Die fake openen en die enen in nullen veranderen en Jens in Oliver en Mustermann in Kahn veranderen, dan werkt het na een tijdje weer.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:26 schreef BobbyHill het volgende:
Hm, ik heb dat Fake Inc. nooit weggehaald en nu vragen ze me als bondscoach voor OranjeDat weiger ik dan maar, of is er nog een manier om het recht te breien?
Ja doet het redelijk goed! Ik zal zo even een screen van hem posten.quote:
Tuurlijk mag je jezelf toevoegenquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:35 schreef Herr_Munk het volgende:
Is het by the way obligated dat iedereen onder Boris Jeltsin of mag ik die ontslaan en mijn eigen naam neerzetten?
Hoever zit je in de beker, winnaar beker zal wel europa cup spelen tochquote:Op vrijdag 29 december 2006 17:42 schreef sjimz het volgende:
Mijn eerste seizoen zit erop.
Ik weet niet of ik tevreden moet zijn...maar ik ben in ieder geval niet gedegradeerd.
Hopelijk kan ik volgend jaar voor Europees Voetbal gaan.
Ik heb nog wel wat beker wedstrijden te gaan dus ik kan nog een prijs pakken.
[afbeelding]
In de 7e ronde tot nu toe.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoever zit je in de beker, winnaar beker zal wel europa cup spelen toch
Ja was automatisch.quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Reputatie was toch 'automatic'? Dan weet ik of ik dat iig goed gedaan heb...
Je zit al gelijk in de 6e ronde als Torpedoquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jezus, zijn er zoveel matches dan..
Vanavond meer weer verder
Ik stond tijdens de "winterstop" op een keurige 5e plaats... Na de "winterstop" zakte het bij mij als een kaartenhuis ineen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:01 schreef andre347 het volgende:
Ja valt mij ook op, elke wedstrijd gemiddeld 1 á 2 Rode kaarten voor mij of voor mij tegenstander
Na 6 wedstrijden sta ik netjes 3e
Ja ben toch vrij vandaagquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Anders speel je ff een seizoen in 1dag
Ik heb nu dan mokoena en vorig seizoen had ik Wang Dalei al gehaald.. Die zijn relatief goedkoop te halenquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:28 schreef Herr_Munk het volgende:
Crap ik ben nog leuke spelers aan het aantrekken![]()
Ik won gelukkig 3-1 van Luch en sta nu 1 plek boven de streepquote:Op vrijdag 29 december 2006 19:30 schreef Piet_Veerman het volgende:
Om aan te geven hoe "goed" het gaat:
Ik word net compleet van de mat gespeeld door degradatiekandidaat Amkar.![]()
Ik heb hem voor 3.2 M + 30% door weten te verkopen aan Saturnquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Saturn bood net 1M + 30% doorverkoop voor Mamaev (wat ik ervoor vroeg), en dat werd door de voorzitter meteen geaccepteerd. Ik ga cashen.
Ik gebruik op dit moment But,Dmitriev,Sandrinho en Zyryanovquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:06 schreef andre347 het volgende:
Wie gebruiken jullie op het middenveld als ik vragen mag want ik kan niet een goeie selectie maken voor op het middenveld???
Niet te doen, Pierre wou niet komenquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:56 schreef Mr.Jorn. het volgende:
ok. ik ga kijekn wat ik bij ajax weg kan plukken
hoe heb je hleb van arsenal kunnen halenquote:Op zaterdag 30 december 2006 10:19 schreef sjimz het volgende:
Mijn 2e seizoen Torpedo zit erop.
Het seizoen begon dramatisch.. Na 16 wedstrijden stond ik troosteloos onderaan.
Gelukkig kwamen toen Mokoena en Hleb.
Dit was de omslag en ik begon aan de lopende band te winnen.
Uiteindelijk ben ik op de 8ste plaats beland.
Toch ben ik teleurgesteld want ik had gehoopt op Europees Voetbal.
Financieel gaat het steeds beter..
Ik ben van 7.000 naar 15.000 gemiddelde toeschouwers gegaan.
Hopelijk krijg ik wat transfergeld beschiklbaar voor het 3e seizoen want mijn verdediging moet dringend versterkt worden.
[afbeelding]
Het is niet die van Arsenal, het is het jongere broertjequote:Op zaterdag 30 december 2006 10:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hoe heb je hleb van arsenal kunnen halen![]()
Ik kreeg slechts 300k, en Mokoena en Hleb willen beiden niet komenquote:Op zaterdag 30 december 2006 10:37 schreef sjimz het volgende:
Ik kreeg maar 1,2 miljoen transferbedrag.
Daar heb ik verdediger Okoronkwo voor kunnen kopen.
Ik vond dat toch maar te weinig en heb het bestuur om meer transfergeld gevraagd.
Ik kreeg 4,3 miljoen erbij![]()
Mokoena het eerste seizoen ook niet.. Hleb sowieso niet omdat hij net bij een nieuwe club zat.quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:53 schreef Gitaartovenaar het volgende:
[..]
Ik kreeg slechts 300k, en Mokoena en Hleb willen beiden niet komen
Dat had ik in mijn eerste seizoen met VVV: werd mijn beste rechtsback verkocht voor veel te weinig door de voorzitterquote:Op zaterdag 30 december 2006 10:01 schreef Guimenez het volgende:
Ik heb met Fortuna in seizoen 2 de titel gepakt. Kwestie van goed aankopen. Alleen jammer dat m'n voorzitter net m'n drie beste spelers heeft verkocht om de schulden te saneren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |