Misschie was jij dan wel een van de stortingen die ik niet kon thuisbrengen!quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschie was jij dan wel een van de stortingen die ik niet kon thuisbrengen!
Bank of giro? Eerste letter van je achternaam? Laatste twee cijfers van je rekeningnummer?
Ik voel een oplossing naderbij komen
quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:17 schreef BrandX het volgende:
Ik moet het nog doen, maar ben twee weken niet thuis, waar mijn rabobankdinkie wel is....
dinsdag as. is het overgemaakt (¤ 20,--)![]()
quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:50 schreef BrandX het volgende:ehhhh...... in de post boven je post met lijstje postte ik deze:
lekkere zin dit *grin*
[..]
![]()
![]()
quote:Op zondag 31 december 2006 02:03 schreef NanKing het volgende:
Ik mot nog 20 euro betalen.
Zal het morgen even overmaken.
niet slaan was 't helemaal vergeten.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:51 schreef Rewimo het volgende:
Ik krijg net 15 euro van mijn ene collega binnen
De andere ga ik even mailen
nog een eenmalig schopje als herinneringquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:34 schreef ElisaB het volgende:
De eindstand van de actie FOK! voor Fok is bekend: Fokkers meet FOK!kers - DE EINDSTAND IS BEKEND
Volgens mijn administratie heb ik geen geld voor de sponsorloop meer ontvangen van:
_The_General_
BrandX
Daywalk3r 1,5 x
FJD
Foo_niks 2x
JaJoah 2,5x
JJdJ1984
Kleintje
MaVeJuH
numero_uno
Oversight 1 + Mirage 1 + kinderen 3 = 5 keer
Rann
Robocock
Sanger 2x
Sitethief 4x
Mocht ik er naast zitten, trek me dan ff aan m'n vestje (mail of PM)!
Bedankt allemaal voor jullie bijdragen en enthousiasme
Volgend jaar met een paar lopers Nederland rond???
Van mij is inmiddels binnen (met rentequote:Op woensdag 10 januari 2007 22:34 schreef ElisaB het volgende:
De eindstand van de actie FOK! voor Fok is bekend: Fokkers meet FOK!kers - DE EINDSTAND IS BEKEND
Volgens mijn administratie heb ik geen geld voor de sponsorloop meer ontvangen van:
_The_General_
BrandX
Daywalk3r 1,5 x
FJD
Foo_niks 2x
JaJoah 2,5x
JJdJ1984
Kleintje
MaVeJuH
numero_uno
Oversight 1 + Mirage 1 + kinderen 3 = 5 keer
Rann
Robocock
Sanger 2x
Sitethief 4x
Mocht ik er naast zitten, trek me dan ff aan m'n vestje (mail of PM)!
Bedankt allemaal voor jullie bijdragen en enthousiasme
Volgend jaar met een paar lopers Nederland rond???
Klupt helemaal!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:34 schreef Foo_niks het volgende:
Er is vandaag weer gestort ,helaas deze keer onder een verkeerde nickname : Zeeeend.
Ach als het geld maar binnen is.
Mocht ik iemand over het hoofd gezien hebben, dan hoor ik dat graag!quote:_The_General_
BrandX
Daywalk3r 1,5 x
FJD opgelost, wel geboekt, maar niet goed aangegeven in het lijstje... excuses
JaJoah 2,5x
JJdJ1984 is inmiddels een soort van onderweg
Kleintje
MaVeJuH
numero_uno
Oversight 1 + Mirage 1 + kinderen 3 = 5 keer is inmiddels ook een soort van onderweg!
Robocock
Sitethief 4x
En toch heeft OS direct gereageerd op mijn PMmetjequote:Op zondag 28 januari 2007 00:14 schreef Fjolle het volgende:
Oversight 1 + Mirage 1 + kinderen 3 = 5 keer zijn met andere dingen bezig nu.![]()
Hij 's goed he.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En toch heeft OS direct gereageerd op mijn PMmetje
zeeeend met 4 EEEEquote:Op zondag 28 januari 2007 00:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Klupt helemaal!
Ik vroeg me al af wie zeeend was
Volgens mij is dit het rijtje nog:
[..]
Mocht ik iemand over het hoofd gezien hebben, dan hoor ik dat graag!
Nee hoor, zEEEEnd dus.quote:
Mijn naam kan weg. Heb het na je PB nog even voor de zekerheid nagekeken en twee weken geleden is er inderdaad 15,- afgeschreven naar je bankrekeningquote:Op zondag 28 januari 2007 00:11 schreef ElisaB het volgende:
Volgens mij is dit het rijtje nog:
Klopt helemaal; sorry!quote:Op zondag 28 januari 2007 13:43 schreef FJD het volgende:
Mijn naam kan weg. Heb het na je PB nog even voor de zekerheid nagekeken en twee weken geleden is er inderdaad 15,- afgeschreven naar je bankrekening![]()
No probquote:Op zondag 28 januari 2007 14:23 schreef ElisaB het volgende:
Klopt helemaal; sorry!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |