:26:43 #132
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44856241
quote:
O, dat stukje gebla bla was je onderbouwing
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_44856577
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:26 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

O, dat stukje gebla bla was je onderbouwing
  zaterdag 30 december 2006 @ 14:47:44 #134
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44856764
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:40 schreef SCH het volgende:
Die reactie het ik ook bij de volgende Kwalitatief Uitermate Treurige post van jou
quote:
Dit kun je toch echt niet seriues menen he? Iemand die zoveel moorden op zijn geweten heeft zo op een voetstukplaatsen en Verdonk de grond in trappen omdat ze alleen een wet uitvoert.

Sorry maar daar kan ik echt niet bij mijn pet dat je zo op deze manier kunt denken. Als we deze lijn dan door zouden trekken zou je Stalin en Mao ook aardige mensen vinden die veel bereikt hebben.......
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_44856781
Mwoah denk dat het niet zo makkelijk is als men denkt, je ziet bij veel vrijheids/verzets strijders dat ze op den duur net zulke dingen gaan doen als de zaken waar ze tegen vechten, ook in het nederlands verzet in de oorlogsjaren zijn er een aantal vuile spelletjes gespeelt, waaronder het bewust laten oppakken van kameraden, executies, en machtspelletjes. De macht pakken is niet zo heel moeilijk, maar hem houden is wat anders, zeker als je wordt bevochten door tegenstanders die zich niet aan "politieke" regels hoeven houden. De enige manier om dat te bevechten is gelijksoortige tactieken toepassen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 30 december 2006 @ 17:59:28 #136
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_44863072
Welnu, wanneer het over charisma gaat, dan verslaat Ché Verdonk toch met minstens 100 punten.

Wie de meeste mensen in kampen heeft laten stoppen/verdonkeremaand heeft enzo, dat weet ik niet. Zal Ché wel zijn wanneer jullie dat zeggen.
Maar je kunt geen omelet maken zonder eieren te breken, zoals mijn oom Joe altijd al zei.
The End Times are wild
  zaterdag 30 december 2006 @ 21:27:47 #137
45206 Pietverdriet
pi_44870253
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 14:40 schreef SCH het volgende:

[..]

doe geen moeite, SCH, je kan jezelf in triestheid sowieso niet meer onderbieden.
  zaterdag 30 december 2006 @ 22:11:08 #138
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_44871822
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 21:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

doe geen moeite, SCH, je kan jezelf in triestheid sowieso niet meer onderbieden.
Zei de man zonder argumenten
pi_44877304
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 22:11 schreef rood_verzet het volgende:

[..]

Die Pietverdriet is een vrij zielig geval. Decadent tiepje dat weinig voeling heeft met de realiteit.

Puike post van raptorix, daar sluit ik me bij aan.
pi_44878358
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Wilders is links ofzo?
...
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  zondag 31 december 2006 @ 11:43:21 #141
45206 Pietverdriet
pi_44884548
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 22:11 schreef rood_verzet het volgende:

[..]

LOL
En dat zeg jij?
Jij die geen flauw benul wil hebben over de ware Che?
  zondag 31 december 2006 @ 11:45:27 #142
45206 Pietverdriet
pi_44884610
quote:
Op zondag 31 december 2006 00:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Die Pietverdriet is een vrij zielig geval. Decadent tiepje dat weinig voeling heeft met de realiteit.

En dat zeg de "man" die zoveel begrip heeft voor misdadigers als Che en Hitler, die hij erger vindt dan verdonk...
  zondag 31 december 2006 @ 12:46:07 #143
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_44886405
quote:
Op zondag 31 december 2006 11:43 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

LOL
En dat zeg jij?
Ja dat zeg ik, en alle andere die wel doorhebben dat dit niks anders zijn dan leugens. Ik ga aan dit inferieure topic dan ook geen woorden verder aan vuil maken
pi_44887009
quote:
Op zondag 31 december 2006 12:46 schreef rood_verzet het volgende:

[..]

Ja dat zeg ik, en alle andere die wel doorhebben dat dit niks anders zijn dan leugens.
Verspreid door de CIA/VlaamsBelangJugend!
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  zondag 31 december 2006 @ 13:11:27 #145
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44887294
quote:
Ja dat zeg ik, en alle andere die wel doorhebben dat dit niks anders zijn dan leugens. Ik ga aan dit inferieure topic dan ook geen woorden verder aan vuil maken
Sorry maar mag ik even hard op lachen?

Jij wil beweren dat alles wat wij hier zeggen over allen moorden die CHe gepleegd heeft leugens zijn
Dat zeg iets over je zeer beperkte blikveld
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_44890181
quote:
Op zondag 31 december 2006 11:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En dat zeg de "man" die zoveel begrip heeft voor misdadigers als Che en Hitler, die hij erger vindt dan verdonk...
Quote even waar ik begrip voor ze heb
pi_44890203
quote:
Op zondag 31 december 2006 11:43 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

LOL
En dat zeg jij?
Jij hangt ook maar je eigen verhaaltje op natuurlijk.
  zondag 31 december 2006 @ 14:44:42 #148
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44890745
Nog een leuk stukje over de misdaden van Che
quote:
Wat is erger dan Lonsdale? Che Guevara!

Populaire massamoordenaar
Lonsdale is een Brits kledingmerk. Zoals er zoveel kledingmerken zijn. Een kleine, doch fanatieke lobby maakt Lonsdale echter stelselmatig zwart. Daarbij worden de meest wilde beschuldigingen uit de kast gehaald. Zo menen linkse activisten de afkorting 'NSDAP' in Lonsdale te herkennen. Maar waar zien zij dan de P? Ook zou Lonsdale staan voor: 'Laat ons Nederlanders samen de allochtonen elimineren'. Maar in het Engels klopt dat natuurlijk niet.

Journalisten hebben de moskeebranden als reactie op de moord op Theo van Gogh stelselmatig in verband gebracht met Lonsdale-kleding dragende jongeren. Maar zeventien arrestaties later ontbreekt elk bewijs voor de Lonsdale-connectie.

Al enkele jaren wordt het kledingmerk in de foute hoek gedrukt. Het Eijkhagencollege in Landgraaf komt in 2003 als eerste in het nieuws door een Lonsdale-verbod in te stellen. Aanleiding zijn vechtpartijen tussen linkse en rechtse jongeren. Sindsdien wordt Lonsdale van steeds meer scholen geweerd. In Groningen is er zelfs een discotheek die dragers van Karl Kani weigert, een producent van trainingspakken die populair zijn onder zwarten.

Wat valt op in deze discussie? Dat niemand valt over het dragen van kledingstukken met daarop het gezicht van een massamoordenaar. Zulke T-shirts zijn immers dagelijks op de Nederlandse scholen te zien. Veel jongeren dragen immers kleding met daarop Korda's beroemde foto van Che Guevara.

Deze jongeren weten vaak niet eens wie Guevara was. Ze zien hem als een symbool van rebellie, en weten niet dat hij in werkelijkheid een dictator was. Door een jeugdcultuur zonder moraal is de beeltenis van de moordende Argentijn aan hen verkocht als het toppunt van hip. De kledingfabrikanten kan het niets schelen. Zij verdienen er makkelijk geld mee. Lenin zei het al: 'Hebzuchtige kapitalisten zullen ons het touw verkopen waarmee wij hen zullen opknopen.'

Ernesto Guevara (Buenos Aires, 1928-1967) is als tiener een volgeling van de fascistische dictator Juan Perón. Ernesto geeft zijn kamermeisjes de raad op hem te stemmen.

Maar tijdens zijn studie medicijnen zijn Ernesto's sympathieën omgeslagen. Guevara is korte tijd lid van een communistische jeugdorganisatie en doet mee aan rellen tegen Perón.

In 1954 gaat Guevara naar Guatemala om het socialistische experiment onder president Arbenz met eigen ogen te zien. Hij vindt het land veel te vrij, want: 'Hier zijn kranten die worden gerund door [de multinational] United Fruit, en als ik Arbenz was zou ik ze binnen vijf minuten sluiten’.

In 1956 sluit Guevara zich aan bij de Cubaanse guerrillaleider Fidel Castro. De Argentijn klimt snel op binnen Castro's beweging, die wordt gekenmerkt door genadeloosheid. Op drie misdaden staat de doodstraf: desertie, insubordinatie en defaitisme.

De boeren in de Cubaanse bergen worden afgeperst, geterroriseerd en zelfs vermoord wanneer ze Castro geen voedsel of andere hulp bieden. Om de economie te ontwrichten steken de guerrilla's hun suikerrietvelden in brand. Verder worden mensen ontvoerd, onder wie Amerikaanse mariniers.

"Zelf geeft Guevara toe dat hij duizenden executies heeft bevolen."
Als commandant van een colonne rebellen valt Che op door zijn hardheid. Een guerrillastrijder in zijn colonne, een jochie nog maar, heeft wat voedsel gestolen. Hij wordt onmiddellijk gefusilleerd, zonder enige vorm van proces. Over een 'verrader' schrijft hij: '(....) ik beëindigde het probleem door hem in de rechterslaap te schieten met een .32 pistool, met een uitgangswond in de rechter hersenhelft.’

Op 1 januari 1959 neemt Castro de macht over. Guevara wordt genaturaliseerd tot Cubaan en legt in een aantal hoge posities het 'Sovjetmodel' op aan Cuba. Als 'hoofdaanklager' is hij verantwoordelijk voor de berechting van functionarissen van het vorige regime. Volgens de buitenlandse pers resulteren Guevara's processen in de executie van 600 mensen. Zelf geeft Guevara toe dat hij duizenden executies heeft bevolen.

Alle religieuze onderwijsinstellingen worden gesloten en hun gebouwen in beslag genomen. Honderdeenendertig priesters en geestelijken worden van Cuba verbannen. In concentratiekampen worden christenen, pooiers, homoseksuelen en andere 'sociaal afwijkende personen' opgesloten. Ze worden onderworpen aan ondervoeding, mishandeling en isolement. Ongehoorzame gevangenen moeten gras met hun tanden snijden. Anderen worden enkele uren in beerputten gedompeld. Terwijl Guevara de kerk vervolgde, durven zijn aanhangers hem heden tendage met Christus te vergelijken!

En nog eentje...
Vanaf het begin wil Castro zijn revolutie exporteren. Guevara is de grondlegger van het Bevrijdings Departement van de Cubaanse geheime dienst. Deze afdeling organiseert, traint en assisteert terreuroperaties in het buitenland. Radicalen over de hele wereld kunnen gebruikmaken van een door Che in 1960 uitgegeven guerrilla-handboek.

In februari 1965 spreekt Guevara op een conferentie in Algiers. Hij houdt een pleidooi voor steun aan communistische terreurbewegingen in de derde wereld. Verder beschuldigt hij de communistische landen van imperialistische trekken, omdat zij geld verdienen met export naar ontwikkelingslanden. In de Sovjetunie wordt ontstemd kennisgenomen van deze toespraak. Teruggekeerd in Cuba vindt er een stormachtig onderhoud plaats tussen Che en Castro dat veertig uur duurt. Che besluit afscheid te nemen van Fidel. Na een mislukt avontuur in de Congo probeert hij de revolutie naar Bolivia te brengen. Maar de bevolking van Bolivia is tevreden met haar regering. De boeren geven Guevara's verblijfplaats door aan het leger. En zo neemt een groep soldaten Guevara gevangen om hem dood te schieten.

Als Lonsdale-kleding al een probleem is omdat compottheoretici er een neonazi-uniform van maken, dan moet het dragen van een massamoordenaarstronie toch ook vragen oproepen. Het wordt tijd dat docenten en ouders hun verantwoordelijkheid nemen. Ze zouden leerlingen moeten uitleggen waarom het verkeerd is kleding te dragen met daarop Che, de communistische rode ster of de letters CCCP. Het is van belang dat tijdens geschiedenislessen meer aandacht wordt besteed aan de mensenrechtenschendingen en terreur onder het communisme, die het leven hebben gekost aan honderd miljoen mensen. Al te vaak wordt vergeten dat Nederland in 1918 aan de rand van een communistische revolutie stond: het gevaar is dus zeker niet 'ver van mijn bed'.

Maar ik hoor u al zeggen: Lonsdale is toch een racistenmerk? En Che is nog steeds een idool binnen antiracistische kringen! Tja, met zulke vrienden hebben racismebestrijders geen vijanden nodig. De grote antiracist Guevara schreef in een van zijn dagboeken: 'De zwarten, dezelfde prachtige exemplaren van het Afrikaanse ras die hun raszuiverheid hebben behouden dankzij hun geringe enthousiasme voor het nemen van een bad (...) de indolente, dromerige zwarte geeft zijn geld uit aan allerlei frivole zaken of aan een lekker glaasje'. Dat heb ik nog nooit uit de mond van een Lonsdaler gehoord…

Jaap de Wreede
Bron
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_44890891
Jaap de Wreede

Nogal een slecht stukje met weinig feiten maar vooral een diepgewortelde anti-communisme-insteek. Mag best hoor maar het zegt verder weinig. Een beetje zoals Pastors over de PvdA praat als bron van alle kwaad ;')
  zondag 31 december 2006 @ 14:51:24 #150
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_44890976
Dat artikel heeft een hoog -gehalte. Woorden als terreur gebruiken.. zwak zwak.
Zyggie.
pi_44891003
quote:
Op zondag 31 december 2006 14:51 schreef Zyggie het volgende:
Dat artikel heeft een hoog -gehalte. Woorden als terreur gebruiken.. zwak zwak.
Ach, google eens op Jaap de Wreede
  zondag 31 december 2006 @ 15:45:57 #152
45206 Pietverdriet
pi_44893008
quote:

[..]

Vertel eens, zijn de sovjet gulags ook leugens, en de misdaden van mao, die van pol pot, etc etc?
  maandag 1 januari 2007 @ 17:10:56 #153
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44917525
quote:
Op zondag 31 december 2006 14:52 schreef SCH het volgende:
Ach, google eens op Jaap de Wreede
Weet je wat mij tijdens het Googlen op Che wel opviel is dat alle linkse sites hem de hemel in prijzen en geen onvertogen woord over hebben over de misdaden die hij heeft begaan.

Voor meer informatie over de misdaden die hij heeft begaan ben je toch aangewezen op de wat rechtsere sites.

Ik vraag me nu dus wel af op de linkse sites dat niet met veel meer linkse misdadigers doen.
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  maandag 1 januari 2007 @ 17:13:32 #154
45206 Pietverdriet
pi_44917606
quote:
Op maandag 1 januari 2007 17:10 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Weet je wat mij tijdens het Googlen op Che wel opviel is dat alle linkse sites hem de hemel in prijzen en geen onvertogen woord over hebben over de misdaden die hij heeft begaan.

Voor meer informatie over de misdaden die hij heeft begaan ben je toch aangewezen op de wat rechtsere sites.

Ik vraag me nu dus wel af op de linkse sites dat niet met veel meer linkse misdadigers doen.
Er is meer dan internet, Internet blijft nog altijd een beperkte bron van informatie. Veel mensen op fok menen dat als het niet op internet te vinden is, het niet bestaat.
Gewoon de literatuur na slaan, met mensen van Human Rights Watch spreken.
Links wil idd verdomt weinig weten van deze man.
pi_44917686
quote:
Op maandag 1 januari 2007 17:10 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

En je definitie van 'linkse website' is...? 'Website die Ché de hemel in prijst'?
  maandag 1 januari 2007 @ 17:18:12 #156
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44917728
quote:
Op maandag 1 januari 2007 17:16 schreef Monidique het volgende:
En je definitie van 'linkse website' is...? 'Website die Ché de hemel in prijst'?
Bijvoorbeeld de Site van de SP / Weblog van Jan Marijnissen / De Jonge socialisten etc etc
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_44917751
"Een dieptepunt voor mij is toch wel de zeer prominente rol van Guevara bij executie van tegenstanders."
  maandag 1 januari 2007 @ 17:21:32 #158
45206 Pietverdriet
pi_44917824
quote:
Op maandag 1 januari 2007 17:19 schreef Monidique het volgende:
"Een dieptepunt voor mij is toch wel de zeer prominente rol van Guevara bij executie van tegenstanders."
Geen woord over de kampen die hij stichte, geen woord over de medestrijders die hij executeerde
pi_44917831
Maar ook geen "geen onvertogen woord over hebben over de misdaden die hij heeft begaan."
  maandag 1 januari 2007 @ 17:24:05 #160
66444 Lord_Vetinari
pi_44917879
quote:
Op maandag 1 januari 2007 17:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Geen woord over de kampen die hij stichte, geen woord over de medestrijders die hij executeerde
In tegenstelling tot de rechtse sites die allemaal hele lappen tekst wijden aan het Argentijnse regime, Pinochet, Batista, de Sjah van Perzië....
pi_44917926
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 14:17 schreef SuperWeber het volgende:

[..]

Nee joh, Che was een doodgoeie vent, waar je prima een biertje mee kon drinken in de homobar
Hij gaf maar al te graag een rondje nekschot.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  maandag 1 januari 2007 @ 17:28:06 #162
45206 Pietverdriet
pi_44917973
quote:
Op maandag 1 januari 2007 17:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

In tegenstelling tot de rechtse sites die allemaal hele lappen tekst wijden aan het Argentijnse regime, Pinochet, Batista, de Sjah van Perzië....
je blaft in de verkeerde boom, lord Veneries
quote:
Op maandag 1 januari 2007 17:13 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Er is meer dan internet, Internet blijft nog altijd een beperkte bron van informatie. Veel mensen op fok menen dat als het niet op internet te vinden is, het niet bestaat.
Gewoon de literatuur na slaan, met mensen van Human Rights Watch spreken.
pi_44918431
quote:

[..]

Wahahahahaha....het ontkennertje.
  maandag 1 januari 2007 @ 17:47:51 #164
45206 Pietverdriet
pi_44918498
quote:
Op maandag 1 januari 2007 17:45 schreef wonko het volgende:

[..]

Wahahahahaha....het ontkennertje.
Ik zie gewoon voor me hoe rood verzet het typte, op zijn bibberlip bijtend en met rood betraande ogen.
pi_44918637
quote:
Op maandag 1 januari 2007 17:47 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik zie gewoon voor me hoe rood verzet het typte, op zijn bibberlip bijtend en met rood betraande ogen.
Boos kijkt hij op naar zijn Che poster aan de muur en mompelt 'hier zullen ze voor boeten oh grote leider...onze tijd komt nog'.
pi_44918709
quote:
Op maandag 1 januari 2007 17:47 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Itt Pietverdriet die al rukkend zijn wildste fantasieen over Che spuit zonder dat enige waarheidsvinding er verder nog toe doet. Juist over Che staat het halve internet vol maar dan juist de info die PV aandraagt staat er dan ineens niet op, hoe toevallig.
  maandag 1 januari 2007 @ 17:58:45 #167
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_44918786
Hm, eigenlijk zijn naamtopics niet de bedoeling in POL, maar SCH heeft er kennelijk geen probleem tegen en het loopt al aardig lang.
pi_44918833
quote:
Op maandag 1 januari 2007 17:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hm, eigenlijk zijn naamtopics niet de bedoeling in POL, maar SCH heeft er kennelijk geen probleem tegen en het loopt al aardig lang.
Ik vind het een kuttopic hoor, had al lang dicht gemoeten. De TS weigert in discussie te gaan en heeft niet de moeite genomen een fatsoenlijke OP te plaatsen en flamet alleen maar.
pi_44918898
quote:
Op maandag 1 januari 2007 18:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vind het een kuttopic hoor, had al lang dicht gemoeten. De TS weigert in discussie te gaan en heeft niet de moeite genomen een fatsoenlijke OP te plaatsen en flamet alleen maar.
Balk splinter verhaal.
  maandag 1 januari 2007 @ 18:03:34 #170
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_44918909
Nah, dan gooi ik hem dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')