quote:
voor de minder goeden onder ons o/quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Zeker naar rusland
1 Kampioen worden is .. punten
2 Nationale beker winnen is ... punten
3 Nationale Super cup is ... punten
4 UEFA CUP winnen is ... punten
5 Champions Leauge is .. punten
6 Europese Super Cup is .. punten
7 Wereld Beker is ... punten
http://www.megaupload.com/nl/quote:
Wat mij betreft goed gekeurd,quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:13 schreef sjimz het volgende:
http://www.megaupload.com/?d=IKBPZVXB
Dit is de Challenge save game! (staat ook in de OP)
Het is met versie 7.0.1
Succes allemaal!
Ik ben echt benieuwd naar de club, ken het totaal nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:15 schreef sjimz het volgende:
Ja ik heb alleen wat oefenwedstrijden gespeeld maar ik stop er nu dan ook mee als de rest hem heeft goedgekeurd!
Ik heb ook een leuke manager naam uitgekozen![]()
Lijkt me nietquote:Op vrijdag 29 december 2006 01:18 schreef martjin het volgende:
mag je wisselen van team als een hoger team je vraagt?
nee! Door tot het bittere eind tot ontslag volgt!quote:Op vrijdag 29 december 2006 01:18 schreef martjin het volgende:
mag je wisselen van team als een hoger team je vraagt?
quote:Deze gids echter gaat enkel en alleen over de bug in het spel die er voor zorgt dat je een heleboel clubs tegelijk als feeder club kunt aanstellen. Geinig he? Omdat ik een groot aanhanger ben van het KISS principe, heb ik deze gids zelfs in een foolproof stappenplan gegoten.
Stap 1
De makkelijkste stap. Vraag een feeder club aan.
Stap 2
Wanneer het bestuur je bericht geeft dat er een aantal feeder clubs zijn gevonden, sla je save-game op.
Plaatje ter illustratie - klik hierop voor een voorbeeld
Stap 3
Ga naar "Make recommendation" en klik hierop.
Stap 4
Tel hoeveel feeder clubs je krijgt aangeboden. Dit doe je door op "View Possible Links" te klikken.
Stap 5
In ons voorbeeld hebben we drie mogelijke feeder clubs, te weten Nejmeh, Al-Jaish en Al-Riyadh. We willen ze alledrie aanstellen. In plaats van een recommendation te maken, ga je terug naar het nieuwsscherm door op het nieuws icoon te drukken.
Stap 6
Ga terug naar "Make Recommendation" scherm. Maak opnieuw GEEN, ik herhaal, GEEN recommendation, maar klik weer op het nieuws icoon. Deze handeling voer je even vaak uit als er feeder clubs staan. In mijn voorbeeld staan er drie clubs, dus ik voer de handeling drie keer uit. Als er vijf clubs staan, dan doe je het vijf keer.
Nogmaals, voor de dummies, ga naar "Make Recommendation", klik GEEN club aan maar druk op het nieuws icoon. Herhaal dit even vaak als er clubs staan.
Stap 7
Ga opnieuw naar "Make Recommendation". Selecteer de eerste club en "Make Recommendation". Nadat je dit hebt gedaan klik je NIET op "Continue", maar op de "Back" knop.
Stap 8
Maak een nieuwe recommendation en druk opnieuw op "Back". Herhaal dit proces totdat je alle ploegen hebt aangeklikt die je wilt aanklikken als feeder club.
Stap 9
Druk op "Continue" en zie hoe je ineens drie clubs tegelijkertijd hebt aangenomen als feeder club.
Je ziet dus, dat je zo in een keer een heleboel satelietclubs kunt aannemen. Overigens is deze truc getest op een 7.0.0 en een 7.0.1 game, dus op alle tot dusverre beschikbare patches.
Idd, maar goed dan heb je geen vertrouwen in de anderen hieroquote:Op vrijdag 29 december 2006 03:06 schreef DrDentz het volgende:
Gewoon de savegame editor downloaden en je spelers beter maken, kun je de challege dik winnen![]()
Maar je bent wel eerlijkquote:Op vrijdag 29 december 2006 03:16 schreef DrDentz het volgende:
Ja... maar wees maar niet bang ik doe toch niet mee.... ik ga dan belangrijke wedstrijden 10x overspelen tot ik ze win en dat schiet ook niet op
Ow.. Ik zal als ik tijd heb even een nieuwe savegame laden.. Of iemand anders moet het willen doen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 03:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom heb je in de save game al 4 spelers verkocht, 1 speler gekocht ?
save game begint op 18 feb maar je begint in het spel begin maart,
kan je dat niet overnieuw doen
gewoon die game aanmaken en dan gelijk saven zonder eerst verder te gaan ?
Met het materiaal en budget wat je hebt is binnen 5 jaar de halve finale champions league moeilijker dan je denkt hoorquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
Doelstelling is niet echt pittig. In 5 jaar kan je zo veel doen...
Doe zelf ook niet mee, zit nog in mn Zaragoza-game en speel al niet zo vaak...
Maar niemand wil in het koude Rusland voetballenquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ken mensen die in het tweede seizoen de CL winnen met ADO Den Haag (op FTR enzo).. Moet hier minstens net zo mogelijk zijn.
Met deze instellingen ben je al gauw door een seizoen heen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 11:45 schreef andre347 het volgende:
Ik download um ook, ik heb alleen wat tijd in de vakantie dusz ik weet niet als ik die 5 jaar volhou maar ik zie wel
Daar geloof ik echt geen ene zak vanquote:Op vrijdag 29 december 2006 11:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ken mensen die in het tweede seizoen de CL winnen met ADO Den Haag (op FTR enzo).. Moet hier minstens net zo mogelijk zijn.
Ja zeker !quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:33 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Kan ik nog meedoen eventueel?
We spelen inderdaad met de nieuwste patch.jammer voor jouquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:33 schreef martjin het volgende:
In ieder geval, de savegame doet het dus bij mij niet. Waarschjnlijk omdat ik nog zonder patch speel. Ik ga ook niet met patch spelen want de vorige keer ging het spel echt spacen bij mij en ging het alleen maar kutter. Dus, dan helaas ..
Succes! Ik ben er ook net mee begonnen!quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja zeker !
Ik ga nu de nieuwe save game downloaden, bedankt voor de moeite, vandaag er mee beginnen
http://forum.soccergamers.net/viewtopic.php?t=543&postdays=0&postorder=asc&start=0quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:15 schreef martjin het volgende:
[..]
Daar geloof ik echt geen ene zak van
Jammer joh, download hem in ieder gevalquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik doe niet mee aan de challenge, gaat nu uitstekend met Man U in seizoen 2. M'n team raakt steed beter op elkaar ingespeeld en dat met "kleuters"
kan ik niet gewoon seefgeempie beginnen met de instellingen zoals jij het hebt gedaan, en dan doe ik gewoon mee, ik bedoel. Wat maakt het uit of je wint of niet, het gaat er toch om dat je er een beetje over kunt lullen met zijn allen?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
We spelen inderdaad met de nieuwste patch.jammer voor jou
Davids wil nooit naar feyenoord, laat staan ado in seizoen 2quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
http://forum.soccergamers.net/viewtopic.php?t=543&postdays=0&postorder=asc&start=0
Twee keer in drie seizoen. See it, believe it.
Ik heb als instelling middelgrote database gebruikt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:46 schreef andre347 het volgende:
Ja, we kunnen ook wel dat doen dat iedereen zijn eigen game start met de instellingen. jimz moet dan wel ff aangeven welke instellingen en dan doe ik ook mee;)
Zo veel?????quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:50 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Was het nodig om zoveel competities te selecteren? Had liever gehad dat het wat sneller gingHaha, wat een selectie trouwens zeg, echt alleen geschikt voor 4-4-2
Kut zooi me chelsea game is verkeerd opgeslagen, moet begin van seizoen 2 overnieuw doen, net toen ik 5 van de 6 wedstrijden had gewonnen en 1 gelijk had gespeeld, + ronaldo had aangekocht.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:50 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Was het nodig om zoveel competities te selecteren? Had liever gehad dat het wat sneller gingHaha, wat een selectie trouwens zeg, echt alleen geschikt voor 4-4-2
En gemiddeld 7.000 mensen op de tribunequote:Op vrijdag 29 december 2006 12:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
84.000 plaatsen in het stadion![]()
Ik ga beginnen wat leuk die challenge, club is nog nooit kampioen geworden.
Ben benieuwd hoe we het allemaal gaan doen, ik ga eerst 2 jaar tegen degradatie strijden![]()
Ik laat die oefenwedstrijden altijd door de assistent doenquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:11 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Eerste oefenwedstrijd 2-0 gewonnen
Tweede ook
3 wedstrijden op rij verlorenquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:58 schreef SuperUli het volgende:
Torpedo - Zenith 2-1!
Geynrih met 2 goals de matchwinnaar!
Ja die geef ik nu een contract, hij mag zich gaan bewijzenquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:24 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Ik geef jullie 1 tip: Valeri Popovits
Ik haat je!!!!!quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:09 schreef SuperUli het volgende:
En rivaal Dynamo Moscow wordt met 4-1 aan de kant gezet in de wedstrijd erna..
Je gaat goed!quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:09 schreef SuperUli het volgende:
En rivaal Dynamo Moscow wordt met 4-1 aan de kant gezet in de wedstrijd erna..
Ik update wel op het einde van het seizoen of er moet zoiets ongeloofelijks gebeuren..quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:17 schreef andre347 het volgende:
Ik dnk dat we niet allemaal na elke wedstrijd up moeten daten maar na een wedstrijdje of 5 ofzo
4-2 verliezen van Amkar, natuurlijk 2x Lutsenkoquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik update wel op het einde van het seizoen of er moet zoiets ongeloofelijks gebeuren..
Anders is inderdaad het topic wel erg snel vol
Tegen Saturn heb ik 3 keer rood gehadquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
4-2 verliezen van Amkar, natuurlijk 2x Lutsenko
Maar ook in die wedstrijd 3 keer rood krijgen![]()
Zoals al werd gezegd hoeft echt niet van elke wedstrijd een post gemaakt te worden... doe gewoon na een half jaar of een heel jaar een updatequote:Op vrijdag 29 december 2006 14:35 schreef SuperUli het volgende:
Lokomotiv Moscow - Torpedo 2-0
Ook nog een rode kaart voor Zyryanov (heb ik op rechtshalf staan)
Ik mail ze wel evenquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:25 schreef andre347 het volgende:
Kan iemand mij een link geven naar waar ik kits enzo kan downloaden voor Torpedo Moscow en de rest van Rusland
Sandrinho? Mooie aankoop?quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:48 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Dit noem ik pas een comeback!
Met 9 man een 0-1 achterstand in 5 minuten wegpoetsen
Die fake openen en die enen in nullen veranderen en Jens in Oliver en Mustermann in Kahn veranderen, dan werkt het na een tijdje weer.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:26 schreef BobbyHill het volgende:
Hm, ik heb dat Fake Inc. nooit weggehaald en nu vragen ze me als bondscoach voor OranjeDat weiger ik dan maar, of is er nog een manier om het recht te breien?
Ja doet het redelijk goed! Ik zal zo even een screen van hem posten.quote:
Tuurlijk mag je jezelf toevoegenquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:35 schreef Herr_Munk het volgende:
Is het by the way obligated dat iedereen onder Boris Jeltsin of mag ik die ontslaan en mijn eigen naam neerzetten?
Hoever zit je in de beker, winnaar beker zal wel europa cup spelen tochquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:42 schreef sjimz het volgende:
Mijn eerste seizoen zit erop.
Ik weet niet of ik tevreden moet zijn...maar ik ben in ieder geval niet gedegradeerd.
Hopelijk kan ik volgend jaar voor Europees Voetbal gaan.
Ik heb nog wel wat beker wedstrijden te gaan dus ik kan nog een prijs pakken.
[afbeelding]
In de 7e ronde tot nu toe.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoever zit je in de beker, winnaar beker zal wel europa cup spelen toch
Ja was automatisch.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Reputatie was toch 'automatic'? Dan weet ik of ik dat iig goed gedaan heb...
Je zit al gelijk in de 6e ronde als Torpedoquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jezus, zijn er zoveel matches dan..
Vanavond meer weer verder
Ik stond tijdens de "winterstop" op een keurige 5e plaats... Na de "winterstop" zakte het bij mij als een kaartenhuis ineen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:01 schreef andre347 het volgende:
Ja valt mij ook op, elke wedstrijd gemiddeld 1 á 2 Rode kaarten voor mij of voor mij tegenstander
Na 6 wedstrijden sta ik netjes 3e
Ja ben toch vrij vandaagquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Anders speel je ff een seizoen in 1dag
Ik heb nu dan mokoena en vorig seizoen had ik Wang Dalei al gehaald.. Die zijn relatief goedkoop te halenquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:28 schreef Herr_Munk het volgende:
Crap ik ben nog leuke spelers aan het aantrekken![]()
Ik won gelukkig 3-1 van Luch en sta nu 1 plek boven de streepquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:30 schreef Piet_Veerman het volgende:
Om aan te geven hoe "goed" het gaat:
Ik word net compleet van de mat gespeeld door degradatiekandidaat Amkar.![]()
Ik heb hem voor 3.2 M + 30% door weten te verkopen aan Saturnquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Saturn bood net 1M + 30% doorverkoop voor Mamaev (wat ik ervoor vroeg), en dat werd door de voorzitter meteen geaccepteerd. Ik ga cashen.
Ik gebruik op dit moment But,Dmitriev,Sandrinho en Zyryanovquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:06 schreef andre347 het volgende:
Wie gebruiken jullie op het middenveld als ik vragen mag want ik kan niet een goeie selectie maken voor op het middenveld???
Niet te doen, Pierre wou niet komenquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:56 schreef Mr.Jorn. het volgende:
ok. ik ga kijekn wat ik bij ajax weg kan plukken
hoe heb je hleb van arsenal kunnen halenquote:Op zaterdag 30 december 2006 10:19 schreef sjimz het volgende:
Mijn 2e seizoen Torpedo zit erop.
Het seizoen begon dramatisch.. Na 16 wedstrijden stond ik troosteloos onderaan.
Gelukkig kwamen toen Mokoena en Hleb.
Dit was de omslag en ik begon aan de lopende band te winnen.
Uiteindelijk ben ik op de 8ste plaats beland.
Toch ben ik teleurgesteld want ik had gehoopt op Europees Voetbal.
Financieel gaat het steeds beter..
Ik ben van 7.000 naar 15.000 gemiddelde toeschouwers gegaan.
Hopelijk krijg ik wat transfergeld beschiklbaar voor het 3e seizoen want mijn verdediging moet dringend versterkt worden.
[afbeelding]
Het is niet die van Arsenal, het is het jongere broertjequote:Op zaterdag 30 december 2006 10:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hoe heb je hleb van arsenal kunnen halen![]()
Ik kreeg slechts 300k, en Mokoena en Hleb willen beiden niet komenquote:Op zaterdag 30 december 2006 10:37 schreef sjimz het volgende:
Ik kreeg maar 1,2 miljoen transferbedrag.
Daar heb ik verdediger Okoronkwo voor kunnen kopen.
Ik vond dat toch maar te weinig en heb het bestuur om meer transfergeld gevraagd.
Ik kreeg 4,3 miljoen erbij![]()
Mokoena het eerste seizoen ook niet.. Hleb sowieso niet omdat hij net bij een nieuwe club zat.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:53 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Ik kreeg slechts 300k, en Mokoena en Hleb willen beiden niet komen
Dat had ik in mijn eerste seizoen met VVV: werd mijn beste rechtsback verkocht voor veel te weinig door de voorzitterquote:Op zaterdag 30 december 2006 10:01 schreef Guimenez het volgende:
Ik heb met Fortuna in seizoen 2 de titel gepakt. Kwestie van goed aankopen. Alleen jammer dat m'n voorzitter net m'n drie beste spelers heeft verkocht om de schulden te saneren...
Best zuur, nu moet ik Europacup gaan spelen met een nieuw, niet ingespeeld team.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat had ik in mijn eerste seizoen met VVV: werd mijn beste rechtsback verkocht voor veel te weinig door de voorzitter
De promotie heeft de club financieel echter wel goed gedaan. Van een saldo van ¤-1,5 mln aan het einde van seizoen 1, naar een saldo van ¤ 8,5 mln halverwege seizoen 3.
Alleen jammer dat na promotie de reserves en U19's geen competitie meer kunnen spelen door een bug.
Dat zou met mij ook zoo zijn als ik us een keer een goeie tactiek kon makenquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:14 schreef sjimz het volgende:
Het gaat mij op dit moment niet slecht af hoor![]()
Kunnen we over nadenkenquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:13 schreef andre347 het volgende:
Het gaat iedereen maar moeilijk af met de challange:( ,, volgende keer wil ik wel een wat levendigere competitie met spelers die ik wat ken want ik vind het maar een beetje een saaie bedoeling
Ik sta na 20 wedstrijden 1 punt achter op CSKA dus ik heb nog alle kans om kampioen te wordenquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:15 schreef andre347 het volgende:
[..]
Dat zou met mij ook zoo zijn als ik us een keer een goeie tactiek kon maken
Zie het als een oefening. Als je met een grote ploeg begint of in een grote competitie, is de Challenge ook makkelijker en zal er minder verschil zitten in de scores.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:13 schreef andre347 het volgende:
Het gaat iedereen maar moeilijk af met de challange:( ,, volgende keer wil ik wel een wat levendigere competitie met spelers die ik wat ken want ik vind het maar een beetje een saaie bedoeling
Ik hoop voor je op een hele zware poulequote:Op zaterdag 30 december 2006 21:07 schreef sjimz het volgende:
Ik hoop dat ik een flink transferbudget krijg om even in de Champions League te gaan presteren!
Lutsenko scoort echt nooit bij mij, mijn zelfgescoute spits daarentegenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
In de vijfde wedstrijd van het seizoen mijn eerste overwinning behaald, uit bij Saturn. Daarvoor speelde ik driemaal gelijk (Dinamo, Luch en Amkar) en verloor ik eenmaal (Zenith). Ik sta nu 11e.
Sterspeler is Kus, met een rating van 7.60, Lutsenko is mijn topscorer (3 uit 5).
quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik hoop voor je op een hele zware poule
De club zit in geldnoodquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat kan ja, dan is Mamaev misschien niet helemaal goed gegroeid volgens zijn potentieel. Of ze wilden hem gewoon heel graag hebben, dat kan ook.
Druk op Spatie of klik op het balletjequote:Op zaterdag 30 december 2006 23:31 schreef Moron het volgende:
Ik heb dit spel ook net gekocht.
Beetje aan het klote met Ajax, en dit is misschien een stomme vraag, maar de tijd schiet voor geen meter op. Hoort dit zo, want het blijft maar 9.00. Zo worden 2 dagen wel erg lang voor de wedstrijd![]()
Speel met torpedo!quote:Op zondag 31 december 2006 00:24 schreef jorienvdherik het volgende:
win ff 11-0 met chelsea in fm tegen Barnet voor league cup, in de competitie sta ik 1e, na 7 wedstrijden. 6 gewonnen en 1 gelijk bij manchester united uit
Goed bezig Jasza, meer FM verslaafden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 31 december 2006 03:10 schreef Jasza het volgende:
Ben weer verslaafd geraakt lol, leuk die vakantie
Kisily is helemaal niet in mijn game, welke club speelde hij hiervoor??quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:31 schreef sjimz het volgende:
De Super Cup heb ik ook binnen
CSKA helemaal van de mat af gespeeld
[afbeelding]
MTZ-ripo, waar ook Hleb vandaan komt.quote:Op zondag 31 december 2006 10:53 schreef andre347 het volgende:
[..]
Kisily is helemaal niet in mijn game, welke club speelde hij hiervoor??
Tot nu toe 1 kampioenschap en 1 keer de supercup.quote:Op zondag 31 december 2006 13:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hou je je puntjes wel netjes bij?
Ik heb Kisliy trouwens ook, groot talent in het vorige deel, maar bij mij moet hij zich nog ontwikkelen. Voorlopig wisselspeler dus, Lutsenko doet het geweldig samen met Kovel.
Ik wist niet dat je daarvoor gevraagd kon worden!quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:51 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Voor het eerst dat ik word gevraagd voor een team -21
Ook even een korte update van mijn 3e seizoen:
Tot nu toe heb ik 15 wedstrijden gespeeld en sta ik op de 1ste plaats.
CSKA staat 4 punten achter me maar die hebben net Akinfeev voor 22 miljoen verkocht aan AC Milan.
Die hebben dus nu geld zat maar geen goede keeper en een halve selectie die ontevreden is door het verkoop van Akinfev
Ik zelf heb Michal Svec van Slavia Praag kunnen halen voor 1,5 miljoen.
Dit was de ontbrekende speler in mijn opstelling en ik ga hopelijk rechtstreeks op het Kampioenschap af.
Ik dus ook nietquote:Op zondag 31 december 2006 14:13 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je daarvoor gevraagd kon worden!![]()
Kunnen we in ieder geval even wat ervaring opdoen in de CL.quote:Op zondag 31 december 2006 15:13 schreef Herr_Munk het volgende:
Shaktar moet je toch wel kunnen kloppen? iig UEFA cup ook leuke prijs
Sowieso netjes hoorquote:Op zondag 31 december 2006 19:20 schreef sjimz het volgende:
Ook nog van Werder Bremen thuis gewonnen!
Andrade is een held
Ik heb nog een kans om naar de 2e ronde te komen..![]()
Dan moet ik uit van Shakhtar winnen en Arsenal van Werder![]()
Jammer, Ik vind het een hele leuke challenge.quote:Op maandag 1 januari 2007 11:39 schreef andre347 het volgende:
Ik stop denk ik met de challenge, Rusland spreekt me niet egt aan en de resultaten zijn ook niet egt goed.
Als er een nieuwe challenge komt dan wil ik wel weer meedoen![]()
Dit zijn juist de interessantere challenges. Het moet je niet te gemakkelijk gemaakt worden.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:23 schreef andre347 het volgende:
oei.. volgende keer maar een interessantere challenge maken.. ergens in West-Europe :]
Als je langer dan 1 seizoen speelt dan is Rusland echt wel leuk!quote:Op maandag 1 januari 2007 12:37 schreef andre347 het volgende:
Nee, dat vind ik ook.. maar ik vind Rusland niks aan.. het lijkt me juist leuk om bijv. Cambuur binnen 4 jaar in de halve finale van de CL te krijgen
Puike selectiequote:Op maandag 1 januari 2007 12:50 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Mijn selectie
[afbeelding]
Mijn held![]()
Wat is er apart aan dan?quote:Op maandag 1 januari 2007 14:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Challenge duurt nog lang zat hoor. Als de deadline is als sjimz klaar is, dan zijn we allemaal zuur.
Zo te zien heb je een aparte tactiek, sjimz.
Ja ik speelde eerst met 2 MC en 1 AML en 1 AMR maar ik overheers nu in de aanval en heb een sterke VMC en MC die beide het middenveld overheersen.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een 'lijn' op t veld met VMC, MC, AMC en FC. Zou ik zelf nooit doen. Maar blijkbaar werkt t wel.
Nee want dan krijgt de VMC een pijl naar MC toe.. en mijn VMC is echt gigantisch goed geworden..eigen jeugdspeler.. Ik zal zo een screen van hem maken.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dan krijg je dus een 442 diamond maar dan met de wingers 1 plek naar voren. Valt er dan geen gat op je middenveld? Of valt dat heel erg mee?
Ik krijg zelf ook te veel rode kaarten tegen.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zeer nette speler!
Torpedo - Luch: 3 keer rood Luch
Amkar - Torpedo: 3 keer rood Amkar
Torpedo - Saturn: 2 keer rood Saturn
Er is een serieus disciplineprobleem in Rusland.
Dat is hem bij mij ja....bij mij is hij alleen VM..toevallig in het eerste gekomen omdat mijn vorige Vm een spierscheuring had opgelopen in het 2e seizoen.quote:Op maandag 1 januari 2007 15:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
@ Sjimz: is dat Vyacheslav Dmitriev? Die is bij mij SW, DC en verre van indrukwekkend...
Dan heb ik mooi gelukquote:Op maandag 1 januari 2007 16:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zoveel denk ik niet. Tis gewoon random potentieel, maar omdat ik mijn eigen savegame gestart ben, is die bij mij anders dan bij jou.
Ik heb die nog nooit geopendquote:Op maandag 1 januari 2007 19:16 schreef AminBen het volgende:
Staat in de editor.
en daar kan je het ook changen![]()
Goed bezig..quote:Op maandag 1 januari 2007 19:17 schreef Mr.Jorn. het volgende:
jaja, 6-4 verloren van Lokomotiv Moskou. Maar het gaat bij mij goed, ik sta 1e met 2 punten voorsprong op de nr. 2, CSKA. Daar heb ik volgens mij ook van verloren. Tegen de nummer 3 heb ik nog niet gespeeld.
Dat kan dan wel het verschil zijn ja!quote:Op maandag 1 januari 2007 19:22 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Maar sjimz jij hebt de nieuwste patch, EriGCatjuh niet. Bij mij is hij ook VM en een erg groot talent
Psst, das niet leuk voor zequote:Op maandag 1 januari 2007 12:37 schreef Guimenez het volgende:
Ik moet nog gaan beginnen, maar ik wil eigenlijk wel meedoen...
Ik zal us even zien als ie mooi isquote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:23 schreef PPWB84 het volgende:
Die AURA skin is echt supermooi... Kijk maar even op www.sortitoutsi.net onder fm 2007, skins.
Ik heb wel de nieuwste patch. Maar heb jij niet gewoon de savegame uit de openingspost gebruikt? In die savegame zijn alle potentialen tzelfde.quote:Op maandag 1 januari 2007 19:22 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Maar sjimz jij hebt de nieuwste patch, EriGCatjuh niet. Bij mij is hij ook VM en een erg groot talent
Een klein beetje random hoort erbij.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 14:02 schreef Herr_Munk het volgende:
Dat houdt een chalenge ook eerlijk vindt ik. Anders kan de een talenten halen die de ander niet heeft.
En dit allemaal in... 3 dagen?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:23 schreef sjimz het volgende:![]()
![]()
![]()
In de 93ste minuut scoor ik de 3-2 zodat ik op uitdoelpunten doorga naar de halve finale.
Duitser kan haast niet!
Deze challenge is in de pocket!
[afbeelding]
Hij is 1.78quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoe kan Millan nu een luchtduel winnen van Lucio? Millan is toch helemaal niet zo groot?
Ondertussen wel gefeliciteerd. Over een maandje of 3 heeft de rest de challenge volbracht - of niet.
Geen idee. Ik heb ze er bij mij nog niet bijgerekend dus het kan nog meer worden.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die punten voor de Champions League, krijg je die als je in de halve finale komt of als je 'm wint?
Dit is inderdaad een zeer mooie maar vooral overzichterlijke skin!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 03:23 schreef PPWB84 het volgende:
Die AURA skin is echt supermooi... Kijk maar even op www.sortitoutsi.net onder fm 2007, skins.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |