Heel ontzettend graag gedaanquote:Op donderdag 28 december 2006 20:17 schreef buzzer het volgende:
En ElisaB wil er niets van horen: maar echt waar: zonder jouw inzet had dit allemaal een stuk moeilijker geworden. Tnx Kanjer
Hoe? Waar naartoe?quote:Op donderdag 28 december 2006 20:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Woei, je bent nog nét op tijd om ook te storten
Ik doe mee!quote:Op donderdag 28 december 2006 20:58 schreef Bupatih het volgende:
Ik zal 10 cent storten voor elke dag dat ik geband was.
Ik niet. Had Danny ons maar niet met kerst moeten unbannen.quote:Op donderdag 28 december 2006 21:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
13,90? Ik rond het dan af op 14 euro, zo vrijgevig ben ik.
quote:Op donderdag 28 december 2006 21:34 schreef releaze het volgende:
Wow. *stil is* Wat geweldig!!!
Is er nog een linkje naar het/een topic van raptorix? ik wist wel dat ie ging lopen, maar wanneer was het? is er een log? Zijn er fotos?
quote:Op donderdag 28 december 2006 22:36 schreef fredfok het volgende:
'FOK 001'
Wat zij zegtquote:
Dat doe ik dan bij deze. Erg leuk om te zien wat er concreet met het geld gebeurt!quote:Op donderdag 28 december 2006 20:29 schreef ElisaB het volgende:
Hou dit topic in de gaten; Fred zal hier nog zijn opwachting maken om de plannen voor de komende maanden uit de doeken te doen!
Zo houd ik toch nog een goed gevoel over aan de ban.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:41 schreef ElisaB het volgende:
Stofje en Bupa
Stuur even een mailtje naar fokvoorfok@gmail.com, dan mail ik je de gegevens terug!
Nederland 3.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:56 schreef buzzer het volgende:
De zender moet je even opzoeken in de TV gids
ik zag het net op de site van FOKquote:
Positief labelenquote:Op donderdag 28 december 2006 23:09 schreef Bupatih het volgende:
Zo houd ik toch nog een goed gevoel over aan de ban.
Consider it done.
En nu is het wachten op een mailtje terug.quote:
Check je inboxquote:Op donderdag 28 december 2006 23:23 schreef Bupatih het volgende:
En nu is het wachten op een mailtje terug.
Wat zij zegt. Al is het maar geldquote:Op donderdag 28 december 2006 23:51 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat een geweldige actie. Ben blij dat ik iets heb mogen bijdragen.
iemand die dat op kan nemen en op inet wil plaatsen? Ik kan dan niet kijken, en geen mogelijk op te nemen......quote:Op donderdag 28 december 2006 22:56 schreef buzzer het volgende:
Aanvulling:
Eline van Haaren, het meisje dat morgen de eerste laptop in gebruik zal gaan nemen, is op 1 januari a.s. te zien op televisie.
Om 21:20 is zij te zien in het programma "Je zal het maar hebben" van Ruben Nicolai (bekend van de Lama's) bij BNN op Ned 3.
niks aan toe te voegen! Echt gaaaaf dit!quote:Op donderdag 28 december 2006 23:14 schreef Fjolle het volgende:
Ik zal zeker kijken. Lees dit topic met tranen in mijn ogen...............
Geld storten is makkelijk, maar de hele organistaie............
Alle organisatoren bedankt en dan vooral ElisaB, voor al het werk.
Ook Raptorix:Je bent en blijft een kanjer.
Grote kans dat je het terug kan kijken op www.uitzendinggemist.nl , maar dat weet ik niet zeker!quote:Op vrijdag 29 december 2006 00:29 schreef gateway het volgende:
[..]
iemand die dat op kan nemen en op inet wil plaatsen? Ik kan dan niet kijken, en geen mogelijk op te nemen......
natuurlijk alleen als dat mag enzo...
De afleveringen van afgelopen jaar staan er nog op, dus grote kans van welquote:Op vrijdag 29 december 2006 00:36 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Grote kans dat je het terug kan kijken op www.uitzendinggemist.nl , maar dat weet ik niet zeker!
Ik heb Eline per mail gevraagd of ze zelf hier de foto wil plaatsen en of we de foto eventueel zouden mogen gebruiken bij een nieuwsberichtje op de FP. Zodra ze zelf hier de foto post of toestemming geeft, zet ik 'm ook in de OPquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:30 schreef BobK het volgende:
Voor de nieuwsgierigen, op de site van de stichting staat de foto: http://stichtingfok.nl/ Geweldig dat het werkt allemaal!
quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:43 schreef ElientjeH het volgende:
En Elisa B natuurlijk mag je de foto gebruiken, ik zie zelf even niet zo goed waar ik hem neer moet zetten dus doe jij het maar!
Eline straalt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:30 schreef BobK het volgende:
Voor de nieuwsgierigen, op de site van de stichting staat de foto: http://stichtingfok.nl/ Geweldig dat het werkt allemaal!
Stuur even een mailtje naar fokvoorfok@gmail.com, dan stuur ik je de gegevens terug!quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:27 schreef Sanne het volgende:
Wil iemand mij het rekeningnummer pm'en ofzo waar ik geld naar kan overmaken?
Ik had nog een tientje beloofd maar ben er nog niet aan toegekomen.
Super om te zien ElientjeH! Geniet ervan!
Precies.. en luister niet te veel naar die flauwe mensen op fok (goei tip).quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
Veel plezier, en pas op met FOK! voor je het weet ben je verslaafd
Heej Elinequote:Op vrijdag 29 december 2006 15:43 schreef ElientjeH het volgende:
Hoooiiiii,
Hier een berichtje vanaf de laptop in het ziekenhuis!!!
Ik heb net even wat dingen erop gezet en nu is het tijd voor een berichtje hier!
Echt helemaal super... nu hoef k me niet te vervelen hiero...
Lekker chatten/msnuh met vrienden...
Beetje alles in de gaten houden wat hier buiten het zkh gebeurt!! hahahha
Op deze manier kom k de drie weken hier wel weer door!!
Jullie allemaal SUPER bedankt.. ik kan het niet genoeg zeggen...
Jullie moeten allemaal weten dat ik het bijzonder vind dat jullie zoveel geld opgehaald hebben om ons een wat aangenamer verblijf in het ziekenhuis te geven!
En Elisa B natuurlijk mag je de foto gebruiken, ik zie zelf even niet zo goed waar ik hem neer moet zetten dus doe jij het maar!
Voor mensen die wat meer van mij willen weten (want ja wie zit er nu achter die laptop in het ziekenhuis) ik hbe een site www.elinevanhaaren.nl als je een kijkje neemt laat een berichtje achter als je zin hebt! vind ik wel leuk om te zien
en mocht je meer willen weten kan je er altijd vragen naar mijn mail adres.
Nogmaals super bedankt en k ga nu kijken of er iemand op msn is!!!
Doeiiiiii
Je kunt alsnog doneren hoor. Even mailtje naar fokvoorfok@gmail.com.quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:55 schreef Angelotus het volgende:
ik heb niet gedoneerd, maar was dan ook te laat daarvoor! Maar alsnog veel plezier ermee, en goed initiatief!
hmmzz kan dat niet meer dan doneren?quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:55 schreef Angelotus het volgende:
ik heb niet gedoneerd, maar was dan ook te laat daarvoor! Maar alsnog veel plezier ermee, en goed initiatief!
ik ookquote:Op donderdag 28 december 2006 23:51 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat een geweldige actie. Ben blij dat ik iets heb mogen bijdragen.
Het kan nog steeds hoorquote:Op vrijdag 29 december 2006 22:55 schreef Angelotus het volgende:
Hi Elinequote:
Weet je, ik weet nu waar we het voor hebben gedaanquote:
* MrManiak krijgt er een brok in de keel vanquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:43 schreef ElientjeH het volgende:
Hoooiiiii,
Hier een berichtje vanaf de laptop in het ziekenhuis!!!
Ik heb net even wat dingen erop gezet en nu is het tijd voor een berichtje hier!
Echt helemaal super... nu hoef k me niet te vervelen hiero...
Lekker chatten/msnuh met vrienden...
Beetje alles in de gaten houden wat hier buiten het zkh gebeurt!! hahahha
Op deze manier kom k de drie weken hier wel weer door!!
Jullie allemaal SUPER bedankt.. ik kan het niet genoeg zeggen...
Jullie moeten allemaal weten dat ik het bijzonder vind dat jullie zoveel geld opgehaald hebben om ons een wat aangenamer verblijf in het ziekenhuis te geven!
Voor mensen die wat meer van mij willen weten (want ja wie zit er nu achter die laptop in het ziekenhuis) ik hbe een site www.elinevanhaaren.nl als je een kijkje neemt laat een berichtje achter als je zin hebt! vind ik wel leuk om te zien
en mocht je meer willen weten kan je er altijd vragen naar mijn mail adres.
Nogmaals super bedankt en k ga nu kijken of er iemand op msn is!!!
Doeiiiiii
Als het geheel volgens de traditie van FOK! zou gaan dan zou er gelijk een medewerker zijn vrije tijd opofferen, en richting salesdesk gaan. De traditie van FOK wil immers dat problemen met online zijn niet onbekend zijn, maar dat er wel een grote inzet is door admins om problemen weer op te lossenquote:
* Sj0rSz sluit zich hier helemaal bij aan!quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:50 schreef gateway het volgende:
[..]
Heej Eline
Veel plezier met de laptop!
Zo. En stop die maar in je reet!quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:42 schreef frederik het volgende:
[..]
Als het geheel volgens de traditie van FOK! zou gaan dan zou er gelijk een medewerker zijn vrije tijd opofferen, en richting salesdesk gaan. De traditie van FOK wil immers dat problemen met online zijn niet onbekend zijn, maar dat er wel een grote inzet is door admins om problemen weer op te lossen
*propt*quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:36 schreef sunshine het volgende:
[..]
Zo. En stop die maar in je reet!![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:42 schreef frederik het volgende:
[..]
Als het geheel volgens de traditie van FOK! zou gaan dan zou er gelijk een medewerker zijn vrije tijd opofferen, en richting salesdesk gaan. De traditie van FOK wil immers dat problemen met online zijn niet onbekend zijn, maar dat er wel een grote inzet is door admins om problemen weer op te lossen
quote:
Goed dat je het zegtquote:Op maandag 1 januari 2007 18:03 schreef BasEnAad het volgende:
Eline komt vanavond op tv!
voor de mensen die het vergeten waren
Ik ook.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:50 schreef Dementor het volgende:
Ik ook..
Ik zit met verbazing te kijken..
Wij allemaal! Kom meer geld inzamelenquote:Op maandag 1 januari 2007 21:59 schreef yvonne het volgende:
Ik heb met een behoorlijke brok in mn keel gekeken.
Ik ook.quote:Op maandag 1 januari 2007 21:59 schreef yvonne het volgende:
Ik zag liever dat ze een leuke vriend trof ofzoquote:Op maandag 1 januari 2007 22:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wij allemaal! Kom meer geld inzamelen
Veel sterkte gewenst voor hem!quote:Op maandag 1 januari 2007 22:06 schreef fredfok het volgende:
Knap van Eline hè, ook om nu al te zeggen als ik al een keer longen heb gehad zijn de volgende voor een ander. SUPERrmoedig.
groeten Fred
PS: Hoorde ook nog dat een andere EX Fokker vandaag is getransplanteerd. Hij heet Michel (zie ook uitje Michel)en op 'ons' gastenboek zullen we proberen de informatie snel te plaatsen bij ontwikkelingen.
groeten Fred
Ja, een hele dappere en wijze jonge vrouw, en mooi ook!quote:Op maandag 1 januari 2007 22:06 schreef ElisaB het volgende:
Gekeken!
Naast de prachtige kleur haar (serieus) erg indrukwekkend. Bewondering ook...
Same here..quote:Op maandag 1 januari 2007 21:59 schreef yvonne het volgende:
Ja heb je zeker wel een goed punt. Naja het was meer even de reactie van, ik wil nu gelijk veel meer voor d'r doen en vele anderen. Erg indrukwekkend dit.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zag liever dat ze een leuke vriend trof ofzo
Eline, wat ben jij een dappere vrouw!
Als je wat wilt doen kun je een donorcodicil nemen.quote:Op maandag 1 januari 2007 22:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja heb je zeker wel een goed punt. Naja het was meer even de reactie van, ik wil nu gelijk veel meer voor d'r doen en vele anderen. Erg indrukwekkend dit.
Ik weet niet of dat cru is. Als je dood bent heb je erreeg weinig aan je organen, en iemand anders kan er misschien nog jaren mee verder!quote:Op maandag 1 januari 2007 22:34 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als je wat wilt doen kun je een donorcodicil nemen.
Klinkt wat cru maar er zou al veel gewonnen zijn als veel meer mensen dat zouden doen.
Goed punt Fred, ik heb ooit keer formulier aangevraagt, maar die kwijt gemaaktquote:Op maandag 1 januari 2007 23:13 schreef fredfok het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat cru is. Als je dood bent heb je erreeg weinig aan je organen, en iemand anders kan er misschien nog jaren mee verder!![]()
Zijn er nog veel mensen die geen donor zijn eigenlijk??![]()
groeten Fred
Ze hebben ~80 km gelopen, dus die kunnen nog wel even mee..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 00:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Goed punt Fred, ik heb ooit keer formulier aangevraagt, maar die kwijt gemaakt![]()
Ga het deze vakantie nog regelen, moet wel zeggen, dat me longen aardig zwart zijn maar dat ze redelijk functioneren
Geen idee, maar wij (vriendje en ik) hebben het sinds een jaar geregeld. Met bepaalde uitzonderingen, botweefsel, kraakbeen en pezen, hoornvliezen... De eerste omdat je moest kiezen tussen huid of botweefsel geloof ik en de laatste omdat ik dat toch wel heel akelig en persoonlijk vind...quote:Op maandag 1 januari 2007 23:13 schreef fredfok het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat cru is. Als je dood bent heb je erreeg weinig aan je organen, en iemand anders kan er misschien nog jaren mee verder!![]()
groeten Fred
Ja, ik, tot gisteravond.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:13 schreef fredfok het volgende:
[..]
groeten Fred
Ja dat gebeurt. Daar vertelde Eline ook over in het programma. Ze staat zelf ook op een wachtlijst.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 15:39 schreef raptorix het volgende:
Worden bij CF patienten eigenlijk ook Longtransplantaties gedaan?
En als dat gedaan is, blijven ze dan het CF probleem houden?
Mee eens!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:03 schreef moelan0e het volgende:
Je bent een sterke meid, ik geef je daar heel erg veel respect voor. Geniet van je laptop.
Vroeg ik me ook al af jaquote:Is Ruben Nicolai in het echt ook zo'n hottie?
ja ik, ik had me bijna helemaal aangemeld, krijg ik een brief terug dat eriets niet goed is, daarna dat verandert en weer teruggestuurd, toen moest ik het weer terugveranderen Toen had ik zoiets van, ze bekijken het maar.quote:Op maandag 1 januari 2007 23:13 schreef fredfok het volgende:
[..]
groeten Fred
Waar zijn de paaseieren?quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:21 schreef hjs het volgende:
Dat je relatief makkelijk over dat soort zaken kan praten is denk ik afhankelijk van 2 dingen.
1 je karakter
2 het is je dagelijkse realiteit.
Het is over het algemeen een redelijk langzaam proces waarin je mee groeit.
Let op, over het algemeen er zijn natuurlijk altijd de uitzonderingen, dat is ook een van de vervelendste aspecten van deze ziekte, bij iedereen is het net weer ff anders.
(In 2006 2 gevallen meegemaakt dat je weer even met de neus op de feiten drukt. Lieke die een simpele ingreep niet overleeft en Dané die in 1,5 jaar zo verslechterd dat het lijfje op is, er zijn helaas meer cf-ers overleden maar deze 2 kende we persoonlijk)
Ik heb dan 2 meiden met CF en gelukkig nog (lang) niet toe aan een transplantatie (oudste is 9) maar toch merk je dat je je altijd weer aanpast aan hoe ze nu draaien.
Het is en blijft een k*t ziekte![]()
oh, nog even een vrolijke afsluiting, de jongste (mei wordt ze 3)
[afbeelding]
Oeh.. nice...quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:49 schreef fredfok het volgende:
FF wat anders:
Hebben jullie de vernieuwde (stichting) FOK-site al gezien?
www.stichtingfok.nl
groeten Fred.
![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:21 schreef hjs het volgende:
Dat je relatief makkelijk over dat soort zaken kan praten is denk ik afhankelijk van 2 dingen.
1 je karakter
2 het is je dagelijkse realiteit.
Het is over het algemeen een redelijk langzaam proces waarin je mee groeit.
Let op, over het algemeen er zijn natuurlijk altijd de uitzonderingen, dat is ook een van de vervelendste aspecten van deze ziekte, bij iedereen is het net weer ff anders.
(In 2006 2 gevallen meegemaakt dat je weer even met de neus op de feiten drukt. Lieke die een simpele ingreep niet overleeft en Dané die in 1,5 jaar zo verslechterd dat het lijfje op is, er zijn helaas meer cf-ers overleden maar deze 2 kende we persoonlijk)
Ik heb dan 2 meiden met CF en gelukkig nog (lang) niet toe aan een transplantatie (oudste is 9) maar toch merk je dat je je altijd weer aanpast aan hoe ze nu draaien.
Het is en blijft een k*t ziekte![]()
oh, nog even een vrolijke afsluiting, de jongste (mei wordt ze 3)
[afbeelding]
Ja, is echt mooi geworden!quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oeh.. nice...
(Als ik het mag zeggen: stukken beter).
Mooi geworden!quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:49 schreef fredfok het volgende:
FF wat anders:
Hebben jullie de vernieuwde (stichting) FOK-site al gezien?
www.stichtingfok.nl
groeten Fred.
![]()
Hij is goed gelukt!quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:55 schreef fredfok het volgende:
nog even over onze site: Ook daar is informatie over de aandoening CF te vinden:
http://www.stichtingfok.nl/modules/content/index.php?id=20
iedereen die al gekeken heeft: bedankt voor de complimenten.
Dat klopt!quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:29 schreef ElisaB het volgende:
Inderdaad heel mooi geworden. Eén klein dingentje:
Of ken jij iemand die CF heeft en een leuke dag verdiend
moet zijn:
Of ken jij iemand die CF heeft en een leuke dag verdient
quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:29 schreef ElisaB het volgende:
Inderdaad heel mooi geworden. Eén klein dingentje:
Of ken jij iemand die CF heeft en een leuke dag verdiend
moet zijn:
Of ken jij iemand die CF heeft en een leuke dag verdient
Nog eentje Fred:quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:57 schreef fredfok het volgende:
[..]
Dat klopt!Gaat geregeld worden!
Spreek je later! Groeten Fred
een 'e' te veel bij reageer.quote:Jullie hebben zeker gemerkt dat de site is vernieuwd. Dank aan Bowe daarvoor!!
We zijn heel benieuwd wat julie er van vinden, laat maar horen.
Kan op het gastenboek, maar ook hieronder bij reageeer of per mail.
Krijgen jullie onverwacht nog veel meer hulp van FOK!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:00 schreef fredfok het volgende:
@ swollyw
er gaat tog niet gemiere...... worden?
Ongeveer de helft van mijn werktijd ben ik bezig rapporten te controleren (op zoek naar schrijf- en taalfouten). Dat doe ik tegenwoordig bijna zonder te lezen wat er feitelijk staat. Het zal dus inmiddels wel een afwijking zijnquote:
aha thuis het netwerk aan het vernieuwen?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:01 schreef ElisaB het volgende:
Ja, daar ben ik weer even. Gisteren vrijwel de hele dag in de slag geweest met mijn internet en het lijkt nu te zijn opgelost
Straks gaat alles er nog één keer helemaal af, om daarna weer opnieuw te worden opgetuigd (en nu door de muren in plaats van onder de deuren door). Ik hoop voor het avondeten klaar te zijn. Het eerste dat ik daarna zal doen is de updates maken
topquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:01 schreef ElisaB het volgende:
Ja, daar ben ik weer even. Gisteren vrijwel de hele dag in de slag geweest met mijn internet en het lijkt nu te zijn opgelost
Straks gaat alles er nog één keer helemaal af, om daarna weer opnieuw te worden opgetuigd (en nu door de muren in plaats van onder de deuren door). Ik hoop voor het avondeten klaar te zijn. Het eerste dat ik daarna zal doen is de updates maken
Nee, maar helaas was ik te vroeg met juichen... Nog steeds aan de knutsel, maar mijn eigen PC blijft het bijzonder goed doen!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:36 schreef Rewimo het volgende:
ElisaB nog steeds kabeltjes aan het trekken?
Watjequote:Op donderdag 28 december 2006 20:17 schreef buzzer het volgende:
ElisaB voelde zich erg veilig achter de camera en wilde helaas niet in beeld
Okee, en waarom meld je dat hier?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:09 schreef tonks het volgende:
Vermist, zusje van 16 deel 3 alweer. Mijn topic was dubbel.
omdat dit waarschijnlijk vlka onder het FB topic stondquote:
Hallo allemaal,quote:Op maandag 8 januari 2007 15:49 schreef Gurb het volgende:
Wat een fantastisch resultaat, zijn er inmiddels al meer laptops online?
hulde aan iedereen die gedoneerd heeft of zich ingezet heeft ervoor
Kleine tip, verander het email adres ietsjes, dit ivm spamquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:28 schreef fredfok het volgende:
[..]
Hallo allemaal,
we hebben nog steeds problemen met xs4all, eigenlijk KPNom de UMTS kaarten actief te krijgen.
Wordt vervolgd en het gaat zeker lukken.(Het duurt al wel langer dan we willen)
Jullie horen zo snel mogelijk meer. Op onze eigen site, www.stichtingfok.nl kunnen jullie ook nog informatie vinden.
Als er vragen zijn mail gerust!
Groeten Fred
goed opgemerkt.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Kleine tip, verander het email adres ietsjes, dit ivm spam![]()
info (apenstaart) stichtingfok (punt) nl bijvoorbeeld![]()
Erg toffe actie dit![]()
Heul graag gedaanquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:51 schreef buzzer het volgende:
en een heeeel berg dank voor ElisaB voor de meer dan gewelsige manier waarop zij de hele afhandeling van de actie voor haar rekening heeft genomen![]()
Thnx dearquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:53 schreef phluphy het volgende:
[afbeelding]
Voor Elisa B, Buzzer en de donateurs.
dank je wel !!!quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:53 schreef phluphy het volgende:
[afbeelding]
Voor Elisa B, Buzzer en de donateurs.
Ja dat was echt helemaal superquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:57 schreef sunshine het volgende:
Het tofste van de hele actie vond ik nog wel de sponsorloop. Die heet echt heel veel opgebracht!
ik heb hem oko in de favorieten werkbalk staanquote:Op donderdag 11 januari 2007 07:03 schreef NorthernStar het volgende:
Nou dat moet Stichting Fok toch een behoorlijk steuntje in de rug geven zo aan het begin van het nieuwe jaar.
Ik zal het via de site zeker blijven volgen.
Wat mij betreft,: doe maar een hele kipquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:16 schreef pussydeluxe het volgende:
Iedereen die zich heeft ingezet: een dikke pluim in jullie achterste. Superactie!
I feel sorry for the chickenquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:30 schreef Shark.Bait het volgende:
Wat mij betreft,: doe maar een hele kip
quote:
Moet op je PB staan ElisaB!quote:Op donderdag 11 januari 2007 11:07 schreef sanger het volgende:
Shit! IK ben het vergeten! Ik zal het meteen overmaken! (Voor de sponsorloop!).
Unsticky maken bedoelt ie denk ikquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:36 schreef phluphy het volgende:
Los halen = sluiten ? (in welk dialect?)
quote:Op donderdag 11 januari 2007 13:03 schreef sanger het volgende:
Moet op je PB staan ElisaB!
Inderdaad unsticky maken. Dan blijft hij nog wel een tijdje bovenin hangen verwacht ikquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Unsticky maken bedoelt ie denk ik
[..]
er zijn nog wat problemen met de umts kaarten, maar daar wordt momenteel hard aan gewerkt.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 06:35 schreef Libris het volgende:
Schop
En nogmaals, wat een geweldige actie!
Is er al iets bekend over de andere laptops?
Dat kan nog hoor.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:14 schreef FJD het volgende:
K*t. Is alles al overgemaakt? Bedenk me net dat ik wel de directe donatie heb overgemaakt maar Raptorix helemaal niet betaald heb voor z'n prestatie.
dat kan alsnogquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:14 schreef FJD het volgende:
K*t. Is alles al overgemaakt? Bedenk me net dat ik wel de directe donatie heb overgemaakt maar Raptorix helemaal niet betaald heb voor z'n prestatie.
quote:
Zag dat ik toevallig m'n random reader in mn tas had zitten (niet opgeruimd na m'n vlucht van eergister) dus meteen even overgemaakt. Duurde even voor ik de gegevens had achterhaald maar goed. Was de echte naam van ElisaB vergeten (quote:
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:34 schreef ElisaB het volgende:
De eindstand van de actie FOK! voor Fok is bekend: Fokkers meet FOK!kers - DE EINDSTAND IS BEKEND
Volgens mijn administratie heb ik geen geld voor de sponsorloop meer ontvangen van:
_The_General_
BrandX
Daywalk3r 1,5 x
FJD
Foo_niks 2x
JaJoah 2,5x
JJdJ1984
Kleintje
MaVeJuH
numero_uno
Oversight 1 + Mirage 1 + kinderen 3 = 5 keer
Rann
Robocock
Sanger 2x
Sitethief 4x
Mocht ik er naast zitten, trek me dan ff aan m'n vestje (mail of PM)!
Bedankt allemaal voor jullie bijdragen en enthousiasme
Volgend jaar met een paar lopers Nederland rond???
Met 15 zit je zeker goed, volgens dat lijstje van ElisaB zou 8 (bij km vergoeding) of 10 (vaste bijdrage) al volstaan hebbenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:26 schreef FJD het volgende:
[..]
[..]
Zag dat ik toevallig m'n random reader in mn tas had zitten (niet opgeruimd na m'n vlucht van eergister) dus meteen even overgemaakt. Duurde even voor ik de gegevens had achterhaald maar goed. Was de echte naam van ElisaB vergeten () en zoeken op fok ging niet aangezien er fokvoorfok stond en dat pakt Gmail niet
ook met het woord rekening kwam ik niet veel verder. Toen maar handmatig doorgezocht
Precieze bedrag weet ik niet meer. Geloof dat ik of 10,- vast of 0,10 per km ongeacht wat Raptorix zou lopen (dus eigenlijk ook 10,-). Geen zin om al die topics terug te lopen dus met 15,- zit t vast goed
Wel een gaaf eindbedrag zegDik 15k
Daar worden een hoop mensen erg blij van
![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:45 schreef hjs het volgende:
Volgende is online met een Foklaptop
Michel herstellende van een longtransplantatie heeft in het gastenboek van de stichting een bericht achter gelaten![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:45 schreef hjs het volgende:
Michel herstellende van een longtransplantatie heeft in het gastenboek van de stichting een bericht achter gelaten![]()
quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:25 schreef ElisaB het volgende:betalingen die ik niet meer heb kunnen koppelen aan een user: 1 (JTM van L, uit Den Haag, giro)
ik lees het nu pasquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:45 schreef hjs het volgende:
als een treinquote:
quote:Hans heeft gisteren FOK002 en FOK003 in werking gezet in Eindhoven en Maastricht!
hierdoor kunnen nu ook Lisa en Denise vanuit hun ZH-bed hun contacten onderhouden.
Verder is de vierde UMTS-kaart onderweg naar Groningen. Daar zit Cherinda te wachten op haar internet. We zullen jullie op de hoogte houden van de ontwikkelingen.
Ze zullen vast ook zelf wel af en toe wat van zich laten horen via het gastenboek.
Het zijn FOK 002 en FOK 003 staat op de site te lezen, dus het zijn ze wel degelijkquote:Op donderdag 18 januari 2007 06:25 schreef wdn het volgende:
HJS Die laatste 2 zijn geen FOK laptops *ziet geen sticker*
1 van de twee dames in Maastricht had toch een prive laptop, met UMTS kaart van stichting fok?quote:Op donderdag 18 januari 2007 07:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
Het zijn FOK 002 en FOK 003 staat op de site te lezen, dus het zijn ze wel degelijk
Niet zo serieus buzzerquote:Op donderdag 18 januari 2007 07:47 schreef buzzer het volgende:
[..]
Het zijn FOK 002 en FOK 003 staat op de site te lezen, dus het zijn ze wel degelijk
quote:Hier zien jullie Cherinda in Groningen met de FOK006 met UMTS!
Ze kan zonder problemen op het internet komen, op het gastenboek wat schrijven en MSN-en! Het blijft natuurlijk heel vervelend om in het ziekenhuis te zijn maar het maakt het ook iets gezelliger.
Cherinda wil graag MSN-en met andere CF-ers!
juistumquote:Op vrijdag 19 januari 2007 07:04 schreef Rewimo het volgende:
't Is natuurlijk jammer dat ze al zo snel nodig zijn, maar wel weer fijn dat ze meteen al goed werk verrichten
sorry, maar door m'n prive ontgaat me soms even een knipoog op dit momentquote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
sorry, maar door m'n prive ontgaat me soms even een knipoog op dit moment
En Fred: echt geweldig hoe het allemaal leeft zeg !!! en erg leuk om ook die gezichten achter de laptops te zien![]()
Die link doet het niet (ook niet als je hem copy/past in adresbalk). Welk programma was het?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 06:21 schreef hjs het volgende:
hier is Eline nogmaals te zien, ik vermoed op haar eigen laptop
http://player.omroep.nl/?ser id=280
Dat was best wel een "slik" uitspraak....quote:Op woensdag 24 januari 2007 10:52 schreef gateway het volgende:
pfff knap van Eline dat ze er zo makkelijk over kan praten, dat als ze nieuwe longen zou krijgen, en ze over een jaar of tien weer nieuwe nodig zou hebben dat ze dat niet doet, omdat ze anderen ook een kans wil geven........voor Eline
ja idd, en zij zegt het zonder een spier te vertrekken in het gezicht........ terwijl menig mens daar zou huilen......quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat was best wel een "slik" uitspraak....
die meid is echt een kanjerquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:34 schreef gateway het volgende:
[..]
ja idd, en zij zegt het zonder een spier te vertrekken in het gezicht........ terwijl menig mens daar zou huilen......
quote:Beste Fred en andere die dit bericht lezen, Sinds vanmiddag heb ik hier in het UMC Utrecht, via de FOK, een laptop beschikbaar gekregen.Hierbij wil ik een ieder hartelijk bedanken die deze laptop beschikbaar hebben gesteld. Als kind was ik een van de eerste die met het FOK op kamp mocht.Toen, 1974 of 1975 was de naam FOK nog niet verzonnen trouwens.Het was een expiriment van "Good old" Dr.Han van der Laag en een aantal andere mensen die met CF te maken hadden. Al met al begrijpt u dat ik zeer content ben dat ik met deze laptop nog steeds met de FOK te maken mag hebben. Het maakt een ziekenhuis opname een stuk dragelijker. Nogmaals mijn hartelijke dank!!
Rob deVries.
Leuk, leuk, leuk!quote:
ja, die zijn ontzettend goed terecht gekomenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:07 schreef Rewimo het volgende:
Geweldig dat "onze" laptops zo'n goed werk doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |