Best zuur, nu moet ik Europacup gaan spelen met een nieuw, niet ingespeeld team.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat had ik in mijn eerste seizoen met VVV: werd mijn beste rechtsback verkocht voor veel te weinig door de voorzitter
De promotie heeft de club financieel echter wel goed gedaan. Van een saldo van ¤-1,5 mln aan het einde van seizoen 1, naar een saldo van ¤ 8,5 mln halverwege seizoen 3.
Alleen jammer dat na promotie de reserves en U19's geen competitie meer kunnen spelen door een bug.
Dat zou met mij ook zoo zijn als ik us een keer een goeie tactiek kon makenquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:14 schreef sjimz het volgende:
Het gaat mij op dit moment niet slecht af hoor![]()
Kunnen we over nadenkenquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:13 schreef andre347 het volgende:
Het gaat iedereen maar moeilijk af met de challange:( ,, volgende keer wil ik wel een wat levendigere competitie met spelers die ik wat ken want ik vind het maar een beetje een saaie bedoeling
Ik sta na 20 wedstrijden 1 punt achter op CSKA dus ik heb nog alle kans om kampioen te wordenquote:Op zaterdag 30 december 2006 17:15 schreef andre347 het volgende:
[..]
Dat zou met mij ook zoo zijn als ik us een keer een goeie tactiek kon maken
Zie het als een oefening. Als je met een grote ploeg begint of in een grote competitie, is de Challenge ook makkelijker en zal er minder verschil zitten in de scores.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:13 schreef andre347 het volgende:
Het gaat iedereen maar moeilijk af met de challange:( ,, volgende keer wil ik wel een wat levendigere competitie met spelers die ik wat ken want ik vind het maar een beetje een saaie bedoeling
Ik hoop voor je op een hele zware poulequote:Op zaterdag 30 december 2006 21:07 schreef sjimz het volgende:
Ik hoop dat ik een flink transferbudget krijg om even in de Champions League te gaan presteren!
Lutsenko scoort echt nooit bij mij, mijn zelfgescoute spits daarentegenquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
In de vijfde wedstrijd van het seizoen mijn eerste overwinning behaald, uit bij Saturn. Daarvoor speelde ik driemaal gelijk (Dinamo, Luch en Amkar) en verloor ik eenmaal (Zenith). Ik sta nu 11e.
Sterspeler is Kus, met een rating van 7.60, Lutsenko is mijn topscorer (3 uit 5).
quote:Op zaterdag 30 december 2006 21:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik hoop voor je op een hele zware poule
De club zit in geldnoodquote:Op zaterdag 30 december 2006 21:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat kan ja, dan is Mamaev misschien niet helemaal goed gegroeid volgens zijn potentieel. Of ze wilden hem gewoon heel graag hebben, dat kan ook.
Druk op Spatie of klik op het balletjequote:Op zaterdag 30 december 2006 23:31 schreef Moron het volgende:
Ik heb dit spel ook net gekocht.
Beetje aan het klote met Ajax, en dit is misschien een stomme vraag, maar de tijd schiet voor geen meter op. Hoort dit zo, want het blijft maar 9.00. Zo worden 2 dagen wel erg lang voor de wedstrijd![]()
Speel met torpedo!quote:Op zondag 31 december 2006 00:24 schreef jorienvdherik het volgende:
win ff 11-0 met chelsea in fm tegen Barnet voor league cup, in de competitie sta ik 1e, na 7 wedstrijden. 6 gewonnen en 1 gelijk bij manchester united uit
Goed bezig Jasza, meer FM verslaafden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 31 december 2006 03:10 schreef Jasza het volgende:
Ben weer verslaafd geraakt lol, leuk die vakantie
Kisily is helemaal niet in mijn game, welke club speelde hij hiervoor??quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:31 schreef sjimz het volgende:
De Super Cup heb ik ook binnen
CSKA helemaal van de mat af gespeeld
[afbeelding]
MTZ-ripo, waar ook Hleb vandaan komt.quote:Op zondag 31 december 2006 10:53 schreef andre347 het volgende:
[..]
Kisily is helemaal niet in mijn game, welke club speelde hij hiervoor??
Tot nu toe 1 kampioenschap en 1 keer de supercup.quote:Op zondag 31 december 2006 13:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hou je je puntjes wel netjes bij?
Ik heb Kisliy trouwens ook, groot talent in het vorige deel, maar bij mij moet hij zich nog ontwikkelen. Voorlopig wisselspeler dus, Lutsenko doet het geweldig samen met Kovel.
Ik wist niet dat je daarvoor gevraagd kon worden!quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:51 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Voor het eerst dat ik word gevraagd voor een team -21
Ook even een korte update van mijn 3e seizoen:
Tot nu toe heb ik 15 wedstrijden gespeeld en sta ik op de 1ste plaats.
CSKA staat 4 punten achter me maar die hebben net Akinfeev voor 22 miljoen verkocht aan AC Milan.
Die hebben dus nu geld zat maar geen goede keeper en een halve selectie die ontevreden is door het verkoop van Akinfev
Ik zelf heb Michal Svec van Slavia Praag kunnen halen voor 1,5 miljoen.
Dit was de ontbrekende speler in mijn opstelling en ik ga hopelijk rechtstreeks op het Kampioenschap af.
Ik dus ook nietquote:Op zondag 31 december 2006 14:13 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je daarvoor gevraagd kon worden!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |