Jammer joh, download hem in ieder gevalquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik doe niet mee aan de challenge, gaat nu uitstekend met Man U in seizoen 2. M'n team raakt steed beter op elkaar ingespeeld en dat met "kleuters"
kan ik niet gewoon seefgeempie beginnen met de instellingen zoals jij het hebt gedaan, en dan doe ik gewoon mee, ik bedoel. Wat maakt het uit of je wint of niet, het gaat er toch om dat je er een beetje over kunt lullen met zijn allen?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
We spelen inderdaad met de nieuwste patch.jammer voor jou
Davids wil nooit naar feyenoord, laat staan ado in seizoen 2quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
http://forum.soccergamers.net/viewtopic.php?t=543&postdays=0&postorder=asc&start=0
Twee keer in drie seizoen. See it, believe it.
Ik heb als instelling middelgrote database gebruikt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:46 schreef andre347 het volgende:
Ja, we kunnen ook wel dat doen dat iedereen zijn eigen game start met de instellingen. jimz moet dan wel ff aangeven welke instellingen en dan doe ik ook mee;)
Zo veel?????quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:50 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Was het nodig om zoveel competities te selecteren? Had liever gehad dat het wat sneller gingHaha, wat een selectie trouwens zeg, echt alleen geschikt voor 4-4-2
Kut zooi me chelsea game is verkeerd opgeslagen, moet begin van seizoen 2 overnieuw doen, net toen ik 5 van de 6 wedstrijden had gewonnen en 1 gelijk had gespeeld, + ronaldo had aangekocht.quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:50 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Was het nodig om zoveel competities te selecteren? Had liever gehad dat het wat sneller gingHaha, wat een selectie trouwens zeg, echt alleen geschikt voor 4-4-2
En gemiddeld 7.000 mensen op de tribunequote:Op vrijdag 29 december 2006 12:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
84.000 plaatsen in het stadion![]()
Ik ga beginnen wat leuk die challenge, club is nog nooit kampioen geworden.
Ben benieuwd hoe we het allemaal gaan doen, ik ga eerst 2 jaar tegen degradatie strijden![]()
Ik laat die oefenwedstrijden altijd door de assistent doenquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:11 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Eerste oefenwedstrijd 2-0 gewonnen
Tweede ook
3 wedstrijden op rij verlorenquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:58 schreef SuperUli het volgende:
Torpedo - Zenith 2-1!
Geynrih met 2 goals de matchwinnaar!
Ja die geef ik nu een contract, hij mag zich gaan bewijzenquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:24 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Ik geef jullie 1 tip: Valeri Popovits
Ik haat je!!!!!quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:09 schreef SuperUli het volgende:
En rivaal Dynamo Moscow wordt met 4-1 aan de kant gezet in de wedstrijd erna..
Je gaat goed!quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:09 schreef SuperUli het volgende:
En rivaal Dynamo Moscow wordt met 4-1 aan de kant gezet in de wedstrijd erna..
Ik update wel op het einde van het seizoen of er moet zoiets ongeloofelijks gebeuren..quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:17 schreef andre347 het volgende:
Ik dnk dat we niet allemaal na elke wedstrijd up moeten daten maar na een wedstrijdje of 5 ofzo
4-2 verliezen van Amkar, natuurlijk 2x Lutsenkoquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik update wel op het einde van het seizoen of er moet zoiets ongeloofelijks gebeuren..
Anders is inderdaad het topic wel erg snel vol
Tegen Saturn heb ik 3 keer rood gehadquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
4-2 verliezen van Amkar, natuurlijk 2x Lutsenko
Maar ook in die wedstrijd 3 keer rood krijgen![]()
Zoals al werd gezegd hoeft echt niet van elke wedstrijd een post gemaakt te worden... doe gewoon na een half jaar of een heel jaar een updatequote:Op vrijdag 29 december 2006 14:35 schreef SuperUli het volgende:
Lokomotiv Moscow - Torpedo 2-0
Ook nog een rode kaart voor Zyryanov (heb ik op rechtshalf staan)
Ik mail ze wel evenquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:25 schreef andre347 het volgende:
Kan iemand mij een link geven naar waar ik kits enzo kan downloaden voor Torpedo Moscow en de rest van Rusland
Sandrinho? Mooie aankoop?quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:48 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Dit noem ik pas een comeback!
Met 9 man een 0-1 achterstand in 5 minuten wegpoetsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |